daniel921
5 / 0
2013-11-19 12:41
sveiki
mąstau artimiausiu metu nusipirkti mašiną ir dėmesį traukia du modeliai: audi a4 b5 ir bmw 5 serijos (slyva). Noriu pirkti su dujom.
Ką jūs galetume man pasakyti apie šiuos modelius ? ar patartum ?
ir ar tiesa , kad BMW 5 labai prastos su dujom ? ir ar audi a4 važiuoklė (kaip supratau aliumininė turi ) iš tiesų tokia šudina , kaip pasakoja?
Didelis ačiū už jūsų komentarus ! :>
mąstau artimiausiu metu nusipirkti mašiną ir dėmesį traukia du modeliai: audi a4 b5 ir bmw 5 serijos (slyva). Noriu pirkti su dujom.
Ką jūs galetume man pasakyti apie šiuos modelius ? ar patartum ?
ir ar tiesa , kad BMW 5 labai prastos su dujom ? ir ar audi a4 važiuoklė (kaip supratau aliumininė turi ) iš tiesų tokia šudina , kaip pasakoja?
Didelis ačiū už jūsų komentarus ! :>
User
2013-11-19 13:06
Bmw su tiesioginem draugauja puikiai, su slanginem netaip nes gali saudyti juk variklis tai plyta. Na bet slyva pagrinde buna su tiesioginem.
daniel921
5 / 0
2013-11-19 13:11
o kokio galingumo variklis geresnis dujiniai slyvai ?
User
2013-11-19 13:29
2013-11-19
13:06 wrote:
Bmw su tiesioginem draugauja puikiai, su slanginem netaip nes gali saudyti juk variklis tai plyta. Na bet slyva pagrinde buna su tiesioginem.
2013-11-19
13:11 daniel921 wrote:
o kokio galingumo variklis geresnis dujiniai slyvai ? :)
optimaliauses 2.8 butu. 2l 2.3l 2.8l tiepatys m52 varikliai tik kubatura skyresi.
deus151
19 / 0
2013-11-19 19:52
2013-11-19
13:06 wrote:
Bmw su tiesioginem draugauja puikiai, su slanginem netaip nes gali saudyti juk variklis tai plyta. Na bet slyva pagrinde buna su tiesioginem.
2013-11-19
13:11 daniel921 wrote:
o kokio galingumo variklis geresnis dujiniai slyvai ? :)
2013-11-19
13:29 wrote:
optimaliauses 2.8 butu. 2l 2.3l 2.8l tiepatys m52 varikliai tik kubatura skyresi.
Sveikas, pats turiu 523i su tiesioginėm dujom, važiuoja tikrai puikiai, dujų maždaug 13ltr mieste, ameniškai nejaučiu skirtumo važiuojant ant dujų ar benzo.. Jei keisčiau tai tik į 528i, smagiau važiuot, tai tiek
daniel921
5 / 0
2013-11-19 21:06
2013-11-19
13:11 daniel921 wrote:
o kokio galingumo variklis geresnis dujiniai slyvai ? :)
2013-11-19
13:29 wrote:
optimaliauses 2.8 butu. 2l 2.3l 2.8l tiepatys m52 varikliai tik kubatura skyresi.
2013-11-19
19:52 deus151 wrote:
Sveikas, pats turiu 523i su tiesioginėm dujom, važiuoja tikrai puikiai, dujų maždaug 13ltr mieste, ameniškai nejaučiu skirtumo važiuojant ant dujų ar benzo.. Jei keisčiau tai tik į 528i, smagiau važiuot, tai tiek :)
ačiu už komentarą, tiesa pasakius sau mąstau BMW 2.0 imti nes didesni varikliai per galingi būtų
User
2013-11-19 21:13
2013-11-19
13:29 wrote:
optimaliauses 2.8 butu. 2l 2.3l 2.8l tiepatys m52 varikliai tik kubatura skyresi.
2013-11-19
19:52 deus151 wrote:
Sveikas, pats turiu 523i su tiesioginėm dujom, važiuoja tikrai puikiai, dujų maždaug 13ltr mieste, ameniškai nejaučiu skirtumo važiuojant ant dujų ar benzo.. Jei keisčiau tai tik į 528i, smagiau važiuot, tai tiek :)
2013-11-19
21:06 daniel921 wrote:
ačiu už komentarą, tiesa pasakius sau mąstau BMW 2.0 imti nes didesni varikliai per galingi būtų
Ne tik per galingi bet ir daugiau valgys kuro.
User
2013-11-19 21:22
imk bent jau 2, 3 nes tas 2litru valgys ta pati tokiai karvei truputi 2litru mazai nors jis ir ganetinai galingas.
User
2013-11-19 21:29
2013-11-19
21:22 wrote:
imk bent jau 2, 3 nes tas 2litru valgys ta pati tokiai karvei truputi 2litru mazai nors jis ir ganetinai galingas.
2, 8 uz 2, 0 valgo tik 1L daugiau, bet vaziavimo nesulyginsi, o 2, 3i(2, 5L) tik ~puslitriu daugiau tačiau kitas važiavimas ir svarbiausia kad nesujauti būna nes neperkrauti motorai.Del vieno litro neverta sukti galvos turint omeny kad 2, 8 tarnaus kone dvigubai ilgiau.2, 0 nebent kregždutei, ir tai kriokdamas sukasi nes jis važiuoja padoriai tik prie didelių apsukų, Nm skysti.
daniel921
5 / 0
2013-11-20 11:38
o eksploatacija turbut A4 pigesne būtų ?
Your message |
|