Ka manote kas galetu buti ? Opel skelbimas

Created by User 2015-09-14
2015-09-14 09:47
Sveiki radau toki skelbima. http://www.autogidas.lt/opel-signum-hecbekas-2005-0127226114.html Ka manote?
2015-09-14 14:16
Temos antraštė su postu nesutampa. Koks tavo tikslas, niekam neaišku. Ar tu čia kažkokią problemą nori išspręsti ar šiaip pasigirti, kad moki Autogido paieška naudotis?
2015-09-14 14:37
Radau skelbima, ir noriu suzinoti Jusu nuomone apie ji? Ar vertas demesio, kas gali buti paslepta uz mazesnes kainos ir panasiai. Ar verta apziureti ir patikrinti kokiam servise ar negaisti laiko
2015-09-14 14:41
Tikisi is Taves isvilioti rankpinigius ir nusiplauti.Stai kas gali buti.Juk pilna viesoji erdve kad nesiuskite ir kitaip nedalinkite uzstato, jau ne vienas issidure autogide, visa masmedia raso apie tai.
2015-09-14 14:46
Tai kad apie jokius rankpinigius nera net snekama cia. Butu perkama tik tokia salyga kad atvaziuoju, patikrinu servise ar viskas ok ar kas blogai ? Ir iskarto perku arba ne. Nes apie joki siuntima pinigu ar dar kazka cia nera net kalbama.Cia tik mane domina kad kaina mazesne. Todel ir domiuosi gal kas ziurejo jau gyvai?? Ar numano kas galetu buti kodel kaina maza
477 / 0
2015-09-14 15:02
2015-09-14 14:37 wrote: Radau skelbima, ir noriu suzinoti Jusu nuomone apie ji? Ar vertas demesio, kas gali buti paslepta uz mazesnes kainos ir panasiai. Ar verta apziureti ir patikrinti kokiam servise ar negaisti laiko
Kodėl neveikia antro golfo langų uždarymo rankenėlė ? Kas gali būti, jei A4 priekyje bilda ? Kodėl netraukia mano Opel 1, 7d ?
Klausimas iš tos pačios serijos.
Aš manau, kad Opel'is yra gai**s, nes negražus, brangus ir t.t. Tūkstantis man prieštraus ir sakys priešingai.
Užslėpti defektai ? Manau 90procentų parduodamų naudotų mašinų yra su užsleptais arba ne defektais. Kodėl ? Nes pirkėjai nori apynaujų mašinų su tikrom ridom iki 100kkm, o tokių tiesiog nebūna. tiksliau būna, bet senai pardudoa saviem. Geriau jau mašina su nepaslėptu defektu, nei su paslėptu pvz. variklyje.
Ar verta važiuoti žiūrėt ir tikrinti servize ? Aš ieškodamas mašinos nuvažiavau kokius 1000km, tai apie 100eur kurui, kavai, užkandžiam, neskaitant laiko. Manau nedaug, žinau žmones ieškančius metus ir pusantrų sau mašinos ir nuvažiavus jau po kelis tūkstančius km. O tu nori, kad už tave kažkas pažiūrėtų ir tau pasakytų ar verta ? Vienas pamatys rudele ant sparno ir sakys menkniekis, kitam tai bus "supuvus". Vienam variklis dirbs puikiai, kitam variklis pasirodys "prie pabaigos".
Servisas ? Prieš penkis metus pirkau mašiną, tai labai "krutam" Kemi servise palikau 70lt, nors dar prieš pakeliant ją ant keltuvo jau visas bėdas žinojau pavažavęs ir "meistrui" parodžiau pirštu į bėdas. Būtų net nepamatęs jei būčiau nerodęs.
Prieš mėnesį pardavinėjau mašiną, už 5 eur vyrai gana nuodugniai apžiūrėjo ir viską pamatė kas buvo negerai, net mačiam tai buvo nuostaba. Manau geri meistrai ir labai gera kaina už tokią apžiūrą.
Jei tikrai reikia tokio apeliuko, sėdi į mašiną, traukinį ar autobusą ir važiuoji žiūrėt.
Ar aiškiau ? Tikiuos supranti, kad tokius klausimus užduoti forume yra beviltiškas ir bergždžias reikalas
use google before asking stupid questions
2015-09-14 15:23
2015-09-14 14:37 wrote: Radau skelbima, ir noriu suzinoti Jusu nuomone apie ji? Ar vertas demesio, kas gali buti paslepta uz mazesnes kainos ir panasiai. Ar verta apziureti ir patikrinti kokiam servise ar negaisti laiko
2015-09-14 15:02 bimbleidas wrote: Kodėl neveikia antro golfo langų uždarymo rankenėlė ? Kas gali būti, jei A4 priekyje bilda ? Kodėl netraukia mano Opel 1, 7d ?
Klausimas iš tos pačios serijos.
Aš manau, kad Opel'is yra gai**s, nes negražus, brangus ir t.t. Tūkstantis man prieštraus ir sakys priešingai.
Užslėpti defektai ? Manau 90procentų parduodamų naudotų mašinų yra su užsleptais arba ne defektais. Kodėl ? Nes pirkėjai nori apynaujų mašinų su tikrom ridom iki 100kkm, o tokių tiesiog nebūna. tiksliau būna, bet senai pardudoa saviem. Geriau jau mašina su nepaslėptu defektu, nei su paslėptu pvz. variklyje.
Ar verta važiuoti žiūrėt ir tikrinti servize ? Aš ieškodamas mašinos nuvažiavau kokius 1000km, tai apie 100eur kurui, kavai, užkandžiam, neskaitant laiko. Manau nedaug, žinau žmones ieškančius metus ir pusantrų sau mašinos ir nuvažiavus jau po kelis tūkstančius km. O tu nori, kad už tave kažkas pažiūrėtų ir tau pasakytų ar verta ? Vienas pamatys rudele ant sparno ir sakys menkniekis, kitam tai bus "supuvus". Vienam variklis dirbs puikiai, kitam variklis pasirodys "prie pabaigos".
Servisas ? Prieš penkis metus pirkau mašiną, tai labai "krutam" Kemi servise palikau 70lt, nors dar prieš pakeliant ją ant keltuvo jau visas bėdas žinojau pavažavęs ir "meistrui" parodžiau pirštu į bėdas. Būtų net nepamatęs jei būčiau nerodęs.
Prieš mėnesį pardavinėjau mašiną, už 5 eur vyrai gana nuodugniai apžiūrėjo ir viską pamatė kas buvo negerai, net mačiam tai buvo nuostaba. Manau geri meistrai ir labai gera kaina už tokią apžiūrą.
Jei tikrai reikia tokio apeliuko, sėdi į mašiną, traukinį ar autobusą ir važiuoji žiūrėt.
Ar aiškiau ? Tikiuos supranti, kad tokius klausimus užduoti forume yra beviltiškas ir bergždžias reikalas :smoke::beer:
Viskas aisku, masinos pradejau ieskoti tik neperseniausiai. Ir tiesiog papuole toks varijantas. Vistiek idomu isgirsti zmoniu nuomones gal kas buvo apziurejas ar net patys nutempe i servisa ir ten ispurte. Aisku pats nuvaziuosi ir papurtysi negana tam pacima mieste kur ir as.

Zinau, kad google naudotis galima ir kiekviena diena ji padeda, bet kada zmones rekomenduoja yra lengviau - Vilniuje zinote patikima ir gera servisa kad normaliai papurtytu ir pasakytu kas blogai ir kas ne. Nes skelbimu daug , bet nesuprasi kurie saraskinai kurie ne.
477 / 0
2015-09-14 15:36
Čia patars ? Šiame forume :D ? Gal juokauji
Susirandi meistrą, geriausia dirbantį privčiai, ar šiaip per pažystamus prasizonduoji kokį normalų meistrą/servisą, varai tą žopelį ir žiūri.
Pasikartosiu, visi pardavėjai meluoja arba nepasako visko, tik vieni meluoja akiplėšiškai, kiti mažiau
use google before asking stupid questions
2015-09-14 16:09
2015-09-14 15:36 bimbleidas wrote: Čia patars ? Šiame forume :D ? Gal juokauji :lol:
Susirandi meistrą, geriausia dirbantį privčiai, ar šiaip per pažystamus prasizonduoji kokį normalų meistrą/servisą, varai tą žopelį ir žiūri.
Pasikartosiu, visi pardavėjai meluoja arba nepasako visko, tik vieni meluoja akiplėšiškai, kiti mažiau :beer:
Nesisuksi- negyvensi..
477 / 0
2015-09-14 16:14
2015-09-14 15:36 bimbleidas wrote: Čia patars ? Šiame forume :D ? Gal juokauji :lol:
Susirandi meistrą, geriausia dirbantį privčiai, ar šiaip per pažystamus prasizonduoji kokį normalų meistrą/servisą, varai tą žopelį ir žiūri.
Pasikartosiu, visi pardavėjai meluoja arba nepasako visko, tik vieni meluoja akiplėšiškai, kiti mažiau :beer:
2015-09-14 16:09 wrote: Nesisuksi- negyvensi..
Žmonių mulkinimas nėra sukimasis, ant svetimo daikto į Rojų nenujosi. Šiandien apipi*** tu, ryt lygiai taip pat arba netgi blogiau apsuks tave.
P.S. nepradedam diskusijos kas geriau bmw ar audi
use google before asking stupid questions
2015-09-14 16:16
2015-09-14 15:36 bimbleidas wrote: Čia patars ? Šiame forume :D ? Gal juokauji :lol:
Susirandi meistrą, geriausia dirbantį privčiai, ar šiaip per pažystamus prasizonduoji kokį normalų meistrą/servisą, varai tą žopelį ir žiūri.
Pasikartosiu, visi pardavėjai meluoja arba nepasako visko, tik vieni meluoja akiplėšiškai, kiti mažiau :beer:
2015-09-14 16:09 wrote: Nesisuksi- negyvensi..
2015-09-14 16:14 bimbleidas wrote: Žmonių mulkinimas nėra sukimasis, ant svetimo daikto į Rojų nenujosi. Šiandien apipi*** tu, ryt lygiai taip pat arba netgi blogiau apsuks tave.
P.S. nepradedam diskusijos kas geriau bmw ar audi :beer:
Manau esi ir pats susukciaves, meskit i mane akmeni kas to nera padares.. nemegstu nei bmw nei audi..
2015-09-14 16:21
Bimbleidui respectas is manęs. Pagaliau žmogus normaliai išaiškino realia situacija su patarimais ir apie automobilius. Jei domina būtent šis Opelis, tai skambini, klausineji kas aktualu, nuvažiuoji į vieta ir žiūri. Jei trūksta žinių ieškai informacijos Opel klubo forume, o jei tingi foruma kapstyti ieškai žmogaus kuris supranta automobiliuose. Niekas forume tau nepatars pirkti jį ar ne. Aš pats asmeniškai turėjau ne mažai žinau apie Opelius nemažai ir išbandęs beveik visus modelius, tame tarpe turėjau ir du Signumus ir Vectra C su automatine dėže ir Vectra C 1, 9 varikliu. Tai va pirmiausia pasiklausi kodėl kapitalinis variklio buvo atliktas. Gali būti kad vien todėl kad kapitalinis variklio padarytas žmogus kaina ir numušęs. Gal ten nieko baisaus ir nėra. Be to automobilio kainą muša vien todėl, kad ji su automatine dėže. Kas žino kokios bėdos būna būtent su Opelio automatu, tas tikriausiai niekada jo daugiau ir nebepirks. Iki 2003 metų buvo montuojami brokuoti automato alyvos aušinimo radiatoriai. Po to lyg ir buvo išspręsta bėda, tačiau vistiek rizikinga pirkti. Aš kaip tik turėjau pabandymui nusipirkęs Vectrą kuri buvo su patobulintu radijatoriumi, tačiau pats automatas įšilęs smūgiuoti pradėdavo. Opelis montavo Aisin japoniškus automatus, tokius kaip pas Volvo. Jiems reikalingas geras alyvos aušinimas. Jei tik aušinimo nepakanka, alyva perkaista ir atsiranda smūgiavimas. Tokiu atveju reikalinga statyti papildoma alyvos aušinimo radijatoriu. Daugumoje atvejų toks modas padeda. Grįžtant prie tavo konkretaus Signumo, tai komplektacija labai gera, galinis dangti tikriausiai dažytas, nes nėra nei vieno užrašo, nei ženkliuko. Bet to dažymo nereikia bijoti, gal ten tik šaip pabraižyta buvo. Paparasčiausiai imi ir važiuoji žiūrėti. jei nuspręsi žiūrėti, tai atidžiai tikrink automatinę dėžę, pavažinėk, kol tepalas įkais ir žiūrėk kaip jungiasi bėgiai.
477 / 0
2015-09-14 16:30
2015-09-14 16:09 wrote: Nesisuksi- negyvensi..
2015-09-14 16:14 bimbleidas wrote: Žmonių mulkinimas nėra sukimasis, ant svetimo daikto į Rojų nenujosi. Šiandien apipi*** tu, ryt lygiai taip pat arba netgi blogiau apsuks tave.
P.S. nepradedam diskusijos kas geriau bmw ar audi :beer:
2015-09-14 16:16 wrote: Manau esi ir pats susukciaves, meskit i mane akmeni kas to nera padares.. nemegstu nei bmw nei audi..:thumbup:
Aš ne šventas, bet savo trūkumų nesistengiu viešinti kaip privalumų.
Žmogus, kuris pirko iš manęs mašiną, po patikros pasakė, kad meistrai patvirtino tą, ką aš apie mašiną ir sakiau, kas keista, kas daryta (kas matėsi vizualiai), tad mano sąžinė rami.
use google before asking stupid questions
2015-09-14 16:35
2015-09-14 16:21 wrote: Bimbleidui respectas is manęs. Pagaliau žmogus normaliai išaiškino realia situacija su patarimais ir apie automobilius. Jei domina būtent šis Opelis, tai skambini, klausineji kas aktualu, nuvažiuoji į vieta ir žiūri. Jei trūksta žinių ieškai informacijos Opel klubo forume, o jei tingi foruma kapstyti ieškai žmogaus kuris supranta automobiliuose. Niekas forume tau nepatars pirkti jį ar ne. Aš pats asmeniškai turėjau ne mažai žinau apie Opelius nemažai ir išbandęs beveik visus modelius, tame tarpe turėjau ir du Signumus ir Vectra C su automatine dėže ir Vectra C 1, 9 varikliu. Tai va pirmiausia pasiklausi kodėl kapitalinis variklio buvo atliktas. Gali būti kad vien todėl kad kapitalinis variklio padarytas žmogus kaina ir numušęs. Gal ten nieko baisaus ir nėra. Be to automobilio kainą muša vien todėl, kad ji su automatine dėže. Kas žino kokios bėdos būna būtent su Opelio automatu, tas tikriausiai niekada jo daugiau ir nebepirks. Iki 2003 metų buvo montuojami brokuoti automato alyvos aušinimo radiatoriai. Po to lyg ir buvo išspręsta bėda, tačiau vistiek rizikinga pirkti. Aš kaip tik turėjau pabandymui nusipirkęs Vectrą kuri buvo su patobulintu radijatoriumi, tačiau pats automatas įšilęs smūgiuoti pradėdavo. Opelis montavo Aisin japoniškus automatus, tokius kaip pas Volvo. Jiems reikalingas geras alyvos aušinimas. Jei tik aušinimo nepakanka, alyva perkaista ir atsiranda smūgiavimas. Tokiu atveju reikalinga statyti papildoma alyvos aušinimo radijatoriu. Daugumoje atvejų toks modas padeda. Grįžtant prie tavo konkretaus Signumo, tai komplektacija labai gera, galinis dangti tikriausiai dažytas, nes nėra nei vieno užrašo, nei ženkliuko. Bet to dažymo nereikia bijoti, gal ten tik šaip pabraižyta buvo. Paparasčiausiai imi ir važiuoji žiūrėti. jei nuspręsi žiūrėti, tai atidžiai tikrink automatinę dėžę, pavažinėk, kol tepalas įkais ir žiūrėk kaip jungiasi bėgiai.
Dekui uz issamu ataskyma kas mane labai ir domino. Katik skambinau tai zmogus isvardino kokios problemos yra. Esme kad is abieju pusiu yra kebulo defektu ibraukta biski ar panasiai. Tas pats liecia ir priekini buferi priekis biski ibrauktas irgi reiketu padazyti, patvarkyti. Reikia keisti galinio rato salembloka. Automatas ir trauka sake gyvi ir geri, pasiulius mano pasirinkta servisa zmogelis drasiai atsake kad nera jokiu problemu del to.
2015-09-14 16:56
2015-09-14 16:21 wrote: Bimbleidui respectas is manęs. Pagaliau žmogus normaliai išaiškino realia situacija su patarimais ir apie automobilius. Jei domina būtent šis Opelis, tai skambini, klausineji kas aktualu, nuvažiuoji į vieta ir žiūri. Jei trūksta žinių ieškai informacijos Opel klubo forume, o jei tingi foruma kapstyti ieškai žmogaus kuris supranta automobiliuose. Niekas forume tau nepatars pirkti jį ar ne. Aš pats asmeniškai turėjau ne mažai žinau apie Opelius nemažai ir išbandęs beveik visus modelius, tame tarpe turėjau ir du Signumus ir Vectra C su automatine dėže ir Vectra C 1, 9 varikliu. Tai va pirmiausia pasiklausi kodėl kapitalinis variklio buvo atliktas. Gali būti kad vien todėl kad kapitalinis variklio padarytas žmogus kaina ir numušęs. Gal ten nieko baisaus ir nėra. Be to automobilio kainą muša vien todėl, kad ji su automatine dėže. Kas žino kokios bėdos būna būtent su Opelio automatu, tas tikriausiai niekada jo daugiau ir nebepirks. Iki 2003 metų buvo montuojami brokuoti automato alyvos aušinimo radiatoriai. Po to lyg ir buvo išspręsta bėda, tačiau vistiek rizikinga pirkti. Aš kaip tik turėjau pabandymui nusipirkęs Vectrą kuri buvo su patobulintu radijatoriumi, tačiau pats automatas įšilęs smūgiuoti pradėdavo. Opelis montavo Aisin japoniškus automatus, tokius kaip pas Volvo. Jiems reikalingas geras alyvos aušinimas. Jei tik aušinimo nepakanka, alyva perkaista ir atsiranda smūgiavimas. Tokiu atveju reikalinga statyti papildoma alyvos aušinimo radijatoriu. Daugumoje atvejų toks modas padeda. Grįžtant prie tavo konkretaus Signumo, tai komplektacija labai gera, galinis dangti tikriausiai dažytas, nes nėra nei vieno užrašo, nei ženkliuko. Bet to dažymo nereikia bijoti, gal ten tik šaip pabraižyta buvo. Paparasčiausiai imi ir važiuoji žiūrėti. jei nuspręsi žiūrėti, tai atidžiai tikrink automatinę dėžę, pavažinėk, kol tepalas įkais ir žiūrėk kaip jungiasi bėgiai.
2015-09-14 16:35 wrote: Dekui uz issamu ataskyma kas mane labai ir domino. Katik skambinau tai zmogus isvardino kokios problemos yra. Esme kad is abieju pusiu yra kebulo defektu ibraukta biski ar panasiai. Tas pats liecia ir priekini buferi priekis biski ibrauktas irgi reiketu padazyti, patvarkyti. Reikia keisti galinio rato salembloka. Automatas ir trauka sake gyvi ir geri, pasiulius mano pasirinkta servisa zmogelis drasiai atsake kad nera jokiu problemu del to.
Tie įbraukimai tai menkniekiai. Automobilis 10 metų ir jų turi būti. jei įbraukimai negilūs, tai galima nusipirkus dažų teptuką (Vilniuje 6 Eur buteliukas, kaip nagų lako su teptuku) galima gražiai uždažyti, po to su švitriniu nušveisti ir supoliruoti. Nereikia čia bijoti tų pabraižymų. Šie Opeliai gerai apsaugoti nuo rūdijimo. Dėl galo bildėjimo, tai gali būti (čia visų šių Vectrų, Signumų ir SAAB 9-3 liga) kad papraščiausiai stabilizatoriaus guma, išsibaladojo. Ir važiuojant nelygiu keliu girdisi dunksėjimas. Pati guma kainuoja iki 3 eur pasikeiti ir vsio. Arba kitas variantas jei stabilizatoriaus gumos geros, tai išplyšta galinės svirties "banano" sailenblokas. Teko ir man pačiam keisti svirtis, tai pačią pigiausią svirtį pigiausiosdalys.lt radau už 50 lt. Kitos geresnės kainavo apie 200 lt. Bet kai mašina pardavinejau tai dėjau pigiausią. Pasikeiti ir važiuoji toliau. jeihu tik tiek tai menkos bėdos jame. Sėdi į mašina važiuoji ir žiūri.
2015-09-14 17:30
2015-09-14 16:21 wrote: Bimbleidui respectas is manęs. Pagaliau žmogus normaliai išaiškino realia situacija su patarimais ir apie automobilius. Jei domina būtent šis Opelis, tai skambini, klausineji kas aktualu, nuvažiuoji į vieta ir žiūri. Jei trūksta žinių ieškai informacijos Opel klubo forume, o jei tingi foruma kapstyti ieškai žmogaus kuris supranta automobiliuose. Niekas forume tau nepatars pirkti jį ar ne. Aš pats asmeniškai turėjau ne mažai žinau apie Opelius nemažai ir išbandęs beveik visus modelius, tame tarpe turėjau ir du Signumus ir Vectra C su automatine dėže ir Vectra C 1, 9 varikliu. Tai va pirmiausia pasiklausi kodėl kapitalinis variklio buvo atliktas. Gali būti kad vien todėl kad kapitalinis variklio padarytas žmogus kaina ir numušęs. Gal ten nieko baisaus ir nėra. Be to automobilio kainą muša vien todėl, kad ji su automatine dėže. Kas žino kokios bėdos būna būtent su Opelio automatu, tas tikriausiai niekada jo daugiau ir nebepirks. Iki 2003 metų buvo montuojami brokuoti automato alyvos aušinimo radiatoriai. Po to lyg ir buvo išspręsta bėda, tačiau vistiek rizikinga pirkti. Aš kaip tik turėjau pabandymui nusipirkęs Vectrą kuri buvo su patobulintu radijatoriumi, tačiau pats automatas įšilęs smūgiuoti pradėdavo. Opelis montavo Aisin japoniškus automatus, tokius kaip pas Volvo. Jiems reikalingas geras alyvos aušinimas. Jei tik aušinimo nepakanka, alyva perkaista ir atsiranda smūgiavimas. Tokiu atveju reikalinga statyti papildoma alyvos aušinimo radijatoriu. Daugumoje atvejų toks modas padeda. Grįžtant prie tavo konkretaus Signumo, tai komplektacija labai gera, galinis dangti tikriausiai dažytas, nes nėra nei vieno užrašo, nei ženkliuko. Bet to dažymo nereikia bijoti, gal ten tik šaip pabraižyta buvo. Paparasčiausiai imi ir važiuoji žiūrėti. jei nuspręsi žiūrėti, tai atidžiai tikrink automatinę dėžę, pavažinėk, kol tepalas įkais ir žiūrėk kaip jungiasi bėgiai.
2015-09-14 16:35 wrote: Dekui uz issamu ataskyma kas mane labai ir domino. Katik skambinau tai zmogus isvardino kokios problemos yra. Esme kad is abieju pusiu yra kebulo defektu ibraukta biski ar panasiai. Tas pats liecia ir priekini buferi priekis biski ibrauktas irgi reiketu padazyti, patvarkyti. Reikia keisti galinio rato salembloka. Automatas ir trauka sake gyvi ir geri, pasiulius mano pasirinkta servisa zmogelis drasiai atsake kad nera jokiu problemu del to.
2015-09-14 16:56 wrote: Tie įbraukimai tai menkniekiai. Automobilis 10 metų ir jų turi būti. jei įbraukimai negilūs, tai galima nusipirkus dažų teptuką (Vilniuje 6 Eur buteliukas, kaip nagų lako su teptuku) galima gražiai uždažyti, po to su švitriniu nušveisti ir supoliruoti. Nereikia čia bijoti tų pabraižymų. Šie Opeliai gerai apsaugoti nuo rūdijimo. Dėl galo bildėjimo, tai gali būti (čia visų šių Vectrų, Signumų ir SAAB 9-3 liga) kad papraščiausiai stabilizatoriaus guma, išsibaladojo. Ir važiuojant nelygiu keliu girdisi dunksėjimas. Pati guma kainuoja iki 3 eur pasikeiti ir vsio. Arba kitas variantas jei stabilizatoriaus gumos geros, tai išplyšta galinės svirties "banano" sailenblokas. Teko ir man pačiam keisti svirtis, tai pačią pigiausią svirtį pigiausiosdalys.lt radau už 50 lt. Kitos geresnės kainavo apie 200 lt. Bet kai mašina pardavinejau tai dėjau pigiausią. Pasikeiti ir važiuoji toliau. jeihu tik tiek tai menkos bėdos jame. Sėdi į mašina važiuoji ir žiūri.
Gal nesutrugdysiu jei pakalbetu per PM ?
2015-09-14 17:32
Įvairūs kosmetinisi trūkumai gali būti tik migla skirta maskuoti kurkas baisesnius dalykus.Jei ten visa kita tikrai ok ją, tą opeliją už daug mažesnę kainą jau seniai būtų perpardavimui paėmę.Toią mašiną reikia testuoti bent valandą , leist gerai sušilt varikliui, pračekint automatą, žiūrėt ar nekaista motoras, o gal ten jau kiauai prapuvę slenksčiai, dugnas ir t.t.Vien dėl pabraižymų ar rūdelių kaina neturėtų labai skirtis, nebent žmogui dega parduoti.Greičiausiai bus viskas apleista, uždrožta, suvaryta, niekas nekeista.Teko matyti techniškai idelaios būklės papbraižytą ar apibrozdintą ne vieną, bet tokie atvejai gan reti.Manau kol mes čia "pliotkinam"ją tą "popelį"kasnors paims
2015-09-14 17:36
2015-09-14 17:32 wrote: Įvairūs kosmetinisi trūkumai gali būti tik migla skirta maskuoti kurkas baisesnius dalykus.Jei ten visa kita tikrai ok ją, tą opeliją už daug mažesnę kainą jau seniai būtų perpardavimui paėmę.Toią mašiną reikia testuoti bent valandą , leist gerai sušilt varikliui, pračekint automatą, žiūrėt ar nekaista motoras, o gal ten jau kiauai prapuvę slenksčiai, dugnas ir t.t.Vien dėl pabraižymų ar rūdelių kaina neturėtų labai skirtis, nebent žmogui dega parduoti.Greičiausiai bus viskas apleista, uždrožta, suvaryta, niekas nekeista.Teko matyti techniškai idelaios būklės papbraižytą ar apibrozdintą ne vieną, bet tokie atvejai gan reti.Manau kol mes čia "pliotkinam"ją tą "popelį"kasnors paims:beer:
Na man ir tas keista biski kad kaina. Siaip zmogus pasake kad jei perku sau ir tvarkysiu netaupydamas tai reiketu apie ~450 dar eu. Na kas liecia visa testavima tai jau klausiau del serviso ir jis sake kad ok jokiu bedu galime tikrinti kur tu tik nori. O Laikas jau ir suderintas vaziuoti paziureti. Idomu idomu paciam jau apziureti kame slype cia viskas. Nes zmogus viska isvardino labai aiskiai kas kur yra.:)
7656 / 0
2015-09-14 17:48
protingiau butu aprasyt ka radai nuvaziaves, nei pusdieni pievas rasinet "kas butu jeigu"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-09-14 19:48
sveiki visiems.realiai galiu pasakyt tautieciai su musu tauta kazkas ivyko nes toki paliko bjaurus kad nerealiai...sutari nesilaiko zodzio :) kazkokia spasakas apie auto sekas ir taip toliau :)
o paskui pyksta kai juos isduri kai tave uzknisa :) ne veltui visi mylit arabus kurie dar labaiu jus isduria

Your message