User
User
2010-11-04 11:40
Manau, kad labai geras automobilis nereikliai šeimai (jei keleivinis). Daug visokių dėtuvių ir funkcionalus.
Man teko važinėti su krovininiu - tai didžiausia bėda buvo galinė pakaba (gal tik dėl sunkesnių krovinių) - sueidavo guoliai, paklišdavo ratai galiniai.
Man teko važinėti su krovininiu - tai didžiausia bėda buvo galinė pakaba (gal tik dėl sunkesnių krovinių) - sueidavo guoliai, paklišdavo ratai galiniai.
User
2010-11-04 11:58
As kaip remontu uzsieminejau tai bedu kaip ir neturejau su pakaba
User
2010-11-05 09:41
vaziavimo kokybe prilygsta jaguaram, darbine turejau kazkada, labai smagi ir patogi, tik garso izoliacijos ne per daugiausiai. Savo reikmem pirkciau.
User
2010-11-05 12:50
darbe teko su tokiu vazinet kura pildavo is lukoil viskas gerai buvo pradejo tik is apsagos pilti ir po keliu menesiu pradejo bludyti kol galiausiai uzgeso ir teko visos sistemos praplovima daryt ir su visais tvarkymais isejo 3500 Lt
User
2010-11-05 12:51
bet siaip man patiko vaziavimu ir traukimu, tik aisku jei jau pasikrauni gerai tai traukos ir maza lieka, ir pats pagalvoju apie berlingo
User
2010-11-05 14:31
ji gi darbine masina.
User
2010-11-05 14:37
2010-11-05
14:31 wrote:
ji gi darbine masina.
nebutinai
User
2010-11-05 19:55
Jai irengtos sedynes manau ir kelionei puiki masina butu. Kiek pamenu pinksta masina.
User
2010-11-05 20:44
2010-11-05
09:41 wrote:
vaziavimo kokybe prilygsta jaguaram, darbine turejau kazkada, labai smagi ir patogi, tik garso izoliacijos ne per daugiausiai. Savo reikmem pirkciau.
O is kur ten ta vaziavimo kokybe spyruoklinej elementariausioj pakaboj? Vaziavau, eilinis kablukas, nesiskiriantis nuo vw caddy ar opel combo, jausmas uz jo vairo aisku zymiai prastesnis man pasirode uz konkurentus.. Ar Jaguar gamino darbinius kablukus??? Nepatinka citroenu berlingo motorai, jie zenkliai per daug flegmos, nezvitrus isvis, dauguma. Aisku nenaujus testavau Labiausiai patiko opel combo
User
2010-11-10 22:02
2010-11-05
09:41 wrote:
vaziavimo kokybe prilygsta jaguaram, darbine turejau kazkada, labai smagi ir patogi, tik garso izoliacijos ne per daugiausiai. Savo reikmem pirkciau.
2010-11-05
20:44 wrote:
O is kur ten ta vaziavimo kokybe spyruoklinej elementariausioj pakaboj? Vaziavau, eilinis kablukas, nesiskiriantis nuo vw caddy ar opel combo, jausmas uz jo vairo aisku zymiai prastesnis man pasirode uz konkurentus.. Ar Jaguar gamino darbinius kablukus??? Nepatinka citroenu berlingo motorai, jie zenkliai per daug flegmos, nezvitrus isvis, dauguma. Aisku nenaujus testavau:D Labiausiai patiko opel combo
Šiaip jau 10 metų tenka važinėti berlingu, mašina tikrai faina, aišku senasis buvo paprastas dyzelis, tai traukos nebuvo ir kuro ėmė 7 litrus, dabar 1, 6 HDI, jėgos aišku tokiame variklyje mažai, bet traukos užtenka ir kuro sąnaudos 5, 5-6 litrai, garso izoliacija prasta, salonas šyla ilgai, žiemą sunkiai jungiasi bėgiai(bet tai pigiai sutvarkoma).Juk kablukas ir yra darbinė mašina, o darbui ji visai tinka
User
2010-11-11 16:49
2010-11-05
09:41 wrote:
vaziavimo kokybe prilygsta jaguaram, darbine turejau kazkada, labai smagi ir patogi, tik garso izoliacijos ne per daugiausiai. Savo reikmem pirkciau.
2010-11-05
20:44 wrote:
O is kur ten ta vaziavimo kokybe spyruoklinej elementariausioj pakaboj? Vaziavau, eilinis kablukas, nesiskiriantis nuo vw caddy ar opel combo, jausmas uz jo vairo aisku zymiai prastesnis man pasirode uz konkurentus.. Ar Jaguar gamino darbinius kablukus??? Nepatinka citroenu berlingo motorai, jie zenkliai per daug flegmos, nezvitrus isvis, dauguma. Aisku nenaujus testavau:D Labiausiai patiko opel combo
ar teko vaziuoti greitai per duobes ir kalnelius? vat jei neteko tada nesakyk daug ka lemia ir spyruokles ir amortikai, pati pakabos konstrukcija nera sudetinga bet vaziavimo malonumas yra jei ne tas svorio centras virs debesu tai pasaka isvis butu.
User
2010-11-11 18:02
2010-11-05
09:41 wrote:
vaziavimo kokybe prilygsta jaguaram, darbine turejau kazkada, labai smagi ir patogi, tik garso izoliacijos ne per daugiausiai. Savo reikmem pirkciau.
2010-11-05
20:44 wrote:
O is kur ten ta vaziavimo kokybe spyruoklinej elementariausioj pakaboj? Vaziavau, eilinis kablukas, nesiskiriantis nuo vw caddy ar opel combo, jausmas uz jo vairo aisku zymiai prastesnis man pasirode uz konkurentus.. Ar Jaguar gamino darbinius kablukus??? Nepatinka citroenu berlingo motorai, jie zenkliai per daug flegmos, nezvitrus isvis, dauguma. Aisku nenaujus testavau:D Labiausiai patiko opel combo
2010-11-11
16:49 wrote:
ar teko vaziuoti greitai per duobes ir kalnelius? vat jei neteko tada nesakyk :) daug ka lemia ir spyruokles ir amortikai, pati pakabos konstrukcija nera sudetinga bet vaziavimo malonumas yra :) jei ne tas svorio centras virs debesu tai pasaka isvis butu.
greitai per duobes ir kalnelius, tai bent testas, vertas TOPGEAR
User
2010-11-12 09:31
2010-11-05
20:44 wrote:
O is kur ten ta vaziavimo kokybe spyruoklinej elementariausioj pakaboj? Vaziavau, eilinis kablukas, nesiskiriantis nuo vw caddy ar opel combo, jausmas uz jo vairo aisku zymiai prastesnis man pasirode uz konkurentus.. Ar Jaguar gamino darbinius kablukus??? Nepatinka citroenu berlingo motorai, jie zenkliai per daug flegmos, nezvitrus isvis, dauguma. Aisku nenaujus testavau:D Labiausiai patiko opel combo
2010-11-11
16:49 wrote:
ar teko vaziuoti greitai per duobes ir kalnelius? vat jei neteko tada nesakyk :) daug ka lemia ir spyruokles ir amortikai, pati pakabos konstrukcija nera sudetinga bet vaziavimo malonumas yra :) jei ne tas svorio centras virs debesu tai pasaka isvis butu.
2010-11-11
18:02 wrote:
greitai per duobes ir kalnelius, tai bent testas, vertas TOPGEAR:D:D
pasakiau fakta nes zmogus klausia kaip masina kaip seimynine o ne darbui. Eilini kart nori pasijuokt bet tik save isjuoki...
User
2010-11-12 17:39
2010-11-11
16:49 wrote:
ar teko vaziuoti greitai per duobes ir kalnelius? vat jei neteko tada nesakyk :) daug ka lemia ir spyruokles ir amortikai, pati pakabos konstrukcija nera sudetinga bet vaziavimo malonumas yra :) jei ne tas svorio centras virs debesu tai pasaka isvis butu.
2010-11-11
18:02 wrote:
greitai per duobes ir kalnelius, tai bent testas, vertas TOPGEAR:D:D
2010-11-12
09:31 wrote:
pasakiau fakta nes zmogus klausia kaip masina kaip seimynine o ne darbui. Eilini kart nori pasijuokt bet tik save isjuoki...
na taip, tik su seima ir vaikais per duobes ir lakstit max.greiciu
User
2010-12-18 21:54
Tokia biski gremezdiska, pavargsti uz vairo. Begiu svirtis pareina. Kazka patvarke ziema kurdavosi dizelis prie bet kokios temperaturos. Cia buvo imones masina, ka tvarke nepasakysiu O siaip tikrai nebloga is tech puses.
Your message |
|