User
2010-04-13 16:17
Kas tai per auto? Ar patikima? Per kiek isibegeja nuo 0 iki 100km/h? Kiek vartoja degalu visais ciklais? Asiu visiems rasiusiems.
User
2010-04-13 21:35
Koradas buvo neblogas aparatas o tavo klausimas apie kura cia ne vietoj zinok.Pats pagalvok VR6 variklis jei kalbam apie 2, 8L tai kiek ris manai 7 trasoj ir 9 mieste? Nesu zinovas didelis koradu bet G60 tai cia turbokompresorius jei lietuviskai tai velgi srebs gerai.Masina grezimui skirta tai kokybe tik naujos o paskui chebra uzpjauna net ir tokias.Skardos aukso vertes nes mazai ju belike.
User
2010-04-13 21:46
zinau kas parduoda corado bukle gera 1, 8 motoras ryja nuo 8-14litru trauka gera isvaiza liuks jei nori galiu pasidometi del kainos arba tau duoti nr to zmogaus kuris parduoda jis is pavalio rajono arba jis keistu i dyzeli
User
2010-04-14 13:23
Siaip mastau apie 1.8L varikli, nes galvoju apie kaip imanoma taupesni ir kaip imanoma "zvalesni" automobili (zinoma kaip ir visi) . Apie ja zinau tik tiek kiek Wikipedijoi parasyta. Tad del to ir klausiu, nes nenoriu issidurt. Girdejau kad Corrado G 60 dalys yra unifikuotos su Golf II ir Jetta. tai tiesa?
O kas del VR6 variklio tai ir arkliui aisku kad rys nemazai.
O kas del VR6 variklio tai ir arkliui aisku kad rys nemazai.
User
2010-04-14 13:30
Kolkas apie pirkima dar tik svajoju, nes neturiu dar ne teisiu, bet jau einu i vairavimo kursus (man 17m). O apie Corrado idejau uzklausa nes man ji atrodo kolkas bene geriausias is varijantu.
User
2010-04-14 18:16
labai gali greit teies palikt su corrado)))
User
2010-04-14 18:31
i tokias masinas ziuredamas, sakyciau, kad darai didele klaida, nes nagus nusigrausi ir plaukus nusirausi, kai reikes tokia ismaitint (po ~4lt uz litra) ir islaikyt (turiu omeny remontus)... zinoma nebent turiu turtingus tevelius, kurie sutiks sunui islaikyt masina, neskaitant savu... siulyciau dar rimtai pergalvot savo pasirinkima...
User
2010-04-14 19:02
Nezinau man viskas neatrodo taip jau baisiai. Pasiziurejau siame tinklalapi parduodamu Corrado kuro sanaudas tai neatrodo taip jau blogai, sanaudos 7-9 litrai (jeigu pardavejai nemeluoja), zinoma kiek labiau paspaudus rytu 3-4 Litrais daugiau, na manau su tokiom sanaudom susitvarkyciau (kaip nors). O kas liecia remonta tai esu girdejes (bet tik girdejes) kad Corrado tinka Golf II dalys - kuriu Lietuvoi apstu, zinoma kokiu dirzeliu pajeskot reiks nete bei kokiu nors imantresniu daliu. Jei del daliu klystu pataisykit . O kas del teisiu tai tikiu kad imanoma
User
2010-04-14 19:32
na jei su pinigais viskas gerai tai gera masina as patsjos norejau bet kai pasake kuro sanaudas tai apsigalvojau nes as kkviena diena apie 150km vazuoju tai pirkiau dyzeli
User
2010-04-14 19:36
o kokios jos kuro sanaudos?
User
2010-04-14 19:37
tiksliau tau kokias pasake?
User
2010-04-14 20:42
nu tai jei patinka tas corrado tai ir pirk, nes visada geriau det pinigus i ta masina su kuria malonu vaziuot ir po to nereik gailetis kad galejau pirkt ta ar ana
User
2010-04-15 21:01
Nu siaip aisku tas korado smagu, bet nemaisyk eiliniu savoku kaip variklio ar vaziuokles dalys kurios aisku kad golfines yra ir kebulo dalys kurios unikalios ir tinka tik nuo kito korado.Manai nuvaziuosi iki artimiausio sroto ir nusipirksi buferi ar sparna juo labiau siaip kokia kebulo dali?Dar vienas bjaurus reikalas kai modelis retas o paklausa yra prasideda nulupinejimai lempu posukiu buferiu groteliu ir panasiai.
User
2010-04-15 22:58
Nu jo siaip tas tiesa. O kokios galetu but alternatyvos (Corrado) kokie dar automobiliai yra verti demesio? Galios santykiu su protingom kuro sanaudom ir pan. Ir pan.
User
2010-04-15 23:03
aisku is manes pasijuoks, bet siulyciau i gti golfa pasiziuret antra ar trecia nesvarbu, sakyciau abu jie geri
User
2010-04-16 12:08
GTI siaip manau jega, bet kas del guoliu tai Golf II jau senas modelis ir gana "nutampytas", o III tai jie rudyja. Siaip gal ir nieko kaip pirmai masinai.
User
2010-04-16 12:12
2010-04-14
19:37 wrote:
tiksliau tau kokias pasake? :)
sake man 8-14l ir jis nemekluoja nes 2metus turi
User
2010-04-16 15:46
Manau visi GTI modeliai mėgstami drožėju taigi gerą bus sunku rasti
arba kapitalinį variklio gausi daryti.
arba kapitalinį variklio gausi daryti.
User
2010-04-16 18:08
Nezinai, siaip jis kokiu problemu su ja neturi? Pvz: dazni remontai, kaprizai su elektronika ar pan? (klausimas Kildare)
User
2010-04-17 22:01
2010-04-16
18:08 wrote:
Nezinai, siaip jis kokiu problemu su ja neturi? Pvz: dazni remontai, kaprizai su elektronika ar pan? (klausimas Kildare):)
jis pirko truputi dauzta tai visa susitvarke pats ir jokiu problemu iki siol nors mazai vazuoja jis pirko zmonai bet jei nepatiko tai stovi kieme tai dabar parduoda arba keicia i dyzeli
User
2010-04-18 00:43
2010-04-13
21:35 wrote:
Koradas buvo neblogas aparatas o tavo klausimas apie kura cia ne vietoj zinok.Pats pagalvok VR6 variklis jei kalbam apie 2, 8L tai kiek ris manai 7 trasoj ir 9 mieste? :)Nesu zinovas didelis koradu bet G60 tai cia turbokompresorius jei lietuviskai tai velgi srebs gerai.Masina grezimui skirta tai kokybe tik naujos o paskui chebra uzpjauna net ir tokias.Skardos aukso vertes nes mazai ju belike.
ne Turbo, bet Kompresorius.. tik nlb kokie atsiliepimai apie kompresorius ju. sako jie nelaiko, niekas ju netaiso, o naudota kompresoriu rasti sunku ir nepigu.
manychiau neverta imti su kompresorium, nes jei subyres tai vazinesi su zemos kompresijos (8:1) 1.8 varikliu.. kas nera labai idomu. jei nori ekonomijos - imk paprasta 1.8 arba 2.0, jei nori geros traukos imk VR6.
manychiau neverta imti su kompresorium, nes jei subyres tai vazinesi su zemos kompresijos (8:1) 1.8 varikliu.. kas nera labai idomu. jei nori ekonomijos - imk paprasta 1.8 arba 2.0, jei nori geros traukos imk VR6.
User
2010-04-18 12:49
blogu masinu nera yra tik blogas poziuris, vieniem patinka tokois kitiem tokios ner cia ka sneket daugiau
User
2010-04-18 15:36
Kiek as zinau tai visi Corrado (kurie yra normalaus stovio) yra su kompresoriais. Apie kompresorius esu girdejes, kad kyla bedu su taisymais . Ka gi, labai dekoju visiems rasiusiems, si tema manau yra jau issemta, bet jei dar kas turesit kokiu minciu, patyrimu rasykit, viskas pravers. Dar karta dekui.
User
2010-04-18 20:17
Man patinka daugiau japoniskos masinos bet jei is vokisku tai golf GTI buvo legenda ir 2 kartos nepuvo kaip 3.Asmeniskai nieko pries ir nesupuvusias kalibras(ir nepradekit kad tokiu nera nes galiu parodyt tokia kur rudeles nerasit)Tik kalibra turi buti butinai Dohc tada bus super. Daugiau is pigiu nezinau nes audi ir bmw tai pareikalaus pinigo nemazai.
User
2010-05-19 18:12
2010-04-13
21:35 wrote:
Koradas buvo neblogas aparatas o tavo klausimas apie kura cia ne vietoj zinok.Pats pagalvok VR6 variklis jei kalbam apie 2, 8L tai kiek ris manai 7 trasoj ir 9 mieste? :)Nesu zinovas didelis koradu bet G60 tai cia turbokompresorius jei lietuviskai tai velgi srebs gerai.Masina grezimui skirta tai kokybe tik naujos o paskui chebra uzpjauna net ir tokias.Skardos aukso vertes nes mazai ju belike.
2010-04-18
00:43 wrote:
ne Turbo, bet Kompresorius.. tik nlb kokie atsiliepimai apie kompresorius ju. sako jie nelaiko, niekas ju netaiso, o naudota kompresoriu rasti sunku ir nepigu.
manychiau neverta imti su kompresorium, nes jei subyres tai vazinesi su zemos kompresijos (8:1) 1.8 varikliu.. kas nera labai idomu. jei nori ekonomijos - imk paprasta 1.8 arba 2.0, jei nori geros traukos imk VR6.
manychiau neverta imti su kompresorium, nes jei subyres tai vazinesi su zemos kompresijos (8:1) 1.8 varikliu.. kas nera labai idomu. jei nori ekonomijos - imk paprasta 1.8 arba 2.0, jei nori geros traukos imk VR6.
Seip kompresorius galima atrestauruot Vilniaus Turboservise jai gerai pamenu restauracijos kaina siekia 800-900 lietuvisku. Jei gerai priziuret kompresoriu tai yra ziureti tepalus tai jis atitarnauja apie 100 tukstanciu kilometru. Kaip lietuvoje tai manau labai maza tikimybe kad neatlaikys. o jei jau manai kad ateina galas nuvezi i servisa ir ji atrestauruoja ir poto vazineji be galvos skausmo.
User
2010-05-19 18:13
Jei kam reikia http://www.turboservisas.lt/ cia galite suzinoti daugiau
User
2010-05-19 19:55
imk corra su vr6 motoru trauks gerai ir maziau galwos skausmo turesi negu su g60. o jei uzlenksi vr6 kreipkis pas mane turiu daliu vr6 motoro.
User
2010-05-19 20:12
2010-05-19
18:12 wrote:
Seip kompresorius galima atrestauruot Vilniaus Turboservise jai gerai pamenu restauracijos kaina siekia 800-900 lietuvisku. Jei gerai priziuret kompresoriu tai yra ziureti tepalus tai jis atitarnauja apie 100 tukstanciu kilometru. Kaip lietuvoje tai manau labai maza tikimybe kad neatlaikys. o jei jau manai kad ateina galas nuvezi i servisa ir ji atrestauruoja ir poto vazineji be galvos skausmo.
nemaisyk kompresoriu su turbokompresoriais. restauruoti turbokompresoriai retai laiko daugiau nei 100k km. o tas G60 kompresorius yra tikrai nekoks.. jie nelaiko. del to VW ju ir atsisake, nes vienintelis budas prailginti jo gyvenima yra daznas pilnas jo perrinkimas. jei laikysi kol subyres tau NIEKAS jo neperrinks.. nebent busi laimingas ir jis nesubyres tau pilnai.. ir be to 800 - 900lt investicija kas 10k km del 160 arkliu yra nesamone.. del to VR6 labiau apsimoka.. jis galingesnis ir patikimesnis ir kuro ima ne ka daugiau nei G60
User
2010-05-25 20:15
ir garsas vr6 ispudingas. nu bent jau man nzn kaip kitiem.
User
2010-05-25 21:53
man vistiek turbiniu garsas mielesnis kai puti padoriai...
User
2010-06-07 08:37
O kaip suprasti ta savoka "subyres"? Kas ten jame genda?(Atleiskit uz buka klausima, apie kompresorius zinau nedaug).
User
2010-06-07 08:41
Zinoma ir as galvojau apie vr6, bet as manau jog g60 yra geriausias santykis pagal pinigus ir eksplotacija (kiek zinau juo galima pasiekti ir 7l/100km), o siais laikais benzinas nepigus. Nemaza kriteriju sudaro ir tiek kiek ji EDA.
User
2010-06-07 09:00
Siaip man neseniai buvo dar vienas atradimas patraukes mano demesi, tai yra AUDI A4 1.8T Quattro 110Kw. Kuris is ju butu geresnis, A4 ar Corrad'as? Abu vienodo litrazo, abu turbidiniai, abu vokieciai, Kw irgi panasiai.. Tik ar Corrado nebus prastesne uz A4 (Techniniu poziuriu)(Corrado lyginkim su 1.8l varikliu).
User
2010-06-07 14:27
cia visai skirtingos klases ir nelabai ju galima lygint tarpusavy...
User
2010-06-07 19:02
2010-06-07
08:37 wrote:
O kaip suprasti ta savoka "subyres"? Kas ten jame genda?:)(Atleiskit uz buka klausima, apie kompresorius zinau nedaug).
subyra "viduriai" jo.. jo dizainas visai kitoks nei pvz MB kompresoriu. ten reikalingi labai tikslus atstumai tarp dirbanciu daliu.. ir kai isisdevi mechanines dalys, tie atstumai sumazeja iki tokio lygio kad dalys pradeda dilti, uzstringa arba subyra
User
2010-06-07 21:42
ten su tuom turbinom idomiu dalyku buna, jos pacios seip gan retai uzsilenkia, o jei taip ir atsitinka tai buna del laiku nekeiciamu tepalu arba itraukia kazkokia siuksle ar koki varzta ir pan na cia turiu o meny placiai zinomus 1.9tdi su sitais daugiausia susidurt teko del kitu tiksliai nezinau. Bet dar labai daznas atvejis tai pareina turbina valdantis voztuvas, na ir kas buna tada, o buna taip kad tai priklauso nuo servizo i kuri varot jei tai sazingas servizas tai pasakys tikra gedimo priezasty, dar buna kad jie patys apsisauna ir siuncia turbina i koki turbo serviza ten pamato kad viskas tvarkoj paima 150lt uz turbinos patikrinima ir viskas, o pats servizsas i kuri varet automobili (taip gan daznai buna kad zmones tvarko ne tiesiogiai o per tarpininkus ty kita serviza)padaro toki dalyka pasako zmogui kad cia buvo taip ir taip tai atsitiko del musu diagnostikos klaidos, bet dazniau buna taip kad jie is zmogaus paima kaip uz turbinos restoracija, nors realiai ten niekas nebuna daroma, o kad isvengt tokiu bereikalingu dalyku tai reik daryt normales diagnostikas, o ne kad koks loxas pasijungia nuskaito klaidas ir viskas arba dar geriau prideda ausi ir klauso nu ar paklibina sparnuote ir pan nu ten buna visokiu kurijozu buna...
Your message |
|