User
2013-04-11 16:15
Sveiki,
jau kurį laiką naršau po forumus ir skelbimus. Nelabai galiu apsispręsti: ar Audi a8 (nuo 1999m, 4.2 benz-dujos) ar Jaguar X-type ( nuo 2001m, 3.0 benz-dujos). Abi auto 4 varomi. Suprantu, kad skirtingos klasės, tačiau prie kitų auto nelimpa akis arba kišenė neneša (apie 15 000 Lt). Audi labai patinka, esu važiavęs, paliko gerą įspūdį, tačiau baugina išlaikymo kaštai kuriuos nurodo forumuose, vieni sako LABAI brangu (keli tūkstančiai Lt už šūdniekius), kiti sako NIFIGA nebrangu. Jaguar - geresni metai, vietos mažoka, variklis netoks patvarus ir linksmas, važiuoklė, pakaba fordo išlaikymas pigesnis nei Audi (susidariau tokią nuomonę iš forumų). Patarkite prašau. Didelis dėkuj.
jau kurį laiką naršau po forumus ir skelbimus. Nelabai galiu apsispręsti: ar Audi a8 (nuo 1999m, 4.2 benz-dujos) ar Jaguar X-type ( nuo 2001m, 3.0 benz-dujos). Abi auto 4 varomi. Suprantu, kad skirtingos klasės, tačiau prie kitų auto nelimpa akis arba kišenė neneša (apie 15 000 Lt). Audi labai patinka, esu važiavęs, paliko gerą įspūdį, tačiau baugina išlaikymo kaštai kuriuos nurodo forumuose, vieni sako LABAI brangu (keli tūkstančiai Lt už šūdniekius), kiti sako NIFIGA nebrangu. Jaguar - geresni metai, vietos mažoka, variklis netoks patvarus ir linksmas, važiuoklė, pakaba fordo išlaikymas pigesnis nei Audi (susidariau tokią nuomonę iš forumų). Patarkite prašau. Didelis dėkuj.
User
2013-04-11 17:20
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
User
2013-04-11 18:30
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
Dėtales sunkiau būtų rasti varikliui, elektrai, kėbulo remontas brangus (bet ir Audi brangus, nes aliumininis kėbulas)
X-type'u 2, 1 dyzeliniai varikliai yra fordo, o kiti, kiek žinau, jaguaro(3.0 - ~ 170 kW).
Net nzn ką daryti, šiaip šeštadienį važiuosiu su vienu X-type prasivėžint, gal bus kas aiškiau....
X-type'u 2, 1 dyzeliniai varikliai yra fordo, o kiti, kiek žinau, jaguaro(3.0 - ~ 170 kW).
Net nzn ką daryti, šiaip šeštadienį važiuosiu su vienu X-type prasivėžint, gal bus kas aiškiau....
wagen
1829 / 0
2013-04-11 18:53
ir nudrozta a8 paimsi, tai aisku kad pinigine suplones, bet keli tunkstanciai uz sudniekius tai sugalvojo tik tas, kuris net akyse turbut tos a8 nemate, man per 6 metus keli tukstanciai ant visu remontu, tai is tikruju juokas ima po tokiu pasisakymu
User
2013-04-11 19:05
a8 vaziuookles kainu nebijok ir neklausyk, visi keikia, bet kazkodel ant kelio stovi daugiausia wv ir audi su ta pacia vaziuokle, kam perka liaudis jei taip brangu???
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
User
2013-04-11 19:19
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
3.0L yra modifikuotas fordo duratec variklis. apskritai duratecai yra istvermingi varikliai.
User
2013-04-11 19:25
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
2013-04-11
19:19 wrote:
3.0L yra modifikuotas fordo duratec variklis. apskritai duratecai yra istvermingi varikliai.
Hi, o kas juose lemia ta istverminguma?
User
2013-04-11 19:35
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
2013-04-11
19:19 wrote:
3.0L yra modifikuotas fordo duratec variklis. apskritai duratecai yra istvermingi varikliai.
2013-04-11
19:25 wrote:
Hi, o kas juose lemia ta istverminguma?
kalbu is patirties. esu sutikes daug ivairiu fordu labai daug prabegusiu, kuriuose byra beveik viskas, isskyrus varikli.
kalbu apie V6 duratec'us.
kalbu apie V6 duratec'us.
User
2013-04-12 07:48
2013-04-11
19:05 wrote:
a8 vaziuookles kainu nebijok ir neklausyk, visi keikia, bet kazkodel ant kelio stovi daugiausia wv ir audi su ta pacia vaziuokle, kam perka liaudis jei taip brangu???
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
Labai dėkuj. Malonu išgirsti nuomonę iš to, kuris yra su tuo susidūręs. Na, o dėl kėbulo dalių...nelabai dažnai juk jas ir keiti, turėjau tris automobilius ir nereikėjo keisti kėbulo dalių.
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
User
2013-04-12 07:52
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
2013-04-11
19:19 wrote:
3.0L yra modifikuotas fordo duratec variklis. apskritai duratecai yra istvermingi varikliai.
Sakai duratecai ištvermingi, bet nejaugi jie bus ištvermingesni už 4.2 V8?Juk nelabai užvaikysi tokį.., o gal ką nors esi girdėjęs apie Audi 4.2 varikliukus?
Be to nelabai ir kuro sąnaudos skirsis...jei 3.0 ims apie 15-16l, tai 4.2 apie 17-18. Teisingai?
Dėkuj
Be to nelabai ir kuro sąnaudos skirsis...jei 3.0 ims apie 15-16l, tai 4.2 apie 17-18. Teisingai?
Dėkuj
vandal
419 / 0
2013-04-12 08:32
2013-04-11
19:05 wrote:
a8 vaziuookles kainu nebijok ir neklausyk, visi keikia, bet kazkodel ant kelio stovi daugiausia wv ir audi su ta pacia vaziuokle, kam perka liaudis jei taip brangu???
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
2013-04-12
07:48 wrote:
Labai dėkuj. Malonu išgirsti nuomonę iš to, kuris yra su tuo susidūręs. Na, o dėl kėbulo dalių...nelabai dažnai juk jas ir keiti, turėjau tris automobilius ir nereikėjo keisti kėbulo dalių.
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
dėl šito ir aš pakomentuosiu .c5 a6 bamperis po 400 su priešrūkinem ir viskuo, neber tokių kainu kaip 600.mašinos 98 metų juk ar 2000 jom po 13-15 metų jau. pasakysiu taip passat b5.5 atrestauruoti ir pakeisti ivores visas vaziuoklei priekinei 500litų plius darbas isimti ideti vistiek kokie minimum200. dar jei stabdziu diskai ir kaladeles dar kokie 300-400 a8 atveju. ten diskai pastoviai daugumai perkraipyti nuo lakstymo reikia tikrint.. bet imčiau ta a8 ir viskas , nakoi ciort tas jaguaras nei daliu nerasi jei kazko is kebulo reiks ar salono ar kokios sakes ar ko nors o su audi lengviau.
User
2013-04-12 10:59
2013-04-11
17:20 wrote:
kaip cia pasakius. kad audi islaikymas nepigus tai tikrai nemelavo. o jaguar tai nera dazna masina su detalem gali but sunku tai tas ant to manau iseitu.. . ai idomu kieno variklis stovi 3l ? tai td butu tiksliau pasakyti apie sanaudas islaikymo.
2013-04-11
19:19 wrote:
3.0L yra modifikuotas fordo duratec variklis. apskritai duratecai yra istvermingi varikliai.
2013-04-12
07:52 wrote:
Sakai duratecai ištvermingi, bet nejaugi jie bus ištvermingesni už 4.2 V8?Juk nelabai užvaikysi tokį.., o gal ką nors esi girdėjęs apie Audi 4.2 varikliukus?
Be to nelabai ir kuro sąnaudos skirsis...jei 3.0 ims apie 15-16l, tai 4.2 apie 17-18. Teisingai?
Dėkuj
Be to nelabai ir kuro sąnaudos skirsis...jei 3.0 ims apie 15-16l, tai 4.2 apie 17-18. Teisingai?
Dėkuj
esu mates ir duratecu ir 4.2L (sitas konkrekciai - Touarege sedejo) uzlinkusiu, del to sakyti, kad neuzvaikysi yra kvaila, kiekviena galima uzvaikyti.
4.2L minusas butu, kad remontas sudetingesnis, ir del to gali buti brangesnis.
kalbant i tema. as nesakau, kad audi yra geras pasirinkimas, tiesiog tas Jaguar yra gana blogas pasirinkimas. niekas jo tikru Jaguaru neskaito. Tai yra fordas graziau apvilktas. Beveik visos problemos fordo.
4.2L minusas butu, kad remontas sudetingesnis, ir del to gali buti brangesnis.
kalbant i tema. as nesakau, kad audi yra geras pasirinkimas, tiesiog tas Jaguar yra gana blogas pasirinkimas. niekas jo tikru Jaguaru neskaito. Tai yra fordas graziau apvilktas. Beveik visos problemos fordo.
User
2013-04-12 18:00
2013-04-11
19:05 wrote:
a8 vaziuookles kainu nebijok ir neklausyk, visi keikia, bet kazkodel ant kelio stovi daugiausia wv ir audi su ta pacia vaziuokle, kam perka liaudis jei taip brangu???
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
tam, kad brangu tiem kurie patys su dviraciais vazineje ir kazka girdeje...
visa vaziuokle atsirestauruosi uz 400-500lt jei pats nenoresi purvintis, gal 650lt atsistos.
kebulu dalys isties brangokos, tas pats buferis uz a6 c5 dvigubai brangesnis(c5-600, a8-1200lt)
kaip varikliai-nezinau.
faktas tas, kad v8-tai jau 8zvakes, babinos ir pan.
2013-04-12
07:48 wrote:
Labai dėkuj. Malonu išgirsti nuomonę iš to, kuris yra su tuo susidūręs. Na, o dėl kėbulo dalių...nelabai dažnai juk jas ir keiti, turėjau tris automobilius ir nereikėjo keisti kėbulo dalių.
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
2013-04-12
08:32 vandal wrote:
dėl šito ir aš pakomentuosiu .c5 a6 bamperis po 400 su priešrūkinem ir viskuo, neber tokių kainu kaip 600.mašinos 98 metų juk ar 2000 jom po 13-15 metų jau. pasakysiu taip passat b5.5 atrestauruoti ir pakeisti ivores visas vaziuoklei priekinei 500litų plius darbas isimti ideti vistiek kokie minimum200. dar jei stabdziu diskai ir kaladeles dar kokie 300-400 a8 atveju. ten diskai pastoviai daugumai perkraipyti nuo lakstymo reikia tikrint.. bet imčiau ta a8 ir viskas , nakoi ciort tas jaguaras nei daliu nerasi jei kazko is kebulo reiks ar salono ar kokios sakes ar ko nors o su audi lengviau.
kurioj subinej pas pasata stovi ivores?
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15ltDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15ltDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
User
2013-04-15 09:42
Dėkoju už patarimus
Teko pasivėžinti su X-type savaitgalį. Smagumo variklyje (3 L) užtenka, salonas iš ties dailus, išbaigtas, bet kai kada krebžda apdailos detalės, garso izoliacija taip pat gera. Kai atsisėdu už vairo už manęs gale gali atsisėsti nebent nedidelio ūgio žmogus (mažoka vietos gale).
Taigi nusprendžiau ieškoti A8, gal pinigėlių daugiau atsiras...naujesnių metų A6 gal pavyks pajamt..
Dėkoju visiems
Teko pasivėžinti su X-type savaitgalį. Smagumo variklyje (3 L) užtenka, salonas iš ties dailus, išbaigtas, bet kai kada krebžda apdailos detalės, garso izoliacija taip pat gera. Kai atsisėdu už vairo už manęs gale gali atsisėsti nebent nedidelio ūgio žmogus (mažoka vietos gale).
Taigi nusprendžiau ieškoti A8, gal pinigėlių daugiau atsiras...naujesnių metų A6 gal pavyks pajamt..
Dėkoju visiems
vandal
419 / 0
2013-04-15 10:07
2013-04-12
07:48 wrote:
Labai dėkuj. Malonu išgirsti nuomonę iš to, kuris yra su tuo susidūręs. Na, o dėl kėbulo dalių...nelabai dažnai juk jas ir keiti, turėjau tris automobilius ir nereikėjo keisti kėbulo dalių.
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
O dėl žvakių ir babinų, nelabai jos ir su kainom kandžiojasi.
Nzn, bet kažkaip labiau traukia link A8.
Dėkuj
2013-04-12
08:32 vandal wrote:
dėl šito ir aš pakomentuosiu .c5 a6 bamperis po 400 su priešrūkinem ir viskuo, neber tokių kainu kaip 600.mašinos 98 metų juk ar 2000 jom po 13-15 metų jau. pasakysiu taip passat b5.5 atrestauruoti ir pakeisti ivores visas vaziuoklei priekinei 500litų plius darbas isimti ideti vistiek kokie minimum200. dar jei stabdziu diskai ir kaladeles dar kokie 300-400 a8 atveju. ten diskai pastoviai daugumai perkraipyti nuo lakstymo reikia tikrint.. bet imčiau ta a8 ir viskas , nakoi ciort tas jaguaras nei daliu nerasi jei kazko is kebulo reiks ar salono ar kokios sakes ar ko nors o su audi lengviau.
2013-04-12
18:00 wrote:
kurioj subinej pas pasata stovi ivores?:lol::lol::lol:
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15lt:DDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15lt:DDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
Koks skirtumas ar įvorė ar sailenblokas ? kaip pavadinsi? jei nežinai kad sailenblokas lietuviškai šakės įvorė tai eik paskaityk techninės literatūros vadovėlį.
User
2013-04-15 12:56
2013-04-12
08:32 vandal wrote:
dėl šito ir aš pakomentuosiu .c5 a6 bamperis po 400 su priešrūkinem ir viskuo, neber tokių kainu kaip 600.mašinos 98 metų juk ar 2000 jom po 13-15 metų jau. pasakysiu taip passat b5.5 atrestauruoti ir pakeisti ivores visas vaziuoklei priekinei 500litų plius darbas isimti ideti vistiek kokie minimum200. dar jei stabdziu diskai ir kaladeles dar kokie 300-400 a8 atveju. ten diskai pastoviai daugumai perkraipyti nuo lakstymo reikia tikrint.. bet imčiau ta a8 ir viskas , nakoi ciort tas jaguaras nei daliu nerasi jei kazko is kebulo reiks ar salono ar kokios sakes ar ko nors o su audi lengviau.
2013-04-12
18:00 wrote:
kurioj subinej pas pasata stovi ivores?:lol::lol::lol:
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15lt:DDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
ten stovi silinblokai tik ir sarnyrai.
uz visus salenblokus ir granata sumokejau ar 260 ar 290 ir uz perpresavima 15lt:DDD
uz virsutiniu sarnyru restoravima po 25lt apatiniai po 35lt rudeni dariau viska.
sakai kainu tokiu nera?
paskambink i minute ar kur kitur, tai dar ir 700lt uzbliaus ne tik 600lt.
rast imanoma ir uz 400lt, jei neatsibos jieskot, pats savaite jieskojau(pries gera men. laiko)
o taip kur neskambini visi kaip sutare 600 rekia
2013-04-15
10:07 vandal wrote:
Koks skirtumas ar įvorė ar sailenblokas ? kaip pavadinsi? jei nežinai kad sailenblokas lietuviškai šakės įvorė tai eik paskaityk techninės literatūros vadovėlį.
skirtumas tas, kad ivore yra tikslus kietas sujungimas, o silent blokas yra guma, kuri sugeria ir suminkstina kelio netolyguma atsiduodanti i kebula.
vietoj silent bloku daznai statomos aliumines ar kitokios yvores i sportui ruostas masinas
vietoj silent bloku daznai statomos aliumines ar kitokios yvores i sportui ruostas masinas
naudingas
4243 / 0
2013-04-19 21:50
2013-04-15
09:42 wrote:
Dėkoju už patarimus
Teko pasivėžinti su X-type savaitgalį. Smagumo variklyje (3 L) užtenka, salonas iš ties dailus, išbaigtas, bet kai kada krebžda apdailos detalės, garso izoliacija taip pat gera. Kai atsisėdu už vairo už manęs gale gali atsisėsti nebent nedidelio ūgio žmogus (mažoka vietos gale).
Taigi nusprendžiau ieškoti A8, gal pinigėlių daugiau atsiras...naujesnių metų A6 gal pavyks pajamt..
Dėkoju visiems
Teko pasivėžinti su X-type savaitgalį. Smagumo variklyje (3 L) užtenka, salonas iš ties dailus, išbaigtas, bet kai kada krebžda apdailos detalės, garso izoliacija taip pat gera. Kai atsisėdu už vairo už manęs gale gali atsisėsti nebent nedidelio ūgio žmogus (mažoka vietos gale).
Taigi nusprendžiau ieškoti A8, gal pinigėlių daugiau atsiras...naujesnių metų A6 gal pavyks pajamt..
Dėkoju visiems
idomiai tu cia ieskai skyrtingos klases jaguar x -type ir audi a8 .kodel neieskai kazka panasesnio i jaguar s-type ar xj .sitie tai dideli ir keleivems vietos uzteks bet gi yra zmoniu isiciklina dizaina ir fsio niekas kitas netinka
naudingas
4243 / 0
2013-04-19 22:00
man truptuka irgi sitas domina x-type .kaip tik grazuolis autogide nufotkintas matuosi netgi salia mao namu awd 3ltr benzas mechanine deze nors imk ir nupirk
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
User
2013-04-19 22:03
2013-04-19
22:00 naudingas wrote:
man truptuka irgi sitas domina x-type .kaip tik grazuolis autogide nufotkintas matuosi netgi salia mao namu:) awd 3ltr benzas mechanine deze nors imk ir nupirk
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
man asmeniskai ju didziausias pliusas yra salonas. bet cia asmenine nuomone
naudingas
4243 / 0
2013-04-19 22:05
idomu kaip tie ju 4 varomi ?nes gan daug su tais awd ir kaina nedaug skiresi.kaip laiko
User
naudingas
4243 / 0
2013-04-19 22:15
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
naudingas
4243 / 0
2013-04-19 22:18
2013-04-19
22:00 naudingas wrote:
man truptuka irgi sitas domina x-type .kaip tik grazuolis autogide nufotkintas matuosi netgi salia mao namu:) awd 3ltr benzas mechanine deze nors imk ir nupirk
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-sedanas-2001-0124740254.html
2013-04-19
22:03 wrote:
man asmeniskai ju didziausias pliusas yra salonas. bet cia asmenine nuomone
man tai jo jaguaro salonas toks autentiskas ypac patinka xj8 kokiu 2004 metu bet kainike tai pasitaupant gerokai. dar citroen c6 salonai patinka bet isore nifiga nepatinka
assas
3586 / 0
2013-04-19 22:30
2013-04-19
22:15 naudingas wrote:
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
amerikoje taipat toks variklis prabanga
assas
3586 / 0
User
2013-04-19 22:48
2013-04-11
16:15 wrote:
Sveiki,
jau kurį laiką naršau po forumus ir skelbimus. Nelabai galiu apsispręsti: ar Audi a8 (nuo 1999m, 4.2 benz-dujos) ar Jaguar X-type ( nuo 2001m, 3.0 benz-dujos). Abi auto 4 varomi. Suprantu, kad skirtingos klasės, tačiau prie kitų auto nelimpa akis arba kišenė neneša (apie 15 000 Lt). Audi labai patinka, esu važiavęs, paliko gerą įspūdį, tačiau baugina išlaikymo kaštai kuriuos nurodo forumuose, vieni sako LABAI brangu (keli tūkstančiai Lt už šūdniekius), kiti sako NIFIGA nebrangu. Jaguar - geresni metai, vietos mažoka, variklis netoks patvarus ir linksmas, važiuoklė, pakaba fordo išlaikymas pigesnis nei Audi (susidariau tokią nuomonę iš forumų). Patarkite prašau. Didelis dėkuj.
jau kurį laiką naršau po forumus ir skelbimus. Nelabai galiu apsispręsti: ar Audi a8 (nuo 1999m, 4.2 benz-dujos) ar Jaguar X-type ( nuo 2001m, 3.0 benz-dujos). Abi auto 4 varomi. Suprantu, kad skirtingos klasės, tačiau prie kitų auto nelimpa akis arba kišenė neneša (apie 15 000 Lt). Audi labai patinka, esu važiavęs, paliko gerą įspūdį, tačiau baugina išlaikymo kaštai kuriuos nurodo forumuose, vieni sako LABAI brangu (keli tūkstančiai Lt už šūdniekius), kiti sako NIFIGA nebrangu. Jaguar - geresni metai, vietos mažoka, variklis netoks patvarus ir linksmas, važiuoklė, pakaba fordo išlaikymas pigesnis nei Audi (susidariau tokią nuomonę iš forumų). Patarkite prašau. Didelis dėkuj.
Maziau skaityk tuos forumus, mazai tiesos juose rasoma.
User
2013-04-19 22:48
ne, dyzeliu nebuvo tu metu pas mus. dabar tik nauji prasideda.
User
2013-04-19 22:52
2013-04-19
22:15 naudingas wrote:
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
User
2013-04-19 22:53
2013-04-19
22:05 naudingas wrote:
idomu kaip tie ju 4 varomi ?nes gan daug su tais awd ir kaina nedaug skiresi.kaip laiko
negirdejau, kad butu problemine. Nzn 100% kieno ten sistema, bet fordu gana patvarus AWD.
assas
3586 / 0
2013-04-19 22:54
2013-04-19
22:08 wrote:
cia nevisai i tema, bet vakar va toks zveriukas pas mus buvo 2006 A8L 6.0L W12. Lipina prie sedynes konkreciai, tik, kad dirbti po kapotu tikrai nera lengva
2013-04-19
22:39 assas wrote:
cia diezel?
2013-04-19
22:48 wrote:
ne, dyzeliu nebuvo tu metu pas mus. dabar tik nauji prasideda.
sakau nematytas dangtis variklio, dyzeli q7 esu v12 mates bet ten toks sidabrinis stovi siektiek kitoks tas plasmasinis dangtis.dar tokio nesu regejes benzo audi v12.kokia cia ypurskimo sistema stovi?sukimo momentas nzn koks?
User
2013-04-19 23:04
2013-04-19
22:39 assas wrote:
cia diezel?
2013-04-19
22:48 wrote:
ne, dyzeliu nebuvo tu metu pas mus. dabar tik nauji prasideda.
2013-04-19
22:54 assas wrote:
sakau nematytas dangtis variklio, dyzeli q7 esu v12 mates bet ten toks sidabrinis stovi siektiek kitoks tas plasmasinis dangtis.dar tokio nesu regejes benzo audi v12.kokia cia ypurskimo sistema stovi?sukimo momentas nzn koks?
cia ne V12, o W12. 330kW 580Nm. ipurskimas paprastas - multiport, kaip ir daugumos tokiu metu benzinu.
giedzka
1757 / 0
2013-04-19 23:07
2013-04-19
22:48 wrote:
ne, dyzeliu nebuvo tu metu pas mus. dabar tik nauji prasideda.
2013-04-19
22:54 assas wrote:
sakau nematytas dangtis variklio, dyzeli q7 esu v12 mates bet ten toks sidabrinis stovi siektiek kitoks tas plasmasinis dangtis.dar tokio nesu regejes benzo audi v12.kokia cia ypurskimo sistema stovi?sukimo momentas nzn koks?
2013-04-19
23:04 wrote:
cia ne V12, o W12. 330kW 580Nm. ipurskimas paprastas - multiport, kaip ir daugumos tokiu metu benzinu.
kazkuom panasus ir VR6 siek tiek?
You serious?
User
2013-04-19 23:08
2013-04-19
22:54 assas wrote:
sakau nematytas dangtis variklio, dyzeli q7 esu v12 mates bet ten toks sidabrinis stovi siektiek kitoks tas plasmasinis dangtis.dar tokio nesu regejes benzo audi v12.kokia cia ypurskimo sistema stovi?sukimo momentas nzn koks?
2013-04-19
23:04 wrote:
cia ne V12, o W12. 330kW 580Nm. ipurskimas paprastas - multiport, kaip ir daugumos tokiu metu benzinu.
2013-04-19
23:07 giedzka wrote:
kazkuom panasus ir VR6 siek tiek?
du VR6 varikliai sukabinti V formoje
User
2013-04-20 00:27
2013-04-19
22:15 naudingas wrote:
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
2013-04-19
22:52 wrote:
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradininkas, ju pagaminta maziau nei tukstantis, mazdaug tuo pat metu idejo i Phaetona 6, 0 W12 veliau i Audi ir dar keliuose Veyrono modeliuose ir naujasiame Supesport`e sukasi.Galvoju i savo turba isideti bet nesugalvoju kaip ikomponuoti nes vietos nerasta ir laiko stygius.bet ir taip pakanka smagumo, nuo 80km/h iki 180km/h pagreitis nekrenta
User
2013-04-20 00:42
2013-04-19
22:15 naudingas wrote:
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
2013-04-19
22:52 wrote:
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradinikas, ju isleido maziau nei 1000 su 4, 0 W8 varikliu(zr.foto)tuomet pagamino Phaetonui W12 o dar veliau ji idejo i Audi, dar yra Veyrunuose, ir naujausiame Supesporte W16 twinturbo 1200Ag.4, 0 W8 noreciau paturbint bet vietos variklio skyriuje nersta, nesugalvoju kaip ikompuonuoti.Ir be turbos idomiai vaziuoja, nuo 80km/h iki 180km/h nepraranda isibegejimo, pagreicio.
wagen
1829 / 0
2013-04-20 00:52
2013-04-19
22:15 naudingas wrote:
amerikoj tai turbut normalus variklis o lt tai jau prabanga didziausia
2013-04-19
22:52 wrote:
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
2013-04-20
00:42 wrote:
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradinikas, ju isleido maziau nei 1000 su 4, 0 W8 varikliu(zr.foto)tuomet pagamino Phaetonui W12 o dar veliau ji idejo i Audi, dar yra Veyrunuose, ir naujausiame Supesporte W16 twinturbo 1200Ag.4, 0 W8 noreciau paturbint bet vietos variklio skyriuje nersta, nesugalvoju kaip ikompuonuoti.Ir be turbos idomiai vaziuoja, nuo 80km/h iki 180km/h nepraranda isibegejimo, pagreicio.
siaip tai su tokiu motoru pagaminta ne maziau kaip 1000, o visi 50000, cia didziulis skirtumas
User
2013-04-20 01:14
2013-04-19
22:52 wrote:
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
2013-04-20
00:42 wrote:
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradinikas, ju isleido maziau nei 1000 su 4, 0 W8 varikliu(zr.foto)tuomet pagamino Phaetonui W12 o dar veliau ji idejo i Audi, dar yra Veyrunuose, ir naujausiame Supesporte W16 twinturbo 1200Ag.4, 0 W8 noreciau paturbint bet vietos variklio skyriuje nersta, nesugalvoju kaip ikompuonuoti.Ir be turbos idomiai vaziuoja, nuo 80km/h iki 180km/h nepraranda isibegejimo, pagreicio.
2013-04-20
00:52 wagen wrote:
siaip tai su tokiu motoru pagaminta ne maziau kaip 1000, o visi 50000, cia didziulis skirtumas
Nesigincysiu, nors abejoju.As tai netikiu nesamoningais katalogais kur profanai suraso kaip jiems jiems atrodo, nueik i vw centra ir suzinosi kaip tiksliai.Gal ir turejo planuose tiek isleisti, o gal vw centre turejo omeny konkrecia modifikacija(spalva, kebula, saranka)buvau del stock`ines turbos suzinoti minejo kazka apie W8 600 vnt.Gal turejo minty universalus highline.su tais 50000 itariu bus kaip su LPG europoje degalinemis kuriu nuoroda buvai imetes, ten primaisyta visisku nesamoniu nes daugeli tu degaliniu parduodamos balionuose suskystintos gamtines dujos liquid propan gas o ne liquid petrolium gas
User
2013-04-20 01:33
2013-04-19
22:52 wrote:
ne, W12, reti varikliai. apskritai W formos varikliai nera dazni, nebent passatuose W8. VW koncernas juos daugiau kaip eksperimenta naudojo - ar pasiteisins ar ne. Nusprende, kad pasiteisino ir ikiso i Veyrona, tik su daugiau cilindru ir turbu.
2013-04-20
00:42 wrote:
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradinikas, ju isleido maziau nei 1000 su 4, 0 W8 varikliu(zr.foto)tuomet pagamino Phaetonui W12 o dar veliau ji idejo i Audi, dar yra Veyrunuose, ir naujausiame Supesporte W16 twinturbo 1200Ag.4, 0 W8 noreciau paturbint bet vietos variklio skyriuje nersta, nesugalvoju kaip ikompuonuoti.Ir be turbos idomiai vaziuoja, nuo 80km/h iki 180km/h nepraranda isibegejimo, pagreicio.
2013-04-20
00:52 wagen wrote:
siaip tai su tokiu motoru pagaminta ne maziau kaip 1000, o visi 50000, cia didziulis skirtumas
A8 su W12 pagaminta maziau nei 1000 atrodo, Passatu gerokai daugiau, nes pas mus su W8 pasatais lenku rabatiagos vazineja issiepe.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
wagen
1829 / 0
2013-04-20 01:41
2013-04-20
00:42 wrote:
Pasatas W8 naujos varikliu eros pradinikas, ju isleido maziau nei 1000 su 4, 0 W8 varikliu(zr.foto)tuomet pagamino Phaetonui W12 o dar veliau ji idejo i Audi, dar yra Veyrunuose, ir naujausiame Supesporte W16 twinturbo 1200Ag.4, 0 W8 noreciau paturbint bet vietos variklio skyriuje nersta, nesugalvoju kaip ikompuonuoti.Ir be turbos idomiai vaziuoja, nuo 80km/h iki 180km/h nepraranda isibegejimo, pagreicio.
2013-04-20
00:52 wagen wrote:
siaip tai su tokiu motoru pagaminta ne maziau kaip 1000, o visi 50000, cia didziulis skirtumas
2013-04-20
01:33 wrote:
A8 su W12 pagaminta maziau nei 1000 atrodo, Passatu gerokai daugiau, nes pas mus su W8 pasatais lenku rabatiagos vazineja issiepe.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
a8 2001-2002 su w12 pagaminta 750vnt, paskui dar i D3 dejo...o passatu tai tikrai per 4 metus galejo tiek pagamint
User
2013-04-20 09:59
2013-04-20
00:52 wagen wrote:
siaip tai su tokiu motoru pagaminta ne maziau kaip 1000, o visi 50000, cia didziulis skirtumas
2013-04-20
01:33 wrote:
A8 su W12 pagaminta maziau nei 1000 atrodo, Passatu gerokai daugiau, nes pas mus su W8 pasatais lenku rabatiagos vazineja issiepe.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
2013-04-20
01:41 wagen wrote:
a8 2001-2002 su w12 pagaminta 750vnt, paskui dar i D3 dejo...o passatu tai tikrai per 4 metus galejo tiek pagamint
Viena toki varikli W8 visiskai plika pardaviau uz 6500 litu o kolegos pilnos sarankos uz 8 su virsum k , viena pirko estas projektui o kita novarusas del variklio detaliu sake kad ne pasatui.Labai pigiai atsiejo , pasiseke tiems bicams.
naudingas
4243 / 0
2013-04-20 23:05
2013-04-20
01:33 wrote:
A8 su W12 pagaminta maziau nei 1000 atrodo, Passatu gerokai daugiau, nes pas mus su W8 pasatais lenku rabatiagos vazineja issiepe.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
is dalies pradininkas.. bet is esmes tai eksperimentas. jam pasibaigus, pasibaige ir W8 variklio gamyba.
2013-04-20
01:41 wagen wrote:
a8 2001-2002 su w12 pagaminta 750vnt, paskui dar i D3 dejo...o passatu tai tikrai per 4 metus galejo tiek pagamint
2013-04-20
09:59 wrote:
Viena toki varikli W8 visiskai plika pardaviau uz 6500 litu o kolegos pilnos sarankos uz 8 su virsum k , viena pirko estas projektui o kita novarusas del variklio detaliu sake kad ne pasatui.Labai pigiai atsiejo , pasiseke tiems bicams.
tai tu rimtas perekupas ziuriu tai ne "megane" ar kaip ten pasivadines
Your message |
|