User
2010-02-15 21:49
Kas, ka gali pasakyt apie siuos auto? Domina nuo 86m-94m, tai, kad "kibiras" galit nesakyt, pats zinau, bet visvien domina. Geriau dizel, bet ir apie benzus noretusi isgirst.. Butu naudojamas paprastam vazinejimui.., nu ir i miska
User
2010-03-03 15:18
as noriu kazko panasaus kaip ir tu ir manau geriausi butu trooper arba pajero japonai wisgi, ilgaamziai, ko butent ce ir reik, nes tokiu metu iswaizdos ir ekonomijos negausi
User
2010-03-03 17:04
2010-03-03
15:18 wrote:
as noriu kazko panasaus kaip ir tu :) ir manau geriausi butu trooper arba pajero :) japonai wisgi, ilgaamziai, ko butent ce ir reik, nes tokiu metu iswaizdos ir ekonomijos negausi :)
Nu taip, tu teisus.. Kiek zinau tas Isuzu turi kazka bendro su Opeliu..
User
2010-03-03 19:08
teko vazineti kelias savaite su isuzu trooperiu.patiko.99 metu buvo 3, 1 dyzelis.patesina dzipo varda, ir isvaizda gera ir traukia gan gerai.
User
2010-05-26 00:06
Gal kam reikia Opel monterey 1994m 3.1 td
User
2010-05-26 07:18
2010-02-15
21:49 wrote:
Kas, ka gali pasakyt apie siuos auto? Domina nuo 86m-94m, tai, kad "kibiras" galit nesakyt, pats zinau, bet visvien domina. Geriau dizel, bet ir apie benzus noretusi isgirst.. Butu naudojamas paprastam vazinejimui.., nu ir i miska :)
O visgi kodel toki?Nori nuolat krapstytis prie jo ar kad visureigis tarnautu?Vien tai kad vietos nemazai viduje vargu ar galima laikyti postumiu rinktis Opel/Isuzu produkta.....Kai p[irksi atkreipk demesi pirmiausiai iavaru /skirstymo dezes ir reduktoriu tarpines, riebokslius nes ir naujesniu metu varo tepala kaip ir Land Roveriams bei Ssang Yongams is minetu mazgu, ypac ziurek galini reduktoriu.O tai ko nepamatysi plika akim islys arba ne pavazinejus savaite-kita.Daznokos problemos su sankabos disku, nes pakliuna tepalas ant jo is variklio ir vien galinio riebokslio pakeisti nepakanka.Kitaip tariant 200-250 gabalu km ir verciau leisti dalims negu vazinet.
User
2010-05-27 18:11
2010-02-15
21:49 wrote:
Kas, ka gali pasakyt apie siuos auto? Domina nuo 86m-94m, tai, kad "kibiras" galit nesakyt, pats zinau, bet visvien domina. Geriau dizel, bet ir apie benzus noretusi isgirst.. Butu naudojamas paprastam vazinejimui.., nu ir i miska :)
2010-05-26
07:18 wrote:
O visgi kodel toki?Nori nuolat krapstytis prie jo ar kad visureigis tarnautu?Vien tai kad vietos nemazai viduje vargu ar galima laikyti postumiu rinktis Opel/Isuzu produkta.....Kai p[irksi atkreipk demesi pirmiausiai i:pavaru /skirstymo dezes ir reduktoriu tarpines, riebokslius nes ir naujesniu metu varo tepala kaip ir Land Roveriams bei Ssang Yongams is minetu mazgu, ypac ziurek galini reduktoriu.O tai ko nepamatysi plika akim islys arba ne pavazinejus savaite-kita.Daznokos problemos su sankabos disku, nes pakliuna tepalas ant jo is variklio ir vien galinio riebokslio pakeisti nepakanka.Kitaip tariant 200-250 gabalu km ir verciau leisti dalims negu vazinet.
Dekui, uz info! Jo, jusu teisybe, kibirai..
User
2015-01-25 09:54
Pirkom su 120t rida, opel monterey, aš buvau stipriai prieš ši sprendimą, bet dabar džiaugiuosi, pats kiekviena diena su juo dirbu, tai pas mus darbinė mašina kuri kiekvieną dieną tempia priekabą. Važinėjam nei visiškom bekelėm nei gerais keliais, dabar jau pustrečio šimto nuriedėjas, ir nebuvo jokių bėdų. Labai didelis džipas vidui erdvu smagu, tai bent žinai kam ta kura pili, nors ima uz mažesnius konkurentus mažiau. Norėjom pirkt pajero, bet kai ilendi i ta siknaskyle tai net nesmagu vaziuot, o dar ir ima daugiau ir didele beda turi su siurbliais, aisku pravazumas tai dvigubas ar net trigubas pajero, bet kas nori patogiai ir komfortiskai vaziuot pritariu sprendimui del monterey. O japoniskos mašinos visos laiko, jai nusiperki mašina o ne metalo lauzo kruva lietuvoi nvažinėta.
pardavimas
8 / 0
2016-05-09 22:38
o ziurek kodel nepakanka pakeisti tik galini rieboksli tilto ka dar reikia keist?
maumas
7658 / 0
2016-05-10 00:04
2016-05-09
22:38 pardavimas wrote:
o ziurek kodel nepakanka pakeisti tik galini rieboksli tilto ka dar reikia keist?
neatsakys
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Your message |
|