iš m50b20 į 52b28 e34 keitimas

Created by User 2015-10-15
2015-10-15 16:53
Sveiki, noriu rimtų patarimų ir pagalbos :) žodžiu stovi pas mane 2, 0 plyta, noriu keist į 2, 8, galvoju variklį keisti pats, nes turiu visas galimybes ta prasme dideli garažą buržuiką ir daug raktu :D žodžiu noriu paklausti ką daryti su pravodke teks keist ar ne? ir jeigu pakeitus pravodke su visu kompu ir lemdom nebus juokų kad nesives dėl visokių imobilaizeriu? p.s. mašina su signalizacija. žodžiu butu labai gerai, kad parašytumėte pastabas ir kaip ką daryti keičiant šį variklį ka palikti ką keisti :) dėkuj vyrai iš anksto!
2015-10-15 20:01
nemanau, kad bus daug problemu. draugas dejo vietoj 2.5 motoro 2.8 nieko nereikejo keiteliot daugiau. viska pajunge ir vaziavo net ir ecu nekeite. tavo atveju vanusas gali but problema jai 2.0 motore nera, o 2.8 yra tai tada gal net galva reiks 2.0l det arba laidus vanuso dasmest ir ecu nuo 2.8l. nebent tik velebelius 2.0l det i 2.8l galva, jai aisku tinka, o to as nzn cia jau reik ziuret derint viska. cia jai nori normaliai vaziuot be vanuso. vaziuotu aisku ir atjungtu vanusa, bet tada visiskai jokio tolko det 2.8 motora nes visiskai nivalit bus
2015-10-15 20:03
tavo atveju jau butu gerai ir kompa nuo 2.8l det nes didokas kubaturos skirstimas gali kompas nuo 2.0l nesustvarkyt su tokiu skirtumu.
2015-10-15 20:25
dar vienas seip ziaurei neblogas variantas tai tu pasiklausinek zmoniu kurie su bmw uzsiema ar bmw forume ar tinka 2.8l alkununis i tavo bloka. jei tinka, tai paimi susidedi 2.8, vidurius ir kompa su davikliais ir purkstukais. gausi variklio kapitalini remonta, stipresni bloka 2.8l kubatura ir arkliu prieaugi. nes kiek zinau 2.8l aliuminis blokas, o aliuminis susikraipo. jei perkaitinsi tada prasides visokios nesamones.
2015-10-15 21:53
wrote: ..
Aš ir noriu dėti pilna swapa pisu lauk dvilitrinį ir vietoj jo statau 2, 8 su visais colektoriais lamda greiciu deze ir t.t. Tik vat man kyla klausima del vanuso suprantu kad kompas eis jau 2, 8 kad ir su visa pravodke tik bijau kad nesusitvarkysiu su ta pravodke nes pagalvojus neatrodo easy :)
2015-10-15 21:58
2015-10-15 20:25 wrote: dar vienas seip ziaurei neblogas variantas tai tu pasiklausinek zmoniu kurie su bmw uzsiema ar bmw forume ar tinka 2.8l alkununis i tavo bloka. jei tinka, tai paimi susidedi 2.8, vidurius ir kompa su davikliais ir purkstukais. gausi variklio kapitalini remonta, stipresni bloka 2.8l kubatura ir arkliu prieaugi. nes kiek zinau 2.8l aliuminis blokas, o aliuminis susikraipo. jei perkaitinsi tada prasides visokios nesamones.
Šitoj situacijoj nepaeis :) daug vargo ir bereikalingo :) o šeip dėl bloko žinau kad jie aliuminiai bet ne sportui kokiam bus naudojamas taj del to nesuku kiaušiu :)
2015-10-15 22:10
2015-10-15 20:01 wrote: nemanau, kad bus daug problemu. draugas dejo vietoj 2.5 motoro 2.8 nieko nereikejo keiteliot daugiau. viska pajunge ir vaziavo net ir ecu nekeite. tavo atveju vanusas gali but problema jai 2.0 motore nera, o 2.8 yra tai tada gal net galva reiks 2.0l det arba laidus vanuso dasmest ir ecu nuo 2.8l. nebent tik velebelius 2.0l det i 2.8l galva, jai aisku tinka, o to as nzn cia jau reik ziuret derint viska. cia jai nori normaliai vaziuot be vanuso. vaziuotu aisku ir atjungtu vanusa, bet tada visiskai jokio tolko det 2.8 motora nes visiskai nivalit bus:thumbup:
Taip aš suprantu, vat aš ir noriu kad butu 2, 8 pilnai veikiantis su vanusu, su jo kompu su lz, osm. Galvoju kad vistiek imt su visa jo pravodke tik bijau kad sunkiai jungt ta pravodke :)
2015-10-16 08:25
2015-10-15 16:53 wrote: Sveiki, noriu rimtų patarimų ir pagalbos :) žodžiu stovi pas mane 2, 0 plyta, noriu keist į 2, 8, galvoju variklį keisti pats, nes turiu visas galimybes ta prasme dideli garažą buržuiką ir daug raktu :D žodžiu noriu paklausti ką daryti su pravodke teks keist ar ne? ir jeigu pakeitus pravodke su visu kompu ir lemdom nebus juokų kad nesives dėl visokių imobilaizeriu? p.s. mašina su signalizacija. žodžiu butu labai gerai, kad parašytumėte pastabas ir kaip ką daryti keičiant šį variklį ka palikti ką keisti :) dėkuj vyrai iš anksto!
wrote: ..
Dėkui vyrai, bandysiu pats jei kas bus neaišku parašysiu :) pats esu iš Klpd :) didelis dėkui už info

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you