User
2010-02-18 14:39
but geriau kad dyzeliukas
User
2010-02-18 18:04
2Golfa 1.6TD arba TD su intercooleriu. Arba audi 80 bulka su tuo paciu varykliu. 59KW traukos tikrai jauciasi kad yra, o ryja 6litrus cia jau labai spaudziant, o seip 4 - 5 vidutiniskai po miesta ir ne tik.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
User
2010-02-18 18:10
bet kad neina rast ju... nu nezinau jei rasciau mielai nupirkciau...
User
2010-02-26 19:30
Kad dabar patykojus viena kita savaite gali rast opel omega nuo 94m ar audi c4 nuo 92m uz tuos 3000 su 2.5 dyzeliniais varikliais. Tik turek kantrybes, verta palaukt.
User
2010-02-26 19:42
omegos tai del siurblio neimciau, o audi...
svajonese, kad taip pasiseks, zinoma, nupirkt yra sansu, bet po to ji vis tiek atsistos maziausiai 6k lt..
svajonese, kad taip pasiseks, zinoma, nupirkt yra sansu, bet po to ji vis tiek atsistos maziausiai 6k lt..
maumas
7657 / 0
2010-02-26 19:52
2010-02-18
18:04 wrote:
2Golfa 1.6TD arba TD su intercooleriu. Arba audi 80 bulka su tuo paciu varykliu. 59KW traukos tikrai jauciasi kad yra, o ryja 6litrus cia jau labai spaudziant, o seip 4 - 5 vidutiniskai po miesta ir ne tik.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
Kad jie yra labai geri, netiesa, nes pats turejau, ir ne tik as.Tiesiog dar yra gyvuLabai ekonomiski, man uzmiesciais uztekdavo 4.5ltr/100km, mieste 5, kokiam Vilniuj dabar manau 6 uztektu, knygutej 6.4.....Ypatybe, pilant mineralini tepala, keist reiketu kas 7500 ar tai 8500km.Sudyla skyvukai, variklis sunkus, kencia vaziuokle...Su turbina-labai gyvas, man patiko, bet visa kita grieztai NE, o gal tik man toks pakliuvo?Kam idomu galeciau placiau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-26 20:23
2010-02-26
19:30 wrote:
Kad dabar patykojus viena kita savaite gali rast opel omega nuo 94m ar audi c4 nuo 92m uz tuos 3000 su 2.5 dyzeliniais varikliais. Tik turek kantrybes, verta palaukt.
ceske paimt uz 3000 tdi ? nejuokink...zinau kur yra uz 3500...91 m...su trukusiu dirzu susitvarkyk varikly ir riedek jaj dar ajsku nepardaves draugelis o bent jau leisgyves net nesvajok uz 3000 rast...uz kokius 6000 tj dar rasi kazka normalesnio bet ir tj...
User
2010-02-26 20:30
draugas uz 6 ieskojo.. sake tragedijos, ne automobiliai
User
2010-02-26 21:00
o cia kliedi kad galima uz 3 paimt na uz 6 tj dar ymanoma rast prastesniu metu be navarotu bet tik jau ne uz 3
User
2010-02-26 21:35
Ko cia uzsipuolet db?as sakau tik kad ne karta maciau, kad zmonem reikia lt ar isvaziuoja i uzsieni, ideda uz 3k 2.5td, dar pries kokia savaite buwo tokia ruda/raudona.As nekalbu apie stovi ir t.t. Bet kad buwo tai faktas ir ne vienas. O benzinu uz tuos 3 tai pilna
User
2010-02-26 21:36
na kad benza 2.8 pasiimsi ceske tj tikiu..bet ir tj jauciu lavonely nebloga
maumas
7657 / 0
2010-02-26 21:38
2010-02-26
21:36 wrote:
na kad benza 2.8 pasiimsi ceske tj tikiu..bet ir tj jauciu lavonely nebloga :D
Kokia kaina, tokia masinaIr uz daugiau gali graba pagriebt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-26 21:44
Bet tu turek 4klitur jei zadi imt uz 3k masina.
Nepamirsk kad kai nusiperki reiks tau ir dirzus, tepalus, filtrus ir tt. pasikeist, nes kitaip gali papult i dar didesne beda, tada suzinosi ka reikia taupyti ant situ dalyku
Nepamirsk kad kai nusiperki reiks tau ir dirzus, tepalus, filtrus ir tt. pasikeist, nes kitaip gali papult i dar didesne beda, tada suzinosi ka reikia taupyti ant situ dalyku
User
2010-02-26 21:47
Cia toki pavyzdi. Bicas paeme b4 uz 4, 5k, bet lt neekspl, avant, 95m, 1.9td, lieti, skardiniai(naujos vasarines, ziemines) salonas oda, net ibrezimo nera ir t.t. Palei tawe cia irgi kosmosas?
maumas
7657 / 0
2010-02-26 21:49
2010-02-26
21:47 wrote:
Cia toki pavyzdi. Bicas paeme b4 uz 4, 5k, bet lt neekspl, avant, 95m, 1.9td, lieti, skardiniai(naujos vasarines, ziemines) salonas oda, net ibrezimo nera ir t.t. Palei tawe cia irgi kosmosas?
Kai pavazines koki pora menesiu, tada paaiskes, ar gera masina ar jai kas yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-26 22:02
nu uz tuos 3 koks td iseitu?tik ne golfai ir ne bulkos?
User
2010-02-26 22:03
nu uz tuos 3 koks td iseitu?tik ne golfai ir ne bulkos?
maumas
7657 / 0
2010-02-26 22:06
uz tiek pinigu net benzinka po klaustuku...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-26 22:42
jei ne golfa ir ne bulka tai pasata, ka gi daugiau.uz 3k stebuklo nenorek, nusipirksi vaziuojantcia tacka, noresi pasikrapstysi, nenoresi pastatysi.visos reikalauja prieziuros, uz tokia kaina gali nusipirkt su geru moto bet vaziuokle bus isbarskinta arba atv.imk pasata sedana
User
2010-02-27 09:55
na nzn...sekas gal jam ar magas kox kad uz 4500 pasieme beske tdi..kaj zmones uz normalia moka 6000-7000
User
2010-02-27 10:43
1. Tu moki skaityt? As rasiau kad pasieme td o ne tdi. Tdi kainos biski brangesnes, bet manau ne kuo geresnes nei td, nes tdi daugiau problematiska nei td, ypac ziema. 2.zmogus prase 5k, bet dar 5 simtus nuderejo, nes buwo tokios smulkmenos kaip praeit ta, pakeist guoli, naujas akumas, nu tai tarkim 5k gavosi, gal truputi virs. 3. Nei as jo cia palaikau nei teisinu ar pan, pasakiau fakta kaip blyna, kad mano nuomone vistiek gan pigiai.
User
2010-02-27 10:44
1. Tu moki skaityt? As rasiau kad pasieme td o ne tdi. Tdi kainos biski brangesnes, bet manau ne kuo geresnes nei td, nes tdi daugiau problematiska nei td, ypac ziema. 2.zmogus prase 5k, bet dar 5 simtus nuderejo, nes buwo tokios smulkmenos kaip praeit ta, pakeist guoli, naujas akumas, nu tai tarkim 5k gavosi, gal truputi virs. 3. Nei as jo cia palaikau nei teisinu ar pan, pasakiau fakta kaip blyna, kad mano nuomone vistiek gan pigiai.
User
2010-02-27 11:41
na tj beske paeme o ne c 4...nejna suprast taves...sakej kad galima c 4 tdo rast uz 3tukst..db ajskini kad eme beske uz 4500 ir tik td o ne tdi
User
2010-02-27 13:43
Tu pats save supranti? pirma siaip reiketu mokykla baigt po to kist savo trigrasi i kiekviena tema. Taigi kartoju - c4 galima rast uz 3k td, apie stovi as nesneku, o b4 as ir nebuwau sakes kad tdi, pats sugalvojai. O tu aplamai turi koki auto? nes toks ispudis, kad tik pasireikst nori.
User
2010-02-27 13:44
db ne...nes turejau c 4 ir pardaviau..tj kad palevas sneki...galima rast...pz....tj ir 530d maciau yra uz 9tukst...irgi galima rast..tj kas is to kad puse jo ten...pievas sneki..o sule as jau bajges..nepergyvenk
User
2010-02-27 17:27
Nu kodel, grupiokas paeme bmw 525 tds 97m uz 7900lt automata, gal tik perkant nereikia imt pirmos pasitaikiusios. O siaip tai kai zmogus paklausia kokia rast iki 3tukst, tai visa laika patarimai pasitaupyk dar, arba vw: golf, pasat, nu dar bulka. Nors paieskojus galima rast ir geresniu variantu. O kiek yra tokiu kur gali sau leist tik tuos 3k ant bolido, ka jiem?
User
2010-02-27 18:14
525 tds tj ten aplamaj patyliu...jau geriau c 4 tdi :P ner net ka lygint :P bet cia ajsku skonio rejkalas..tegu perka bulka 1.6 td...gal ras kokia nes siaip daugiau tj nlb yra kas..chuliganke 2.4td nebent
User
2010-03-01 10:11
tai ir patylek nes nezinai ka sneki, tas 2.5TDS bent waziuoja galima sakyt, o wisos 2.5TDI audines wos subines welka, o srebia du kart nei waziuoja, dirzeliai nelaiko, pakeitimas 1500lt plius pats dirzas. Gerai TDS ir genda, bet tiks siurbliai, nuo 3500lt galima 525TDS senesni paimt jau padoru, tai maziau problemu bus nes waziuokle patwaresne ir pigesne ir elektros maziau.
User
2010-03-01 11:18
juokini sakaj audines daugiau gera nej tds ? c 4 ar a 6 103 kw vidurkis 7..tj galesi dar ir mintelt truputy o su tds taj 10 isejs...pakejtimas 1500 ? kokiai cia audelej ? nebent v 6..nes senesmen 5 kausu as kejciau tj kajnavo 600lt 80 tukst garantija taip kad nzn tj patylek
User
2010-03-01 11:46
2010-03-01
10:11 wrote:
tai ir patylek nes nezinai ka sneki, tas 2.5TDS bent waziuoja galima sakyt, o wisos 2.5TDI audines wos subines welka, o srebia du kart nei waziuoja, dirzeliai nelaiko, pakeitimas 1500lt plius pats dirzas. Gerai TDS ir genda, bet tiks siurbliai, nuo 3500lt galima 525TDS senesni paimt jau padoru, tai maziau problemu bus nes waziuokle patwaresne ir pigesne ir elektros maziau.
Va tokie zmones kaip jus ir perka alfas, fiat ir kitas piges markes, nes technikoje nicnieko neraukiat, o tai ka cia parasei tai visiskai priesingai yra be to grandine tds taip pat keisti ateina laikas ir tas laikas ateina dazniausiai lietuviui reikia kelti galva kad pakeisti tas dvi grandines zvaigzdes sliauzikus ir t.t kaina servise nuo 2000lt bet daznai buna ir visi 3000lt ar net daugiau nes pasimato daugiau problemu kar reikia bloka sabruoti nes nelygus juk tds megsta kaisti. Apie siurblius patylesiu isvis nes sudu sudas. Tds tai bmw klaida ir jo geriau nebutu buve. 2.5 TDI V5 tai kaip diena ir naktis nuo tds visais espektais. Tds veikimo principas kaip beleruso, o tdi jau nauja dyzeliu karta tiesioginio ipurskimo. Tds gerai ziema greitai uzsyla )))
User
2010-03-01 11:48
2010-02-18
18:04 wrote:
2Golfa 1.6TD arba TD su intercooleriu. Arba audi 80 bulka su tuo paciu varykliu. 59KW traukos tikrai jauciasi kad yra, o ryja 6litrus cia jau labai spaudziant, o seip 4 - 5 vidutiniskai po miesta ir ne tik.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
Isvis sie 1.6TD labai geri, ilgai laiko jie vos ne miljoniniai, o kaikure gal perkope jau limona. Beveik tas pats kas ir 1.9 tik kad daug pigiau taisyt.
Tie varikliai visikai neturi nieko bendro ir skiriasi labai daug kuom 1.6td 80ag senos kartos dyzelinis variklis ir tikrai limono nesuka.
User
2010-03-13 16:46
kas gali buti bmw 5 97m. pastovi kaskur savaite ir akumoletotius senka , akumas naujas.
User
2010-03-13 18:24
taip o kur ji ten randasi
User
2010-03-13 18:29
2010-02-27
17:27 wrote:
Nu kodel, grupiokas paeme bmw 525 tds 97m uz 7900lt automata, gal tik perkant nereikia imt pirmos pasitaikiusios. O siaip tai kai zmogus paklausia kokia rast iki 3tukst, tai visa laika patarimai pasitaupyk dar, arba vw: golf, pasat, nu dar bulka. Nors paieskojus galima rast ir geresniu variantu. O kiek yra tokiu kur gali sau leist tik tuos 3k ant bolido, ka jiem?
User
2010-03-13 18:52
ira, bet nedirba
User
2010-03-15 13:23
ledlauzis apsimeti protingas bet esi toks kaip tas zmogelis apacioje tawo nuotraukos pawaizduotas as apie V6 audines o ne V5. O joms galvos nelaksto??? tik dirzo nepakeisk po 40k km ir pzda buna.is patirties tiek draugu tiek servise dirbancio pazystamo klausiau, nes pats norejau rinktis. pasake, jau geriau TDS ir nepagailint pinigu, kad nelavonas, tai siurbli nauja 700lt isidesi ir waziuoji ramiai, ir kai ziuri tai ne pro wamzdi ziuret reik, o nuvarai i serwisa paziuri jei tepalu neledzia ir kompo diagnostika padarai, wiskas zinuokli o apie alfa patylek nes kaip ir ytariu nezinai apie ja nieko ir newaziawes nesedejes.
User
2010-03-15 14:01
Nu apie alfas kalbet net nesinori siep bulkos su 1, 6su interkuleriu priziuretos kai linksmos masinos, jie tik randi tokia imk
User
2010-03-16 16:44
jau kai ubagai pradeda girt savo huligankes ir golfus su bulkom uz kelis rublius nusipirke ir isiwaizduoja kad geriausios masinos, tai net slykstu darosi tai jei pinigu neturi ir negali alfos nusipirkt tai ir newaryk nes nezinai nieko ir net neteks sedet tokioj niekada. O seneliu ir bobuciu pasakom nereik visos lietuvos apskriet kas girdejo kas ka sake...
User
2010-03-16 16:48
yra teke sedet nevienoi alfoi ir nieko ispudingo i kainas paziuri ir matosi kokyke
User
2010-03-22 11:47
o kas kainose blogai? kokybe tu nuwaziuoji su wokieciu i serwisa ir tada kainos ir kokybe atsiweria nesneku apie golfus ir bulkas...
User
2010-06-23 13:47
2010-03-01
10:11 wrote:
tai ir patylek nes nezinai ka sneki, tas 2.5TDS bent waziuoja galima sakyt, o wisos 2.5TDI audines wos subines welka, o srebia du kart nei waziuoja, dirzeliai nelaiko, pakeitimas 1500lt plius pats dirzas. Gerai TDS ir genda, bet tiks siurbliai, nuo 3500lt galima 525TDS senesni paimt jau padoru, tai maziau problemu bus nes waziuokle patwaresne ir pigesne ir elektros maziau.
2010-03-01
11:46 wrote:
Va tokie zmones kaip jus ir perka alfas, fiat ir kitas piges markes, nes technikoje nicnieko neraukiat, o tai ka cia parasei tai visiskai priesingai yra be to grandine tds taip pat keisti ateina laikas ir tas laikas ateina dazniausiai lietuviui ;) reikia kelti galva kad pakeisti tas dvi grandines zvaigzdes sliauzikus ir t.t kaina servise nuo 2000lt bet daznai buna ir visi 3000lt ar net daugiau nes pasimato daugiau problemu kar reikia bloka sabruoti nes nelygus juk tds megsta kaisti. Apie siurblius patylesiu isvis nes sudu sudas. Tds tai bmw klaida ir jo geriau nebutu buve. 2.5 TDI V5 tai kaip diena ir naktis nuo tds visais espektais. Tds veikimo principas kaip beleruso, o tdi jau nauja dyzeliu karta tiesioginio ipurskimo. Tds gerai ziema greitai uzsyla :))))
Tiesioginio ipurskimo sistema pas c4 2.5TDI? ji nuo 1997metu pradeda tik gamyboj naudoti atsipalaiduok ir pirmieji auto pradejo naudoti common rail alfa 156 ir MB 320CDI. wa pasiskaityk jei netiki http://www.ammas.com/topics/Advanced_Technology/a143923.html
apie tdi net kvapo ten nera...
apie tdi net kvapo ten nera...
User
2010-06-23 16:07
2010-03-13
18:52 wrote:
ira, bet nedirba
Logiska yra srove nuteka kazkur ir viskas, nuvaryk pas elektrikus ir pasakys kas yra
User
2010-06-23 16:09
2010-02-26
22:03 wrote:
nu uz tuos 3 koks td iseitu?tik ne golfai ir ne bulkos?
padori masina tikrai kad neiseis, kuriai reiks daug investiciju ir tikisi zmones stebuklo, gera daikta pigiai nupirkti
User
2010-06-26 13:25
Juokas ima atsitiktinai pamačiau šios nusipezėjimus, 80% fantastikos.Kur jūs matete dyzelini varikli su "kreivu"ar kokiu nors aplinkiniu įpurškimu, gal ledlaužis ir su karbu dyzelį turėjo ?Neegzistuoja dyzelis be įpurškimo, nuo pat savo atsiradimo buvo kuras buvo įpurškiamas tiesiogiai, tik varilkiai gali su forkamera arba be jos.Common Rail direct injection skirtumas esminis tik tas, kad purkšukai akumuliuoja ir atkirai kiekviename kontroliuoja kuro slėgį, o TDS-o tiek 2, 5 tiek 3, 0D yra atskirti žemo ir aukšto slėgio siurbliai, vienas jų kuro bake, kitas prie variklio, ypač nepigus aukšton slėgio siurblio su elektriniu valdymu(vien tik plundžerinė grupė apie 800Lt ir t.t.)remontas, nors dažnai pareina ir žemo slėgio.Genda ir 103 ir 110 ir 132kw VW/Audi TDI varikli7 siurbliai, kainos kosminės.Bet vistiek norisi išrasti perpetum mobile ar ne tai?
User
2010-06-26 14:20
2010-03-01
10:11 wrote:
tai ir patylek nes nezinai ka sneki, tas 2.5TDS bent waziuoja galima sakyt, o wisos 2.5TDI audines wos subines welka, o srebia du kart nei waziuoja, dirzeliai nelaiko, pakeitimas 1500lt plius pats dirzas. Gerai TDS ir genda, bet tiks siurbliai, nuo 3500lt galima 525TDS senesni paimt jau padoru, tai maziau problemu bus nes waziuokle patwaresne ir pigesne ir elektros maziau.
2010-03-01
11:46 wrote:
Va tokie zmones kaip jus ir perka alfas, fiat ir kitas piges markes, nes technikoje nicnieko neraukiat, o tai ka cia parasei tai visiskai priesingai yra be to grandine tds taip pat keisti ateina laikas ir tas laikas ateina dazniausiai lietuviui ;) reikia kelti galva kad pakeisti tas dvi grandines zvaigzdes sliauzikus ir t.t kaina servise nuo 2000lt bet daznai buna ir visi 3000lt ar net daugiau nes pasimato daugiau problemu kar reikia bloka sabruoti nes nelygus juk tds megsta kaisti. Apie siurblius patylesiu isvis nes sudu sudas. Tds tai bmw klaida ir jo geriau nebutu buve. 2.5 TDI V5 tai kaip diena ir naktis nuo tds visais espektais. Tds veikimo principas kaip beleruso, o tdi jau nauja dyzeliu karta tiesioginio ipurskimo. Tds gerai ziema greitai uzsyla :))))
2010-06-23
13:47 wrote:
Tiesioginio ipurskimo sistema pas c4 2.5TDI? :D ji nuo 1997metu pradeda tik gamyboj naudoti atsipalaiduok ir pirmieji auto pradejo naudoti common rail alfa 156 ir MB 320CDI. wa pasiskaityk jei netiki http://www.ammas.com/topics/Advanced_Technology/a143923.html
apie tdi net kvapo ten nera...
apie tdi net kvapo ten nera...
Nerealiai traukia JTD Alfų ir CDi Mersai, pacituosiu specialiai Alfai 166("In 1997 use of the common rail system was extended to passenger cars and used in the Alfa Romeo 156 and then the Mercedes-Benz C 220 CDI. In more recent times the common rail system has been used in trains, boats, and even submarines. The common rail system works by storing a reservoir of high pressure fuel in a high pressure pump; when the fuel injectors are activated, a hydraulic valve is opened and fuel is sprayed into the cylinders at high pressure by the common rail. However, generating the pressure and injecting it are two separate occurrences; the high pressure pump creates pressure in the rail independently of the engine speed and the quantity of fuel that is being injected. The fuel is then fed through pipes to the injectors which in turn injects the required amount of fuel into the combustion chambers").Nors daug yra variklių, kurie ant popieriaus turi daugiau kilowatų ir didesnį sukimo momentą, būtent Commonrailas +gerai apskaičiuta tranmisija, perdavimai, Alfos JTD 2, 4 100kw važiuoja smagiau nei Audi V6 132kwtdi, 2, 2CDI mersiukai net su automatu bent jau man žymiai smagesni už 2, 5 ir 3, 0 bemvus dyzelius, tai išvis nesulyginami dalykai, pvz Alfa betkuria pavara gerai ima apsukas, bemvai-iki 3 pavaros buki....
User
2010-06-26 14:28
2010-03-22
11:47 wrote:
o kas kainose blogai? kokybe tu :D nuwaziuoji su wokieciu i serwisa ir tada kainos ir kokybe atsiweria :D :D :D nesneku apie golfus ir bulkas...
Gal papsakotum apie Alfos 166JTD naudotu daliu kainas, visur keista konspiracija, neseniai viena pardaviau i Baltarusija, ieskosiu sau kaip darbinio auto 166 kokiu 2003m dyzelio, nors siaip važinėju su kelis kart galingesniu td auto, galvoju parsivežt idealios būklės dėl ekonmijos.Ką patartum dėl dalių?MAtyt reiks ieškot Austrijoje arba vokiečiuose, kad būtų su visais servisais....
Domina variklis, galvutė, kuro siurblys, turbina, priekinės kėbulo dalys ir visa kita, žodžiu parašyk einamisuaių detalių kainas.Ačiū
Domina variklis, galvutė, kuro siurblys, turbina, priekinės kėbulo dalys ir visa kita, žodžiu parašyk einamisuaių detalių kainas.Ačiū
User
2010-06-29 09:31
Ziuriu vis protingu ir suprantanciu zmoniu atsiranda Seip patarciau 166 nuo 2002-09 2.4JTD, ten jau kintamos geometrijos turbo, 110kw, jei jau norint dar didesnes galios tai nuo 2004m su 20v tas variklis yra. Seip geriausia pirkti italai, vokieciai, belgai. Turbina laiko apie 20-30k km, dirzeli pakeisti kainuoja 630lt su wisomis detalemis ir darbu. Dazniausi gedimai buna oro srauto matuoklese, jos nuo 250-350lt, nekeisti ilgai tepalai, ko pasekoje turbo eina velniop. Seip jie patvarus tik tada jei tikrai zinai jog niekas nelindo prie ju ir nebuwo kazkada defektuoti.Laiku tepalai keiciami ir filtrai ir jis ilgaamziai tarnaus.Galvuciu neteko girdeti, juo labiau siurbliu. Bet jei sugenda siurblys, kaip ir pats sakei auksto slegio ir elektroninis kainuoja nemazai, bet tai labai retas atvejis.Kas brangiau 166 tai waziuokle, pilna kainuoja 2000-2500lt wisa perinkti.Aliumines traukutes, ypac gale, ten kopecios iswis Bet galines tinka nuo merso ML, tai dauztu galima surasti.O toliau elektronika ziureti reikiam, geriausia jei yra galimybe diagnostika atlikti matorui, paziureti kompresija turi buti 18.3 jei neklystu 2.4JTD
Your message |
|