Ieškau patarimo perkant pirmą automobili.

Created by User 2014-08-08
2014-08-08 19:51
Sveiki,
Ieškau patarimo perkant pirmąjį auto. Biudžetas iki 5000-6000lt. Pagrindiniai kriterijai būtų dyzelis, patikimas , erdvesnis salonas. Kol kas linktu prie golfo 4, bet daug kas teigia , kad vokiečiai užmigo ant laurų ir geriau žiūrėti japoniškus automobilius ir vengti prancūziškų. Gal kas iš veteranų skirs minutėlę pasidalinti patirtimi .
1757 / 0
2014-08-08 20:05
Cia tik mano nuomone. Nu del golfo tai jis labiau mieste gal tinkamas, i japonus tikrai verta pasizvalgyti, bet neatmesciau ir prancuzu, nors man ju tiek isores tiek vidaus dizainas nepriimtinas.
You serious?
2014-08-08 20:15
2014-08-08 19:51 wrote: Sveiki,
Ieškau patarimo perkant pirmąjį auto. Biudžetas iki 5000-6000lt. Pagrindiniai kriterijai būtų dyzelis, patikimas , erdvesnis salonas. Kol kas linktu prie golfo 4, bet daug kas teigia , kad vokiečiai užmigo ant laurų ir geriau žiūrėti japoniškus automobilius ir vengti prancūziškų. Gal kas iš veteranų skirs minutėlę pasidalinti patirtimi .
Golf 4 dauguma surudyje, Lietuvoj eksploatuota nepatariama pirkti bus uzglaistyti slenksciai ir po savaites viskas nukris, sumokesi kaip uz gera parvaryta , o gausite paskutine nudroza.Ir nuo kada golfas 4 erdvus ??>>nebet jusu ugis 160 , tada gal taip.
2014-08-08 20:31
Dar jei galvoji apie golf 4, tai nera labai patikimas automobilis, zinoma ekonomiskas, bet visa jo ekonomija pasibaigia kai plaukiojanti sankaba reikia keist, dar pakaba nera is kokybisku nors ir brangias dalis pirktum, ypatingai jei vazineji misriu keliu zvyras\asfaltas, vazinedamas daznai pasikeisi gabarito lempute, aisku tai nera blogai... Ziurint kokie yra tavo poreikiai, ar veziosi daznai daiktu prisikroves ir t.t Ir kaip ruosiesi priziureti automobili? ar issivaizduoji kad nusipirkes pasikeites tepalus dirzus uzmirsi remonta 2 metus?
ziurek i turbina, kad geometrija vaiksciotu, buna kad stringa kartais gerai uzkelus apsuku. Na zodziu renkantis golf 4 kazi ar patenkinsi savo lukescius su 5000lt o daugiau man atrodo neverta moket uz golfa. Aisku gali rasti ir uz 5000lt kuris tau tiks ir patiks, to ir linkeciau, sekmes ! :)
2014-08-08 20:38
2014-08-08 20:31 wrote: Dar jei galvoji apie golf 4, tai nera labai patikimas automobilis, zinoma ekonomiskas, bet visa jo ekonomija pasibaigia kai plaukiojanti sankaba reikia keist, dar pakaba nera is kokybisku nors ir brangias dalis pirktum, ypatingai jei vazineji misriu keliu zvyras\asfaltas, vazinedamas daznai pasikeisi gabarito lempute, aisku tai nera blogai... Ziurint kokie yra tavo poreikiai, ar veziosi daznai daiktu prisikroves ir t.t Ir kaip ruosiesi priziureti automobili? ar issivaizduoji kad nusipirkes pasikeites tepalus dirzus uzmirsi remonta 2 metus?
ziurek i turbina, kad geometrija vaiksciotu, buna kad stringa kartais gerai uzkelus apsuku. Na zodziu renkantis golf 4 kazi ar patenkinsi savo lukescius su 5000lt o daugiau man atrodo neverta moket uz golfa. Aisku gali rasti ir uz 5000lt kuris tau tiks ir patiks, to ir linkeciau, sekmes ! :)
automobilis turi pagal varikli traukti, atsirado mat geometriju stebetojai, jei neuztenka traukos nepirk, taip niekada neapsiriksi
2014-08-08 21:03
galima už tokią kainą rasti gan neblogą volvo V70 ir talpi ir patikima ir nerūdyja ir ekonomiška, na dėl išvaizdos problema, bet visi kiti privalumai viską atsveria
2014-08-08 21:19
O gal ką galėtumėte gero vyrai rekomenduoti už šita kainą. Išvaizda man mažai rupi aišku butų malonu kad akių nedrąsintų. Svarbiau ekonomiškus, patvarumas , kad remontas nekainuota kaip pati mašina ir erdvės biški daugiau
2014-08-08 21:24
2014-08-08 21:19 wrote: O gal ką galėtumėte gero vyrai rekomenduoti už šita kainą. Išvaizda man mažai rupi aišku butų malonu kad akių nedrąsintų. Svarbiau ekonomiškus, patvarumas , kad remontas nekainuota kaip pati mašina ir erdvės biški daugiau
na volve gali ir gyvent, iš bėdos, o patvarumu ir ekonomiškumu, joks bemvas, nei golfas neprilygs
2014-08-08 21:29
2014-08-08 21:19 wrote: O gal ką galėtumėte gero vyrai rekomenduoti už šita kainą. Išvaizda man mažai rupi aišku butų malonu kad akių nedrąsintų. Svarbiau ekonomiškus, patvarumas , kad remontas nekainuota kaip pati mašina ir erdvės biški daugiau
Pirk skoda fabia 1.4 benza.Mieste 7, trassoj 5.Zmona 5m.vaziuoja kiekviena diena.rimtu riemontu nebuvo, nerudija, patogi, minksta.detales tikrai nebrangi.
2014-08-08 21:40
Ir škoda ir wv ir iš japonišku toyota būtu geras pasirinkimas, nes dirbu servise ir tas mašinas retai matau sugedusias.Venk prancūzu roveriu , fordas ir opelis irgi nelabai.
1757 / 0
2014-08-08 21:40
2014-08-08 21:19 wrote: O gal ką galėtumėte gero vyrai rekomenduoti už šita kainą. Išvaizda man mažai rupi aišku butų malonu kad akių nedrąsintų. Svarbiau ekonomiškus, patvarumas , kad remontas nekainuota kaip pati mašina ir erdvės biški daugiau
2014-08-08 21:29 wrote: Pirk skoda fabia 1.4 benza.Mieste 7, trassoj 5.Zmona 5m.vaziuoja kiekviena diena.rimtu riemontu nebuvo, nerudija, patogi, minksta.detales tikrai nebrangi.
Skoda lygu vagenui no offence neperseniausiai zvalgiausi i fiat stilo, ir ford fiesta naujesniu metu. na aisku cia skonio reikalas, bet manau del remonto problemu nekiltu.
You serious?
2014-08-08 21:48
2014-08-08 21:19 wrote: O gal ką galėtumėte gero vyrai rekomenduoti už šita kainą. Išvaizda man mažai rupi aišku butų malonu kad akių nedrąsintų. Svarbiau ekonomiškus, patvarumas , kad remontas nekainuota kaip pati mašina ir erdvės biški daugiau
2014-08-08 21:29 wrote: Pirk skoda fabia 1.4 benza.Mieste 7, trassoj 5.Zmona 5m.vaziuoja kiekviena diena.rimtu riemontu nebuvo, nerudija, patogi, minksta.detales tikrai nebrangi.
2014-08-08 21:40 giedzka wrote: Skoda lygu vagenui :lol: no offence :drink: neperseniausiai zvalgiausi i fiat stilo, ir ford fiesta naujesniu metu. na aisku cia skonio reikalas, bet manau del remonto problemu nekiltu.
Ford ir fiat-amzinos masinos-karta nupirksi, niekada neparduosiO Arvydus teisus- vw, skoda, tojota.
7655 / 0
2014-08-08 22:04
2014-08-08 21:40 wrote: Ir škoda ir wv ir iš japonišku toyota būtu geras pasirinkimas, nes dirbu servise ir tas mašinas retai matau sugedusias.Venk prancūzu roveriu , fordas ir opelis irgi nelabai.
toyotos detales kai kurios ispudingai kainuoja, siaip, su galva galvojant gaminta
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-08 22:23
A6 C4 2, 5 tdi 103kw? Su remontu problemų nėra, detalių pilna, superiniai varikliai, paprasta važiuoklė. Pakankamai erdvus ir komfortiškas, ypac trasoje, su 6 pavaromis. Čia mano nuomonė.
2014-08-08 22:29
2014-08-08 21:29 wrote: Pirk skoda fabia 1.4 benza.Mieste 7, trassoj 5.Zmona 5m.vaziuoja kiekviena diena.rimtu riemontu nebuvo, nerudija, patogi, minksta.detales tikrai nebrangi.
2014-08-08 21:40 giedzka wrote: Skoda lygu vagenui :lol: no offence :drink: neperseniausiai zvalgiausi i fiat stilo, ir ford fiesta naujesniu metu. na aisku cia skonio reikalas, bet manau del remonto problemu nekiltu.
2014-08-08 21:48 wrote: Ford ir fiat-amzinos masinos-karta nupirksi, niekada neparduosi:smoke:O Arvydus teisus- vw, skoda, tojota.
Jei tu cia omeny turejai, kad fordai ir fiatai niekam nereikalingi, tai tu vargsas zmogelis, kuris be pasatu masinu daugiau nepazista
2014-08-08 22:35
2014-08-08 21:03 wrote: galima už tokią kainą rasti gan neblogą volvo V70 ir talpi ir patikima ir nerūdyja ir ekonomiška, na dėl išvaizdos problema, bet visi kiti privalumai viską atsveria
Tik jau nereikia isidirbineti.....tipo...NEGENDA , NERUDYJA IR KURO NEIMA VIENU ZODZIU STEBUKLAS ANT RATU
2014-08-08 22:36
2014-08-08 21:40 giedzka wrote: Skoda lygu vagenui :lol: no offence :drink: neperseniausiai zvalgiausi i fiat stilo, ir ford fiesta naujesniu metu. na aisku cia skonio reikalas, bet manau del remonto problemu nekiltu.
2014-08-08 21:48 wrote: Ford ir fiat-amzinos masinos-karta nupirksi, niekada neparduosi:smoke:O Arvydus teisus- vw, skoda, tojota.
2014-08-08 22:29 opelzafira wrote: Jei tu cia omeny turejai, kad fordai ir fiatai niekam nereikalingi, tai tu vargsas zmogelis, kuris be pasatu masinu daugiau nepazista
2014-08-08 23:31
2014-08-08 21:48 wrote: Ford ir fiat-amzinos masinos-karta nupirksi, niekada neparduosi:smoke:O Arvydus teisus- vw, skoda, tojota.
2014-08-08 22:29 opelzafira wrote: Jei tu cia omeny turejai, kad fordai ir fiatai niekam nereikalingi, tai tu vargsas zmogelis, kuris be pasatu masinu daugiau nepazista
2014-08-08 22:36 wrote: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::drink:
Gal gali kas plačiau pakomentuoti volvas jei kas esa su jom susidure.
2014-08-08 23:32
Gal kas gali apoe volvas su skodom plačiau pasakoti kaip jos lietuvoje laikos.
7655 / 0
2014-08-08 23:39
2014-08-08 23:32 wrote: Gal kas gali apoe volvas su skodom plačiau pasakoti kaip jos lietuvoje laikos.
kokia volvo?Nei v40 nei s40 nerekomenduociau, nors kazkam -gerai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 00:24
2014-08-08 22:23 wrote: A6 C4 2, 5 tdi 103kw? Su remontu problemų nėra, detalių pilna, superiniai varikliai, paprasta važiuoklė. Pakankamai erdvus ir komfortiškas, ypac trasoje, su 6 pavaromis. Čia mano nuomonė.
zmogus ieskouz 5tukst otujam c4 siulai? tas lauzas ne 3 nevertas. sena ir savo atitarnavusi.
del v70 jos rudyja ir nereik skleist ereziju oru tikrai nevaziuoja.
1757 / 0
2014-08-09 00:33
2014-08-08 22:23 wrote: A6 C4 2, 5 tdi 103kw? Su remontu problemų nėra, detalių pilna, superiniai varikliai, paprasta važiuoklė. Pakankamai erdvus ir komfortiškas, ypac trasoje, su 6 pavaromis. Čia mano nuomonė.
2014-08-09 00:24 wrote: zmogus ieskouz 5tukst otujam c4 siulai?:shocking: tas lauzas ne 3 nevertas. sena ir savo atitarnavusi.
del v70 jos rudyja ir nereik skleist ereziju oru tikrai nevaziuoja.
sitas atitarnaves lauzas, dar pervaziuos visas naujas masinas, tame tarpe ir tavo, ne viena ir ne du kartus, isidemek sitai. kai paaugsi suprasi apie ka as sneku.
You serious?
2014-08-09 00:36
2014-08-08 22:23 wrote: A6 C4 2, 5 tdi 103kw? Su remontu problemų nėra, detalių pilna, superiniai varikliai, paprasta važiuoklė. Pakankamai erdvus ir komfortiškas, ypac trasoje, su 6 pavaromis. Čia mano nuomonė.
2014-08-09 00:24 wrote: zmogus ieskouz 5tukst otujam c4 siulai?:shocking: tas lauzas ne 3 nevertas. sena ir savo atitarnavusi.
del v70 jos rudyja ir nereik skleist ereziju oru tikrai nevaziuoja.
Tu tai idomus.. Paziurek kiek normali c4 kainuoja, tada burbuliuok ale 3k neverta.. Gera a6 c4 laiko didesne kaina nei a6 c5.. Paprasta ir zinai kad vaziuosi, net ir uz tuos 3k paemes, svarbu pagrindiniai mazgai nereikalautu remonto ir vargo didelio nematai.
7655 / 0
2014-08-09 08:59
2014-08-08 22:23 wrote: A6 C4 2, 5 tdi 103kw? Su remontu problemų nėra, detalių pilna, superiniai varikliai, paprasta važiuoklė. Pakankamai erdvus ir komfortiškas, ypac trasoje, su 6 pavaromis. Čia mano nuomonė.
2014-08-09 00:24 wrote: zmogus ieskouz 5tukst otujam c4 siulai?:shocking: tas lauzas ne 3 nevertas. sena ir savo atitarnavusi.
del v70 jos rudyja ir nereik skleist ereziju oru tikrai nevaziuoja.
2014-08-09 00:36 wrote: Tu tai idomus.. Paziurek kiek normali c4 kainuoja, tada burbuliuok ale 3k neverta.. Gera a6 c4 laiko didesne kaina nei a6 c5.. Paprasta ir zinai kad vaziuosi, net ir uz tuos 3k paemes, svarbu pagrindiniai mazgai nereikalautu remonto ir vargo didelio nematai.
pernelyg sureiksminat ta sena audi.Deje, jos laikas jau praeina.Vien tik i kalendoriu paziurejus.Gera masina, bet nusipirkus tokia senatvines "ligos" uzknistu.Pvz centrinio uzrakto, klimos gedimai, laidu nusilankstymai i bagazine ir duris...Vaziuokle-taip, gera.Taciau masina yra visuma, o ne fragmentai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 10:10
2014-08-09 00:24 wrote: zmogus ieskouz 5tukst otujam c4 siulai?:shocking: tas lauzas ne 3 nevertas. sena ir savo atitarnavusi.
del v70 jos rudyja ir nereik skleist ereziju oru tikrai nevaziuoja.
2014-08-09 00:36 wrote: Tu tai idomus.. Paziurek kiek normali c4 kainuoja, tada burbuliuok ale 3k neverta.. Gera a6 c4 laiko didesne kaina nei a6 c5.. Paprasta ir zinai kad vaziuosi, net ir uz tuos 3k paemes, svarbu pagrindiniai mazgai nereikalautu remonto ir vargo didelio nematai.
2014-08-09 08:59 maumas wrote: pernelyg sureiksminat ta sena audi.Deje, jos laikas jau praeina.Vien tik i kalendoriu paziurejus.Gera masina, bet nusipirkus tokia senatvines "ligos" uzknistu.Pvz centrinio uzrakto, klimos gedimai, laidu nusilankstymai i bagazine ir duris...Vaziuokle-taip, gera.Taciau masina yra visuma, o ne fragmentai...
Pazistamas nusipirko a6 c4 uz 3.5k ir kiekviena diena stumde koki menesi laiko nes nenorejo kurtis.
2014-08-09 10:15
Apibendrinus gaunas , kad geriausia būtų už šią kaina būtų žiūrėti audi skoda arba toyata, VW už mano finasus gero neisigisių.Fordų su opeliais geriau vengti. Gal dar ką praleidau?
P.s Kažkaip niekas ne užsiminė apie mitsubishi ir nissanus. Kiek pasakojo geros mašinos ar čia dar vienas mitas.
2014-08-09 10:25
Temos kontekstas maždaug toks"Ieškau patarimo kaip nusipirkti kuo labiau priperstą kuo didesnio pautų kiekio trintą kiaušingalvių kibirą."Jei žmogus banalus, primityvus, priedo dar ir balys paranojikas, tai jam lemta papildyti myžlių, važinėjančių iki "populiarumo"priperstais triperiais, gretas.Jam turbūt gėda, kad kiemo bulgosai pirštai užbadys, jei atvažiuos nusiprkęs ne golfgą ar pasatą ar bulką, nes kaip gali toks pat žąsinas kaip jie važinėti "kitokiu"automobiliu, bulgosams kitokių nėra
2014-08-09 10:31
2014-08-09 10:15 wrote: Apibendrinus gaunas , kad geriausia būtų už šią kaina būtų žiūrėti audi skoda arba toyata, VW už mano finasus gero neisigisių.Fordų su opeliais geriau vengti. Gal dar ką praleidau?
P.s Kažkaip niekas ne užsiminė apie mitsubishi ir nissanus. Kiek pasakojo geros mašinos ar čia dar vienas mitas.
Kaip vieną iš varijantų galima pažiūrėti kokį Mitsubishi ar Nissan vienatūrį, neatmesčiau ir Renault Espace ar Scenik.Jei apsisręndi, ko reikia, tai lengviau rinktis, negendančių automobilių nėra, ką benusipirktum teks pasitvarkyti laiks nuo laiko.Jei reikia rimtos ūkiškos mašinos, galima pasižiūrėti ir Nissan Patrol GR 2, 8TD.
265 / 0
2014-08-09 10:34
Ziurint kam perki masina, jei nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b ramiai be ivairiu virtuozu, perki laiku isbandyta auto, jei nori pasirodyt pries panas ir draugus, perki Alfa
7655 / 0
2014-08-09 10:35
2014-08-09 10:15 wrote: Apibendrinus gaunas , kad geriausia būtų už šią kaina būtų žiūrėti audi skoda arba toyata, VW už mano finasus gero neisigisių.Fordų su opeliais geriau vengti. Gal dar ką praleidau?
P.s Kažkaip niekas ne užsiminė apie mitsubishi ir nissanus. Kiek pasakojo geros mašinos ar čia dar vienas mitas.
mitsubishi geros masinos, bet tik ne ju kebulai.12 metu masinai korozija gali buti labai isibegejus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 10:47
2014-08-09 10:34 nexusss wrote: Ziurint kam perki masina, jei nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b ramiai be ivairiu virtuozu, perki laiku isbandyta auto, jei nori pasirodyt pries panas ir draugus, perki Alfa :lol:
Ir svarbiausia , kad remontas eitusi ko lengviau be kokių nors ten eksliuziviniu detalių kur LT su žiburių nerasi.
2014-08-09 10:53
2014-08-09 10:34 nexusss wrote: Ziurint kam perki masina, jei nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b ramiai be ivairiu virtuozu, perki laiku isbandyta auto, jei nori pasirodyt pries panas ir draugus, perki Alfa :lol:
Kad nieko amžino nėra čia faktas. To dėl ir norėtųsi ko nors patikimesnio ir kad remontai sklandžiai eitusi be jokių suprizų ar komplikacijų . O kai esi visai žaliais šitam visam reikale tai net nežinai įkurią puse žiūrėt.
2014-08-09 10:54
Kad nieko amžino nėra čia faktas. To dėl ir norėtųsi ko nors patikimesnio ir kad remontai sklandžiai eitusi be jokių suprizų ar komplikacijų . O kai esi visai žaliais šitam visam reikale tai net nežinai įkurią puse žiūrėt.
7655 / 0
2014-08-09 12:13
2014-08-09 10:54 wrote: Kad nieko amžino nėra čia faktas. To dėl ir norėtųsi ko nors patikimesnio ir kad remontai sklandžiai eitusi be jokių suprizų ar komplikacijų . O kai esi visai žaliais šitam visam reikale tai net nežinai įkurią puse žiūrėt.
wrote: ..
PD serijos naujesni varikliai lauzynuose kainuoja ne po 400lt, o ir purkstukai nemazai.Tai jei kas, keiksmai garantuotiBet tai dar nereiskia, kad jie blogi.Pas japonus kaininkai irgi nera mazi, plius kai kurie mazgai neremotuojami.Pvz.lexus IS200 galinio reduktoriaus guoliai, Denso kuro siurbliai.Reikia manyt, visur yra savu niuansu.Tik ar verta del to nervuotis?Mman atrodo, kur kas svarbiau nusipirkt dar nedamusta masina
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 12:14
2014-08-09 10:54 wrote: Kad nieko amžino nėra čia faktas. To dėl ir norėtųsi ko nors patikimesnio ir kad remontai sklandžiai eitusi be jokių suprizų ar komplikacijų . O kai esi visai žaliais šitam visam reikale tai net nežinai įkurią puse žiūrėt.
wrote: ..
Ne tai kad linkstu tiesiog išvisų kurias teko bandit(Pora VW modelių kurie per mažiukai pasirodė, Hiundai kazkoks ir saab) kurių nebuvo daug jis labiausiai patiko. Dėl to golf imu kaip atramos tašką.
7655 / 0
2014-08-09 12:55
wrote: ..
2014-08-09 12:13 maumas wrote: PD serijos naujesni varikliai lauzynuose kainuoja ne po 400lt, o ir purkstukai nemazai.Tai jei kas, keiksmai garantuoti:lol:Bet tai dar nereiskia, kad jie blogi.Pas japonus kaininkai irgi nera mazi, plius kai kurie mazgai neremotuojami.Pvz.lexus IS200 galinio reduktoriaus guoliai, Denso kuro siurbliai.Reikia manyt, visur yra savu niuansu.Tik ar verta del to nervuotis?:lol::beer:Mman atrodo, kur kas svarbiau nusipirkt dar nedamusta masina:director:
wrote: ..
tai eini ir ziuriJei randi nors kelis pozymius apie didele rida arba balvona buvusi seimininka, ziuri sekanciaPatrinti porankiai, vairas, pedalai, duru apmusimai, piloto sostas...Kas tau liepia pirkt kur 200kkm?Pirk kur 300kkmJjei tik 200kmm, tai po variklio danciu dar turi buti kaip is gamyklos, nes apie 160kkm tik garantija baigiasi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 13:59
Normalios padangos be ratlankiu kainuoja 1500 Lt , tai pagalvok kiek kainuoja likusios masinos detales ir kaip rimtai atrodo tavo masinos biudzetas.

Mano patarimas perkanciam pirma masina toks:

Pirk bet kokia uz 1200 Lt su galiojancia technine apziura vistiek nebus jokio skirtumo lyginant su ta uz 6000 Lt. Geras variantas kaip pirma auto butu koks 1991-1995 m. Honda Civic. Su kiekvienu isedimu vis kazkas kitas suges, skirtumas bus tik toks kad busi sutaupes 4800 Lt. Kai liks puse metu iki TA pabaigos, parduok sena uz tuos pacius 1200 Lt ar galbut net 1600 Lt (jei esi tikras dielavaras ir moki pardavineti) ir pirk vel kita tokia pacia su ilgiau galiojancia apaziura. Svarbiausia nieko neremontuoti ir neinvestuoti i ta masina uz 1200 Lt nes tai butu pinigu ismetimas - tie kas is taves ja nupirks vistiek nieko neivertins nes nieko nesupranta. Ir taip kartok kokius 10 kartu kol pradesi kazka suprasti apie masinas (nes dabar tikrai nesupranti jei pirki pirma masina ir uzdavineji tokius klausimus), palauk kol susitaupysi 20 000 Lt normalaus automobilio bazei ir dar kokius 5000 Lt tos bazes susiremontavimui. Va ta tada turesi patikima automobili ir galesi kitiems aiskinti apie masinas.

Visos tos kalbos apie tai kuris gamintojas uzmigo ant lauru ir i ka reiketu ziureti gimsta susitikus keliems nevykeliams sedint prie bokalo ir guodziantis vienas kitam apie savo srotu ant ratu problemas. Nuomone apie automobiliu markes gali reiksti tik tie kas kas puse metu keicia viena nauja auto i kita ir dar jas remontuoja, arba veda Top Gear, nes jie tikrai zino ir gali pabandyti naujus auto is salono, o lietuviai vazineja su europieciu ismestais lauzais kuriuose 90% detaliu yra kritines bukles - tai ka tokie gali aiskinti apie masinas?
7655 / 0
2014-08-09 15:37
2014-08-08 19:51 wrote: Sveiki,
Ieškau patarimo perkant pirmąjį auto. Biudžetas iki 5000-6000lt. Pagrindiniai kriterijai būtų dyzelis, patikimas , erdvesnis salonas. Kol kas linktu prie golfo 4, bet daug kas teigia , kad vokiečiai užmigo ant laurų ir geriau žiūrėti japoniškus automobilius ir vengti prancūziškų. Gal kas iš veteranų skirs minutėlę pasidalinti patirtimi .
2014-08-09 13:59 wrote: Normalios padangos be ratlankiu kainuoja 1500 Lt , tai pagalvok kiek kainuoja likusios masinos detales ir kaip rimtai atrodo tavo masinos biudzetas.

Mano patarimas perkanciam pirma masina toks:

Pirk bet kokia uz 1200 Lt su galiojancia technine apziura vistiek nebus jokio skirtumo lyginant su ta uz 6000 Lt. Geras variantas kaip pirma auto butu koks 1991-1995 m. Honda Civic. Su kiekvienu isedimu vis kazkas kitas suges, skirtumas bus tik toks kad busi sutaupes 4800 Lt. Kai liks puse metu iki TA pabaigos, parduok sena uz tuos pacius 1200 Lt ar galbut net 1600 Lt (jei esi tikras dielavaras ir moki pardavineti) ir pirk vel kita tokia pacia su ilgiau galiojancia apaziura. Svarbiausia nieko neremontuoti ir neinvestuoti i ta masina uz 1200 Lt nes tai butu pinigu ismetimas - tie kas is taves ja nupirks vistiek nieko neivertins nes nieko nesupranta. Ir taip kartok kokius 10 kartu kol pradesi kazka suprasti apie masinas (nes dabar tikrai nesupranti jei pirki pirma masina ir uzdavineji tokius klausimus), palauk kol susitaupysi 20 000 Lt normalaus automobilio bazei ir dar kokius 5000 Lt tos bazes susiremontavimui. Va ta tada turesi patikima automobili ir galesi kitiems aiskinti apie masinas.

Visos tos kalbos apie tai kuris gamintojas uzmigo ant lauru ir i ka reiketu ziureti gimsta susitikus keliems nevykeliams sedint prie bokalo ir guodziantis vienas kitam apie savo srotu ant ratu problemas. Nuomone apie automobiliu markes gali reiksti tik tie kas kas puse metu keicia viena nauja auto i kita ir dar jas remontuoja, arba veda Top Gear, nes jie tikrai zino ir gali pabandyti naujus auto is salono, o lietuviai vazineja su europieciu ismestais lauzais kuriuose 90% detaliu yra kritines bukles - tai ka tokie gali aiskinti apie masinas?
apie padangas perdejai.Pirmai masinai ar ramiam vazinejimui gerai ir ekonom klases kokios sava, kormoran ar debica.Uz 1.5 gabalo jau smarkiai geresnes iseina, kurias isvis LT perka vienetai.Dauguma vazineja tokiomis, kurios jau niekaip netelpa i padangu kaip daikto apibrezima.Del kainu, tai beveik teisingai-ar 2000lt ar 6000, lygiai ant tokio pacio "du kartus sroto" gali uzsokt.Netgi uz 10 kilolitu nieko geresnio, tik metu jaunesniu...Man patiko tavo "90%"Tai lygiai toks pat krastutinumas, kaip skustis apie problemas prie alaus bokaloAle kiekvienam savo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 16:14
2014-08-08 19:51 wrote: Sveiki,
Ieškau patarimo perkant pirmąjį auto. Biudžetas iki 5000-6000lt. Pagrindiniai kriterijai būtų dyzelis, patikimas , erdvesnis salonas. Kol kas linktu prie golfo 4, bet daug kas teigia , kad vokiečiai užmigo ant laurų ir geriau žiūrėti japoniškus automobilius ir vengti prancūziškų. Gal kas iš veteranų skirs minutėlę pasidalinti patirtimi .
2014-08-09 13:59 wrote: Normalios padangos be ratlankiu kainuoja 1500 Lt , tai pagalvok kiek kainuoja likusios masinos detales ir kaip rimtai atrodo tavo masinos biudzetas.

Mano patarimas perkanciam pirma masina toks:

Pirk bet kokia uz 1200 Lt su galiojancia technine apziura vistiek nebus jokio skirtumo lyginant su ta uz 6000 Lt. Geras variantas kaip pirma auto butu koks 1991-1995 m. Honda Civic. Su kiekvienu isedimu vis kazkas kitas suges, skirtumas bus tik toks kad busi sutaupes 4800 Lt. Kai liks puse metu iki TA pabaigos, parduok sena uz tuos pacius 1200 Lt ar galbut net 1600 Lt (jei esi tikras dielavaras ir moki pardavineti) ir pirk vel kita tokia pacia su ilgiau galiojancia apaziura. Svarbiausia nieko neremontuoti ir neinvestuoti i ta masina uz 1200 Lt nes tai butu pinigu ismetimas - tie kas is taves ja nupirks vistiek nieko neivertins nes nieko nesupranta. Ir taip kartok kokius 10 kartu kol pradesi kazka suprasti apie masinas (nes dabar tikrai nesupranti jei pirki pirma masina ir uzdavineji tokius klausimus), palauk kol susitaupysi 20 000 Lt normalaus automobilio bazei ir dar kokius 5000 Lt tos bazes susiremontavimui. Va ta tada turesi patikima automobili ir galesi kitiems aiskinti apie masinas.

Visos tos kalbos apie tai kuris gamintojas uzmigo ant lauru ir i ka reiketu ziureti gimsta susitikus keliems nevykeliams sedint prie bokalo ir guodziantis vienas kitam apie savo srotu ant ratu problemas. Nuomone apie automobiliu markes gali reiksti tik tie kas kas puse metu keicia viena nauja auto i kita ir dar jas remontuoja, arba veda Top Gear, nes jie tikrai zino ir gali pabandyti naujus auto is salono, o lietuviai vazineja su europieciu ismestais lauzais kuriuose 90% detaliu yra kritines bukles - tai ka tokie gali aiskinti apie masinas?
2014-08-09 15:37 maumas wrote: apie padangas perdejai.Pirmai masinai ar ramiam vazinejimui gerai ir ekonom klases kokios sava, kormoran ar debica.Uz 1.5 gabalo jau smarkiai geresnes iseina, kurias isvis LT perka vienetai.Dauguma vazineja tokiomis, kurios jau niekaip netelpa i padangu kaip daikto apibrezima.Del kainu, tai beveik teisingai-ar 2000lt ar 6000, lygiai ant tokio pacio "du kartus sroto" gali uzsokt.Netgi uz 10 kilolitu nieko geresnio, tik metu jaunesniu...Man patiko tavo "90%":lol:Tai lygiai toks pat krastutinumas, kaip skustis apie problemas prie alaus bokalo:lol:Ale kiekvienam savo:beer:
Kokios čia smarkiai geresnės už 1, 5 gabalo išeina? Žiemai eilines r15 bridgestone pirkau, 1, 6 gabalo, vasarinės r17 nexen ar kažkas panašaus 1, 2 gabalo, ir tai jau su nuolaidom, nekalbu apie kokias pirelli. Vien padangos 2800lt, normalesni ratlankiai vasarai dar apie 1000lt, žiemai skardos lyg ir 140lt. Vien už ratus gaunasi apie 4000 lt gaunasi. Apie atsilupėlius važinėjančius 10-15m. senumo padangom su neva geru protektoriu ar išvis be jo nekalbu.
7655 / 0
2014-08-09 16:29
2014-08-09 13:59 wrote: Normalios padangos be ratlankiu kainuoja 1500 Lt , tai pagalvok kiek kainuoja likusios masinos detales ir kaip rimtai atrodo tavo masinos biudzetas.

Mano patarimas perkanciam pirma masina toks:

Pirk bet kokia uz 1200 Lt su galiojancia technine apziura vistiek nebus jokio skirtumo lyginant su ta uz 6000 Lt. Geras variantas kaip pirma auto butu koks 1991-1995 m. Honda Civic. Su kiekvienu isedimu vis kazkas kitas suges, skirtumas bus tik toks kad busi sutaupes 4800 Lt. Kai liks puse metu iki TA pabaigos, parduok sena uz tuos pacius 1200 Lt ar galbut net 1600 Lt (jei esi tikras dielavaras ir moki pardavineti) ir pirk vel kita tokia pacia su ilgiau galiojancia apaziura. Svarbiausia nieko neremontuoti ir neinvestuoti i ta masina uz 1200 Lt nes tai butu pinigu ismetimas - tie kas is taves ja nupirks vistiek nieko neivertins nes nieko nesupranta. Ir taip kartok kokius 10 kartu kol pradesi kazka suprasti apie masinas (nes dabar tikrai nesupranti jei pirki pirma masina ir uzdavineji tokius klausimus), palauk kol susitaupysi 20 000 Lt normalaus automobilio bazei ir dar kokius 5000 Lt tos bazes susiremontavimui. Va ta tada turesi patikima automobili ir galesi kitiems aiskinti apie masinas.

Visos tos kalbos apie tai kuris gamintojas uzmigo ant lauru ir i ka reiketu ziureti gimsta susitikus keliems nevykeliams sedint prie bokalo ir guodziantis vienas kitam apie savo srotu ant ratu problemas. Nuomone apie automobiliu markes gali reiksti tik tie kas kas puse metu keicia viena nauja auto i kita ir dar jas remontuoja, arba veda Top Gear, nes jie tikrai zino ir gali pabandyti naujus auto is salono, o lietuviai vazineja su europieciu ismestais lauzais kuriuose 90% detaliu yra kritines bukles - tai ka tokie gali aiskinti apie masinas?
2014-08-09 15:37 maumas wrote: apie padangas perdejai.Pirmai masinai ar ramiam vazinejimui gerai ir ekonom klases kokios sava, kormoran ar debica.Uz 1.5 gabalo jau smarkiai geresnes iseina, kurias isvis LT perka vienetai.Dauguma vazineja tokiomis, kurios jau niekaip netelpa i padangu kaip daikto apibrezima.Del kainu, tai beveik teisingai-ar 2000lt ar 6000, lygiai ant tokio pacio "du kartus sroto" gali uzsokt.Netgi uz 10 kilolitu nieko geresnio, tik metu jaunesniu...Man patiko tavo "90%":lol:Tai lygiai toks pat krastutinumas, kaip skustis apie problemas prie alaus bokalo:lol:Ale kiekvienam savo:beer:
2014-08-09 16:14 wrote: Kokios čia smarkiai geresnės už 1, 5 gabalo išeina? Žiemai eilines r15 bridgestone pirkau, 1, 6 gabalo, vasarinės r17 nexen ar kažkas panašaus 1, 2 gabalo, ir tai jau su nuolaidom, nekalbu apie kokias pirelli. Vien padangos 2800lt, normalesni ratlankiai vasarai dar apie 1000lt, žiemai skardos lyg ir 140lt. Vien už ratus gaunasi apie 4000 lt gaunasi. Apie atsilupėlius važinėjančius 10-15m. senumo padangom su neva geru protektoriu ar išvis be jo nekalbu.
kormoran 205/55R16 ziemines, naujos, 830lt su pristatymu, manau visai gerai.Kad r17 gerokai brangesnes, tai zinau, bet nemanau, kad jos yra LT keliams.Jei yra galimybe masinai det r16, tokias ir desiu.Ir malonesnis vaziavimas ir ne taip skaudziai per kisene.Ratlankius, manau pirkt MOMO DARK BLADE...Mano poreikius kaip ir tenkina
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7655 / 0
2014-08-09 16:36
siuo metu yra tokiu ismatavimu vasariniu uz panasia kaina-puslapis e-pirklys.lt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 18:55
Koks menkas protas turi buti pas zmones kad diskutuoti apie modeliu "patikimuma", "kokybe", "patvaruma" ir kitus tuscius niekalas, kai geriausia ka kazkada leido kisene yra 8-20 senumo vakaru europiecio ismestas lauzas, kuri aisku, dar parvarius i Lietuva vietiniai sudarankiai paremontavo dalimis is lauzyno ar to ko nerado isdroze is medzio (aisku cia po to kai masina suklijavo is 3 skirtingu). Visi tie srotai ant ratu uz 1000-10000 Lt jau pries nzn kiek laiko prarade visas suplanuotas gamyklines savybes visomis prasmemis tera seselis tos masinos kuria kazkas kazkada nusipirko salone. Apie ka jus galite diskutuoti net nezinodami kokios gamyklines detales ir i ka buvo pakeistos ankstesniu savininku per paskutinius desimtmecius? Visos jusu serviso knygutes yra padirbtos tu paciu perekupu.

Dar vienas niuansas: vienas zmogus i darba vazineja dviraciu, turi masina 5 metus ir vaziuoja tik iki degalines nusipirkti desraini ir kavos, po to grizes palieka ja sildomame garaze. Kitas turi ta pati modeli tu paciu metu ir su ja per menesi prasuka 15 000 km Kauno tankodromo lygio keliais ir dar laisvalaikiu pavezioja statybines medziagas i sodyba kaima, o kai nereikia ziema vasara parkuoja po daugiabucio langu varguoliskiu rajone kur ja kartais uzlieja per liutys. Ir juokingiausia kai abu ateina i sita foruma pradeda aiskinti apie modelio/markes patikimuma: pirmas sako kad labai gera vaziuokle ir nerudyja, o antras aiskina kad sudina vaziuokle ir greit surudyja. Tokio paistalu lygio yra visos forumo kalbos.

2014-08-09 19:03
2014-08-09 18:55 wrote: Koks menkas protas turi buti pas zmones kad diskutuoti apie modeliu "patikimuma", "kokybe", "patvaruma" ir kitus tuscius niekalas, kai geriausia ka kazkada leido kisene yra 8-20 senumo vakaru europiecio ismestas lauzas, kuri aisku, dar parvarius i Lietuva vietiniai sudarankiai paremontavo dalimis is lauzyno ar to ko nerado isdroze is medzio (aisku cia po to kai masina suklijavo is 3 skirtingu). Visi tie srotai ant ratu uz 1000-10000 Lt jau pries nzn kiek laiko prarade visas suplanuotas gamyklines savybes visomis prasmemis tera seselis tos masinos kuria kazkas kazkada nusipirko salone. Apie ka jus galite diskutuoti net nezinodami kokios gamyklines detales ir i ka buvo pakeistos ankstesniu savininku per paskutinius desimtmecius? Visos jusu serviso knygutes yra padirbtos tu paciu perekupu.

Dar vienas niuansas: vienas zmogus i darba vazineja dviraciu, turi masina 5 metus ir vaziuoja tik iki degalines nusipirkti desraini ir kavos, po to grizes palieka ja sildomame garaze. Kitas turi ta pati modeli tu paciu metu ir su ja per menesi prasuka 15 000 km Kauno tankodromo lygio keliais ir dar laisvalaikiu pavezioja statybines medziagas i sodyba kaima, o kai nereikia ziema vasara parkuoja po daugiabucio langu varguoliskiu rajone kur ja kartais uzlieja per liutys. Ir juokingiausia kai abu ateina i sita foruma pradeda aiskinti apie modelio/markes patikimuma: pirmas sako kad labai gera vaziuokle ir nerudyja, o antras aiskina kad sudina vaziuokle ir greit surudyja. Tokio paistalu lygio yra visos forumo kalbos.

tikra tiesa, viskas priklauso nuo vairuotojo
7655 / 0
2014-08-09 19:07
2014-08-09 18:55 wrote: Koks menkas protas turi buti pas zmones kad diskutuoti apie modeliu "patikimuma", "kokybe", "patvaruma" ir kitus tuscius niekalas, kai geriausia ka kazkada leido kisene yra 8-20 senumo vakaru europiecio ismestas lauzas, kuri aisku, dar parvarius i Lietuva vietiniai sudarankiai paremontavo dalimis is lauzyno ar to ko nerado isdroze is medzio (aisku cia po to kai masina suklijavo is 3 skirtingu). Visi tie srotai ant ratu uz 1000-10000 Lt jau pries nzn kiek laiko prarade visas suplanuotas gamyklines savybes visomis prasmemis tera seselis tos masinos kuria kazkas kazkada nusipirko salone. Apie ka jus galite diskutuoti net nezinodami kokios gamyklines detales ir i ka buvo pakeistos ankstesniu savininku per paskutinius desimtmecius? Visos jusu serviso knygutes yra padirbtos tu paciu perekupu.

Dar vienas niuansas: vienas zmogus i darba vazineja dviraciu, turi masina 5 metus ir vaziuoja tik iki degalines nusipirkti desraini ir kavos, po to grizes palieka ja sildomame garaze. Kitas turi ta pati modeli tu paciu metu ir su ja per menesi prasuka 15 000 km Kauno tankodromo lygio keliais ir dar laisvalaikiu pavezioja statybines medziagas i sodyba kaima, o kai nereikia ziema vasara parkuoja po daugiabucio langu varguoliskiu rajone kur ja kartais uzlieja per liutys. Ir juokingiausia kai abu ateina i sita foruma pradeda aiskinti apie modelio/markes patikimuma: pirmas sako kad labai gera vaziuokle ir nerudyja, o antras aiskina kad sudina vaziuokle ir greit surudyja. Tokio paistalu lygio yra visos forumo kalbos.

ar tik nebusi kvatriskio braliukas?Kas perka masina desrainiu nuvaziuot?As supratau alegorija, bet kam taip spalvas tirstint?Pvz anglai vazineja ir senesnemis masinomis ir nesibodi pirkt pavazinetas...Kiekvienas gyvena kaip jam patogiau ir kisene leidziaAs pvz niekada nepirkciau pvz dviracio uz keliolika stuku litu, bet maciau tokiu pajury.Tai ar del to as kvailesnis?Kitam padangos tik po 400lt yra geros...Maksimalistai aplink:lol:Del detaliu, tai zinok, kad kaikuriose salyse nelabai ju nusipirksi bele kur, kaip LT, ir belekokios kokybes-varai i servisa ir ten padaro ka reikia, dazniausiai orig. detalemis.O dar labiau tiketina-masina vazinejama iki rimtesniu trukumu, ir tikrai ji turima ne desrainiu nuvaziuot, vien del kokesciu uz kelius, draudima ir parkinga...Pabaigai-parasyk dar kokiu pasaku, man patiko, busi antras pasakorius po kvatriskio, virgis85 ir dar keliu niku viename asmenyje
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-08-09 19:23
wrote: ..
2014-08-09 12:13 maumas wrote: PD serijos naujesni varikliai lauzynuose kainuoja ne po 400lt, o ir purkstukai nemazai.Tai jei kas, keiksmai garantuoti:lol:Bet tai dar nereiskia, kad jie blogi.Pas japonus kaininkai irgi nera mazi, plius kai kurie mazgai neremotuojami.Pvz.lexus IS200 galinio reduktoriaus guoliai, Denso kuro siurbliai.Reikia manyt, visur yra savu niuansu.Tik ar verta del to nervuotis?:lol::beer:Mman atrodo, kur kas svarbiau nusipirkt dar nedamusta masina:director:
wrote: ..
kas cia per kosminis laivas, kad spidometras rodo 200 000 km/h greiti?
2014-08-09 19:28
Nuo kelintų metų geriausia žiurėti mašinas? Kokio senumo mašinos dar turi kažkiek pavarumo rezervą ir nėra viški grabai ant ratų.
2014-08-09 19:56
nuo kokiu 2009

arba ziurek entuziasto atrestauruotus Golf I ar panasias retro masinas kurios butu perrinktos
2014-08-09 20:06
2014-08-08 19:51 wrote: Sveiki,
Ieškau patarimo perkant pirmąjį auto. Biudžetas iki 5000-6000lt. Pagrindiniai kriterijai būtų dyzelis, patikimas , erdvesnis salonas. Kol kas linktu prie golfo 4, bet daug kas teigia , kad vokiečiai užmigo ant laurų ir geriau žiūrėti japoniškus automobilius ir vengti prancūziškų. Gal kas iš veteranų skirs minutėlę pasidalinti patirtimi .
kiekvienam savo auto. o siaip pasiulyciau pezuka 406, 307. 2HDI. varikliai patikimi tik ta plaukiojanti sankaba gali pareit. o siaip patogus, komfortiski, dalys ne is brangiuju, jei nedauzta rudziu nelabai turetu but. Kad ir pezo bet nebloga auto. tik nesusigundyk pezu607 nes prazusi db turiu bmw e39. smagi auto bet remontas ir degalu sanaudos nelabai.
2014-08-09 20:09
2014-08-09 18:55 wrote: Koks menkas protas turi buti pas zmones kad diskutuoti apie modeliu "patikimuma", "kokybe", "patvaruma" ir kitus tuscius niekalas, kai geriausia ka kazkada leido kisene yra 8-20 senumo vakaru europiecio ismestas lauzas, kuri aisku, dar parvarius i Lietuva vietiniai sudarankiai paremontavo dalimis is lauzyno ar to ko nerado isdroze is medzio (aisku cia po to kai masina suklijavo is 3 skirtingu). Visi tie srotai ant ratu uz 1000-10000 Lt jau pries nzn kiek laiko prarade visas suplanuotas gamyklines savybes visomis prasmemis tera seselis tos masinos kuria kazkas kazkada nusipirko salone. Apie ka jus galite diskutuoti net nezinodami kokios gamyklines detales ir i ka buvo pakeistos ankstesniu savininku per paskutinius desimtmecius? Visos jusu serviso knygutes yra padirbtos tu paciu perekupu.

Dar vienas niuansas: vienas zmogus i darba vazineja dviraciu, turi masina 5 metus ir vaziuoja tik iki degalines nusipirkti desraini ir kavos, po to grizes palieka ja sildomame garaze. Kitas turi ta pati modeli tu paciu metu ir su ja per menesi prasuka 15 000 km Kauno tankodromo lygio keliais ir dar laisvalaikiu pavezioja statybines medziagas i sodyba kaima, o kai nereikia ziema vasara parkuoja po daugiabucio langu varguoliskiu rajone kur ja kartais uzlieja per liutys. Ir juokingiausia kai abu ateina i sita foruma pradeda aiskinti apie modelio/markes patikimuma: pirmas sako kad labai gera vaziuokle ir nerudyja, o antras aiskina kad sudina vaziuokle ir greit surudyja. Tokio paistalu lygio yra visos forumo kalbos.

Nekreipk dėmesio, nepatyręs pirkėjas, o patarinėt yra žmogiška, nors ir tešlagalviškai, todėl daugelis ir skuba tai daryti, tik kai reikia reliai išsirinkti-iš tokių patarimų jokios naudos.Čia natūralus dalykas, tokia saviraiškos forma, žmogus turi jaustis kam nors reikalingas, siekia lyderiauti, vadovauti, kartais natūraliai žmonėms atrodo kad jie kompetetingi visose srityse, ir tegu, nuleidžiu juokais, patraukiu per dantį ir palinkiu laimingo kelio .Jei -žmonės tiki , kad yra blogieji ir gerieji modeliai, tegu gyvena sau laimingi iliuzijų pasaulyje, negi iš jų atimsi galimybę leisti laisvalaikį
7655 / 0
2014-08-09 20:11
2014-08-09 19:28 wrote: Nuo kelintų metų geriausia žiurėti mašinas? Kokio senumo mašinos dar turi kažkiek pavarumo rezervą ir nėra viški grabai ant ratų.
ne "nuo kelintu", bet "iki kelintu", toliau jau visos prikistos elektronikos, klausimas kiek ji patikima.Pvz pas lexus-patikima
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Your message