User
2011-03-23 09:39
ieskau siulykit
User
2011-03-23 10:02
Priklauso kokia suma padeti ruosiesi, bet ju, kad trauktu taip kaip jiem priklauso neradom.
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Emms
51 / 0
2011-03-23 10:41
2011-03-23
10:02 wrote:
Priklauso kokia suma padeti ruosiesi, bet ju, kad trauktu taip kaip jiem priklauso neradom.
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Jau tikrai jei 2.3 doch neras, tai 2.3 paprasta, uz 2.0 tikrai geriau traukia ir kuro sanaudos kaip ir vienodos.
maumas
7658 / 0
2011-03-23 10:57
2011-03-23
10:02 wrote:
Priklauso kokia suma padeti ruosiesi, bet ju, kad trauktu taip kaip jiem priklauso neradom.
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
2011-03-23
10:41 Emms wrote:
Jau tikrai jei 2.3 doch neras, tai 2.3 paprasta, uz 2.0 tikrai geriau traukia ir kuro sanaudos kaip ir vienodos.
vien del mech. ipurskima subtilybiu, neverta rinktis 2.3 variklio.Bent jau del dozatoriaus nesamoniu, nes senu nera, o naujo neipirksi.Tai gal geriau 2.0 85kw ir tvarkingas?Bele kokiu atveju, 90% tokiu masinu yra skaudziai nukenteje nuo jaunu nerupestingu vairuotoju
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-03-23 11:34
2011-03-23
10:02 wrote:
Priklauso kokia suma padeti ruosiesi, bet ju, kad trauktu taip kaip jiem priklauso neradom.
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
2011-03-23
10:41 Emms wrote:
Jau tikrai jei 2.3 doch neras, tai 2.3 paprasta, uz 2.0 tikrai geriau traukia ir kuro sanaudos kaip ir vienodos.
2011-03-23
10:57 maumas wrote:
vien del mech. ipurskima subtilybiu, neverta rinktis 2.3 variklio.Bent jau del dozatoriaus nesamoniu, nes senu nera, o naujo neipirksi.Tai gal geriau 2.0 85kw ir tvarkingas?Bele kokiu atveju, 90% tokiu masinu yra skaudziai nukenteje nuo jaunu nerupestingu vairuotoju:smoke:
nezinau kazkaip noriu 2, 3 kibiro, 2 litru nelabai patiko vazinejau tai ne kazin ka trauke na ir arkliai nebuvo isvaikyti
User
2011-03-23 13:35
as sneku apie 2.0l doch, o ne apie 2.3 doch. Trauka siu dvieju modeliu skiriasi, taciau tik IDEALUS stovis po kapotu, tau suteiks normalias sanaudas, nes bent menkiausias uzsikises alsuoklis, ar nevisiskai teisingai veikiantis temperaturos daviklis, padarys sanaudas tokias, kad net zagsesi. Turiu ne viena drauga, siu audi fana, pasakojo kaip 2.3 ima ~25ltr, kaip 2.0 vos i 20ltr telpa(tapkes neminant iki kilimines dangos), jei esi suprantantis apie tai kas vyksta po kapotu ir turi laisvo laiko, imanoma nesunkiai atgaivinti sanaudas, taciau jei nori tik drost, tai mano manymu, rinkis kazka kito. as ne viena nakti praleidau krapstydamas po siu auto kapotu, nes visu klijantu buna beveik vienas nusiskundimas- trauka neispudinga, o sanaudos kaip buggati. Tai nesunkiai sutvarkoma, dazniausiai "puliuoja" liambda, oro srauto matuokles, temperaturos davikliai, uzkisti alsuokliai (efi sistemom), arba temperaturos davikliai, uzkisti alsuokliai, salto uzvedimo purkstukas-daviklis (ke-jectronic) beja, pastaroji sistema beveik nereguoja i liambda xui suprasi kodel, bet ji atjungus, sanaudos pastebimai nepakinta......
Beja.sekmes renkantis, jei priziuretas-sis automobilis turi savotiska dvasia
Beja.sekmes renkantis, jei priziuretas-sis automobilis turi savotiska dvasia
User
2011-03-23 13:45
2011-03-23
10:02 wrote:
Priklauso kokia suma padeti ruosiesi, bet ju, kad trauktu taip kaip jiem priklauso neradom.
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
Draugas neseniai ieskojo tokio coupe, buvo paruoses nuo 2 iki 4k paklot, apvaziavom visus skelbimuose rastus doch, uz panasia kaina, deja, kaip teige draugas(pats 4 metus vairuojantis 2.0l 8v Coupe) visi jie gautu i vienus vartus nuo jo dvilitrinio. Nors kaikurie is isvaizdos ir atrodo graziai, deja arkliai jau isvaikyti ir traukia toli grazu ne geriau ne tvarkingas paprastas coupe. Taigi as tau patarciau nusipirkt TIKRAI tvarkinga 2.0l 8v coupe, ir uzmest doch'ine galvute, uz ja skelbimuose nori ~300lt, tada galbut bent kazkiek galesi buti tikras, jog vaziuoja kaip turetu vaziuoti. Nes sie coupe, nuolatos bachuru droziami, droziami, droziami, todel praktiskai neimanoma nupirkti, su tais arkliais, kurie parasyti dokumentuose....
O jei jau pasiryzai pirkt butent 2.0l doch, patarciau vaziuoti su LABAI gerai zinanciu, kaip tas koupe turi vaziuoti. Nors nepaminejai sumos, jei zadi pirkt uz 6-7k litu, tai manau bevargo paimsi nesudrozta ir tvarkinga.....
2011-03-23
10:41 Emms wrote:
Jau tikrai jei 2.3 doch neras, tai 2.3 paprasta, uz 2.0 tikrai geriau traukia ir kuro sanaudos kaip ir vienodos.
2011-03-23
10:57 maumas wrote:
vien del mech. ipurskima subtilybiu, neverta rinktis 2.3 variklio.Bent jau del dozatoriaus nesamoniu, nes senu nera, o naujo neipirksi.Tai gal geriau 2.0 85kw ir tvarkingas?Bele kokiu atveju, 90% tokiu masinu yra skaudziai nukenteje nuo jaunu nerupestingu vairuotoju:smoke:
Tvarkinga 2.0l 83kw(ke-jectronic) 85kw (efi) rast lengviau nei 2.3l
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
User
2011-03-23 17:58
2011-03-23
10:41 Emms wrote:
Jau tikrai jei 2.3 doch neras, tai 2.3 paprasta, uz 2.0 tikrai geriau traukia ir kuro sanaudos kaip ir vienodos.
2011-03-23
10:57 maumas wrote:
vien del mech. ipurskima subtilybiu, neverta rinktis 2.3 variklio.Bent jau del dozatoriaus nesamoniu, nes senu nera, o naujo neipirksi.Tai gal geriau 2.0 85kw ir tvarkingas?Bele kokiu atveju, 90% tokiu masinu yra skaudziai nukenteje nuo jaunu nerupestingu vairuotoju:smoke:
2011-03-23
13:45 wrote:
Tvarkinga 2.0l 83kw(ke-jectronic) 85kw (efi) rast lengviau nei 2.3l
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Suintrigavai.. Pas mane 84' Audi 90 su 2, 2 KV motoru ir 100 kw, trauka nesiskundziu, butu gerai ne tik "statyt", bet ir bendraminti surasti, gerai situos dalykus ismananti
Suintrigavai.. Pas mane 84' Audi 90 su 2, 2 KV motoru ir 100 kw, trauka nesiskundziu, butu gerai ne tik "statyt", bet ir bendraminti surasti, gerai situos dalykus ismananti
User
2011-03-23 18:20
rmns, is kur esi?
User
2011-03-24 10:22
2011-03-23
18:20 wrote:
rmns, is kur esi? :beer:
VLN.
User
2011-03-31 20:12
As turiu balta audi 2.3 DOHC gerai traukia, bet nei technikinio nei draudimo dabar nera, kaime stovi garaze, tik vasara vazinejama su ja buvo.
User
2011-03-31 22:09
2011-03-23
10:57 maumas wrote:
vien del mech. ipurskima subtilybiu, neverta rinktis 2.3 variklio.Bent jau del dozatoriaus nesamoniu, nes senu nera, o naujo neipirksi.Tai gal geriau 2.0 85kw ir tvarkingas?Bele kokiu atveju, 90% tokiu masinu yra skaudziai nukenteje nuo jaunu nerupestingu vairuotoju:smoke:
2011-03-23
13:45 wrote:
Tvarkinga 2.0l 83kw(ke-jectronic) 85kw (efi) rast lengviau nei 2.3l
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
2011-03-23
17:58 wrote:
Bet draugas turi 2.0 83kw, viskas po kapotu pakeista kapitaliai, tai dar nei vienas "lietuviskas" 2.3 jo neisieme(kiek teko "statyt"). Taigi, spreskit patys apie tai, kas per daigtas tas 2.3 LIETUVOJE.....
Suintrigavai.. Pas mane 84' Audi 90 su 2, 2 KV motoru ir 100 kw, trauka nesiskundziu, butu gerai ne tik "statyt", bet ir bendraminti surasti, gerai situos dalykus ismananti :thumbup:
Suintrigavai.. Pas mane 84' Audi 90 su 2, 2 KV motoru ir 100 kw, trauka nesiskundziu, butu gerai ne tik "statyt", bet ir bendraminti surasti, gerai situos dalykus ismananti :thumbup:
cia kupas toks? kur visus "deda" i vieta? ar paprasta bulka? siap bulka zinau pripumpuota visokiu tokiu raso tipo virs 100kw iskele yra jai.bet cia vokietijoje pardavineja ja.pardavineja firma kuri tuom usimineja kolowatus kelia daro tiuninga varikliui ir tt.ne siap koks sudarankis frisas sportini filtra uzmetes ir jau "kruta " tacke gaunas pirkit ja
User
2011-04-03 09:01
2011-03-31
20:12 wrote:
As turiu balta audi 2.3 DOHC gerai traukia, bet nei technikinio nei draudimo dabar nera, kaime stovi garaze, tik vasara vazinejama su ja buvo.
mano nr 867457668
User
2011-07-15 14:32
dar neradau galit siulyti ir 2, 3doha ir 2, 0 doha
User
2011-08-24 16:08
2011-07-15
14:32 wrote:
dar neradau galit siulyti ir 2, 3doha ir 2, 0 doha
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
User
2011-08-24 16:11
2011-07-15
14:32 wrote:
dar neradau galit siulyti ir 2, 3doha ir 2, 0 doha
2011-08-24
16:08 wrote:
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu :D :D Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims
User
2011-08-24 16:58
2011-07-15
14:32 wrote:
dar neradau galit siulyti ir 2, 3doha ir 2, 0 doha
2011-08-24
16:08 wrote:
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu :D :D Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
2011-08-24
16:11 wrote:
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims:thumbdown:
geras aparatas uz 4k gal ir nieko butu..gi galima deretis?
User
2011-08-25 00:49
2011-07-15
14:32 wrote:
dar neradau galit siulyti ir 2, 3doha ir 2, 0 doha
2011-08-24
16:08 wrote:
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu :D :D Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
2011-08-24
16:11 wrote:
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims:thumbdown:
Sveikas, nesergu tikrai uz normalia auto normali kaina. Ar numainai Kiek kainuoja pvz S2 priekinės lempos ? ne ? nuo 700 lt ir i virsų ( bėja uz tokia kainą nesimėto pas kiekvieną garaze ), tiesioginės BRC dujos ? irgi ne ? nuo 2000 lt Pabandyk pasiklausinėti keik autotechnikoje kainuoja gamintis platesniu faziu velenėlį. Tada galima bandyt kalbėti apie bendrą automobilio kainą Isiimu visas vertingas dalis ir automobilį parduodu uz 2000 lt
User
2011-08-25 01:36
2011-08-24
16:08 wrote:
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu :D :D Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
2011-08-24
16:11 wrote:
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims:thumbdown:
2011-08-25
00:49 wrote:
Sveikas, nesergu tikrai :D :D uz normalia auto normali kaina. Ar numainai Kiek kainuoja pvz S2 priekinės lempos ? ne ? nuo 700 lt ir i virsų ( bėja uz tokia kainą nesimėto pas kiekvieną garaze ), tiesioginės BRC dujos ? irgi ne ? nuo 2000 lt :D Pabandyk pasiklausinėti keik autotechnikoje kainuoja gamintis platesniu faziu velenėlį. Tada galima bandyt kalbėti apie bendrą automobilio kainą :) Isiimu visas vertingas dalis ir automobilį parduodu uz 2000 lt :D
man paaiskink durnam, kam reikia deti visokius , ,sportinius" velenelius, slifuoti galvas ir kitokias nesamones daryta, kas yra ne i gera masina, kai galima tokia pacia masina nusipirkti su galingesniu varikliu?
User
2011-08-25 08:56
2011-08-24
16:08 wrote:
Turiu geresnį variantanei 16v su "kopūstiniu" ipurskimu :D :D Kainą pakoreguosim dėl kobulo defektų ir komplektacijos (S2 lempos, audiomagnetola, stiprintuvas, kondesatorius....)
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1993-0121964216.html
2011-08-24
16:11 wrote:
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims:thumbdown:
2011-08-25
00:49 wrote:
Sveikas, nesergu tikrai :D :D uz normalia auto normali kaina. Ar numainai Kiek kainuoja pvz S2 priekinės lempos ? ne ? nuo 700 lt ir i virsų ( bėja uz tokia kainą nesimėto pas kiekvieną garaze ), tiesioginės BRC dujos ? irgi ne ? nuo 2000 lt :D Pabandyk pasiklausinėti keik autotechnikoje kainuoja gamintis platesniu faziu velenėlį. Tada galima bandyt kalbėti apie bendrą automobilio kainą :) Isiimu visas vertingas dalis ir automobilį parduodu uz 2000 lt :D
visi sitie dalykai aiskiai kaina padidina, bet.... ar juk pats supranti, ar verta uz tokia kaina tokio senumo auto ?atsakymas manau aiskus nu , bet cia tik mano nuomone, nesupyk jei tau atrodo kitaip
pumpkin
1687 / 0
2011-08-25 09:04
2011-08-24
16:11 wrote:
nesveikas?uz tokia auto tokia kaina?nu, bet ka gali zinoti, koks pridurkas gal ir paims:thumbdown:
2011-08-25
00:49 wrote:
Sveikas, nesergu tikrai :D :D uz normalia auto normali kaina. Ar numainai Kiek kainuoja pvz S2 priekinės lempos ? ne ? nuo 700 lt ir i virsų ( bėja uz tokia kainą nesimėto pas kiekvieną garaze ), tiesioginės BRC dujos ? irgi ne ? nuo 2000 lt :D Pabandyk pasiklausinėti keik autotechnikoje kainuoja gamintis platesniu faziu velenėlį. Tada galima bandyt kalbėti apie bendrą automobilio kainą :) Isiimu visas vertingas dalis ir automobilį parduodu uz 2000 lt :D
2011-08-25
08:56 wrote:
visi sitie dalykai aiskiai kaina padidina, bet.... ar juk pats supranti, ar verta uz tokia kaina tokio senumo auto ?atsakymas manau aiskus:smoke: nu , bet cia tik mano nuomone, nesupyk jei tau atrodo kitaip:beer:
Savikaina padidinatikrai, o parduodant kainą tai nelabai.Nebent nusimanančiam apie tai.Nors tie 100 kw tokiai karvei....:thumbdownusulys ir tiek. Bereikalingas pinigų išmetimas
User
2011-08-25 09:11
tiuningas neatsiperka, ir savikainos, bent pas mus, nedidina, nebent daryta zinomos kompanijos.
pvz gera turbini civica galima paimti uz $5000.. kai vien gera turba kainuoja apie $2000 jau nekalbant apie kitas dalis ir isvaizdos "tiuninga".
daliu kaina iskaiciuoti i masinos kaina yra kvaila.. nes ji gausis nesveikai ispusta ir niekas net neziures i ta skelbima.
pvz gera turbini civica galima paimti uz $5000.. kai vien gera turba kainuoja apie $2000 jau nekalbant apie kitas dalis ir isvaizdos "tiuninga".
daliu kaina iskaiciuoti i masinos kaina yra kvaila.. nes ji gausis nesveikai ispusta ir niekas net neziures i ta skelbima.
User
2011-08-25 12:38
Vyrai nėra ko man cia pykti tik duokit eso lepmas po 500 ir as jums bent 5 kliantus parodysiu. Zmonės perka dar ne tokių metų masinas uz kur kas didesnes kainas ( neimu visiskai i gavla, kiekvienas automobilis turi savo kainą ir turi savo pirkėją ). kas liecia dalių kainą kazkokiu procentu įsumuotą ir bendra automobilio kaina tai drysčiau nesutikti. Tarkim stovi 5 automobiliai uz panasia kainą ir panasaus tech. stovio is ju 2 su dujų iranga. Asmeniškai mano akys išpradzių kryptų būtent i juos. Kadangi priešingai, atsistojus prie automobilio be tam tikros irangos automatiškai pradedi skaiciuoti. Kiek kainuos nauja ir sumuoji ( naudotą iranga reikėtu patiem susirasti, neiskus techninis stovis + net ir nekiekvienas garazas sutiks ja imontuoti, o apie garantija net nekalbu... ) ir sumoje gaunasi kad tenka pakloti dar kurkas daugiau negu galėjai isigyti. O kas liecia automobiio išvaizda, cia skonio dalykas. Yra 2 variantai: vieniems patinka automobili apkarstyti kinietiskom lempom ir lenkiskais arba latviškais buferiais, o kitiekms sukomplektuoti is orginalių (neiššaukiančių)dalių. Ir kai pradedi ta daryti susiduri su eile problemų is kur gauti ? kur pigiau gauti? ir pan... Tai va šiuo atveju ir as negaliu pykti ant zmoniu, kuriems neteko susidurti su šiomis problemomis kaip manot kiek toks buferis su posukiais ir priešrūkiniais gali kainuoti ? vėliau pasakysiu kaina kuria pardavė latviams ;0
User
2011-08-25 13:00
2011-08-25
12:38 wrote:
Vyrai nėra ko man cia pykti :) tik duokit eso lepmas po 500 ir as jums bent 5 kliantus parodysiu. Zmonės perka dar ne tokių metų masinas uz kur kas didesnes kainas ( neimu visiskai i gavla, kiekvienas automobilis turi savo kainą ir turi savo pirkėją ). kas liecia dalių kainą kazkokiu procentu įsumuotą ir bendra automobilio kaina tai drysčiau nesutikti. Tarkim stovi 5 automobiliai uz panasia kainą ir panasaus tech. stovio is ju 2 su dujų iranga. Asmeniškai mano akys išpradzių kryptų būtent i juos. Kadangi priešingai, atsistojus prie automobilio be tam tikros irangos automatiškai pradedi skaiciuoti. Kiek kainuos nauja ir sumuoji ( naudotą iranga reikėtu patiem susirasti, neiskus techninis stovis + net ir nekiekvienas garazas sutiks ja imontuoti, o apie garantija net nekalbu... ) ir sumoje gaunasi kad tenka pakloti dar kurkas daugiau negu galėjai isigyti. O kas liecia automobiio išvaizda, cia skonio dalykas. Yra 2 variantai: vieniems patinka automobili apkarstyti kinietiskom lempom ir lenkiskais arba latviškais buferiais, o kitiekms sukomplektuoti is orginalių (neiššaukiančių)dalių. Ir kai pradedi ta daryti susiduri su eile problemų is kur gauti ? kur pigiau gauti? ir pan... Tai va šiuo atveju ir as negaliu pykti ant zmoniu, kuriems neteko susidurti su šiomis problemomis :smilewink: kaip manot kiek toks buferis su posukiais ir priešrūkiniais gali kainuoti ? vėliau pasakysiu kaina kuria pardavė latviams ;0
kaip gali buti dujom ir benzinu vazineta tokios bukles?2000 lt dujos?o pvz neina pigiau surinkti?as jau geriau nusideresiu nuo benzinines ir dujas pats isidesiuo sumontuotos irangos stovis aiskus?dokumentus as tau galiu nupirkti ir uz 50, o paskoki sudaranki ji bus sumontuota nesvarbu.o del tiuningo irgi paciam geriau darytis, nes jei perki orginala sumoki vis auto kainos, po 2 men ja parduodi kur cia biznis?atsirado motina terese
User
2011-08-25 15:22
2011-08-25
12:38 wrote:
Vyrai nėra ko man cia pykti :) tik duokit eso lepmas po 500 ir as jums bent 5 kliantus parodysiu. Zmonės perka dar ne tokių metų masinas uz kur kas didesnes kainas ( neimu visiskai i gavla, kiekvienas automobilis turi savo kainą ir turi savo pirkėją ). kas liecia dalių kainą kazkokiu procentu įsumuotą ir bendra automobilio kaina tai drysčiau nesutikti. Tarkim stovi 5 automobiliai uz panasia kainą ir panasaus tech. stovio is ju 2 su dujų iranga. Asmeniškai mano akys išpradzių kryptų būtent i juos. Kadangi priešingai, atsistojus prie automobilio be tam tikros irangos automatiškai pradedi skaiciuoti. Kiek kainuos nauja ir sumuoji ( naudotą iranga reikėtu patiem susirasti, neiskus techninis stovis + net ir nekiekvienas garazas sutiks ja imontuoti, o apie garantija net nekalbu... ) ir sumoje gaunasi kad tenka pakloti dar kurkas daugiau negu galėjai isigyti. O kas liecia automobiio išvaizda, cia skonio dalykas. Yra 2 variantai: vieniems patinka automobili apkarstyti kinietiskom lempom ir lenkiskais arba latviškais buferiais, o kitiekms sukomplektuoti is orginalių (neiššaukiančių)dalių. Ir kai pradedi ta daryti susiduri su eile problemų is kur gauti ? kur pigiau gauti? ir pan... Tai va šiuo atveju ir as negaliu pykti ant zmoniu, kuriems neteko susidurti su šiomis problemomis :smilewink: kaip manot kiek toks buferis su posukiais ir priešrūkiniais gali kainuoti ? vėliau pasakysiu kaina kuria pardavė latviams ;0
2011-08-25
13:00 wrote:
kaip gali buti dujom ir benzinu vazineta tokios bukles?2000 lt dujos?o pvz neina pigiau surinkti?as jau geriau nusideresiu nuo benzinines ir dujas pats isidesiu:thumbdown:o sumontuotos irangos stovis aiskus?dokumentus as tau galiu nupirkti ir uz 50, o paskoki sudaranki ji bus sumontuota nesvarbu.o del tiuningo irgi paciam geriau darytis, nes jei perki orginala sumoki vis auto kainos, po 2 men ja parduodi kur cia biznis?atsirado motina terese:shocking::lol::lol::lol:
Taip ir gali būti, kai automobili priziuri tai ir būna tokios būklės. Gali lenkiska dujų yranga detis, niekas nedraudzia tik bus nepigu po poros metu pasikeisti kompa o ko neaiski būklė, sumontuota bent patikrinti gali. Maniškė dėta UAB "Propanas", Kaune, pries pusmeti profilaktiškai patikrinta, pakeistas filtras ir voztuvas. Daugiau as tau neturiu ka paskyti ar tu motina ar tu teresė.
User
2011-08-25 20:15
2011-08-25
12:38 wrote:
Vyrai nėra ko man cia pykti :) tik duokit eso lepmas po 500 ir as jums bent 5 kliantus parodysiu. Zmonės perka dar ne tokių metų masinas uz kur kas didesnes kainas ( neimu visiskai i gavla, kiekvienas automobilis turi savo kainą ir turi savo pirkėją ). kas liecia dalių kainą kazkokiu procentu įsumuotą ir bendra automobilio kaina tai drysčiau nesutikti. Tarkim stovi 5 automobiliai uz panasia kainą ir panasaus tech. stovio is ju 2 su dujų iranga. Asmeniškai mano akys išpradzių kryptų būtent i juos. Kadangi priešingai, atsistojus prie automobilio be tam tikros irangos automatiškai pradedi skaiciuoti. Kiek kainuos nauja ir sumuoji ( naudotą iranga reikėtu patiem susirasti, neiskus techninis stovis + net ir nekiekvienas garazas sutiks ja imontuoti, o apie garantija net nekalbu... ) ir sumoje gaunasi kad tenka pakloti dar kurkas daugiau negu galėjai isigyti. O kas liecia automobiio išvaizda, cia skonio dalykas. Yra 2 variantai: vieniems patinka automobili apkarstyti kinietiskom lempom ir lenkiskais arba latviškais buferiais, o kitiekms sukomplektuoti is orginalių (neiššaukiančių)dalių. Ir kai pradedi ta daryti susiduri su eile problemų is kur gauti ? kur pigiau gauti? ir pan... Tai va šiuo atveju ir as negaliu pykti ant zmoniu, kuriems neteko susidurti su šiomis problemomis :smilewink: kaip manot kiek toks buferis su posukiais ir priešrūkiniais gali kainuoti ? vėliau pasakysiu kaina kuria pardavė latviams ;0
2011-08-25
13:00 wrote:
kaip gali buti dujom ir benzinu vazineta tokios bukles?2000 lt dujos?o pvz neina pigiau surinkti?as jau geriau nusideresiu nuo benzinines ir dujas pats isidesiu:thumbdown:o sumontuotos irangos stovis aiskus?dokumentus as tau galiu nupirkti ir uz 50, o paskoki sudaranki ji bus sumontuota nesvarbu.o del tiuningo irgi paciam geriau darytis, nes jei perki orginala sumoki vis auto kainos, po 2 men ja parduodi kur cia biznis?atsirado motina terese:shocking::lol::lol::lol:
2011-08-25
15:22 wrote:
Taip ir gali būti, kai automobili priziuri tai ir būna tokios būklės. Gali lenkiska dujų yranga detis, niekas nedraudzia :) tik bus nepigu po poros metu pasikeisti kompa ;)o ko neaiski būklė, sumontuota bent patikrinti gali. Maniškė dėta UAB "Propanas", Kaune, pries pusmeti profilaktiškai patikrinta, pakeistas filtras ir voztuvas. Daugiau as tau neturiu ka paskyti ar tu motina ar tu teresė.
o kas nustate, kad sitoj masinoj 101 kW? Be to, taip ir negavau atsakymo kuom geriau sitas variklis su , ,blizguciais" uz 2.8? Manau, kad nereikejo deti i ekonomiska varianta situ nesamoniu. Ne visiems reikia tos nezmoniskos traukos, kitiems svarbiau ekonomija. Siaip tai saunuolis, kad masina grazinai su orginaliom dalim. Jeigu as iekociau tokios masinos ir butu ping pong tiuningas tai tikrai net neziureciau, o orginalas yra
User
2011-08-26 00:06
2011-08-25
13:00 wrote:
kaip gali buti dujom ir benzinu vazineta tokios bukles?2000 lt dujos?o pvz neina pigiau surinkti?as jau geriau nusideresiu nuo benzinines ir dujas pats isidesiu:thumbdown:o sumontuotos irangos stovis aiskus?dokumentus as tau galiu nupirkti ir uz 50, o paskoki sudaranki ji bus sumontuota nesvarbu.o del tiuningo irgi paciam geriau darytis, nes jei perki orginala sumoki vis auto kainos, po 2 men ja parduodi kur cia biznis?atsirado motina terese:shocking::lol::lol::lol:
2011-08-25
15:22 wrote:
Taip ir gali būti, kai automobili priziuri tai ir būna tokios būklės. Gali lenkiska dujų yranga detis, niekas nedraudzia :) tik bus nepigu po poros metu pasikeisti kompa ;)o ko neaiski būklė, sumontuota bent patikrinti gali. Maniškė dėta UAB "Propanas", Kaune, pries pusmeti profilaktiškai patikrinta, pakeistas filtras ir voztuvas. Daugiau as tau neturiu ka paskyti ar tu motina ar tu teresė.
2011-08-25
20:15 wrote:
o kas nustate, kad sitoj masinoj 101 kW? Be to, taip ir negavau atsakymo kuom geriau sitas variklis su , ,blizguciais" uz 2.8? Manau, kad nereikejo deti i ekonomiska varianta situ nesamoniu. Ne visiems reikia tos nezmoniskos traukos, kitiems svarbiau ekonomija. Siaip tai saunuolis, kad masina grazinai su orginaliom dalim. Jeigu as iekociau tokios masinos ir butu ping pong tiuningas tai tikrai net neziureciau, o orginalas yra :thumbup:
Iš De gryzo su tokiais dokumentais, Kaip turėsim noro ir laiko neproblema pas vitolda ant stendo prasukt per dyno day ( 60 lt ). Bet nemanau kad vokietis sau susigalvojo toki skaicių ir įrašė nepatikėsi jis ir dabar ekomobilis tik vaziuoja kurkas geriau nei stock 85 kw. (jeigu atsiktiks taip kad neparsiduosim, pasiliksim sau kaip projekt car'a ir pakabinsim sraige ) Nei 2.6 nei 2.8 ne prie širdies, turi plastikinius kolektorius, kai kam pasitaiko bėdos su galvom, sunkūs, nepasakyciau kad ipsūdingai vaziuoja, tiek viena - kurą geria kibirais dujų vidurkis ~ 15l. Tai kam to reikia tas tą ir renkasi
User
2011-08-26 00:12
2011-08-25
15:22 wrote:
Taip ir gali būti, kai automobili priziuri tai ir būna tokios būklės. Gali lenkiska dujų yranga detis, niekas nedraudzia :) tik bus nepigu po poros metu pasikeisti kompa ;)o ko neaiski būklė, sumontuota bent patikrinti gali. Maniškė dėta UAB "Propanas", Kaune, pries pusmeti profilaktiškai patikrinta, pakeistas filtras ir voztuvas. Daugiau as tau neturiu ka paskyti ar tu motina ar tu teresė.
2011-08-25
20:15 wrote:
o kas nustate, kad sitoj masinoj 101 kW? Be to, taip ir negavau atsakymo kuom geriau sitas variklis su , ,blizguciais" uz 2.8? Manau, kad nereikejo deti i ekonomiska varianta situ nesamoniu. Ne visiems reikia tos nezmoniskos traukos, kitiems svarbiau ekonomija. Siaip tai saunuolis, kad masina grazinai su orginaliom dalim. Jeigu as iekociau tokios masinos ir butu ping pong tiuningas tai tikrai net neziureciau, o orginalas yra :thumbup:
2011-08-26
00:06 wrote:
Iš De gryzo su tokiais dokumentais, Kaip turėsim noro ir laiko neproblema pas vitolda ant stendo prasukt per dyno day ( 60 lt ). Bet nemanau kad vokietis sau susigalvojo toki skaicių ir įrašė :D :D nepatikėsi jis ir dabar ekomobilis tik vaziuoja kurkas geriau nei stock 85 kw. (jeigu atsiktiks taip kad neparsiduosim, pasiliksim sau kaip projekt car'a ir pakabinsim sraige :)) Nei 2.6 nei 2.8 ne prie širdies, turi plastikinius kolektorius, kai kam pasitaiko bėdos su galvom, sunkūs, nepasakyciau kad ipsūdingai vaziuoja, tiek viena - kurą geria kibirais :) dujų vidurkis ~ 15l. Tai kam to reikia tas tą ir renkasi :)
jei tokia ciotka ir isskirtine kokio velnio ja pardavineji?matyt kaskas jai jirea jei toki super auto nori iskisti
User
2011-08-26 00:34
2011-08-25
20:15 wrote:
o kas nustate, kad sitoj masinoj 101 kW? Be to, taip ir negavau atsakymo kuom geriau sitas variklis su , ,blizguciais" uz 2.8? Manau, kad nereikejo deti i ekonomiska varianta situ nesamoniu. Ne visiems reikia tos nezmoniskos traukos, kitiems svarbiau ekonomija. Siaip tai saunuolis, kad masina grazinai su orginaliom dalim. Jeigu as iekociau tokios masinos ir butu ping pong tiuningas tai tikrai net neziureciau, o orginalas yra :thumbup:
2011-08-26
00:06 wrote:
Iš De gryzo su tokiais dokumentais, Kaip turėsim noro ir laiko neproblema pas vitolda ant stendo prasukt per dyno day ( 60 lt ). Bet nemanau kad vokietis sau susigalvojo toki skaicių ir įrašė :D :D nepatikėsi jis ir dabar ekomobilis tik vaziuoja kurkas geriau nei stock 85 kw. (jeigu atsiktiks taip kad neparsiduosim, pasiliksim sau kaip projekt car'a ir pakabinsim sraige :)) Nei 2.6 nei 2.8 ne prie širdies, turi plastikinius kolektorius, kai kam pasitaiko bėdos su galvom, sunkūs, nepasakyciau kad ipsūdingai vaziuoja, tiek viena - kurą geria kibirais :) dujų vidurkis ~ 15l. Tai kam to reikia tas tą ir renkasi :)
2011-08-26
00:12 wrote:
jei tokia ciotka ir isskirtine kokio velnio ja pardavineji?matyt kaskas jai jirea jei toki super auto nori iskisti:shocking::drink:
Vienas dalykas sukelia tam tikrų nepatogumų darbe ( reikia didesnio automobilio ) antras dalykas artimuose planuose yra nuziurėta A4/B6 1.9 TDI universalas. Kaip ir minėjau, neparduosiu, nieko baisaus bus projekt car'as ( niekur neskubu, neisvaziuoju, seimos pagausejimo nelaukiu )
Your message |
|