soulless
19 / 0
2019-07-16 13:00
Sveiki, galvoju apie nedidelį automobilį, su kuriuo galėčiau tai iki parduotuvės palėkti ar iki miesto. Gyvenu užkampyje, keliai ne geriausi, todėl važiuoklė turėtu būti pakanti. Dabar turiu passat b4 tai vaziuokle remontuoju dažnokai. Gal kas žino kaip laiko civic ar accord važiuoklės žvyrkeliuose ? Kaip 2, 0iTD varikliai 77kw ? Gal kokiu pastebėjimų turite apie šias mašinas ? Be to mašiną ko gero reikėtų paaukštinti. Pagalvojus kokio senumo auto tai biudžetas ne per didžiausias, bet auto remontuojuosi pats, tai rankų nebijau susipurvinti.
https://autogidas.lt/skelbimas/honda-accord-dyzelinas--1998-m-v-tdi-td-0132013676.html
https://autogidas.lt/skelbimas/honda-accord-dyzelinas--1998-m-v-tdi-td-0132013676.html
maumas
7657 / 0
2019-07-16 18:07
jokia tau nelaikys isbelstais zvyrkeliais vazinejant.Jos sutvertos geriems keliams.Kazkiek reciau kisi pinigus naudodamas geresnes kokybes detales.Tokiu gamintoju kaip lemforder, moog, sachs.Tokiam b4 pasatui apskritai kazin ar yra normaliu detaliu.Toliau.Sena tratala nori keist i kita sena tratala?Koks tikslas?Pasatas jau skeciasi?Sutaupei kazkiek pinigu ir nerimsti?Del aukstinimo, tai bergzdzias reikalas.Nebent koks forester.Tas jau stock yra pakankamai aukstas.Bet tau tikriausiai reikia dyzelinio, nes gauni zemei apdirbt kvotasNa, tai dar karta apgalvok
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
soulless
19 / 0
2019-07-16 20:26
2019-07-16
18:07 maumas wrote:
jokia tau nelaikys isbelstais zvyrkeliais vazinejant.Jos sutvertos geriems keliams.Kazkiek reciau kisi pinigus naudodamas geresnes kokybes detales.Tokiu gamintoju kaip lemforder, moog, sachs.Tokiam b4 pasatui apskritai kazin ar yra normaliu detaliu.Toliau.Sena tratala nori keist i kita sena tratala?Koks tikslas?Pasatas jau skeciasi?Sutaupei kazkiek pinigu ir nerimsti?:)Del aukstinimo, tai bergzdzias reikalas.Nebent koks forester.Tas jau stock yra pakankamai aukstas.Bet tau tikriausiai reikia dyzelinio, nes gauni zemei apdirbt kvotas:)Na, tai dar karta apgalvok:)
Kažkur skaičiau, kad subaru neblogai laiko važiuoklės, tai galvoju gal visų japonų patvaresnės. Pasatas šiltas sunkiai kuriasi , o vienos auto nelabai ir užtenka, tai reikia kokio miniveno darbui ir mažesnės šiaip kur pavažiuoti. Jokių kvotų negaunu ir žemdirbyste neužsiemu, todėl tinka ir benzinu varomos ar dujomis. Kiek jau pinigų turiu tiek. Pėščiomis gi neisiu 20km duonos nusipirkti XD
User
2019-07-16 20:49
Kuriu metu zadi pirkti? Nes paturejau 2007 tai dieve dieve, taburete sport tai zvirkeliu butu visai nekas, geriau jamk koki suv manau laikys tada
soulless
19 / 0
2019-07-16 21:11
2, 0iTD accord/civic ėjo kažkur iki 2000m. Norėtusi kažkokios ekonomikos, o suv visgi sunkesnis bus, dalys kogero brangesnės. Šiaip nelabai prie širdies naujesnės mašinos su plaukiojančiais smagračiais dpf ar kokie pd motorai.
User
2019-07-16 21:16
2019-07-16
21:11 soulless wrote:
2, 0iTD accord/civic ėjo kažkur iki 2000m. Norėtusi kažkokios ekonomikos, o suv visgi sunkesnis bus, dalys kogero brangesnės. Šiaip nelabai prie širdies naujesnės mašinos su plaukiojančiais smagračiais dpf ar kokie pd motorai.
Na tai bandyk laime bet japonai turejo silpnas skardas tai bus nekas nz nenori naujesnes tada kokia niva ziuret
soulless
19 / 0
2019-07-16 21:31
Po mišką neblogai su niva, bet iš miško išvažiuoti gėda būtų o ir ekonomija turbūt nekvepia. nebent kaip trečia mašina jei užpustytų ar pan., bet 3 auto skamba kaip prabanga. Tuomet reikia žiūrėti, kad nebūtų supuvus kiaurai, o pasatas tai irgi su skylėmis slenksčiuose buvo, tai užsilopiau truputuką ir pirmyn. Nereikia man nuliovos mašinos, nes vistiek apibrozdinsiu kur krūmuose
User
2019-07-16 23:15
Va cia tipiskas lietuvis , man geda, nu nz, patiuningavus niva ar uaz patriot gedos mazai , nors is kitos puses su honda ar civik 2000 laidos man taip pat islyst butu geda. Ps man dzin turiu kia 2006 ir pofik ka kiti masto, nors galiu new paimt...
maumas
7657 / 0
2019-07-17 00:44
imk foresteri su 92kw varikliu, ne 90, o 92Biski bukas, bet patikimas, voztuvai reguliuojasi pigiai.Ziurek skardas ir kad bent jau nebegtu niekur marmalas.Pabandyk geram kely isibegt ir atleisk vaira, kad netrauktu i sona ziurek.Jei yra galimybe, lysk i bagazine arkas paziurekJei subine nusmukus-beda, reikes keist amortus ir spyruokles.Dedi dujas ir varai.Vien benzu bus brangiai, maziau 10 nelabai ka, o i virsu, tai kiek noriPerejus ant LPG darosi labai priimtina.Tik debilas isdris lot ant subaru, tai ir sitam fronte viskas OK
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
soulless
19 / 0
2019-07-17 10:15
Forester tikrai neblogai skamba (geriau nei tiuninguota niva ) . Visados galvojau, kad jie labai sunkūs, bet sveria tik 1440 kg Tai turėtų valdytis visai neblogai. Kažin kaip kelionė kokia autostrada ? Nebus labai aukštos apsukos, kad išvestų iš proto variklio garsas ? Kažin galiniai stabdžiai būgniniai ar diskai ? . Kiek žiūrėjau iš detalių tai amortikai nepigūs ir važiuoklės detalės, bet jeigu laiko normaliai tai apsimokėtų. Galvojau seniau apie a4 b5/b6 quatro, bet aliuminė važiuoklė baisiai skamba.
maumas
7657 / 0
2019-07-17 12:24
2019-07-17
10:15 soulless wrote:
Forester tikrai neblogai skamba (geriau nei tiuninguota niva :director: ) . Visados galvojau, kad jie labai sunkūs, bet sveria tik 1440 kg :shocking: Tai turėtų valdytis visai neblogai. Kažin kaip kelionė kokia autostrada ? Nebus labai aukštos apsukos, kad išvestų iš proto variklio garsas ? Kažin galiniai stabdžiai būgniniai ar diskai ? . Kiek žiūrėjau iš detalių tai amortikai nepigūs ir važiuoklės detalės, bet jeigu laiko normaliai tai apsimokėtų. Galvojau seniau apie a4 b5/b6 quatro, bet aliuminė važiuoklė baisiai skamba.
Po zvyrkelius tikrai netinka a4 ar a6.Naudojant originlias pakabos detales kazkiek laikytu, bet su tom pakaitinem, nu tai juokas ima.Pas forester 2002-2005m. galiniai bugniniai.Paziurek pats kas domina cars-data.com.Pas dauguma yra paletintojas, nera pas turbininius.Garso izoliacija, tai nekazka, kaip ir visi japonai.Sukurtas ant impreza bazes, todel nera labai jau erdvus.Mano galva, reikia vengti visu dohc ir turbininiu varikliu.Ju ziauriai brangus voztuvu reguliavimas, nes is esmes reikia isiminet varikli ir keist tam tikras detales.Pas sohc reguliuojama kaip pas ziguliuka-"ant varzto"Gali buti bjaurus reikalas pakeist zvekes.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7657 / 0
2019-07-17 12:41
Cia DOCH, tuo paciu paziuresi kaip atrodo doch variklis su visom apsaugom.Pakelei variklio dangti ir aisku ar tinka ar ne Voztuvu reguliavimas, jei toks numatytas gamintojo-yra privalomas.Nebent px netraukianti masina ir sudeginti voztuvai.Benzinu vazinejant yra sunkiau ta padaryt.Ne tik subaru voztuvai reguliuojami.Yra ir fiat, yra ir hondu, yra, matomai ir kitokiu.Benzinu vazinejant kas 100.000km, dujos 40-50tkm.Manau labiau priklauso nuo batu svorioCia ne as sugalvojau, jei ka.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
wagen
1829 / 0
2019-07-17 15:09
2019-07-17
10:15 soulless wrote:
Forester tikrai neblogai skamba (geriau nei tiuninguota niva :director: ) . Visados galvojau, kad jie labai sunkūs, bet sveria tik 1440 kg :shocking: Tai turėtų valdytis visai neblogai. Kažin kaip kelionė kokia autostrada ? Nebus labai aukštos apsukos, kad išvestų iš proto variklio garsas ? Kažin galiniai stabdžiai būgniniai ar diskai ? . Kiek žiūrėjau iš detalių tai amortikai nepigūs ir važiuoklės detalės, bet jeigu laiko normaliai tai apsimokėtų. Galvojau seniau apie a4 b5/b6 quatro, bet aliuminė važiuoklė baisiai skamba.
2019-07-17
12:24 maumas wrote:
Po zvyrkelius tikrai netinka a4 ar a6.Naudojant originlias pakabos detales kazkiek laikytu, bet su tom pakaitinem, nu tai juokas ima.Pas forester 2002-2005m. galiniai bugniniai.Paziurek pats kas domina cars-data.com.Pas dauguma yra paletintojas, nera pas turbininius.Garso izoliacija, tai nekazka, kaip ir visi japonai.Sukurtas ant impreza bazes, todel nera labai jau erdvus.Mano galva, reikia vengti visu dohc ir turbininiu varikliu.Ju ziauriai brangus voztuvu reguliavimas, nes is esmes reikia isiminet varikli ir keist tam tikras detales.Pas sohc reguliuojama kaip pas ziguliuka-"ant varzto":)Gali buti bjaurus reikalas pakeist zvekes.
kiek pamenu neturejai nei a4 nei a6, taip sutinku idejus suda uztenka 3 savaitem....man patare RTS sudet, jau 2 metai jokiu bildesiu, tik vairo antgalius dejau MEILE sustiprintus, tai irgi laiko labai gerai...kas del subaru....kaip paminejai garso izoliacija tas pats kad nera, pakaba laiko neblogai, sutinku, bet niekam nepatarciau imt subaru, ..jei reikia dideles bagazines patarciau chrysleri voyageri, bagazine didziule, vazinejant be kamsciu kuro sanaudos kaip subaru, yra su visais varomais, del tokiu negaliu nieko pasakyt, neturejau, bet manau neblogas variantais, siaip ir su priekiu neblogai vaiuoja
maumas
7657 / 0
2019-07-17 15:28
2019-07-17
10:15 soulless wrote:
Forester tikrai neblogai skamba (geriau nei tiuninguota niva :director: ) . Visados galvojau, kad jie labai sunkūs, bet sveria tik 1440 kg :shocking: Tai turėtų valdytis visai neblogai. Kažin kaip kelionė kokia autostrada ? Nebus labai aukštos apsukos, kad išvestų iš proto variklio garsas ? Kažin galiniai stabdžiai būgniniai ar diskai ? . Kiek žiūrėjau iš detalių tai amortikai nepigūs ir važiuoklės detalės, bet jeigu laiko normaliai tai apsimokėtų. Galvojau seniau apie a4 b5/b6 quatro, bet aliuminė važiuoklė baisiai skamba.
2019-07-17
12:24 maumas wrote:
Po zvyrkelius tikrai netinka a4 ar a6.Naudojant originlias pakabos detales kazkiek laikytu, bet su tom pakaitinem, nu tai juokas ima.Pas forester 2002-2005m. galiniai bugniniai.Paziurek pats kas domina cars-data.com.Pas dauguma yra paletintojas, nera pas turbininius.Garso izoliacija, tai nekazka, kaip ir visi japonai.Sukurtas ant impreza bazes, todel nera labai jau erdvus.Mano galva, reikia vengti visu dohc ir turbininiu varikliu.Ju ziauriai brangus voztuvu reguliavimas, nes is esmes reikia isiminet varikli ir keist tam tikras detales.Pas sohc reguliuojama kaip pas ziguliuka-"ant varzto":)Gali buti bjaurus reikalas pakeist zvekes.
2019-07-17
15:09 wagen wrote:
kiek pamenu neturejai nei a4 nei a6, taip sutinku idejus suda uztenka 3 savaitem....man patare RTS sudet, jau 2 metai jokiu bildesiu, tik vairo antgalius dejau MEILE sustiprintus, tai irgi laiko labai gerai...kas del subaru....kaip paminejai garso izoliacija tas pats kad nera, pakaba laiko neblogai, sutinku, bet niekam nepatarciau imt subaru, ..jei reikia dideles bagazines patarciau chrysleri voyageri, bagazine didziule, vazinejant be kamsciu kuro sanaudos kaip subaru, yra su visais varomais, del tokiu negaliu nieko pasakyt, neturejau, bet manau neblogas variantais, siaip ir su priekiu neblogai vaiuoja
nu tai raso"gyvenu uzkampyje", kaip laiko zvyrkeliuose.Tai turetu reiksti, kad ziema gali buti beda, del keliu nevalymo ar apledejimo po atlydziu.Tai manau, kad forikas nera labai jau blogas pasirinkimas.Del bagazines, tai kaip ir neklause
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Your message |
|