User
2015-04-18 19:32
Jau prisirpo reikalas
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš forumiečių žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362817/image.jpg
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš forumiečių žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362817/image.jpg
User
2015-04-18 19:37
Land Rover Defender Camper
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362818/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362818/image.jpg
assas
3586 / 0
2015-04-18 19:43
2015-04-18
19:32 wrote:
Jau prisirpo reikalas
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš forumiečių žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362817/image.jpg
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš forumiečių žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362817/image.jpg
ziuriu toliau garsiai svajoji.bet patarsiu realiau jei turi proto nors kiek issilaikyk furos teises ir turesi buda ant ratu galesi gyventi kaip suo ir papisti dziaru polen papigiai galesi ir europos pamatysi nebereikes svajoti
User
2015-04-18 20:02
Ford Econoline AWD
Foto:
Lisabona 2013m
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362821/image.jpg
Foto:
Lisabona 2013m
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362821/image.jpg
User
2015-04-18 20:08
Jau prisirpo reikalas
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Mano autoparke -keletas apatratų ištos serijos, vienas jau baigiamas modifikuoti, kitas kolkas standartas, bet kas žino.
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362824/image.jpg
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galimajudėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Mano autoparke -keletas apatratų ištos serijos, vienas jau baigiamas modifikuoti, kitas kolkas standartas, bet kas žino.
Kokių dar yra varijantų?
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_362824/image.jpg
User
2015-04-18 20:15
Jau prisirpo reikalas
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galima judėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Autoparke šiuo metu-keletas apatratų iš šios serijos, vieno salonas jau baigiamas modifikuoti, kitas kolkas standartas, bet kas žino.
Taigi, kokių dar yra varijantų dėl kėb/stogo.modifikcijos?
plačiau šnektelėti apie erdvias transporto priemones, busus, kelionių SUV`us, minivenus, vienatūrius, kemperius, Travel Trailer`ius, USA`van, EURO`van, kelioninius visureigius ir kt..Ir aišku apie įvairias galymybes modifikuoti, tobulinti tokias transporto priemones.
---------
Gal kas iš žino, kas ir kur aukština mikroautobusų, visureigių, minivenų stogus?Googlėje nėra, bing irgi LT neduoda nieko.Pvz aš norėčiau paaukštinti stogą Multivanui, Sprinteriui arba Viano.Na kad atsistojus arba tik truputį palenkus galvą kelionėse būtų galima judėti viduje.Kadais Esu matęs kaip mikroautobusų kėbulus tobulindavo PL lenkų meistriukai, ten išvis daug auksarankių.Gal kas matėt Lietuvoje?
Atkreipkite dėmesį i foto esantį "Wesfalia"tipo pakeliamą stogą.
Kaip manote, ar vietoje dabar esamų 3 stoglangių pavyzdžiui
VW Multivan`e arba Viano būtų galima sumontuoti tokį pakeliamą stogą?
Autoparke šiuo metu-keletas apatratų iš šios serijos, vieno salonas jau baigiamas modifikuoti, kitas kolkas standartas, bet kas žino.
Taigi, kokių dar yra varijantų dėl kėb/stogo.modifikcijos?
User
2015-04-18 21:17
O kas trugdo tai i PL nuvaziuoti kur mates esi ir padarys lenku ausarankiai viska ko tik panoresi ir kaina tikrai bus mazesne nei LT.
User
2015-04-18 21:36
Taigi yra normalių kempingų su visais "navarotais", kur nereikia nieko burt, ar ne paprasčiau ir pigiau tokį įsigyt, o ne perdarinėt iš kažko?
User
2015-04-18 21:53
2015-04-18
21:36 wrote:
Taigi yra normalių kempingų su visais "navarotais", kur nereikia nieko burt, ar ne paprasčiau ir pigiau tokį įsigyt, o ne perdarinėt iš kažko?
Manau pirmiause reike kainas perdarymo ir medziagu kokybe isiiaiskinti ir kiek ekspertize kainuos, o senas jau buna nemazai prabege ir visdus buna gerokai pavafliuotas . reiktu viska yvertinti ir spresti kaip geriau gaunasi.
User
2015-04-18 22:25
Man asmeniskai labiau prie dusios minikemperiai, .Teko su savo pakeliauti, nors jame tik siaip daug erdves ir padaryta lova, stalas, nereikia dviraciu kabinti isoreje-telpa vidun, saldytuvas, bet smagu kad nereikia moketi uz CABIN, nmukus, viesbucius, dazniausiai pakanka susimoket tik uz vieta masinai.O nes labai dideliam kemperiui kyla laikymo, parkavimo, priežiūros problemų, ir važiavimo malonumas nebe tas.O va tokie, kaip būna MB Viano, VW Sharan, Multivan, Peugeot 807 su"Westfalia"tipo pakeliamu stogu-pats, mums bent jau- "gazas".Todel ir domiuosi tokiais.Mano manymu, patikimiausi nebent modifikuoti amerikietiski pikapai, kiti ištvermingi džipai, ir Mercedes Benz kemperiai, na iš bėdos dar VW.Kodėl?Todėl kad seną, pagal lietuvio kišenę pirkti kitokios markės kemperį -absurdas.Gedimai pasipila kaip iš gausybės rago.Draugai turėjo ir/arba nuomavosi Fiat, Ford, Citroen, Iveco senukus kemperius, tai kelionės metu lūždavo po kelis syk, ir gadino visą kelionių smagumą.Nauji kemperiai, betkokios firmos-juodai brangūs ir net naudoti MB Sprinter platformoje pvz 2005m 3, 0CDI Sprinter Camper kainuoja apie 50tukst euro.Teko bendrauti su entuziastais is Danijos, Belgijos, vakarojome kartu, tai issikalbejome-brangoki aparatai.Kaip geras butas LT kainuoja.
pvz foto paziurekite ir nuoroda, kokie buna Peugeot minicamper`iai
(analogiski yra is Sharan, Alchambra, Viano, Vito, Multivan, Transporter...).
http://auto.plius.lt/skelbimai/peugeot-807-camper-turistiniai-automobiliai-4144263.html
Neseniai buvo autopliuse analogiskas Sharanas, tai per pora dienu nuopirko
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-california-turistiniai-automobiliai-4122635.html
pvz foto paziurekite ir nuoroda, kokie buna Peugeot minicamper`iai
(analogiski yra is Sharan, Alchambra, Viano, Vito, Multivan, Transporter...).
http://auto.plius.lt/skelbimai/peugeot-807-camper-turistiniai-automobiliai-4144263.html
Neseniai buvo autopliuse analogiskas Sharanas, tai per pora dienu nuopirko
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-california-turistiniai-automobiliai-4122635.html
User
2015-04-18 22:30
Jo, su ekspertize idomu kaip reikalai...Kazi tik ar pakeliamm vasariniam stogui California/Wesfalia tipo tokios isviso reiktu?Kietam stogo paausktinmui tai manau 100% reiketu.Teko anksciau keliauti ir nakvoti palapineje ant visureigio stogo.Dabar kazko jaukesnio norisi, aisku, man butini 4x4, todel "platformai" pasirinkau butent toki.
User
2015-04-18 22:39
2015-04-18
22:30 wrote:
Jo, su ekspertize idomu kaip reikalai...Kazi tik ar pakeliamm vasariniam stogui California/Wesfalia tipo tokios isviso reiktu?Kietam stogo paausktinmui tai manau 100% reiketu.Teko anksciau keliauti ir nakvoti palapineje ant visureigio stogo.Dabar kazko jaukesnio norisi, aisku, man butini 4x4, todel "platformai" pasirinkau butent toki.
Teke kels ekspertizes darytis, keisti transporto priemones paskirti.
Man jie aiskino truputi ir apie visokius kempingu varijantus.
jei yra keicema automobilio konstrukcija, vadinasi reikalinga ir ekspertize , nes kitai TA nebus galima praeiti.
Man jie aiskino truputi ir apie visokius kempingu varijantus.
jei yra keicema automobilio konstrukcija, vadinasi reikalinga ir ekspertize , nes kitai TA nebus galima praeiti.
User
2015-04-18 22:48
2015-04-18
22:30 wrote:
Jo, su ekspertize idomu kaip reikalai...Kazi tik ar pakeliamm vasariniam stogui California/Wesfalia tipo tokios isviso reiktu?Kietam stogo paausktinmui tai manau 100% reiketu.Teko anksciau keliauti ir nakvoti palapineje ant visureigio stogo.Dabar kazko jaukesnio norisi, aisku, man butini 4x4, todel "platformai" pasirinkau butent toki.
2015-04-18
22:39 wrote:
Teke kels ekspertizes darytis, keisti transporto priemones paskirti.
Man jie aiskino truputi ir apie visokius kempingu varijantus.
jei yra keicema automobilio konstrukcija, vadinasi reikalinga ir ekspertize , nes kitai TA nebus galima praeiti.
Man jie aiskino truputi ir apie visokius kempingu varijantus.
jei yra keicema automobilio konstrukcija, vadinasi reikalinga ir ekspertize , nes kitai TA nebus galima praeiti.
Mano nuone tai su kemperiu ir vaziuojant keleis kemperiais kelione butu kur kas ydomesne ir smagesne, o jau apie komforta nera ko net kalbeti vaziuojant su kokiu sharanu kuris tik i palapine gali pavirsti.
taip kemeriu kainos titrai dideles, delto gal butu gerai is gerai parinkto kazkokio modelio pasigaminti ne eilini kemperi, plius jis bus bent jau naujas vidumi
taip kemeriu kainos titrai dideles, delto gal butu gerai is gerai parinkto kazkokio modelio pasigaminti ne eilini kemperi, plius jis bus bent jau naujas vidumi
User
2015-04-19 07:22
Na kaip bebutu, maniskis pradetas perdarineti pakankamai talpus, vietos kaip kaip 2x sharan, kebulo ilgis 5, 5m is ju naudingos/salono kebulo erdvės sudaro apytiksliai 80% nes variklio skyrius trumpas, kadangi variklis skersai ir teisingai sumontuotas.Kaip ir ka tame modelyje galima pakeisti info nagrinejau ilgai , truko apie metus laiko paieskos ir apmasymai.O pasirodo, varijantu , vien kad pasidaryti patogias miegamas vietas nakvynei, yra nemazai, net standarte buna, bet žmonės išradingi.Kelis foto įdėsiu gal kas kada panaudos gal kam orireiks.
Visas smagumas tas, kad gali sustoti kur nori, susikurti stovyklavietę nors ant jūros ar vandenyno , ežeronkranto, ir ryte , tvarkuingai, neprišiukšlinęs , nuo nieko nepriklausomas, neprisirišęs, gali tčsti kelionę kur nri ir kada tik nori.
O ir Blatijos(PL, LT, LV, EE)pajūryje yra supervietelių, jau nekalbant apie SE, FI ir DK(ten aišku nemokamų sustojimų vietų nedaug, beveik nėra, tik retai pasitaiko)
Visas smagumas tas, kad gali sustoti kur nori, susikurti stovyklavietę nors ant jūros ar vandenyno , ežeronkranto, ir ryte , tvarkuingai, neprišiukšlinęs , nuo nieko nepriklausomas, neprisirišęs, gali tčsti kelionę kur nri ir kada tik nori.
O ir Blatijos(PL, LT, LV, EE)pajūryje yra supervietelių, jau nekalbant apie SE, FI ir DK(ten aišku nemokamų sustojimų vietų nedaug, beveik nėra, tik retai pasitaiko)
User
2015-04-19 07:34
Kiek teko skaityti spaudoje, mūsiškiai nuprotęję biurokratai, korumpuoti funkcionieriai su gobšiais vietiniais"verslininkais"nori uždrausti betkokius autoturizmus paežerėse , bent jau kai kuriuose nacionaliniuose parkuose, ovz aušktaitijoje.Kokiu pagrindu?O gi jie tikisi, kad priėmus tokią tvarką, todėl kad vairuotojai neva teršia gamtą ir šiukšlina autoturistai, visi sulėks švogerių krašte tame užkampyje nakvoti į jų giminių ir draugelių kaimo turizmo sodybas.Nors pagal kosntituciją visos vandens telkinių pakrantės yra bendra piliečių nuosavybė net privačiose valdose privaloma palikti berods 20m atstumą žmnėms su vaikais ar šiaip pasimaudyti, pasibūti prie vandens.Prieš kokius metus teko skaityti, kad ruošiasi iš keletos pakrų Aukštaitijoje išvaryti visus autoturistus.Absurdo teatras, negalėsi net mašinos asistatyti , turėtume statytis ir nuomotis kambarius skruzdėlynuos -namukuose ir vilose.Bent man tokios idėjos žiauriai nepatiko.Niekad šiukšlių , juolabiau šukių nepaliekame, o per tokius "paršus"kurie palieka, dabar gali ukentėti visi padorūs žmonės.
Anoje foti buvo kaip galima pasigaminti sudedamą gutą "Vito"nuo 2006.II-a antra jo foto viduje.
Anoje foti buvo kaip galima pasigaminti sudedamą gutą "Vito"nuo 2006.II-a antra jo foto viduje.
User
2015-04-19 07:40
O del "palapines"tai manau, ji skirta tik tam, kad atsistojes galetum sukiotis viduje.Daug zmoniu vazineja su paprastais multivanais ir net senukais"buliukais"teko matyti, nes juose erdves minimaliems poreikiams pakanka, o ta palapine padidina erdve i auksti, nereik susirietus "keturiom"duotis.
Dar vienas "miegamojo" varijantas, vokietis gamina ir parduoda visokia kelioniu iranga Viano ir Vito
Dar vienas "miegamojo" varijantas, vokietis gamina ir parduoda visokia kelioniu iranga Viano ir Vito
User
User
2015-04-19 08:27
nusipirkus busika pas baldinius nulekus manau pigesnis variantas butu tiesiog pasigaminti to ko nori ir ko tau reikia. o toki stoga ir paciam galima pasidaryt tik reikia pati stoga rasti pirkt, bet manau ebay rasti butu imanoma, jei zmones namuose liukus i masina dedasi tai cia irgi juk imanoma.
User
2015-04-19 08:46
2015-04-19
07:40 wrote:
O del "palapines"tai manau, ji skirta tik tam, kad atsistojes galetum sukiotis viduje.Daug zmoniu vazineja su paprastais multivanais ir net senukais"buliukais"teko matyti, nes juose erdves minimaliems poreikiams pakanka, o ta palapine padidina erdve i auksti, nereik susirietus "keturiom"duotis.
Dar vienas "miegamojo" varijantas, vokietis gamina ir parduoda visokia kelioniu iranga Viano ir Vito
:lol:
Dar vienas "miegamojo" varijantas, vokietis gamina ir parduoda visokia kelioniu iranga Viano ir Vito
:lol:
pries 20 gal daugiau metu turejau nusipirkes tranzita 1987m su pakeliamu stogu siap jeme buvo galima vaiksciot bet stogas kelese tam kad but miegamos vietos virs vairuotojo ir keleivio sodyniu nes antraip ylyst miegot but buve sunku bei anksta ir buna kaip palapinese dar vadinamieji languciai. pardaviau po metu nes pamaciau kad tokia investicija isvazuot porai savaiciu i metus perdidele
User
2015-04-19 11:47
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
User
2015-04-20 17:53
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
Geras dalykas Multivanas, pas mane dabar irgi
panašus "išplanavimas" viduje
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
panašus "išplanavimas" viduje
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
User
User
User
2015-04-20 18:21
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
Gal ir gerai sakai, gal neverta vargt su tuo pakeliamu stogu, geriau šone prisitvirtinti tenta-pavėsine.O del aukšcio, tai maniskis, kaip standartas, nemanau kad dabartinu metu be papildomo stogo tilptu i paprasta garaza, nes yra gerokai aukstesnis del 4x4 vaziuokles.Prie Ramiojo vandenyno ankstu ryta foto.Visi dar miega, o mes varom maudytisMatosi Mazdaug koks ilgio/aukščio skirtumas tarp VW ir MB.
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
giedzka
1757 / 0
2015-04-20 18:33
masina ar stogas? siaip jau su tokiu nelabai smagu keliauti, po tolimas salis, nebent komplektacija jau tam pritaikyta. cia defenderis? smagiau su juo vaziuot ten kur paprasti SUV net nedrysta nosies kisti teko ziureti video kaip lietuviu offroad klubas keliavo iki juodosios juros, per ivairias salis ir tik bekele arba mazai vaziuojamais keliais.
You serious?
User
2015-04-20 18:49
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
2015-04-20
18:21 wrote:
Gal ir gerai sakai, gal neverta vargt su tuo pakeliamu stogu, geriau šone prisitvirtinti tenta-pavėsine.O del aukšcio, tai maniskis, kaip standartas, nemanau kad dabartinu metu be papildomo stogo tilptu i paprasta garaza, nes yra gerokai aukstesnis del 4x4 vaziuokles.Prie Ramiojo vandenyno ankstu ryta foto.Visi dar miega, o mes varom maudytis:)Matosi Mazdaug koks ilgio/aukščio skirtumas tarp VW ir MB.:smilewink:
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
kurioj cia vietoj ramusis vandenynas kvatrini?gal sumaisei su norvegu jura?
User
2015-04-20 18:54
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
2015-04-20
18:21 wrote:
Gal ir gerai sakai, gal neverta vargt su tuo pakeliamu stogu, geriau šone prisitvirtinti tenta-pavėsine.O del aukšcio, tai maniskis, kaip standartas, nemanau kad dabartinu metu be papildomo stogo tilptu i paprasta garaza, nes yra gerokai aukstesnis del 4x4 vaziuokles.Prie Ramiojo vandenyno ankstu ryta foto.Visi dar miega, o mes varom maudytis:)Matosi Mazdaug koks ilgio/aukščio skirtumas tarp VW ir MB.:smilewink:
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
2015-04-20
18:49 wrote:
kurioj cia vietoj ramusis vandenynas kvatrini?gal sumaisei su norvegu jura?
man irgi idomu. ir kam tau europos keliu atlasas jei vaziuoji prie ramiojo vandenyno?
assas
3586 / 0
2015-04-20 19:30
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
2015-04-20
18:21 wrote:
Gal ir gerai sakai, gal neverta vargt su tuo pakeliamu stogu, geriau šone prisitvirtinti tenta-pavėsine.O del aukšcio, tai maniskis, kaip standartas, nemanau kad dabartinu metu be papildomo stogo tilptu i paprasta garaza, nes yra gerokai aukstesnis del 4x4 vaziuokles.Prie Ramiojo vandenyno ankstu ryta foto.Visi dar miega, o mes varom maudytis:)Matosi Mazdaug koks ilgio/aukščio skirtumas tarp VW ir MB.:smilewink:
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
kryziai kozeriai
User
2015-04-20 19:40
2015-04-20
18:21 wrote:
Gal ir gerai sakai, gal neverta vargt su tuo pakeliamu stogu, geriau šone prisitvirtinti tenta-pavėsine.O del aukšcio, tai maniskis, kaip standartas, nemanau kad dabartinu metu be papildomo stogo tilptu i paprasta garaza, nes yra gerokai aukstesnis del 4x4 vaziuokles.Prie Ramiojo vandenyno ankstu ryta foto.Visi dar miega, o mes varom maudytis:)Matosi Mazdaug koks ilgio/aukščio skirtumas tarp VW ir MB.:smilewink:
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363017/image.jpg
2015-04-20
18:49 wrote:
kurioj cia vietoj ramusis vandenynas kvatrini?gal sumaisei su norvegu jura?
2015-04-20
18:54 wrote:
man irgi idomu. ir kam tau europos keliu atlasas jei vaziuoji prie ramiojo vandenyno?:shocking:
Taigi cia kvatrinis, aka TRIOCHALU TRIOCHALA. Nera ko stebetis.
User
2015-04-20 23:25
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
2015-04-20
17:53 wrote:
Geras dalykas Multivanas, pas mane dabar irgi
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
Pas mane senas 92m.Tai jame gale dešinėje truputi plačiau nei nuotraukoj, Taip pat kaip kaireje.Ten dešinėje kur praplatėjimas kiek žinau buna sumontuotas antras kondicionierius tik galiniam salonui.Man tai vietos pilnai užtenka manajame.Tie keli cm. nieko nereiškia.Paprastai važiuojam 6 žmonės.Du miegam mašinoj kiti keturi palapinėj.Pas mane dar dujos.Vienas balionas vietoj zapaskės ktas salone po galine sėdyne ir zapaskė ten dar telpa.Ir nemaišo išskleisti lovą.Ten dar dujų balioną viryklei pakišu ir yrankių dėžė telpa.Visus kitus daiktus sukraunu ant lentynos už galinės sėdynės.Na o išskleidžiamas tentas pavėsinė iš šono gal ir būtu visai neblogas sumanymas.
User
2015-04-28 22:28
2015-04-19
11:47 wrote:
Turiu T 4 Multivaną jau 8 metai.Standartinis varijantas.Keliauju kiekvieną vasarą ir man neprireikė jokių pakeliamų stogų ir tt.Jei išskleidei lovą tai jau ir eini miegot, o ir vaikščiot vietos nelieka net jei ir būtu tas pakeliamas stogas.O valgau sėdėdamas tai irgi viskas gerai.Nemanau kad verta vargt perdarinėjant.Plius netilps i paprastą garažą.O dar visokios ekpertizės ir padidėjes oro pasipriešinimas kartu su kuro sanaudom.
2015-04-20
17:53 wrote:
Geras dalykas Multivanas, pas mane dabar irgi
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
2015-04-20
23:25 wrote:
Pas mane senas 92m.Tai jame gale dešinėje truputi plačiau nei nuotraukoj, Taip pat kaip kaireje.Ten dešinėje kur praplatėjimas kiek žinau buna sumontuotas antras kondicionierius tik galiniam salonui.Man tai vietos pilnai užtenka manajame.Tie keli cm. nieko nereiškia.Paprastai važiuojam 6 žmonės.Du miegam mašinoj kiti keturi palapinėj.Pas mane dar dujos.Vienas balionas vietoj zapaskės ktas salone po galine sėdyne ir zapaskė ten dar telpa.Ir nemaišo išskleisti lovą.Ten dar dujų balioną viryklei pakišu ir yrankių dėžė telpa.Visus kitus daiktus sukraunu ant lentynos už galinės sėdynės.Na o išskleidžiamas tentas pavėsinė iš šono gal ir būtu visai neblogas sumanymas.
Fainai, galetum įkelti bent keleta foto, pravestu entuziastams.
Pries mazdaug metus buvau sutikes suomius Švedijoje, tai kankinosi , nes vienintelė sostinėje LPG degalinės "klonėlė"buvo sugedusi ir taisoma jau savaitę.Žmogeliai buvo juodai įstrigę, nes benzo bakas pas juos maximaliai sumažintas iki keliolikos litru, o šiaip irgi varomas dujomis.Buvomisvazineje iki "sauso"Pas mane karavelėje 4motion kolkas tik sedimos vietos, o merse jau padaryta lova, stalas, saldytuvas, reiks uzsakyti centre tentuka arba kokioj pardej nusipirkti.O NO prie Atlanto kalnuose salose pusiasaliuose fantastika, ten gali visa vasara bastytis, yra ir nemokamu aiskteliu prie fiordu, ir mokamu kempingu, zuvies-nors tinklais trauk.Yra prie Bergeno mazdaug 100km siaura ilga sala, 1-2-6km atstumu nuo zemyno, pailga kaip musu Neringa, is vienos puses Atlantas jau atviras bet su ziauriom uolom o kitoj pusej sasiauris ir matosi kalnai.Supergamtovaizdis.Ir idomiausia, kad pilna vietu kur gali ir nemokamai sustoti, nes ten tikras pasaulio krastas.Kilometriniuntiltu pilna, net neaisku kur kontinentas baigiss kur prasideda, is abieju pusiu vandeny stacios kalnu keteros, o Atlante vietomis tolumoj uloos iki kokiu 800m aukscio.Reik pabut ir pajaust.Mums ta kart neitin pasiseke, ziauriai lyja ten nuo liepos viduriolink pabaigos vasaros...Nu, bet kaip sakoma, pasilepinimi yra Mexika ir Portugalija.Sedi ir nuskrendi savaitei, jei reik.
Pries mazdaug metus buvau sutikes suomius Švedijoje, tai kankinosi , nes vienintelė sostinėje LPG degalinės "klonėlė"buvo sugedusi ir taisoma jau savaitę.Žmogeliai buvo juodai įstrigę, nes benzo bakas pas juos maximaliai sumažintas iki keliolikos litru, o šiaip irgi varomas dujomis.Buvomisvazineje iki "sauso"Pas mane karavelėje 4motion kolkas tik sedimos vietos, o merse jau padaryta lova, stalas, saldytuvas, reiks uzsakyti centre tentuka arba kokioj pardej nusipirkti.O NO prie Atlanto kalnuose salose pusiasaliuose fantastika, ten gali visa vasara bastytis, yra ir nemokamu aiskteliu prie fiordu, ir mokamu kempingu, zuvies-nors tinklais trauk.Yra prie Bergeno mazdaug 100km siaura ilga sala, 1-2-6km atstumu nuo zemyno, pailga kaip musu Neringa, is vienos puses Atlantas jau atviras bet su ziauriom uolom o kitoj pusej sasiauris ir matosi kalnai.Supergamtovaizdis.Ir idomiausia, kad pilna vietu kur gali ir nemokamai sustoti, nes ten tikras pasaulio krastas.Kilometriniuntiltu pilna, net neaisku kur kontinentas baigiss kur prasideda, is abieju pusiu vandeny stacios kalnu keteros, o Atlante vietomis tolumoj uloos iki kokiu 800m aukscio.Reik pabut ir pajaust.Mums ta kart neitin pasiseke, ziauriai lyja ten nuo liepos viduriolink pabaigos vasaros...Nu, bet kaip sakoma, pasilepinimi yra Mexika ir Portugalija.Sedi ir nuskrendi savaitei, jei reik.
User
2015-04-28 22:32
Taigi, rekomenduoju megejams ta vieta, siauriniame Bergeno priemiestyje sukam i kaire per mazdaug 2, 5km tilta ir atsidurime fantastineje saloje.
-----
Ir , manau, butu pats laikas sioje skiltyje sursyti, kas kokias zinote vietas apsistojimui su nakvyne, pradedant LT paezerem, Baltijos Pajuriu LT ir kaimynu salyse ir tokiau.Nes siaip, tokiu vietu vis maziau.
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363566/image.jpg
-----
Ir , manau, butu pats laikas sioje skiltyje sursyti, kas kokias zinote vietas apsistojimui su nakvyne, pradedant LT paezerem, Baltijos Pajuriu LT ir kaimynu salyse ir tokiau.Nes siaip, tokiu vietu vis maziau.
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363566/image.jpg
User
2015-04-28 22:40
Taigi, rekomenduoju megejams ta vieta, Šiauriniame Bergeno priemiestyje sukam i kairę per mazdaug 2, 5km tiltą ir atsidurime fantastineje saloje.Prie vandenyno yra šilto vandens užutėkių, įlankėlių, kur vanduo kaip arbatėlė, geriausia juose vakarais maudytis, kai potvynis, bet ir ryte šiltesnis vanduo.
-----
Ir , manau, butų pats laikas sioje skiltyje sursyti, kas kokias zinote vietas apsistojimui su nakvyne, pradedant LT paezerem, Baltijos Pajuriu LT ir kaimynu salyse ir tolėliau.Nes šiaip, tokiu vietu vis mažiau. lieka.Turim Lietuvoje įspūdingą gamtovaizdį, daugybę parkų, tačiau...kai kurie pasienyje, kiti-prichvatizuojami, trečiuose nori uždraust stovėjimo turistines aikštutes kad geresnis biznis būtų "kaimo turizmui"ir moteliams.
----
-----
Ir , manau, butų pats laikas sioje skiltyje sursyti, kas kokias zinote vietas apsistojimui su nakvyne, pradedant LT paezerem, Baltijos Pajuriu LT ir kaimynu salyse ir tolėliau.Nes šiaip, tokiu vietu vis mažiau. lieka.Turim Lietuvoje įspūdingą gamtovaizdį, daugybę parkų, tačiau...kai kurie pasienyje, kiti-prichvatizuojami, trečiuose nori uždraust stovėjimo turistines aikštutes kad geresnis biznis būtų "kaimo turizmui"ir moteliams.
----
User
2015-05-03 08:06
Idomus straipsniukas megstantiems "laikini turizma"ir kempingus LT
"Lietuvos kempingų žemėlapis: norinčius sutaupyti gąsdina baudomis"
Rūta Levickaitė, www.GRYNAS.lt
2015 m. gegužės 2 d. 15:00
Deje, siame straipsniukyje nepsakyta ir kitu dalyku, kad privatus verslininkai su besmegeniais korumpuotais valdininkais siekia isvaryti autoturistus isviso is kempingu, kad nukreiptipoilsiautojus i savo kaimo turizmo baidukles ir termitynus, bei bus siekiam privatizuoti beveik visus parku mkempingus ir apmokestinti.Gal ir gerai butu del tvarkos?Ka manot?Bet tokie dradimai ir kaip siame tekste zemiau minimi yra absurdas, nes vz nei aš nei mano draugai niekadsa nešiukšlina ir nešiukšlino gamtoje nei keliaudami.Aišku yra tokių avimų, kurie šika savo Tėvyneje kaip tvarkte kur papuola.Va tokius tegu baudžia nes jau apsivemti gakima.Tik rie ko čia mes?Pvz Aukštaitijos ir konkrečiai Labanoro parke ketina išvis padaryti kad liks vieas labai brangus privatus kempingas ir tik MOTELIAI BOTELIAI KAIMO TURIZMO BAIDYKLES
Mūsų šalyje legaliai veikia 25 kempingai ir juose turi tilpti visi poilsiautojai, o nusprendus stovyklauti kitur, gali tekti susimokėti nemažą baudą. Už ką vieni noriai susimoka, kiti linkę gauti dykai. Prie ežerų ar pajūrio zonoje, vos tik atšilus sukrunta įsikurti poilsiautojai, tačiau ne visi tai daro tam pritaikytose vietose.
Kartais inspektorių užtikti poilsiautojai yra tik įspėjami, tačiau įžūliems piliečiams išrašomos ir baudos, siekiančios iki 56 eurus.
Restoranas kempinguose užsieniečiams kelia šypsnį
Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas Vygantas Lazauskas GRYNAS.lt teigė, kad per visą Lietuvą yra apie 25 kempingai. Panašiai tiek turi ir kaimynai latviai bei estai. Tiesa, lyginant Lietuvos kempingus su Latvijos, pastebima, kad kaimynų kempingai yra šiek tiek mažesni.
„Mūsų kempingai maždaug visi yra panašaus dydžio, visuose yra minimalios paslaugos, - tikino pašnekovas. - Negalima sakyti, kad tas kempingas, kuris teikia tik minimalias paslaugas, yra blogas, kadangi ne visiems reikia daugiau paslaugų. Tam, kuris atvažiuoja su kemperiu, nereikalingas stacionarus namelis. Lietuviškuose kempinguose labai dažnai būna restoranas, tai vakariečiams visiškai neįprasta ir laikoma aukšto lygio kempingu. Kempingai su restoranais yra ir Nidoje, ir Obuolių saloje, esančioje Molėtuose, ir Druskininkuose, Kurtuvėnuose."
V. Lazauskas pastebi, kad Lietuva stokoja atostogavimo kempinguose tradicijų: „Mes neturėjome galimybės turėti kemperių, mobilių namelių, kurie pervežami. Užtai ir norima, kad kempingas turėtų stacionarius namelius. Matau tendenciją, kad dauguma kempingų juos ir statosi kiek galėdami. Todėl bendra kokybė gerėja“, - tikino pašnekovas.
Valstybinis turizmo departamentas (VTD) konstatuoja, kad Lietuvoje vis dar nėra susiformavusi tradicija atostogauti kempinge - palapinėje, namelyje ar mobiliame namelyje. Lietuviai kempinguose apsistoja dažniausiai 1-2 dienoms arba savaitgaliui, nors užsienyje yra populiaru kempinge atostogauti ilgiau.
„Tiek šiuo metu veikiantys kempingai, tiek statomi naujai dažniausiai yra projektuojami trumpalaikei nakvynei, apsistoti su auto namais ir palapinėmis. Manome, kad kempinguose reikėtų kelti teikiamų paslaugų kokybę ir įvairovę, jog jie turistus skatintų apsistoti ilgesniam laikui“, - rašoma departamento GRYNAS.lt atsiųstame atsakyme.
Anot V. Lazausko, Lietuvoje daugiausiai turime kempingų, įvertintų trimis žvaigždutėmis – viena žvaigždute vertinamos tos poilsiavietės, kurios turi tik minimalią infrastruktūrą, o keturiomis – patys prabangiausi.
Lietuviškuose kempinguose labai dažnai būna restoranas, tai vakariečiams visiškai neįprasta ir laikoma aukšto lygio kempingu. Tokių su restoranais kempingų turime ir Nidoje, ir Obuolių saloje Molėtuose, ir Druskininkuose.
V. Lazauskas
„Kempingo pavadinimas visiems asocijuojasi su tuo, kad čia galima apsistoti tik su auto namu, nežinau, kodėl taip yra. Dėl to naujai statomi, projektuojami kempingai orientuojasi būtent į tai, nors patys lietuvaičiai nelabai keliauja su auto namais, daugiausiai tai – užsieniečiai. Pasukome ta kryptimi, kad daugiau priimtume užsieniečių, nors vakarietiškuose kempinguose daugiausiai vietiniai lankosi“, - atkreipė dėmesį Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas.
VTD duomenimis, Lietuvos kempingus aplanko turistai iš Europos ir kitų pasaulio šalių, tiesa, europiečiai sudaro didžiąją užsienio turistų dalį. Daugiausiai užsienio turistų sulaukia pajūrio kurortų ir didžiųjų miestų kempingai, kadangi greta yra ką aplankyti ir pamatyti, be to, šalia driekiasi tranzitiniai keliai per Lietuvą.
Lietuviškų kempingų infrastruktūra artima mažų užsienio kempingų (iki 100 aikštelių) infrastruktūrai ir gali konkuruoti su užsienietiškais. Su didelių kempingų (1000 aikštelių ir daugiau) infrastruktūra taip pat galime konkuruoti siūlydami greta teikiamas paslaugas: restoranai, kirpyklos, parduotuvės, vandens parkai, žirgynai, pliažai ir t.t.“, - rašoma turizmo departamento pateiktame atsakyme.
Lietuvos kempingų asociacijos prezidento nuomone, tai, kad lietuvių nelabai traukia kempingai, lemia ir megapolių Lietuvoje nebuvimas: „Gal dėl to yra mažiau žmonių, kurie nori važiuoti į gamtą. Kiekvienas turi bobutę kaime ar sodą ir tokias ekonomines atostogas praleidžia ten pat sode. Tai irgi yra savotiška konkurencija kempingams“, - kalbėjo V. Lazauskas.
„Laukinis“ turizmas klesti ir Europoje
Anot Valstybinio turizmo departamento atstovų, tai, kad kempinguose nori apsistoti ne visi poilsiautojai ir ieškoma dykų alternatyvų, nėra tik lietuviškas bruožas. „Laukinis“ turizmas - aktuali problema visoje Europoje.
„Pagrindinė priežastis - taupymas arba noras apsistoti „geresnėje“ vietoje, nors tai neretai pažeidžia gamtosauginius reikalavimus. Lietuvoje nėra bendros stovyklavimo-kempingavimo tvarkos, dėl to nėra aišku, pavyzdžiui, ar nakvynė stovėjimo aikštelėje ar šalikelėje leistina, kiek gali stovėti turistų auto namų ar palapinių privačioje valdoje, kur tai verslas, o kur – svečiai“, - sakė turizmo departamento atstovai.
Su šia nuomone buvo linkęs sutikti ir Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas. Jo teigimu, nelegalių kempingų problema yra išlikusi, tačiau sunku pasakyti, kiek procentaliai ji sudaro visos Lietuvos turizmo rinkos. „Nėra bendros tvarkos, kaip visa tai turėtų vykti – ar galima sustoti stovėjimo aikštelėje kemperiui, o ar nakvoti galima – nežinau. Yra ir Vilniuje aikštelių, kur atvažiavę turistai nakvoja. Arba, sakykime, kurortuose stebime tendenciją, kai privačiuose valdose pristatyta auto namų“, - sakė V. Lazauskas.
Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos Aplinkos apsaugos skyriaus geografė Agnė Tamošiūnė, paklausta apie nelegalių kempingų problemą, teigė, kad saugomose teritorijose yra parko apsaugos reglamentai, kurie draudžia bet kur statyti kemperius ir palapines. Tačiau, deja, tokios tvarkos paiso ne visi.
„Kemperius galima statyti tik kempinguose. Daugiausiai problemų yra pajūryje, Kuršių nerijos nacionaliniame parke, kur tikrai kartais aptinkama tokių atvejų, kai kemperiai stovi pajūryje, automobilių stovėjimo aikštelėse. Ten vykdoma prevencinė reindžerių veikla ir skiriamas įspėjimas arba surašomas administracinių teisės pažeidimų protokolas“, - sakė A. Tamošiūnė.
Pagrindinė priežastis - taupymas arba noras apsistoti „geresnėje“ vietoje, nors tai neretai pažeidžia gamtosauginius reikalavimus. Lietuvoje nėra bendros stovyklavimo-kempingavimo tvarkos, dėl ko nėra aišku, pavyzdžiui, ar nakvynė stovėjimo aikštelėje ar šalikelėje leistina, kiek gali stovėti turistų auto namų ar palapinių privačioje valdoje, kur tai verslas, o kur – svečiai.
Valstybinis turizmo departamentas
Ji pateikė sąrašą dešimties kempingų, įsikūrusių saugomose teritorijose:
1. Kuršių nerijos NP (Nidos kempingas, Nidoje);
2. Nemuno deltos RP (Ventainė, Ventės kaimas);
3. Pajūrio RP (Žiogelis, Karklės kaimas);
4. Kurtuvėnų RP (Kurtuvėnai, Kurtuvėnuose);
5. Panemunių RP (Medaus slėnis, Šilinės kaimas);
6. Vištyčio RP (Pušelė, Žirgėnų kaimas);
7. Labanoro RP (Mindūnai, Kamužės kaimas);
8. Aukštaitijos NP (Palūšės, Palūšėje);
9. Tytuvėnų RP (Sedula, Skogolio km., Tytuvėnų sen., Kelmės raj.);
10. Trakų NP (Slėnio g. 1, Trakai).
Jų tikslias vietas rasite ČIA.
Mano, kad oficialių kempingų per mažai
Savo ruožtu Pajūrio regioninio parko direktorius Darius Nicius GRYNAS.lt teigė manantis, kad nelegalių kempingautojų atsiranda ne tik iš „taupumo“, bet dar ir dėl to, kad kempingų turime nepakankamai.
„Viena problema, kad oficialiai įrengtų kempingų yra per mažai. Čia mes kalbame apie kempingus, kurie turi statusą, tam tikrą žvaigždučių sistemą - kaip viešbučiai. Jeigu žiūrėtume į visą pajūrį, turime vieną Nidoje, vieną Giruliuose ir vienas asmuo privatų kempingą yra įsirengęs ir Pajūrio regioniniame parke. Vieną kempingą planuoja Palangos savivaldybė, vieną etapą jau yra pabaigusi, gal šiemet sezoną jau ir pradės. O visos kitos vietos, kurias turi privatūs žmonės, turi stovyklaviečių statusą, kuriose priima ir kemperius. Jos reklamuojasi kaip kempingai, bet oficialaus tokio statuso neturi“, - kalbėjo D. Nicius.
Yra problemėlė su stovyklautojais, kurie atvažiuoja į paežerę su automobiliais, palapinėmis arba baidarėmis atplaukia. Jie įsikuria neleistinose vietose, ne stovyklavietėse. Dažniausiai skiriamos baudos.
A. Juodelis
Anot jo, problema, kuomet poilsiautojai įsikuria neleistinose vietose, praktiškai kartojasi kiekvienais metais. „Tai yra verslas – visuomet galioja paklausos ir pasiūlos modelis. Bent jau pas mus pajūrio parke teritorijų, kuriose gali būti vystoma rekreacinė veikla, yra pakankamai daug, tiktai dauguma jų yra privačios ir ne visiems žmonėms apsimoka tokią veiklą vystyti, nes sezonas yra trumpas – du mėnesiai“, - sakė pašnekovas.
Anot jo, pasitaiko pavienių atvejų, kai tiek Nidoje, tiek kituose pajūrio ruožuose, kemperių savininkai naudojasi viešomis erdvėmis, skirtomis poilsiauti ribotą laiką ir ten, pavyzdžiui, nakvoja per naktį.
„Karklėje prie savo lankytojų centro turime įrengtą automobilių aikštelę, kurioje šiais metais planuojame nurodyti, kad naktį automobiliai nebūtų statomi. Ne dėl to, kad pykstame, jog jie kažką blogo daro, bet buvo ne vienas atvejis, kai ten, kur apsistoja, palieka šiukšlių, netgi ir fekalų išleidžia iš kemperių, taigi lieka apšnerkštos teritorijos. Ir tai netgi daugiau būna ne lietuviai, o užsieniečiai, kurie bando išvengti susimokėjimo už paslaugas“, - aiškino D. Nicius.
Jis pripažino, kad teisiškai parko direkcija gali paskirti baudas nedrausmingiems poilsiautojams, tačiau ilgalaikio apsistojimo atvejų vietose, kuriose draudžiama tai daryti, nėra daug.
„Keliauja jaunimas ir yra vienos nakties principas – kai naktį išmiegi, iškeliauji. Jeigu kažkur paplūdimyje žmogus su miegmaišiu įsikuria (gal ir dėl romantikos), niekas nebaudžia. Kad būtų įsikuriama su palapinėmis ir masiškai poilsiaujama... Tai yra labiau pavieniai atvejai. Būna fiksuojama po keletą atvejų, surašomos baudos. Už saugomos teritorijos režimo pažeidimą, priklausomai nuo vietovės, kur tai daroma, skiriamos 145 Eur baudos“, - sakė D. Nicius.
Inspektorius: įpročiai keičiasi
Aukštaitijos nacionalinio parko Kraštotvarkos skyriaus vyr. inspektorius Andrius Juodelis GRYNAS.lt teigė, kad Labanoro regioniniame parke daugiau pažeidimų fiksuojama dėl kemperių, pastatytų tam nepritaikytose vietose, o Aukštaitijos nacionaliniame parke – dėl stovyklaujančių prie ežerų.
„Yra problemėlė dėl stovyklautojų, kurie atvažiuoja į paežerę su automobiliais, palapinėmis arba baidarėmis atplaukia. Jie įsikuria neleistinose vietose - ne stovyklavietėse. Dažniausiai skiriamos baudos. Jeigu atvažiuoja ir pažeidimas nežymus – tik vienu ratu ant žolės užvažiavę, užtenka ir pokalbio. Bet jeigu įsikūrę nemažai mašinų, dega laužas, pilna palapinių – žmonės yra baudžiami“, - teigė A. Juodelis.
Anot jo, pažeidimų skaičiui didelę įtaką turi sezoniškumas – natūralu, kad kai orai labai šilti, poilsiautojų daugiau, tarp jų daugiau pasitaiko ir pažeidėjų.
Ne dėl to, kad pykstame, jog jie kažką blogo daro, bet buvo ne vienas atvejis, kai ten, kur apsistoja, palieka šiukšlių, netgi ir fekalų išleidžia iš kemperių, taigi lieka apšnerkštos teritorijos. Ir tai netgi daugiau būna ne lietuviai, o užsieniečiai, kurie bando išvengti susimokėjimo už paslaugas.
D. Nicius
„Kažkiek įtakos turėjo ir 2008 metų krizė. Įsibėgėjus krizei, žmonių paežerėse padaugėjo, matyt, buvo pasikeitę žmonių įpročiai – gal anksčiau važiuodavo į užsienį, ar pajūrį“, - svarstė A. Juodelis.
Šiuo metu poilsiautojams, pažeidžiantiems saugomų teritorijų režimą, gresia bauda nuo 28 iki 56 eurų. Pirmą kartą prasižengusieji gali atsipirkti puse minimalios baudos – 14 eurų.
„Įpročiai, aišku, keičiasi – jeigu stovyklaujama nelegaliose stovyklavietėse, paliekama žymiai mažiau šiukšlių. Keičiasi viskas į geresnę pusę“, - apibendrindamas lietuvių stovyklautojų įpročius sakė A. Juodelis.
"Lietuvos kempingų žemėlapis: norinčius sutaupyti gąsdina baudomis"
Rūta Levickaitė, www.GRYNAS.lt
2015 m. gegužės 2 d. 15:00
Deje, siame straipsniukyje nepsakyta ir kitu dalyku, kad privatus verslininkai su besmegeniais korumpuotais valdininkais siekia isvaryti autoturistus isviso is kempingu, kad nukreiptipoilsiautojus i savo kaimo turizmo baidukles ir termitynus, bei bus siekiam privatizuoti beveik visus parku mkempingus ir apmokestinti.Gal ir gerai butu del tvarkos?Ka manot?Bet tokie dradimai ir kaip siame tekste zemiau minimi yra absurdas, nes vz nei aš nei mano draugai niekadsa nešiukšlina ir nešiukšlino gamtoje nei keliaudami.Aišku yra tokių avimų, kurie šika savo Tėvyneje kaip tvarkte kur papuola.Va tokius tegu baudžia nes jau apsivemti gakima.Tik rie ko čia mes?Pvz Aukštaitijos ir konkrečiai Labanoro parke ketina išvis padaryti kad liks vieas labai brangus privatus kempingas ir tik MOTELIAI BOTELIAI KAIMO TURIZMO BAIDYKLES
Mūsų šalyje legaliai veikia 25 kempingai ir juose turi tilpti visi poilsiautojai, o nusprendus stovyklauti kitur, gali tekti susimokėti nemažą baudą. Už ką vieni noriai susimoka, kiti linkę gauti dykai. Prie ežerų ar pajūrio zonoje, vos tik atšilus sukrunta įsikurti poilsiautojai, tačiau ne visi tai daro tam pritaikytose vietose.
Kartais inspektorių užtikti poilsiautojai yra tik įspėjami, tačiau įžūliems piliečiams išrašomos ir baudos, siekiančios iki 56 eurus.
Restoranas kempinguose užsieniečiams kelia šypsnį
Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas Vygantas Lazauskas GRYNAS.lt teigė, kad per visą Lietuvą yra apie 25 kempingai. Panašiai tiek turi ir kaimynai latviai bei estai. Tiesa, lyginant Lietuvos kempingus su Latvijos, pastebima, kad kaimynų kempingai yra šiek tiek mažesni.
„Mūsų kempingai maždaug visi yra panašaus dydžio, visuose yra minimalios paslaugos, - tikino pašnekovas. - Negalima sakyti, kad tas kempingas, kuris teikia tik minimalias paslaugas, yra blogas, kadangi ne visiems reikia daugiau paslaugų. Tam, kuris atvažiuoja su kemperiu, nereikalingas stacionarus namelis. Lietuviškuose kempinguose labai dažnai būna restoranas, tai vakariečiams visiškai neįprasta ir laikoma aukšto lygio kempingu. Kempingai su restoranais yra ir Nidoje, ir Obuolių saloje, esančioje Molėtuose, ir Druskininkuose, Kurtuvėnuose."
V. Lazauskas pastebi, kad Lietuva stokoja atostogavimo kempinguose tradicijų: „Mes neturėjome galimybės turėti kemperių, mobilių namelių, kurie pervežami. Užtai ir norima, kad kempingas turėtų stacionarius namelius. Matau tendenciją, kad dauguma kempingų juos ir statosi kiek galėdami. Todėl bendra kokybė gerėja“, - tikino pašnekovas.
Valstybinis turizmo departamentas (VTD) konstatuoja, kad Lietuvoje vis dar nėra susiformavusi tradicija atostogauti kempinge - palapinėje, namelyje ar mobiliame namelyje. Lietuviai kempinguose apsistoja dažniausiai 1-2 dienoms arba savaitgaliui, nors užsienyje yra populiaru kempinge atostogauti ilgiau.
„Tiek šiuo metu veikiantys kempingai, tiek statomi naujai dažniausiai yra projektuojami trumpalaikei nakvynei, apsistoti su auto namais ir palapinėmis. Manome, kad kempinguose reikėtų kelti teikiamų paslaugų kokybę ir įvairovę, jog jie turistus skatintų apsistoti ilgesniam laikui“, - rašoma departamento GRYNAS.lt atsiųstame atsakyme.
Anot V. Lazausko, Lietuvoje daugiausiai turime kempingų, įvertintų trimis žvaigždutėmis – viena žvaigždute vertinamos tos poilsiavietės, kurios turi tik minimalią infrastruktūrą, o keturiomis – patys prabangiausi.
Lietuviškuose kempinguose labai dažnai būna restoranas, tai vakariečiams visiškai neįprasta ir laikoma aukšto lygio kempingu. Tokių su restoranais kempingų turime ir Nidoje, ir Obuolių saloje Molėtuose, ir Druskininkuose.
V. Lazauskas
„Kempingo pavadinimas visiems asocijuojasi su tuo, kad čia galima apsistoti tik su auto namu, nežinau, kodėl taip yra. Dėl to naujai statomi, projektuojami kempingai orientuojasi būtent į tai, nors patys lietuvaičiai nelabai keliauja su auto namais, daugiausiai tai – užsieniečiai. Pasukome ta kryptimi, kad daugiau priimtume užsieniečių, nors vakarietiškuose kempinguose daugiausiai vietiniai lankosi“, - atkreipė dėmesį Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas.
VTD duomenimis, Lietuvos kempingus aplanko turistai iš Europos ir kitų pasaulio šalių, tiesa, europiečiai sudaro didžiąją užsienio turistų dalį. Daugiausiai užsienio turistų sulaukia pajūrio kurortų ir didžiųjų miestų kempingai, kadangi greta yra ką aplankyti ir pamatyti, be to, šalia driekiasi tranzitiniai keliai per Lietuvą.
Lietuviškų kempingų infrastruktūra artima mažų užsienio kempingų (iki 100 aikštelių) infrastruktūrai ir gali konkuruoti su užsienietiškais. Su didelių kempingų (1000 aikštelių ir daugiau) infrastruktūra taip pat galime konkuruoti siūlydami greta teikiamas paslaugas: restoranai, kirpyklos, parduotuvės, vandens parkai, žirgynai, pliažai ir t.t.“, - rašoma turizmo departamento pateiktame atsakyme.
Lietuvos kempingų asociacijos prezidento nuomone, tai, kad lietuvių nelabai traukia kempingai, lemia ir megapolių Lietuvoje nebuvimas: „Gal dėl to yra mažiau žmonių, kurie nori važiuoti į gamtą. Kiekvienas turi bobutę kaime ar sodą ir tokias ekonomines atostogas praleidžia ten pat sode. Tai irgi yra savotiška konkurencija kempingams“, - kalbėjo V. Lazauskas.
„Laukinis“ turizmas klesti ir Europoje
Anot Valstybinio turizmo departamento atstovų, tai, kad kempinguose nori apsistoti ne visi poilsiautojai ir ieškoma dykų alternatyvų, nėra tik lietuviškas bruožas. „Laukinis“ turizmas - aktuali problema visoje Europoje.
„Pagrindinė priežastis - taupymas arba noras apsistoti „geresnėje“ vietoje, nors tai neretai pažeidžia gamtosauginius reikalavimus. Lietuvoje nėra bendros stovyklavimo-kempingavimo tvarkos, dėl to nėra aišku, pavyzdžiui, ar nakvynė stovėjimo aikštelėje ar šalikelėje leistina, kiek gali stovėti turistų auto namų ar palapinių privačioje valdoje, kur tai verslas, o kur – svečiai“, - sakė turizmo departamento atstovai.
Su šia nuomone buvo linkęs sutikti ir Lietuvos kempingų asociacijos prezidentas. Jo teigimu, nelegalių kempingų problema yra išlikusi, tačiau sunku pasakyti, kiek procentaliai ji sudaro visos Lietuvos turizmo rinkos. „Nėra bendros tvarkos, kaip visa tai turėtų vykti – ar galima sustoti stovėjimo aikštelėje kemperiui, o ar nakvoti galima – nežinau. Yra ir Vilniuje aikštelių, kur atvažiavę turistai nakvoja. Arba, sakykime, kurortuose stebime tendenciją, kai privačiuose valdose pristatyta auto namų“, - sakė V. Lazauskas.
Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos Aplinkos apsaugos skyriaus geografė Agnė Tamošiūnė, paklausta apie nelegalių kempingų problemą, teigė, kad saugomose teritorijose yra parko apsaugos reglamentai, kurie draudžia bet kur statyti kemperius ir palapines. Tačiau, deja, tokios tvarkos paiso ne visi.
„Kemperius galima statyti tik kempinguose. Daugiausiai problemų yra pajūryje, Kuršių nerijos nacionaliniame parke, kur tikrai kartais aptinkama tokių atvejų, kai kemperiai stovi pajūryje, automobilių stovėjimo aikštelėse. Ten vykdoma prevencinė reindžerių veikla ir skiriamas įspėjimas arba surašomas administracinių teisės pažeidimų protokolas“, - sakė A. Tamošiūnė.
Pagrindinė priežastis - taupymas arba noras apsistoti „geresnėje“ vietoje, nors tai neretai pažeidžia gamtosauginius reikalavimus. Lietuvoje nėra bendros stovyklavimo-kempingavimo tvarkos, dėl ko nėra aišku, pavyzdžiui, ar nakvynė stovėjimo aikštelėje ar šalikelėje leistina, kiek gali stovėti turistų auto namų ar palapinių privačioje valdoje, kur tai verslas, o kur – svečiai.
Valstybinis turizmo departamentas
Ji pateikė sąrašą dešimties kempingų, įsikūrusių saugomose teritorijose:
1. Kuršių nerijos NP (Nidos kempingas, Nidoje);
2. Nemuno deltos RP (Ventainė, Ventės kaimas);
3. Pajūrio RP (Žiogelis, Karklės kaimas);
4. Kurtuvėnų RP (Kurtuvėnai, Kurtuvėnuose);
5. Panemunių RP (Medaus slėnis, Šilinės kaimas);
6. Vištyčio RP (Pušelė, Žirgėnų kaimas);
7. Labanoro RP (Mindūnai, Kamužės kaimas);
8. Aukštaitijos NP (Palūšės, Palūšėje);
9. Tytuvėnų RP (Sedula, Skogolio km., Tytuvėnų sen., Kelmės raj.);
10. Trakų NP (Slėnio g. 1, Trakai).
Jų tikslias vietas rasite ČIA.
Mano, kad oficialių kempingų per mažai
Savo ruožtu Pajūrio regioninio parko direktorius Darius Nicius GRYNAS.lt teigė manantis, kad nelegalių kempingautojų atsiranda ne tik iš „taupumo“, bet dar ir dėl to, kad kempingų turime nepakankamai.
„Viena problema, kad oficialiai įrengtų kempingų yra per mažai. Čia mes kalbame apie kempingus, kurie turi statusą, tam tikrą žvaigždučių sistemą - kaip viešbučiai. Jeigu žiūrėtume į visą pajūrį, turime vieną Nidoje, vieną Giruliuose ir vienas asmuo privatų kempingą yra įsirengęs ir Pajūrio regioniniame parke. Vieną kempingą planuoja Palangos savivaldybė, vieną etapą jau yra pabaigusi, gal šiemet sezoną jau ir pradės. O visos kitos vietos, kurias turi privatūs žmonės, turi stovyklaviečių statusą, kuriose priima ir kemperius. Jos reklamuojasi kaip kempingai, bet oficialaus tokio statuso neturi“, - kalbėjo D. Nicius.
Yra problemėlė su stovyklautojais, kurie atvažiuoja į paežerę su automobiliais, palapinėmis arba baidarėmis atplaukia. Jie įsikuria neleistinose vietose, ne stovyklavietėse. Dažniausiai skiriamos baudos.
A. Juodelis
Anot jo, problema, kuomet poilsiautojai įsikuria neleistinose vietose, praktiškai kartojasi kiekvienais metais. „Tai yra verslas – visuomet galioja paklausos ir pasiūlos modelis. Bent jau pas mus pajūrio parke teritorijų, kuriose gali būti vystoma rekreacinė veikla, yra pakankamai daug, tiktai dauguma jų yra privačios ir ne visiems žmonėms apsimoka tokią veiklą vystyti, nes sezonas yra trumpas – du mėnesiai“, - sakė pašnekovas.
Anot jo, pasitaiko pavienių atvejų, kai tiek Nidoje, tiek kituose pajūrio ruožuose, kemperių savininkai naudojasi viešomis erdvėmis, skirtomis poilsiauti ribotą laiką ir ten, pavyzdžiui, nakvoja per naktį.
„Karklėje prie savo lankytojų centro turime įrengtą automobilių aikštelę, kurioje šiais metais planuojame nurodyti, kad naktį automobiliai nebūtų statomi. Ne dėl to, kad pykstame, jog jie kažką blogo daro, bet buvo ne vienas atvejis, kai ten, kur apsistoja, palieka šiukšlių, netgi ir fekalų išleidžia iš kemperių, taigi lieka apšnerkštos teritorijos. Ir tai netgi daugiau būna ne lietuviai, o užsieniečiai, kurie bando išvengti susimokėjimo už paslaugas“, - aiškino D. Nicius.
Jis pripažino, kad teisiškai parko direkcija gali paskirti baudas nedrausmingiems poilsiautojams, tačiau ilgalaikio apsistojimo atvejų vietose, kuriose draudžiama tai daryti, nėra daug.
„Keliauja jaunimas ir yra vienos nakties principas – kai naktį išmiegi, iškeliauji. Jeigu kažkur paplūdimyje žmogus su miegmaišiu įsikuria (gal ir dėl romantikos), niekas nebaudžia. Kad būtų įsikuriama su palapinėmis ir masiškai poilsiaujama... Tai yra labiau pavieniai atvejai. Būna fiksuojama po keletą atvejų, surašomos baudos. Už saugomos teritorijos režimo pažeidimą, priklausomai nuo vietovės, kur tai daroma, skiriamos 145 Eur baudos“, - sakė D. Nicius.
Inspektorius: įpročiai keičiasi
Aukštaitijos nacionalinio parko Kraštotvarkos skyriaus vyr. inspektorius Andrius Juodelis GRYNAS.lt teigė, kad Labanoro regioniniame parke daugiau pažeidimų fiksuojama dėl kemperių, pastatytų tam nepritaikytose vietose, o Aukštaitijos nacionaliniame parke – dėl stovyklaujančių prie ežerų.
„Yra problemėlė dėl stovyklautojų, kurie atvažiuoja į paežerę su automobiliais, palapinėmis arba baidarėmis atplaukia. Jie įsikuria neleistinose vietose - ne stovyklavietėse. Dažniausiai skiriamos baudos. Jeigu atvažiuoja ir pažeidimas nežymus – tik vienu ratu ant žolės užvažiavę, užtenka ir pokalbio. Bet jeigu įsikūrę nemažai mašinų, dega laužas, pilna palapinių – žmonės yra baudžiami“, - teigė A. Juodelis.
Anot jo, pažeidimų skaičiui didelę įtaką turi sezoniškumas – natūralu, kad kai orai labai šilti, poilsiautojų daugiau, tarp jų daugiau pasitaiko ir pažeidėjų.
Ne dėl to, kad pykstame, jog jie kažką blogo daro, bet buvo ne vienas atvejis, kai ten, kur apsistoja, palieka šiukšlių, netgi ir fekalų išleidžia iš kemperių, taigi lieka apšnerkštos teritorijos. Ir tai netgi daugiau būna ne lietuviai, o užsieniečiai, kurie bando išvengti susimokėjimo už paslaugas.
D. Nicius
„Kažkiek įtakos turėjo ir 2008 metų krizė. Įsibėgėjus krizei, žmonių paežerėse padaugėjo, matyt, buvo pasikeitę žmonių įpročiai – gal anksčiau važiuodavo į užsienį, ar pajūrį“, - svarstė A. Juodelis.
Šiuo metu poilsiautojams, pažeidžiantiems saugomų teritorijų režimą, gresia bauda nuo 28 iki 56 eurų. Pirmą kartą prasižengusieji gali atsipirkti puse minimalios baudos – 14 eurų.
„Įpročiai, aišku, keičiasi – jeigu stovyklaujama nelegaliose stovyklavietėse, paliekama žymiai mažiau šiukšlių. Keičiasi viskas į geresnę pusę“, - apibendrindamas lietuvių stovyklautojų įpročius sakė A. Juodelis.
User
2015-05-03 08:33
tkreipkite demesi, siame straipsnyje kuri galima paziureti atsidarius nuoroda
http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/lietuvos-kempingu-zemelapis-norincius-sutaupyti-gasdina-baudomis.d?id=67791404
kempingu zemelapyj isviso truksta daugybes kempingu, negana to, kad
15min nukniauke teksta is delfi ir perspausdino nenurodydami saltinio tekste, kaip savo
http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/lietuvos-kempingu-zemelapis-norincius-sutaupyti-gasdina-baudomis.d?id=67791404
kempingu zemelapyj isviso truksta daugybes kempingu, negana to, kad
15min nukniauke teksta is delfi ir perspausdino nenurodydami saltinio tekste, kaip savo
User
User
2015-05-15 08:20
Westfalia Viano stogo priekis...
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito ir ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apčios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis.
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_364884/image.jpg
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito ir ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apčios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis.
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_364884/image.jpg
User
2015-05-15 08:23
Westfalia Viano stogo priekis...
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito miesto tad...ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apačios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito miesto tad...ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apačios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis
User
2015-05-15 08:37
2015-05-15
08:23 wrote:
Westfalia Viano stogo priekis...
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito miesto tad...ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apačios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis
Vilniuje Senamiestyje "aptikome"su paliktom neišjungtom šviesom, tikėjomės sulaukti šeimininko, deja, matyt iš kito miesto tad...ilgam nurūko gastroliuoti per knaipes.Iš apačios(salono)atrodo paprasčiausia ertmė stačiakampio formos.Na o pasikeliant stogui šonuose , manau, tiesiog brezentas ir tinklelis
Tai kaip čia ne Švedijoj kvatrinis?
User
2015-05-31 17:23
2015-04-20
17:53 wrote:
Geras dalykas Multivanas, pas mane dabar irgi
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
panašus "išplanavimas" viduje
:lol:
Įdomu, ar visuose Multivan kazkuriu metu
salone ratų arkos išlindę į salono erdvę?
Įdomu, kad MB Viano lyg ir siauresnis(bendrai)už Multivaną
apie 10cm imant išorini kebulo storį, tačiau ratai VW kiek žinai,
užima salono nedidelę erdvę nes jie šiek-tiek išlindę vidun,
ar čia tik nuo metų ir modelio priklauso?
Pvz Vito ir Viano salono sienos lygios lygutėlės,
o jeigu extra-lang versija(superlongas)tai išilginė naudinga
salona dalis nes su pqpildoma sėdynių keleiviams eile tokia,
kad laisvaingalima miegoti arba arkime dviračius vežti, nes šonuose
nėra tų išsikišusių į vidų arkų.Senukuose Multivan iki 1992m tonebuvo, nes ratai zemiau, kebulas auksciau
:thumbup:
Ar visuose 94-2006m Multivan , mazdaug tokia kaip prisegtoje foto gale salono soniniu sienu forma, ir ar ji netrukdo?Ar tai nuo modifikacijos priklauso?
2015-04-20
23:25 wrote:
Pas mane senas 92m.Tai jame gale dešinėje truputi plačiau nei nuotraukoj, Taip pat kaip kaireje.Ten dešinėje kur praplatėjimas kiek žinau buna sumontuotas antras kondicionierius tik galiniam salonui.Man tai vietos pilnai užtenka manajame.Tie keli cm. nieko nereiškia.Paprastai važiuojam 6 žmonės.Du miegam mašinoj kiti keturi palapinėj.Pas mane dar dujos.Vienas balionas vietoj zapaskės ktas salone po galine sėdyne ir zapaskė ten dar telpa.Ir nemaišo išskleisti lovą.Ten dar dujų balioną viryklei pakišu ir yrankių dėžė telpa.Visus kitus daiktus sukraunu ant lentynos už galinės sėdynės.Na o išskleidžiamas tentas pavėsinė iš šono gal ir būtu visai neblogas sumanymas.
2015-04-28
22:28 wrote:
Fainai, galetum įkelti bent keleta foto, pravestu entuziastams.
Pries mazdaug metus buvau sutikes suomius Švedijoje, tai kankinosi , nes vienintelė sostinėje LPG degalinės "klonėlė"buvo sugedusi ir taisoma jau savaitę.Žmogeliai buvo juodai įstrigę, nes benzo bakas pas juos maximaliai sumažintas iki keliolikos litru, o šiaip irgi varomas dujomis.Buvomisvazineje iki "sauso"Pas mane karavelėje 4motion kolkas tik sedimos vietos, o merse jau padaryta lova, stalas, saldytuvas, reiks uzsakyti centre tentuka arba kokioj pardej nusipirkti.O NO prie Atlanto kalnuose salose pusiasaliuose fantastika, ten gali visa vasara bastytis, yra ir nemokamu aiskteliu prie fiordu, ir mokamu kempingu, zuvies-nors tinklais trauk.Yra prie Bergeno mazdaug 100km siaura ilga sala, 1-2-6km atstumu nuo zemyno, pailga kaip musu Neringa, is vienos puses Atlantas jau atviras bet su ziauriom uolom o kitoj pusej sasiauris ir matosi kalnai.Supergamtovaizdis.Ir idomiausia, kad pilna vietu kur gali ir nemokamai sustoti, nes ten tikras pasaulio krastas.Kilometriniuntiltu pilna, net neaisku kur kontinentas baigiss kur prasideda, is abieju pusiu vandeny stacios kalnu keteros, o Atlante vietomis tolumoj uloos iki kokiu 800m aukscio.Reik pabut ir pajaust.Mums ta kart neitin pasiseke, ziauriai lyja ten nuo liepos viduriolink pabaigos vasaros...Nu, bet kaip sakoma, pasilepinimi yra Mexika ir Portugalija.Sedi ir nuskrendi savaitei, jei reik.
Pries mazdaug metus buvau sutikes suomius Švedijoje, tai kankinosi , nes vienintelė sostinėje LPG degalinės "klonėlė"buvo sugedusi ir taisoma jau savaitę.Žmogeliai buvo juodai įstrigę, nes benzo bakas pas juos maximaliai sumažintas iki keliolikos litru, o šiaip irgi varomas dujomis.Buvomisvazineje iki "sauso"Pas mane karavelėje 4motion kolkas tik sedimos vietos, o merse jau padaryta lova, stalas, saldytuvas, reiks uzsakyti centre tentuka arba kokioj pardej nusipirkti.O NO prie Atlanto kalnuose salose pusiasaliuose fantastika, ten gali visa vasara bastytis, yra ir nemokamu aiskteliu prie fiordu, ir mokamu kempingu, zuvies-nors tinklais trauk.Yra prie Bergeno mazdaug 100km siaura ilga sala, 1-2-6km atstumu nuo zemyno, pailga kaip musu Neringa, is vienos puses Atlantas jau atviras bet su ziauriom uolom o kitoj pusej sasiauris ir matosi kalnai.Supergamtovaizdis.Ir idomiausia, kad pilna vietu kur gali ir nemokamai sustoti, nes ten tikras pasaulio krastas.Kilometriniuntiltu pilna, net neaisku kur kontinentas baigiss kur prasideda, is abieju pusiu vandeny stacios kalnu keteros, o Atlante vietomis tolumoj uloos iki kokiu 800m aukscio.Reik pabut ir pajaust.Mums ta kart neitin pasiseke, ziauriai lyja ten nuo liepos viduriolink pabaigos vasaros...Nu, bet kaip sakoma, pasilepinimi yra Mexika ir Portugalija.Sedi ir nuskrendi savaitei, jei reik.
Tai kad nėr ką ten kelti.Vienas vietoj zapaskės, o kitas panašus taip pat toroidinis kairėj pusėj po galine lentyna.O zapaskė dedasi toliau i prieki jau po atlenkiama lova.Išsiima atstūmus i priekį lovą.Na jei prisiruošiu nufotkinsiu ir ikelsiu.
User
2015-05-31 17:43
http://www.ebay.co.uk/itm/271878249683?clk_rvr_id=839346215128&rmvSB=true
User
Your message |
|