User
2012-03-02 15:17
>>>>> REIKIA PAGALBOS!!! 1998metu BMW 530 3.0D salta kuriasi gerai, o karsta nesikuria visai? kame problema? bet ir vaziuojant stipriau paspaudus gesta. gal kas galite padeti
User
2012-03-02 15:27
auksto spaudimo siurblija yra daviklis ji isijami ir prasivalai arba keiti kitu
User
2012-03-02 15:33
2012-03-02
15:27 wrote:
auksto spaudimo siurblija yra daviklis ji isijami ir prasivalai arba keiti kitu :)
O kur jis stovi? ar galesiu pasiekt garazo salygom?
User
2012-03-02 15:44
2012-03-02
15:27 wrote:
auksto spaudimo siurblija yra daviklis ji isijami ir prasivalai arba keiti kitu :)
2012-03-02
15:33 wrote:
O kur jis stovi? ar galesiu pasiekt garazo salygom? :)
jo galesi. nusijimsi kolektoriu ir ant siurblio galo pamatisi i ji laidas eina
User
2012-03-02 15:46
aisku pirma butu geriause degnostika pasidariti . tada zinotum 100% tikslei ka tvarkiti . ta davikli isemes prapusk su aukstu spaudimu kad isivalitu labai gerai arba isvis geriausei su ultragarsu .
User
2012-03-02 19:04
2012-03-02
15:46 wrote:
aisku pirma butu geriause degnostika pasidariti . tada zinotum 100% tikslei ka tvarkiti . ta davikli isemes prapusk su aukstu spaudimu kad isivalitu labai gerai arba isvis geriausei su ultragarsu .
buvau diagnostikoje, taciau pries tai buvau atjunges akuma pakrauti, tai ir nieko blogo kompas neparode. o ar daznai pasitaiko, kad del daviklio nesikuria silta?
User
2012-03-03 18:58
daznas reikalas cia. jis buna kad uzsinesa nuo nesvarios saliarkos ar siurblis dila ir uznesa ji visokiais brudais . isijami praplauni iraputi ir gal pasitaisis . jai nepasitaisis keiti kitu .
User
2012-03-03 20:26
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj
User
2012-03-04 23:21
2012-03-03
18:58 wrote:
daznas reikalas cia. jis buna kad uzsinesa nuo nesvarios saliarkos ar siurblis dila ir uznesa ji visokiais brudais . isijami praplauni iraputi ir gal pasitaisis . jai nepasitaisis keiti kitu .
Taip, vazineju baltarusisku kuru. Tai problema siurblyje ant variklio arba jo daviklije? ar imanoma ta siurbli su davikliu nusiimti paciam kad jau poto kur vezt taisyti?
User
2012-03-04 23:21
2012-03-03
20:26 wrote:
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj :lol:
Taip, vazineju baltarusisku kuru. Tai problema siurblyje ant variklio arba jo daviklije? ar imanoma ta siurbli su davikliu nusiimti paciam kad jau poto kur vezt taisyti?
User
2012-03-05 06:30
turejau lygiai tokia pat problema.karsta uzkurdavau tik tam davikliui atvesus.ji pasikeiciau ir problema dingo.
User
2012-03-05 11:57
2012-03-03
20:26 wrote:
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj :lol:
koks skyrtumas kokia salerka nenusimanot nekalbekit visai
User
2012-03-05 11:59
2012-03-03
20:26 wrote:
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj :lol:
2012-03-04
23:21 wrote:
Taip, vazineju baltarusisku kuru. Tai problema siurblyje ant variklio arba jo daviklije? ar imanoma ta siurbli su davikliu nusiimti paciam kad jau poto kur vezt taisyti?
pasikeisk davikly ir nereikia kist nagu prie jokio siurblio.pats jei manai, kad nepasikeisi nuvaryk pas dyzelistus ir pakeis nebrangiai
User
2012-03-05 12:38
Sveiki. Taiva, dar tik savaite turiu e39 3.0 d, bet man labai nepatinka jo kuro sanaudos. Itariu kad vartoja apie 11 -12 litru salerkos. Vazinejau misriai, daugiausiai po Kauna ir galima sakyti pencininko rezimu, tikrai nesmaugiau. Ar cia normalu? beja jis automatas.
User
2012-03-05 12:39
2012-03-03
20:26 wrote:
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj :lol:
2012-03-04
23:21 wrote:
Taip, vazineju baltarusisku kuru. Tai problema siurblyje ant variklio arba jo daviklije? ar imanoma ta siurbli su davikliu nusiimti paciam kad jau poto kur vezt taisyti?
2012-03-05
11:59 wrote:
pasikeisk davikly ir nereikia kist nagu prie jokio siurblio.pats jei manai, kad nepasikeisi nuvaryk pas dyzelistus ir pakeis nebrangiai
User
2012-03-05 17:13
2012-03-05
12:38 wrote:
Sveiki. Taiva, dar tik savaite turiu e39 3.0 d, bet man labai nepatinka jo kuro sanaudos. Itariu kad vartoja apie 11 -12 litru salerkos. Vazinejau misriai, daugiausiai po Kauna ir galima sakyti pencininko rezimu, tikrai nesmaugiau. Ar cia normalu? beja jis automatas.
automatas uz tai daugiau ima ir dar mieste.mano toks pat bet apie 10 mieste.gal ratai pas tave 17 ar 18
User
2012-03-05 17:53
2012-03-05
12:38 wrote:
Sveiki. Taiva, dar tik savaite turiu e39 3.0 d, bet man labai nepatinka jo kuro sanaudos. Itariu kad vartoja apie 11 -12 litru salerkos. Vazinejau misriai, daugiausiai po Kauna ir galima sakyti pencininko rezimu, tikrai nesmaugiau. Ar cia normalu? beja jis automatas.
2012-03-05
17:13 wrote:
automatas uz tai daugiau ima ir dar mieste.mano toks pat bet apie 10 mieste.gal ratai pas tave 17 ar 18
R16 ratai.. maniau gal kas netvarkoj, nes bendradabis sake jam apie 10 ima..
User
2012-03-05 18:24
2012-03-05
12:38 wrote:
Sveiki. Taiva, dar tik savaite turiu e39 3.0 d, bet man labai nepatinka jo kuro sanaudos. Itariu kad vartoja apie 11 -12 litru salerkos. Vazinejau misriai, daugiausiai po Kauna ir galima sakyti pencininko rezimu, tikrai nesmaugiau. Ar cia normalu? beja jis automatas.
2012-03-05
17:13 wrote:
automatas uz tai daugiau ima ir dar mieste.mano toks pat bet apie 10 mieste.gal ratai pas tave 17 ar 18
2012-03-05
17:53 wrote:
R16 ratai.. maniau gal kas netvarkoj, nes bendradabis sake jam apie 10 ima..
Pasakys lietuvis lietuviui teisybecia brolyti tau ne Amerika, pirk dazniau masinas prisiklauses visokiu"specu"pasakojimu.Jei tikiesi kad mechanas daug maziau ims-beviltiska, nes benzininiu automatu ir paprastu deziu ryjimas labiau skiriasi, 3, 0D dyzeliui su tokiais Nm papildomu pastangu permest saibai beveik nereikia(kai nauji frikcionai ir oidealus hidrokompresorius APD), nereikia vystyti apskuku ir pilt kuro daugiau.Nepatinka sanaudos keiskis i kita dyzeli su varomu priekiu arba su mazesniu varikliu ir turesi maziau islaidu kurui.Yra toks dalykas kaip realus arkliai stumiantys visa auto mase jie skiriasi nuo teorines variklio galios del dalies pajegumo istaskymo transmisijos ir kituose mazguose.Kai sikna varoma tai variklio arkliai pakeliui i galinius ratus tarsi paklysta ir lieka taip vadinamieji Whell HoursPower(reali galia ratuose).Kai variklis priekyje atitinkamai priekinius ratus jam sukti lengviau, o kad issukti galinius reikia pradziai iveikti smagrati su sankaba arba kruva frikcionu prasukti automate+plius kryzmes, ilgas kardanas, reduktorius isvis neaisku kokio "gyvumo"laipsnio, seni guoliai ir t.t.Cia daug veiksniu yra, bet vienareiksmiskai sakau:masina sunki, sikna varo, ryja kazkiek daugiau ne todel kad automatas, o todel kad AUTOMATAS SENAS ir gesna galia kurios galiniuose ratuose tampa maziau nei paciame variklyje.Todel ant dyno stendo tiksliai pamatuoti automatine masina esama mazai vilties.O siap tokio senumo 3, 0D tikrai dar visai nedaug 12l mieste.Laaabai mazai
User
2012-03-05 18:27
2012-03-05
17:13 wrote:
automatas uz tai daugiau ima ir dar mieste.mano toks pat bet apie 10 mieste.gal ratai pas tave 17 ar 18
2012-03-05
17:53 wrote:
R16 ratai.. maniau gal kas netvarkoj, nes bendradabis sake jam apie 10 ima..
2012-03-05
18:24 wrote:
Pasakys lietuvis lietuviui teisybe:lol:cia brolyti tau ne Amerika, pirk dazniau masinas prisiklauses visokiu"specu"pasakojimu.Jei tikiesi kad mechanas daug maziau ims-beviltiska, nes benzininiu automatu ir paprastu deziu ryjimas labiau skiriasi, 3, 0D dyzeliui su tokiais Nm papildomu pastangu permest saibai beveik nereikia(kai nauji frikcionai ir oidealus hidrokompresorius APD), nereikia vystyti apskuku ir pilt kuro daugiau.Nepatinka sanaudos keiskis i kita dyzeli su varomu priekiu arba su mazesniu varikliu ir turesi maziau islaidu kurui.Yra toks dalykas kaip realus arkliai stumiantys visa auto mase jie skiriasi nuo teorines variklio galios del dalies pajegumo istaskymo transmisijos ir kituose mazguose.Kai sikna varoma tai variklio arkliai pakeliui i galinius ratus tarsi paklysta ir lieka taip vadinamieji Whell HoursPower(reali galia ratuose).Kai variklis priekyje atitinkamai priekinius ratus jam sukti lengviau, o kad issukti galinius reikia pradziai iveikti smagrati su sankaba arba kruva frikcionu prasukti automate+plius kryzmes, ilgas kardanas, reduktorius isvis neaisku kokio "gyvumo"laipsnio, seni guoliai ir t.t.Cia daug veiksniu yra, bet vienareiksmiskai sakau:masina sunki, sikna varo, ryja kazkiek daugiau ne todel kad automatas, o todel kad AUTOMATAS SENAS ir gesna galia kurios galiniuose ratuose tampa maziau nei paciame variklyje.Todel ant dyno stendo tiksliai pamatuoti automatine masina esama mazai vilties.O siap tokio senumo 3, 0D tikrai dar visai nedaug 12l mieste.Laaabai mazai
Tik pasiteiravau. Kasdieniniam vazinejimui turiu sena pasata, tai man nebaisios tos sanaudos.
User
2012-03-06 09:49
2012-03-05
17:53 wrote:
R16 ratai.. maniau gal kas netvarkoj, nes bendradabis sake jam apie 10 ima..
2012-03-05
18:24 wrote:
Pasakys lietuvis lietuviui teisybe:lol:cia brolyti tau ne Amerika, pirk dazniau masinas prisiklauses visokiu"specu"pasakojimu.Jei tikiesi kad mechanas daug maziau ims-beviltiska, nes benzininiu automatu ir paprastu deziu ryjimas labiau skiriasi, 3, 0D dyzeliui su tokiais Nm papildomu pastangu permest saibai beveik nereikia(kai nauji frikcionai ir oidealus hidrokompresorius APD), nereikia vystyti apskuku ir pilt kuro daugiau.Nepatinka sanaudos keiskis i kita dyzeli su varomu priekiu arba su mazesniu varikliu ir turesi maziau islaidu kurui.Yra toks dalykas kaip realus arkliai stumiantys visa auto mase jie skiriasi nuo teorines variklio galios del dalies pajegumo istaskymo transmisijos ir kituose mazguose.Kai sikna varoma tai variklio arkliai pakeliui i galinius ratus tarsi paklysta ir lieka taip vadinamieji Whell HoursPower(reali galia ratuose).Kai variklis priekyje atitinkamai priekinius ratus jam sukti lengviau, o kad issukti galinius reikia pradziai iveikti smagrati su sankaba arba kruva frikcionu prasukti automate+plius kryzmes, ilgas kardanas, reduktorius isvis neaisku kokio "gyvumo"laipsnio, seni guoliai ir t.t.Cia daug veiksniu yra, bet vienareiksmiskai sakau:masina sunki, sikna varo, ryja kazkiek daugiau ne todel kad automatas, o todel kad AUTOMATAS SENAS ir gesna galia kurios galiniuose ratuose tampa maziau nei paciame variklyje.Todel ant dyno stendo tiksliai pamatuoti automatine masina esama mazai vilties.O siap tokio senumo 3, 0D tikrai dar visai nedaug 12l mieste.Laaabai mazai
2012-03-05
18:27 wrote:
Tik pasiteiravau. Kasdieniniam vazinejimui turiu sena pasata, tai man nebaisios tos sanaudos.
mano tie patys r16 ir mieste iki 10l ima.o tu ka ten sneki apie kardanus frikcijonus ir panasiai tai maziau skaityk teoriju.jei nesupranti, kad automatas ima daugiau nei machanine tai ka kalbet.automatui reik visada sukelt apsukas iki 2000 kad perjunktu begi todel dideja galia nuotolis ir savaime degalu sanaudos aukstomis apsukomis.o mechanines tu junk kada nori ir kokia nori pavara be gazo o tada suprasi kada kaip gaunasi ekonomiskumas
maumas
7658 / 0
2012-03-06 10:27
2012-03-05
18:24 wrote:
Pasakys lietuvis lietuviui teisybe:lol:cia brolyti tau ne Amerika, pirk dazniau masinas prisiklauses visokiu"specu"pasakojimu.Jei tikiesi kad mechanas daug maziau ims-beviltiska, nes benzininiu automatu ir paprastu deziu ryjimas labiau skiriasi, 3, 0D dyzeliui su tokiais Nm papildomu pastangu permest saibai beveik nereikia(kai nauji frikcionai ir oidealus hidrokompresorius APD), nereikia vystyti apskuku ir pilt kuro daugiau.Nepatinka sanaudos keiskis i kita dyzeli su varomu priekiu arba su mazesniu varikliu ir turesi maziau islaidu kurui.Yra toks dalykas kaip realus arkliai stumiantys visa auto mase jie skiriasi nuo teorines variklio galios del dalies pajegumo istaskymo transmisijos ir kituose mazguose.Kai sikna varoma tai variklio arkliai pakeliui i galinius ratus tarsi paklysta ir lieka taip vadinamieji Whell HoursPower(reali galia ratuose).Kai variklis priekyje atitinkamai priekinius ratus jam sukti lengviau, o kad issukti galinius reikia pradziai iveikti smagrati su sankaba arba kruva frikcionu prasukti automate+plius kryzmes, ilgas kardanas, reduktorius isvis neaisku kokio "gyvumo"laipsnio, seni guoliai ir t.t.Cia daug veiksniu yra, bet vienareiksmiskai sakau:masina sunki, sikna varo, ryja kazkiek daugiau ne todel kad automatas, o todel kad AUTOMATAS SENAS ir gesna galia kurios galiniuose ratuose tampa maziau nei paciame variklyje.Todel ant dyno stendo tiksliai pamatuoti automatine masina esama mazai vilties.O siap tokio senumo 3, 0D tikrai dar visai nedaug 12l mieste.Laaabai mazai
2012-03-05
18:27 wrote:
Tik pasiteiravau. Kasdieniniam vazinejimui turiu sena pasata, tai man nebaisios tos sanaudos.
2012-03-06
09:49 wrote:
mano tie patys r16 ir mieste iki 10l ima.o tu ka ten sneki apie kardanus frikcijonus ir panasiai tai maziau skaityk teoriju.jei nesupranti, kad automatas ima daugiau nei machanine tai ka kalbet.automatui reik visada sukelt apsukas iki 2000 kad perjunktu begi todel dideja galia nuotolis ir savaime degalu sanaudos aukstomis apsukomis.o mechanines tu junk kada nori ir kokia nori pavara be gazo o tada suprasi kada kaip gaunasi ekonomiskumas
Isikisiu, kolegosPaaiskink man, kodel Mersas, net W124, sakykim E320, mieste ima automatas maziau, negu mechanine?Tik nesakyk, kad taip neraSaltinis mbforumas.lt...aisku, kad labai daug kas priklauso nuo variklio sukimo momento-kuo variklis galingesnis ir NM platesniame sukiu diapozone, tuo lengviau automatui, ir apskritai maloniau vaziuot...O kad galas varomas turi daugiau mechaniniu nuostoliu, tai cia yra faktas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-03-06 21:22
2012-03-03
20:26 wrote:
baltarusiskos salerkos ar aliejaus prisipylei turbut, ir kai syla turbut sutirsteja ir uzsikemsa siurblyj :lol:
2012-03-04
23:21 wrote:
Taip, vazineju baltarusisku kuru. Tai problema siurblyje ant variklio arba jo daviklije? ar imanoma ta siurbli su davikliu nusiimti paciam kad jau poto kur vezt taisyti?
2012-03-05
11:59 wrote:
pasikeisk davikly ir nereikia kist nagu prie jokio siurblio.pats jei manai, kad nepasikeisi nuvaryk pas dyzelistus ir pakeis nebrangiai
Na kaip ir pasiekiau ta davikli, nuvaziavau pas draugeli pasake kad pas mane nulauztas galiukas. nuvaziavau pas meistra paklaust ar istrauks galiuka is siurblio, o jis atsake kad gliukas niekaip viduje neturejo likti o tikriausiai buvo nulauztas pries statant davikli. ar foto tikrai tas daviklis ir ar jis galeji likti siurblyje?
User
2012-03-06 22:29
2012-03-05
18:27 wrote:
Tik pasiteiravau. Kasdieniniam vazinejimui turiu sena pasata, tai man nebaisios tos sanaudos.
2012-03-06
09:49 wrote:
mano tie patys r16 ir mieste iki 10l ima.o tu ka ten sneki apie kardanus frikcijonus ir panasiai tai maziau skaityk teoriju.jei nesupranti, kad automatas ima daugiau nei machanine tai ka kalbet.automatui reik visada sukelt apsukas iki 2000 kad perjunktu begi todel dideja galia nuotolis ir savaime degalu sanaudos aukstomis apsukomis.o mechanines tu junk kada nori ir kokia nori pavara be gazo o tada suprasi kada kaip gaunasi ekonomiskumas
2012-03-06
10:27 maumas wrote:
Isikisiu, kolegos:smoke:Paaiskink man, kodel Mersas, net W124, sakykim E320, mieste ima automatas maziau, negu mechanine?Tik nesakyk, kad taip nera:lol:Saltinis mbforumas.lt...aisku, kad labai daug kas priklauso nuo variklio sukimo momento-kuo variklis galingesnis ir NM platesniame sukiu diapozone, tuo lengviau automatui, ir apskritai maloniau vaziuot...O kad galas varomas turi daugiau mechaniniu nuostoliu, tai cia yra faktas...
Smagu prisiminti ispudzius, w123 3, 0D automatas vilniuje rydavo apie 12l w124 3, 0TD automatas apie 15l ziema, automatinis w124 E320 ir mechaninis abu benzininiai panasiai apie 14-15 miesto rezimu.Daug priklauso nuo ekipazo "mases" ir net nuo paties vairuotojo sudejimo.Naujesniu MB labai smagiai suderinti modeliai su paciom pavaru dezem, beje ir kai kuriu supernissanu ar toyotu, lexu.Manau, kad gamintojas derina arba uzsako deze pagaminti butent tam modeliui su tokiu ir anokiu varikliu, aisku tai brangesnis procesas, bet rezultatas akivaizdus.Teko megautis tokiais automatais, kad vaziuot 10 kart smagiau uz mechana, tai stai tie, specialiai tam tikram modeliui sukurti automatai ir duoda efekta, priesingai negu marketinginai kai vienodos APD eina audi, peugeot, vw ir citronuose.Mersams automatus konstruoja itin atsakingai, mazdaug nuo 97m ZF MB uzsakymu pradejo diegti nuostbiai plastiskas dezes su daugybe rezimu, poeto svajone, kitaip nepavadinsi, Toyota ir Subaru jau senu seniausiai turejo ne tik dvieju eiliu dezes su paletintoju, o dar ir overdraivu
Your message |
|