Eimoauto
364 / 0
2013-07-09 21:47
Yra tokia situacija , sunkiai isijungde pavaros(reike gaudyt vieta) Kas gali but, itariu, kad bus kulisa gatava ar klystu?
User
2013-07-10 23:19
atsakymo nesulauksi, nes golfai pagal variklius ir metus turėjo du kulysos variantus.Abiem variantais skirtingi reguliavimai ir visa kita. Čia niekas nespėlios iš kavos tirščių kokį golfą turi, nes savo mašinos duomenų neišduodi
User
2013-07-10 23:42
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes.
wagen
1829 / 0
2013-07-11 23:15
2013-07-10
23:42 wrote:
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes. :beer:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
User
2013-07-11 23:27
2013-07-10
23:42 wrote:
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes. :beer:
2013-07-11
23:15 wagen wrote:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
Pirma as nesakau kad mano parasyta nuomone yra 100 % teisinga, tai yra tik kaip mintis kas galetu buti.
Antra, siaip galima perjungineti pavaras ir nenaudojant sankabos, "gaudant momenta" - akseleratorium pagazuoji ir pavaru svirti lengvai galima istumt i reikiama padeti, tad autoriaus "reike gaudyt vieta" galima suprasti keliom prasmem.
Trecia - traskesi as apibudinau kaip viena is simptomu, signalizuojanciu, kad sankaba i pabaiga.
Ketvirta, net jeigu kazka ir perskaiciau neteisingai, nors skaityt moku, kalbu is patirties, man paciam buvo tokia situacija, su tuo paciu 3 golfu, tik tiek, kad benzinka.. pradziai sunkokai jungdavos 1, 2 atbulinis, ir galiausiai nebesijunge nei viena pavara isskyrus 5 nes jos perdavimo skaicius yra didziausias. Na o kai begiai sunkiai junginejasi, lengviausia yra kaltint kulisa, nors beda gali but visai ne joje, todel ir aprasiau, kas be jos dar gali buti. Taip, kad be pykciu wagen'ai
Antra, siaip galima perjungineti pavaras ir nenaudojant sankabos, "gaudant momenta" - akseleratorium pagazuoji ir pavaru svirti lengvai galima istumt i reikiama padeti, tad autoriaus "reike gaudyt vieta" galima suprasti keliom prasmem.
Trecia - traskesi as apibudinau kaip viena is simptomu, signalizuojanciu, kad sankaba i pabaiga.
Ketvirta, net jeigu kazka ir perskaiciau neteisingai, nors skaityt moku, kalbu is patirties, man paciam buvo tokia situacija, su tuo paciu 3 golfu, tik tiek, kad benzinka.. pradziai sunkokai jungdavos 1, 2 atbulinis, ir galiausiai nebesijunge nei viena pavara isskyrus 5 nes jos perdavimo skaicius yra didziausias. Na o kai begiai sunkiai junginejasi, lengviausia yra kaltint kulisa, nors beda gali but visai ne joje, todel ir aprasiau, kas be jos dar gali buti. Taip, kad be pykciu wagen'ai
Eimoauto
364 / 0
2013-07-11 23:51
2013-07-10
23:42 wrote:
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes. :beer:
2013-07-11
23:15 wagen wrote:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
Defektas pasalintas, reikejo pakeist kur ant dezes stovi visas valdymas, nezinau kaip ten ji konkreciai vadinas, ma lyg kad kulisa remontas atsiejo 40 lt ir kaip naujos junginejasi bent siuo metu
wagen
1829 / 0
2013-07-11 23:52
2013-07-10
23:42 wrote:
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes. :beer:
2013-07-11
23:15 wagen wrote:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
2013-07-11
23:27 wrote:
Pirma as nesakau kad mano parasyta nuomone yra 100 % teisinga, tai yra tik kaip mintis kas galetu buti.
Antra, siaip galima perjungineti pavaras ir nenaudojant sankabos, "gaudant momenta" - akseleratorium pagazuoji ir pavaru svirti lengvai galima istumt i reikiama padeti, tad autoriaus "reike gaudyt vieta" galima suprasti keliom prasmem.
Trecia - traskesi as apibudinau kaip viena is simptomu, signalizuojanciu, kad sankaba i pabaiga.
Ketvirta, net jeigu kazka ir perskaiciau neteisingai, nors skaityt moku, kalbu is patirties, man paciam buvo tokia situacija, su tuo paciu 3 golfu, tik tiek, kad benzinka.. pradziai sunkokai jungdavos 1, 2 atbulinis, ir galiausiai nebesijunge nei viena pavara isskyrus 5 nes jos perdavimo skaicius yra didziausias. Na o kai begiai sunkiai junginejasi, lengviausia yra kaltint kulisa, nors beda gali but visai ne joje, todel ir aprasiau, kas be jos dar gali buti. Taip, kad be pykciu wagen'ai :beer:
Antra, siaip galima perjungineti pavaras ir nenaudojant sankabos, "gaudant momenta" - akseleratorium pagazuoji ir pavaru svirti lengvai galima istumt i reikiama padeti, tad autoriaus "reike gaudyt vieta" galima suprasti keliom prasmem.
Trecia - traskesi as apibudinau kaip viena is simptomu, signalizuojanciu, kad sankaba i pabaiga.
Ketvirta, net jeigu kazka ir perskaiciau neteisingai, nors skaityt moku, kalbu is patirties, man paciam buvo tokia situacija, su tuo paciu 3 golfu, tik tiek, kad benzinka.. pradziai sunkokai jungdavos 1, 2 atbulinis, ir galiausiai nebesijunge nei viena pavara isskyrus 5 nes jos perdavimo skaicius yra didziausias. Na o kai begiai sunkiai junginejasi, lengviausia yra kaltint kulisa, nors beda gali but visai ne joje, todel ir aprasiau, kas be jos dar gali buti. Taip, kad be pykciu wagen'ai :beer:
ta "gaudyt vieta" kazkaip man jokiu 2 prasmiu nera, tuo labiau autorius paminejo kad mano beda kulisoje, o tavo supratimu sakyciau autorius ir minetu kad gal sankaboje beda....tavo atvieju manyciau jau buksavo stipriau gazo paspaudus....o butent "reikia gaudyt vieta" tai pagal savo patirti kalbu
wagen
1829 / 0
2013-07-11 23:53
2013-07-10
23:42 wrote:
Tai, kad ne kulisoje beda (greiciausiai). Kiek zinau kulisa yra tikrinama taip: jungi pirma pavara ir bandai pavaru svirti judint i sonus, jei pavaru svirties laisvumas nuo iprastos jos padeties ijungus pirma begi yra didesnis nei 1cm tai beda kulisoje - jos laisvumas. Bet is asmenines patirties speju, kad beda sankaboje - diskatoriuje ar isminimo guolyje. Mano atveju buvo isminimo guolis, subyrejo kreipiancioji ivore kuria juda isminimo guolis iki diskatoriaus, ir diskatorius bei sankabos diskai apsinese mikro "nuosedomis" del kuriu diskatorius buksavo. Na labai tiksliai paaiskinti negaliu, nes ne esu mechanikas, bet jei anksciau yra buve taip, kad perjungiant begius, juos sunku buvo ijungti ar persijungdavo su "dzerzgesiu" tai labai tiketina, kad bus problemos su sankaba. Tiesa prisiminiau, patarimas temos autoriui, ijung pirma begi, ismink sankaba ir kurk varikli, jei kuriant varikli masina ims judet is vietos, tai gedimas manau aiskus. Jei ka pataisykit, o siaip sekmes. :beer:
2013-07-11
23:15 wagen wrote:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
2013-07-11
23:51 Eimoauto wrote:
Defektas pasalintas, reikejo pakeist kur ant dezes stovi visas valdymas, nezinau kaip ten ji konkreciai vadinas, ma lyg kad kulisa remontas atsiejo 40 lt ir kaip naujos junginejasi bent siuo metu
tai traukutes tos pakeite?lyg ten 3 yra, jau nepamenu
Eimoauto
364 / 0
2013-07-12 00:02
2013-07-11
23:15 wagen wrote:
man atrodo kad skaityt nemoki, aiskiai parasyta gaudyt vieta reikia, o ne kad jungiasi su traskesiu ir pan..o autoriui paziurek visos tos traukes kur ant pavaru dezes, gal laikas pakeist ir pati svirti sureguliuok, manau blogai uzdeta, kaip suprantu tai pagal kulisa nori jungt begi bet reikia biski i sona kad pavara pagaut, tai tiesiog blogai uzdeta nuo kulisos prie pavaru dezes, reikia biski pasukt
2013-07-11
23:51 Eimoauto wrote:
Defektas pasalintas, reikejo pakeist kur ant dezes stovi visas valdymas, nezinau kaip ten ji konkreciai vadinas, ma lyg kad kulisa remontas atsiejo 40 lt ir kaip naujos junginejasi bent siuo metu
2013-07-11
23:53 wagen wrote:
tai traukutes tos pakeite?lyg ten 3 yra, jau nepamenu
Your message |
|