GOLF IV 1,9 Perdaug tepalo,gerai ar nelabai?

Created by User 2015-01-04
2015-01-04 17:57
Sveiki, pasikeiciau tepalus viskas buvo gut, prasuau apie 8500km pastebejau kad truputi sumazejo, rode minimuma, kadangi vazineju vokietijoj 140km/h dazniausiai arba daugiau pagalvojau, kad normalu jei surijo truputi tepalo, nusprendziau dapilti ir truputi persistengiau, pastebejau tik prasukes 500km, gal reiketu siektiek nuleisti? ar nieko neatsitiks? iki tepalu keitimo 1500 mazdaug liko gal maziau
2015-01-04 17:59
nuo daug tepalo susidarys kose tepale, turi but vidury tarp minimumo ir maximumo
2015-01-04 18:03
Geriau butu nuleisti ?
2015-01-04 18:09
2015-01-04 18:03 wrote: Geriau butu nuleisti ?
Jeigu ryja tepala, tai koks skirtumas tada
2015-01-04 18:26
Nepasakyciau, kad ryja truputi sumazejo po tiek kilometru tokiais greiciais vazinejant nemanau, kad dabar sumazes prasukus 1500 man tik idomu ar neiskils papildomu problemu, kad dabar jo yra perdaug??
7656 / 0
2015-01-04 18:38
del per didelio tepalo kiekio galima uzmust katalizatoriu.Bet kokiu atveju tai nera gerai, tik ne visi varikliai yra tam jautrus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-01-04 18:50
2015-01-04 18:38 maumas wrote: del per didelio tepalo kiekio galima uzmust katalizatoriu.Bet kokiu atveju tai nera gerai, tik ne visi varikliai yra tam jautrus
tai cia kaip ir man, keiciau tepalus melgoj kaune, ispyle tepalus y bliuda toki kur surasyti litrai, paskuj supyle naujus. po poros dienu paziuriu rodo wirs maximumo dar pora mm. bet kiek ispyle tiek supyle. db wel nesenai keiciau, tai wel ispyle, ir supyle 5 litrus cia e46 benzinas. rode minimuma, sakau dar dasipirksiu ir dasipilsiu nes neturejau daugiau tepalo, nusiperku noriu pilt, paziuriu kad rodo wirs maximumo. tai nieko nesuprantu. kataloge raso kad 5, 5 pilasi, kitur raso kad 5 litrai. tai nzn daugiau ir nebepyliau tepalo. cia normalu taip ?
96 / 0
2015-01-04 18:54
2015-01-04 18:26 wrote: Nepasakyciau, kad ryja truputi sumazejo po tiek kilometru tokiais greiciais vazinejant nemanau, kad dabar sumazes prasukus 1500 man tik idomu ar neiskils papildomu problemu, kad dabar jo yra perdaug?? :thumbup:
problemu neiskils, vazinek ramiai. ne tiek daug ir perpilei to tepalo. pazistamas buvo perpyles kokius 5x daugiau ne pas tave, atvazinejo 2 metus, pakeite ir viskas gerai iki siol.
2015-01-04 19:07
Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
2015-01-04 19:12
2015-01-04 19:07 wrote: Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
tai kaip tada paiskinti ta tepalo virslygi, jeigu ispyle tiek tepalo ir supyle tiek pat, ir rodo wirs max. ?
2015-01-04 19:22
2015-01-04 19:07 wrote: Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
2015-01-04 19:12 wrote: tai kaip tada paiskinti ta tepalo virslygi, jeigu ispyle tiek tepalo ir supyle tiek pat, ir rodo wirs max. ?
Kaip išpylė? per kur? Per tepalo matuoklę ar per karterio varžtą? Šiltam varikliui? Greičiausiai ne visą 100 procentų ištraukė.
2015-01-04 19:44
2015-01-04 19:07 wrote: Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
2015-01-04 19:12 wrote: tai kaip tada paiskinti ta tepalo virslygi, jeigu ispyle tiek tepalo ir supyle tiek pat, ir rodo wirs max. ?
2015-01-04 19:22 wrote: Kaip išpylė? per kur? Per tepalo matuoklę ar per karterio varžtą? Šiltam varikliui? Greičiausiai ne visą 100 procentų ištraukė.
tai cia ir glusam aisku kad per karterio warzta, wisa iswarwino iki paskutinio laso, siltam, ir supyle lygiai tiek pat, ir rodo wirs max. :/
2015-01-04 20:47
2015-01-04 19:12 wrote: tai kaip tada paiskinti ta tepalo virslygi, jeigu ispyle tiek tepalo ir supyle tiek pat, ir rodo wirs max. ?
2015-01-04 19:22 wrote: Kaip išpylė? per kur? Per tepalo matuoklę ar per karterio varžtą? Šiltam varikliui? Greičiausiai ne visą 100 procentų ištraukė.
2015-01-04 19:44 wrote: tai cia ir glusam aisku kad per karterio warzta, wisa iswarwino iki paskutinio laso, siltam, ir supyle lygiai tiek pat, ir rodo wirs max. :/
o tu matavai kiek ispilta? viso tepalo neisvarvinsi, nebent varvinsi diena ar daugiau. o bent jau as tepala pilu visada is akies, daznai pasitikrindamas kiek jau ipyliau.
2015-01-04 22:18
2015-01-04 19:07 wrote: Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
Kartais ne perdidelis tepalo kiekis sukelia didesni spaudima tepimo sistemoj?? ko pasekoje ispusti salnykai gali but
2015-01-04 22:19
2015-01-04 18:26 wrote: Nepasakyciau, kad ryja truputi sumazejo po tiek kilometru tokiais greiciais vazinejant nemanau, kad dabar sumazes prasukus 1500 man tik idomu ar neiskils papildomu problemu, kad dabar jo yra perdaug?? :thumbup:
2015-01-04 18:54 sell wrote: problemu neiskils, vazinek ramiai. ne tiek daug ir perpilei to tepalo. pazistamas buvo perpyles kokius 5x daugiau ne pas tave, atvazinejo 2 metus, pakeite ir viskas gerai iki siol.
Dekingas uz info nuraminai
1687 / 0
2015-01-04 22:27
2015-01-04 19:07 wrote: Esant per dideliam tepalo kiekiui tepalo siurbliui sunkiau varinėti alyvą, ko pasekoje mažėja tepalo spaudimas, blogiau tepamas variklis. Norma ant mierkos sugalvota nebereikalo turbūt?
2015-01-04 22:18 wrote: Kartais ne perdidelis tepalo kiekis sukelia didesni spaudima tepimo sistemoj?? ko pasekoje ispusti salnykai gali but
Per didelis tepalo kiekis sukelia didesnį slėgį ne tepimo sistemoje, bet ventiliavimo.Na bet kiek jo yra pas tame, tai tikrai dėl tiek nieko nenutiks.O tas pasakymas, kad dėl pertekliaus siurbliui sunkiau, ar slėgis sistemoj krenta, tai nusišnekėjimas
2015-01-04 22:28
Tepalu lygi kaip matavai variklis siltas ar saltas buvo ? Nes reikia matuoti ant salto kaip tepalas subeges i karteri . Pilant nauja alyva tai pat nesupilo visos kad ir rekomenduoja tiek geriau nedapilti palaukti pamatuoti kai subegs zemyn ir tada dapilti neskubekit dapilti ar panikuoti jei variklis karstas didele itaka turi parodymams .
2015-01-04 22:54
Tiek tepalo dar nieko, negerai bet ka darysi, o nuo per didelio kiekio tepalo gali buti tik hydro smugis, bet tau cia dar negresia. :)
1687 / 0
2015-01-04 23:05
2015-01-04 22:54 wrote: Tiek tepalo dar nieko, negerai bet ka darysi, o nuo per didelio kiekio tepalo gali buti tik hydro smugis, bet tau cia dar negresia. :)
O nuo ko tas hidrosmūgis
2015-01-04 23:14
Tepalas kaip kazkas minejo pradeda cirkulioti ventiliavimo sistemom, paprasciau tarian alsuokliu, o alsuoklis jungiasi su isiurbimu, ir jei stipriai didele tepalo norma isiurbimas pagauna tepalo ir nespejus jo sudegint klumpa svaistikliai ir tai vadinasi hidro smugiu.
2015-01-04 23:21
2015-01-04 23:14 wrote: Tepalas kaip kazkas minejo pradeda cirkulioti ventiliavimo sistemom, paprasciau tarian alsuokliu, o alsuoklis jungiasi su isiurbimu, ir jei stipriai didele tepalo norma isiurbimas pagauna tepalo ir nespejus jo sudegint klumpa svaistikliai ir tai vadinasi hidro smugiu.
Tepalas sudega degimo kameroje , o ten tokio kiekio nebus kad gautusi hidro smugis. Taip kad gali vazinet jau atsiputes nieko nebus. Ce ne vanduo kad neturi kur plestis... Atrabotke taspats beveik kaip dyzelis sudega...
1687 / 0
2015-01-04 23:22
2015-01-04 23:14 wrote: Tepalas kaip kazkas minejo pradeda cirkulioti ventiliavimo sistemom, paprasciau tarian alsuokliu, o alsuoklis jungiasi su isiurbimu, ir jei stipriai didele tepalo norma isiurbimas pagauna tepalo ir nespejus jo sudegint klumpa svaistikliai ir tai vadinasi hidro smugiu.
Aš ir sakiau apie ventiliavimąBet kai įtrauks per alsuoklį, tai variklis užsigazuoja, kas, aišku irgi negerai:( .Kad būtų hidrosmūgis, labai jau daug tepalo įtraukt reikėtų.
2015-01-04 23:26
2015-01-04 23:14 wrote: Tepalas kaip kazkas minejo pradeda cirkulioti ventiliavimo sistemom, paprasciau tarian alsuokliu, o alsuoklis jungiasi su isiurbimu, ir jei stipriai didele tepalo norma isiurbimas pagauna tepalo ir nespejus jo sudegint klumpa svaistikliai ir tai vadinasi hidro smugiu.
2015-01-04 23:22 pumpkin wrote: Aš ir sakiau apie ventiliavimą:lol:Bet kai įtrauks per alsuoklį, tai variklis užsigazuoja, kas, aišku irgi negerai:( .Kad būtų hidrosmūgis, labai jau daug tepalo įtraukt reikėtų. :lol:
Daug bet buna, pavyzdziui bmw leido kura per siurblio centra o ta vieta kontaktuoja su tepalu, ir daugejo tepalo ir tada raznosas.
1687 / 0
2015-01-04 23:35
2015-01-04 23:14 wrote: Tepalas kaip kazkas minejo pradeda cirkulioti ventiliavimo sistemom, paprasciau tarian alsuokliu, o alsuoklis jungiasi su isiurbimu, ir jei stipriai didele tepalo norma isiurbimas pagauna tepalo ir nespejus jo sudegint klumpa svaistikliai ir tai vadinasi hidro smugiu.
2015-01-04 23:22 pumpkin wrote: Aš ir sakiau apie ventiliavimą:lol:Bet kai įtrauks per alsuoklį, tai variklis užsigazuoja, kas, aišku irgi negerai:( .Kad būtų hidrosmūgis, labai jau daug tepalo įtraukt reikėtų. :lol:
2015-01-04 23:26 wrote: Daug bet buna, pavyzdziui bmw leido kura per siurblio centra o ta vieta kontaktuoja su tepalu, ir daugejo tepalo ir tada raznosas.
tai vadinamas raznosas ir hidrosmūgis visiškai skirtingi dalykai.Raznosas ir yra užsigazavimas
2015-01-04 23:40
2015-01-04 23:22 pumpkin wrote: Aš ir sakiau apie ventiliavimą:lol:Bet kai įtrauks per alsuoklį, tai variklis užsigazuoja, kas, aišku irgi negerai:( .Kad būtų hidrosmūgis, labai jau daug tepalo įtraukt reikėtų. :lol:
2015-01-04 23:26 wrote: Daug bet buna, pavyzdziui bmw leido kura per siurblio centra o ta vieta kontaktuoja su tepalu, ir daugejo tepalo ir tada raznosas.
2015-01-04 23:35 pumpkin wrote: tai vadinamas raznosas ir hidrosmūgis visiškai skirtingi dalykai.Raznosas ir yra užsigazavimas
O kas po gero raznoso? Nu taip nuo vandens nesigazuoja o iskart linksta. O ir nuo gero raznoso kaip jau varyklis nebespeja i takta:D Hydrosmugis.
2015-01-04 23:42
Gi buna perreina turbina, uzsigazuoja ir pakeitus turbina varyklis dreba. Nuo ko ? Turbut kad linko svaistinklis raznoso metu. Ir raznosu buna ivairiausiu , kartais iseina uzgesint masina kartais pats ir praeina raznosas, o kartais uzgesint ir neiseina kol prievarta nesustojo. ir tai buna hydrosmugis
1687 / 0
2015-01-04 23:49
2015-01-04 23:26 wrote: Daug bet buna, pavyzdziui bmw leido kura per siurblio centra o ta vieta kontaktuoja su tepalu, ir daugejo tepalo ir tada raznosas.
2015-01-04 23:35 pumpkin wrote: tai vadinamas raznosas ir hidrosmūgis visiškai skirtingi dalykai.Raznosas ir yra užsigazavimas
2015-01-04 23:40 wrote: O kas po gero raznoso? Nu taip nuo vandens nesigazuoja o iskart linksta. O ir nuo gero raznoso kaip jau varyklis nebespeja i takta:D Hydrosmugis.
Ne, ne hidrosmūgis Hidrosmūgis būna tada kada su oru įsiurbiama ženki dalis skysčio, dažniausiai vandens, per įsiurbimą.Bet tai turi būti gan nemažai, daugiau, nei degimo kameros tūris.kadangi skystis nesispaudžia, o vožtuvai uždaryti, stūmoklis atsiremia kaip į metalą, ko pasekoje linksta švaistikliai, trūksta stūmokliai
1687 / 0
2015-01-05 00:04
2015-01-04 23:42 wrote: Gi buna perreina turbina, uzsigazuoja ir pakeitus turbina varyklis dreba. Nuo ko ? Turbut kad linko svaistinklis raznoso metu. Ir raznosu buna ivairiausiu , kartais iseina uzgesint masina kartais pats ir praeina raznosas, o kartais uzgesint ir neiseina kol prievarta nesustojo. ir tai buna hydrosmugis
Na, jei linko švaistiklis, tai gal stūmoklis vožtuvus "pagavo" dėl per didelių apsukų.Arba, kaip rašiau , įtraukė labai daug tepalo ir gavosi hidrosmūgis. Bet , pasikartosiu, raznosas ir hidrosmūgis visiškai skirtingi dalykai.
2015-01-05 09:56
2015-01-04 23:42 wrote: Gi buna perreina turbina, uzsigazuoja ir pakeitus turbina varyklis dreba. Nuo ko ? Turbut kad linko svaistinklis raznoso metu. Ir raznosu buna ivairiausiu , kartais iseina uzgesint masina kartais pats ir praeina raznosas, o kartais uzgesint ir neiseina kol prievarta nesustojo. ir tai buna hydrosmugis
2015-01-05 00:04 pumpkin wrote: Na, jei linko švaistiklis, tai gal stūmoklis vožtuvus "pagavo" dėl per didelių apsukų.Arba, kaip rašiau , įtraukė labai daug tepalo ir gavosi hidrosmūgis. Bet , pasikartosiu, raznosas ir hidrosmūgis visiškai skirtingi dalykai.
Pravažiavus automobiliu per didelę balą į variklio įsiurbimo sistemą vietoj oro papuolė balos vanduo ir įvyko hidrosmūgis.
Hidrosmūgis variklyje įvyksta tuomet, kai vietoj oro variklio cilindre yra slegiamas skystis. Slegiant skystį skystis neturi kur plėstis ir užkerta variklio stūmoklį cilindre, tačiau variklis ir toliau bando suktis iš inercijos ir tuomet pradeda lūžti silpniausios detalės šioje grandinėje. Pirmiausiai linksta ir lūžta švaistiklis, pažeidžiami stūmokliai cilindrai ir t.t.

Po tokių sulūžimų variklis dažniausiai yra užkertamas. cia copy paste
2015-01-07 11:26
Dekingas uz info vyrai, tik dabar pastebejau, kad salto variklio truputi didesnes apsukos (labai mazai, bet jauciasi), kazin cia tepalo to itaka??
2015-01-25 16:15
2015-01-07 11:26 wrote: Dekingas uz info vyrai, tik dabar pastebejau, kad salto variklio truputi didesnes apsukos (labai mazai, bet jauciasi), kazin cia tepalo to itaka??:shocking:
o gali del biski per didelio tepalo kiekio sokineti apsukos, bet ne visada o kartais, pvz pirmu antru begiu per kamsti pasismaukant. ? dar pastebejau sviesas peciuka tt viska isjungus kiek teko aiksteleje pavazineti nesokinejo, o yjungus sviesas ir peciuka, plius dar galinio lango sildyma, tai belekaip sokineja apsukos.
1687 / 0
2015-01-25 17:00
2015-01-07 11:26 wrote: Dekingas uz info vyrai, tik dabar pastebejau, kad salto variklio truputi didesnes apsukos (labai mazai, bet jauciasi), kazin cia tepalo to itaka??:shocking:
Ne.Šaltam ir turėtų būt didesnės.
1687 / 0
2015-01-25 17:02
2015-01-07 11:26 wrote: Dekingas uz info vyrai, tik dabar pastebejau, kad salto variklio truputi didesnes apsukos (labai mazai, bet jauciasi), kazin cia tepalo to itaka??:shocking:
2015-01-25 16:15 wrote: o gali del biski per didelio tepalo kiekio sokineti apsukos, bet ne visada o kartais, pvz pirmu antru begiu per kamsti pasismaukant. ? dar pastebejau sviesas peciuka tt viska isjungus kiek teko aiksteleje pavazineti nesokinejo, o yjungus sviesas ir peciuka, plius dar galinio lango sildyma, tai belekaip sokineja apsukos.
Tai gal dėl silpnoko generatoriaus ir akumuliatoriaus šokinėja.Tepalas čia niekuo dėtas.Nors didelis kiekis nėra gerai.
2015-01-25 17:10
2015-01-07 11:26 wrote: Dekingas uz info vyrai, tik dabar pastebejau, kad salto variklio truputi didesnes apsukos (labai mazai, bet jauciasi), kazin cia tepalo to itaka??:shocking:
2015-01-25 16:15 wrote: o gali del biski per didelio tepalo kiekio sokineti apsukos, bet ne visada o kartais, pvz pirmu antru begiu per kamsti pasismaukant. ? dar pastebejau sviesas peciuka tt viska isjungus kiek teko aiksteleje pavazineti nesokinejo, o yjungus sviesas ir peciuka, plius dar galinio lango sildyma, tai belekaip sokineja apsukos.
2015-01-25 17:02 pumpkin wrote: Tai gal dėl silpnoko generatoriaus ir akumuliatoriaus šokinėja.Tepalas čia niekuo dėtas.Nors didelis kiekis nėra gerai.
generatorius pakeistas. nu jo ytampos reguliavimo rele, po jos man kazkaip pradejo sitos nesamones, db apsisvieciau gal gali buti ir tepalo alsuojklis kazkoks. ? nes kazkas panausaus vyksta
2015-01-25 17:21
čia tau babina per kolektorių muša ir gaunasi šitaip
2015-01-25 18:38
2015-01-25 17:21 wrote: čia tau babina per kolektorių muša ir gaunasi šitaip
jo jo babina per kardana.
2015-02-21 13:10
Jeigu dar kam idomu arba reikes taip kaip man reikejo, tai Golf 4 (IV) ir Boros tepalai:

4 cilindru 1.4 litro variklis, 3.5 ltr tepalo
4 cilindru 1.6 litro variklis, 4.5 ltr tepalo
4 cilindru 1.8 litro variklis, 4.5 ltr tepalo
4 cilindru 2.0 litro variklis, 4.0 ltr tepalo
4 cilindru 2.3 litro variklis, 4.0 ltr tepalo
6 cilindru 2.8 litro variklis, 5.5 ltr tepalo

4 cilindru 1.9 litro TDI (90 PS) 4.5 ltr tepalo
4 cilindru 1.9 litro TDI (110 PS) 4.5 ltr tepalo

ANT MATUOKLES MAX RIBA 5 Litrai
2015-02-21 14:07
Kad ipylei per daug tepalo i varikly ir siekia max nieko labai blogo nera ir motoro tikrai neuzkals nuo to dar niekam nera buve :), daugiau tepalo tai ne maziau negu minimumas. Aisku nera gerai kaip cia daug kas rase tas tiesa, kaip siekia max tepalas variklyje NERA GERAI, BET IR NEBLOGIASIA KAS GALI BUTI IR NUTIKTI VARIKLIUI, geriausia AISKU STENGTIS IPILTI TIEK KIEK PRIKLAUSO IR REKOMENDUOJAMA, kad tepalo lygis variklyje butu tarp min ir max ties viduriu rodykles cia geriausia norma yra tai reiktu stengtis neperpilti, geriau maziau biski ipilti is pradziu, o paskui juk galima dapylti pasitikrinus kiek truksta. Aisku ten yra niuansu kaip daug kas cia rase, kaip perdaug tepalo ipylta siekia max ar net virs nera tas gerai, bet tas vaziavimui netrukdo ir tikrai nieko neturetu nutikti artimiausiu metu, nes jei kaip rasei vazineji autobamais ir greitis nemazas vistiek nuo dideliu greiciu kiekvienas varyklis kokiu metu bebutu nesvarbu masina vistiek siek tiek tepalo pasiima variklys daugiau degina tepalo pasiima po truputi tai tas tepalas po kiek laiko sumazes savaime. Nieko nunupylinek ir vazinek sau ramiai, tik kaip keisies tepalus stenkis nepelpilti ir tada bus viskas gerai. O apsukos saltam varyklyje, kad didesnes tai naturalu kai pakaista truputi tada nukrenta, kad tepalo per daug tas tam reiksmes TIKRAI NETURI PATIKEK. PVZ MERSUI kad ir 1986m gamybos saltas matoras kai uzkuri dirba ant didesniu apsuku pasilus truputi apsukos automatiskai nukrenta, o kitoms masinoms kai uzkuri salta nesijaucia, kad kai saltas didesnemis apsukomis dirbtu matoras kai saltas ir mazesnemis kai siltas ir sumazetu apsukos.

Your message