User
2011-05-05 21:15
Sveiki, susiduriau su tokia problema. Pas mane golfas 1.8 mono su dujom paprastom. Uzkurus ant duju variklis lb trukcioja, apsukos sokineja, iskart uzgesta ir t.t. bet kai temperatura pakyla ant normos, tai viskas susitvarko ir nebera jokiu trukciojimu apsuku ir panasiai. Ant benzino tai viskas veikia gerai. Gal kas kokiu minciu turi ar teko susidurt su tokiais atvejais, kame cia bedos.
User
2011-05-05 21:24
sveikas, bus duju reduktorius, esant zemai ausinimo temperaturai neisgarina duju, bus kalta membrana, sukietejus, rem komplektas apie 100lt priklauso nuo reduktoriaus, bet pigiau butu pasikeist duju reduktoriu reduktoriu, 66kw automobiliui mazdaug apie 200lt kainuos bet ir maziau duju valgys ir laisvomis apsukomis graziai dirbs
User
2011-05-06 03:13
As taip manau kad reduktorius ir bus cia kaltas, nes paskutiniu metu isvis uzkurus ant salto dujom pasmirsta, kaip tu ir sakei neisgarina. Kiek is zmoniu girdejau tai sako kad nelabai ir apsimoka tvarkyt reduktoriu, jau geriau imt nauja, neperdidziausias kainu skirtumas. O del valgymo, tai kazkaip irgi gan daugokai sakyciau, 12duju mieste, normaliai vaziuojant. Zodziu pakeisiu, paziuresim kaip kas Dekuj tau uz info
User
2011-05-06 06:35
sjp uzmiestij valgo toks golfas apie 8-9 duju pasikeisi reduktoriu vargo nematysi
User
2011-05-06 07:03
2011-05-06
03:13 wrote:
As taip manau kad reduktorius ir bus cia kaltas, nes paskutiniu metu isvis uzkurus ant salto dujom pasmirsta, kaip tu ir sakei neisgarina. Kiek is zmoniu girdejau tai sako kad nelabai ir apsimoka tvarkyt reduktoriu, jau geriau imt nauja, neperdidziausias kainu skirtumas. O del valgymo, tai kazkaip irgi gan daugokai sakyciau, 12duju mieste, normaliai vaziuojant. Zodziu pakeisiu, paziuresim kaip kas :) Dekuj tau uz info:thumbup:
Jei dideliame mieste 12l tai tikrai nedaug, kita vertus viena karta mieste tiek, o kita karta gali skirtis, tokie matavimai tera subjektyvios prielaidos, ir niekad nebuna tikslus.O del smirdejimo tai irgi nieko keito, net visiskai naujutele uranga nuvaziavus pora simtu km pradeda smirdet.Reduktoriuje pakanka pakeisti membrana , rieb0okslius, tarpine ir isvalyti filtriuka, tuo paciu gautum nauja technie apz.pas dujininkus irangai, kuriam galui visa red.keisti.Tu laiku vokisku automobiliu varikliu galvutes darytos is labai aukstos kokybes lydinio, iki siol 124 mersai, audes ir wagenai pjaunami neuzpojaunami dujom.Senu BMW-ypac 6 cilindru-kitaip, daug jautresnes sausam darbui galvutes
User
2011-05-06 07:14
TAciau del to, kad saltas dirba negraziai, manau, gali buti ir didesniu problemu, pvz voztuvai ar kritus variklio kompresija.Jei ir benzinu nevienodai dirba karstas ir saltas 100%.
User
2011-05-06 08:26
zmogus gi sako kad su benzu viskas tvarkoj, lieka tik reduktorius
User
2011-05-06 14:33
gali but kad mauro pas tave reduktoriui milijonas dar neskubek ten jo keist pas nor dujininja nuvaryk ir vsio o tokios sanaudos tai tikrai didokos
User
2011-05-06 20:09
jo, reiks nuvaziuot vistiek pas dujininka kad paziuretu. Del smirdejimo, tai anksciau taip nebuvo, cia viskas paskutiniu metu atsiranda. Del ryjimo kad 12 valgo, tai as cia imu ne viena matavima, svyruoja nuo 11 iki 12.5. Miestas vidutinis (Klaipeda). Trasoj kad ryja 8-9 tai manau priklauso nuo vaziavimo, jei vaziuosi 80-90 tai gal tiek valgytu, bet as taip nevazineju, tai man iki 10 gaunas. Manau geriausias variantas butu isvis diagnostika kad padarytu, ir ant duju ir benzo ir dar plius reduktoriu kad paziuretu, o po to jau pinigines ploninimas prasidetu
User
2011-05-06 20:11
ai dar va uzmirsau paminet, kad su tuo reduktorium jau 3 metai vazineju (~50 000km prasukau ) pirkau jau iskart su dujom, tai velnias zino kiek tie zmones pries tai dar dujom vaziavo, ilgas laiko tarpas jau. Dar kai tos dujos pilamos su visokiais brudais, taip ir kemsas viskas
Your message |
|