User
2012-07-21 09:09
Sveiki, perku automobili iki 9k litu, noriu uz eksplotacija labai daug nemoketi, kadangi esu studentas, bet taipat ir kibiro vairuot nenoriu, tai prasau pagalbos jusu, issirinkau kelis variantus, galit gal pasakyti kuris is ju butu tinkamiausias ir kodel, aciu.
bmw e46 2.0d
audi c5 2.5 110kw ( kadangi 1.9 neiperku )
vw golf iv 1.9tdi 81kw ( bet nesinori tiek uz guoli moket )
arba patys gal turit ka nors pasiulyt? Tik ne kokius reno pezo ar opelius
bmw e46 2.0d
audi c5 2.5 110kw ( kadangi 1.9 neiperku )
vw golf iv 1.9tdi 81kw ( bet nesinori tiek uz guoli moket )
arba patys gal turit ka nors pasiulyt? Tik ne kokius reno pezo ar opelius
User
2012-07-21 09:31
Žmogau nenorintis vairuot kibiro, iskelei sau pats galvos skausma ir niekas kitas us pati neispres tokios problemos, turėtum samdyti specialistą kad rastų aukštos kokybės seną dyzelinę mašiną, būtent tai yra didžiausias rupestis, o ne modelio pomėgis.Šiaip jau, pakankamai yra normalių servisiukų kur gali net be išankstinio užsirašymo padaryti diagnostiką.Tik nevaryk pas kokius nerimtus, buvo ir man nes neturiu kompresiometro dyzeliui.Susitariau, atvarė mašiną žmogus į Vilnių iš Mažeikių!o tie trintukai sako dabar užimta laukite 3 valandas.Vnz Tau reikia speco o ne kažkieno asmeninės nuomonės.Renkiesi vokiska tai zinok kad joks vokietis gero dyzelio siap sau neparduoda dazniausiai kaip ir mes is sudo bandele spaudzia arba sutrintas vynuogynuose Italijoje ar France uzdroztas.
stepanofff
299 / 0
2012-07-21 09:32
bmw e46 2.0d brangus aptarnavimas ipac pakaba
audi c5 2.5 110kw brangus aptarnavimas variklio ir pakabos. Jejgu nori daug pravaziot reikes tepalus pilt kurios tik kaina 200lt. Pakaba brangi, jejgu restavriot dar nieko.
vw golf iv 1.9tdi 81kw geras variantas, bet aisku brangus, adui 1.9tdi 81kw irgi brangi del variklio, nes remontas, aptarnavimas labas pigus, detaliu visur kruva, nes tokiu varikliu labai daug vw, audi rasti ne problema.
Gerau pataupik dar pinigus paimk c5 1.9 81kw, ima 5l dyzelio ant vieno kuro sutaupisi uz metus daugiau negu permokesi, palyginans su 2.5 tdi
audi c5 2.5 110kw brangus aptarnavimas variklio ir pakabos. Jejgu nori daug pravaziot reikes tepalus pilt kurios tik kaina 200lt. Pakaba brangi, jejgu restavriot dar nieko.
vw golf iv 1.9tdi 81kw geras variantas, bet aisku brangus, adui 1.9tdi 81kw irgi brangi del variklio, nes remontas, aptarnavimas labas pigus, detaliu visur kruva, nes tokiu varikliu labai daug vw, audi rasti ne problema.
Gerau pataupik dar pinigus paimk c5 1.9 81kw, ima 5l dyzelio ant vieno kuro sutaupisi uz metus daugiau negu permokesi, palyginans su 2.5 tdi
User
2012-07-21 09:36
is tavo isvardintu varijantu tai tik guolis 1, 9 81kw o BMW tai tik 3, 0D geriausias, o 2, 5 audi tai saipsau...siurbli susitaisysi ir vazinesi.
User
2012-07-21 10:06
Galit neknist proto del sanaudu ir kt.Audi mieste su 1, 9 81 ryja apie 10L ir vaziuoja kaip traktorius, letai, bukai apie 15s isibegejimas.Jei studentas nori vaziuot kaip pensininkas tai guolis idealus varijantas, bet OOOO 110 arba 132kw C5 jei pavyktu rast su pakeistais dirzais tai kaip ponas vaziuotum eina kaip bite ir is vietos ir trasoje.5L mieste ima Citroen AX arba Saxo kurie pripazinti taupiausiais to laikmecio dyz auto o guolis ima 8-9 ir vietos guolio salone i valias, tai ne koks mazylis kaip daugelis isivaizduoja.Del BMW e46 dyzelio tai jau kita parapija, commonrailinis vaziuoja zymiai smagiau, komfortiskiau, ekonomiskesnis, geresnis sukimo momentas, mazesnes sanaudos , bet pigaus dyzelio nepriima.Cia pateiktos gamyklines sanaudos pateiktos ir is patirties, ne is nuogirdu
User
2012-07-21 18:04
Na dekui uz atsakymus, kaip ir kazkas minejo tikras galvos skausmas, iki 9k dyzeli ne kibira paimt beveik neimanoma
User
2012-07-21 18:32
2012-07-21
18:04 wrote:
Na dekui uz atsakymus, kaip ir kazkas minejo tikras galvos skausmas, iki 9k dyzeli ne kibira paimt beveik neimanoma :D
Aš tai manau jog dar galėtum pažiūrėti opel astra arba vectra nuo 2001 metų tikrai įpirktum ir jos jau bus cinkuotos ir nebus rūdijančiai grabai.
User
2012-07-21 18:35
2012-07-21
18:04 wrote:
Na dekui uz atsakymus, kaip ir kazkas minejo tikras galvos skausmas, iki 9k dyzeli ne kibira paimt beveik neimanoma :D
Na kodel gi ne.Ieskok pas savus zmones, kad zinotum 100% viska apie auto.Jeigu knistis nuodugniai, tai nepakeites variklio tepalo realios kompresijos nesuzinosi.Kas sutiktu kaitaliot tepala cia visa pimpaliene ir gaunas kad po 500km gali islyst bedos.Ar tau to reik?Patarciau imt naujesniu metu Nissan, Renault benzinini arba Peugeot, Citra dyzeli.Paparastasargumentas-varikliai superiniai o ir parduoti jei atsibos geresniu metu lengviau.Sekmes
User
2012-07-21 18:37
2012-07-21
10:06 wrote:
Galit neknist proto del sanaudu ir kt.Audi mieste su 1, 9 81 ryja apie 10L ir vaziuoja kaip traktorius, letai, bukai apie 15s isibegejimas.Jei studentas nori vaziuot kaip pensininkas tai guolis idealus varijantas, bet OOOO 110 arba 132kw C5 jei pavyktu rast su pakeistais dirzais tai kaip ponas vaziuotum eina kaip bite ir is vietos ir trasoje.5L mieste ima Citroen AX arba Saxo kurie pripazinti taupiausiais to laikmecio dyz auto o guolis ima 8-9 ir vietos guolio salone i valias, tai ne koks mazylis kaip daugelis isivaizduoja.Del BMW e46 dyzelio tai jau kita parapija, commonrailinis vaziuoja zymiai smagiau, komfortiskiau, ekonomiskesnis, geresnis sukimo momentas, mazesnes sanaudos , bet pigaus dyzelio nepriima:).Cia pateiktos gamyklines sanaudos pateiktos ir is patirties, ne is nuogirdu
Guolis 8-9L mieste su 1.9 TDI ?
Spėju neturėjai tokios mašinos ir tik pasakas seki.
Aš turiu Škoda Octavia pirmą modelį. 1.9 TDI 81kW. Aš ją čipavau kas reiškia jog mieste dar daugiau valgyti turi, bet trasoje mažiau. Iščipavau iki 110kW. Valgo apie 5.5-6l... Priedo golfukas lengvesnis už maniške... Taip kad stokinis 81kW be jokių čipų daugiau 6 tikrai nejims...
Spėju neturėjai tokios mašinos ir tik pasakas seki.
Aš turiu Škoda Octavia pirmą modelį. 1.9 TDI 81kW. Aš ją čipavau kas reiškia jog mieste dar daugiau valgyti turi, bet trasoje mažiau. Iščipavau iki 110kW. Valgo apie 5.5-6l... Priedo golfukas lengvesnis už maniške... Taip kad stokinis 81kW be jokių čipų daugiau 6 tikrai nejims...
User
2012-07-21 18:43
2012-07-21
18:04 wrote:
Na dekui uz atsakymus, kaip ir kazkas minejo tikras galvos skausmas, iki 9k dyzeli ne kibira paimt beveik neimanoma :D
2012-07-21
18:35 wrote:
Na kodel gi ne.Ieskok pas savus zmones, kad zinotum 100% viska apie auto.Jeigu knistis nuodugniai, tai nepakeites variklio tepalo realios kompresijos nesuzinosi.Kas sutiktu kaitaliot tepala cia visa pimpaliene ir gaunas kad po 500km gali islyst bedos.Ar tau to reik?Patarciau imt naujesniu metu Nissan, Renault benzinini arba Peugeot, Citra dyzeli.Paparastasargumentas-varikliai superiniai o ir parduoti jei atsibos geresniu metu lengviau.Sekmes
O aš pasiginčysiu apie PRANCŪZŲ paklausą... Juos tikrai sunkiau parduoti nei vokiečius...
Kalbu iš patirties...
Kalbu iš patirties...
User
2012-07-21 18:44
Del tam tikru priezasciu pirksiu tik dyzeli. Guolio kazkaip nesinori, nors suprantu, kad masina nebloga. Kaip prisiskaitai tu visokiu bedu tai visai galva susisuka . Del prancuzu pardavimo, tai tikrai juos sunkiau parduoti, as i juos net neziuriu, turejo aplinkiniai ne viena prancuza, kosmaras ne masina ir prasau nepirsti man savo nuomoniu, kad as klystu. Noretusi kazkaip bmw arba audines, bet brangu eksplotuot tokias, tikriausiai reiks sest ant golfo ;D
User
2012-07-21 18:55
2012-07-21
10:06 wrote:
Galit neknist proto del sanaudu ir kt.Audi mieste su 1, 9 81 ryja apie 10L ir vaziuoja kaip traktorius, letai, bukai apie 15s isibegejimas.Jei studentas nori vaziuot kaip pensininkas tai guolis idealus varijantas, bet OOOO 110 arba 132kw C5 jei pavyktu rast su pakeistais dirzais tai kaip ponas vaziuotum eina kaip bite ir is vietos ir trasoje.5L mieste ima Citroen AX arba Saxo kurie pripazinti taupiausiais to laikmecio dyz auto o guolis ima 8-9 ir vietos guolio salone i valias, tai ne koks mazylis kaip daugelis isivaizduoja.Del BMW e46 dyzelio tai jau kita parapija, commonrailinis vaziuoja zymiai smagiau, komfortiskiau, ekonomiskesnis, geresnis sukimo momentas, mazesnes sanaudos , bet pigaus dyzelio nepriima:).Cia pateiktos gamyklines sanaudos pateiktos ir is patirties, ne is nuogirdu
2012-07-21
18:37 wrote:
Guolis 8-9L mieste su 1.9 TDI ?
Spėju neturėjai tokios mašinos ir tik pasakas seki.
Aš turiu Škoda Octavia pirmą modelį. 1.9 TDI 81kW. Aš ją čipavau kas reiškia jog mieste dar daugiau valgyti turi, bet trasoje mažiau. Iščipavau iki 110kW. Valgo apie 5.5-6l... Priedo golfukas lengvesnis už maniške... Taip kad stokinis 81kW be jokių čipų daugiau 6 tikrai nejims...
Spėju neturėjai tokios mašinos ir tik pasakas seki.
Aš turiu Škoda Octavia pirmą modelį. 1.9 TDI 81kW. Aš ją čipavau kas reiškia jog mieste dar daugiau valgyti turi, bet trasoje mažiau. Iščipavau iki 110kW. Valgo apie 5.5-6l... Priedo golfukas lengvesnis už maniške... Taip kad stokinis 81kW be jokių čipų daugiau 6 tikrai nejims...
Turejau ne viena(pateikiau rimto katalogo duomenis o ne isgalvotus)
Viena yra pasakomis tiketi kad ima 5L mieste o kitkas realybe.Tsiversk gamintoju duomenis ir isitikinsi.O kad cipavai tai nuostabu:idek dyno stendo kreive ir tada matysime visi kiek realiai NM prie realiu Sukiu.Aisku kad neesi mataves o cipermenu pasakomis patikejaiIsscipavau nuo realybes zmogau skiriasi.
Viena yra pasakomis tiketi kad ima 5L mieste o kitkas realybe.Tsiversk gamintoju duomenis ir isitikinsi.O kad cipavai tai nuostabu:idek dyno stendo kreive ir tada matysime visi kiek realiai NM prie realiu Sukiu.Aisku kad neesi mataves o cipermenu pasakomis patikejaiIsscipavau nuo realybes zmogau skiriasi.
User
2012-07-22 20:45
Sveiki, atsitiko beda, opel omega b. As uzspaudziau visas 3durys, su raktu uzrakynau vairuotojo dureles ir atjungiau akuma ir uztrenkiau kapota, o dabar neduoda atrakynti nei vienu duru, nors seniau puikiai rakynejosi, matosi, sukynejant rakta kad tas pypsiukas juda truputi bet nepakyla iki galo. Yra tik centrinis uzraktas, signalizacijos nera. Kas galejo atsitikti?
User
2012-07-26 11:39
Iš patirties sakau pirkt aukštos klasės mašiną už tokią sumą neverta. Pirkau pavasarį e39 touring 2.0d 100kw neskaitant brangių tepalų ir filtrų, teko sužinoti variklio pagalvių, amortizatorių, traukių ir traukių antgalių kainas, bei vairo kolonėlės remonto kainą. O dėl ekonomijos irgi neverta, mieste imdavo 9-10dyzelio trasoj 6-7 vidurkis 8. 8x3.5=28lt dabar važinėju su subaru forester 98 dujom 12x2.39=28, 68. Tas ant to. Jau neskaitant to, kad čia skaičiavau tiems, kurie gauna dyzelinio kuro pigiau.
Your message |
|