User
2013-04-04 15:32
sweiki, isemus chlema gesta, lempute akumo nedega, angliukus pakeiciau, gali buti, kad salta? ar pati dinama cia kalta
User
2013-04-04 15:34
masina kokia ?
User
2013-04-04 15:38
2013-04-04
15:34 wrote:
masina kokia ?
audi b4
User
2013-04-04 15:43
2013-04-04
15:34 wrote:
masina kokia ?
2013-04-04
15:38 wrote:
audi b4
generatoriuj pzd kai uzvedi tachometras apsukas rodo ?
User
2013-04-04 15:48
wrote:
..
man jau 2 akumus iskrove, tai norejau patikrinti, todel ir ziurejau tai todel ir galvoju kad nekrauna
User
2013-04-04 15:59
wrote:
..
2013-04-04
15:48 wrote:
man jau 2 akumus iskrove, tai norejau patikrinti, todel ir ziurejau tai todel ir galvoju kad nekrauna
wrote:
..
buvio cia incidiantas kad starteri buvau atsukes ir pliusa silpnai uzsukes tai tada mirksejo ir akumas bei vandens ir stabdziu lemputes, bet vel prisukau tai nemirksi, gal tas itakojo bet kazkaip nelogiska
User
2013-04-04 16:37
pirmiausia pasakyk ar cia benzas, ar dyzelis?
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
User
2013-04-04 19:34
2013-04-04
16:37 wrote:
pirmiausia pasakyk ar cia benzas, ar dyzelis?
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus:D
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus:D
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
o kodel dauguma krauna 13.8?
User
2013-04-04 19:43
2013-04-04
16:37 wrote:
pirmiausia pasakyk ar cia benzas, ar dyzelis?
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus:D
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
jei benzas, tai jis ir turi gest klema nuemus:D
kazkas teisingai ir sake, kad pirma pasitikrink krovima su testeriu, jei maziau 14, 2 cia jau negerai, jei virsija 14, 6, cia jau irgi blogai.
optimalu buna 14, 4v
but gali tik keli variantai:1.nekrauna.2.kazkas nukrauna.
pirmuoju atveju bedos reiks ieskoti generatoriuje, gali but isdeveta inkaro ivores, gali but kazkur nukirsta apvija, pasitikrink laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus, ar ateina srove, gal tas kur nuluzes...
antru atveju nukraudineti gali magas, signalizacija, mago stiprintuvas, dar kazkas.
abiejais atvejais pirma pasitikrink testeriu krovima ir nukrovima.
2013-04-04
19:34 wrote:
o kodel dauguma krauna 13.8?
ka tuo nori pasakyti, kad dauguma masinu taip krauna?
galiu atskyti tik tiek, kad-esant maziau 14, 0v akumam net garantinio neraso padorios parduotuves, o pas tvarkingas masinas krovimas stovi 14, 2-14, 4v
dar esu kazkur skaites, kad gali krovimas kisti esant skirtingam klimatui(tarkim-svedija, afrika) skirtumas berots iki 0,
4 buna.
kiek cia teisybes, nezinau su tuo klimatu, nes pats nebuvau susidures.
bet, kad pas tvarkinga masina turi stovet 14, 2-14, 4 tai cia faktas.
galiu atskyti tik tiek, kad-esant maziau 14, 0v akumam net garantinio neraso padorios parduotuves, o pas tvarkingas masinas krovimas stovi 14, 2-14, 4v
dar esu kazkur skaites, kad gali krovimas kisti esant skirtingam klimatui(tarkim-svedija, afrika) skirtumas berots iki 0,
4 buna.
kiek cia teisybes, nezinau su tuo klimatu, nes pats nebuvau susidures.
bet, kad pas tvarkinga masina turi stovet 14, 2-14, 4 tai cia faktas.
User
2013-04-04 19:47
pats rudeni pirkau akuma, krovimas buvo 13, 97v ir garnatinio nerase, pasikeiciau angliukus, tada is naujo pamatavo rode 14, 18v ir rezultatus prisege prie garantinio talono
Your message |
|