gazo sklendes potenciometras

Created by User 2013-10-23
2013-10-23 18:54
Sveiki, galit gal pasakoti plačiau apie šitą dalį, ką ji daro, ir kur ji yra, ir maždaug jos kainą. Turiu mašiną BMW 318is Ir man pasakė, kad gali būti, jog šita dalis sugedo, todėl noriu daugiau ysiaiškinti apie ją, bet nelabai randu kur informacijos, tikiuosi padėsite klevo lapui :))
2013-10-23 19:25
2013-10-23 18:54 wrote: Sveiki, galit gal pasakoti plačiau apie šitą dalį, ką ji daro, ir kur ji yra, ir maždaug jos kainą. Turiu mašiną BMW 318is Ir man pasakė, kad gali būti, jog šita dalis sugedo, todėl noriu daugiau ysiaiškinti apie ją, bet nelabai randu kur informacijos, tikiuosi padėsite klevo lapui :))
dar vadinama gazo sklendes (droselio) padeties davikliu. kompui duoda informacija kiek daug atidarytas gazas. pagrindinis naudojimas trosinese gazo sklendese, kad kompas zinotu kada masina veikia laisvom apsukom (gazo pedalas nenuspaustas) ir kada vairuotojas greitai nuspaude arba atleido gazo pedala. nes greitai pasapaudus gaza kompas duoda papildomo kuro, nepriklausomai nuo kolektoriaus vakuumo ar oro srauto matuokles parodymu.

elektroninese sklendese (be troso) kompas pagal jo parodymus koreguoja sklendes atodaryma priklausomai nuo pedalo paspaudimo.
2013-10-23 19:32
2013-10-23 18:54 wrote: Sveiki, galit gal pasakoti plačiau apie šitą dalį, ką ji daro, ir kur ji yra, ir maždaug jos kainą. Turiu mašiną BMW 318is Ir man pasakė, kad gali būti, jog šita dalis sugedo, todėl noriu daugiau ysiaiškinti apie ją, bet nelabai randu kur informacijos, tikiuosi padėsite klevo lapui :))
2013-10-23 19:25 wrote: dar vadinama gazo sklendes (droselio) padeties davikliu. kompui duoda informacija kiek daug atidarytas gazas. pagrindinis naudojimas trosinese gazo sklendese, kad kompas zinotu kada masina veikia laisvom apsukom (gazo pedalas nenuspaustas) ir kada vairuotojas greitai nuspaude arba atleido gazo pedala. nes greitai pasapaudus gaza kompas duoda papildomo kuro, nepriklausomai nuo kolektoriaus vakuumo ar oro srauto matuokles parodymu.

elektroninese sklendese (be troso) kompas pagal jo parodymus koreguoja sklendes atodaryma priklausomai nuo pedalo paspaudimo.
Ar gali būti jis kaltas? nes man yra tokia bėda . turiu e36 isa. benzinas/Dujos paprastos. Užkūrus, laikosi apsukos apie 1.5, vėliau nukrenta iki 1000. Pradedant važiuoti variklis pridūsta, beveik iki 0 apsukų, spaudžiant gazą iki dugno, toks jausmas kad nepriima gazo paspaudus pėdala, apsukos laikosi vistiek arti 0 ir tik vėliau atsigauna ir pašoką iki normalių apsukų, pasikeičiau LEV, Žvakes.
2013-10-23 19:47
2013-10-23 18:54 wrote: Sveiki, galit gal pasakoti plačiau apie šitą dalį, ką ji daro, ir kur ji yra, ir maždaug jos kainą. Turiu mašiną BMW 318is Ir man pasakė, kad gali būti, jog šita dalis sugedo, todėl noriu daugiau ysiaiškinti apie ją, bet nelabai randu kur informacijos, tikiuosi padėsite klevo lapui :))
2013-10-23 19:25 wrote: dar vadinama gazo sklendes (droselio) padeties davikliu. kompui duoda informacija kiek daug atidarytas gazas. pagrindinis naudojimas trosinese gazo sklendese, kad kompas zinotu kada masina veikia laisvom apsukom (gazo pedalas nenuspaustas) ir kada vairuotojas greitai nuspaude arba atleido gazo pedala. nes greitai pasapaudus gaza kompas duoda papildomo kuro, nepriklausomai nuo kolektoriaus vakuumo ar oro srauto matuokles parodymu.

elektroninese sklendese (be troso) kompas pagal jo parodymus koreguoja sklendes atodaryma priklausomai nuo pedalo paspaudimo.
2013-10-23 19:32 wrote: Ar gali būti jis kaltas? nes man yra tokia bėda . turiu e36 isa. benzinas/Dujos paprastos. Užkūrus, laikosi apsukos apie 1.5, vėliau nukrenta iki 1000. Pradedant važiuoti variklis pridūsta, beveik iki 0 apsukų, spaudžiant gazą iki dugno, toks jausmas kad nepriima gazo paspaudus pėdala, apsukos laikosi vistiek arti 0 ir tik vėliau atsigauna ir pašoką iki normalių apsukų, pasikeičiau LEV, Žvakes.
turetu tik pacioj pradzioj springti, kokia sekunde, o tada atsigauti.. nes droselis, atrodo, pas tave su trosu, tai jis atsidaro bet kuriuo atveju, tik gaza greitai nuspaudus buna misinys kokia sekunde per liesas del to dazniausiai prigesta.

bet reiktu aisku patikrinti.. atjungti fiske ir pamatuoti ar varza keiciasi is daviklio kai spaudai gaza. ir ar atitinka specifikacijas
2013-10-23 19:51
2013-10-23 19:25 wrote: dar vadinama gazo sklendes (droselio) padeties davikliu. kompui duoda informacija kiek daug atidarytas gazas. pagrindinis naudojimas trosinese gazo sklendese, kad kompas zinotu kada masina veikia laisvom apsukom (gazo pedalas nenuspaustas) ir kada vairuotojas greitai nuspaude arba atleido gazo pedala. nes greitai pasapaudus gaza kompas duoda papildomo kuro, nepriklausomai nuo kolektoriaus vakuumo ar oro srauto matuokles parodymu.

elektroninese sklendese (be troso) kompas pagal jo parodymus koreguoja sklendes atodaryma priklausomai nuo pedalo paspaudimo.
2013-10-23 19:32 wrote: Ar gali būti jis kaltas? nes man yra tokia bėda . turiu e36 isa. benzinas/Dujos paprastos. Užkūrus, laikosi apsukos apie 1.5, vėliau nukrenta iki 1000. Pradedant važiuoti variklis pridūsta, beveik iki 0 apsukų, spaudžiant gazą iki dugno, toks jausmas kad nepriima gazo paspaudus pėdala, apsukos laikosi vistiek arti 0 ir tik vėliau atsigauna ir pašoką iki normalių apsukų, pasikeičiau LEV, Žvakes.
2013-10-23 19:47 wrote: turetu tik pacioj pradzioj springti, kokia sekunde, o tada atsigauti.. nes droselis, atrodo, pas tave su trosu, tai jis atsidaro bet kuriuo atveju, tik gaza greitai nuspaudus buna misinys kokia sekunde per liesas del to dazniausiai prigesta.

bet reiktu aisku patikrinti.. atjungti fiske ir pamatuoti ar varza keiciasi is daviklio kai spaudai gaza. ir ar atitinka specifikacijas
Dėkui tau žmogau, dabar maždaug žinosiu :) Ir jeigu ką važiuosiu Diagnostiką daryt. :) Dar kartą ačiū
2013-10-23 20:01
Pirmoj eilej reikia patikrinti variklio sandaruma, nuemus guma tarp matuoklio ir kolektoriaus einanciam varikliui uzspausti anga ant kolektoriaus.Variklis turi uzgesti ir iki 5 sek turi laikytis vakumas.Jei to nera gali buti kiauros alsuoklio slangos, arba sukieteje.Kelis kartus pabandes surasi kur nutekejimas.O po to visa kita.
2013-10-23 20:11
2013-10-23 20:01 wrote: Pirmoj eilej reikia patikrinti variklio sandaruma, nuemus guma tarp matuoklio ir kolektoriaus einanciam varikliui uzspausti anga ant kolektoriaus.Variklis turi uzgesti ir iki 5 sek turi laikytis vakumas.Jei to nera gali buti kiauros alsuoklio slangos, arba sukieteje.Kelis kartus pabandes surasi kur nutekejimas.O po to visa kita.
Pabandysiu :) Dėkui

Your message