galvoju pirkti s6 iki 97metu ,kaip manot yra dar nesudrostu ir ar apsimoka?
Created by
User
2010-03-10
User
2010-03-10 23:31
busiu labai dekingas uz patarimus ir pasidalinta patirtimi
User
2010-03-10 23:57
man atroda turetum rasti dar nesudrostu.seip masina tai yspudinga.ir pats apie tokia svajoju, gal svajone ysipildys kai bedzas 2lt tekainuos
User
2010-03-11 10:29
vienas pazystamas turi, tai per menesi bent 500lt investuoti reikia, nes visokios smulkmenos neduoda ramybes, tai antifrizas bega, tai pedalas stabdzio luzta ir pan...
o vaziuojia super ispudyngai, 4.2 v8 mieste 17-19ltr, super taupiai 16ltr
o vaziuojia super ispudyngai, 4.2 v8 mieste 17-19ltr, super taupiai 16ltr
User
2010-03-11 10:45
mano manymu geriau imt 2.2 varikliu nej 4.2 nes 2.2 vidurkis graziai vaziuojant apie 13
User
2010-03-11 10:55
2010-03-11
10:45 wrote:
mano manymu geriau imt 2.2 varikliu nej 4.2 ;) nes 2.2 vidurkis graziai vaziuojant apie 13 ;)
sanaudos tik 1-2ltr mieste skiriasi, autostradoje manau netgi maziau naudotu v8. Vaziuojia panasiai, tik 2.2 dar gali kokia hibridine turbina primontuoti
User
2010-03-11 12:38
siulau gerai pagalvoti
User
2010-03-11 16:00
nu seip tik i 2.2 teziuriu, jo islaikimas visi kas turi sako kad laba brangus, o yra kas nors isidejes taskines dujas i tokia?ir kaip tada jokiu trukumu neatsiranda?
User
2010-03-11 17:20
i tokia dujas...? na pats pagalvok, kam tada tau toks aparatas, jei zadi ispudinga motora terliot dujomis. Gerai apsvarstyk, ar tau tikrai tokio reikia, kad nereiktu tik 5dieniais uzsikurt seip aparatas ispudingas
User
2010-03-11 17:46
o kas jau atsitiks kad dujas ydesi?vaziuos taipat tik pigiau atsigaukit velniai
User
2010-03-11 17:55
kulturingas nieko neatsitiks! taciau, jei jau zadi toki aparata pirkt, tai buk malonus ir eksplotuok tinkamai. Kodel gamykliskai duu ja nedejo? juk butu pigiau ir vaziavus taip pat, pagal pacio nuomone cia tik mano nuomone, darykit kaip norit toik tiek, kad pigiai eksploatuot, gerai trauktu, ekonomiskai vaziuotu, graziai atrodytu nebuna!
User
2010-03-11 18:02
buna
User
2010-03-11 18:03
pas mane taip yra
User
2010-03-11 18:38
omega? kas dar? na nebent, tau remontas uz 1000lt nedaug, tai tada taip, kas antra masina tokia vazinejas
User
2010-03-11 18:51
ja priziuresiu kaip rejkiant, bet matai nemazai teks su ja vazinet, o juk jei netaupysi tai nieko ir neturesi, del to ir galvoju apie dujas, nes kas i kitas susidejo taskines dujes visi labai patenkinti, tik idomu kaip su situo modeliu visdelto turbina ir 5 cilindrai , tai nelabai nuomones turiu
User
2010-03-11 18:55
na tas tai jo, bet paskaiciuok kiek duju iranga, kazin ar tinkamai veiks... Na cia reik dujininku klaust, bet viska sudejus juk dyzelis neblogas iseina
User
2010-03-11 18:59
na ajsku s 6 nelygink su dyzeliu..bet jaj jau taip nori...tj pirkt a 6 2.5 tdi 103 kw...nuvaryk pacipuot kad apie 700 lt jaj neklystu ir manau lb lengvaj turesi apie 125 kw
User
2010-03-11 19:05
tai be abejo bet paziurek kiek s6 kainuoja, plius 5 purkstuku duju iranga ir kas gaunasi? cia jau tiksliai gali bele koki dyzeli pasidaryt.. Be to ziurek is kitos puses, kiek sansu s6 parduot? O a6 dyzelio? na na nzn, cia mano nuomone...
User
2010-03-11 19:12
kai reikes tvarkyti tai tada spjaudysies tikrai daugiau islaidu reikalaujanti masina. teisingai zmones sako kad imk 2.5 tdi 103kw ir busi ramus dar siulyciau quattro paieskoti
User
2010-03-11 19:14
saunuolis o manau, kad s6 nera jos patvariauios...
User
2010-03-11 19:25
2010-03-11
18:38 wrote:
omega?:D kas dar? na nebent, tau remontas uz 1000lt nedaug, tai tada taip, kas antra masina tokia vazinejas:)
330i
User
2010-03-11 19:38
y s6 geriau duju nedek suesi varikli beto turbininiai varikliai nelabai megsta dujastai kam tau pirkti s6 jai su dujom vazinedamas po metu bus taspat kaip a6 su 2.6 varikliutai siuliciau rimtai pagalvoti.nes cia tas pat kaip nusipirkti sportine masina su galingu varikliu ir vazineti ant duju, anksciau ar veliau tas variklis prades nebetraukti ir ieskosi kitosrimtai pagalvok apie dyzeli kaip kad virsui hebra rase nes manau kad s6 rememontas bus brangesnis nei dyzelio
User
2010-03-11 19:42
o jei dyzelio nenori tai tada 2.8 benzina imk isidesi dujas ir galesi vaziuoti. trauka zymiai mazesne nei s6 bet uzteks ir to
User
2010-03-11 19:43
aik svaigalas prisisapnuoja paskui peza cia nesamones.
User
2010-03-11 19:43
cia to deividasss
User
2010-03-11 19:50
tai bimmer papasakok kanor sprotingo jai as prisisapnaves.paziuresim ka tu protinga papasakosines nemaciau kad kanors protingo butum parases
User
2010-03-11 19:57
buvai dejes dujas i motora su turbo kad sakai nemegsta duju ar tau taip atrodo.as zinau kas vazineja su 1.8 turbo audi jokiu bedu, tai kaip cia taip yra turetu nevaziuot pagal tave.ir delko dujos turetu sudrozt motora
User
2010-03-11 20:10
draugelis turejo tapaty 1.8t ir tik ysidejo dujas pradejo turbina grybauti.beto duju montuotojas sake gad turbininiai varikliai nemegsta duju.o tu pasirodo netoks protingas jai nezinai kuom dujos kenke varikliamsvisu pirma dujos yra sausesnes negu benzas ir stumokliai negauna tokio tepimo kaip nuo benzo.o antra tai kad duju oktaninis skaicius yra didesnis negu benzo kas nezino tai pabandysiu paaiskinti.dujos greiciau uzsiliepsnoja negu benzas ir kai stumoklis dar kyla y virsu juos jau sproksta ir tai kenkia varikliu.todel po kiek laiko an duju vazinejant ir pradeda nebetraukti varikliai
User
2010-03-11 20:10
tai yra didelis skirtumas kur 1.8 turbo kur 2.2 turbo.tas 1.8 yra zymiai paprastesnis variklis ir maziau kaprizingas nei tas 2.2.jausk biski skirtuma.
User
2010-03-11 20:19
iskur bimmer gali zinoti skirtumus jai jis nezino kad dujos kenkia varikliams
maumas
7656 / 0
2010-03-11 20:33
2010-03-11
20:10 wrote:
draugelis turejo tapaty 1.8t ir tik ysidejo dujas pradejo turbina grybauti.beto duju montuotojas sake gad turbininiai varikliai nemegsta duju.o tu pasirodo netoks protingas jai nezinai kuom dujos kenke varikliams:Dvisu pirma dujos yra sausesnes negu benzas ir stumokliai negauna tokio tepimo kaip nuo benzo.o antra tai kad duju oktaninis skaicius yra didesnis negu benzo kas nezino tai pabandysiu paaiskinti.dujos greiciau uzsiliepsnoja negu benzas ir kai stumoklis dar kyla y virsu juos jau sproksta ir tai kenkia varikliu.todel po kiek laiko an duju vazinejant ir pradeda nebetraukti varikliai:)
Kazka kazkur skaitei, vaikine, kazka girdejaiTa kuro uzsiliepsnojima lemia detonacija, kuria apsprendzia oktaninis skaicius.O butent duju jis yra didesnis nei 95 bezino!Taigi, dujos, jei viskas tvarkinga su degimo momentu, kuru, ne velnio negriauna variklio.Sueda varikli aukstos apsukos, nes pats benzinas siek tiek tepa varikli.Tai gi, jei vezinesi iki red line, nedek jokiu duju.Klausimas, kam tada tas turbo, juk turbo savo zavesi parodo butent aukstiems sukiams esant....Arba benzas ir turbo, arba kazkas paprasciau pigiau ir dujos...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-03-11 20:36
nu cia idomiai isvedziojot...
User
2010-03-11 20:43
del tepimo jei nezinojai su duju yranga statosi tokia "laseline" kuri papildomai tepa cilndrus.
User
2010-03-11 20:44
vyrai nebukit kaip vaikai to deividasss: leisk tave pakritikuoti degalu vienas is svarbiausiu rodykliu yra oktaninis skaicius, t.y. atsparumas detonacijai. Benzininio varyklio darbo principas yra suspausti degalu ir oro misyni ir tik po to kibirksties paglba ji uzdegti.. dabar apibendrinkim... jei oktaninis skaicius(OS) lb mazas, tai misinys gali savaime detuonotis ir tai gali rimtai sugadinti varikli, o jei OS bus didesnis, tai tik geriau... bet iki tam tikros ribos, nes degalai su per nelyg dideliu OS uzsidega paveluotai ir taip pat kenkia varikliui. Del duju kenkimo automobiliams ekspertai negali prieit vieningos nuomones, o ka jau kalbet apie paprastus zmones... As asmeniskai prisilaikau nuomones, kad galingas automobilis turi buti varomas benzinu... o jei norima taupyti tada perki kokia S6 ir isidek 2.5tdi... ar blogiausiu atveju detales pasikeisk nuo S6...
User
2010-03-11 20:54
manau ka islejdi s 6 dedamas dujas..o jaj desi naujas tj manau apie 3000 bus...jaj klystu patajsykit...tj nusipirkt dyzely..ir y ta dyzely , butent y varikly ydek 3 tukst litu...o a 6 lb lengva daryt...turba, purkstukaj nuo a 6 110kw...ir cipas..manau 140 kw isspausi is jos tikraj dar jaj kvatro bus tj tikraj geraj..o salerkos 100 km gers 8 litrus tebunie priminant pedala 10..tj bet vis ne 18
User
2010-03-11 20:54
jei noretusi pasidraskyt tai tam yra junktukas kuris lejdzia dujas isjunkt, tada ir spaudi, bet trasoj su bendzu manau per skaudu vazinet be duju , o seip jei asmeniskai dyzelis man ne prisirdies, nemalonus garsas ausei ir yra dar keletas niuansu kodel nepatinka jei noreciau visiskai taupej vazinet imciau maza ir silpna masiniuka, bet man rejkia kad butu malonumas sedet jou ir spaust... del tu detaliu aisku viskas turejo draugas s4 tai matciau kaip skiriasi kainos, bet labai neisgazdino
User
2010-03-11 20:55
2010-03-11
20:44 wrote:
vyrai nebukit kaip vaikai ;) to deividasss: leisk tave pakritikuoti ;) degalu vienas is svarbiausiu rodykliu yra oktaninis skaicius, t.y. atsparumas detonacijai. Benzininio varyklio darbo principas yra suspausti degalu ir oro misyni ir tik po to kibirksties paglba ji uzdegti.. dabar apibendrinkim... jei oktaninis skaicius(OS) lb mazas, tai misinys gali savaime detuonotis ir tai gali rimtai sugadinti varikli, o jei OS bus didesnis, tai tik geriau... bet iki tam tikros ribos, nes degalai su per nelyg dideliu OS uzsidega paveluotai ir taip pat kenkia varikliui. Del duju kenkimo automobiliams ekspertai negali prieit vieningos nuomones, o ka jau kalbet apie paprastus zmones... As asmeniskai prisilaikau nuomones, kad galingas automobilis turi buti varomas benzinu... o jei norima taupyti tada perki kokia S6 ir isidek 2.5tdi... ar blogiausiu atveju detales pasikeisk nuo S6...
pirkti s6 ir deti 2.5 tdi tai cia jokio taupymo nematau, kiek kainuos tas visas malonumas? ir s6 detales bus brangesnes, nes skiriasi stabdziu diskai kaladeles ir t.t.
maumas
7656 / 0
2010-03-11 20:59
Oi oi, tie tauputojai su tokiom masinomPats vazineju dujomis, bet nors nesvaigstu apie s6 ir panasius....Tuscios kalbos....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-03-11 21:00
2010-03-11
20:10 wrote:
draugelis turejo tapaty 1.8t ir tik ysidejo dujas pradejo turbina grybauti.beto duju montuotojas sake gad turbininiai varikliai nemegsta duju.o tu pasirodo netoks protingas jai nezinai kuom dujos kenke varikliams:Dvisu pirma dujos yra sausesnes negu benzas ir stumokliai negauna tokio tepimo kaip nuo benzo.o antra tai kad duju oktaninis skaicius yra didesnis negu benzo kas nezino tai pabandysiu paaiskinti.dujos greiciau uzsiliepsnoja negu benzas ir kai stumoklis dar kyla y virsu juos jau sproksta ir tai kenkia varikliu.todel po kiek laiko an duju vazinejant ir pradeda nebetraukti varikliai:)
2010-03-11
20:33 maumas wrote:
Kazka kazkur skaitei, vaikine, kazka girdejai:)Ta kuro uzsiliepsnojima lemia detonacija, kuria apsprendzia oktaninis skaicius.O butent duju jis yra didesnis nei 95 bezino!Taigi, dujos, jei viskas tvarkinga su degimo momentu, kuru, ne velnio negriauna variklio.Sueda varikli aukstos apsukos, nes pats benzinas siek tiek tepa varikli.Tai gi, jei vezinesi iki red line, nedek jokiu duju.Klausimas, kam tada tas turbo, juk turbo savo zavesi parodo butent aukstiems sukiams esant....Arba benzas ir turbo, arba kazkas paprasciau pigiau ir dujos...
kaska senai skaiciau matai su dyzeliu vazineju tai perdaug dujom ir nesidomiu as sneku tik is patirties kiek esu mates tai kas su dujom vazinieja apie pora metu tai visu trauka ryskiai sumazejo, sakyciau smauge visi bet zinau ir mergina vazinejancia ant duju ir ji tikrai nevazineja aukstom apsukom
User
2010-03-11 21:00
tj nx pirkt s 6 ir det 2.5 tdi ? tada pirk a 6 ir tiek nebus jokiu bedu na kaip kam...as uz dyzely..ajsku yra kam tik benzas kaip kam
User
2010-03-11 21:07
kejst variklius cia yra nesamone
maumas
7656 / 0
2010-03-11 21:07
As vazineju nuo 2004m. dujomis, nu vis dar vaziuoju, vaziuoju...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7656 / 0
2010-03-11 21:09
Deividasss'ai, dyzeliui yra cetaninis skaucius, cia apie savaimini kuro uzsidegima cilindre
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-03-11 21:11
viskas gerai su tom dujom, nereikia keikti cia ju taip zinau kas vazineja apie 7 metus ir jokios traukos dingimo nepastebeta tikrai.reikia priziureti varikli ir bus tvarkoj.
User
2010-03-11 21:13
as turejau audine 2.2 turbo su dujom metus viskas gerai buvo bet po metu turbina isejo idejom kitai po poros menesiu isejo kai nuvaziam pas duju specus jie pradejo juoktis ir sako jei neturi kur pinigu deti tai duog man
User
2010-03-11 21:15
tai rejskai rejkia nusitejkt metams pasivazinet , o poto iskart ziuretis ka nors naujo
maumas
7656 / 0
2010-03-11 21:15
Pas dauguma masinu benzo purkstukai stovi pacioj galvoj, todel megsta uzsikoksuoti, o mono purskale, kaip karbiuratoriuje zikliorius-virs isiurbimo kolektoriaus, taigi sansu pridegt jam nelabai yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-03-11 21:27
2010-03-11
21:09 maumas wrote:
Deividasss'ai, dyzeliui yra cetaninis skaucius, cia apie savaimini kuro uzsidegima cilindre:)
as zinau kad dyzelio yra cetaninis skaiciu.bet nesupratau ka tu tuo norejai pasakyti maumas
maumas
7656 / 0
2010-03-11 21:31
Prastas kuras, netinkamas kuras, lygiai taip pat dauzo varikli, nesvarbu dujos, benzas, dyzelis...Detonacija dyzelyje irgi vyksta, prie tam tikru aplinkybiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-03-12 02:45
nu nezinau pilu rusisika dyzelina is furu vaziuoja gerai
User
2010-03-12 12:30
pirkt s6 ir det i ja dujas tai ce yra sokimas auksciau banbos. Is perkant 2.2t reiktu pamirst ten apie visokius taupymus ir ekonomijas ce ne ta klase. Pasidomekit kiek jom variklio kapitalinis kainuoja ir panasiai. Ir is vis jei esi nenusitekes i ja idet kiek ji pati kainuoja , tai geriau nepirk jos
Your message |
|