User
2011-12-09 15:20
Tai vat nusprendziau pirkti renault espace 3, benzinini 2.0 varikliu, ir noreciau suzinoti kaip su juo reikalai? Taipogi turiu renault espace 2 bet tarpine parejus, tai kiek kainuotu tarpine pasikeist?
User
2011-12-09 19:36
Patarkit zmones!
zarachas
4021 / 0
2011-12-09 19:51
Patarimas būtų toks: pataupyk ant dyzelio...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-09 20:04
Bet sako , kad tie dyzelinei 2.2 motorai ne laiko. Man idomu ar geri tie benzininiai 2.0 motorai, nes zadu statyt tesiogines dujas
User
2011-12-09 20:40
As gi anksciau tokia tema sukures, tingi ten rasyt?
User
2011-12-09 21:22
Bet gi ten kalbama apie benzinini 3.0 varikli. O as noriu pirkti benzinini 2.0 varikli
User
2011-12-09 22:11
Aš turiu 2.2dci variklis tai jokių problemų tik labai svarbu tepalas
User
2011-12-09 22:18
Aš pilu mobil sintetini neseniai buvau užpyles pusiau sintetini elf tai nespėjau valyti AGR vožtuvą dabar vėl pakeičiau MOBILA sintetika ir viskas pasibaigė
zarachas
4021 / 0
2011-12-09 23:05
2011-12-09
20:04 wrote:
Bet sako , kad tie dyzelinei 2.2 motorai ne laiko. Man idomu ar geri tie benzininiai 2.0 motorai, nes zadu statyt tesiogines dujas:smartass:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-09 23:28
Aciu uz nuomone. Nusprendziau dairytis dyzelio. Tik, kad 1.9 dTi ir 2.2dCi kaina daug didesne negu 2.2 dTi. Na seip tai kaip draugas sake vienas, perkant automobili tai tik laimes reikalas.
User
2011-12-10 09:44
2011-12-09
20:04 wrote:
Bet sako , kad tie dyzelinei 2.2 motorai ne laiko. Man idomu ar geri tie benzininiai 2.0 motorai, nes zadu statyt tesiogines dujas:smartass:
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?
User
2011-12-10 10:07
Man idomu dar paklausti ar mieste su espace benzininiu 2.0 varikliu tilpciau i 10 litru?
User
2011-12-10 10:13
2011-12-10
10:07 wrote:
Man idomu dar paklausti ar mieste su espace benzininiu 2.0 varikliu tilpciau i 10 litru?;)
ziurint koks miestas, jeigu ten 2 sviesoforai ir 3 perejos tai tilptum, didziuosiuose miestuose niekaip.
User
2011-12-10 10:14
O tada didziuose miestuose kiek valgo?
User
2011-12-10 10:33
2011-12-10
10:14 wrote:
O tada didziuose miestuose kiek valgo?:)
nu cia priklauso nuo vaziavimo stiliaus daug kas... duok man bulka 1.6d as jai ir gerokai virs 10 susert galiu ir apie 6l. bet tokiam kaune ar vilniuj kur del sviesoforu gazas- stabdis, gazas- stabdis i 10l sutilpti tikrai sunkoka arba tiksliau beveik neimanoma
User
2011-12-10 12:01
2011-12-09
19:36 wrote:
Patarkit zmones! :helpsmilie:
Esu girdėjęs kad 2litraų benzinas yra geri varikliai.Pats važinėju su 2.0T 120kw.dujos jau 3, 5metų.Kol kas viskas gerai.Mieste valgo apie 12-14l dujų, užmiestyje apie 8-9ltr.
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 13:16
2011-12-09
20:04 wrote:
Bet sako , kad tie dyzelinei 2.2 motorai ne laiko. Man idomu ar geri tie benzininiai 2.0 motorai, nes zadu statyt tesiogines dujas:smartass:
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
Ne taip paklausei. Reikėjo klausti, kuo jie ne šūdas. Ekonomiškumas tai čia faktas, bet ne tame esmė. Esmė tame, kad jie tikrai daug lepesni nei dyzeliai. Dyzelių lengvesnė profilaktika, diagnostika ir kt. smulkmenos. Dyzelius lengviau parduoti, taip pat juos sunkiau nuvaryti į kapus. Įdedant dujas vapšie tada prasideda visokios nesąmonės, kaip nesikuria tuo ar anuo, nuėjo tas ar anas, pradėjo pulsuoti, užsikišo ir t.t. Nu kas turi dujas, tai tuos dalykus geriau žino, aš neturėjęs - tai žinau tik iš apkalbų ir pan., nes dauguma su tais blynais važinėja, tipo ekonomiškiau. Žinoma, po to perka dyzelius. Jau dauguma perėjo, kurie atėjo į protą. Nu, o šiaip tai jeigu jau pirkti, tai tik dyzelį. Jau geriau prastesnį, jeigu neišeina normalesnis, bet bus už ką mokėti. Ir be to, atsidaryk kapotą benzino ir dyzelio, palygink kiek pas vieną visokių šūdukų prikišta ir kiek pas kitą. Važiavimas taip pat skiriasi. Tarkim, kad ir reikia kažką parsivežti, visgi didesnis automobilis, tai priekabą kokią užpisk ant galo ir benzinas apsiveršiuos, o dyzeliui px, nes pas jį ne greitis, o galia. Nu ir žinoma tik su mechanine pavarų dėže. O taip tai sėkmės renkantis. Kuro sąnaudos bent jau mūsų (1, 9 l dTi) niekada neviršijo 7 l/100 km, nesvarbu - miestas ar užmiestas. Nu bet čia jau skaitosi nemažai, bet tuščias beveik nevažiuoja...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 13:21
2011-12-09
20:04 wrote:
Bet sako , kad tie dyzelinei 2.2 motorai ne laiko. Man idomu ar geri tie benzininiai 2.0 motorai, nes zadu statyt tesiogines dujas:smartass:
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
3- espeisu per 3- metus isukau 290 000km , dujas-brc, paprastas dejausi pats , ir jokiu bedu motoras 2, 0 16v 103kw, labai reiklus geriems tepalams, pilu LIQUI MOLY 5w30, aisku pries 3 metus rida buvo 50 000, ir stiprokai mustas bet tex geras. o dyzel ir dti ir dci reik tik GERU tepalu bet jei pirkciau vel tai geriau dci. isbandes visus model 1, 2, 3, visus dyzel ir benzin, 4-speisas nepatiko. jei benzinas tai nereikliausias senas 2, 0 iki 99 metu. o sanaudos 2, 0 16v miestas 12, iki 110 9-10 su traliuku 15, aisku vasara ir vaziuojant protingai.
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 13:25
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
2011-12-10
13:21 wrote:
3- espeisu per 3- metus isukau 290 000km , dujas-brc, paprastas dejausi pats , ir jokiu bedu motoras 2, 0 16v 103kw, labai reiklus geriems tepalams, pilu LIQUI MOLY 5w30, aisku pries 3 metus rida buvo 50 000, ir stiprokai mustas bet tex geras. o dyzel ir dti ir dci reik tik GERU tepalu bet jei pirkciau vel tai geriau dci. isbandes visus model 1, 2, 3, visus dyzel ir benzin, 4-speisas nepatiko. jei benzinas tai nereikliausias senas 2, 0 iki 99 metu. o sanaudos 2, 0 16v miestas 12, iki 110 9-10 su traliuku 15, aisku vasara ir vaziuojant protingai.
Kai mes pilame dykai gaunamus MAN'o tepalus, tai kažkaip nekreipėme dėmesio, kad dyzeliui reikia gerų tepalų. Tą patį pilame ir į BMW, Opel, Audi ir pan. automobilius, nė vienas neparėjo. Gal dėl to, kad DYZELIS?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 13:27
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
2011-12-10
13:21 wrote:
3- espeisu per 3- metus isukau 290 000km , dujas-brc, paprastas dejausi pats , ir jokiu bedu motoras 2, 0 16v 103kw, labai reiklus geriems tepalams, pilu LIQUI MOLY 5w30, aisku pries 3 metus rida buvo 50 000, ir stiprokai mustas bet tex geras. o dyzel ir dti ir dci reik tik GERU tepalu bet jei pirkciau vel tai geriau dci. isbandes visus model 1, 2, 3, visus dyzel ir benzin, 4-speisas nepatiko. jei benzinas tai nereikliausias senas 2, 0 iki 99 metu. o sanaudos 2, 0 16v miestas 12, iki 110 9-10 su traliuku 15, aisku vasara ir vaziuojant protingai.
be abejo labai gaug reiskia duju kokybe nuvykus i vokietija ju dujom vaziuoji daugiau km ir variklis dirba kitaip
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 13:29
Tai kalba eina apie lietuviškas dujas...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 13:46
2011-12-09
23:05 zarachas wrote:
Tai 2.2 l dTi yra chakalis. Aš kalbu apie 1, 9 l dTi, o dėl dCi nieko negaliu pasakyti, bet aišku jie geresni už dTi (kalbu apie 2, 2 l)... ;) Benzinai ar tai dujos visi yra šūdas. Ir ne bet koks, o TOTALUS... :beer:
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
2011-12-10
13:16 zarachas wrote:
Ne taip paklausei. Reikėjo klausti, kuo jie ne šūdas. Ekonomiškumas tai čia faktas, bet ne tame esmė. Esmė tame, kad jie tikrai daug lepesni nei dyzeliai. Dyzelių lengvesnė profilaktika, diagnostika ir kt. smulkmenos. Dyzelius lengviau parduoti, taip pat juos sunkiau nuvaryti į kapus. Įdedant dujas vapšie tada prasideda visokios nesąmonės, kaip nesikuria tuo ar anuo, nuėjo tas ar anas, pradėjo pulsuoti, užsikišo ir t.t. Nu kas turi dujas, tai tuos dalykus geriau žino, aš neturėjęs - tai žinau tik iš apkalbų ir pan., nes dauguma su tais blynais važinėja, tipo ekonomiškiau. Žinoma, po to perka dyzelius. Jau dauguma perėjo, kurie atėjo į protą. Nu, o šiaip tai jeigu jau pirkti, tai tik dyzelį. Jau geriau prastesnį, jeigu neišeina normalesnis, bet bus už ką mokėti. Ir be to, atsidaryk kapotą benzino ir dyzelio, palygink kiek pas vieną visokių šūdukų prikišta ir kiek pas kitą. Važiavimas taip pat skiriasi. Tarkim, kad ir reikia kažką parsivežti, visgi didesnis automobilis, tai priekabą kokią užpisk ant galo ir benzinas apsiveršiuos, o dyzeliui px, nes pas jį ne greitis, o galia. Nu ir žinoma tik su mechanine pavarų dėže. O taip tai sėkmės renkantis. Kuro sąnaudos bent jau mūsų (1, 9 l dTi) niekada neviršijo 7 l/100 km, nesvarbu - miestas ar užmiestas. Nu bet čia jau skaitosi nemažai, bet tuščias beveik nevažiuoja... :drink:
neturejes nekalbek, nuogirdos dar ne viskas, asmeniskai esu apturejes daug auto tiek dyzeliu tiek benz ir su dujomis. galutinis variantas vienas auto tik benzininis, kitas darbinis arklys su dojumis. benzino netgi su dujomis (jeigu deta ne pas sudaranki dede vasia garazuose) eksplotacija bus kur kas pigesne nei dyzelio. nesikurimas "tuo ar anuo" yra sena problema egzistavusi automobiliuose kurie naudojo senaja duju iranga, 4 kartos taskines dujos sia problema praktiskai issprende. o ekonomiskumas kuri jus ponas taip aukstinate yra didziulis pliusas tik nesugebantiems ismaitinti benzininio auto. o apie dyzelio pirkima jei neiseina padorus tai isvis geriau patylesiu, nes cia "ekonomija" dingsta... sutiksiu tik del vieno fakto, kad benzai neskirti tampyt priekabas
User
2011-12-10 14:57
dyz. varikliai turi mazsni resursas nei papratsi benzinai be to benzina islaikyti pigiau jo kaina tiek naujo tiek padeveto yra mazesne, dyz. auto dazniausiai normaliose salyse perkamos tu zmoniu kurie prasuka lb daug kilometru arba dyz auto yra tik darbiniai arkliai. Seno dyz. remontas, o ipatingai nuo kokiu 2000 kainuoja lb daug, o rasti ji pigiai ir dar gera tai ..... Vazinejau su daug dyzeliu ir benzinu/duju visgi statau uz dujas jai kura pili degalineje jos iseina pigiau jai vaziuoji daug atsiperka ir atperka visus auto remontus be to galu gale ir parduoti lengviau taip kad kur jau cia totalus sudas? O espeiso atveju tas 2, 2 dyz. variklis tikrai nera taupus tad manau jai jau norit sio varginancio modelio imkit benzina ir dekite dujas gal pavyks rasti nebloga, o ne nudrenkta dyzeli sukanti trecia kart iki menulio ir atgal...
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 16:51
2011-12-10
09:44 wrote:
:lol: mane ne karta buvai apkaltines neargumentuota nuomone, tai dabar ponuli argumentuok kodel benzinai sudas? nes tavo kiseneje nepakanka kapeiku ismatint toki?:lol:
2011-12-10
13:16 zarachas wrote:
Ne taip paklausei. Reikėjo klausti, kuo jie ne šūdas. Ekonomiškumas tai čia faktas, bet ne tame esmė. Esmė tame, kad jie tikrai daug lepesni nei dyzeliai. Dyzelių lengvesnė profilaktika, diagnostika ir kt. smulkmenos. Dyzelius lengviau parduoti, taip pat juos sunkiau nuvaryti į kapus. Įdedant dujas vapšie tada prasideda visokios nesąmonės, kaip nesikuria tuo ar anuo, nuėjo tas ar anas, pradėjo pulsuoti, užsikišo ir t.t. Nu kas turi dujas, tai tuos dalykus geriau žino, aš neturėjęs - tai žinau tik iš apkalbų ir pan., nes dauguma su tais blynais važinėja, tipo ekonomiškiau. Žinoma, po to perka dyzelius. Jau dauguma perėjo, kurie atėjo į protą. Nu, o šiaip tai jeigu jau pirkti, tai tik dyzelį. Jau geriau prastesnį, jeigu neišeina normalesnis, bet bus už ką mokėti. Ir be to, atsidaryk kapotą benzino ir dyzelio, palygink kiek pas vieną visokių šūdukų prikišta ir kiek pas kitą. Važiavimas taip pat skiriasi. Tarkim, kad ir reikia kažką parsivežti, visgi didesnis automobilis, tai priekabą kokią užpisk ant galo ir benzinas apsiveršiuos, o dyzeliui px, nes pas jį ne greitis, o galia. Nu ir žinoma tik su mechanine pavarų dėže. O taip tai sėkmės renkantis. Kuro sąnaudos bent jau mūsų (1, 9 l dTi) niekada neviršijo 7 l/100 km, nesvarbu - miestas ar užmiestas. Nu bet čia jau skaitosi nemažai, bet tuščias beveik nevažiuoja... :drink:
2011-12-10
13:46 wrote:
neturejes nekalbek, nuogirdos dar ne viskas, asmeniskai esu apturejes daug auto tiek dyzeliu tiek benz ir su dujomis. galutinis variantas vienas auto tik benzininis, kitas darbinis arklys su dojumis. benzino netgi su dujomis (jeigu deta ne pas sudaranki dede vasia garazuose) eksplotacija bus kur kas pigesne nei dyzelio. nesikurimas "tuo ar anuo" yra sena problema egzistavusi automobiliuose kurie naudojo senaja duju iranga, 4 kartos taskines dujos sia problema praktiskai issprende. o ekonomiskumas kuri jus ponas taip aukstinate yra didziulis pliusas tik nesugebantiems ismaitinti benzininio auto. o apie dyzelio pirkima jei neiseina padorus tai isvis geriau patylesiu, nes cia "ekonomija" dingsta... sutiksiu tik del vieno fakto, kad benzai neskirti tampyt priekabas:)
Kieme stovėjo, pats asmeniškai neturėjau ir neturėsiu. Nu nebent nusipirksiu perdarymui, nes dyzeliniai automobiliai būna tik populiarūs, o kažkas šūstresnio jau tik benzinai (pvz. dauguma kupų, kabrioletų, visokie VW Corrado ir pan.), tad tik dėl to. Nu žinai, seimo nariai ir panašūs veikėjai važinėja irgi tik su benzinu ir dar renkasi automatinę pavarų dėžę, kad dar daugiau imtų to kuro, nes jiems px, jie žiūri į komfortą ir pan. dalykus, o ne į ekonomiją, kai aš pats gyvenu kaime, savo rankomis renkuosi tą pačią supistą traukę, dedu po ja tai žarnos, tai diržo kampą, kad tik ilgiau trauktų ir nereikėtų pirkti naujos. Sudedu atgal, sutepu, jeigu reikia, ir į trasą. Pavažiuoju kelis kilometrus ir vėl krapštausi, nes nesu turtingas, neturiu gero automobilio, tai ir neturiu tų pinigų tvarkymui servisuose ar piltis kurą iš degalinės. Čia jau prabanga, o jeigu užsidirbi, tai žinoma geriau benzinas/dujos. Juk dažniausiai jaunimas su tokiais ir važinėja, tik seniai ir pagyvenę žmonės renkasi dyzelius ir ne dėl to, kad jie netraukia, o dėl to, kad pagaliau ateina į protą, kad dyzeliai vis dėl to yra the best. Na, gera dujų įranga girdėjau irgi ne šmotą kainuoja, tai dar ją tinkamai įsidėti yra ką veikti + ten dar ta dujų TA, kažkokios ekspertizės, kitos nesąmonės, tai nx. Terliojimasis grynas. Čiuju net nemokėčiau aš jų užsipilti. Na, o dėl viso kito tebūnie, aš tesiog išsakiau savo nuomonę, JUK NE AŠ PIRKSIU IR VAŽINĖSIU...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 17:35
2011-12-10
13:16 zarachas wrote:
Ne taip paklausei. Reikėjo klausti, kuo jie ne šūdas. Ekonomiškumas tai čia faktas, bet ne tame esmė. Esmė tame, kad jie tikrai daug lepesni nei dyzeliai. Dyzelių lengvesnė profilaktika, diagnostika ir kt. smulkmenos. Dyzelius lengviau parduoti, taip pat juos sunkiau nuvaryti į kapus. Įdedant dujas vapšie tada prasideda visokios nesąmonės, kaip nesikuria tuo ar anuo, nuėjo tas ar anas, pradėjo pulsuoti, užsikišo ir t.t. Nu kas turi dujas, tai tuos dalykus geriau žino, aš neturėjęs - tai žinau tik iš apkalbų ir pan., nes dauguma su tais blynais važinėja, tipo ekonomiškiau. Žinoma, po to perka dyzelius. Jau dauguma perėjo, kurie atėjo į protą. Nu, o šiaip tai jeigu jau pirkti, tai tik dyzelį. Jau geriau prastesnį, jeigu neišeina normalesnis, bet bus už ką mokėti. Ir be to, atsidaryk kapotą benzino ir dyzelio, palygink kiek pas vieną visokių šūdukų prikišta ir kiek pas kitą. Važiavimas taip pat skiriasi. Tarkim, kad ir reikia kažką parsivežti, visgi didesnis automobilis, tai priekabą kokią užpisk ant galo ir benzinas apsiveršiuos, o dyzeliui px, nes pas jį ne greitis, o galia. Nu ir žinoma tik su mechanine pavarų dėže. O taip tai sėkmės renkantis. Kuro sąnaudos bent jau mūsų (1, 9 l dTi) niekada neviršijo 7 l/100 km, nesvarbu - miestas ar užmiestas. Nu bet čia jau skaitosi nemažai, bet tuščias beveik nevažiuoja... :drink:
2011-12-10
13:46 wrote:
neturejes nekalbek, nuogirdos dar ne viskas, asmeniskai esu apturejes daug auto tiek dyzeliu tiek benz ir su dujomis. galutinis variantas vienas auto tik benzininis, kitas darbinis arklys su dojumis. benzino netgi su dujomis (jeigu deta ne pas sudaranki dede vasia garazuose) eksplotacija bus kur kas pigesne nei dyzelio. nesikurimas "tuo ar anuo" yra sena problema egzistavusi automobiliuose kurie naudojo senaja duju iranga, 4 kartos taskines dujos sia problema praktiskai issprende. o ekonomiskumas kuri jus ponas taip aukstinate yra didziulis pliusas tik nesugebantiems ismaitinti benzininio auto. o apie dyzelio pirkima jei neiseina padorus tai isvis geriau patylesiu, nes cia "ekonomija" dingsta... sutiksiu tik del vieno fakto, kad benzai neskirti tampyt priekabas:)
2011-12-10
16:51 zarachas wrote:
Kieme stovėjo, pats asmeniškai neturėjau ir neturėsiu. Nu nebent nusipirksiu perdarymui, nes dyzeliniai automobiliai būna tik populiarūs, o kažkas šūstresnio jau tik benzinai (pvz. dauguma kupų, kabrioletų, visokie VW Corrado ir pan.), tad tik dėl to. Nu žinai, seimo nariai ir panašūs veikėjai važinėja irgi tik su benzinu ir dar renkasi automatinę pavarų dėžę, kad dar daugiau imtų to kuro, nes jiems px, jie žiūri į komfortą ir pan. dalykus, o ne į ekonomiją, kai aš pats gyvenu kaime, savo rankomis renkuosi tą pačią supistą traukę, dedu po ja tai žarnos, tai diržo kampą, kad tik ilgiau trauktų ir nereikėtų pirkti naujos. Sudedu atgal, sutepu, jeigu reikia, ir į trasą. Pavažiuoju kelis kilometrus ir vėl krapštausi, nes nesu turtingas, neturiu gero automobilio, tai ir neturiu tų pinigų tvarkymui servisuose ar piltis kurą iš degalinės. Čia jau prabanga, o jeigu užsidirbi, tai žinoma geriau benzinas/dujos. Juk dažniausiai jaunimas su tokiais ir važinėja, tik seniai ir pagyvenę žmonės renkasi dyzelius ir ne dėl to, kad jie netraukia, o dėl to, kad pagaliau ateina į protą, kad dyzeliai vis dėl to yra the best. Na, gera dujų įranga girdėjau irgi ne šmotą kainuoja, tai dar ją tinkamai įsidėti yra ką veikti + ten dar ta dujų TA, kažkokios ekspertizės, kitos nesąmonės, tai nx. Terliojimasis grynas. Čiuju net nemokėčiau aš jų užsipilti. Na, o dėl viso kito tebūnie, aš tesiog išsakiau savo nuomonę, JUK NE AŠ PIRKSIU IR VAŽINĖSIU...:lol:
as irgi kazkada taip snekejau, kad niekada nepirksiu dujines masinos, niekada nedesiu duju ir vazinesiu tik su bendzu arba dyzeliu, nu bet isigijau masina su dujom ir dabar mano nuomone stipriai pasikeite apie masina su dujomis... apie ta nesikurima, tai cia labai stipriai perdeta ir greiciau manau, kad viena rytai taip greiciau nutiks su dyzeliu, negu su bendzinine masina, taip, kad siulau keisti savo principini nusistatyma pries ir pabandyti ir kitas auto... cia panasiai, kaip tvirtinti, kad visos kitos auto yra sudai, jeigu tik su bmw yra teke vazinet... tai po galais, is kur tau geriau zinot, jeigu tu kitoj auto net sedejes nesi ir tik tvirtini savo nuomone del isankstinio nusistatymo... cia as kalbu bendrai, nenoredamas nieko izeisti ar panasiai
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 17:51
robisas, na, ne visi yra vienodi. Šiaip esu važinėjęs su daug automobilių, žinoma grabais, o ne tais naujausiais ir pan., nes tie man nepatinka ne tik savo metais, bet ir formos per apvalios ir pan. O šiaip tai žinau ką reiškia neužkurti automobilio ankstų rytą, kai žiauriai šalta. Buvo taip ir tikrai ne kartą, tad dėl to tikiu, jog benzinas būtų geresnis variantas + jų akumuliatoriai pigesni, nes yra silpnesni. Nu bet tas važiavimas su jais yra tikra kančia. Aišku čia skonio reikalas ir dar priklauso nuo automobilio. Šūdas yra tuo atveju, kad yra pigesni nei dyzeliai. Vien dėl to gamintojai nustato jiems žemesnę kainą, o kodėl? Todėl, kad jie prastesni...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 18:06
Turėjau 2 esp 2.8 variklis b/d paprasta dujų sistema ir jokių problemų neturėjau ir priekaba tampydavau tai galiu iš praktiškos pusės gera mašina.Ypač kas gyvena kaime tai jo yra baze aukštesnė už 3esp.O kai pirkau tai visokių nesamonių visi prikalbėjo, kad varikliai nelaiko jokių problęmų nebuvo. Kuro sąnaudos mieste:11-13, užm.9-11 l/100km.
User
2011-12-10 18:16
na cia diskusija jau darosi ne apie tai, nuo ko ji buvo pradeta, bet as dar vistiek pridursiu, kad cia jau yra pasirinkimo laisve ir kiekvieno skonio reikalas, man taip pat labiau zavi dyzeliai kaip varikliai ir darbas, taciau, kad ir kaip ten bebutu tenka pripazinti, kad dyzelio islaikymas yra kurkas brangesnis uz benzino ir ne vien del detaliu kainu, bet kiek del paciu detaliu, nes pats dyzelinis variklis kaip agregatas turi labai daug preciziniu detaliu, kurios dirba prie aukstu slegiu, del to detales patiria didesnius stresus ir labiau dyla, be to dyzeliu gedimu diagnostika ir paciu gedimu salinimas yra kur kas sudetingesni ir brangesni del man katik jau isvardytu priezasciu
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 18:55
Jo, pirkite visi benzinus ir dar prištampuokite bombas, tikrai važinėsite ilgai ir laimingai. Gal atpigs tada dyzeliukai...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 20:51
2011-12-10
17:51 zarachas wrote:
robisas, na, ne visi yra vienodi. Šiaip esu važinėjęs su daug automobilių, žinoma grabais, o ne tais naujausiais ir pan., nes tie man nepatinka ne tik savo metais, bet ir formos per apvalios ir pan. O šiaip tai žinau ką reiškia neužkurti automobilio ankstų rytą, kai žiauriai šalta. Buvo taip ir tikrai ne kartą, tad dėl to tikiu, jog benzinas būtų geresnis variantas + jų akumuliatoriai pigesni, nes yra silpnesni. Nu bet tas važiavimas su jais yra tikra kančia. Aišku čia skonio reikalas ir dar priklauso nuo automobilio. Šūdas yra tuo atveju, kad yra pigesni nei dyzeliai. Vien dėl to gamintojai nustato jiems žemesnę kainą, o kodėl? Todėl, kad jie prastesni... :smoke:
logika kaip pas begemota kuris bijojo skiepu benzinai pigesni todel, kad jie prastesni gal del to kad zyzeli pagaminti kainuoja brangiau? Auksto slegio kuro siurbliai, turbos, purkstukai kuriems naudojami spec metalo lydiniai o kur dar islaidos gerso medziagoms ir vibracijos slopinimui.... Tai ir susiveda i kaina.... naujas dyzelis gerai, senas paprastas dyzelis gerai bet neekonomiskas, o viduriukas (uzdrostas 5 metu dyzeliis) vienareiksmiskas blogis ir jokios ekonomijos kai remontui palieki 3 kart tiek kiek sutaupai
User
2011-12-10 20:52
2011-12-10
18:16 wrote:
na cia diskusija jau darosi ne apie tai, nuo ko ji buvo pradeta, bet as dar vistiek pridursiu, kad cia jau yra pasirinkimo laisve ir kiekvieno skonio reikalas, man taip pat labiau zavi dyzeliai kaip varikliai ir darbas, taciau, kad ir kaip ten bebutu tenka pripazinti, kad dyzelio islaikymas yra kurkas brangesnis uz benzino ir ne vien del detaliu kainu, bet kiek del paciu detaliu, nes pats dyzelinis variklis kaip agregatas turi labai daug preciziniu detaliu, kurios dirba prie aukstu slegiu, del to detales patiria didesnius stresus ir labiau dyla, be to dyzeliu gedimu diagnostika ir paciu gedimu salinimas yra kur kas sudetingesni ir brangesni del man katik jau isvardytu priezasciu :beer:
pritariu 300 procentu
User
2011-12-10 20:53
2011-12-10
18:55 zarachas wrote:
Jo, pirkite visi benzinus ir dar prištampuokite bombas, tikrai važinėsite ilgai ir laimingai. Gal atpigs tada dyzeliukai... :thumbup:
kokias bombas gal islysk kada is kaimo paziurek kaip zmones gyvena nes jau pradedi nervint penkiolikos metu snargliaus skiedalais
User
2011-12-10 20:59
2011-12-10
18:55 zarachas wrote:
Jo, pirkite visi benzinus ir dar prištampuokite bombas, tikrai važinėsite ilgai ir laimingai. Gal atpigs tada dyzeliukai... :thumbup:
2011-12-10
20:53 wrote:
kokias bombas :shocking: gal islysk kada is kaimo paziurek kaip zmones gyvena nes jau pradedi nervint penkiolikos metu snargliaus skiedalais:director:
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 21:05
mauuuzeris, tiesiog negadinsiu žmogui temos ir nuotaikos. Savo nuomonės kelis kartus neargumentuosiu ir neperpasakosiu, jeigu nedašunta. Tiesiog. Peace...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 21:29
O mano nuomonė tokia, niekada gyvenime nepirksiu dyzelio kaip savo asmeninio automobilio Kadangi naujos, šiuolaikinės, modernios.. taip pat visiškai netraukia, nes tiesiog baisu pagalvot, kas iš jų liks po 5... 10 metų.. nukris tos plastmasės, elektronika neišlaikys, o reiškia ir mašina nebevažiuos, tai varyt ją į servisą taps hobiu, tokia mano nuomonė. Taigi kadangi naujas atmetam, lieka senieji dyzeliai, kurie man sudarė tokį nemalonų įspudį su savo gazo pedalais iki dugno ir ji vistiek netraukia, kad tiesiog.. Ne, ačiū. Nesakau, kad reikia ferrario ar, kad šautų iš vietos, bet tiesiog aš asmeniškai neturiu kantrybės dyzeliui, tie visi neužsivedimai prie šalčio, brangus išlaikymas ir žinoma negaliu nepaminėt.. garsas ( tar tar tar tar tar.... ) O dėl benzino/dujų, taip pat, ankščiau sakiau ne, ne, ne, bet pakeičiau savo nuomonę, poto kai teko susidurti su jom pačiam, draugam ir supratau, jog kokybiškai, ne kokio tai kreivarankio, įstatytos bei jei pati sistema yra gera, nauja, jos prilygsta betkokiai kitai sistemai, todėl dabar aš pilnai už, nes galim sakyt tas pats automobilis, važiuoja beveik per pus pigiau
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 21:32
Turbūt niekas nemoka skaityti temos pavadinimo...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 22:03
2011-12-10
21:32 zarachas wrote:
Turbūt niekas nemoka skaityti temos pavadinimo... :(
o tu gaidys
User
2011-12-10 22:16
2011-12-10
21:29 wrote:
O mano nuomonė tokia, niekada gyvenime nepirksiu dyzelio kaip savo asmeninio automobilio :) Kadangi naujos, šiuolaikinės, modernios.. taip pat visiškai netraukia, nes tiesiog baisu pagalvot, kas iš jų liks po 5... 10 metų.. :) nukris tos plastmasės, elektronika neišlaikys, o reiškia ir mašina nebevažiuos, tai varyt ją į servisą taps hobiu, tokia mano nuomonė. Taigi kadangi naujas atmetam, lieka senieji dyzeliai, kurie man sudarė tokį nemalonų įspudį su savo gazo pedalais iki dugno ir ji vistiek netraukia, kad tiesiog.. Ne, ačiū. :) Nesakau, kad reikia ferrario ar, kad šautų iš vietos, bet tiesiog aš asmeniškai neturiu kantrybės dyzeliui, tie visi neužsivedimai prie šalčio, brangus išlaikymas ir žinoma negaliu nepaminėt.. garsas ( tar tar tar tar tar.... :thumbdown: ) O dėl benzino/dujų, taip pat, ankščiau sakiau ne, ne, ne, bet pakeičiau savo nuomonę, poto kai teko susidurti su jom pačiam, draugam ir supratau, jog kokybiškai, ne kokio tai kreivarankio, įstatytos bei jei pati sistema yra gera, nauja, jos prilygsta betkokiai kitai sistemai, todėl dabar aš pilnai už, nes galim sakyt tas pats automobilis, važiuoja beveik per pus pigiau :)
dar beje tenka pridurti, kad turint dyzeli, reikia ieskoti is kur gauti saliarkos pigiau, o kai jos ne visada yra, tai tada darosi keblu, o duju kaina yra nedidele degalinese ir nereikia ieskoti is kur ju gauti pigiau, taciau vienintelis duju minusa izvelgiu tik ta, kad automobilyje reikia veziotis papildoma baka, kuris uzima bagazines arba zapaskes vieta, kas is dalies siek tiek yra nepatogu nors ir tai gamintojai jau issprende taip, montuodami duju irangas po galinemis sedynemis ir panasiai, taip, kad ju net nesimato ir neuzima jokios naudingos vietos
zarachas
4021 / 0
2011-12-10 22:31
2011-12-10
21:29 wrote:
O mano nuomonė tokia, niekada gyvenime nepirksiu dyzelio kaip savo asmeninio automobilio :) Kadangi naujos, šiuolaikinės, modernios.. taip pat visiškai netraukia, nes tiesiog baisu pagalvot, kas iš jų liks po 5... 10 metų.. :) nukris tos plastmasės, elektronika neišlaikys, o reiškia ir mašina nebevažiuos, tai varyt ją į servisą taps hobiu, tokia mano nuomonė. Taigi kadangi naujas atmetam, lieka senieji dyzeliai, kurie man sudarė tokį nemalonų įspudį su savo gazo pedalais iki dugno ir ji vistiek netraukia, kad tiesiog.. Ne, ačiū. :) Nesakau, kad reikia ferrario ar, kad šautų iš vietos, bet tiesiog aš asmeniškai neturiu kantrybės dyzeliui, tie visi neužsivedimai prie šalčio, brangus išlaikymas ir žinoma negaliu nepaminėt.. garsas ( tar tar tar tar tar.... :thumbdown: ) O dėl benzino/dujų, taip pat, ankščiau sakiau ne, ne, ne, bet pakeičiau savo nuomonę, poto kai teko susidurti su jom pačiam, draugam ir supratau, jog kokybiškai, ne kokio tai kreivarankio, įstatytos bei jei pati sistema yra gera, nauja, jos prilygsta betkokiai kitai sistemai, todėl dabar aš pilnai už, nes galim sakyt tas pats automobilis, važiuoja beveik per pus pigiau :)
wrote:
..
Tai kiek tau metų? Turi omeny e34 ar e28?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-10 23:05
2011-12-10
21:29 wrote:
O mano nuomonė tokia, niekada gyvenime nepirksiu dyzelio kaip savo asmeninio automobilio :) Kadangi naujos, šiuolaikinės, modernios.. taip pat visiškai netraukia, nes tiesiog baisu pagalvot, kas iš jų liks po 5... 10 metų.. :) nukris tos plastmasės, elektronika neišlaikys, o reiškia ir mašina nebevažiuos, tai varyt ją į servisą taps hobiu, tokia mano nuomonė. Taigi kadangi naujas atmetam, lieka senieji dyzeliai, kurie man sudarė tokį nemalonų įspudį su savo gazo pedalais iki dugno ir ji vistiek netraukia, kad tiesiog.. Ne, ačiū. :) Nesakau, kad reikia ferrario ar, kad šautų iš vietos, bet tiesiog aš asmeniškai neturiu kantrybės dyzeliui, tie visi neužsivedimai prie šalčio, brangus išlaikymas ir žinoma negaliu nepaminėt.. garsas ( tar tar tar tar tar.... :thumbdown: ) O dėl benzino/dujų, taip pat, ankščiau sakiau ne, ne, ne, bet pakeičiau savo nuomonę, poto kai teko susidurti su jom pačiam, draugam ir supratau, jog kokybiškai, ne kokio tai kreivarankio, įstatytos bei jei pati sistema yra gera, nauja, jos prilygsta betkokiai kitai sistemai, todėl dabar aš pilnai už, nes galim sakyt tas pats automobilis, važiuoja beveik per pus pigiau :)
wrote:
..
Iki 2000 dar sutinku vadint automobiliais o poto godumas, taupymas pradėjo gadinti šiuos meno kūrinius Žinoma dar galima rast iki kokių 2003, bet eksliuzyvinius modelius, pagrinde kokybe rasi limuzino klasės automobiliuose arba sportiniuose, toliau visa kita manau pigu ir silpna Ankščiau dar tais 2000'ais pamenu dar mažas buvau ir girdėdavau per televizorių kai reklamuodavo tas mašinas japonus, vokiečius, prancūzus.. "visi 4 langai valdomi elektra", "sėdynės, taip pat, valdomos elektra", "klimato kontrolė".. Atrodė stebuklas, bet dabar kai jau turiu išsivysčiusi protą ir puikiai moku skaityt bei ieškot informacijos, ima juokas Kai radau 1960 metų lincoln'ą su visais 4 langais valdomais elektra, sėdynės priekinės, klima arba Buick Riviera '87 su kompiuteriu valdomu "touch screen" pagalba Vienas iš pirmūjų tokių valdymų automobilių istorijoje Žinoma, poto nuo 90 europiečiai, azijiečiai taip pat pradėjo gamint stebuklingas mašinas ir žymiai patvaresnes, ir kokybiškesnes ir pribombasų sočiai Pats dabar vairuoju '95 metų Mitsubishi Colt, miesto mašina ir nesiskundžiu jos varikliu, pakaba ir transmisija bei kėbulas irgi pakankamai padorus, dugnas po tiek metų nė truputi nepapuvęs, tik išorė šiek tiek parudijusi, bet tai lengvai ištaisoma Tačiau nuvilia salono plastmasės jau matos japonų "ai bus gerai..." požiūris
zarachas
4021 / 0
2011-12-11 11:32
wrote:
..
2011-12-10
22:31 zarachas wrote:
Tai kiek tau metų? Turi omeny e34 ar e28?.. :shocking:
wrote:
..
Dabartinis penktas BMW?.. Valdo...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2011-12-11 15:50
Aciu uz nuomones Bandysiu pirk benzinini 2.0 varikliu
User
2011-12-11 16:53
2011-12-10
21:32 zarachas wrote:
Turbūt niekas nemoka skaityti temos pavadinimo... :(
2011-12-10
22:03 wrote:
o tu gaidys:thumbup::lol::lol::lol:
+1
Your message |
|