waska
28 / 0
2014-04-11 11:24
Sveiki
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
User
2014-04-11 11:30
Toyota kokia, arba koks vokietis su TDI
bimbleidas
477 / 0
2014-04-11 11:37
Kad būtų didelė, galinga ir rytu iki 5L kuro
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
use google before asking stupid questions
User
2014-04-11 11:39
2014-04-11
11:37 bimbleidas wrote:
Kad būtų didelė, galinga ir rytu iki 5L kuro :lol::smoke:
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
Reno varikliai geri, bet kuro siurbliai LUCAS va čia jau gaidys
User
2014-04-11 11:40
siūlau Skoda Oktavia iki 2004.05 gimimo su ketvirto golfo varikliu 1, 9 TDI 66 arba 81 kw.
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
User
2014-04-11 12:35
Ir dar pdidek turbinas problemines ju
User
2014-04-11 12:37
2014-04-11
11:40 wrote:
siūlau Skoda Oktavia iki 2004.05 gimimo su ketvirto golfo varikliu 1, 9 TDI 66 arba 81 kw.
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
Kad jos baisios kaip velniaijau geriau tada bora su tuo paciu tdi 81kw
waska
28 / 0
2014-04-11 13:15
2014-04-11
11:37 bimbleidas wrote:
Kad būtų didelė, galinga ir rytu iki 5L kuro :lol::smoke:
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
Bet tu geras, kur tu matei zodzius didele, galinga ir rytu iki 5l.??? Buvo ne skarbonke ir ekonomiska. Va man patinka tokie perfrazavimai, tipo mandrai cia susakiau..
User
2014-04-11 13:28
5 metai belarusa pilu i carisma 1.9d 66kw, mieste daugiau 6l nesuvalgo, vaziuoja dar padoriai. Tik motoras garsiai dirba ir trauka tik nuo 2.2k apsuku, tupas motoras toks, bet neuzlenkiamas
User
2014-04-11 13:34
2014-04-11
11:24 waska wrote:
Sveiki
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
User
2014-04-11 13:35
FORD FOCUS 1.6 tdci 80kw ekonomiskas labai 5, 5ltr mieste
User
2014-04-11 13:39
2014-04-11
11:24 waska wrote:
Sveiki
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
User
2014-04-11 13:46
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
User
2014-04-11 13:48
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
DIRZUS PAKEISTI 2000lt DDDD
User
2014-04-11 13:48
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
APIE AUDI NESKATIAU KAI MINIMAS 2, 5 TDI
User
2014-04-11 13:49
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima
User
2014-04-11 13:50
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
VIENAS GERIAUSIU NEJAUGI- MATYT kad Uzmirsot 1, 9 66kw TDI
User
2014-04-11 13:52
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11
13:49 wrote:
MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
geriausi dizelei 1.9 tdi ir traukia neblogai ir ekonomiski kam tie 2.5
User
2014-04-11 13:53
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11
13:49 wrote:
MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
CIA pagal gamintoja tuscias ,
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
User
2014-04-11 13:53
2014-04-11
11:24 waska wrote:
Sveiki
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
bemwas ir ekonomija nesuderinami koks jis bebutu visi myli kura myli tepalus remontas brangus is patirties sakau nes pats tik su bmw vazineju visi mano pirkti sau auto tik bmwai seip eko tai butu kaskas is wagenu kas tau prie dusios labiau nzn bet pasatas guolis mk4. audine a4 bet irgi nesiulau nes islaikymas nepigus skoda fabia gal 1.9 ten man atrodo guokio variklis sdi stovi 47kw jei gerai pamenu . seip is tu eko auto man gera ispudi paliko ford fiesta mk7 1.6 dizelis padori buvo tokia ir traukos turi nezinau kaip uzmiesti bet vilnui vazinejau trumpai tai ant 100vaziuojant dar stabili kaip uzmiesti nezinau neteko vaziuot bet bendra ispudi tai tikrai gera paliko
User
2014-04-11 13:56
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11
13:49 wrote:
MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
2014-04-11
13:53 wrote:
CIA pagal gamintoja tuscias ,
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
:lol::lol:
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
:lol::lol:
Lyginant su renault LAGUNA 2, 2
Mieste 9.6 l/100 km.
Uzmiesty 6.0 l/100 km.
Nors realiai ima apie 7 vidurki bet jie vidurki raso 8ltr kas yra bent kiek logiskiau negu audi 6litrai kur 3 litrus simtui pasiskolini is kaimyno bako , kad itilptum i ta ekonomika.
Mieste 9.6 l/100 km.
Uzmiesty 6.0 l/100 km.
Nors realiai ima apie 7 vidurki bet jie vidurki raso 8ltr kas yra bent kiek logiskiau negu audi 6litrai kur 3 litrus simtui pasiskolini is kaimyno bako , kad itilptum i ta ekonomika.
User
2014-04-11 13:57
2014-04-11
13:34 wrote:
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:53 wrote:
bemwas ir ekonomija nesuderinami koks jis bebutu visi myli kura myli tepalus remontas brangus is patirties sakau nes pats tik su bmw vazineju visi mano pirkti sau auto tik bmwai seip eko tai butu kaskas is wagenu kas tau prie dusios labiau nzn bet pasatas guolis mk4. audine a4 bet irgi nesiulau nes islaikymas nepigus skoda fabia gal 1.9 ten man atrodo guokio variklis sdi stovi 47kw jei gerai pamenu . seip is tu eko auto man gera ispudi paliko ford fiesta mk7 1.6 dizelis padori buvo tokia ir traukos turi nezinau kaip uzmiesti bet vilnui vazinejau trumpai tai ant 100vaziuojant dar stabili kaip uzmiesti nezinau neteko vaziuot bet bendra ispudi tai tikrai gera paliko:smilewink:
User
2014-04-11 13:59
2014-04-11
13:39 wrote:
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11
13:46 wrote:
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11
13:50 wrote:
VIENAS GERIAUSIU NEJAUGI-:D MATYT kad Uzmirsot 1, 9 66kw TDI:director::thumbup::thumbup:
Golf 3 1, 9 TDI 66kw sanaudos
uzmiesty 4.2L /mieste 6.4L /vidurkis 5.0L
uzmiesty 4.2L /mieste 6.4L /vidurkis 5.0L
User
2014-04-11 14:06
AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
User
2014-04-11 14:15
2014-04-11
14:06 wrote:
AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
bimbleidas
477 / 0
2014-04-11 14:37
2014-04-11
11:37 bimbleidas wrote:
Kad būtų didelė, galinga ir rytu iki 5L kuro :lol::smoke:
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
2014-04-11
13:15 waska wrote:
Bet tu geras, kur tu matei zodzius didele, galinga ir rytu iki 5l.??? Buvo ne skarbonke ir ekonomiska. Va man patinka tokie perfrazavimai, tipo mandrai cia susakiau..
Ne skarbonkės lenda į minimum vidutinę klasę, o tai jau didelė. Parašiau statistinio lietuvio svajonę - didelė, galinga ir važiuoja ant garų, nebūtinai turėjau mintyje būtent ponulį.
Be to galėtum ir nešokinėti į akis, nes jai labai gudrus, tai rinkis pats, kam patarimų klausti ? Ant savo kailio išbandysi, gal šiek tiek arogancija sumažės
P.S. BMW530d labai ekonomiški ir ekspluatacija nieko nekainuoja
Be to galėtum ir nešokinėti į akis, nes jai labai gudrus, tai rinkis pats, kam patarimų klausti ? Ant savo kailio išbandysi, gal šiek tiek arogancija sumažės
P.S. BMW530d labai ekonomiški ir ekspluatacija nieko nekainuoja
use google before asking stupid questions
User
2014-04-11 14:54
Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...
waska
28 / 0
2014-04-11 14:54
2014-04-11
11:37 bimbleidas wrote:
Kad būtų didelė, galinga ir rytu iki 5L kuro :lol::smoke:
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
P.S. VW-Audi 1, 9tdi, geriau senasis 66-81kW. Toyota galbūt, bet jų kainos perlenktos. Labai ekonomiška Renault su 1, 9d varikliu, tik tas variklis probleminis.
P.P.S. buvo geras posakis, automobilis taupo degalus, bet ne pinigus. Kuro surys nedaug, bet jei kažkas kuro sistemai atsitiks, tada susimoki gražią sumą.
2014-04-11
13:15 waska wrote:
Bet tu geras, kur tu matei zodzius didele, galinga ir rytu iki 5l.??? Buvo ne skarbonke ir ekonomiska. Va man patinka tokie perfrazavimai, tipo mandrai cia susakiau..
2014-04-11
14:37 bimbleidas wrote:
Ne skarbonkės lenda į minimum vidutinę klasę, o tai jau didelė. Parašiau statistinio lietuvio svajonę - didelė, galinga ir važiuoja ant garų, nebūtinai turėjau mintyje būtent ponulį.
Be to galėtum ir nešokinėti į akis, nes jai labai gudrus, tai rinkis pats, kam patarimų klausti ? Ant savo kailio išbandysi, gal šiek tiek arogancija sumažės :beer:
P.S. BMW530d labai ekonomiški ir ekspluatacija nieko nekainuoja :thumbup:
Be to galėtum ir nešokinėti į akis, nes jai labai gudrus, tai rinkis pats, kam patarimų klausti ? Ant savo kailio išbandysi, gal šiek tiek arogancija sumažės :beer:
P.S. BMW530d labai ekonomiški ir ekspluatacija nieko nekainuoja :thumbup:
Na tai ar as klausiau tavo nuomones apie statistinio lietuvio svajone? Klausiu zmoniu kurie turi ka pasakyti i tema..va taip temos is normaliu i pievas ir nuvaziuoja
User
2014-04-11 15:37
2014-04-11
14:06 wrote:
AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
2014-04-11
14:15 wrote:
Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
User
2014-04-11 15:38
2014-04-11
14:54 wrote:
Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...:beer:
__________PARASYK -]KAS] KUR] _TIKSLINK JEI POSTINI
User
2014-04-11 15:46
2014-04-11
14:06 wrote:
AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
2014-04-11
14:15 wrote:
Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
2014-04-11
15:37 wrote:
Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
EKONOMIKA kai netvarkai masinoj nieko, nekeiti nei tepalu nei dirzu, nei filtru, ir t.t.....O pavyzdziui iki darbovietes mieste 5km puse kelio stumi , o puse vaziuoji kad sutilptum i 5litrus, tada VAT liaudies sneka masina yra ekonomiska ir negenda,
User
2014-04-11 16:08
2014-04-11
14:15 wrote:
Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
2014-04-11
15:37 wrote:
Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
2014-04-11
15:46 wrote:
EKONOMIKA kai netvarkai masinoj nieko, nekeiti nei tepalu nei dirzu, nei filtru, ir t.t.....O pavyzdziui iki darbovietes mieste 5km puse kelio stumi , o puse vaziuoji kad sutilptum i 5litrus, tada VAT liaudies sneka masina yra ekonomiska ir negenda:lol::lol::lol:,
kolegos, rimtas pasiulymas visiems ginčams išspręsti.
kas žino realias, tikras kuro sąnaudas, lai įdeda konkretaus
savo auto KNYGUTĖS KOPIJĄ ta puspali su sanaudomis)
kas RIMTAI turi tikrtai atkopins ir įdės)"nupasakojamo"modelio
rašau aiškiai padiodintu šriftu kad visi matytų:
EKSPLOATUOTOJO ŽINYNO VARYTOTOJO VADOVĄ kuro sąnaudų puslapio foto arba kopiją
nes kiekvienas auto turi ekspoatuotojo vadovą plius serviso knygą
visos kitos pasakos aoie sčnaudas nuo šiol tebus GAIDYS
nors tai daug kam nepatinka, bet gamykla žino geriau už leBronių kiek sraubia
User
2014-04-11 16:51
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai Einam švęst
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai Einam švęst
User
2014-04-11 16:53
www.automobiles.lt visos kuro sanaudosa be jokiu knyguciu
User
2014-04-11 17:04
2014-04-11
16:51 wrote:
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Tema buvo apie ekonomiska masina, ir manau kad pasiliksiu prie golfo
User
2014-04-11 17:16
2014-04-11
16:51 wrote:
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
User
2014-04-11 17:21
Krc, kai pradedama eiti kalba apie vokiskas masinas forume - bardakas, laido riteriu pestynes. Suaukit arba tylekit jei neismanot
User
2014-04-11 18:52
FORD focus.. 1.8 tddi. 2 metai atidroziau .. pasikeiciau tepalus ir stabilizitaoriaus traukes.. islaidos ir ta savo xodu praejau.. dirzu pakeitimas ten baika.. .. mieste ziema dugnais.. as visad vazineju 7.5 neperkopiau.. trasoj 4.5 - 5..
waska
28 / 0
2014-04-11 19:16
2014-04-11
18:52 wrote:
FORD focus.. 1.8 tddi. 2 metai atidroziau .. pasikeiciau tepalus ir stabilizitaoriaus traukes.. islaidos ir ta savo xodu praejau.. dirzu pakeitimas ten baika.. .. mieste ziema dugnais.. as visad vazineju 7.5 neperkopiau.. trasoj 4.5 - 5..
Va as ir apie focusa galvojau, tik sunku rast ta tddi
wagen
1829 / 0
2014-04-11 20:04
2014-04-11
16:51 wrote:
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
2014-04-11
17:16 wrote:
Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
klausyk daune, o nuo kada gamintojas realias sanaudas raso?gamintojas nurodo tokius skaicius, kuriuos gavo tikrinant ant stendo, be oro pasipriesinimo, be sviesu ir kondicioneriaus, ir kaip jie patys sako tas skaicius reikalingas tam, kad pirkejas galetu sulygint su kitom markem ir jokiu realiu sanaudu gamintojas neraso, o kiek masina realiai valgo, tai cia lemia daug faktoriu ir aisku daugiausiai nuo vairuotojo, kaip top geer buvo viesiems irode, jog prius gali daugiau valgyt uz m3, daug priklauso nuo to kaip spausi akseleratoriu(aisku isimciu yra)
User
2014-04-11 20:12
taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
kietas
1 / 0
2014-04-11 20:17
2014-04-11
16:51 wrote:
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
2014-04-11
17:16 wrote:
Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)
jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.
Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.
Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.
Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?
kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.
PVZ PATEIKIU:
http://www.mercedes-benz.de
VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT
IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.
2014-04-11
20:04 wagen wrote:
klausyk daune, o nuo kada gamintojas realias sanaudas raso?gamintojas nurodo tokius skaicius, kuriuos gavo tikrinant ant stendo, be oro pasipriesinimo, be sviesu ir kondicioneriaus, ir kaip jie patys sako tas skaicius reikalingas tam, kad pirkejas galetu sulygint su kitom markem ir jokiu realiu sanaudu gamintojas neraso, o kiek masina realiai valgo, tai cia lemia daug faktoriu ir aisku daugiausiai nuo vairuotojo, kaip top geer buvo viesiems irode, jog prius gali daugiau valgyt uz m3, daug priklauso nuo to kaip spausi akseleratoriu(aisku isimciu yra)
Alfa 156FL 1.9, 85kw ir traukos yra ir ekonomiskas, ir kiek droziu tai ir patvarus pakankamai. Mieste 6l trasoj, 90km 4l
User
2014-04-11 20:21
jei rimtai su tais matavimais ir bairiu gali but. uzdejai ne tuos ratus ir jau suka kilomerus netiksliai. beto jei gamintojas raso be oro pasipriesinimo ir ant stendu tai galima drasiai det + 2 lt/100km. keista liaudis cia susirenka. matuokit kaip norit guoskit kaip norit save kad mat oru vaziuojat tik neskleiskit ereziju viesoj erdvej.
wagen
1829 / 0
2014-04-11 21:06
2014-04-11
20:12 wrote:
taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
istrauka is vikipedijos kaip gamintojai skaiciuoja sanaudas:
Ранее расчет расхода топлива определялся при проведении заводских испытаний водителями-профессионалами при дорожных испытаниях на специальных треках, сейчас на части автозаводов этот метод сохранен, но применяется для выборочного контроля расхода топлива выпускаемыми автомобилями, проверка определяется внутризаводскими ТУ (техническими условиями), и обычно не публикуется.. . С возрастанием требований рынка была разработана методика промышленных стандартизированных испытаний, проводящихся на стендах. Эта методика позволила исключить какие-либо субъективные влияния и отличается высокой воспроизводимостью результатов.
Методика измерений расхода топлива и выбросов CO2 документально определяется Директивами EC 715/2007 и EC 692/2008.
Для более точных подсчётов выделяют специальные циклы, подробное описание циклов имеется в выше упомянутых Директивах.:
«городской» цикл — характеризуется большей интенсивностью изменения скорости автомобиля, в том числе необходимостью прогрева, работой двигателя во время стоянки на светофорах и в «пробках», а также разгонами и резкими сбросами скорости до нуля. Как следствие, повышенный расход топлива;
«загородный» цикл — характеризуется большей плавностью хода и стабильно удерживаемой скорости, близкой к крейсерской. Следствие: относительно низкий расход топлива
«смешанный» цикл — является своего рода «золотой серединой», то есть подсчёт ведётся в условиях, когда используются и резкий «городской», и спокойный «загородный» стили вождения. Причём, не обязательно, чтобы «загородная» часть цикла осуществлялась вне города: главное — сохранение манеры езды как при «загородном» цикле.
Во время испытаний автомобиль находится в помещении испытательной лаборатории, на мощностном стенде - колеса автомобиля крутят барабаны стенда, автоматика (ранее водитель-испытатель) четки выполняет циклы разгона-торможения- равномерного движения. Анализ расхода осуществляется на основе анализа выхлопных газов (в некоторых модификациях теста в топливную магистраль врезается аппаратный расходомер).
Головное освещение, вообще все дополнительные электрические нагрузки, кондиционер и прочее выключены, автомобиль полностью исправен и обслужен, в бак залито эталонное топливо, сопротивление воздуха отсутствует.
Следует отметить, что публикуются именно эти данные, так как они могут быть в любой момент подтверждены на испытательном стенде. Эти данные позволяют объективно сравнивать между собой разные автомобили, или автомобили разных модификаций и т.п. Получив на этих испытаниях результат, что автомобиль "А" на 20% экономичнее автомобиля "Б", мы вправе рассчитывать, что в реальной эксплуатации соотношение расхода топлива у "А" и "Б" будет аналогичным.
Но при всем при этом указанные нормативы EC 715/2007 и EC 692/2008 (а именно их указывают Производители автомобилей) ни в коей мере не могут быть нормами практического, эксплуатационного расхода.или списания топлива при бухгалтерском учете.
Ранее расчет расхода топлива определялся при проведении заводских испытаний водителями-профессионалами при дорожных испытаниях на специальных треках, сейчас на части автозаводов этот метод сохранен, но применяется для выборочного контроля расхода топлива выпускаемыми автомобилями, проверка определяется внутризаводскими ТУ (техническими условиями), и обычно не публикуется.. . С возрастанием требований рынка была разработана методика промышленных стандартизированных испытаний, проводящихся на стендах. Эта методика позволила исключить какие-либо субъективные влияния и отличается высокой воспроизводимостью результатов.
Методика измерений расхода топлива и выбросов CO2 документально определяется Директивами EC 715/2007 и EC 692/2008.
Для более точных подсчётов выделяют специальные циклы, подробное описание циклов имеется в выше упомянутых Директивах.:
«городской» цикл — характеризуется большей интенсивностью изменения скорости автомобиля, в том числе необходимостью прогрева, работой двигателя во время стоянки на светофорах и в «пробках», а также разгонами и резкими сбросами скорости до нуля. Как следствие, повышенный расход топлива;
«загородный» цикл — характеризуется большей плавностью хода и стабильно удерживаемой скорости, близкой к крейсерской. Следствие: относительно низкий расход топлива
«смешанный» цикл — является своего рода «золотой серединой», то есть подсчёт ведётся в условиях, когда используются и резкий «городской», и спокойный «загородный» стили вождения. Причём, не обязательно, чтобы «загородная» часть цикла осуществлялась вне города: главное — сохранение манеры езды как при «загородном» цикле.
Во время испытаний автомобиль находится в помещении испытательной лаборатории, на мощностном стенде - колеса автомобиля крутят барабаны стенда, автоматика (ранее водитель-испытатель) четки выполняет циклы разгона-торможения- равномерного движения. Анализ расхода осуществляется на основе анализа выхлопных газов (в некоторых модификациях теста в топливную магистраль врезается аппаратный расходомер).
Головное освещение, вообще все дополнительные электрические нагрузки, кондиционер и прочее выключены, автомобиль полностью исправен и обслужен, в бак залито эталонное топливо, сопротивление воздуха отсутствует.
Следует отметить, что публикуются именно эти данные, так как они могут быть в любой момент подтверждены на испытательном стенде. Эти данные позволяют объективно сравнивать между собой разные автомобили, или автомобили разных модификаций и т.п. Получив на этих испытаниях результат, что автомобиль "А" на 20% экономичнее автомобиля "Б", мы вправе рассчитывать, что в реальной эксплуатации соотношение расхода топлива у "А" и "Б" будет аналогичным.
Но при всем при этом указанные нормативы EC 715/2007 и EC 692/2008 (а именно их указывают Производители автомобилей) ни в коей мере не могут быть нормами практического, эксплуатационного расхода.или списания топлива при бухгалтерском учете.
User
2014-04-11 21:13
jei jau taip reikia ekonomijos imk VW LUPO 1.2 TDI 3ltr 100km. ir vaziuosi pigiai o su fura prasilenkiant uzsimerk.
waska
28 / 0
2014-04-11 21:33
2014-04-11
21:13 wrote:
jei jau taip reikia ekonomijos imk VW LUPO 1.2 TDI 3ltr 100km. ir vaziuosi pigiai o su fura prasilenkiant uzsimerk. :D
Nemegstu uzsimerkt
User
2014-04-11 22:09
2014-04-11
14:54 wrote:
Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...:beer:
2014-04-11
15:38 wrote:
__________PARASYK -]KAS] KUR] _TIKSLINK JEI POSTINI
Audi a6 tdi 103kw dirzu komplekta gali nupirkti grubiai uz 400lt.Neseniai teko kaimynui keist, tai viska nauja keitem, nors imanoma ir pataupyti, zodziu keiti ka reikia keist, bet kad ramiau butu keiti naujai viska... 1.9 tdi 66kw, komplektas skf 220 kazkur.Nzn kiek ima meistrai bet nemanau kad daugiau nei 200 lt, tai is kur tu tuos 2 gabalus trauki?
bimbleidas
477 / 0
2014-04-11 22:41
Heh geras, išmoderavo mane iš šio "forumo"
use google before asking stupid questions
User
2014-04-11 22:46
2014-04-11
22:41 bimbleidas wrote:
Heh geras, išmoderavo mane iš šio "forumo" :lol::smoke::drink:
Prisidirbai
User
2014-04-11 23:19
2014-04-11
20:12 wrote:
taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
Va čia jau tikras kvatriškis prasideda DD Aš net neįsivaizduoju, kaip galima vadovautis gamintojo sąnaudomis, jei tu gauni savo faktines sąnaudas pildamas kurą ir jį išdegindamas. Plius sąnaudos mieste irgi nevienodos, aš galiu užsipilti 80L baką ir Kaune per naktį ratais važinėti, nu ir ką, garantuotai nesieks 7 litrų šimtui, nes šviesoforai neveikia ir mašinų nėra. Tas pats ir mažesniuose miestuose, kur lygios gatvės be šviesoforų. Padangas aišku reiktų originalias, kokias nurodė gamintojas naudoti. Aš ant A6 naudojau R16/205/55 ir sunaudodavau ~8 l/100km kuro mieste, trasoj 6 l/100km važiuojant ~140 km/h, nes apsukų prie tokio greičio būna lygiai 2500. Plius žinau kad iki Klaipėdos yra +- 220 km, nu dar po miesta pasimali ir gaunasi pravažiuoji ~500km čia į KLP ir atgal i Kauna. Beje sąnaudos nepasikeitė uždėjus originalias R15 195 55. Tik atšalus orams ji ėmė mieste biški daugiau valgyti, nes sunkokai kaito.
Manau turbūt visi šitų A6 C4 2.5TDi savininkai patvirtins kad šitas automobilis tiek kuro suvalgo mieste ir trasoj ir joks čia savęs guodimas ir 8 litrai nėra ant oro važinėjimas. Kilometrus galima su navigacija tiksliausiai pasimatuot. Tai tiek, manau nesipykim, čia nėra kažkoks matavimasis pimpalais, tiesiog tas modelis tiek valgo kuro ir nieko tu čia neprigalvosi. Jei aš sakau, kad valgo 8litrus, o gamintojas raso kad 8, 57litro tai nereiškia kad aš klystu, nes aš su ta mašina galiu pravažiuoti taip, kad ji suvalgys visus 13 l/100 km bet iš jos greitai nieko nebeliks, nes ji nėra žiedo mašina.
Manau turbūt visi šitų A6 C4 2.5TDi savininkai patvirtins kad šitas automobilis tiek kuro suvalgo mieste ir trasoj ir joks čia savęs guodimas ir 8 litrai nėra ant oro važinėjimas. Kilometrus galima su navigacija tiksliausiai pasimatuot. Tai tiek, manau nesipykim, čia nėra kažkoks matavimasis pimpalais, tiesiog tas modelis tiek valgo kuro ir nieko tu čia neprigalvosi. Jei aš sakau, kad valgo 8litrus, o gamintojas raso kad 8, 57litro tai nereiškia kad aš klystu, nes aš su ta mašina galiu pravažiuoti taip, kad ji suvalgys visus 13 l/100 km bet iš jos greitai nieko nebeliks, nes ji nėra žiedo mašina.
Your message |
|