ECU

Created by User 2012-03-14
2012-03-14 18:04
Sveiki. Pas mane kilo toks klausimas. Pastaruoju metu daug duomiosi "turbochargingu" ir kaip sakant teoretiskai viska jau esu suzinojes, kaip turbina veikia, kaip ja pajunk, pagudrauti su "intake", alyvos padavimu ir t.t.
Bet tik tai vienas dalykas mane stabdo, tai ECU. Gal kas zino saitus arba modeliu ECU, programas ir taip toliau, kad galima budu ilisti i vidu ir perprogramuoti arba panasiai. Is anksto dekui[b]
1757 / 0
2012-03-14 18:07
daug kas priklauso nuo to ko tu nori is to ecu, kokiu metu auto, koks variklis ir pan, nes yra tokiu kuriu isvis neina flashinti, ir reikia keisti visa kompa kartu su ecu, arba statyti standalone.
You serious?
3586 / 0
2012-03-14 18:09
2012-03-14 18:07 giedzka wrote: daug kas priklauso nuo to ko tu nori is to ecu, kokiu metu auto, koks variklis ir pan, nes yra tokiu kuriu isvis neina flashinti, ir reikia keisti visa kompa kartu su ecu, arba statyti standalone.
standalone tai kas cia?
1757 / 0
2012-03-14 18:11
2012-03-14 18:07 giedzka wrote: daug kas priklauso nuo to ko tu nori is to ecu, kokiu metu auto, koks variklis ir pan, nes yra tokiu kuriu isvis neina flashinti, ir reikia keisti visa kompa kartu su ecu, arba statyti standalone.
2012-03-14 18:09 assas wrote: standalone tai kas cia?
programuojamas kompas su labai daug funkciju, kitu reiksmes net as nezinau
You serious?
2012-03-14 18:19
2012-03-14 18:04 wrote: Sveiki. Pas mane kilo toks klausimas. Pastaruoju metu daug duomiosi "turbochargingu" ir kaip sakant teoretiskai viska jau esu suzinojes, kaip turbina veikia, kaip ja pajunk, pagudrauti su "intake", alyvos padavimu ir t.t.
Bet tik tai vienas dalykas mane stabdo, tai ECU. Gal kas zino saitus arba modeliu ECU, programas ir taip toliau, kad galima budu ilisti i vidu ir perprogramuoti arba panasiai. Is anksto dekui[b]
kokia masina? koks variklis? tai turi nemazai itakos, nes populiaresniem yra daugiau palaikymo, pvz nemokamos tiuningavimo programos.

nepopuliariom reikia paciam knistis.. nuskaicius. bin faila is ecu reikia paciam knistis ieskant lenteliu. WinOls yra universali programa skirta tyrineti ecu failus bet ja naudotis nera lengva.

geriausias variantas yra statyti standalone ecu - tai yra universalus programuojamas kompiuteris su jam skirta tiuningo programa. beda, kad jie nera pigus.. kai kurie is ju net labai brangus
2012-03-14 18:19
Standalone, sunkiausia "pataikyti" degimo/kuro misini, palauk musu Gerb. Kolegos overboosted, jis tau pasakys kur dometis tiksliai ( jei rauki angliskai) , neblogu ira aprasymy, pvz msextra.com
2012-03-14 18:24
2012-03-14 18:04 wrote: Sveiki. Pas mane kilo toks klausimas. Pastaruoju metu daug duomiosi "turbochargingu" ir kaip sakant teoretiskai viska jau esu suzinojes, kaip turbina veikia, kaip ja pajunk, pagudrauti su "intake", alyvos padavimu ir t.t.
Bet tik tai vienas dalykas mane stabdo, tai ECU. Gal kas zino saitus arba modeliu ECU, programas ir taip toliau, kad galima budu ilisti i vidu ir perprogramuoti arba panasiai. Is anksto dekui[b]
2012-03-14 18:19 wrote: kokia masina? koks variklis? tai turi nemazai itakos, nes populiaresniem yra daugiau palaikymo, pvz nemokamos tiuningavimo programos.

nepopuliariom reikia paciam knistis.. nuskaicius. bin faila is ecu reikia paciam knistis ieskant lenteliu. WinOls yra universali programa skirta tyrineti ecu failus bet ja naudotis nera lengva.

geriausias variantas yra statyti standalone ecu - tai yra universalus programuojamas kompiuteris su jam skirta tiuningo programa. beda, kad jie nera pigus.. kai kurie is ju net labai brangus
As tai apskritai, patarciau deti stand alone ir viskas, toliau jau savamoksliskunas, teorija kiek leistu, tiek megintum, nes tas eprom ira durniu laivas, mano nuomone, sunku/brangu ir t.t.
2012-03-14 18:29
2012-03-14 18:04 wrote: Sveiki. Pas mane kilo toks klausimas. Pastaruoju metu daug duomiosi "turbochargingu" ir kaip sakant teoretiskai viska jau esu suzinojes, kaip turbina veikia, kaip ja pajunk, pagudrauti su "intake", alyvos padavimu ir t.t.
Bet tik tai vienas dalykas mane stabdo, tai ECU. Gal kas zino saitus arba modeliu ECU, programas ir taip toliau, kad galima budu ilisti i vidu ir perprogramuoti arba panasiai. Is anksto dekui[b]
2012-03-14 18:19 wrote: kokia masina? koks variklis? tai turi nemazai itakos, nes populiaresniem yra daugiau palaikymo, pvz nemokamos tiuningavimo programos.

nepopuliariom reikia paciam knistis.. nuskaicius. bin faila is ecu reikia paciam knistis ieskant lenteliu. WinOls yra universali programa skirta tyrineti ecu failus bet ja naudotis nera lengva.

geriausias variantas yra statyti standalone ecu - tai yra universalus programuojamas kompiuteris su jam skirta tiuningo programa. beda, kad jie nera pigus.. kai kurie is ju net labai brangus
2012-03-14 18:24 wrote: As tai apskritai, patarciau deti stand alone ir viskas, toliau jau savamoksliskunas, teorija kiek leistu, tiek megintum, nes tas eprom ira durniu laivas, mano nuomone, sunku/brangu ir t.t.
tai jo, stokiniu kompu perprogramavimas daugiau naudingas naujom masinom, kuriom niekas nesiruosia pjaustyti pravodkes. arba jei programavimas yra lengvas ir yra visos galimybes.

del to ir sakau, kad svarbu apie kokia masina kalba eina
2012-03-14 18:33
Nemanau jog zmogus nauja auto tiunins... lietuvoi ypac.... bet, tas zmogelis neparaso kas pas ji per keturatis draugas, tai belieka speliot...
2012-03-14 23:15
2012-03-14 18:33 wrote: Nemanau jog zmogus nauja auto tiunins... lietuvoi ypac.... bet, tas zmogelis neparaso kas pas ji per keturatis draugas, tai belieka speliot...
bea bejo auto ne naujas. 92 metu, bet varikli noriu deti 1.8 zetec, paprasta nuo ford focuso, arba jeigu rasiu tai RS2000 i ford escorta deti noriu. Tai va, kaip girdejau kad jei auto nera stock turbuotas tai prie kompo taip lengvai neprilisi, ar tai tik mitas? O is ECU noriu is pradziu paprastai pabandyti kas kaip veikia paziureti, ir ant stock variklio pakuoreguoti bet nezymiai, be to dabar kaip tik turime univere studijuoti ta dalyka, o biski veliau suprogramuoti visa degima, kiek degaolu paduotu ir t.t.

Ir dar kokias programas reikia naudoti kad perpruogramuoti kompa?

Dekui uz atsakymus


P.S Prasau ne kritikuoti nes tai tik busimas projektas ir as tik duomiosios(renku) informacija nes nenoriu pradeti nesuplanaves visko. Bet masina jau yra(Ford Escort). Tik pakolkas su 1.4 paprastu varikliu.
2012-03-15 06:10
2012-03-14 18:33 wrote: Nemanau jog zmogus nauja auto tiunins... lietuvoi ypac.... bet, tas zmogelis neparaso kas pas ji per keturatis draugas, tai belieka speliot...
2012-03-14 23:15 wrote: bea bejo auto ne naujas. 92 metu, bet varikli noriu deti 1.8 zetec, paprasta nuo ford focuso, arba jeigu rasiu tai RS2000 i ford escorta deti noriu. Tai va, kaip girdejau kad jei auto nera stock turbuotas tai prie kompo taip lengvai neprilisi, ar tai tik mitas? O is ECU noriu is pradziu paprastai pabandyti kas kaip veikia paziureti, ir ant stock variklio pakuoreguoti bet nezymiai, be to dabar kaip tik turime univere studijuoti ta dalyka, o biski veliau suprogramuoti visa degima, kiek degaolu paduotu ir t.t.

Ir dar kokias programas reikia naudoti kad perpruogramuoti kompa?

Dekui uz atsakymus


P.S Prasau ne kritikuoti nes tai tik busimas projektas ir as tik duomiosios(renku) informacija nes nenoriu pradeti nesuplanaves visko. Bet masina jau yra(Ford Escort). Tik pakolkas su 1.4 paprastu varikliu.
labai sveikintina, kad bandai pirma ieskoti informacijos ir ja suvirskinti. toli eisi.

turbiniai ar atmosferiniai - nerodiklis perprogramavimui. daugiausiai lemia pagaminimo metai, marke, modelis ir zinoma populiarumas. nesu fordu ekspertas, bet is metu speju bus nelengva nuskaityti ecu. gali tekti islituoti pati cipa. irasymas gali buti dar keblesnis, nes senesni ecu ejo su ROM tipo cipais, kuriuos perprogramuoti yra fiziskai neimanoma. veliau jau pradejo deti EPROMus.. dar veliau, kai pradejo naudoti "bus'us", dar labiau supaprastino perprogramavimo procesa - uztenka pajungti atitinkama programatoriu prie OBD2 porto.

kadangi tavo yra 92 metu, as abejoju kad bus lengva ji perprogramuoti.. pvz toyota celica ir mr2 turbine ar ne, senesniu metu neimanoma perprogramuoti. yamaha naudojo tos pacios kompanijos ecu savo motociklams ir ju perprogramuot taip pat neimanoma. hondos reta isimtis, bet perprogramavimas be litavimo neimanomas.

patarciau pasiknisti googlej del tavo ecu. norint galima ir paciam atkasti.. bet turi buti pasikaustes elektronikoj ir kompiuteriuose, nes turesi isardyti ecu, paziureti cipo modeli, surasti jo datasheet, jame rasi programatoriaus schema. turesi susilituoti programatoriu, islituoti cipa is ecu, istatyti ji i programatoriu, nuskaityti cipe esancius duomenis (kurie bus dvejetaineje sistemoje), atidaryti ta faila su hexeditorium (jis isvercia teksta is dvejetaines sistemos i sesioliktaine, kuri yra kur kas labiau suprantama mums mirtingiesiems) ir ieskai tam tikru duomenu, kurie gali buti kuro arba degimo kampo zemelapiai. tada pakeites ka reikia apskaiciuoji checksum, saugai, kepi i cipa (ta pati jei EPROM arba kito atitinkamo ieskai rodijo daliu parduotuvese ir kepi i ji). visa tai uzims tikrai daug laiko ir pastangu. o jei cipas be modelio numerio arba jam nera datasheeto ar atitikmens tada esi aklavieteje.

kaip jau sakiau.. belieka dentis standalone. ir tavo atveju jis tau idealus - tu keisi varikli, nereikes keisti ecu, tik perkalibruoti ir gal kelis sensorius pakeisti.

as, kaip visada, rekomenduociau megasquirta, nes jis tikrai prieinamas ir pakankamai galingas.
2012-03-15 06:13
sorry uz klaidas, rasau ne is kompo, tai klaviatura uz mane zodzius pakeicia

susiktas kindle fire
2012-03-15 09:05
2012-03-14 18:33 wrote: Nemanau jog zmogus nauja auto tiunins... lietuvoi ypac.... bet, tas zmogelis neparaso kas pas ji per keturatis draugas, tai belieka speliot...
2012-03-14 23:15 wrote: bea bejo auto ne naujas. 92 metu, bet varikli noriu deti 1.8 zetec, paprasta nuo ford focuso, arba jeigu rasiu tai RS2000 i ford escorta deti noriu. Tai va, kaip girdejau kad jei auto nera stock turbuotas tai prie kompo taip lengvai neprilisi, ar tai tik mitas? O is ECU noriu is pradziu paprastai pabandyti kas kaip veikia paziureti, ir ant stock variklio pakuoreguoti bet nezymiai, be to dabar kaip tik turime univere studijuoti ta dalyka, o biski veliau suprogramuoti visa degima, kiek degaolu paduotu ir t.t.

Ir dar kokias programas reikia naudoti kad perpruogramuoti kompa?

Dekui uz atsakymus


P.S Prasau ne kritikuoti nes tai tik busimas projektas ir as tik duomiosios(renku) informacija nes nenoriu pradeti nesuplanaves visko. Bet masina jau yra(Ford Escort). Tik pakolkas su 1.4 paprastu varikliu.
2012-03-15 06:10 wrote: labai sveikintina, kad bandai pirma ieskoti informacijos ir ja suvirskinti. toli eisi.

turbiniai ar atmosferiniai - nerodiklis perprogramavimui. daugiausiai lemia pagaminimo metai, marke, modelis ir zinoma populiarumas. nesu fordu ekspertas, bet is metu speju bus nelengva nuskaityti ecu. gali tekti islituoti pati cipa. irasymas gali buti dar keblesnis, nes senesni ecu ejo su ROM tipo cipais, kuriuos perprogramuoti yra fiziskai neimanoma. veliau jau pradejo deti EPROMus.. dar veliau, kai pradejo naudoti "bus'us", dar labiau supaprastino perprogramavimo procesa - uztenka pajungti atitinkama programatoriu prie OBD2 porto.

kadangi tavo yra 92 metu, as abejoju kad bus lengva ji perprogramuoti.. pvz toyota celica ir mr2 turbine ar ne, senesniu metu neimanoma perprogramuoti. yamaha naudojo tos pacios kompanijos ecu savo motociklams ir ju perprogramuot taip pat neimanoma. hondos reta isimtis, bet perprogramavimas be litavimo neimanomas.

patarciau pasiknisti googlej del tavo ecu. norint galima ir paciam atkasti.. bet turi buti pasikaustes elektronikoj ir kompiuteriuose, nes turesi isardyti ecu, paziureti cipo modeli, surasti jo datasheet, jame rasi programatoriaus schema. turesi susilituoti programatoriu, islituoti cipa is ecu, istatyti ji i programatoriu, nuskaityti cipe esancius duomenis (kurie bus dvejetaineje sistemoje), atidaryti ta faila su hexeditorium (jis isvercia teksta is dvejetaines sistemos i sesioliktaine, kuri yra kur kas labiau suprantama mums mirtingiesiems) ir ieskai tam tikru duomenu, kurie gali buti kuro arba degimo kampo zemelapiai. tada pakeites ka reikia apskaiciuoji checksum, saugai, kepi i cipa (ta pati jei EPROM arba kito atitinkamo ieskai rodijo daliu parduotuvese ir kepi i ji). visa tai uzims tikrai daug laiko ir pastangu. o jei cipas be modelio numerio arba jam nera datasheeto ar atitikmens tada esi aklavieteje.

kaip jau sakiau.. belieka dentis standalone. ir tavo atveju jis tau idealus - tu keisi varikli, nereikes keisti ecu, tik perkalibruoti ir gal kelis sensorius pakeisti.

as, kaip visada, rekomenduociau megasquirta, nes jis tikrai prieinamas ir pakankamai galingas.
Aisku, nu ka dabar reikes knistis, ieskoti info daugiau apie mano ECU, bet manau kad viska rasiu, je ne tai pirkti reikes nauja ECU :D
2012-03-15 11:14
Man dar vienas klausimas kilo, Apie flashinti, ar kaip jus vadinate tai. Koki software naudojate, kur juos galima rasti, ir gal yra kokie nors universalus, kokios nors universalios programos i t.t

Dekui uz atsakymus :)
2012-03-15 23:09
2012-03-15 11:14 wrote: Man dar vienas klausimas kilo, Apie flashinti, ar kaip jus vadinate tai. Koki software naudojate, kur juos galima rasti, ir gal yra kokie nors universalus, kokios nors universalios programos i t.t

Dekui uz atsakymus :)
dazniausiai softas eina kartu su programatorium. yra kitaiskas universalus galletto 1260 eina su softu.. jis skirtas daugiau OBD2 ir siaip yra kopija brangaus irenginio.. ganetinai pavojinga ji naudoti, nes labai nesunku sugadinti ecu..

as flashinimui naudoju BDM32 programke, kuri yra skirta motorola chipam perrasineti.. mano ECU butent motorola cipas ir stovi.

o zemelapius keiciu T7suite programa. su ja ir flashinti galima, bet tam reikia kitokio interfeiso. tiesa, ji veikia tik Saabam su Trionic7 ECU.

kaip jau ir sakiau.. dazniausiai softas ir iranga yra orentuota i konkrecius modelius..
2012-03-15 23:13
2012-03-15 11:14 wrote: Man dar vienas klausimas kilo, Apie flashinti, ar kaip jus vadinate tai. Koki software naudojate, kur juos galima rasti, ir gal yra kokie nors universalus, kokios nors universalios programos i t.t

Dekui uz atsakymus :)
2012-03-15 23:09 wrote: dazniausiai softas eina kartu su programatorium. yra kitaiskas universalus galletto 1260 eina su softu.. jis skirtas daugiau OBD2 ir siaip yra kopija brangaus irenginio.. ganetinai pavojinga ji naudoti, nes labai nesunku sugadinti ecu..

as flashinimui naudoju BDM32 programke, kuri yra skirta motorola chipam perrasineti.. mano ECU butent motorola cipas ir stovi.

o zemelapius keiciu T7suite programa. su ja ir flashinti galima, bet tam reikia kitokio interfeiso. tiesa, ji veikia tik Saabam su Trionic7 ECU.

kaip jau ir sakiau.. dazniausiai softas ir iranga yra orentuota i konkrecius modelius..
Ok, dekui. Reikes tada pagal kodus googlint, gal ka nors rasiu :)

Your message