User
2015-03-13 17:57
Sveiki prikelsiu tema biskuti reikia jusu nuomones. zodziu bairis toks : uzgesinau masina isilus buvo iki darbines temp. uz 15 min kuriu ziuriu nesikuria kaip anksciau ir poros prasukumi, reikejo pasukt kokia 10sec uzsikure nu cia dabar galvoju gal kad ant kalniuko palikau del to, kuro buvo apie 10l like, uz valandos vel kurt vel ilgai sukt starteri, nuvaziavau pas meistrus pajunge diagnostika sake klaidos tokios : egr voztuva meta nes buvau atjunges ir tipo mazas slegis kuro sistemoje. ir per ta slangele kur prie filtro matosi eina su oru salerka. taigi kuris cia siurblys kuro ar kur po sedyne pisa prota. vaziuodamas is serviso uzmatavau truputi gazo ir uzgesau vel pasukes kokias 10sec uzsikuriau ir ramiai davazevau iki namu ryte bandziau kurt kad pas meistrus nuvest nesikuria. dar vienas pastebejimas keisdamas abs davikli maciau kad sudreke slangeles varines tos kur salerka is bako i variklio skyriu, bet ar gali but sutapimas kad tapacia diena jos prakurio, nera taip kad varva salerka tiesiog dregna. taigi laukiu jusu pagalbos, ačiū isanksto p.s trauka liko nepasikeitus po pirmo pasispardymo
User
2015-03-13 19:06
wrote:
..
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
User
2015-03-13 19:33
wrote:
..
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
User
2015-03-13 19:37
wrote:
..
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Sveikas, bandziau prisijunge diagnostika tai jo zodziai: rodo kompas kad nepakankamas slegis kuro sistemoi ir egr voztuvo klaida tai tik tiek rado, buvau nuejas paklausyt as to siurblio bako, arba jis labai tylus arba jis neveikia gal kazkas vos girdisi nezymiai, nu apdreke tiesiog slangeles tos ale bet nera taip kad varva ar ka, o kaip galima namu salygom patikrint?, beabejo pats pasikeisciau ten nera kas veikt tik nenoriu visko is eiles keist
User
2015-03-13 20:10
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
19:37 wrote:
Sveikas, bandziau prisijunge diagnostika tai jo zodziai: rodo kompas kad nepakankamas slegis kuro sistemoi ir egr voztuvo klaida tai tik tiek rado, buvau nuejas paklausyt as to siurblio bako, arba jis labai tylus arba jis neveikia gal kazkas vos girdisi nezymiai, nu apdreke tiesiog slangeles tos ale bet nera taip kad varva ar ka, o kaip galima namu salygom patikrint?, beabejo pats pasikeisciau ten nera kas veikt tik nenoriu visko is eiles keist :D
Pas bemwus dyzelius vyksta tokiu principu kuro tiekimas.
1.Slėgį pirmiausiai kelia žemo slėgio siurbliukas tarp
bako ir variklio(šiuo atveju posėdyne)
2.
Kai sudaro pakankamą, tuomet pradeda dibt aukšto slėgio,
tai būtinas dalykas sėkmingam užvedimui, vėliau ne tiek svarbu.
jei galetum pasiskolint geros bukles ta apatini siurbliuka ir trumpam
pajungt butu aisku 100%.
Pabadyk prapusti kompresorium ir isvalyt, arba daryk tikslesne diagnostika nes blogas slegis gali buti ir del auksto slegio siurblio.
Cia tai dar niekis, o Range Rover tas siurbliukas buna kuro bake.
1.Slėgį pirmiausiai kelia žemo slėgio siurbliukas tarp
bako ir variklio(šiuo atveju posėdyne)
2.
Kai sudaro pakankamą, tuomet pradeda dibt aukšto slėgio,
tai būtinas dalykas sėkmingam užvedimui, vėliau ne tiek svarbu.
jei galetum pasiskolint geros bukles ta apatini siurbliuka ir trumpam
pajungt butu aisku 100%.
Pabadyk prapusti kompresorium ir isvalyt, arba daryk tikslesne diagnostika nes blogas slegis gali buti ir del auksto slegio siurblio.
Cia tai dar niekis, o Range Rover tas siurbliukas buna kuro bake.
User
2015-03-13 20:13
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
19:37 wrote:
Sveikas, bandziau prisijunge diagnostika tai jo zodziai: rodo kompas kad nepakankamas slegis kuro sistemoi ir egr voztuvo klaida tai tik tiek rado, buvau nuejas paklausyt as to siurblio bako, arba jis labai tylus arba jis neveikia gal kazkas vos girdisi nezymiai, nu apdreke tiesiog slangeles tos ale bet nera taip kad varva ar ka, o kaip galima namu salygom patikrint?, beabejo pats pasikeisciau ten nera kas veikt tik nenoriu visko is eiles keist :D
2015-03-13
20:10 wrote:
Pas bemwus dyzelius vyksta tokiu principu kuro tiekimas.
1.Slėgį pirmiausiai kelia žemo slėgio siurbliukas tarp
bako ir variklio(šiuo atveju posėdyne)
2.
Kai sudaro pakankamą, tuomet pradeda dibt aukšto slėgio,
tai būtinas dalykas sėkmingam užvedimui, vėliau ne tiek svarbu.
jei galetum pasiskolint geros bukles ta apatini siurbliuka ir trumpam
pajungt butu aisku 100%.
Pabadyk prapusti kompresorium ir isvalyt, arba daryk tikslesne diagnostika nes blogas slegis gali buti ir del auksto slegio siurblio.
Cia tai dar niekis, o Range Rover tas siurbliukas buna kuro bake.
1.Slėgį pirmiausiai kelia žemo slėgio siurbliukas tarp
bako ir variklio(šiuo atveju posėdyne)
2.
Kai sudaro pakankamą, tuomet pradeda dibt aukšto slėgio,
tai būtinas dalykas sėkmingam užvedimui, vėliau ne tiek svarbu.
jei galetum pasiskolint geros bukles ta apatini siurbliuka ir trumpam
pajungt butu aisku 100%.
Pabadyk prapusti kompresorium ir isvalyt, arba daryk tikslesne diagnostika nes blogas slegis gali buti ir del auksto slegio siurblio.
Cia tai dar niekis, o Range Rover tas siurbliukas buna kuro bake.
Tai pirmadieni tempsiu i servisa pas pazystama toki :/, buvo prilekes dabar draugas su 530d irgi tai pas ji irgi nesigirdi siurblio salone, gal nuemus sedyne tada girdetusi ir pas mane.... o abieju siurbliu gedimai duoda panasias pasekmes ?? taprasme kuro ir auksto kuro slegio, ypac tas dalykas , kad su oru kura gaudo
User
2015-03-13 20:22
wrote:
..
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Reikia sutvarkyti kuro padavima is bako.Todel ir eina su oru, nes likus 15 litru prasideda problemos.Siurbliukas turi veikti bake nes kitaip siurblys kuris randasi po sedyne normaliai nepalaiko slegio, del to gali gesineti , o gedimu klaidos rodo , kad yra problemos su aukstu slegiu.
User
2015-03-13 20:32
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:22 wrote:
Reikia sutvarkyti kuro padavima is bako.Todel ir eina su oru, nes likus 15 litru prasideda problemos.Siurbliukas turi veikti bake nes kitaip siurblys kuris randasi po sedyne normaliai nepalaiko slegio, del to gali gesineti , o gedimu klaidos rodo , kad yra problemos su aukstu slegiu.
tai kaip supratau tavo nuomone butu kaltas zemo kuro slegio siurbliukas ?
User
2015-03-13 20:39
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:22 wrote:
Reikia sutvarkyti kuro padavima is bako.Todel ir eina su oru, nes likus 15 litru prasideda problemos.Siurbliukas turi veikti bake nes kitaip siurblys kuris randasi po sedyne normaliai nepalaiko slegio, del to gali gesineti , o gedimu klaidos rodo , kad yra problemos su aukstu slegiu.
2015-03-13
20:32 wrote:
tai kaip supratau tavo nuomone butu kaltas zemo kuro slegio siurbliukas :)?
Pusei BMW jie nuduse, pakelus sedyne turi girdetis kaip veikia.Pripilus kuro daugiau negu 20ltr turetu dingti ta problema.
User
2015-03-13 20:42
2015-03-13
20:22 wrote:
Reikia sutvarkyti kuro padavima is bako.Todel ir eina su oru, nes likus 15 litru prasideda problemos.Siurbliukas turi veikti bake nes kitaip siurblys kuris randasi po sedyne normaliai nepalaiko slegio, del to gali gesineti , o gedimu klaidos rodo , kad yra problemos su aukstu slegiu.
2015-03-13
20:32 wrote:
tai kaip supratau tavo nuomone butu kaltas zemo kuro slegio siurbliukas :)?
2015-03-13
20:39 wrote:
Pusei BMW jie nuduse, pakelus sedyne turi girdetis kaip veikia.Pripilus kuro daugiau negu 20ltr turetu dingti ta problema.
Nu okey aciu labai uz informacija rytoj isbandysiu
User
2015-03-13 20:53
wrote:
..
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
User
2015-03-13 20:56
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
Sugalvojau padaryt taip dapilt to kuro 15l kad butu bake apie 25ltr ir bandyk uzkurt jei kursis normaliai problema bus aiski zemo kuro slegio siurbliukas, jei ne tada nuvesiu pas ta pazystama i servisa ir pasakysiu kad patikrintu tuos siurbliukus
User
2015-03-13 21:02
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
2015-03-13
20:56 wrote:
Sugalvojau padaryt taip dapilt to kuro 15l kad butu bake apie 25ltr ir bandyk uzkurt jei kursis normaliai problema bus aiski zemo kuro slegio siurbliukas, jei ne tada nuvesiu pas ta pazystama i servisa ir pasakysiu kad patikrintu tuos siurbliukus :)
sinoma bus arba tas arba tas.. bet patarimas atsirestauruok abu bus vienas tvarkimas ir nepasikartos tas baeris
User
2015-03-13 21:03
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
2015-03-13
20:56 wrote:
Sugalvojau padaryt taip dapilt to kuro 15l kad butu bake apie 25ltr ir bandyk uzkurt jei kursis normaliai problema bus aiski zemo kuro slegio siurbliukas, jei ne tada nuvesiu pas ta pazystama i servisa ir pasakysiu kad patikrintu tuos siurbliukus :)
Garazas, tai kur 530 randasi auksto slegio kuro siurblys? Tai masinai viso 3 siurbliai stovi pasidomek daugiau.
User
2015-03-13 21:20
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
2015-03-13
20:56 wrote:
Sugalvojau padaryt taip dapilt to kuro 15l kad butu bake apie 25ltr ir bandyk uzkurt jei kursis normaliai problema bus aiski zemo kuro slegio siurbliukas, jei ne tada nuvesiu pas ta pazystama i servisa ir pasakysiu kad patikrintu tuos siurbliukus :)
2015-03-13
21:03 wrote:
Garazas, tai kur 530 randasi auksto slegio kuro siurblys? Tai masinai viso 3 siurbliai stovi pasidomek daugiau.
tresias siurbliukas stovi paskirstantis kura tarp bako pusiu.. ner ka dometis ir taip zinau...zmogeliuk..
User
2015-03-13 21:34
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
Nu gal ir tavo tiesa , bent galvos sukt nereikes
User
2015-03-13 21:47
2015-03-13
19:06 wrote:
tai va vamzdeli tai keisiu faktas bet as nelabai tikiu kad delto nesikuria
2015-03-13
19:33 wrote:
Daznai tai vamzdeliai tai slangutes visu dyzeliu, ypac BMW buna apdreke, bet cia kitas bajeris.
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
Jei butu elektrine dalis arba plundzeris pagrindiniame auksto
slegio siurblyje, tai isvis karsto neuzvestum arba suktum 10 minuciu.
Manau, tiketina, kad reikia prapusti , isvalyti, o gal restauruoti arba
keisti zemo slegio kuro siurbly, kaip sakai po sedyne.
Ji paciam nesunku pasikeist.Po kapotu prie variklio-auksto slegio
siurblys, tenaizemo.I ji daznai patenka nuosedu ar mauru visokiu , kartais padeda praputimas.
Jei zemyn priekiu nuo kalniuko griebia bent kiek geriau, tai 100%
jis kaltas.Turetu kompas parodyti, nebandei jung diagnostikoj?
2015-03-13
20:53 wrote:
tu gal vapse nenusivapsek.. apie 530d nihuja nesigaudai. pirmas dalykas.. visu pirma cia nera auksto slegio kuro siurblio prie variklio.. visu antra visai kita sistema nei tds.. tavo problema bus nusproges kazkuris siurbliukas.. yra du.. vienas bake.. kitas po slenksciu.. geriausia atsirestauruoti abudu apie 80eur kainuos abu atrestauruoti.. ir leksi nesukdamas galvos ir neturetu pasikartoti gedimas dar ilgai.. nes dedi deveta tai velnias zino akda vel suges..
kaip tai nera
o tai is kur magistralese aukstas slegis
cia yra commonrailinis dyzelis. yra prie variklio siurblys auksto spaudimo, jis tiesiog nera paskirstantis, kaip kad anksciau budavo. bet slegis ten pakankamas..
o tai is kur magistralese aukstas slegis
cia yra commonrailinis dyzelis. yra prie variklio siurblys auksto spaudimo, jis tiesiog nera paskirstantis, kaip kad anksciau budavo. bet slegis ten pakankamas..
User
2015-03-15 20:26
2015-03-13
20:22 wrote:
Reikia sutvarkyti kuro padavima is bako.Todel ir eina su oru, nes likus 15 litru prasideda problemos.Siurbliukas turi veikti bake nes kitaip siurblys kuris randasi po sedyne normaliai nepalaiko slegio, del to gali gesineti , o gedimu klaidos rodo , kad yra problemos su aukstu slegiu.
2015-03-13
20:32 wrote:
tai kaip supratau tavo nuomone butu kaltas zemo kuro slegio siurbliukas :)?
2015-03-13
20:39 wrote:
Pusei BMW jie nuduse, pakelus sedyne turi girdetis kaip veikia.Pripilus kuro daugiau negu 20ltr turetu dingti ta problema.
Kaip sakei padejo dabar bake 25l kuro uzsikure normaliai, kuras be burbuliuku tai idomu kaip patikrint kuris siurblys, be diagnostikos dabar galimybes neturiu, ar tas kur is vieno bako i kita ar tas kur is bako i varikli??
User
2015-03-16 22:22
2015-03-13
20:32 wrote:
tai kaip supratau tavo nuomone butu kaltas zemo kuro slegio siurbliukas :)?
2015-03-13
20:39 wrote:
Pusei BMW jie nuduse, pakelus sedyne turi girdetis kaip veikia.Pripilus kuro daugiau negu 20ltr turetu dingti ta problema.
2015-03-15
20:26 wrote:
Kaip sakei padejo dabar bake 25l kuro uzsikure normaliai, kuras be burbuliuku tai idomu kaip patikrint kuris siurblys, be diagnostikos dabar galimybes neturiu, ar tas kur is vieno bako i kita ar tas kur is bako i varikli?? :D
Tas kuris bake.
User
2018-06-13 19:34
Sveiki, keliu sena tema, problema panaši bet ne tokia pati. Kuro pilnas bakas, nuvažiavus 150km masina užgęsta, užpilu vėl pilna(10ltr) pravažiuoju kažkiek ir vėl uzgestu. Pasidariau nuomone kad bako siurblys nes nezvimbe, pasikeiciau į kitą, lyg dirbtų, zvimbia bet kuro ne pumpuoja. Tai esminis klausimas ar bako siurblys jaučiamai traukia kurą, ta prasme pirštą uždėjus ant jo skylės jaučiasi kad traukia ar ne? Numovus slange prie filtro, traukia tik orą. Help!
Your message |
|