User
2012-06-05 23:01
sveiki.beda tame, kad likus 15litru bake pradeda gesti, nesiveda.zinau kad parejo kuro siurblys, kuris stovi po galine sedyne.klausymas toks, kokios ju kainos, kaip patikrinti, ar imanoma dar senaji sutaisyti, pravalyti ir pns.antras klausymas ar labai sie modeliai nemegsta is ''kitu saliu'' vezto dyzelio.zarachai ir kiti vaikai nekomentuokit, Dekoju uz supratima.
skyliner
9 / 0
2012-06-05 23:41
Turiu 725 tds, buvo tas pats, kad pradejo gesti likus dar nemazai kuro, tada po keliu dienu uzgeso ir nebeuzsivede. Uz kita(naudota) siurbli mokejau 150 su pakeitimu, pakeite vietoj lauzyne. Apie seno tvarkyma net neuzsimine niekas. O del kitu saliu dyzelio, tai tikrai nepatarciau pilti, nesu bandes, del daugelio patarimu net nebandyt pilt. Nors vienas tds'o savininkas, sake pila baltarusiska, imaiso dvitakciu variklio tepalo ir neturi problemu, kiek tiesos spresk pats.
User
2012-06-06 01:33
2012-06-05
23:01 wrote:
sveiki.beda tame, kad likus 15litru bake pradeda gesti, nesiveda.zinau kad parejo kuro siurblys, kuris stovi po galine sedyne.klausymas toks, kokios ju kainos, kaip patikrinti, ar imanoma dar senaji sutaisyti, pravalyti ir pns.antras klausymas ar labai sie modeliai nemegsta is ''kitu saliu'' vezto dyzelio.zarachai ir kiti vaikai nekomentuokit, Dekoju uz supratima.
pas drauga 525 tds ir 96 metu..pila rusiska dizeli ir px..jau kiek laiko ir viskas normaliai ..
User
2012-06-06 08:15
nepatariu to siurblio remontiuot, kur po gal.sedyne, pilna ju nauju uz prieinama kaina, kiniski bet laiko.
User
2012-06-06 10:20
Dyzeli galetum pilti ramia sazine, jeigu zinotum kad jis neskiestas ir be jokiu siuksliu. Vienas zinau anksciau pyle, kitas dabar pila rusiska dyzeli, bet gauna is patikimu zmoniu ir zino kad jis neskiestas ir nepridarytas nesamoniu. O kai pili dyzeli uzsenietiska, ant leikos visada uzsidek petkelne, sulaikys daugiau siuksliu nei tie juokingi setukai
User
2012-06-06 10:46
2012-06-05
23:41 skyliner wrote:
Turiu 725 tds, buvo tas pats, kad pradejo gesti likus dar nemazai kuro, tada po keliu dienu uzgeso ir nebeuzsivede. Uz kita(naudota) siurbli mokejau 150 su pakeitimu, pakeite vietoj lauzyne. Apie seno tvarkyma net neuzsimine niekas. O del kitu saliu dyzelio, tai tikrai nepatarciau pilti, nesu bandes, del daugelio patarimu net nebandyt pilt. Nors vienas tds'o savininkas, sake pila baltarusiska, imaiso dvitakciu variklio tepalo ir neturi problemu, kiek tiesos spresk pats.
cia yra rimta tiesibe del to tepalo, pats turejau kelis e34 TDS, tai dazniausei ant pilno bako apie litra pusantro supildavau raudono stihl tepalo kur trimeriui maisyti jaigu pildavau raudona salerka ta vadinama krosine tai daugiau ipildavau to tepalo, nes ji taip vadinama labai sausa.
User
2012-06-06 11:13
del dyzelio netis visiskai teisus, juk uzsienyje visi sau ramiai vazineja su dyzeliu kai pila is degalines, o cia jei pirkti tai tik is patikimu zmoniu
User
2012-06-06 15:04
o kaip e39 3.0d variklis, filtrai reaguoja i uzsenietiska dyzeli? ar taip pat jei neskiestas galima ramiai vazineti?
User
2012-06-11 00:06
Problema yra tame kad viduj bake yra toks filtas ji išimk ir praplauk ir prapusk su kompresurium, kai yra daug kuro variklis dar sugeba ji pasimt, kai yra mažai filra mažai apsemia, o apacioje filtro ir yra daugiau tu visokiu shlamu kurie nepraleidžia kuro
User
2012-07-06 10:11
prie tos paciuos temos kas gali but e39 tds saltas kuriasi is puse apsisukimo o siltas reik sukint . kur jieskot saknu ...
nexusss
265 / 0
2012-07-06 11:37
Siulau pabandyt akumuliatoriu nauja/gera idet. Pats turejau SEAT TOLEDO II, 1.9 tdi, ta pati beda buvo, visi sake siurbli reikia daryt, bet tik vienas pasiule nauja akuma idet, ir viskas, bedos baigesi Mat karstam varikliui reikia staigesnio uzvedimo, pas man tokia beda buvo, tikiuosi ir tau pades
User
2012-07-09 01:45
2012-07-06
10:11 wrote:
prie tos paciuos temos kas gali but e39 tds saltas kuriasi is puse apsisukimo o siltas reik sukint . kur jieskot saknu ... :helpsmilie:
Lyginti Seat ir bmw... Čia tas pats kas dieną su naktimi lyginti. Nesikuria todėl, kad pagrindinis kuro siurblys ateina jau po biški. Čia vos ne pas visus 2, 5Tds šita problema yra, tiek pas e34, tiek pas e36, e38, e39.. Žodžiu visi 2, 5 tds siurbliai kažkokie nelabai ilgaamžiški yra, pats turiu tds tai žinau.
nexusss
265 / 0
2012-08-06 21:05
Na va ir BMW
User
2012-08-06 22:25
2012-07-06
10:11 wrote:
prie tos paciuos temos kas gali but e39 tds saltas kuriasi is puse apsisukimo o siltas reik sukint . kur jieskot saknu ... :helpsmilie:
2012-07-09
01:45 wrote:
Lyginti Seat ir bmw... Čia tas pats kas dieną su naktimi lyginti. Nesikuria todėl, kad pagrindinis kuro siurblys ateina jau po biški. Čia vos ne pas visus 2, 5Tds šita problema yra, tiek pas e34, tiek pas e36, e38, e39.. Žodžiu visi 2, 5 tds siurbliai kažkokie nelabai ilgaamžiški yra, pats turiu tds tai žinau.
o ko tu nori kad puse limono virs mintum jei nedaugiau ir siurblys laikytu be remonto pz juokdariai, dar tokios masinos nemates, tuo labiau kai kura pila is bele kur
User
2012-09-01 23:11
Sveiki. Turiu 99m E39 530D, ta pati problema, kai lieka apie 15l kuro uzgesta, uzpili kuro ir vaziuoji toliau. 2/2 servisu sako kad plude sulinkus, kad is tiesu jau kuro nera, o dar rodo 15l. Manau paistalai! Jei man rodo kad bake yra 15l, o pilant pilna telpa 55l. 15+55=70l, paprasta matematika Tai pats manau, kad gali but, jog bake siurbliukas baiginejasi, kai lieka nedaug kuro dingsta kompresija ir tiesiog nepaima jo. Realu? Taip pat kaip kad rase vienas forumietis bake filtro apacia jau uzsinesus irgi skamba logiskai Pasireiskit kas su tokia problema susidure ir kaip ja issprende?
Your message |
|