User
2012-06-30 13:36
Hi. kokie minusai, pliusai yra tarp šių variklių? norisi 2l vien dėl 6 cilindrų, bet gal ir 1.8is užtektų? domina tik coupe variantas. auto ne pjovimui, normaliam važinėjimui, bet traukos taip pat norisi.
User
2012-07-10 21:19
Ka galiu pasakyt, abu valina identiskai. Posukiuose net geriau is'as. Taip pat is'as gerokai ekonomiskesnis uz 2.0. Taciau 2.0 turi gera 6 kausu garsa. Realiai pirmenybe teikciau m42 (is'ui), taciau, jeigu pasitaikytu geras variantas su 2.0, tai nesibaidyciau ir plytos.
User
2012-07-12 00:01
m50b25 ir vaziuoja ir kuro normaliai
User
2012-07-12 18:07
Didmiesty vartos abu apie 11-12 l benzo, va nebent isas bus uzmiesty ekonomiskesnis, nes 4 kausam reiks maziau benzo vienodui greicui palaikyt, ims jis kazkas tarp 6-7 l varant 90kmh, tuo tarpu 320i ims tarp 7-8. Pats dabar vazineju su 323i 2.5l tai valgo apie 8 l benzo uzmiesty. As asmeniskai ieskojau irgi coupe norejau 318is 320i arba 325i, bet radau 323i nebloga varijanta, dar netgi geresne trauka turi negu 325i 141kw tai ir paemiau ilgai nesvarstes. Siulau 320i, nes plytos garsas tikrai zjb, jei org ismetimas sedint salone kartais gali pagalvot kad auto, net neuzkurtas, nes lb tyliai dirba variklis ir aisku jei uzmini gaza tai tikrai garsas zjb .
User
2012-07-13 10:13
2012-07-12
18:07 wrote:
Didmiesty vartos abu apie 11-12 l benzo, va nebent isas bus uzmiesty ekonomiskesnis, nes 4 kausam reiks maziau benzo vienodui greicui palaikyt, ims jis kazkas tarp 6-7 l varant 90kmh, tuo tarpu 320i ims tarp 7-8. Pats dabar vazineju su 323i 2.5l tai valgo apie 8 l benzo uzmiesty. As asmeniskai ieskojau irgi coupe norejau 318is 320i arba 325i, bet radau 323i nebloga varijanta, dar netgi geresne trauka turi negu 325i 141kw tai ir paemiau ilgai nesvarstes. Siulau 320i, nes plytos garsas tikrai zjb, jei org ismetimas sedint salone kartais gali pagalvot kad auto, net neuzkurtas, nes lb tyliai dirba variklis ir aisku jei uzmini gaza tai tikrai garsas zjb .:beer:
nuo kada 125kw geriau eina negu 141kw?
User
2012-07-13 20:06
2012-07-12
18:07 wrote:
Didmiesty vartos abu apie 11-12 l benzo, va nebent isas bus uzmiesty ekonomiskesnis, nes 4 kausam reiks maziau benzo vienodui greicui palaikyt, ims jis kazkas tarp 6-7 l varant 90kmh, tuo tarpu 320i ims tarp 7-8. Pats dabar vazineju su 323i 2.5l tai valgo apie 8 l benzo uzmiesty. As asmeniskai ieskojau irgi coupe norejau 318is 320i arba 325i, bet radau 323i nebloga varijanta, dar netgi geresne trauka turi negu 325i 141kw tai ir paemiau ilgai nesvarstes. Siulau 320i, nes plytos garsas tikrai zjb, jei org ismetimas sedint salone kartais gali pagalvot kad auto, net neuzkurtas, nes lb tyliai dirba variklis ir aisku jei uzmini gaza tai tikrai garsas zjb .:beer:
2012-07-13
10:13 wrote:
nuo kada 125kw geriau eina negu 141kw?
nuo tada kai 141kw buna nudroztas o 125kw labai gyvas
User
2012-07-15 03:45
2012-07-12
18:07 wrote:
Didmiesty vartos abu apie 11-12 l benzo, va nebent isas bus uzmiesty ekonomiskesnis, nes 4 kausam reiks maziau benzo vienodui greicui palaikyt, ims jis kazkas tarp 6-7 l varant 90kmh, tuo tarpu 320i ims tarp 7-8. Pats dabar vazineju su 323i 2.5l tai valgo apie 8 l benzo uzmiesty. As asmeniskai ieskojau irgi coupe norejau 318is 320i arba 325i, bet radau 323i nebloga varijanta, dar netgi geresne trauka turi negu 325i 141kw tai ir paemiau ilgai nesvarstes. Siulau 320i, nes plytos garsas tikrai zjb, jei org ismetimas sedint salone kartais gali pagalvot kad auto, net neuzkurtas, nes lb tyliai dirba variklis ir aisku jei uzmini gaza tai tikrai garsas zjb .:beer:
2012-07-13
10:13 wrote:
nuo kada 125kw geriau eina negu 141kw?
2012-07-13
20:06 wrote:
nuo tada kai 141kw buna nudroztas o 125kw labai gyvas:D
Ir del to kad 323i 125kw sukimo momenta max pasiekia truput anksciau nei 325i 141kw ir pas 323i orginaliai perdavimas reduktoriaus zjb 2 krumpliu 110kmh , o 5 krumpliu 100 kmh tik 2100rpm taip kad greitas ir ekonomiskas tas bemwas
User
2012-07-15 09:44
2012-07-13
10:13 wrote:
nuo kada 125kw geriau eina negu 141kw?
2012-07-13
20:06 wrote:
nuo tada kai 141kw buna nudroztas o 125kw labai gyvas:D
2012-07-15
03:45 wrote:
Ir del to kad 323i 125kw sukimo momenta max pasiekia truput anksciau nei 325i 141kw ir pas 323i orginaliai perdavimas reduktoriaus zjb 2 krumpliu 110kmh , o 5 krumpliu 100 kmh tik 2100rpm taip kad greitas ir ekonomiskas tas bemwas :thumbup:
koks ten ekonomiskumas kai vos velka save su tokiu reduktorium. plyta su chipuotu kompu ir antra pavara 80-90km/h va tada tai traukia nors trasoj 8ltr benzo mieste graziai 12ltr.
User
2012-07-15 10:47
2012-07-13
10:13 wrote:
nuo kada 125kw geriau eina negu 141kw?
2012-07-13
20:06 wrote:
nuo tada kai 141kw buna nudroztas o 125kw labai gyvas:D
2012-07-15
03:45 wrote:
Ir del to kad 323i 125kw sukimo momenta max pasiekia truput anksciau nei 325i 141kw ir pas 323i orginaliai perdavimas reduktoriaus zjb 2 krumpliu 110kmh , o 5 krumpliu 100 kmh tik 2100rpm taip kad greitas ir ekonomiskas tas bemwas :thumbup:
nu nevaziuoja geriau 125 uz 141kw. iki 100 apyligei o nuo 100 iki max 141 kw geresnis. tas 2.3 matoras nuo zemu apsuku byski sustresnis bet ant aukstu bukesnis pries 2.5.
User
2012-07-15 20:44
2012-07-13
20:06 wrote:
nuo tada kai 141kw buna nudroztas o 125kw labai gyvas:D
2012-07-15
03:45 wrote:
Ir del to kad 323i 125kw sukimo momenta max pasiekia truput anksciau nei 325i 141kw ir pas 323i orginaliai perdavimas reduktoriaus zjb 2 krumpliu 110kmh , o 5 krumpliu 100 kmh tik 2100rpm taip kad greitas ir ekonomiskas tas bemwas :thumbup:
2012-07-15
10:47 wrote:
nu nevaziuoja geriau 125 uz 141kw. iki 100 apyligei o nuo 100 iki max 141 kw geresnis. tas 2.3 matoras nuo zemu apsuku byski sustresnis bet ant aukstu bukesnis pries 2.5.
Vienu zodziu abu geri ir abu traukia.
Your message |
|