User
2010-05-07 16:03
sveiki galvoju detis dujas, taigi norejau paklaust tu zmoniu kurie turi auto su tiesioginiu duju ipurskimu ar skiriasi sanaudos nuo benzino?Nes vienur girdejau kad duju vistiek daugiau ima, kitur kad tiesioginio ipurskimo iranga ima tiekpat duju kaip ir benzo, tai kaip yra istikruju?
maumas
7658 / 0
2010-05-07 16:05
Teik pat kiek ir benzo, bet priklauso nuo duju, kazkiek.Paprastesnes irangos-plius 20%Bet va kai vazineji pigesniu kuru, maziau demesio skiri sanaudoms, t.y. batai pasunkeja
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-07 16:08
viena nuomone yra laukiam daugiau
maumas
7658 / 0
2010-05-07 16:35
Tuoj chebra gris is darzelio ir ateis duju padergtGeriau eik i autodujos.lt...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-07 16:38
Visada (kad ir kokios kartos įranga bebutu) sunaudojama daugiau duju nei benzino.
maumas
7658 / 0
2010-05-07 16:41
2010-05-07
16:38 wrote:
Visada (kad ir kokios kartos įranga bebutu) sunaudojama daugiau duju nei benzino.
Tai cia del sunkiu batu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-05-07 17:52
chebra darzeli uzlaike
haro196
582 / 0
2010-05-08 00:39
Seip kai as staciausi taskines dujes dujininkai perspejo kad sanaudos bus didesnes nei benzo, tai man skiriasi apie 0, 5-1 litru seip kuro ima apie 12-13. praktiskai nesvarbu ar dujom ar benzu vazuoju kuro sanaudu skirtumo praktiskai nejauciu. Cia tik mano subjektyvi nuomone kad duju ima truputi daugiau bet ligtais labai ir nedraskau masinos arba darskau vienodai tiek dujom tiek benzu.
User
2010-05-08 10:30
Turejau pries sia masina mazda 626 2.doch 16 valve buvo italiskos dujos tai valge 11-12ltr duju.Visuomet tau valgys duju daugiau negu benzino apie 20-30%
User
2010-05-10 14:34
Sesuo turi Peza 406 96m 1, 8L, taskines BRC dujos. Vaziavo vokietijon, tai duju sanaudos gavosi 8ltr/100km, greiciai leistini.. Kiek pats su ja vazinejau, tai trauka nesiskiria nuo benzo.. Geras dalykas ir tiek! Tik, va kazkas nutiko, nedirba ant duju, salone pypsi perjungejas. Itaria kompui chana.., bet muset bus aisku, tik po diagnostikos..
User
2010-05-10 14:41
duju visada valgys jei tiesioginies apie 1ltr. daugiau jei paprastos apie 2ltr. daugiau. taciau vienu ar kitu atveju vistiek dujas statytis apsimoke tuo labiau kad duju kaina 2lt o benzo 4.20lt, mano manymu auto su dujom puikus pasirinkimas, nebutinai juk visi auto turi buti dyzeliai
User
2010-05-10 15:59
Benzas 4.25
User
2010-05-10 18:48
Taskines dujos taskinem dujom visu pirma yra nelygios. Bet visos kazkiek daugiau eda duju, bet ten max skirtumas 3 litrai.
User
2010-05-10 19:17
duju visada ims daugiau, nes jos turi maziau energijos
User
2010-05-10 19:19
mano tai mazdaug ltru ima daugiau..
User
2010-05-10 19:28
tai aishku priklauso nuo oro/kuro misinio.. nes duju pilnam sudegimui reikia liesesnio misinio nei benzinui, bet tada galios bus daug maziau nei benzino. del to ir reikia riebesnio misinio..
naudingas
4243 / 0
2010-05-10 21:58
bet duju oktaninis skaicius 98, 99
User
2010-05-10 22:33
oktaninis skaicius duju 108, bet oktanas matuoja ne kuro energijos "kieki", bet jo atsparuma detonacijai
naudingas
4243 / 0
2010-06-02 15:19
is kur istraukiai kad 108?ir kaitrumas
User
2010-06-02 15:33
radau apie dujas nebloga straipsniuka
GPL (Gas di Petrolio Liquefatto)-SUSKYSTINTOS NAFTOS DUJOS. Kalbama apie bendrą garuojančio komponento (benzino) ir gamtinių dujų pavadinimą. Prie atmosferos slėgio ir natūralios aplinkos temperatūros GPL būna dujų pavidale. Suspaudus, dujos pereina į skystą pavidalą.
Dėl tokio poveikio dujų kiekis sumažėja maždaug 250 kartų. Tokiu būdu paveikus didelį dujų kiekį galima patalpinti į mažos talpos talpyklą, tačiau bet kokiu atveju, dujų balionai turi būti pritaikyti dujų laikymui suspaustu pavidalu. Suspaustos dujos sudarytos pagrindu iš mišinio propano ir butano. Propanas daug lengvesnis, tačiau turi mažiau energijos nei butanas.
Paveikus spaudimu, suskystintos dujos kondensuojasi -42° C temperatūroje, o butanas pereina i skysta pavidalą prie -7°C.
Dėl butano gali atsirasti problemų žiemos metu, jei būtų naudojamas tik švarus propanas, tai atsilieptų didelėmis kuro sąnaudomis.
Dėl komercinių tikslų suskystintos dujos - tai mišinys propano ir butano, kuris procentaliai priklauso nuo paklausos ir pasiūlos kuro rinkoje. Vasaros metu mišinys būna santykiu 40% propanas ir 60% butanas, kai žiemą santykinai priešingas: 60/40.
Dėl to žiemą skystų dujų sąnaudos būna didesnės nei vasarą. Bet kokiu atveju suskystintose dujose yra nedidelis kiekis propileno. Šis angliavandenilis yra neigiamas faktorius dėl suskystintų dujų. Tai atsitinka dėl neįmanomo idealaus išskyrimo dujų vienų nuo kitų. Santykinai propileno dalis yra nuo 3 iki 5% esantis propilenas ir neprisotintas angliavandeniliais bendrai paėmus, pablogina antidetonacinėms suskystintų dujų savybėms. Būtent dėl tos priežasties reikia stengtis sumažinti propileną iki minimumo.
Suskystintos dujos savo struktūra yra daug geresnės santykinai benzinui. Mišinys 60/40 turi oktaninį skaičių 104(RON) tuomet kai suskystintos dujos 40/60 turi 101(RON). Išimtis tik propilenui daugiau suskystintose dujose negali būti jokiu neigiamų komponentų.
Dėka savo savybių, suskystintos dujos nesensta, dėl to išlieka nepakitusios neribotą laiką. Saugumo tikslais į suskystintas dujas visada pridedamas odarantas, dėl to, kad pačios dujos nematomos ir neturi kvapo.
Retais atvejais, suskystintose dujose yra kitų sudėtinių dalių, kurios bus išvardintos žemiau. Purvas, smėlis, rūdys ir metalinės dalelės. Esantys nešvarumai gali pakenkti dujinės įrangos sudėtinėms dalims.
Norint, kad nepatektų metalo dalelių montuojant dujų įrangą rekomenduojama naudotis specialiu vamzdelio peiliu, o ne metalo pjūkleliu.
Čia kalbama apie chemines medžiagas, kurios pridedamos į plastmasines detales, kad jos išliktų elastingesnės. Šios medžiagos papuola į suskystintas dujas ir gali pakenkti, jei jų nemažas kiekis, reduktoriaus membranai, kuri reguliuoja spaudimą.
Dažnai šios medžiagos papuola iš užpildymo žarnos (dujų degalinėje) ar netinkamos įrangos gamykloje kur yra pagaminamos suskystintos dujos.
Eksploatuojamas automobilis naudoja suskystintų dujų daugiau nei benzino. Taip yra dėl to, kad vieno litro suskystintų dujų (propanas 60% butanas 40%) = 0, 54kg, tuo tarpu vienas benzino litras = 0, 73kg. Teoriškai padidėjęs suskystintų dujų ltr. santykiu su benzinu sudaro apie 26%.
Praktiškai padidėjusios kuro sąnaudos 10-20% paaiškina, kad suskystintos dujos yra daug geresnis kuras nei benzinas, nes sudega daug efektyviau. Suskystintų dujų naudojimas pagerina variklių darbines charakteristikas dėl efektyvaus užsidegimo dviejų dujų (oras ir suskystintos dujos), gauname geresnius rezultatus aplinkai. Matuojant procentais CO ir CH daug mažesnis dirbant suskystintomis dujomis santykiu su benzinu, nes suskystintose dujose nėra sieros ir švino.
GPL (Gas di Petrolio Liquefatto)-SUSKYSTINTOS NAFTOS DUJOS. Kalbama apie bendrą garuojančio komponento (benzino) ir gamtinių dujų pavadinimą. Prie atmosferos slėgio ir natūralios aplinkos temperatūros GPL būna dujų pavidale. Suspaudus, dujos pereina į skystą pavidalą.
Dėl tokio poveikio dujų kiekis sumažėja maždaug 250 kartų. Tokiu būdu paveikus didelį dujų kiekį galima patalpinti į mažos talpos talpyklą, tačiau bet kokiu atveju, dujų balionai turi būti pritaikyti dujų laikymui suspaustu pavidalu. Suspaustos dujos sudarytos pagrindu iš mišinio propano ir butano. Propanas daug lengvesnis, tačiau turi mažiau energijos nei butanas.
Paveikus spaudimu, suskystintos dujos kondensuojasi -42° C temperatūroje, o butanas pereina i skysta pavidalą prie -7°C.
Dėl butano gali atsirasti problemų žiemos metu, jei būtų naudojamas tik švarus propanas, tai atsilieptų didelėmis kuro sąnaudomis.
Dėl komercinių tikslų suskystintos dujos - tai mišinys propano ir butano, kuris procentaliai priklauso nuo paklausos ir pasiūlos kuro rinkoje. Vasaros metu mišinys būna santykiu 40% propanas ir 60% butanas, kai žiemą santykinai priešingas: 60/40.
Dėl to žiemą skystų dujų sąnaudos būna didesnės nei vasarą. Bet kokiu atveju suskystintose dujose yra nedidelis kiekis propileno. Šis angliavandenilis yra neigiamas faktorius dėl suskystintų dujų. Tai atsitinka dėl neįmanomo idealaus išskyrimo dujų vienų nuo kitų. Santykinai propileno dalis yra nuo 3 iki 5% esantis propilenas ir neprisotintas angliavandeniliais bendrai paėmus, pablogina antidetonacinėms suskystintų dujų savybėms. Būtent dėl tos priežasties reikia stengtis sumažinti propileną iki minimumo.
Suskystintos dujos savo struktūra yra daug geresnės santykinai benzinui. Mišinys 60/40 turi oktaninį skaičių 104(RON) tuomet kai suskystintos dujos 40/60 turi 101(RON). Išimtis tik propilenui daugiau suskystintose dujose negali būti jokiu neigiamų komponentų.
Dėka savo savybių, suskystintos dujos nesensta, dėl to išlieka nepakitusios neribotą laiką. Saugumo tikslais į suskystintas dujas visada pridedamas odarantas, dėl to, kad pačios dujos nematomos ir neturi kvapo.
Retais atvejais, suskystintose dujose yra kitų sudėtinių dalių, kurios bus išvardintos žemiau. Purvas, smėlis, rūdys ir metalinės dalelės. Esantys nešvarumai gali pakenkti dujinės įrangos sudėtinėms dalims.
Norint, kad nepatektų metalo dalelių montuojant dujų įrangą rekomenduojama naudotis specialiu vamzdelio peiliu, o ne metalo pjūkleliu.
Čia kalbama apie chemines medžiagas, kurios pridedamos į plastmasines detales, kad jos išliktų elastingesnės. Šios medžiagos papuola į suskystintas dujas ir gali pakenkti, jei jų nemažas kiekis, reduktoriaus membranai, kuri reguliuoja spaudimą.
Dažnai šios medžiagos papuola iš užpildymo žarnos (dujų degalinėje) ar netinkamos įrangos gamykloje kur yra pagaminamos suskystintos dujos.
Eksploatuojamas automobilis naudoja suskystintų dujų daugiau nei benzino. Taip yra dėl to, kad vieno litro suskystintų dujų (propanas 60% butanas 40%) = 0, 54kg, tuo tarpu vienas benzino litras = 0, 73kg. Teoriškai padidėjęs suskystintų dujų ltr. santykiu su benzinu sudaro apie 26%.
Praktiškai padidėjusios kuro sąnaudos 10-20% paaiškina, kad suskystintos dujos yra daug geresnis kuras nei benzinas, nes sudega daug efektyviau. Suskystintų dujų naudojimas pagerina variklių darbines charakteristikas dėl efektyvaus užsidegimo dviejų dujų (oras ir suskystintos dujos), gauname geresnius rezultatus aplinkai. Matuojant procentais CO ir CH daug mažesnis dirbant suskystintomis dujomis santykiu su benzinu, nes suskystintose dujose nėra sieros ir švino.
maumas
7658 / 0
2010-06-02 16:36
Tai kad dabar benzine svino jau kaip ir neraKitaip staigiai katalizatoriu papjautumO del tu daleliu, yra filtriukai, bent jau moderniose irangose....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
naudingas
4243 / 0
2010-06-02 17:33
tas oktaninis skaicius didelis ir eda voztuvus todel ir negerai stipriai pjaut ant duju.idomumo deliai galiu pasakyt kad gamtiniu duju (metano), vandenilio ir deguonies neimanoma suskystint jas tiesiog suspaudzia, bet reikalingi labai stiprus balionai, cia ateities kuras
maumas
7658 / 0
2010-06-02 17:41
oktaninis skaicius nustato detonacija, o ne voztuvus edaVoztuvai sudega del aukstesnes, negu numatyta gamintojo temperaturos.Sita beda buvo pas senas masinas, konkreciai ford ir mb, nes ju galvos buvo is ketaus lietos, nu dar ir del per lieso misinio, cia jau suvalkietiska bedaJei kartu sudesim sita viska, variklio amzius smarkiai trumpeja.mazdaug nuo 1980m audi, nuo 1993m mb perejo i gerus aliuminio lydinius taip kad sitos bedos neliko, jei tik "tarpine" su smegenimisTiek apie voztuvu deginima...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
2010-06-02 17:46
Kam idomu, lakstau po 130 kur leidziama, ir niekaip rie voztuvai nesusiedaTachometras rodo 4000rpm....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-02 18:07
nu ir as laksciau ir nieko jei gera iranga.
maumas
7658 / 0
2010-06-02 21:09
2010-06-02
18:07 wrote:
nu ir as laksciau ir nieko jei gera iranga.:)
Kokia "gera"?Pas mane pirma karta, mano kibirui tokios pilnai uztenka
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-02 21:22
2010-06-02
15:19 naudingas wrote:
is kur istraukiai kad 108?ir kaitrumas
LPG - oktanas - 108, zemutine energijos verte - 46.1 kJ/kg, tankis - 0.540 kg/l
benzinas - oktanas 95, zemutine energijos verte - 42.7 kJ/kg, tankis - 0.740 kg/l
benzinas - oktanas 95, zemutine energijos verte - 42.7 kJ/kg, tankis - 0.740 kg/l
User
2010-06-03 09:40
2010-06-02
18:07 wrote:
nu ir as laksciau ir nieko jei gera iranga.:)
2010-06-02
21:09 maumas wrote:
Kokia "gera"?:)Pas mane pirma karta, mano kibirui tokios pilnai uztenka:D
Koks auto pas tave?
naudingas
4243 / 0
2010-06-03 12:17
2010-06-02
17:41 maumas wrote:
oktaninis skaicius nustato detonacija, o ne voztuvus eda:DVoztuvai sudega del aukstesnes, negu numatyta gamintojo temperaturos.Sita beda buvo pas senas masinas, konkreciai ford ir mb, nes ju galvos buvo is ketaus lietos, nu dar ir del per lieso misinio, cia jau suvalkietiska beda:DJei kartu sudesim sita viska, variklio amzius smarkiai trumpeja.mazdaug nuo 1980m audi, nuo 1993m mb perejo i gerus aliuminio lydinius taip kad sitos bedos neliko, jei tik "tarpine" su smegenimis:DTiek apie voztuvu deginima...
gerai kodel pas prancuzus blokas aliuminis o voztuvai ant duju greiciau sudega ???nu taip ant aukstesnio oktano ir yra kaitrumas didesnis, kodel pvz aviacinis kuras tai pat paima pirmoj eilej voztuvus.ketaus bloko kaitimo nusvaigai prie ko voztuvai mersuose galva aliumine ja ausina antifryzas, termostatas palaiko tolygia temperatura todel cia tas spyziakas maziausiai kaltas del voztuvu
User
2010-06-03 12:39
ie pas bmw aliumine galva yra ne tik pas prancuzus
naudingas
4243 / 0
2010-06-03 12:45
2010-06-03
12:39 wrote:
ie pas bmw aliumine galva yra ne tik pas prancuzus
kur tu zodi matei galva? galva minejau prie mersu o as kalbejau kad pas prancuzus BLOKAS netgi aliuminis
User
2010-06-03 13:43
Bet ne pas visus prancuzus blokas yra aliuminis, nes peugeot yra duraliuminis blokas ir galva.
naudingas
4243 / 0
2010-06-03 14:02
nu duraliuminis irgi yra geras metalas supirktuvejpvz klausiau emp tai kaina blokui citroeno pilna kaip ir kitam aliuminiui.greiciu dezem mazesne
naudingas
4243 / 0
2010-06-03 14:04
beto duraliuminis tas pats aliuminis tik dar su priemaisom
Your message |
|