User
2013-03-30 00:08
Sveiki,
Mašina B4 Passat'as 1.9 tdi 66 kw. Ir užknisa tai, kad dingsta antifrizas. Bet nevienodai. Būna stovi normaliai kokį mėnesį, patikrini karts nuo karto ir viskas gerai, o vieną dieną atsidaręs kapotą randi mažiau negu minimali riba. Pastebėjau, kad kažkaip susiję su orų kaita. Pavyzdžiui, kai iš minuso pereina į pliusą, ir atvirkščiai. Nesuprantu kaip tai gali būt susiję. Tikrinau visas šlangas, niekur nebėga, tarpinės bėdom taipogi netikiu, nes jokio, nė menkiausio dūmo neina ir dingsta tas antifrizas nepastoviai. Tai gal kas nors patarsit kur čia ieškot bėdų? Tikrai atsibodo dapylinėt..
Mašina B4 Passat'as 1.9 tdi 66 kw. Ir užknisa tai, kad dingsta antifrizas. Bet nevienodai. Būna stovi normaliai kokį mėnesį, patikrini karts nuo karto ir viskas gerai, o vieną dieną atsidaręs kapotą randi mažiau negu minimali riba. Pastebėjau, kad kažkaip susiję su orų kaita. Pavyzdžiui, kai iš minuso pereina į pliusą, ir atvirkščiai. Nesuprantu kaip tai gali būt susiję. Tikrinau visas šlangas, niekur nebėga, tarpinės bėdom taipogi netikiu, nes jokio, nė menkiausio dūmo neina ir dingsta tas antifrizas nepastoviai. Tai gal kas nors patarsit kur čia ieškot bėdų? Tikrai atsibodo dapylinėt..
User
2013-03-30 00:30
galb8t pečiukas, aušinimo sistema.
User
2013-03-30 07:37
Gal but laikas keisti variklio-galvutes tarpine(šitiem varikliam patartina keisti kas šimtą t.km.) arba yra mikrotrūkimas galvutėje.Keičiant tarpine specialiu stendu ir slėgiu patikrinamas ir galvutės "sandarumas".Gali buti trukimas tarp ausinimo ir ismetimo kanaliuko.Todel skystis patenka į išmetima bet gal papult ir į cilindrą.....Tačiau gali būti ir visiškai paprasta priežastis.Pasenęs antifrizas nugaruoja, nes jo sudėtis yra glikolio, vadens ir specialių antikorozinių, terminių priedų mixas.Vanduo atsiskiria ir virsta garais.Dar pasitaiko bajerių, kad pakilus slėgiui ar esant dideliai variklio apkrovai "myžčioja"vos pastebima srovele per sudūrimą ar įtrūkimą aušinimo sistemoje kurį rasti nedaug šansų.Pvz kartą radom, kaip plauko storumo srovele čiurkštelna iš išsiplėtimo balkelio apačios.Dar gali myžčioti per vandens pompos riebokšlį.Jei prakiurtų salono pečiukas, tai moment aprasotų iš vidaus langai kad nepavažiuotum, pribėgtų ant grindų.Vnz atrodo nieko rimto kai randi per kur, bet nežinant tai žiaurus galvosūkis.
User
2013-03-30 09:23
duok servisuj paziuret nutekejima. gal kiauras radiatorius
maumas
7656 / 0
2013-03-30 10:09
2013-03-30
07:37 wrote:
Gal but laikas keisti variklio-galvutes tarpine(šitiem varikliam patartina keisti kas šimtą t.km.) arba yra mikrotrūkimas galvutėje.Keičiant tarpine specialiu stendu ir slėgiu patikrinamas ir galvutės "sandarumas".Gali buti trukimas tarp ausinimo ir ismetimo kanaliuko.Todel skystis patenka į išmetima bet gal papult ir į cilindrą.....Tačiau gali būti ir visiškai paprasta priežastis.Pasenęs antifrizas nugaruoja, nes jo sudėtis yra glikolio, vadens ir specialių antikorozinių, terminių priedų mixas.Vanduo atsiskiria ir virsta garais.Dar pasitaiko bajerių, kad pakilus slėgiui ar esant dideliai variklio apkrovai "myžčioja"vos pastebima srovele per sudūrimą ar įtrūkimą aušinimo sistemoje kurį rasti nedaug šansų.Pvz kartą radom, kaip plauko storumo srovele čiurkštelna iš išsiplėtimo balkelio apačios.Dar gali myžčioti per vandens pompos riebokšlį.Jei prakiurtų salono pečiukas, tai moment aprasotų iš vidaus langai kad nepavažiuotum, pribėgtų ant grindų.Vnz atrodo nieko rimto kai randi per kur, bet nežinant tai žiaurus galvosūkis.
cia jus kolega esate teisus.Kartais tokiu bajeriu isaiskinimui praeina ne viena diena.Dazniausiai, senu wagen audi varikliu beda buna senose slangose ir "patrubkese", kurios po 1985m. daromos ne is silumino(aliumo ir silicio techninis lydinys), o is plastmases.Dar blogiau, kai kinai ar turkai prideda rankas.As, per sesis metus, jau trecia idejau toj pacioj vietoj.Vienas laike gal menesi.Teko ir viena slanga pakeist, nes niekaip nesiseke uzsandarint...Geriausiai, salta varikli tikrint visas jungtis pereinant sausu pirstu is apacios pabraukiant.Dar galima, jei masina sausa, nakciai garaze patiest popierius, gal pasimatytu kur lasa.Bet jei masina yra kokia nors is rimtesniu, kaip v8, v6, kur po kapotu visko prigrusta iki kaklo, tada jau surast buna tikrai nelengva.Tai cia tik vienas is momentu, nelendant ieskot galu i varikli...Vienok, autoriui sekmes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-03-30 14:22
Labai dėkui visiems už atsakymus Na, po švenčių reiks ieškot tada atidžiau, važiuot pas žmones kurie tuo užsiima. Bet man įdomiausia yra būtent tai, kad dingsta visiškai nepastoviai. Arba stovi mėnesį ant normos, arba po to per vieną/dvi dienas dingsta daug. Vat šito aš nesuprantu. Ir vienintelis dėsningumas, kurį pastebiu, tai, kad dingsta tada, kai orai pasikeičia. Niekad dar nesu girdėjęs tokio keisto varianto
Na dar galiu paminėt daugiau detalių. Rudenį keistas termostatas, antifrizas kartu pakeistas, šlangų lyg ir nepučia, salone nerasoja ir kilimai nedrėksta. Dar, galbūt bus susiję - tepalo dapyliau 1, 2 litro nuo pakeitimo per nuvažiuotus 10k kilometrų. Nemažai (bet dingsta palaipsniui, ne kaip antifrizas).. Bet dėl tepalo, tai kol nedūmija, keistų garsų neskleidžia, tingiu lįst..
Na dar galiu paminėt daugiau detalių. Rudenį keistas termostatas, antifrizas kartu pakeistas, šlangų lyg ir nepučia, salone nerasoja ir kilimai nedrėksta. Dar, galbūt bus susiję - tepalo dapyliau 1, 2 litro nuo pakeitimo per nuvažiuotus 10k kilometrų. Nemažai (bet dingsta palaipsniui, ne kaip antifrizas).. Bet dėl tepalo, tai kol nedūmija, keistų garsų neskleidžia, tingiu lįst..
Your message |
|