Dinginėja trauka 1.9

Created by User 2015-09-28
2015-09-28 15:17
Sveiki Vw Passat b4 1995 1.9TDI 66kw pirmom pavarom dinginėja trauka kažkur nuo 4, 5k apsukų, kai digsta trauka apsipila juodais dūmais, atleidus gaza vel spaudžiant trauka yra vėl iki 4, 5k apsukų, po to vėl tas pats.
Kame bėda gali būt? Gal kas susidurę esat?
Dekui iš karto už bet kokią pagalbą. :)
2015-09-28 16:12
neįsivaizduoju kur galima su dyzeliu tokiom apsukom važinėt, nebent kokiose drago lenktynėse, o kad greičiau 4, 5 tūkst. apsukų nesisuka tai suveikia ribotuvas
2015-09-28 16:22
tai tada amen jau. greičiausiai ne ribotuvas, o turbinos geometrija parėjus.
2015-09-28 16:28
2015-09-28 16:22 wrote: tai tada amen jau. greičiausiai ne ribotuvas, o turbinos geometrija parėjus.
galvos geometrija turi būti išsiderinus, kad tokiom apsukom važinėt, dabar jau net per TA iki tiek negazuoja
2015-09-28 16:41
2015-09-28 16:22 wrote: tai tada amen jau. greičiausiai ne ribotuvas, o turbinos geometrija parėjus.
2015-09-28 16:28 wrote: galvos geometrija turi būti išsiderinus, kad tokiom apsukom važinėt, dabar jau net per TA iki tiek negazuoja
na tas taip pat tiesa kad ir galva yra išsiderinusi, dar būtų viskas atleistina jeigu taip smaugtu koki 530 bmw, tai tas nieko nebijo, o dabar das auto taip smaugti :D juokingai graudu :D
2015-09-28 16:58
Pirmas dalykas, tai suklydau, arba ne taip supratot. keliant apsukas iki tiek iki 3, 5-4k apsuku taip darosi.
Antra neverkit, prašiau pagalbos ne isterijų :)
2015-09-28 17:00
O šiaip keliant apsukas važiuojant meta tik švelnų juoda dūmelį
2015-09-28 17:58
baigiasi boostas tau ties tom apsukomis gal, kazin kaip turbinos slegis padarytas, gal sumazintas, tia ir nesijaucia nieko paskui. O siaip mano zopelis jei uzmini virs 4k apsuku tai apsipila visada ir vaziuoja jau daug metu taip, kaip ir kiti turimi auto kurie tarnauja tikrai ne 4 ar 6 metus, o ismetimai geri
2015-09-28 18:07
2015-09-28 17:58 wrote: baigiasi boostas tau ties tom apsukomis gal, kazin kaip turbinos slegis padarytas, gal sumazintas, tia ir nesijaucia nieko paskui. O siaip mano zopelis jei uzmini virs 4k apsuku tai apsipila visada ir vaziuoja jau daug metu taip, kaip ir kiti turimi auto kurie tarnauja tikrai ne 4 ar 6 metus, o ismetimai geri
Man trauka kai dingsta irgi apsipilai dūmais atleidus gaza vėl paspaudus trauka tokia pati kokia buvo :)
2015-09-28 18:07
2015-09-28 16:58 wrote: Pirmas dalykas, tai suklydau, arba ne taip supratot. keliant apsukas iki tiek iki 3, 5-4k apsuku taip darosi.
Antra neverkit, prašiau pagalbos ne isterijų :)
ir tiek per daug tavo passatui, juk prie 4tūkst. apsukų jis važiuoja 180 km/h 5 bėgiu, o dėl dūminimo gali daug kas būti, gal oro filtras pasikišęs, gal turbinos ar interkulerio šlanga kuri nors kiaura, purkštukai pasidėvėję, degimas netikslus, pati turbina netvarkinga, ir t.t. galima vardinti be galo, mašina juk ne nauja
2015-09-28 18:18
2015-09-28 16:58 wrote: Pirmas dalykas, tai suklydau, arba ne taip supratot. keliant apsukas iki tiek iki 3, 5-4k apsuku taip darosi.
Antra neverkit, prašiau pagalbos ne isterijų :)
2015-09-28 18:07 wrote: ir tiek per daug tavo passatui, juk prie 4tūkst. apsukų jis važiuoja 180 km/h 5 bėgiu, o dėl dūminimo gali daug kas būti, gal oro filtras pasikišęs, gal turbinos ar interkulerio šlanga kuri nors kiaura, purkštukai pasidėvėję, degimas netikslus, pati turbina netvarkinga, ir t.t. galima vardinti be galo, mašina juk ne nauja
Nežinau kiek ten tų apsukų važiuojant 180km/h, bet taip vistiek neturėtų būt. Man šiaip netrugdo, bet baiminuosi dėl tech apžiūros kad dūmingumas neatitiks...
2015-09-29 22:13
Gal kas dar kokių minčių?
2015-09-29 22:37
2015-09-29 22:13 wrote: Gal kas dar kokių minčių? :beer:
sukeisk akumuliatoriaus pliusą su minusu ir palaikyk kokių 15sekundžių. Variklio valdymo blokas grįš į gamyklinius nustatymus. Eilinė senų tdi bėda
2015-09-30 21:51
2015-09-29 22:13 wrote: Gal kas dar kokių minčių? :beer:
2015-09-29 22:37 wrote: sukeisk akumuliatoriaus pliusą su minusu ir palaikyk kokių 15sekundžių. Variklio valdymo blokas grįš į gamyklinius nustatymus. Eilinė senų tdi bėda
"sukeisk akumuliatoriaus pliusą su minusu ir palaikyk kokių 15sekundžių. Variklio valdymo blokas grįš į gamyklinius nustatymus. Eilinė senų tdi bėda"

Čia realus dalykas? Ar tik šiaip nesamonės?
2015-09-30 22:01
turiu delfina man nuo 2, 5apsuku dingineja seniau buvo iki 3k tik apsukas leido pakelt atrode lyg ribotuvas 140 dugnas
2015-09-30 22:04
sita pakeiciau jau ejo 160 bet dabar vel xujnia
2015-09-30 22:10
2015-09-30 22:04 wrote: sita pakeiciau jau ejo 160 bet dabar vel xujnia
Čia aš suprantu kažkas su vakuumu. Aš turiu egr užglušines, bet prieš užglušinant tas pats buvo
2015-10-04 16:28
2015-09-30 22:04 wrote: sita pakeiciau jau ejo 160 bet dabar vel xujnia
2015-09-30 22:10 wrote: Čia aš suprantu kažkas su vakuumu. Aš turiu egr užglušines, bet prieš užglušinant tas pats buvo
turbos vakumas turbut sringa kojele ta turboje
2015-10-04 19:01
2015-09-30 22:04 wrote: sita pakeiciau jau ejo 160 bet dabar vel xujnia
2015-09-30 22:10 wrote: Čia aš suprantu kažkas su vakuumu. Aš turiu egr užglušines, bet prieš užglušinant tas pats buvo
2015-10-04 16:28 wrote: turbos vakumas turbut sringa kojele ta turboje
šitas turbinos valdymo vožtuvas kur fotkėj vakuumo niekada nėra matęs, nes čia paprastos turbinos valdymo vožtuvas, kuriame vaikšto S L Ė G I S ir turba valdoma slėgiu. O tie vožtuvai dažnai būna sudilę mechaniškai ir vietoj to kad duot slėgį į turbos pūslę jį nuleidžia į oro filtrą ir mašina nevažiuoja. Šrotuose tie N75 visi jau prie mirties, o naujų vaikai neiperka, nes jiems 40€ yra kosmosas

Your message