Dilema: Audi A3 ar Ford Focus?

Created by User 2011-07-27
2011-07-27 12:57
Gerbiamieji AUTOGIDAS specialistai, padėkit man jaunam studenčiokui apsispręst, ką geriau rinktis iš šių agregatų?
Kodėl mane domina būtent tokie modeliai? Visų pirma, auto nėra dideli, kas yra privalumas mieste. Didelės mašinos kol kas manęs nedomina. Visų antra, šie agregatai yra pakankamai stiliovi.
Mane domina DYZELIO variantai ir eksploatacijos sąnaudos. Tarkit savo žodį, gerb. ekspertai :)
2011-07-27 13:51
1, 5m eksplotuoju fokusą 2003m 1.8tdci 74kw. Mieste nardyt malonumas, ant lenkimo nebaisu išokt. Teko per tą laiką , ,pasimėgaut, , sankabos keitimu, ji nera pigi nauja, originali. Salonas erdvus, tenka daug pakrautu pasivažinėt(hečbekas (p.s). Man asmeniškai traukos pakanka, nemanau , kad gautų į vienus vartus nuo 1.9tdi 81kw. Važiuoklė paprasta, ir ne taburetė. Per tą laiką jis tikrai manęs nenuvylė ir tikrai nekeisčiau į a3, ar golfą ketvirtuką. Šiaip klausk kas dar domina apie FF. :]
2011-07-27 14:27
Mane labiau domina fokusai iki 2002 m., kai dar yra tddi variantai. Vienas pažįstamas pasakojo, kad geriau rinktis tddi variantą, o ne tdci, nes pirmajam įpurškimas yra mechaninis, o ne elektroninis.
Kas gerai, tai, kad salonas erdvus, nes esu pakankamai nemažų gabaritų asmuo :D O kaip dėl pakabos? Normaliai laiko jinai? Ar pasitaiko kokių rimtų problemų su ja, ar tik tos mažos bėdos, kurios pas visas mašinas atsiranda, kai "paskaičiuoji" duobes mieste?
2011-07-27 14:28
Nera skirtumo esminio, ar VW POLO nuo 2002m ar Ford Focus (TDCi) ar Audi A3.Pagrindinis dalykas, isitikinti ar tikrai gera variklio bukle.Jei rasi su gera pakaba ir motoru, tai jau ok.Nesitikek kad visa kita turi buti kaip naujo
2011-07-27 14:39
2011-07-27 14:28 wrote: Nera skirtumo esminio, ar VW POLO nuo 2002m ar Ford Focus (TDCi) ar Audi A3.Pagrindinis dalykas, isitikinti ar tikrai gera variklio bukle.Jei rasi su gera pakaba ir motoru, tai jau ok.Nesitikek kad visa kita turi buti kaip naujo
ir vel i pievas eilini karta.... nei golp nei a3 (to est tas pats bb) fokusui neprilygsta nei is tolo. FF sios klases lyderis. Tiek talpumu, tiek vaziavimo savybemis, tiek pakabos patvarumu. klausimas tik del varikliu.
2011-07-27 14:39
2011-07-27 14:27 wrote: Mane labiau domina fokusai iki 2002 m., kai dar yra tddi variantai. Vienas pažįstamas pasakojo, kad geriau rinktis tddi variantą, o ne tdci, nes pirmajam įpurškimas yra mechaninis, o ne elektroninis.
Kas gerai, tai, kad salonas erdvus, nes esu pakankamai nemažų gabaritų asmuo :D O kaip dėl pakabos? Normaliai laiko jinai? Ar pasitaiko kokių rimtų problemų su ja, ar tik tos mažos bėdos, kurios pas visas mašinas atsiranda, kai "paskaičiuoji" duobes mieste?
Bet 66kw retas geras varikis tokio senumo, nezinau koel, bet ardymui turejome daugybe 1, 8 tdi su sudr0ztais motorais, nors teko matyt ir neblogu.Man tai smagus tie Fiestos dyzeliukai su turba(be coolerio)nuo 99-2002m ejo nezinau, gal mums taip pasitaike, bet is France su 3500 rida ziema esant -23 vedesi iskart trauka supe.O Focus sunkesnis, kaip ir mondzius taigi turesi i valias darbelio ieskodamas neskubek ir tikrai rasi
2011-07-27 14:46
Mane labiau domina 85kw variklis. Tai aš ir nesitikiu, kad viskas bus kaip naujo. Jei nori visko naujo, tai ir perki naują.
O ardymui tai juk suveža visokį šlamštą, tai nesistebiu, kad gerų motorų ir nebuvo :D Kirstųsi su logika šiek tiek. O Į fiestą tikrai nenoriu rangytis kaip į kokį lagaminą. Bet kas jau kas, golfai man nė iš tolo nelimpa. Ne marozas esu, kad važinėčiau su golfu ir paskui apkarstyčiau gariūniniu tiuningu.
Tai kas dėl tų variklių? tddi ar tdci pranašesnis?
2011-07-27 15:03
2011-07-27 14:46 wrote: Mane labiau domina 85kw variklis. Tai aš ir nesitikiu, kad viskas bus kaip naujo. Jei nori visko naujo, tai ir perki naują.
O ardymui tai juk suveža visokį šlamštą, tai nesistebiu, kad gerų motorų ir nebuvo :D Kirstųsi su logika šiek tiek. O Į fiestą tikrai nenoriu rangytis kaip į kokį lagaminą. Bet kas jau kas, golfai man nė iš tolo nelimpa. Ne marozas esu, kad važinėčiau su golfu ir paskui apkarstyčiau gariūniniu tiuningu.
Tai kas dėl tų variklių? tddi ar tdci pranašesnis?
Prasom rinktis is skelbimu ju daugybe, bet visi skirtingios bukles.Jei neikerti ka sakiau tai tavo problemos.Man asmeniskai tai fokusai patinka tik benzininiai, nuo 2, 0.Nusipirk ir bandyk negi nesugebesi atskirti blogesnio nuo geresnio, nejau manai kad per laida bus nuosirdus patarimai:)
2011-07-28 21:37
man asmeniskai fokusas geriau atrodo tiek isore, tiek vidumi, nei a3.bet teisingai alfa sake, motorai turbut, kad audi geresni
2011-07-28 22:13
mazdaug pries metus tikraja ta zodzio prasme atsikraciau savo FF , 1.8 Tdci 85 kw mechanika 2001 metu , kai pirkau puse metu vaziavau labai patenkintas be jokiu gedimu , toliau prasidejo ( tvarkiau purkstukus , t.y ploviau juos, veliau pakeiciau i naujus nes plovimas nepadejo o dar veliau keiciau ir kuro siurbli nes butent siu ff siurblys turi liga , pradeda mikroskopinem dalelem byret is vidaus , po nepigiu remontu streikavo kompas , purkstukai visiskai atsirisdavo nuo jo , t.y ju darbas buvo visai nesuderintas su kompu , tvarkiau tai , dar veliau dingo tepalo slegis , galvojau varikliui amen bet geras meistras rado beda ir sutvarke, buvo issimale tepalo sistemos vamzdeliai , tie kuriais tepalas varinejamas , jie aliuminiai todel atejo jiem laikas, veliau beda su greiciu deze , galu gale pardaviau lavona su tepaluota turba ir netvarkinga greiciu deze uz 6500 lt nors pirkau uz 9200 o ikisau net nesakysiu kiek , taciau turiu pavizdy kolega kuris su FF 2000 metu mechanika 1.8 tddi vaziuoja jau beveik du metus ir remontuoja tik einamus dalykus , savo fokus pravaziavau apie 90000 kolega jau apie 70000 ir jokiu bedu , pakaba nera brangi vienintelis brangus dalykas su kuriuo teko susidurt o pakaba zinau tikrai visa gerai tai priekinis guolis jei masina su abs , normalaus guolio kaina apie 250 lt , aisku galima gaut is 32 lt bet cia jau viskas aisku, seip minkstas patogus tikrai minkstesnis uz a3 ar golfa nors pries situos auto nieko blogo irgi neturiu, FF pakaba paprastesne ir MANO manymu patvaresne truputi , joje visko maziau , bent jau lyginant su a3 , dar ko nepaminejau kad trauka nebloga abieju aisku TDCI trauka isvis puiki :) O mano istorija cia tik mano , toks jau man fokusas pakliuvo , linkiu susirast gera , mano buvo pavarges :D
2011-07-29 08:18
2011-07-28 22:13 wrote: mazdaug pries metus tikraja ta zodzio prasme atsikraciau savo FF , 1.8 Tdci 85 kw mechanika 2001 metu , kai pirkau puse metu vaziavau labai patenkintas be jokiu gedimu , toliau prasidejo ( tvarkiau purkstukus , t.y ploviau juos, veliau pakeiciau i naujus nes plovimas nepadejo o dar veliau keiciau ir kuro siurbli nes butent siu ff siurblys turi liga , pradeda mikroskopinem dalelem byret is vidaus , po nepigiu remontu streikavo kompas , purkstukai visiskai atsirisdavo nuo jo , t.y ju darbas buvo visai nesuderintas su kompu , tvarkiau tai , dar veliau dingo tepalo slegis , galvojau varikliui amen bet geras meistras rado beda ir sutvarke, buvo issimale tepalo sistemos vamzdeliai , tie kuriais tepalas varinejamas , jie aliuminiai todel atejo jiem laikas, veliau beda su greiciu deze , galu gale pardaviau lavona su tepaluota turba ir netvarkinga greiciu deze uz 6500 lt nors pirkau uz 9200 o ikisau net nesakysiu kiek , taciau turiu pavizdy kolega kuris su FF 2000 metu mechanika 1.8 tddi vaziuoja jau beveik du metus ir remontuoja tik einamus dalykus , savo fokus pravaziavau apie 90000 kolega jau apie 70000 ir jokiu bedu , pakaba nera brangi vienintelis brangus dalykas su kuriuo teko susidurt o pakaba zinau tikrai visa gerai tai priekinis guolis jei masina su abs , normalaus guolio kaina apie 250 lt , aisku galima gaut is 32 lt bet cia jau viskas aisku, seip minkstas patogus tikrai minkstesnis uz a3 ar golfa nors pries situos auto nieko blogo irgi neturiu, FF pakaba paprastesne ir MANO manymu patvaresne truputi , joje visko maziau , bent jau lyginant su a3 , dar ko nepaminejau kad trauka nebloga abieju aisku TDCI trauka isvis puiki :) O mano istorija cia tik mano , toks jau man fokusas pakliuvo , linkiu susirast gera , mano buvo pavarges :D
dazniausiai purkstukai ir siurbliai genda nuo amziaus ir ridos.... maina negali buti nevazinejama ilga laika. taip pat jei nubegus tdci per 300k jau galima apeiti is tolo. tavasis is pasakojimu buwo nubeges gerokai virs ribos nes seip tie motorai turi resursa dideli, bet ju eksploatavimo salygos yra isskirtinos, spec tepalai, svarus kuras, daznas kuro filtro keitimas ir tepalu taippogi. jei nuo pat gamyklos but taip buve jis tau problemu nebutu sukeles.
2011-07-30 11:07
Mano kolega turi '03 metų fokusą tdci, tai jam tik galinis valytuvas savo "fokusus" rodo ir ABS lemputė pastoviai mirksi. Bet, manau, kad čia lengvos elektronikos bėdos, su kuriomis paprasta susitvarkyt :)
2011-07-30 11:07
Mano kolega turi '03 metų fokusą tdci, tai jam tik galinis valytuvas savo "fokusus" rodo ir ABS lemputė pastoviai mirksi. Bet, manau, kad čia lengvos elektronikos bėdos, su kuriomis paprasta susitvarkyt :)
2011-07-30 11:36
Kuom blogas tas 1, 8 td su interkuleriu ? 66kw ? trauka nebloga yra teke vazinet kelias savaites kuro mieste 6, 5litro max uzmiesti iki 5 malonu automobilis , sveria nedaug , bet stabilus kelyje. Ir tikrai pakaba patvaresne nei A3
2011-07-30 15:53
1.8td+interkuleris, toks pat tarp mondeo stovi
2011-07-30 16:01
2011-07-30 15:53 wrote: 1.8td+interkuleris, toks pat tarp mondeo stovi
Ir kas ? :) Blogas tipo ?
2011-08-03 16:19
Bet vat kaip užtaikyt ant tokio "nepavargusio"? :D
O kokios jų variklių upgrade'inimo galimybės? Nebijo jie chip'ų ar visgi kažkoks minusas yra dėl to, kad dyzelis?
2011-08-04 08:48
2011-08-03 16:19 wrote: Bet vat kaip užtaikyt ant tokio "nepavargusio"? :D
O kokios jų variklių upgrade'inimo galimybės? Nebijo jie chip'ų ar visgi kažkoks minusas yra dėl to, kad dyzelis?
tdci cipu nereikia jis ir taip eina gerai, o jei dar sugalvosi ji paturbint tai dar greiciau uzsmaugsti siurbli ir purkstukus.
2011-08-04 10:00
2011-07-30 15:53 wrote: 1.8td+interkuleris, toks pat tarp mondeo stovi
2011-07-30 16:01 wrote: Ir kas ? :) Blogas tipo ?
nera blogas, bet galetu but geresne trauka
2011-08-04 15:04
Kiek žmonių, tiek nuomonių... Lietuvių fokusistų forume dauguma stovi už tdci, o britai atvirkščiai - už senesnį tddi. Britai peikia tdci variklius už tai, kad jie žiauriai nepatikimi "and I'll never buy focus again!" Ar verta šiek tiek pasitaupyti porą tūkstančių geram fokusui su tdci, ar imti senesnį tddi ir džiaugtis juo? :D Ech, turėčiau pakankamai lėšų, tai investuočiau į SVT...

Your message