User
2014-06-03 14:26
Sveiki, ieskaus bmw e39 siaip vilioja 2.0d del savo ekonomiskumo, norejau paisklaust ar vertas demesio e39 fl 2.0d ? ar geriau ziuretis 3, 0?
maumas
7656 / 0
2014-06-03 14:33
pamegink abudu tikroveje, nereiks rasinet.Jei svarbu kuro sanaudos, tai bmw ne tau.Nes ir be kuro sanaudu bus ka veikt, bent jau kol aptvarkysi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-06-03 14:40
tai kaip tie 2.0 nera kaip tie tdsai??
maumas
7656 / 0
2014-06-03 15:06
2014-06-03
14:40 wrote:
tai kaip tie 2.0 nera kaip tie tdsai??
ne abu common rail, trauka pas abu gera, bet trilitris vynioja smarkiai geriau, na ir kainuoja islaikyti toki daugiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-06-03 15:16
2014-06-03
14:40 wrote:
tai kaip tie 2.0 nera kaip tie tdsai??
2014-06-03
15:06 maumas wrote:
ne abu common rail, trauka pas abu gera, bet trilitris vynioja smarkiai geriau, na ir kainuoja islaikyti toki daugiau:lol:
tik kogero 2.0 daugiau šansų rast nepapjautą, tai trauka prilygs pavargusiam trilitriui
maumas
7656 / 0
2014-06-03 15:24
2014-06-03
14:40 wrote:
tai kaip tie 2.0 nera kaip tie tdsai??
2014-06-03
15:06 maumas wrote:
ne abu common rail, trauka pas abu gera, bet trilitris vynioja smarkiai geriau, na ir kainuoja islaikyti toki daugiau:lol:
2014-06-03
15:16 wrote:
tik kogero 2.0 daugiau šansų rast nepapjautą, tai trauka prilygs pavargusiam trilitriui :)
tai nereikia pirkt pigiausio ir uz paskutiniusManau 525d butu kompromisas, dinamikos uztenka, ir eda gana saikingai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-06-03 15:51
skaityk turejes astra 1.7 td 50kw rijo 8 litrus sita 2.0 su 100kw panasiai valgys ir + tokia klase tureciau nu tokios sanaudos man patiktu..
maumas
7656 / 0
2014-06-03 16:21
2014-06-03
15:51 wrote:
skaityk turejes astra 1.7 td 50kw rijo 8 litrus sita 2.0 su 100kw panasiai valgys ir + tokia klase tureciau nu tokios sanaudos man patiktu..
nieko stebuklingo tame e39, ypac gale anksta.Zinoma nepalyginami dalykai su astra, bet ir islaidos tech. bukles palaikymui kitos.Perkant BMW visada ta reikia tureti galvoj, tuo labiau e39
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
tomaxsas
9 / 0
2014-06-03 16:28
100kw joks ne common rail, o ir šūdas, ne varikliai, tik 525D ar 530D E39 ieškotis.
User
2014-06-03 17:21
nu hebdryte cia pasnekejo.. vienas dalykas bmw 2.0d 100 ir 110kw varikliai nevyke.. kitas dalykas e39 sveria beveik 2t .. issivaizduok kaip tam varikliui sunku ji tampyti.. tai ir varikliai nekazka laiko.. o 525d 530d turi galios ir ekonomija kaip tokiai dideliai masinai.. su 530d mieste ~10L .. trasoj 6-7l .. pries savaite i pajury sulaksciau ant 140km/h su 7l 100tui... prasukau ~700km su 50L .. nes ir Nidoj ir Sventojoj pabuvojau su kondicionierium visa kelia.. .. o tie 2.0d nevyke varikliai
wagen
1829 / 0
2014-06-03 17:52
2014-06-03
17:21 wrote:
nu hebdryte cia pasnekejo.. vienas dalykas bmw 2.0d 100 ir 110kw varikliai nevyke.. kitas dalykas e39 sveria beveik 2t .. issivaizduok kaip tam varikliui sunku ji tampyti.. tai ir varikliai nekazka laiko.. o 525d 530d turi galios ir ekonomija kaip tokiai dideliai masinai.. su 530d mieste ~10L .. trasoj 6-7l .. pries savaite i pajury sulaksciau ant 140km/h su 7l 100tui... prasukau ~700km su 50L .. nes ir Nidoj ir Sventojoj pabuvojau :) su kondicionierium visa kelia.. .. o tie 2.0d nevyke varikliai
apie kokias 2t kalbi?520d sveria tik 1490
User
2014-06-03 17:53
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
User
2014-06-03 18:24
2014-06-03
17:53 wrote:
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
gal kad jie bukesni negu tie 3.0 ne tokei dinamiski ir nuraso bakuriukai
User
2014-06-03 18:34
2014-06-03
17:53 wrote:
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
2014-06-03
18:24 wrote:
gal kad jie bukesni negu tie 3.0 ne tokei dinamiski ir nuraso bakuriukai:D
Esmė variklių patvarume, tie purkštukai ir siurbliai ne karvę kainuoja, pilna anglu donorų. Svarbu kad neturėtų įgimtų defektų, kaip C5 2.5tdi ar pan.
User
2014-06-03 18:46
2014-06-03
17:53 wrote:
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
2014-06-03
18:24 wrote:
gal kad jie bukesni negu tie 3.0 ne tokei dinamiski ir nuraso bakuriukai:D
2014-06-03
18:34 wrote:
Esmė variklių patvarume, tie purkštukai ir siurbliai ne karvę kainuoja, pilna anglu donorų. Svarbu kad neturėtų įgimtų defektų, kaip C5 2.5tdi ar pan.
nu o kokie kiaules igimti defektai? tik nesakyk kad varikliai
wagen
1829 / 0
2014-06-03 19:07
2014-06-03
17:21 wrote:
nu hebdryte cia pasnekejo.. vienas dalykas bmw 2.0d 100 ir 110kw varikliai nevyke.. kitas dalykas e39 sveria beveik 2t .. issivaizduok kaip tam varikliui sunku ji tampyti.. tai ir varikliai nekazka laiko.. o 525d 530d turi galios ir ekonomija kaip tokiai dideliai masinai.. su 530d mieste ~10L .. trasoj 6-7l .. pries savaite i pajury sulaksciau ant 140km/h su 7l 100tui... prasukau ~700km su 50L .. nes ir Nidoj ir Sventojoj pabuvojau :) su kondicionierium visa kelia.. .. o tie 2.0d nevyke varikliai
dabar ant bajerio paziurejau mobile.de kokios auto virs 600tkm prabegusios, tai daugiau nei puse mersai, vw audi pasitaiko dazniau su 1, 9 96kw(tipo variklis nepatikimas) ir yra su 2, 5 tdi v6, bet nei vieno bmw nera, tai tu man pasakyk is kur tokios tavo zinios, kad visos atkeliavusios bmw bege virs puses mln?
User
2014-06-04 16:19
2014-06-03
17:53 wrote:
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
Jai nezinojai 2.0d 100 ir 110kw turi problemu su veleneliais ir pagrindiniu velenu.. indeklais.. panaisia kaip audi v6 2.5tdi.. tad pagalvok ar tikrai 3.0d turi taspacias bedas kaip 2.0d ??? pasidomek geriau poto varyk kad svaigstam
User
2014-06-06 20:51
2014-06-03
17:53 wrote:
Visi giria tuos 3l dyzelius, bet jie ir problemu turi, tad nereikia svaigti, kad geri jie yra..Ko jus tikites is dyzelines auto kuri jau prasukus minimum 500k visas reikia tvarkyti vienus daugiau kitus maziau kaip naudosi ir priziuresi taip turesi, vieni i metus prasuka 10-15k kiti 50-80k ir zinoma su maza rida auto yra vienetai tad tiketis paimt gera auto tas pats kaip loterijoje laimeti.Dauguma peikia 2l 100kw variklius tipo sudini nesvarbu, kad pas 3l tokios pat bedos buna kaip :turbina, purkstukai, siurblys, bako siurblys sitie gedimai yra pagrindiniai ant dzyzeliniu auto..Atsiprasant jau uzpist gali kai zmones daugiau nieko nebezino vienas pasake ir visi is paskos kartoti o is tikru net nemato kaip yra ...
2014-06-04
16:19 wrote:
Jai nezinojai 2.0d 100 ir 110kw turi problemu su veleneliais ir pagrindiniu velenu.. indeklais.. panaisia kaip audi v6 2.5tdi.. tad pagalvok ar tikrai 3.0d turi taspacias bedas kaip 2.0d ??? pasidomek geriau poto varyk kad svaigstam
Jei gu ka 3l ir velenu beda buna jie luzta, o del veleneliu nezinau.Man asmeniskai px ka kas nori ta perka as tik issakau nuomone ir sokias tokias sukauptas zinias.Kas turi 3l varikius iki 2002metu galiu pasakyt turi bedas kiek pazystamu ir is nepazystamu snekejau ju didziausia beda yra purkstukai, daznai nueina po baku siurbliukas bei bako siurbliuks ir zinoma pagrindinis siurblys.Man asmeniskai TDS turi maziau bedu nes pas ju nekintamos geometrijos turbina stovi ko pasekoje taip greit nelinksta kaip pas 2 ar 3l varikliuose...
User
2014-06-12 14:24
e39 kebule 2.0d per akis , trauka ta pati kaip senojo tds , o tds motoro e39 kebule uztegdavo , 3.0d aisku smagiau , bet su smagumu kyla ir kuro sanaudos , ,, bet nemanau kad jos skirtusi daugiau nei 2 litrais simtui km , tiek , kad 3.0d daznai buna nustukenti pacanu , kaip ir e46 2.0d irgi megstamas pacanu , , ,del 2.5 tdi , laiku keiti tepalus ir pili kokie priklauso , tuomet tie motorai vercia ta 500k riba be problemu , turejau a6 2.5tdi su 420k rida ir motoriukas dirbo kaip laikrodis , , , priziuret reik auto , tuomet tarnaus , o jai nelysi po kapotu kai laikas yra , tuomet ateityje teks pasikuist po kapotu ir palikt kruva lt , tuomet ir buna dejones , ane .....
Your message |
|