Del 4x4

Created by User 2010-12-26
2010-12-26 17:10
Sveiki, noreciau patarimo ka geriau pirkti uz mazdaug 5000 LT audi q ar subaru ar niva? kokie butu +/-. butu benzinas/ dujos
2010-12-26 21:35
http://www.autogidas.lt/forumas/sveiki-kas-geriau-audi-ar-subaru-d26624.html
2010-12-26 21:35
2010-12-26 21:35 wrote: http://www.autogidas.lt/forumas/sveiki-kas-geriau-audi-ar-subaru-d26624.html
http://www.autogidas.lt/forumas/sveiki-kas-geriau-audi-ar-subaru-d26624.html
2010-12-27 07:27
2010-12-26 21:35 wrote: http://www.autogidas.lt/forumas/sveiki-kas-geriau-audi-ar-subaru-d26624.html
2010-12-26 21:35 wrote: http://www.autogidas.lt/forumas/sveiki-kas-geriau-audi-ar-subaru-d26624.html
as tokios sumos neketinu skirti ir ziuriu i zymiai senesnes
2010-12-27 07:34
as tokios sumos neketinu skirti ir ziuriu i zymiai senesnes
2010-12-27 10:31
ir supratau is to kad geriau audi nei subaru, del ratu sukimo paskirstymo
2010-12-27 10:42
Abejoju ar tau dzipas normalus gausis uz tokia kaina...
Audine q tai tik juodai dauzta gausis...
O subaru apdauytas arba uzgeses...
Imk Opel Frontera...
2010-12-27 11:24
2010-12-26 17:10 wrote: Sveiki, noreciau patarimo ka geriau pirkti uz mazdaug 5000 LT audi q ar subaru ar niva? kokie butu +/-. butu benzinas/ dujos
Subaru justy, impreza, audi80, 90 , golf3- uz 5000lt iseis aisku, bet dujom gausi papildomai skirti lesu jei ju reikia.. Niva neturi pravazumo per sniegynus- turejau, ji labiau kalnuotom vietovem su kieta kelio danga skirta, per teslynus ir sniegus nepavaziuoja,
2010-12-27 18:21
audi c4 quattro uz 5k galima rast daugmaz normalia, o niva tai.. nzn, palakstimui miske tik gal
7658 / 0
2010-12-28 16:15
2010-12-26 17:10 wrote: Sveiki, noreciau patarimo ka geriau pirkti uz mazdaug 5000 LT audi q ar subaru ar niva? kokie butu +/-. butu benzinas/ dujos
2010-12-27 11:24 wrote: Subaru justy, impreza, audi80, 90 , golf3- uz 5000lt iseis aisku, bet dujom gausi papildomai skirti lesu jei ju reikia.. Niva neturi pravazumo per sniegynus- turejau, ji labiau kalnuotom vietovem su kieta kelio danga skirta, per teslynus ir sniegus nepavaziuoja,
Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-12-28 17:39
2010-12-26 17:10 wrote: Sveiki, noreciau patarimo ka geriau pirkti uz mazdaug 5000 LT audi q ar subaru ar niva? kokie butu +/-. butu benzinas/ dujos
2010-12-27 11:24 wrote: Subaru justy, impreza, audi80, 90 , golf3- uz 5000lt iseis aisku, bet dujom gausi papildomai skirti lesu jei ju reikia.. Niva neturi pravazumo per sniegynus- turejau, ji labiau kalnuotom vietovem su kieta kelio danga skirta, per teslynus ir sniegus nepavaziuoja,
2010-12-28 16:15 maumas wrote: Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko:lol:
siaip matau, gerbiamieji, kad apie Nivas jusu zinios gan kuklios, tai jum leidus biski papasakosiu. Pasirodymo metu (apie 1975), tai buvo tikrai revoliucinis automobilis - nepriklausoma priekine pakaba, pastovi 4 ratu pavara, demultiplikatorius, ir tiems laikams padorus komfortas. Toki sarasa privalumu galejo pasiulyt tik Range Rover (kelabu apie kokybe). Jeigu kalbet apie pravazuma tai ir iki musu laiku mazai kas gali konkuruot - Niva yra lengva, trumpa baze, turi tarpasinio diferencialo blokatoriu, visas pazemintas pavaras (ir atbuline), vienintelis rimtas trukumas - siauros padangos, del kuriu nepatartina listi i gylu sniega arba smeli. Pakeitus padangas platesnemis, jai ribu beveik nera (aisku jei vairuotojas draugauja su protu). Kalbu ne siaip sau - 4 metus vazinejau su Nivkom, Krymo stepiu ir smelynu salygom.
2010-12-28 17:57
2010-12-27 11:24 wrote: Subaru justy, impreza, audi80, 90 , golf3- uz 5000lt iseis aisku, bet dujom gausi papildomai skirti lesu jei ju reikia.. Niva neturi pravazumo per sniegynus- turejau, ji labiau kalnuotom vietovem su kieta kelio danga skirta, per teslynus ir sniegus nepavaziuoja,
2010-12-28 16:15 maumas wrote: Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko:lol:
2010-12-28 17:39 wrote: siaip matau, gerbiamieji, kad apie Nivas jusu zinios gan kuklios, tai jum leidus biski papasakosiu. Pasirodymo metu (apie 1975), tai buvo tikrai revoliucinis automobilis - nepriklausoma priekine pakaba, pastovi 4 ratu pavara, demultiplikatorius, ir tiems laikams padorus komfortas. Toki sarasa privalumu galejo pasiulyt tik Range Rover (kelabu apie kokybe). Jeigu kalbet apie pravazuma tai ir iki musu laiku mazai kas gali konkuruot - Niva yra lengva, trumpa baze, turi tarpasinio diferencialo blokatoriu, visas pazemintas pavaras (ir atbuline), vienintelis rimtas trukumas - siauros padangos, del kuriu nepatartina listi i gylu sniega arba smeli. Pakeitus padangas platesnemis, jai ribu beveik nera (aisku jei vairuotojas draugauja su protu). Kalbu ne siaip sau - 4 metus vazinejau su Nivkom, Krymo stepiu ir smelynu salygom.
Bet kad jin neiveikia paliurusiu teslynu, pas mane buvo rimtos padangos, o uzstriges buvau su niva galima sakyt lygioj vietoj!?
2010-12-28 18:01
yra youtube pilna filmuku kur su neperdaritom stokinem nivom klaidzoija miskais ir pelkem, paziurekit kam ydomu pravazumas ju tiktai geras
2010-12-28 18:07
Bl kaip susimoviau, atsiprasau.. Pas mano niva tik galas vare.. Senokai turejau..
7658 / 0
2010-12-28 18:16
2010-12-27 11:24 wrote: Subaru justy, impreza, audi80, 90 , golf3- uz 5000lt iseis aisku, bet dujom gausi papildomai skirti lesu jei ju reikia.. Niva neturi pravazumo per sniegynus- turejau, ji labiau kalnuotom vietovem su kieta kelio danga skirta, per teslynus ir sniegus nepavaziuoja,
2010-12-28 16:15 maumas wrote: Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko:lol:
2010-12-28 17:39 wrote: siaip matau, gerbiamieji, kad apie Nivas jusu zinios gan kuklios, tai jum leidus biski papasakosiu. Pasirodymo metu (apie 1975), tai buvo tikrai revoliucinis automobilis - nepriklausoma priekine pakaba, pastovi 4 ratu pavara, demultiplikatorius, ir tiems laikams padorus komfortas. Toki sarasa privalumu galejo pasiulyt tik Range Rover (kelabu apie kokybe). Jeigu kalbet apie pravazuma tai ir iki musu laiku mazai kas gali konkuruot - Niva yra lengva, trumpa baze, turi tarpasinio diferencialo blokatoriu, visas pazemintas pavaras (ir atbuline), vienintelis rimtas trukumas - siauros padangos, del kuriu nepatartina listi i gylu sniega arba smeli. Pakeitus padangas platesnemis, jai ribu beveik nera (aisku jei vairuotojas draugauja su protu). Kalbu ne siaip sau - 4 metus vazinejau su Nivkom, Krymo stepiu ir smelynu salygom.
O kaip kryzmes?Giminiu kaimynas kaime turejo niva, buvo gal kokie 1978m., tai prigeres pastoviai apie mistines "kryzmes" kliededavo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-12-28 20:27
2010-12-28 16:15 maumas wrote: Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko:lol:
2010-12-28 17:39 wrote: siaip matau, gerbiamieji, kad apie Nivas jusu zinios gan kuklios, tai jum leidus biski papasakosiu. Pasirodymo metu (apie 1975), tai buvo tikrai revoliucinis automobilis - nepriklausoma priekine pakaba, pastovi 4 ratu pavara, demultiplikatorius, ir tiems laikams padorus komfortas. Toki sarasa privalumu galejo pasiulyt tik Range Rover (kelabu apie kokybe). Jeigu kalbet apie pravazuma tai ir iki musu laiku mazai kas gali konkuruot - Niva yra lengva, trumpa baze, turi tarpasinio diferencialo blokatoriu, visas pazemintas pavaras (ir atbuline), vienintelis rimtas trukumas - siauros padangos, del kuriu nepatartina listi i gylu sniega arba smeli. Pakeitus padangas platesnemis, jai ribu beveik nera (aisku jei vairuotojas draugauja su protu). Kalbu ne siaip sau - 4 metus vazinejau su Nivkom, Krymo stepiu ir smelynu salygom.
2010-12-28 18:16 maumas wrote: O kaip kryzmes?:smoke:Giminiu kaimynas kaime turejo niva, buvo gal kokie 1978m., tai prigeres pastoviai apie mistines "kryzmes" kliededavo:lol::lol::lol:
Kryzmes, tai cia jau kazkas susija su kardanu ir priekinio tilto pusasiais.. Inomarkese granatos, o Nivoj itariu priek kryzmes.. Gal ir klystu..
2010-12-28 20:28
2010-12-28 16:15 maumas wrote: Savo laiku, kai tik Nivos pasirode, zmones labai domejosi ja.Bet kaip parode praktika, nieko doro ten nebuvo-nei pravazumo, nei patikimumo.Todel paprasti zmogeliai vadino ja "pirmininko masina", cia tureta galvoje kolukio pirmininko:lol:
2010-12-28 17:39 wrote: siaip matau, gerbiamieji, kad apie Nivas jusu zinios gan kuklios, tai jum leidus biski papasakosiu. Pasirodymo metu (apie 1975), tai buvo tikrai revoliucinis automobilis - nepriklausoma priekine pakaba, pastovi 4 ratu pavara, demultiplikatorius, ir tiems laikams padorus komfortas. Toki sarasa privalumu galejo pasiulyt tik Range Rover (kelabu apie kokybe). Jeigu kalbet apie pravazuma tai ir iki musu laiku mazai kas gali konkuruot - Niva yra lengva, trumpa baze, turi tarpasinio diferencialo blokatoriu, visas pazemintas pavaras (ir atbuline), vienintelis rimtas trukumas - siauros padangos, del kuriu nepatartina listi i gylu sniega arba smeli. Pakeitus padangas platesnemis, jai ribu beveik nera (aisku jei vairuotojas draugauja su protu). Kalbu ne siaip sau - 4 metus vazinejau su Nivkom, Krymo stepiu ir smelynu salygom.
2010-12-28 18:16 maumas wrote: O kaip kryzmes?:smoke:Giminiu kaimynas kaime turejo niva, buvo gal kokie 1978m., tai prigeres pastoviai apie mistines "kryzmes" kliededavo:lol::lol::lol:
Kryzmes - is tikruju ju beda, gan greit atsiranda laisvumas, ypac priekiniame kardane, bet dar sovietu laikais zmones sugalvojo - jei nereikejo vazinet bekeleje, tiesiog nuimdavo priekini kardana ir vazinedavo vien su galu varomu, be jokiu pasekmiu transmisijai. Ir kuro sanaudos gerokai mazejo
2011-09-11 18:38
sveiki gal kam reikia isuzu troper daliu 89m 2.6benzas-dujos
e30 detales,daug ardomu auto
2011-09-11 18:39
2011-09-11 18:38 egidijusbmwe30 wrote: sveiki gal kam reikia isuzu troper daliu 89m 2.6benzas-dujos
e30 detales,daug ardomu auto

Your message