Darbinis auto

Created by User 2014-02-17
2014-02-17 19:52
Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
2014-02-17 20:03
na pasatas b6 tikrai ne 6000 litu kainuoja :) euro tai jo.
2014-02-17 20:19
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
Jei nori darbinės , nebrangiai ekslpoatuojamos ir patvarios tai tik C4 A6, TDI jei dar 103kW tai geriau ne nereikia :)
2014-02-17 20:21
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
O tu manai 280 tukstanciu didele rida? Kita nusipirksi su ne ka mazesne, ir tai neisku ar sitos tavo dar gerokai neatsukta.. o bora tas pats golfas, nematau skirtumo tai kam keisti?
2014-02-17 20:31
opapa kas cia per palaida bala
265 / 0
2014-02-17 20:35
Pas tau Bora TDI gal 85kW, PUMP DUS, tada tikiu kad bira. Pats su BORA 66kW vazineju ir nemazai ir problemu nematau. Kapoto rankenele 16lt, keiciau, salenblogai kazkokie geri po 35lt, sarnyrai geri irgi po 35lt, cia brangu? B6 Pasata nusipirk, kaladeliu pats negalesi pasikeist, nes kompas nesupras ka tu ten darei. Pats galvojau apie B6, geri zmones atkalbejo ir vazineju su Bora. Nepirk detaliu pigiausiu ir laikys.
2014-02-17 20:45
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
2014-02-17 20:46
ir komfortiskas, didelis, patogus
2014-02-17 20:48
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
2014-02-17 20:51
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
nu kad taip stipriai nebyra, aisku jei lakstysi kaip nesveikas, i duobes varysi tada tikiu
:D
1829 / 0
2014-02-17 20:52
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
2014-02-17 20:53
2014-02-17 19:52 wrote: Sveiki, taigi siulo toki visai nieko darbeli, bet ten reikia tureti savo automobili. Jis bus eksplotuojamas mazdaug taip: 3000-4000km/men, kazkur 30% zvyrkeliais po kaimus, kiti normaliais keliais, butu naudojamas kieviena diena..aisku kad reikes tvirtos ir nebrangiai taisomos vaziuokles, ekonomijos, patvaraus variklio..paciam ir reiktu tvarkytis ta auto uz savo lesas..
taigi kokiu turit minciu, koks tai galetu buti auto, kaina manau iki 6000??
pats galvojo apie golf IV, 1.9tdi su 81kw, nes daznai tektu paspausti kad speti visur suvazineti.dabar turiu vw bora 1, 9tdi, beveik tas pats golfas bet rida 280k tai byra per visus galus ir vis tokie sudniekiai kad jau uzp.... betvarkyti, viena pataisai kitas islenda ir dar tokios nesamones kaip kapoto uzraktas ar stumoklelis kuris laiko kapota ar dar koks sudukelis..
o gal imtis is karto pasata b6 apie kuri masciau pasiimti ant vasaros pardavus savo senaja boryte??
dekui uz nuomones
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
nesubirs, kad laiko ten gerai. Turejau 4 metus ir atlaike puikiai, o važinejau daug. man tai čia mitas sklandantis tarp niekada neturėjusių.
2014-02-17 20:54
Tokiem keliam isvis geriau jokio aliuminio vaziuoklej, kad butu kuo paprastesne ir patvaresne. Golf, bora geriausiai manau tinka
2014-02-17 20:54
Tik kazkodel patys meistrai keikia juos... Tau tada pasiseke, kad laiko
2014-02-17 20:55
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
2014-02-17 20:53 wrote: nesubirs, kad laiko ten gerai. Turejau 4 metus ir atlaike puikiai, o važinejau daug. man tai čia mitas sklandantis tarp niekada neturėjusių.
pasiulyciau ir subaru, bet daug valgo
2014-02-17 20:56
be to ir Toyota Avensis neblogi 2.0 td
2014-02-17 20:58
2014-02-17 20:54 wrote: Tik kazkodel patys meistrai keikia juos... Tau tada pasiseke, kad laiko
Tokie ten ir meistrai tada.. O apskritai važiuoklė mašinų bedose yra tik smulkmena. Senais laikais esu tiek privargęs su bmw pitiorų varikliais, kad pasiremontuoti važiuoklę atrodė niekai..
1757 / 0
2014-02-17 21:03
2014-02-17 20:45 wrote: As siulau tau passat'a B5 paimt 1.9 tdi 81kw ir bedu nematysi: valgys mazai, detales ne per brangiausios
:thumbup:
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
2014-02-17 20:52 wagen wrote: ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
You serious?
2014-02-17 21:12
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
2014-02-17 20:52 wagen wrote: ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
normaliai vaziuosi, laiku priziuresi ir laikys ta vaziuokle
2014-02-17 21:22
zinau kad ta bora tas pats golfas, bet nezinau ar man su ja nepasiseke ar kas yra nu bet byra per visus galus, tarska barska visa, dar rudyt pradejo is po ziemos tai kol visai neuspuvo norisi atsikratyti nes man su ja vienos bedos, nors ir priziuriu tvarkau viska ka reikia bet vis islenda galai, ir man mazai 66kw mazai nes ir dabar panasu darba dirbu bet turiu darbine su 88kw ir spaudziu esant reikalui kai nespeju su darbais ir 130-140 tenka, zvyrkeliais ir 100 buna kad tenka, greit reikia surinkt greiti daznai o su 66kw kol isgimdysiu as ta greiti tai suvargsiu ir prasikeiksiu...
cu a6 c4 man daugokai kuro ims manau su mano vaziavimu be 7-8 neisiversiu o cia jau nemazai sakyciau..
b5 gal ir nieko variantas bet bijociau tos vaziuokles kad ir atpigus jin yra bet manau daznas keitimas irgi atsibostu..
subaru tai nereikia nevaziuociau per darzus:)
o b6 tai kaip asmenine norejau sau pasikeisti ir aiusku ne uz 6k lt:) bet manau gaila ir jos butu drozimui per kaimus..
gal dar kokiu nuomoniu?
kaip tas golfas 4 jusu nuomone atlaikytu man tokius vaziavimus?
1829 / 0
2014-02-17 21:24
2014-02-17 20:48 wrote: Tas tavo b5 per pora menesiu zvyrkeliais vaziuojant subirs, nespesi vaziuokles remontuot
2014-02-17 20:52 wagen wrote: ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
as tau pvz duosiu, draugas turejo b5, per metus pakeite 1 virs trauke, zvirkeliai ir pan, paskui a6 c4, tie patys keliai, po metu pakeite visa priekine vaziuokle su amortikais, dar po metu vel jau reikejo traukes keist, tai pats juokiasi kad po byrancios atsisedo i nebyrancia, tik iseina atvirksciai....ziurint ka deda kai keicia, brolis a4 turi, viskas gerai, pas mane a8 tikrai nekaitaliuoju ten kas men, o keliai tiesiog baisus
1757 / 0
2014-02-17 21:27
2014-02-17 20:52 wagen wrote: ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
2014-02-17 21:24 wagen wrote: as tau pvz duosiu, draugas turejo b5, per metus pakeite 1 virs trauke, zvirkeliai ir pan, paskui a6 c4, tie patys keliai, po metu pakeite visa priekine vaziuokle su amortikais, dar po metu vel jau reikejo traukes keist, tai pats juokiasi kad po byrancios atsisedo i nebyrancia, tik iseina atvirksciai....ziurint ka deda kai keicia, brolis a4 turi, viskas gerai, pas mane a8 tikrai nekaitaliuoju ten kas men, o keliai tiesiog baisus
as nekalbu kuri geriau laiko, tik sakau kuri paprastesne remonto atveju.
You serious?
2014-02-17 21:28
2014-02-17 21:22 wrote: zinau kad ta bora tas pats golfas, bet nezinau ar man su ja nepasiseke ar kas yra nu bet byra per visus galus, tarska barska visa, dar rudyt pradejo is po ziemos tai kol visai neuspuvo norisi atsikratyti nes man su ja vienos bedos, nors ir priziuriu tvarkau viska ka reikia bet vis islenda galai, ir man mazai 66kw mazai nes ir dabar panasu darba dirbu bet turiu darbine su 88kw ir spaudziu esant reikalui kai nespeju su darbais ir 130-140 tenka, zvyrkeliais ir 100 buna kad tenka, greit reikia surinkt greiti daznai o su 66kw kol isgimdysiu as ta greiti tai suvargsiu ir prasikeiksiu...
cu a6 c4 man daugokai kuro ims manau su mano vaziavimu be 7-8 neisiversiu o cia jau nemazai sakyciau..
b5 gal ir nieko variantas bet bijociau tos vaziuokles kad ir atpigus jin yra bet manau daznas keitimas irgi atsibostu..
subaru tai nereikia nevaziuociau per darzus:)
o b6 tai kaip asmenine norejau sau pasikeisti ir aiusku ne uz 6k lt:) bet manau gaila ir jos butu drozimui per kaimus..
gal dar kokiu nuomoniu?
kaip tas golfas 4 jusu nuomone atlaikytu man tokius vaziavimus?
4 golfas siaip is esmes geras, mazai valgo, palyginus ir traukos nrml. atlaikytu gerai manau
2014-02-17 21:32
2014-02-17 21:22 wrote: zinau kad ta bora tas pats golfas, bet nezinau ar man su ja nepasiseke ar kas yra nu bet byra per visus galus, tarska barska visa, dar rudyt pradejo is po ziemos tai kol visai neuspuvo norisi atsikratyti nes man su ja vienos bedos, nors ir priziuriu tvarkau viska ka reikia bet vis islenda galai, ir man mazai 66kw mazai nes ir dabar panasu darba dirbu bet turiu darbine su 88kw ir spaudziu esant reikalui kai nespeju su darbais ir 130-140 tenka, zvyrkeliais ir 100 buna kad tenka, greit reikia surinkt greiti daznai o su 66kw kol isgimdysiu as ta greiti tai suvargsiu ir prasikeiksiu...
cu a6 c4 man daugokai kuro ims manau su mano vaziavimu be 7-8 neisiversiu o cia jau nemazai sakyciau..
b5 gal ir nieko variantas bet bijociau tos vaziuokles kad ir atpigus jin yra bet manau daznas keitimas irgi atsibostu..
subaru tai nereikia nevaziuociau per darzus:)
o b6 tai kaip asmenine norejau sau pasikeisti ir aiusku ne uz 6k lt:) bet manau gaila ir jos butu drozimui per kaimus..
gal dar kokiu nuomoniu?
kaip tas golfas 4 jusu nuomone atlaikytu man tokius vaziavimus?
2014-02-17 21:28 wrote: 4 golfas siaip is esmes geras, mazai valgo, palyginus ir traukos nrml. atlaikytu gerai manau
o subaru ne vien darzus "apart":D pats gyvenu aukstaitijoj, kur zvyrkeliai geri, tai be subariko mano butu nekazka :) minusai: rudyja, valgo daug, dalys brangios( bet pakeitei ir pamirsai)
2014-02-17 21:35
2014-02-17 20:52 wagen wrote: ne dazniau uz c4 byres, o jei geras detales desi, tai laiko dar geriau
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
2014-02-17 21:24 wagen wrote: as tau pvz duosiu, draugas turejo b5, per metus pakeite 1 virs trauke, zvirkeliai ir pan, paskui a6 c4, tie patys keliai, po metu pakeite visa priekine vaziuokle su amortikais, dar po metu vel jau reikejo traukes keist, tai pats juokiasi kad po byrancios atsisedo i nebyrancia, tik iseina atvirksciai....ziurint ka deda kai keicia, brolis a4 turi, viskas gerai, pas mane a8 tikrai nekaitaliuoju ten kas men, o keliai tiesiog baisus
Ir isviso, kas pasake kad darbine masina yra butinai golfas ar panasus kitas tarskalas?Va, jamam a8 , ka zmogui kankintis uz baronkos visa diena vazinejant, reikia ir save pradet gerbti, tausoti, dirbt maloniai, o ne vien kratytis ir dulkes uostyti.Jamam A8 su 2, 8 variklu +dujos, kvatruska, ziema pats tas, ir vasara per purvyunaTik nepradekit priesginiaut kad ji byres, niekas ten nebyra, po landsberginio 126 merso vienas patvaresniu ir iki siol be analogu patvarumko prasme auto.
2014-02-17 21:36
2014-02-17 21:22 wrote: zinau kad ta bora tas pats golfas, bet nezinau ar man su ja nepasiseke ar kas yra nu bet byra per visus galus, tarska barska visa, dar rudyt pradejo is po ziemos tai kol visai neuspuvo norisi atsikratyti nes man su ja vienos bedos, nors ir priziuriu tvarkau viska ka reikia bet vis islenda galai, ir man mazai 66kw mazai nes ir dabar panasu darba dirbu bet turiu darbine su 88kw ir spaudziu esant reikalui kai nespeju su darbais ir 130-140 tenka, zvyrkeliais ir 100 buna kad tenka, greit reikia surinkt greiti daznai o su 66kw kol isgimdysiu as ta greiti tai suvargsiu ir prasikeiksiu...
cu a6 c4 man daugokai kuro ims manau su mano vaziavimu be 7-8 neisiversiu o cia jau nemazai sakyciau..
b5 gal ir nieko variantas bet bijociau tos vaziuokles kad ir atpigus jin yra bet manau daznas keitimas irgi atsibostu..
subaru tai nereikia nevaziuociau per darzus:)
o b6 tai kaip asmenine norejau sau pasikeisti ir aiusku ne uz 6k lt:) bet manau gaila ir jos butu drozimui per kaimus..
gal dar kokiu nuomoniu?
kaip tas golfas 4 jusu nuomone atlaikytu man tokius vaziavimus?
2014-02-17 21:28 wrote: 4 golfas siaip is esmes geras, mazai valgo, palyginus ir traukos nrml. atlaikytu gerai manau
2014-02-17 21:32 wrote: o subaru ne vien darzus "apart":D pats gyvenu aukstaitijoj, kur zvyrkeliai geri, tai be subariko mano butu nekazka :) minusai: rudyja, valgo daug, dalys brangios( bet pakeitei ir pamirsai)
Susireguoiuok bent karta gyvenime voztuvus savo subarikui ir neris daug.Jei su dujom juo labiau, dar dazniau reguliuokis.Tik reik oketi paciam, nes ne visi meistrai imasi-davelnia krapstymo ten...
2014-02-17 21:40
2014-02-17 21:28 wrote: 4 golfas siaip is esmes geras, mazai valgo, palyginus ir traukos nrml. atlaikytu gerai manau
2014-02-17 21:32 wrote: o subaru ne vien darzus "apart":D pats gyvenu aukstaitijoj, kur zvyrkeliai geri, tai be subariko mano butu nekazka :) minusai: rudyja, valgo daug, dalys brangios( bet pakeitei ir pamirsai)
2014-02-17 21:36 wrote: Susireguoiuok bent karta gyvenime voztuvus savo subarikui ir neris daug.Jei su dujom juo labiau, dar dazniau reguliuokis.Tik reik oketi paciam, nes ne visi meistrai imasi-davelnia krapstymo ten...
pas mane subaras 100 proc. ledas, tai ryja, nes mano vaziavimas toli nuo pensininku pats zmogus raso kad reiks jam paspaust be to as antidujininkas, todel ner net kalbos apie tuos bezdalus
557 / 0
2014-02-17 21:49
nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
2014-02-17 21:51
dėl tų b5 pasatų tai matai kaip pasitaikys dar irgi priklauso bet žinok pasitaikys byrantys, žvirkeliu pavažinėkit su pasatu, apie 30 proc pažėsim kiek jinai laikytų... esfaltų aš sutinku, laiko, nes čia iš tų paskalų, vienam taip laiko, čia draugelio brolio draugo ir t.t.. esmė kad žvirkeliais su jom nevažinėt..
išvis jei ne iš vw ir taupau, imk kokią opel vectra B 2.2Dti jei traukos reik, vis šistas ir kuro ne tiek daug gaunas
2014-02-17 21:52
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
Čia nereik nei logiškų paaiškinimų, tiesiog jos ne taip laiko kaip paprastos, pažėk kaip jos stovi ir kiek svirtelių...
Čia nieko nereik ir suprast, tiesiog taip yra
2014-02-17 21:55
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
Aliumas yra lengvesnis, minkštesnis, lengviau deformuojamas.
2014-02-17 21:58
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
2014-02-17 21:24 wagen wrote: as tau pvz duosiu, draugas turejo b5, per metus pakeite 1 virs trauke, zvirkeliai ir pan, paskui a6 c4, tie patys keliai, po metu pakeite visa priekine vaziuokle su amortikais, dar po metu vel jau reikejo traukes keist, tai pats juokiasi kad po byrancios atsisedo i nebyrancia, tik iseina atvirksciai....ziurint ka deda kai keicia, brolis a4 turi, viskas gerai, pas mane a8 tikrai nekaitaliuoju ten kas men, o keliai tiesiog baisus
2014-02-17 21:27 giedzka wrote: as nekalbu kuri geriau laiko, tik sakau kuri paprastesne remonto atveju.
Kad ceske esu turejes, per 3 ekspoatcijos metus pakaba tvarkiau 3 kartus.. Tai saenyras, tai trauke, tai salembokai, tai amorkikai isejo, o jie anksciau buvo labai barngus (cia kalbu apie laikus kai 91 metu ceske kainavo nuo 3000 euru).. Nezinau, nera ten tokia pigi ekspoatcija realiai..
1829 / 0
2014-02-17 22:03
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
2014-02-17 21:52 wrote: Čia nereik nei logiškų paaiškinimų, tiesiog jos ne taip laiko kaip paprastos, pažėk kaip jos stovi ir kiek svirtelių...
Čia nieko nereik ir suprast, tiesiog taip yra
o kas ten blogai stovi?
2014-02-17 22:06
2014-02-17 21:03 giedzka wrote: c4 vaziuokle paprastesne. aisku cia fwd. galines amortiku atramines gumos su viduje esanciu metalu lb nemegsta baisiai dideliu -niuolekos ratu ir duobiu derinio.
2014-02-17 21:24 wagen wrote: as tau pvz duosiu, draugas turejo b5, per metus pakeite 1 virs trauke, zvirkeliai ir pan, paskui a6 c4, tie patys keliai, po metu pakeite visa priekine vaziuokle su amortikais, dar po metu vel jau reikejo traukes keist, tai pats juokiasi kad po byrancios atsisedo i nebyrancia, tik iseina atvirksciai....ziurint ka deda kai keicia, brolis a4 turi, viskas gerai, pas mane a8 tikrai nekaitaliuoju ten kas men, o keliai tiesiog baisus
2014-02-17 21:35 wrote: Ir isviso, kas pasake kad darbine masina yra butinai golfas ar panasus kitas tarskalas?Va, jamam a8 , ka zmogui kankintis uz baronkos visa diena vazinejant, reikia ir save pradet gerbti, tausoti, dirbt maloniai, o ne vien kratytis ir dulkes uostyti.Jamam A8 su 2, 8 variklu +dujos, kvatruska, ziema pats tas, ir vasara per purvyuna:shocking:Tik nepradekit priesginiaut kad ji byres, niekas ten nebyra, po landsberginio 126 merso vienas patvaresniu ir iki siol be analogu patvarumko prasme auto.
Pritariu, kad pas mus žmonės savęs nemyli. Mašina turi tarnauti žmogui, o ne atvirkščiai. O kalbant apie golfus (nežinau kaip visi kiti, bet turbūt taip pat nes jie mažai patobulėję), bet teko turėti tik antruką labai senai.. Na sutinku, kad jo detalės nera brangiso, bet užknisdavo, kad nuolatos kažkas pareina, visokios smukmenos, taip ši mašina reikalavo nuolatinio remonto..(nesakau, dyzelinis variklis, siurblys ir greičių dėžė atlaikė be priekaištų, bet visa kita tikrai pigu ir užknisa..
2014-02-17 22:08
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
2014-02-17 21:55 wrote: Aliumas yra lengvesnis, minkštesnis, lengviau deformuojamas.
jei nusišneki iki tokio lygio, tai pasakyk - jei taip blogai aliuminė pakaba, tai kodėl taip dievinat naujesnius mersus, bmw ? Ten irgi pakaba aliuminė.
2014-02-17 22:15
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
2014-02-17 21:52 wrote: Čia nereik nei logiškų paaiškinimų, tiesiog jos ne taip laiko kaip paprastos, pažėk kaip jos stovi ir kiek svirtelių...
Čia nieko nereik ir suprast, tiesiog taip yra
2014-02-17 22:03 wagen wrote: o kas ten blogai stovi?
Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
2014-02-17 22:19
2014-02-17 21:49 birstonas1 wrote: nesuprantu kaip aliuminine vaziuokle gali byret dazniau uz paprasta ? koks skirtumas ar sake bus is aliumo ar is metalo padaryta gumos jok tor pacios aina kas cia per pievos su ta vaziuokle
2014-02-17 21:55 wrote: Aliumas yra lengvesnis, minkštesnis, lengviau deformuojamas.
2014-02-17 22:08 wrote: jei nusišneki iki tokio lygio, tai pasakyk - jei taip blogai aliuminė pakaba, tai kodėl taip dievinat naujesnius mersus, bmw ? Ten irgi pakaba aliuminė.
seip reiktu sakyti ne aliumine , o nepriklausoma vaziuokle

Naujasniukiu mersu tera viena aliumine svirtis ir viena metaline , na ir stabilizatorius dar ...
557 / 0
2014-02-17 22:19
2014-02-17 21:52 wrote: Čia nereik nei logiškų paaiškinimų, tiesiog jos ne taip laiko kaip paprastos, pažėk kaip jos stovi ir kiek svirtelių...
Čia nieko nereik ir suprast, tiesiog taip yra
2014-02-17 22:03 wagen wrote: o kas ten blogai stovi?
2014-02-17 22:15 wrote: Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
1829 / 0
2014-02-17 22:21
2014-02-17 21:52 wrote: Čia nereik nei logiškų paaiškinimų, tiesiog jos ne taip laiko kaip paprastos, pažėk kaip jos stovi ir kiek svirtelių...
Čia nieko nereik ir suprast, tiesiog taip yra
2014-02-17 22:03 wagen wrote: o kas ten blogai stovi?
2014-02-17 22:15 wrote: Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
tai zinau kiek ten svirciu stovi, tai kas ten netaip stovi?pries a8 buvo bulka, kur tikrai pigiai remontuot, bet dazniau, galiausiai iseina tas ant to
2014-02-17 22:22
2014-02-17 22:03 wagen wrote: o kas ten blogai stovi?
2014-02-17 22:15 wrote: Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
2014-02-17 22:19 birstonas1 wrote: taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
557 / 0
2014-02-17 22:24
2014-02-17 22:15 wrote: Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
2014-02-17 22:19 birstonas1 wrote: taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
2014-02-17 22:22 wrote: deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
jei pirksi taivanio tai paskui ir sako kad nelaiko .
557 / 0
2014-02-17 22:25
2014-02-17 22:15 wrote: Palygin 4 golfa ir a4 ar b5 pasato vaziuokle , golfe du sailenblokai sarnyras ir stabilnikas , kainuoja panasiai , kaip viena is keturiu "aliumines vaziuokles " svirciu .Nesvarbu ar tos svirtys aliumines ar metalines butu , jos genda visos panasiai, esme, kad jas pakeisti daug kainuoja .Jeis svirciu komplektas kainuotu koks 200lt, aliuminiu vaziuokliu niekas nekeiktu!
2014-02-17 22:19 birstonas1 wrote: taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
2014-02-17 22:22 wrote: deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
beto sakykikt ka norit man asmeniskai aliuminine pakaba pliusas
2014-02-17 22:32
2014-02-17 22:19 birstonas1 wrote: taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
2014-02-17 22:22 wrote: deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
2014-02-17 22:25 birstonas1 wrote: beto sakykikt ka norit man asmeniskai aliuminine pakaba pliusas
pliusu galima visur rasti , pav. pridavus aliumine vaziuokle supirktuveje Aisku nera ta daugiasvirte kazkas baisaus , bet zinai kaip su tom "orginaliom" dalim LT buna, perki orginala, gauni taivani su geros firmos etikete
1829 / 0
2014-02-17 22:34
2014-02-17 22:22 wrote: deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
2014-02-17 22:25 birstonas1 wrote: beto sakykikt ka norit man asmeniskai aliuminine pakaba pliusas
2014-02-17 22:32 wrote: pliusu galima visur rasti , pav. pridavus aliumine vaziuokle supirktuveje :lol: Aisku nera ta daugiasvirte kazkas baisaus , bet zinai kaip su tom "orginaliom" dalim LT buna, perki orginala, gauni taivani su geros firmos etikete :lol:
nuo to reikejo ir pradet kad nezinai kur rast normaliu daliu
2014-02-17 22:36
2014-02-17 22:19 birstonas1 wrote: taip bet kur 4 seilenblokai sugeria duobe o kur tik 2 automatiskai tenka mazesnis kruvis pakabai ir ji maziau devisi
2014-02-17 22:22 wrote: deja devisi panasiai...o gal ir dazniau
2014-02-17 22:25 birstonas1 wrote: beto sakykikt ka norit man asmeniskai aliuminine pakaba pliusas
O gal svarbiausia rast toki, i kuri netektu kisti pinigu.Net jei teks tvarkyt abiem atvejais, tai maloniau susitvarkius tureti ilgesniam laikui aukstesnes klases liamūūū-zinačką negu bakrškalą.Byra nebyra byra nebyra ...tarsi myli-nemyli...o man kazkaip nebyra.Bet tik uzvaziuoju i Kauna ar sostine bent porai savaiciu-iskart subyra tai tas tai anas.Cia musiskiu kelininku problema, ne vairuotoju.
2014-02-17 22:36
2014-02-17 22:25 birstonas1 wrote: beto sakykikt ka norit man asmeniskai aliuminine pakaba pliusas
2014-02-17 22:32 wrote: pliusu galima visur rasti , pav. pridavus aliumine vaziuokle supirktuveje :lol: Aisku nera ta daugiasvirte kazkas baisaus , bet zinai kaip su tom "orginaliom" dalim LT buna, perki orginala, gauni taivani su geros firmos etikete :lol:
2014-02-17 22:34 wagen wrote: nuo to reikejo ir pradet kad nezinai kur rast normaliu daliu
Na ir kur?
2014-02-17 22:38
ką jūs vadinat originalu? Tiksliau kokių gamintojų detales laikote originalais?
1829 / 0
2014-02-17 22:50
2014-02-17 22:32 wrote: pliusu galima visur rasti , pav. pridavus aliumine vaziuokle supirktuveje :lol: Aisku nera ta daugiasvirte kazkas baisaus , bet zinai kaip su tom "orginaliom" dalim LT buna, perki orginala, gauni taivani su geros firmos etikete :lol:
2014-02-17 22:34 wagen wrote: nuo to reikejo ir pradet kad nezinai kur rast normaliu daliu
2014-02-17 22:36 wrote: Na ir kur?
musu krastuose su tuo problemu nera
2014-02-17 22:55
2014-02-17 22:34 wagen wrote: nuo to reikejo ir pradet kad nezinai kur rast normaliu daliu
2014-02-17 22:36 wrote: Na ir kur?
2014-02-17 22:50 wagen wrote: musu krastuose su tuo problemu nera
netrynk cia jau tik su tom savo auksinem dalim kur aliumas laiko simta metu.
2014-02-17 22:58
nusipirk, daugiasvirte, jai byres galesi parduot...:D

Your message