sittingbourne
276 / 0
assas
3586 / 0
2012-04-15 10:00
neblogas pasirinkimas laivo tik su kokiu matoru imsi?
sittingbourne
276 / 0
2012-04-15 10:03
2012-04-15
10:00 assas wrote:
neblogas pasirinkimas laivo tik su kokiu matoru imsi?
3.2 arba 3.5
assas
3586 / 0
2012-04-15 10:37
na galiu pasakyti tiek kad vaziuoja kaip mersas s dar geriau jei su amg konplektacija tai concordas minkstesnis uz toky.pats esu 3.5 turejes tiesiai is statu tai traukos per akis nors ir sunkus jis bet netrukus pastaciau ir pardaviau o 2.7 turejau is hansu tai kudesne konlektacija aisku ir trukumas arkliuku zinoma ir ekonomija manau skiriasi ant kokiu 4-5litru nuo 3.5..o apie defektus nieko pas juos netvarkiau isskyrus kebula ai pas sita 3.5 zvakes keiciau ir ten tokios mandros sukasi ir nepigios beje.o toliau papasakos kas turi tokias masinas ir vazineja arba dede uz atlanto atejes papasakos placiau
giedzka
1757 / 0
2012-04-15 19:03
turiu klausima del golf V ir mazda 3 skirtu amerikos rinkai, sake kad ten V golfas zymiai lepesnis prastesniam benzinui, kaip cia gali buti? ir mano manymu mazda butu patvaresne. kalbu apie automata.
You serious?
User
2012-04-15 19:32
2012-04-15
19:03 giedzka wrote:
turiu klausima del golf V ir mazda 3 skirtu amerikos rinkai, sake kad ten V golfas zymiai lepesnis prastesniam benzinui, kaip cia gali buti? ir mano manymu mazda butu patvaresne. kalbu apie automata.
naujos mazdos ir golfai eina su tiesioginiu benzino ipurskimu (dauguma bent jau).. taip, kad jie lepesni kazkiek benzino kokybei.. ir jei matai, kad rekomenduojamas benzinas amerikietiskai yra 93 tai reiskia, kad jai reikia 98 europietisko
sittingbourne
276 / 0
2012-04-15 19:39
2012-04-15
19:03 giedzka wrote:
turiu klausima del golf V ir mazda 3 skirtu amerikos rinkai, sake kad ten V golfas zymiai lepesnis prastesniam benzinui, kaip cia gali buti? ir mano manymu mazda butu patvaresne. kalbu apie automata.
2012-04-15
19:32 wrote:
naujos mazdos ir golfai eina su tiesioginiu benzino ipurskimu (dauguma bent jau).. taip, kad jie lepesni kazkiek benzino kokybei.. ir jei matai, kad rekomenduojamas benzinas amerikietiskai yra 93 tai reiskia, kad jai reikia 98 europietisko
overboosted gal del concordo galetai ka papasakot
User
2012-04-15 19:47
2012-04-15
19:03 giedzka wrote:
turiu klausima del golf V ir mazda 3 skirtu amerikos rinkai, sake kad ten V golfas zymiai lepesnis prastesniam benzinui, kaip cia gali buti? ir mano manymu mazda butu patvaresne. kalbu apie automata.
2012-04-15
19:32 wrote:
naujos mazdos ir golfai eina su tiesioginiu benzino ipurskimu (dauguma bent jau).. taip, kad jie lepesni kazkiek benzino kokybei.. ir jei matai, kad rekomenduojamas benzinas amerikietiskai yra 93 tai reiskia, kad jai reikia 98 europietisko
2012-04-15
19:39 sittingbourne wrote:
overboosted gal del concordo galetai ka papasakot
man jis asmeniskai nepatinka. pakaba gan lepi, ypac vidiniai vairo traukiu antgaliai.. tiksliau ten net ne antgaliai, o gumos tokios.. ir salonas man jo gan slykstus.. lubos gana zemai priekinem sedynem. akumuliatorius jei gerai pamenu kaip ir 300M stovi posparnyje, norint isimti reikia nuimti priekini desini rata ir oro filtra.. idomus sprendimas..
sittingbourne
276 / 0
2012-04-15 19:51
2012-04-15
19:32 wrote:
naujos mazdos ir golfai eina su tiesioginiu benzino ipurskimu (dauguma bent jau).. taip, kad jie lepesni kazkiek benzino kokybei.. ir jei matai, kad rekomenduojamas benzinas amerikietiskai yra 93 tai reiskia, kad jai reikia 98 europietisko
2012-04-15
19:39 sittingbourne wrote:
overboosted gal del concordo galetai ka papasakot
2012-04-15
19:47 wrote:
man jis asmeniskai nepatinka. pakaba gan lepi, ypac vidiniai vairo traukiu antgaliai.. tiksliau ten net ne antgaliai, o gumos tokios.. ir salonas man jo gan slykstus.. lubos gana zemai priekinem sedynem. akumuliatorius jei gerai pamenu kaip ir 300M stovi posparnyje, norint isimti reikia nuimti priekini desini rata ir oro filtra.. idomus sprendimas..
o kaip ju varikliai ? koki geriausia rinktis
User
2012-04-16 08:56
2012-04-15
19:39 sittingbourne wrote:
overboosted gal del concordo galetai ka papasakot
2012-04-15
19:47 wrote:
man jis asmeniskai nepatinka. pakaba gan lepi, ypac vidiniai vairo traukiu antgaliai.. tiksliau ten net ne antgaliai, o gumos tokios.. ir salonas man jo gan slykstus.. lubos gana zemai priekinem sedynem. akumuliatorius jei gerai pamenu kaip ir 300M stovi posparnyje, norint isimti reikia nuimti priekini desini rata ir oro filtra.. idomus sprendimas..
2012-04-15
19:51 sittingbourne wrote:
o kaip ju varikliai ? koki geriausia rinktis
3.5
User
2012-04-16 09:43
Apie Chrysler 300 m (kas yra beveik tas opats ir Concorde, ir Intrepid) esu išklausęs daug dalykų ir galiu tau padėti, tik nepriimk to kaip visiškos tiesos, nes pats nevažinėjau su tokiu laivu.
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
assas
3586 / 0
2012-04-16 10:09
2012-04-15
09:51 sittingbourne wrote:
sveiki ruosiuosi pirkti concorda noreciau suzinoti kaip ju islaikymas kokie dazniausi gedimai i ka reiketu atkreipti demesi perkant concorda . dekui
2012-04-16
09:43 wrote:
Apie Chrysler 300 m (kas yra beveik tas opats ir Concorde, ir Intrepid) esu išklausęs daug dalykų ir galiu tau padėti, tik nepriimk to kaip visiškos tiesos, nes pats nevažinėjau su tokiu laivu.
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).CIA KAIP SUPRASTI PATI ISSITRINA KLAIDAS?
User
2012-04-16 16:51
2012-04-15
09:51 sittingbourne wrote:
sveiki ruosiuosi pirkti concorda noreciau suzinoti kaip ju islaikymas kokie dazniausi gedimai i ka reiketu atkreipti demesi perkant concorda . dekui
2012-04-16
09:43 wrote:
Apie Chrysler 300 m (kas yra beveik tas opats ir Concorde, ir Intrepid) esu išklausęs daug dalykų ir galiu tau padėti, tik nepriimk to kaip visiškos tiesos, nes pats nevažinėjau su tokiu laivu.
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
Pirmas patarimas - nepirk nepatikrinęs servise ant stendo variklio, elektronikos mazgų. Automobilis šiuo atžvilgiu yra gana sudėtingas. Varikliai irgi nėra labai stipri šių mašinų vieta. Šrotuose paklausiausia šių modelių prekė - būtent varikliai. Yra tokia bėda, kad jie linkę savaime prasukti indėklus (ne iš šio ne iš to). Labai atidžiai reikia sekti alyvos lygį variklyje, nes pasitaiko, kad sugenda tepalo siurbliukas, krenta alyvos lygis. 3, 5 l variklis yra patikimesnis už 2, 7 l. ir naudoja tik litru kuro daugiau (mieste ima šiek tiek daugiau nei 2, 7 l, užmiestyje beveik nesiskiria). 2, 7 litro DOHC motoro nepatariu ieškoti ir todėl, kad jį pats Chrysler yra pripažinęs probleminiu. Kitas dalykas - dedantis dujas bus reikalinga geresnė dujų įranga, o 3, 5 l variklis yra Soch (tik vienas velenėlis). Su dujomis draugauja normaliai. Nesigąsdink kuro sąnaudų, turi būt tam pasiruošęs. Jei be dujų, tai 3, 5 litro motoras sudegina nuo 9 iki 18 l benzino 100 km. Su dujomis nuo 10 iki 20 litrų. Kaip dėl Concorde 3, 2 l variklio, tiksliai pasakyt negaliu. Viskas priklauso nuo to, koks sezonas, koks greitis, ar įjungtas kondicionierius, ar reikiamos padangos sumontuotos ir t.t.
patariu ieškot europinės versijos - geresnės kokybės apdaila, geresnė įranga. Automatinės dėžės laiko gerai, tik tiek, kad reikia supilti man rodos apie 10 litrų automatinių pavarų dėžių alyvos kas 50000 km. Tiesa, dėžė tik 4 bėgių, norėtųsi 5 kaip reikiant.
Šiaip yra konstrukcinių nesąmonių - akumuliatorius po priekiniu, kairiuoju sparnu, lemputes pasikeist irgi vargo darbas. Šiaip labai patogus ir palyginti greitas automobilis, bet su savais niuansasi. Pvz neilgai laikys vario traukių antgaliai dėl didelės masės, gali subyrėti vairo kolonėlė. Geras pečiukas.
tiesa, galima drąsiai pilti 92 markės benziną. Visiškai nereiklus kurui Ant dangtelio parašyta, kad pakanka amerikietiško 87.
benzino. Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).
2012-04-16
10:09 assas wrote:
Mašinos užvedimo spynelė pati iššifruoja klaidas (jei tokių yra variklio kompiuteryje).CIA KAIP SUPRASTI PATI ISSITRINA KLAIDAS?
tiksliai nemoku paaiškinti, bet beveik panašiai. kompa siššifruoja klaidos kodą, o paskui pagal manualą galima rasti gedimo šalinimo operaciją:
paprasciausiai ikisi rakteli i uzkurimo spynele, pasuki rakteli 3 kartus i degimo padeti ir paskuj palieki toje degimo padetyje.stebek skydeli kur kilometraza rodo, ten turi pradeti rasyti kodus pvz 1684 ir t.t. kai baigia, paraso ''done''.
paprasciausiai ikisi rakteli i uzkurimo spynele, pasuki rakteli 3 kartus i degimo padeti ir paskuj palieki toje degimo padetyje.stebek skydeli kur kilometraza rodo, ten turi pradeti rasyti kodus pvz 1684 ir t.t. kai baigia, paraso ''done''.
giedzka
1757 / 0
2012-04-17 13:15
2012-04-15
19:03 giedzka wrote:
turiu klausima del golf V ir mazda 3 skirtu amerikos rinkai, sake kad ten V golfas zymiai lepesnis prastesniam benzinui, kaip cia gali buti? ir mano manymu mazda butu patvaresne. kalbu apie automata.
2012-04-15
19:32 wrote:
naujos mazdos ir golfai eina su tiesioginiu benzino ipurskimu (dauguma bent jau).. taip, kad jie lepesni kazkiek benzino kokybei.. ir jei matai, kad rekomenduojamas benzinas amerikietiskai yra 93 tai reiskia, kad jai reikia 98 europietisko
o kuri is ju tvirtesne? manyciau kad japonas patvaresnis (mazda3)?
You serious?
User
2014-04-26 20:17
mane sis modelis taipat domina gal kas daugiau papasakotu apie ji?
User
2014-04-28 20:23
2014-04-26
20:17 wrote:
mane sis modelis taipat domina gal kas daugiau papasakotu apie ji?:)
nedaryk klaidos..
Your message |
|