Citroen C8

Created by User 2011-08-05
2011-08-05 11:32
ka manote apie siuos modelius dyzelinius 2.0l arba 2.2l, brangios dalys, kaip genda gal kas turit ? ir galit placiau papasakoti apie juos... nes ruosiuosi pirkti ir labiau noreciau apie juos zinoti.
2011-08-08 09:08
baisiai genda.... jei geros bukles pasimsi tai vaziuosi priziuredamas. jei lavonas tai parduosi buta, zmona, vaikus ir dar neissipirksi uz remontus.... sakau rimtai.
2011-08-08 09:29
Geriau nepirk citroeno..
2011-08-08 12:55
2011-08-08 09:29 wrote: Geriau nepirk citroeno..:smoke:
del citrogenu nera taip ko bijot, bet ypatingai sis modelis issiskiria kvailais techniniais sprendimais is kitu. Pradedant kvailiojancia elektronika kai durys neuzsidaro arba langai neveikia arba skydelis nesviecia, elektronines durys isvis katastrofa ypac ziema. kas jose gerai tai tik varikliai dyzeliniai. Vaziuokle tai toks kostmosas kad ne visi apsiema ja twarkyti
2011-08-10 20:56
oho...tai tikrai neapsimoka[b]
2011-08-21 17:15
bet isigijau sita ir lauksim ziuresim tuos gedimus
2011-08-22 13:36
2011-08-21 17:15 wrote: bet isigijau sita ir lauksim ziuresim tuos gedimus
daug kas priklauso nuo bukles isigijimo, geras tikrai uz 20k eina
2011-08-22 14:16
Jau kam kam bet tikrai prancuzams reikia pagabra atiduot o ne skiesti nesamoniu.Pirmieji pradejo gamint rimtus venus o italai iki siol plagijuoja PCA modelius kaip Alfa166 JUMS patinka Lancia Zeta arba Fiat Ulysse?Ne kiek neprimena Peugeoto ir Citro vienaturio?Kazkaip variklis prancuziskas, tik klaikus dizainas prikombilnuotas.O kaip jums patinka Fiat Multipla?Kazkokia pripusta rupuze ne daugiau.Kaip nekeista, prancuziskus"kvailus"kebulo surentimo sprendimus po daugelio metu kai kas tik dabar pradeda skolintis.ir C8 , ir 807 liutukas geras sprendimas, taciau nereik noret, kad beveik 10 metu vienaturis neturetu smulkmenu, jei nori atsiraitot rankoves galima rinktis pvz 20 metu folcvaiga
2011-08-23 00:26
2011-08-22 14:16 wrote: Jau kam kam bet tikrai prancuzams reikia pagabra atiduot o ne skiesti nesamoniu.Pirmieji pradejo gamint rimtus venus o italai iki siol plagijuoja PCA modelius kaip Alfa166 JUMS patinka Lancia Zeta arba Fiat Ulysse?Ne kiek neprimena Peugeoto ir Citro vienaturio?Kazkaip variklis prancuziskas, tik klaikus dizainas prikombilnuotas:lol:.O kaip jums patinka Fiat Multipla?Kazkokia pripusta rupuze ne daugiau.Kaip nekeista, prancuziskus"kvailus"kebulo surentimo sprendimus po daugelio metu kai kas tik dabar pradeda skolintis.ir C8 , ir 807 liutukas geras sprendimas, taciau nereik noret, kad beveik 10 metu vienaturis neturetu smulkmenu, jei nori atsiraitot rankoves galima rinktis pvz 20 metu folcvaiga
na nzn uz 17k paemiau metai lietuvoj, tai per metus sake ir su seima jei reikdavo kur vykti tai su sia C8 vykdavo, jau savaite turiu bet kolkas be gedimu ":D
2011-08-23 00:44
2011-08-22 14:16 wrote: Jau kam kam bet tikrai prancuzams reikia pagabra atiduot o ne skiesti nesamoniu.Pirmieji pradejo gamint rimtus venus o italai iki siol plagijuoja PCA modelius kaip Alfa166 JUMS patinka Lancia Zeta arba Fiat Ulysse?Ne kiek neprimena Peugeoto ir Citro vienaturio?Kazkaip variklis prancuziskas, tik klaikus dizainas prikombilnuotas:lol:.O kaip jums patinka Fiat Multipla?Kazkokia pripusta rupuze ne daugiau.Kaip nekeista, prancuziskus"kvailus"kebulo surentimo sprendimus po daugelio metu kai kas tik dabar pradeda skolintis.ir C8 , ir 807 liutukas geras sprendimas, taciau nereik noret, kad beveik 10 metu vienaturis neturetu smulkmenu, jei nori atsiraitot rankoves galima rinktis pvz 20 metu folcvaiga
Kam tu tuos italus kaip pavyzdi minivenu kisi? Vokiecius apzvelk geriau jei gali, amerikonus, japonus.. Kokia pagarba prancuzams?..
2011-08-23 00:44
Sveiki, labai atsiprašau temos kūrėjo jog parašysiu ne į temą (dėja nežinau kaip sukurti naujos temos). Klausimas yra toks ką tik baigiau krauti akumuliatorių (ant akumuliatoriaus tie 6 plastmasiniai varžtai krovimo metu buvo atsukti) dabar nežinau ar reikia užsukti tuos varžtus iš kart po krovimo ar leist akumui pastovet su atsuktais, nes kiek žinau krovimo metu iš tu angu eina dujos (ir girdisi silpnas burbuliavimas), išjungus ikrovėją tas burbuliavimas dar silpnai girdimas, tai dabar užsukt ar kai nesigirdės ne menkiausio burbuliavimo (o dar geriau parašykit kada juos užsukt yra geriausia). Labai ačiū kas padėsit, dar karta atsiprašau temos autoriaus dėl offtopico
2011-08-23 00:48
2011-08-23 00:44 wrote: Sveiki, labai atsiprašau temos kūrėjo jog parašysiu ne į temą (dėja nežinau kaip sukurti naujos temos). Klausimas yra toks ką tik baigiau krauti akumuliatorių (ant akumuliatoriaus tie 6 plastmasiniai varžtai krovimo metu buvo atsukti) dabar nežinau ar reikia užsukti tuos varžtus iš kart po krovimo ar leist akumui pastovet su atsuktais, nes kiek žinau krovimo metu iš tu angu eina dujos (ir girdisi silpnas burbuliavimas), išjungus ikrovėją tas burbuliavimas dar silpnai girdimas, tai dabar užsukt ar kai nesigirdės ne menkiausio burbuliavimo (o dar geriau parašykit kada juos užsukt yra geriausia). Labai ačiū kas padėsit, dar karta atsiprašau temos autoriaus dėl offtopico
Jei jau baigei krauti gali nors ir dabar paimti ir uzsukti, pas tave aptarnaujamas akumuliatorius, viskas normaliai, sone turi but "vazduske", ta prasme elektrolitas visalaik "atsikvepti" turi pro kur, nesvarbu kad dangteliai uzsukti..
2011-08-23 00:50
2011-08-23 00:44 wrote: Sveiki, labai atsiprašau temos kūrėjo jog parašysiu ne į temą (dėja nežinau kaip sukurti naujos temos). Klausimas yra toks ką tik baigiau krauti akumuliatorių (ant akumuliatoriaus tie 6 plastmasiniai varžtai krovimo metu buvo atsukti) dabar nežinau ar reikia užsukti tuos varžtus iš kart po krovimo ar leist akumui pastovet su atsuktais, nes kiek žinau krovimo metu iš tu angu eina dujos (ir girdisi silpnas burbuliavimas), išjungus ikrovėją tas burbuliavimas dar silpnai girdimas, tai dabar užsukt ar kai nesigirdės ne menkiausio burbuliavimo (o dar geriau parašykit kada juos užsukt yra geriausia). Labai ačiū kas padėsit, dar karta atsiprašau temos autoriaus dėl offtopico
2011-08-23 00:48 wrote: Jei jau baigei krauti gali nors ir dabar paimti ir uzsukti, pas tave aptarnaujamas akumuliatorius, viskas normaliai, sone turi but "vazduske", ta prasme elektrolitas visalaik "atsikvepti" turi pro kur, nesvarbu kad dangteliai uzsukti..:smoke:
LAbai dėkui Veiksmautojau labai padėjai, gerai kad yra supratingų ir galinčių padėti žmonių!:)
2011-08-23 07:13
2011-08-22 14:16 wrote: Jau kam kam bet tikrai prancuzams reikia pagabra atiduot o ne skiesti nesamoniu.Pirmieji pradejo gamint rimtus venus o italai iki siol plagijuoja PCA modelius kaip Alfa166 JUMS patinka Lancia Zeta arba Fiat Ulysse?Ne kiek neprimena Peugeoto ir Citro vienaturio?Kazkaip variklis prancuziskas, tik klaikus dizainas prikombilnuotas:lol:.O kaip jums patinka Fiat Multipla?Kazkokia pripusta rupuze ne daugiau.Kaip nekeista, prancuziskus"kvailus"kebulo surentimo sprendimus po daugelio metu kai kas tik dabar pradeda skolintis.ir C8 , ir 807 liutukas geras sprendimas, taciau nereik noret, kad beveik 10 metu vienaturis neturetu smulkmenu, jei nori atsiraitot rankoves galima rinktis pvz 20 metu folcvaiga
2011-08-23 00:44 wrote: Kam tu tuos italus kaip pavyzdi minivenu kisi? Vokiecius apzvelk geriau jei gali, amerikonus, japonus.. Kokia pagarba prancuzams?..:shocking:
Pirmieji vokieciu ale venai Barkaz, buliukas, T4.Beje, pastaraji patys pasivadino minivenu, nors veikiau tai busiukas arba griozdiskas namelis ant ratu.Amerikonu-Chevy Van nuo 1980 metu su varikliu gama nuo 4, 1 iki 6, 2V8 benz, nuo 89m Lumina, TransSport.O Espace leistas nuo 1984 metu pvz dyzelis, kuris turejo mazesnes sanaudas netgi uz Toyota Previa dyzeli ejusi nuo 90m.Lyginkim, vokieciai Syncro Sharana pabande tik nuo 2000 metu, renault Espace quadra nuo 1988m.Apie tai sakau, kad VW Sharanban gaminamas tik nuo 1995m, t.y.daugiau nei po desimtmecio isivelta i koknkurencija.Kai Renault pradejo gamint tikraji vienaturi nerudijanciu kebulu, vokieciai dar tik sapnavo ir neskyre benzopjuklo nuo vienaturio(Barkaz)
2011-08-23 09:21
2011-08-22 14:16 wrote: Jau kam kam bet tikrai prancuzams reikia pagabra atiduot o ne skiesti nesamoniu.Pirmieji pradejo gamint rimtus venus o italai iki siol plagijuoja PCA modelius kaip Alfa166 JUMS patinka Lancia Zeta arba Fiat Ulysse?Ne kiek neprimena Peugeoto ir Citro vienaturio?Kazkaip variklis prancuziskas, tik klaikus dizainas prikombilnuotas:lol:.O kaip jums patinka Fiat Multipla?Kazkokia pripusta rupuze ne daugiau.Kaip nekeista, prancuziskus"kvailus"kebulo surentimo sprendimus po daugelio metu kai kas tik dabar pradeda skolintis.ir C8 , ir 807 liutukas geras sprendimas, taciau nereik noret, kad beveik 10 metu vienaturis neturetu smulkmenu, jei nori atsiraitot rankoves galima rinktis pvz 20 metu folcvaiga
2011-08-23 00:44 wrote: Kam tu tuos italus kaip pavyzdi minivenu kisi? Vokiecius apzvelk geriau jei gali, amerikonus, japonus.. Kokia pagarba prancuzams?..:shocking:
nekreipk tu i ta individa demesio jam bile liezuvi laidziot ant italu... Visgi man jau vienodai sviecia jis cia purskia ar ne :)
2011-09-06 08:19
gal kas zinote kur rasti sios masinos visus duomenis, remonto, detaliu aprasyma, tepalu keitima, dar kokiu detaliu ketima, kas kiek km reikia kazka keisti, nes tikrai butu gerai zinoti,
issamu aprasyma ir panasius dalykelius
2011-09-06 08:59
2011-09-06 08:19 wrote: gal kas zinote kur rasti sios masinos visus duomenis, remonto, detaliu aprasyma, tepalu keitima, dar kokiu detaliu ketima, kas kiek km reikia kazka keisti, nes tikrai butu gerai zinoti,
issamu aprasyma ir panasius dalykelius
turetu buti tam paciam manual leidinyje, ji parsisiusti galima internete ar markes klubo puslapyje. tepalus keiciame kas 10000km su filtru. oro filtras kas 30000km, kuro filtras kiekviena kart pries ziema.
2011-09-12 06:20
2011-09-06 08:19 wrote: gal kas zinote kur rasti sios masinos visus duomenis, remonto, detaliu aprasyma, tepalu keitima, dar kokiu detaliu ketima, kas kiek km reikia kazka keisti, nes tikrai butu gerai zinoti,
issamu aprasyma ir panasius dalykelius
2011-09-06 08:59 wrote: turetu buti tam paciam manual leidinyje, ji parsisiusti galima internete ar markes klubo puslapyje. tepalus keiciame kas 10000km su filtru. oro filtras kas 30000km, kuro filtras kiekviena kart pries ziema.
gal koki link'a i psl gali numesti cia ?
2011-09-12 08:49
2011-09-06 08:19 wrote: gal kas zinote kur rasti sios masinos visus duomenis, remonto, detaliu aprasyma, tepalu keitima, dar kokiu detaliu ketima, kas kiek km reikia kazka keisti, nes tikrai butu gerai zinoti,
issamu aprasyma ir panasius dalykelius
2011-09-06 08:59 wrote: turetu buti tam paciam manual leidinyje, ji parsisiusti galima internete ar markes klubo puslapyje. tepalus keiciame kas 10000km su filtru. oro filtras kas 30000km, kuro filtras kiekviena kart pries ziema.
2011-09-12 06:20 wrote: gal koki link'a i psl gali numesti cia ?
tikslaus nzn, as per google ieskojau sau ir radau daugeli saitu kur galima parsipusti, pamegink pats paieskoti nes as nelabai laiko turiu
2011-11-12 18:39
ką galit pasakyt apie citroen c8, 2, 2 dyzelio variklį, 2002 metų?
2022-07-02 21:59
2011-08-05 11:32 wrote: ka manote apie siuos modelius dyzelinius 2.0l arba 2.2l, brangios dalys, kaip genda gal kas turit ? ir galit placiau papasakoti apie juos... nes ruosiuosi pirkti ir labiau noreciau apie juos zinoti. :thumbup::thumbdown:
Sveiki gal kam Ira buvę su citruen C8 2007 2l 88kw dega čekas uzkurius salta veikia gerai uzsyla pradeda apuku nebe priimti ir kaip vienas cilindras neveiktu

Your message