User
2011-02-11 09:18
norejau pasiteirauti gal kas zino ar buna cipas benzinui?
User
2011-02-11 09:21
Aisku buna, turbo motoras ir rinktis yra is ko, dar ziurint ka tu vadini cipu..
haro196
582 / 0
2011-02-11 10:53
buna cipai ir neturbiniem masinom tik galios ne kazi kiek prideda
User
2011-02-11 11:10
2011-02-11
10:53 haro196 wrote:
buna cipai ir neturbiniem masinom tik galios ne kazi kiek prideda
jei keiti isiurbima, ismetima, paskirstymo velenus ir t.t. tada kaip ir neiseina be "cipo".
stockiniam varikliui minimali nauda.. nebent paankstinti degima galima, prideti kazkiek kuro.. tada tektu su aukstesniu oktanu vazineti.
stockiniam varikliui minimali nauda.. nebent paankstinti degima galima, prideti kazkiek kuro.. tada tektu su aukstesniu oktanu vazineti.
User
2011-02-12 22:11
na as galvoju gal cipas benzinui kaip ir dizeliuj imeti plokste i kompa i viskas ar as klystu?paaiskinkit palaciau ko man reiketu norint cipuoti benzini varikli
User
2011-02-12 22:41
kiek man teko dometis ir girdeti, tai zinau, kad atmosferinio benzo neapsimoka cipuot, nes galios prideda labai nedaug, o sanaudos isauga litru ar net dviem. dyzeliui priesingai, galios prideda daug daugiau taip pat ir sukimo momento, o sanaudos netgi krenta iki 15% protingai vazinejant, bet ir tai neteko girdeti, kad kasnors cipuotu atmosferini dyzeli >> neapsimoka
Isvada: apskritai atmosferiniu varikliu cipuoti neverta ir neapsimoka, nebent tai butu turbininis variklis, kur jau kita sneka, o is principo cipavimas ir yra tik turbinos puciamo slegio didinimas ir kuro misinio keitimas programiskai prie tam tikru variklio sukiu
Isvada: apskritai atmosferiniu varikliu cipuoti neverta ir neapsimoka, nebent tai butu turbininis variklis, kur jau kita sneka, o is principo cipavimas ir yra tik turbinos puciamo slegio didinimas ir kuro misinio keitimas programiskai prie tam tikru variklio sukiu
User
2011-02-12 22:45
2011-02-12
22:41 wrote:
kiek man teko dometis ir girdeti, tai zinau, kad atmosferinio benzo neapsimoka cipuot, nes galios prideda labai nedaug, o sanaudos isauga litru ar net dviem. dyzeliui priesingai, galios prideda daug daugiau taip pat ir sukimo momento, o sanaudos netgi krenta iki 15% protingai vazinejant, bet ir tai neteko girdeti, kad kasnors cipuotu atmosferini dyzeli >> neapsimoka
Isvada: apskritai atmosferiniu varikliu cipuoti neverta ir neapsimoka, nebent tai butu turbininis variklis, kur jau kita sneka, o is principo cipavimas ir yra tik turbinos puciamo slegio didinimas ir kuro misinio keitimas programiskai prie tam tikru variklio sukiu :smartass:
Isvada: apskritai atmosferiniu varikliu cipuoti neverta ir neapsimoka, nebent tai butu turbininis variklis, kur jau kita sneka, o is principo cipavimas ir yra tik turbinos puciamo slegio didinimas ir kuro misinio keitimas programiskai prie tam tikru variklio sukiu :smartass:
Apie cipus daug nesidomejau, bet benzinui nelabai verta, isauga kuro sanaudos o galios padidejimas neitin juntamas, jai nekisi nagu giliau i varikli. pvz mano 1.5t 85kw, pats geriausias cipas kuri pavyko rast amerikonu auto servisiuko svetainej dadetu ~7kw, taigi manau nevertas dalykas, jei nezadi rimciau tiunint masiniuka
haro196
582 / 0
2011-02-13 02:35
Atmosferiniam varikliui neverta cipuot per mazas kainos AG prieauglio santykis nesvarbu ar variklis benzininis ar dyzelinis, Turbininiam visai priesingai cipuot apsimpoka priotingai vazuojant krenta kuro sanaudos tiek benzino tiek zyzelio, atmosferiniam varikliui geriau galva supsutelt jai yra galimybe arba velenelius piktesnius ir reguluojamus sudet.
User
2011-02-13 02:52
2011-02-13
02:35 haro196 wrote:
Atmosferiniam varikliui neverta cipuot per mazas kainos AG prieauglio santykis nesvarbu ar variklis benzininis ar dyzelinis, Turbininiam visai priesingai cipuot apsimpoka priotingai vazuojant krenta kuro sanaudos tiek benzino tiek zyzelio, atmosferiniam varikliui geriau galva supsutelt jai yra galimybe arba velenelius piktesnius ir reguluojamus sudet.
jei "necipinsi" sudejes "piktu" veleneliu tai gali net neuzvesti masinos arba uzvedus nelaikys laisvu "cipuoti" reikia tada kai keiciasi variklio VE - turinis efektyvumas, t.y. kiek % cilindro yra uzpildoma oro/kuro misiniu. o tai priklauso nuo ismetimo, isiurbimo sistemu (vamzdynai, droselis, kolektoriai, galvos dizaina, paskirstymo velenu profilis ir t.t.)
User
2011-02-13 03:04
2011-02-12
22:11 wrote:
na as galvoju gal cipas benzinui kaip ir dizeliuj imeti plokste i kompa i viskas ar as klystu?paaiskinkit palaciau ko man reiketu norint cipuoti benzini varikli
plokste i kompa reikia deti tik tada, kai gamykliskai plokste yra ROM tipo - read only memory - tik nuskaitoma, bet neirasoma. dedama EPROM tipo plokste - erasable programmable read only memory - t.y. ROM tipo atmintis su galimybe ja perprogramuoti. bet daugumoj atveju (pvz VW/AUDI TDI sistemoj) cipas yra programuojamas ir kompo net nereikia matyti norint ji perprogramuoti, uztenka specialia iranga pajungti per WAG ar OBD porta.
vien imetus plokste gali niekas ir nepasikeisti, gali net nesivesti masina.. ne plokstej esme, o kokia programa irasyta i ta plokste. is esmes benzininio atmosferinio variklio kompas atlieka 2 bazines funkcijas - kontroliuoja ipurskiamo kuro kieki ir degimo kampa. po to jau prasideda papildomos funkcijos - laisvos eigos voztuvo kontrole, radijatoriaus ventiliatoriaus kontrole, EGR kontrole, EVAP kontrole ir t.t. bet perprogramuojant svarbiausios yra 2 lenteles (zemelapiai) oro kiekis, ir degimo kampas. jas ir reikia keisti norint "sustyguoti" variklio darba.
vien imetus plokste gali niekas ir nepasikeisti, gali net nesivesti masina.. ne plokstej esme, o kokia programa irasyta i ta plokste. is esmes benzininio atmosferinio variklio kompas atlieka 2 bazines funkcijas - kontroliuoja ipurskiamo kuro kieki ir degimo kampa. po to jau prasideda papildomos funkcijos - laisvos eigos voztuvo kontrole, radijatoriaus ventiliatoriaus kontrole, EGR kontrole, EVAP kontrole ir t.t. bet perprogramuojant svarbiausios yra 2 lenteles (zemelapiai) oro kiekis, ir degimo kampas. jas ir reikia keisti norint "sustyguoti" variklio darba.
Your message |
|