Chevrolet Corvette Lietuvoje

Created by User 2014-04-22
2014-04-22 22:06
sveiki,

skelbimuose nebrangiai parduodamas neapsakomo grožio 2001 metų Chevrolet Corvette.

Kokie niuansai atsirastų eksplotuojant tokį automobilį Lietuvoje?
Kaip su remontu Vilniuje/Kaune, dalių galimu Lietuvoje?
2014-04-22 22:30
Šilutėj jau gal 3 metus toks stovi (raudonas) ir niekas jo nė iš vietos nejudina.
7658 / 0
2014-04-22 22:34
tik ne LT, nebent yra labai daug entuziazmo ir pinigu.Daugumoje, kas ju turi-i tokias neziuri, bent jau del dvieju vietu.Juk cia yra performance masina, o ne i akropoli vazinet
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1757 / 0
2014-04-22 23:29
2014-04-22 22:30 wrote: Šilutėj jau gal 3 metus toks stovi (raudonas) ir niekas jo nė iš vietos nejudina.
Ji jau ir prie plento priaugo.
You serious?
2014-04-23 08:16
2014-04-22 22:34 maumas wrote: tik ne LT, nebent yra labai daug entuziazmo ir pinigu.Daugumoje, kas ju turi-i tokias neziuri, bent jau del dvieju vietu.Juk cia yra performance masina, o ne i akropoli vazinet
Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
2014-04-23 08:18
Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
2014-04-23 08:28
prie ko cia tas dviratis?:DDD tu dar idek nuotrauka, ka snd pusryciam valgei:)))
3586 / 0
2014-04-23 08:28
2014-04-23 08:18 wrote: Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
ydomu ka tu is ryto rukai kwarski kad tau tokios haliucinacijos.zmogus klause apie corvete o ji nera kazkokia reta ar yspudinga auto kaip pvz lyginant su veyron kur lt yra jau tavo ziniai ir is arti teko apziureti man asmeniskai.tokiu metu corvetes bent as zinau 3 Lietuvoje.as geriau ziureciau musckle nei tokia corvete
2014-04-23 09:42
2014-04-23 08:18 wrote: Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
2014-04-23 08:28 assas wrote: ydomu ka tu is ryto rukai kwarski kad tau tokios haliucinacijos.zmogus klause apie corvete o ji nera kazkokia reta ar yspudinga auto kaip pvz lyginant su veyron kur lt yra jau tavo ziniai ir is arti teko apziureti man asmeniskai.tokiu metu corvetes bent as zinau 3 Lietuvoje.as geriau ziureciau musckle nei tokia corvete
Tai bent...ar Jūs tas pats solidus žmogus, kuris matė Veyroną pirmasis LT?Žinom, girdėjom, sako, parodys per VBS TV chanelGražu, puikus pavyzdys kad ir švonderis Lietuvoje gali praturtėti, jis tuomet įsivaizduoja kad teleportavosi į elitą, nors buvo ir liks buduliu vyriausiu autogido musclecar`ų konsultantu.
3586 / 0
2014-04-23 09:49
2014-04-23 08:18 wrote: Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
2014-04-23 08:28 assas wrote: ydomu ka tu is ryto rukai kwarski kad tau tokios haliucinacijos.zmogus klause apie corvete o ji nera kazkokia reta ar yspudinga auto kaip pvz lyginant su veyron kur lt yra jau tavo ziniai ir is arti teko apziureti man asmeniskai.tokiu metu corvetes bent as zinau 3 Lietuvoje.as geriau ziureciau musckle nei tokia corvete
2014-04-23 09:42 wrote: Tai bent...ar Jūs tas pats solidus žmogus, kuris matė Veyroną pirmasis LT?Žinom, girdėjom, sako, parodys per VBS TV chanel:lol::lol::lol:Gražu, puikus pavyzdys kad ir švonderis Lietuvoje gali praturtėti, jis tuomet įsivaizduoja kad teleportavosi į elitą, nors buvo ir liks buduliu vyriausiu autogido musclecar`ų konsultantu.:shocking:
juokas ima net negaliu linksma uzsukti is pasijuokti is tokiu kaip tu nors sakoma is durnelio negalima saipytis.trini ir vel parasai daug vargsti tu cia ziuriu paprasyk autogido moderatoriu gal duos tau cia darbo kokio nereiksmingo nes kaip suprantu sunku tau uz ta savo invaliduma isvygenti...o del veyron tai parduok savo visos gimines turta gal ir leis tau paziureti per tvora y ta masina nes tavo ziniai viena lt yra nuomojama o kitas zmogus turi latvijoje prisiregistraves vazineja pagrinde LT.
2014-04-23 10:34
2014-04-23 08:28 assas wrote: ydomu ka tu is ryto rukai kwarski kad tau tokios haliucinacijos.zmogus klause apie corvete o ji nera kazkokia reta ar yspudinga auto kaip pvz lyginant su veyron kur lt yra jau tavo ziniai ir is arti teko apziureti man asmeniskai.tokiu metu corvetes bent as zinau 3 Lietuvoje.as geriau ziureciau musckle nei tokia corvete
2014-04-23 09:42 wrote: Tai bent...ar Jūs tas pats solidus žmogus, kuris matė Veyroną pirmasis LT?Žinom, girdėjom, sako, parodys per VBS TV chanel:lol::lol::lol:Gražu, puikus pavyzdys kad ir švonderis Lietuvoje gali praturtėti, jis tuomet įsivaizduoja kad teleportavosi į elitą, nors buvo ir liks buduliu vyriausiu autogido musclecar`ų konsultantu.:shocking:
2014-04-23 09:49 assas wrote: juokas ima net negaliu linksma uzsukti is pasijuokti is tokiu kaip tu nors sakoma is durnelio negalima saipytis.trini ir vel parasai daug vargsti tu cia ziuriu paprasyk autogido moderatoriu gal duos tau cia darbo kokio nereiksmingo nes kaip suprantu sunku tau uz ta savo invaliduma isvygenti...o del veyron tai parduok savo visos gimines turta gal ir leis tau paziureti per tvora y ta masina nes tavo ziniai viena lt yra nuomojama o kitas zmogus turi latvijoje prisiregistraves vazineja pagrinde LT.
Ar nesupyksit ponas neInvalide, neDurneli, nePardavęs giminės turto, o taip galima rašyti ar uždrausite?Kiekvieno lūšnynų milijonieriaus svajonė-pamatyti bent assas nuotrauką o ją įsirėminti nors sklepe prie bariuko išvis superKaip man įdomu, jei dar parašytų valandas ir vietą kur skaito savo žiurkiukams lekcijas apie turgaus čigonų gyvenimo būdą, įdomu ką dar stukačius papasakos, laukiam tęsinio
2014-04-24 09:18
2014-04-23 08:18 wrote: Žinai maumas kas man juokinga, kai žmonės nori būti vienodi ir jie beveik niekuo nesidomi, tai ką kalbėt apie exclusive?Vienam auto reikia kuo taupesnės mažesnės į darbą ir atgal, kitam pasipuikiuoti išsiskirti, trečiam (pvz man)auto reikalingas nusivežti valčiai, burlentei , nardymo įrangai prie ežero arba kalnų slidėms susidėti, tolimoms kelionėms, ir darbo reikalais man tinka panaudoti kai reik ką pavežti.Į Akropolį gyvenant sostinėje šiuolaikiškiausia t.p. nebūtinai koks universalas ar minivenas.Paprasčiausiai ši Corvette atgyvenusi emisijos prasme, tokias vietas kaip Akropolis galima pasiekti su malonumu, ir ekologiškai.Pvz kaip foto-gera investicija ir kūnui ir sielai ir planetai saugoti.30 pavarų transmisija, diskiniai stabdžiai, titaniniai ratlankiai, registracija , Falc security apsauga, draudimas... kaip sykis prie Akropolio Oze geri offroadai.Iš bėdos ir krepšys prekėms prisitvirtina priekyje ar bagažinė gaalima užsidėti, beto, jau galima įsigyti krovinę priekabą tvirtinamą prie galinės ašies.Patys vairuotojai konservatyvūs, iki akropolio tarkim atstumas 1-2 ar kokie 3, 5km, tai butinai reikia uzvest savo tratkį, pabirtint kaimynams į langus, ir tuos kelis km nuvezt į runkelių rojų Akropolį parsirodyt koks "aš neBudulis, aš irgi tratkį turiu".Todėl maximiniams , norfiniams nereikia nei išskirtinių, nei ekologiškų t.priemonių, kad jų pasaulėžiūra specifinė-laidies vežimas ir sočiai pavalgyti-nors tikrai ne visi vienodi, marga ten publika renkasi, būna prie Akropolio sportinių cupe į valias. Beje, jei kas norit ginčytis, su manim ginčytis nebūtina, man dzin ar pritaria kasnors ar ne.Scott originali kaina kaip kalnų dviračio nedidelė tik 11.000sek arba 4200LTL bet pataikiau į praeito sezono modelių išpardavimą už 7000SEK arba 2650LTL.Pataikiau, nes "akcija"vyko 1 diena o modeli buvau nusiziurejes jau senokai.Reziume, nors savo mašinon galiu įsidėti burlentę, į Akropolį ar Panoramą važiuoju SCOTT~U
2014-04-23 08:28 assas wrote: ydomu ka tu is ryto rukai kwarski kad tau tokios haliucinacijos.zmogus klause apie corvete o ji nera kazkokia reta ar yspudinga auto kaip pvz lyginant su veyron kur lt yra jau tavo ziniai ir is arti teko apziureti man asmeniskai.tokiu metu corvetes bent as zinau 3 Lietuvoje.as geriau ziureciau musckle nei tokia corvete
corvettes nera kazkuo labai ispudingos ar unikalios (nekaitant naujesniu, kurios turi varikli priekyje, o deze gale.. ai dar faktas, kad corvettes pakaba yra su lingem), jos tiesiog grazios.

norint gauti corvettes galia uz mazesnius pinigus galima paimti Z28 camaro ir patiuninti siek tiek.. varikliai is esmes tie patys.. skiriasi tiunas ir kai kurios dalys.. skirtumas, kad coamaro daug daugiau tiuno daliu yra.

bet aisku daugumai yra "nelygis" vazineti su kazkokiu camaro :D
2014-04-24 10:45
2014-04-22 22:06 wrote: sveiki,

skelbimuose nebrangiai parduodamas neapsakomo grožio 2001 metų Chevrolet Corvette.

Kokie niuansai atsirastų eksplotuojant tokį automobilį Lietuvoje?
Kaip su remontu Vilniuje/Kaune, dalių galimu Lietuvoje?
2014-04-24 10:46
Grazuoles jos, tik man juoda nykoka, nors ir solidi, rinkciausim geltona ar kita smagesne.Corvette`i viska gautum, tereiktu uzsakius palaukti.Sudetinga yra nebent su muscle car`ais ir su kitais old school.Bet net ir siais atvejais viskas padaroma pritaikoma istekinama ar isliejama jei yra entuziazmo.Problemu buvo kile, kai reikejo "stupicos"Javelin`ui 71m, faros Pontiac Firebird`ui 84m.O siaip padaroma viskas nuo-iki net restauruodamas BMW 340 1939m nesukau galvos, nes turejau marias laiko, viskas, iskyrus salono pasiuvima buvo daroma savo rankom.Dabartinis savininkas, su kuriuo issikeiteme pries daug metu i NT turi abu atsarginius Volgos vaziuokles ir varikliu komplektus ir aisku originala.O kai reikejo Citroen DS-ui pakabai siurblio, parsiveziau is France.Corvete man imponuoja dizainu, galios pakanka, jei yra noro isigyti butent toki nera problemu su detalem.Jei reiks daliu iskirtiniams modeliams-prasom brukstelt i privata.
2014-04-24 11:34
2014-04-24 10:46 wrote: Grazuoles jos, tik man juoda nykoka, nors ir solidi, rinkciausim geltona ar kita smagesne.Corvette`i viska gautum, tereiktu uzsakius palaukti.Sudetinga yra nebent su muscle car`ais ir su kitais old school.Bet net ir siais atvejais viskas padaroma pritaikoma istekinama ar isliejama jei yra entuziazmo.Problemu buvo kile, kai reikejo "stupicos"Javelin`ui 71m, faros Pontiac Firebird`ui 84m.O siaip padaroma viskas nuo-iki net restauruodamas BMW 340 1939m nesukau galvos, nes turejau marias laiko, viskas, iskyrus salono pasiuvima buvo daroma savo rankom.Dabartinis savininkas, su kuriuo issikeiteme pries daug metu i NT turi abu atsarginius Volgos vaziuokles ir varikliu komplektus ir aisku originala.O kai reikejo Citroen DS-ui pakabai siurblio, parsiveziau is France.Corvete man imponuoja dizainu, galios pakanka, jei yra noro isigyti butent toki nera problemu su detalem.Jei reiks daliu iskirtiniams modeliams-prasom brukstelt i privata.
Kiek pagal vartotojo vadovą vartojo kuro tavo 1939m. BMW? Gal tinklapy oficialiam raso? šiaip įdomu...

Your message