bwm 320 d

Created by User 2013-12-16
2013-12-16 21:43
sweiki kokia jusu nuomone apie bmw 320 d 100kw? na kokios silpnos vietos , eksplotacijos kainos, i ka atkreipti demesi perkant si auto?
2013-12-16 21:47
2013-12-16 21:43 wrote: sweiki kokia jusu nuomone apie bmw 320 d 100kw? na kokios silpnos vietos , eksplotacijos kainos, i ka atkreipti demesi perkant si auto?
aplamai nepasisekes tas dvilitrinis variklis.. geriau mokek siek tiek daugiau bet imt trilitri
2013-12-16 21:52
2013-12-16 21:43 wrote: sweiki kokia jusu nuomone apie bmw 320 d 100kw? na kokios silpnos vietos , eksplotacijos kainos, i ka atkreipti demesi perkant si auto?
2013-12-16 21:47 wrote: aplamai nepasisekes tas dvilitrinis variklis.. geriau mokek siek tiek daugiau bet imt trilitri :thumbup:
trilitrinis panasei ta pati suvalgys, tik zymei geriau trauks.ir motorai daug patvaresni
2013-12-16 21:54
2013-12-16 21:43 wrote: sweiki kokia jusu nuomone apie bmw 320 d 100kw? na kokios silpnos vietos , eksplotacijos kainos, i ka atkreipti demesi perkant si auto?
2013-12-16 21:47 wrote: aplamai nepasisekes tas dvilitrinis variklis.. geriau mokek siek tiek daugiau bet imt trilitri :thumbup:
2013-12-16 21:52 wrote: trilitrinis panasei ta pati suvalgys, tik zymei geriau trauks.ir motorai daug patvaresni
bet automatiskai ir kaina didesne ir ir islaikymas brangesnis ..... kur 4 cilindrai o kur jau 6.....
2013-12-16 21:54
Turiu 2litru ir vargo nematau tik maziau reikia klausytu kalbu pirkti paciam ir isbandyti nepatiks parduosi, bet jai aisku nusipirksi sudrozta uz maziausia kaina tai jau niekas ir nepadesi ir kisi pinigus, kad normali ji butu. Pasakysiu tik viena zmones yra nedurni ir geros masinos pigiai neparduoda.... nebent buna toks variantas is 10000 1.....:)
2013-12-16 21:56
2013-12-16 21:54 wrote: Turiu 2litru ir vargo nematau tik maziau reikia klausytu kalbu pirkti paciam ir isbandyti nepatiks parduosi, bet jai aisku nusipirksi sudrozta uz maziausia kaina tai jau niekas ir nepadesi ir kisi pinigus, kad normali ji butu. Pasakysiu tik viena zmones yra nedurni ir geros masinos pigiai neparduoda.... nebent buna toks variantas is 10000 1.....:)
teisingi zodziai
2013-12-16 22:13
320 330
2013-12-16 22:18
2013-12-16 21:47 wrote: aplamai nepasisekes tas dvilitrinis variklis.. geriau mokek siek tiek daugiau bet imt trilitri :thumbup:
2013-12-16 21:52 wrote: trilitrinis panasei ta pati suvalgys, tik zymei geriau trauks.ir motorai daug patvaresni
2013-12-16 21:54 wrote: bet automatiskai ir kaina didesne ir ir islaikymas brangesnis ..... kur 4 cilindrai o kur jau 6.....
makatas duok savo kontaktus papasakosiu plačiau tau viską
2013-12-16 22:29
Jūs vien apie tas sąnaudas tešnekat. Turiu 330, gerai sąnaudos tekina, o kur eksplotacijos kaina... Žinojot, kad ant 30d e46 neuždėsi mažesnių nei R17 ratlankių? Kiek filtrus, tepalus kainuoja vien pakeist :) Kiek jų pilas ir kokie. Šeip jei 320d tai tik facelifta 110kw reikėtų žiūrėti, arba tikrai gerai išlaikyta, nepigiausią 100kw.
2013-12-16 22:32
Na, draugas turejo dvilitrini :) apie 1, 5 metu, 100kw. Zinoma nenaujas automobilis, stovis buvo tikrai ganetinai neblogas. Taciau per tuos metus islindo visos dvilitrinio bedos (p.s. laikas nuo laiko pildavo baltarusiska, tai tik patvirtino, kad sie motorai lepus kurui). Keite siurbli, purkstukus po metu, po to ir motora teko keist, nepamenu del ko. Aisku, cia kiekvienai naudotai masinai bus tos pacios ligos, tik kad vienom greiciau tas ateina, kitom leciau. Tai ir ta esme, kad ir susiremontuosi, bet vel gali netiketai tas pats defektas islyst. Tai yra silpnos vietos ir nieko cia nepadarysi. del triju litru, vaziuoja gerokai smagiau negu du litrai. Neissigask 6 cilindru, Nezinau ar dirzas ar grandine, bet esme, kad variklis nera v6, o vienoj linijoj, ko pasekoje tikrai pigesni remontai, bei eksplotacines medziagos (nedaug skirsis ir nuo 4 cilindru). purkstukai patvaresni, siurbliai patvaresni, pagaminti is geresniu medziagu, nes turi atlaikyt didesnes aprkovas, ir ne taip daznai genda kaip 2 litru variklio. Nes jeigu jau kas bus blogai su galva ar bloku, tai beveik nepajausi skirtumo ar i4 ar i6 remontuot. Linkiu kad isvis nereiketu remontuot. Draugas i golfa IV sugebejo remontus 1.9TDI apejo sukist 3000-4000 litu, (smagratis, turbina, dar kazkas), nors irgi 4 cilindru, bet priziuri labai ta golfa. Tik noriu pasakyt, kad niekas nezinos ant ko uzsirausi bet siulau 3.0
2013-12-16 22:38
2013-12-16 22:32 wrote: Na, draugas turejo dvilitrini :) apie 1, 5 metu, 100kw. Zinoma nenaujas automobilis, stovis buvo tikrai ganetinai neblogas. Taciau per tuos metus islindo visos dvilitrinio bedos (p.s. laikas nuo laiko pildavo baltarusiska, tai tik patvirtino, kad sie motorai lepus kurui). Keite siurbli, purkstukus po metu, po to ir motora teko keist, nepamenu del ko. Aisku, cia kiekvienai naudotai masinai bus tos pacios ligos, tik kad vienom greiciau tas ateina, kitom leciau. Tai ir ta esme, kad ir susiremontuosi, bet vel gali netiketai tas pats defektas islyst. Tai yra silpnos vietos ir nieko cia nepadarysi. del triju litru, vaziuoja gerokai smagiau negu du litrai. Neissigask 6 cilindru, Nezinau ar dirzas ar grandine, bet esme, kad variklis nera v6, o vienoj linijoj, ko pasekoje tikrai pigesni remontai, bei eksplotacines medziagos (nedaug skirsis ir nuo 4 cilindru). purkstukai patvaresni, siurbliai patvaresni, pagaminti is geresniu medziagu, nes turi atlaikyt didesnes aprkovas, ir ne taip daznai genda kaip 2 litru variklio. Nes jeigu jau kas bus blogai su galva ar bloku, tai beveik nepajausi skirtumo ar i4 ar i6 remontuot. Linkiu kad isvis nereiketu remontuot. Draugas i golfa IV sugebejo remontus 1.9TDI apejo sukist 3000-4000 litu, (smagratis, turbina, dar kazkas), nors irgi 4 cilindru, bet priziuri labai ta golfa. Tik noriu pasakyt, kad niekas nezinos ant ko uzsirausi bet siulau 3.0
Prajuokinai, vienoda eksplotacija :). Pažėk pvž kiek r15 žiemai kainuotų ir r17 :D Čia pradžiai...
2013-12-16 22:57
Na ir peibūrei iš kavos tirščių.Purštukai, siurbliai ir visa kita eina iš rikiuotės betkuriam dyzeliui ir ne nuo belarusko dyzelino.Baltarusijoje žmonės su tokiais grabais kaip kai kurie čiukčios ir lietuviai nevažinėja o su žymiai naujesnėm ir brangesnėm.Nieko tas kuras nekenkia, nei rusiškas, nei baltarusiškas.Keinkia parazitai, skiedžiantys nelegalų kurą įvairiausiom pigiom priemaišom.O kad sakai 3, 0 patikimesnis tai iš piršto laužta, po tokios ridos, su kokia jie atvaromi į LT gali atsitikti nenuspėjamų dalykų ir atsitinka.Pam4gink paskambinti 5 betkur5 autolauzyna ir paklausiti kiek kainuoja 3, 0D variklis ir atsakys kad jau nera.O jeigu rasi ir suzinosi kaina tai preis klausdamas atsisesk.Ziurim toliau.Garantijos niekas neduoda.Ir butent 3, 0.Isoriskai dizainas beveik 1:1 SU 2, 5TDS.Kieno deka kubatura padidinta?Kaip manai?Paties bloko.Vokietijoje teko kelis kart ieskoti pagal uzsakyma vien tik apacios(bloko), ai jokiu sansu.O ten jei perki varikli, tai duoda 100% garantija su popieriais kokie parametrai, telpalo spaudiomas, kompresija ir t.t.Kai suzinodavo kaina, tai praeidavo noras pirkti nes vos ne LT masina tiek kainuoja.Ju yda-ne is sio ne is to trukstantis blokas.Ne nuo terminiu dalyku, o del zemos liejimo kokybes.
2013-12-16 23:09
2013-12-16 22:32 wrote: Na, draugas turejo dvilitrini :) apie 1, 5 metu, 100kw. Zinoma nenaujas automobilis, stovis buvo tikrai ganetinai neblogas. Taciau per tuos metus islindo visos dvilitrinio bedos (p.s. laikas nuo laiko pildavo baltarusiska, tai tik patvirtino, kad sie motorai lepus kurui). Keite siurbli, purkstukus po metu, po to ir motora teko keist, nepamenu del ko. Aisku, cia kiekvienai naudotai masinai bus tos pacios ligos, tik kad vienom greiciau tas ateina, kitom leciau. Tai ir ta esme, kad ir susiremontuosi, bet vel gali netiketai tas pats defektas islyst. Tai yra silpnos vietos ir nieko cia nepadarysi. del triju litru, vaziuoja gerokai smagiau negu du litrai. Neissigask 6 cilindru, Nezinau ar dirzas ar grandine, bet esme, kad variklis nera v6, o vienoj linijoj, ko pasekoje tikrai pigesni remontai, bei eksplotacines medziagos (nedaug skirsis ir nuo 4 cilindru). purkstukai patvaresni, siurbliai patvaresni, pagaminti is geresniu medziagu, nes turi atlaikyt didesnes aprkovas, ir ne taip daznai genda kaip 2 litru variklio. Nes jeigu jau kas bus blogai su galva ar bloku, tai beveik nepajausi skirtumo ar i4 ar i6 remontuot. Linkiu kad isvis nereiketu remontuot. Draugas i golfa IV sugebejo remontus 1.9TDI apejo sukist 3000-4000 litu, (smagratis, turbina, dar kazkas), nors irgi 4 cilindru, bet priziuri labai ta golfa. Tik noriu pasakyt, kad niekas nezinos ant ko uzsirausi bet siulau 3.0
Grandine aina 6 cilindru
2013-12-16 23:35
Prirasiau ir istryniau, nes beprasmis gincas. Kiekvienas savo nuomone turim. Cia vienas del padangu neperka masinu, kitas mitais kokie jie atvaromi. Dalyvuauju, kaip ir kiti manau, tam auto versle.
Gal net nepradedam bereiksmes diskusijos kokios tos masinos parvaromos. Be to daug ir nerasysiu, nes cia gaudymai tik tarp zodziu. As zmogui siulau tokia masina, kuria nesiskus pavazinejus pora menesiu, kad traukos truksta ar dar ko. Nesame nei tu, nei as, nei kas kitas ekstrasensas, kad pasakytumem, i ka jis sukis daugiau pinigu per ta savo BMW turejima 2.0 ar 3.0. Kiek ta eksplotacija gali but brangesne? 1000lt per metus? padangas kas puse metu naujas perkat? Nori bmw, perka normalu 3.0 ir dziaugsis kaip daznas lietuvis. gi svarbiausia, BMW, 3 litrai ir kuro sanaudos
7658 / 0
2013-12-16 23:48
2013-12-16 22:32 wrote: Na, draugas turejo dvilitrini :) apie 1, 5 metu, 100kw. Zinoma nenaujas automobilis, stovis buvo tikrai ganetinai neblogas. Taciau per tuos metus islindo visos dvilitrinio bedos (p.s. laikas nuo laiko pildavo baltarusiska, tai tik patvirtino, kad sie motorai lepus kurui). Keite siurbli, purkstukus po metu, po to ir motora teko keist, nepamenu del ko. Aisku, cia kiekvienai naudotai masinai bus tos pacios ligos, tik kad vienom greiciau tas ateina, kitom leciau. Tai ir ta esme, kad ir susiremontuosi, bet vel gali netiketai tas pats defektas islyst. Tai yra silpnos vietos ir nieko cia nepadarysi. del triju litru, vaziuoja gerokai smagiau negu du litrai. Neissigask 6 cilindru, Nezinau ar dirzas ar grandine, bet esme, kad variklis nera v6, o vienoj linijoj, ko pasekoje tikrai pigesni remontai, bei eksplotacines medziagos (nedaug skirsis ir nuo 4 cilindru). purkstukai patvaresni, siurbliai patvaresni, pagaminti is geresniu medziagu, nes turi atlaikyt didesnes aprkovas, ir ne taip daznai genda kaip 2 litru variklio. Nes jeigu jau kas bus blogai su galva ar bloku, tai beveik nepajausi skirtumo ar i4 ar i6 remontuot. Linkiu kad isvis nereiketu remontuot. Draugas i golfa IV sugebejo remontus 1.9TDI apejo sukist 3000-4000 litu, (smagratis, turbina, dar kazkas), nors irgi 4 cilindru, bet priziuri labai ta golfa. Tik noriu pasakyt, kad niekas nezinos ant ko uzsirausi bet siulau 3.0
2013-12-16 22:57 wrote: Na ir peibūrei iš kavos tirščių.Purštukai, siurbliai ir visa kita eina iš rikiuotės betkuriam dyzeliui ir ne nuo belarusko dyzelino.Baltarusijoje žmonės su tokiais grabais kaip kai kurie čiukčios ir lietuviai nevažinėja o su žymiai naujesnėm ir brangesnėm.Nieko tas kuras nekenkia, nei rusiškas, nei baltarusiškas.Keinkia parazitai, skiedžiantys nelegalų kurą įvairiausiom pigiom priemaišom.O kad sakai 3, 0 patikimesnis tai iš piršto laužta, po tokios ridos, su kokia jie atvaromi į LT gali atsitikti nenuspėjamų dalykų ir atsitinka.Pam4gink paskambinti 5 betkur5 autolauzyna ir paklausiti kiek kainuoja 3, 0D variklis ir atsakys kad jau nera.O jeigu rasi ir suzinosi kaina tai preis klausdamas atsisesk.Ziurim toliau.Garantijos niekas neduoda.Ir butent 3, 0.Isoriskai dizainas beveik 1:1 SU 2, 5TDS.Kieno deka kubatura padidinta?Kaip manai?Paties bloko.Vokietijoje teko kelis kart ieskoti pagal uzsakyma vien tik apacios(bloko), ai jokiu sansu.O ten jei perki varikli, tai duoda 100% garantija su popieriais kokie parametrai, telpalo spaudiomas, kompresija ir t.t.Kai suzinodavo kaina, tai praeidavo noras pirkti nes vos ne LT masina tiek kainuoja.Ju yda-ne is sio ne is to trukstantis blokas.Ne nuo terminiu dalyku, o del zemos liejimo kokybes.:smilewink:
supratau, imsim benza 2.8, darysim bezdaline
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-17 00:58
Juokis juokis, pasiskambink jei negaila centu i srota didziausia zemaitijoje "autobrolis" arba i Kauno "minute".Kruva 3, 0D varikliu su trukusiais blokais leidziami dalimis.O su bezdaline irgi nieko gero, metukai-trys ir galvai chana, voztuvu lizdukam pizdauskeliai ir t.t.Nepritaikyti sausam kurui, vat jeigu darti IV kartos dujas i naujensnius bimbalus kur kartu su benzu paduoda kura tai vaziuotu ir vaziotu.Tarp kitko ir mersai ypac naujesni 3, 5L , 5, 0L ziauriai nemegsta duju, kalbu apie purkstukines dujas.3-4 metai ir ieskokis kito variklio.Geriausia 4, 2TDI Audi ir 3, 0TDI nu dar V12 benzininis tas su dviem turbinom nuo faetono 320kw kolega turi dabar pardavineja tai 500k km pats sudroze po europa be remontu.Ir jokiu duju nemate.
2013-12-17 01:12
2013-12-16 23:35 wrote: Prirasiau ir istryniau, nes beprasmis gincas. Kiekvienas savo nuomone turim. Cia vienas del padangu neperka masinu, kitas mitais kokie jie atvaromi. Dalyvuauju, kaip ir kiti manau, tam auto versle.
Gal net nepradedam bereiksmes diskusijos kokios tos masinos parvaromos. Be to daug ir nerasysiu, nes cia gaudymai tik tarp zodziu. As zmogui siulau tokia masina, kuria nesiskus pavazinejus pora menesiu, kad traukos truksta ar dar ko. Nesame nei tu, nei as, nei kas kitas ekstrasensas, kad pasakytumem, i ka jis sukis daugiau pinigu per ta savo BMW turejima 2.0 ar 3.0. Kiek ta eksplotacija gali but brangesne? 1000lt per metus? padangas kas puse metu naujas perkat? Nori bmw, perka normalu 3.0 ir dziaugsis kaip daznas lietuvis. gi svarbiausia, BMW, 3 litrai ir kuro sanaudos
Tu žmogui siūlai mašina iš 8 tūkst į 12 perlipt. Neperku mašinos? Aš ją turiu :) Taip trilitrį ir negirk jo perdaug. Kame sutaupai tai kuro sanaudose, bet daugiau niekur. Litras tas vienas nieko nereiškia. Nori naujų padangų? Ir tos pačios padangos ne po 60 litų kaip tavo pežui. Nori naujų? 550 prasideda kažkur. x4. Nu va tepalai filtrai ~500-600. Ką dar pasakyt tau?
2013-12-17 02:10
as skaitau ir negaliu patiket kojus plesotes del padangu kainu del tepalu tam bmwui jei esi kausas ir nieko nesupranti tai viskas tau ir 3iam golfui kainuos dahuja o jei kazka rauki pasidaryt pats gali tai ir kaina zmoniska gausis ko cia draskotes o kad 3 geriau uz 2 tai visapusiskai ir nenugincijamai geresnis
1829 / 0
2013-12-17 08:04
2013-12-16 22:57 wrote: Na ir peibūrei iš kavos tirščių.Purštukai, siurbliai ir visa kita eina iš rikiuotės betkuriam dyzeliui ir ne nuo belarusko dyzelino.Baltarusijoje žmonės su tokiais grabais kaip kai kurie čiukčios ir lietuviai nevažinėja o su žymiai naujesnėm ir brangesnėm.Nieko tas kuras nekenkia, nei rusiškas, nei baltarusiškas.Keinkia parazitai, skiedžiantys nelegalų kurą įvairiausiom pigiom priemaišom.O kad sakai 3, 0 patikimesnis tai iš piršto laužta, po tokios ridos, su kokia jie atvaromi į LT gali atsitikti nenuspėjamų dalykų ir atsitinka.Pam4gink paskambinti 5 betkur5 autolauzyna ir paklausiti kiek kainuoja 3, 0D variklis ir atsakys kad jau nera.O jeigu rasi ir suzinosi kaina tai preis klausdamas atsisesk.Ziurim toliau.Garantijos niekas neduoda.Ir butent 3, 0.Isoriskai dizainas beveik 1:1 SU 2, 5TDS.Kieno deka kubatura padidinta?Kaip manai?Paties bloko.Vokietijoje teko kelis kart ieskoti pagal uzsakyma vien tik apacios(bloko), ai jokiu sansu.O ten jei perki varikli, tai duoda 100% garantija su popieriais kokie parametrai, telpalo spaudiomas, kompresija ir t.t.Kai suzinodavo kaina, tai praeidavo noras pirkti nes vos ne LT masina tiek kainuoja.Ju yda-ne is sio ne is to trukstantis blokas.Ne nuo terminiu dalyku, o del zemos liejimo kokybes.:smilewink:
2013-12-16 23:48 maumas wrote: supratau, imsim benza 2.8, darysim bezdaline:lol:
2013-12-17 00:58 wrote: Juokis juokis, pasiskambink jei negaila centu i srota didziausia zemaitijoje "autobrolis" arba i Kauno "minute".Kruva 3, 0D varikliu su trukusiais blokais leidziami dalimis.O su bezdaline irgi nieko gero, metukai-trys ir galvai chana, voztuvu lizdukam pizdauskeliai ir t.t.Nepritaikyti sausam kurui, vat jeigu darti IV kartos dujas i naujensnius bimbalus kur kartu su benzu paduoda kura tai vaziuotu ir vaziotu.Tarp kitko ir mersai ypac naujesni 3, 5L , 5, 0L ziauriai nemegsta duju, kalbu apie purkstukines dujas.3-4 metai ir ieskokis kito variklio.Geriausia 4, 2TDI Audi ir 3, 0TDI nu dar V12 benzininis tas su dviem turbinom nuo faetono 320kw kolega turi dabar pardavineja tai 500k km pats sudroze po europa be remontu.Ir jokiu duju nemate.
klausyk, kristoforai kolumbas, nuo kokiu laiku w12 eina su turbinom?
2013-12-17 09:42
2013-12-16 22:57 wrote: Na ir peibūrei iš kavos tirščių.Purštukai, siurbliai ir visa kita eina iš rikiuotės betkuriam dyzeliui ir ne nuo belarusko dyzelino.Baltarusijoje žmonės su tokiais grabais kaip kai kurie čiukčios ir lietuviai nevažinėja o su žymiai naujesnėm ir brangesnėm.Nieko tas kuras nekenkia, nei rusiškas, nei baltarusiškas.Keinkia parazitai, skiedžiantys nelegalų kurą įvairiausiom pigiom priemaišom.O kad sakai 3, 0 patikimesnis tai iš piršto laužta, po tokios ridos, su kokia jie atvaromi į LT gali atsitikti nenuspėjamų dalykų ir atsitinka.Pam4gink paskambinti 5 betkur5 autolauzyna ir paklausiti kiek kainuoja 3, 0D variklis ir atsakys kad jau nera.O jeigu rasi ir suzinosi kaina tai preis klausdamas atsisesk.Ziurim toliau.Garantijos niekas neduoda.Ir butent 3, 0.Isoriskai dizainas beveik 1:1 SU 2, 5TDS.Kieno deka kubatura padidinta?Kaip manai?Paties bloko.Vokietijoje teko kelis kart ieskoti pagal uzsakyma vien tik apacios(bloko), ai jokiu sansu.O ten jei perki varikli, tai duoda 100% garantija su popieriais kokie parametrai, telpalo spaudiomas, kompresija ir t.t.Kai suzinodavo kaina, tai praeidavo noras pirkti nes vos ne LT masina tiek kainuoja.Ju yda-ne is sio ne is to trukstantis blokas.Ne nuo terminiu dalyku, o del zemos liejimo kokybes.:smilewink:
2013-12-16 23:48 maumas wrote: supratau, imsim benza 2.8, darysim bezdaline:lol:
2013-12-17 00:58 wrote: Juokis juokis, pasiskambink jei negaila centu i srota didziausia zemaitijoje "autobrolis" arba i Kauno "minute".Kruva 3, 0D varikliu su trukusiais blokais leidziami dalimis.O su bezdaline irgi nieko gero, metukai-trys ir galvai chana, voztuvu lizdukam pizdauskeliai ir t.t.Nepritaikyti sausam kurui, vat jeigu darti IV kartos dujas i naujensnius bimbalus kur kartu su benzu paduoda kura tai vaziuotu ir vaziotu.Tarp kitko ir mersai ypac naujesni 3, 5L , 5, 0L ziauriai nemegsta duju, kalbu apie purkstukines dujas.3-4 metai ir ieskokis kito variklio.Geriausia 4, 2TDI Audi ir 3, 0TDI nu dar V12 benzininis tas su dviem turbinom nuo faetono 320kw kolega turi dabar pardavineja tai 500k km pats sudroze po europa be remontu.Ir jokiu duju nemate.
kvatriskis - triochalu triochala.
2013-12-17 09:54
2013-12-16 23:48 maumas wrote: supratau, imsim benza 2.8, darysim bezdaline:lol:
2013-12-17 00:58 wrote: Juokis juokis, pasiskambink jei negaila centu i srota didziausia zemaitijoje "autobrolis" arba i Kauno "minute".Kruva 3, 0D varikliu su trukusiais blokais leidziami dalimis.O su bezdaline irgi nieko gero, metukai-trys ir galvai chana, voztuvu lizdukam pizdauskeliai ir t.t.Nepritaikyti sausam kurui, vat jeigu darti IV kartos dujas i naujensnius bimbalus kur kartu su benzu paduoda kura tai vaziuotu ir vaziotu.Tarp kitko ir mersai ypac naujesni 3, 5L , 5, 0L ziauriai nemegsta duju, kalbu apie purkstukines dujas.3-4 metai ir ieskokis kito variklio.Geriausia 4, 2TDI Audi ir 3, 0TDI nu dar V12 benzininis tas su dviem turbinom nuo faetono 320kw kolega turi dabar pardavineja tai 500k km pats sudroze po europa be remontu.Ir jokiu duju nemate.
2013-12-17 09:42 wrote: kvatriskis - triochalu triochala.
Jam niekaip nesiseka, kad ir kokiu vardu pasivadintų, vistiek jo pasakos viską išduoda. Bet po truputį tobulėja, apie Švediją ir keltus dar tyli.
2013-12-17 10:04
Čia ne pabalio ar voniaus nuosavas formumas per kilometrą mūsų nedomina bendravimas su tokiais kandžias taigi galit slysti į savo draugelių ratą .Jei tavo kastos atstovai ir važiuoja į Švediją tai nebent šiukšliavežius aptarnauti.Ką aš kalbu ir kalbėsiu tai mano reikalas ir nusišvilpti ant nupušusių atro sluoksnio nuo apačios kiaušingalvių .Nei jus žasiukai su manim gersit brendi gyvenime, nei jums turi rupeti svetimi reikalai.Galima atsipalaiduoti, adresatą informacija pasiekė, o pabaliui, voniui ir panašiems belieka papletikinti varvinant seiliukes.Ir Nereikia taip jautriai reaguoti, kiekvienam sava kompanija ir savas kelias, negi sunku savo lygio draugelius susiuosti ?
2013-12-17 10:08
P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
1829 / 0
2013-12-17 10:16
2013-12-17 10:08 wrote: P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
pats buk laisvas, su savo debiliskom isvadom ir ziniom gali draugu paieskot vaiku darzelyje
2013-12-17 10:16
III dalykas.Pasivadinti galiu kuo tik noriu jei man to reikes tik ir si karta padugnes nepataike.Visi, kam reikia zino kad dabar mano nikas W8twinturbas, nes senaji uzblokavo adminai del autogido kritikos ir nuolatiniu pastabu apie darbo broka.Dejau skersa ant tokiu nuspususiu gandonesiu.Kartais pasikaitau padoriu zmoniu minits tai juokas ima kaip von napalmas kissa11 ir dar kazkurie neidomu nes ne is mano srtires tie padareliai, tai stai:kas tik kokia idomesne astresne minti pasako-iskart kvatriskis, kvatrinis!Kokia garbe.Tik aciu, nereikia man nuomoniu tu, su kuriais nebendrauju ir niekada nebebendrausiu.Eikite bachurai savo keliu.Turit apie ka papliotkint ir sekmes.Geru atrejanciu svenciu.
2013-12-17 10:28
2013-12-17 10:08 wrote: P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
2013-12-17 10:16 wrote: III dalykas.Pasivadinti galiu kuo tik noriu jei man to reikes tik ir si karta padugnes nepataike.Visi, kam reikia zino kad dabar mano nikas W8twinturbas, nes senaji uzblokavo adminai del autogido kritikos ir nuolatiniu pastabu apie darbo broka.Dejau skersa ant tokiu nuspususiu gandonesiu.Kartais pasikaitau padoriu zmoniu minits tai juokas ima kaip von napalmas kissa11 ir dar kazkurie neidomu nes ne is mano srtires tie padareliai, tai stai:kas tik kokia idomesne astresne minti pasako-iskart kvatriskis, kvatrinis!Kokia garbe.Tik aciu, nereikia man nuomoniu tu, su kuriais nebendrauju ir niekada nebebendrausiu.Eikite bachurai savo keliu.Turit apie ka papliotkint ir sekmes.Geru atrejanciu svenciu.:beer:
nebesivartyk gaidena. cia jei pastebejei puse forumo is tavo rasineliu juokesi. su tavim brendi gerti? eik tu nx.
7658 / 0
2013-12-17 10:46
2013-12-17 10:08 wrote: P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
zinai, nejuciom palyginau tave su zarachu-panasus kazkaip esatbutent tuo, kad nesustodami kisat savo nuomone.Niekam tokie veiksmai nepatinka, o ypac, kai tamsta rafinuotai "varai" ant kitu, degradais ar panasiai vadini.Nu nezinau, nejau taip gyvenime jautuesi prastai, kad forume ieskai aukletojo etato?Tuo labiau, kad forumas apie auto-moto, o ne apie asmenybiu trukumus...Nesinervink, eik nusiplauk masina, apsiziurek keltu grafikus, gal atvaziuok pas mus i LT Kaledoms.Dvasia atsigaus tarp degradu pabuvus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-17 11:36
twinturbotuning+expertai+virgis=kvatrinis, autogido sliuha.
2013-12-17 11:45
2013-12-17 10:08 wrote: P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
2013-12-17 10:46 maumas wrote: zinai, nejuciom palyginau tave su zarachu-panasus kazkaip esat:lol:butent tuo, kad nesustodami kisat savo nuomone.Niekam tokie veiksmai nepatinka, o ypac, kai tamsta rafinuotai "varai" ant kitu, degradais ar panasiai vadini.Nu nezinau, nejau taip gyvenime jautuesi prastai, kad forume ieskai aukletojo etato?Tuo labiau, kad forumas apie auto-moto, o ne apie asmenybiu trukumus...Nesinervink, eik nusiplauk masina, apsiziurek keltu grafikus, gal atvaziuok pas mus i LT Kaledoms.Dvasia atsigaus tarp degradu pabuvus:lol:
nepykit ant jo. sveduose oskas gano, zmoniu nemato ilgus menesius, tai su ozkom brendzio ikales nesamones vapa, nekart nemaciau kad ka patartru, visdkas pasibaige arba keiksmais arba 5 litru dzipais
7658 / 0
2013-12-17 12:40
2013-12-17 10:08 wrote: P.S.čia šiap, normaliems forumiečiams ką norėjaun pasakyti.Niekaip negali be manęs gyventi vis prisimena.Malonu, taps bentkiek panašesni į žmones.Jei ką aš jūsų nepažystu von pabaly wagen ir pažinot nenoriu.Kolkas laisvi.O tas palangiškis beje taikliai šneka.Ir todėl taip susinervinot kad žmogus iš kitokios nei....aplinkos.
2013-12-17 10:46 maumas wrote: zinai, nejuciom palyginau tave su zarachu-panasus kazkaip esat:lol:butent tuo, kad nesustodami kisat savo nuomone.Niekam tokie veiksmai nepatinka, o ypac, kai tamsta rafinuotai "varai" ant kitu, degradais ar panasiai vadini.Nu nezinau, nejau taip gyvenime jautuesi prastai, kad forume ieskai aukletojo etato?Tuo labiau, kad forumas apie auto-moto, o ne apie asmenybiu trukumus...Nesinervink, eik nusiplauk masina, apsiziurek keltu grafikus, gal atvaziuok pas mus i LT Kaledoms.Dvasia atsigaus tarp degradu pabuvus:lol:
2013-12-17 11:45 wrote: nepykit ant jo. sveduose oskas gano, zmoniu nemato ilgus menesius, tai su ozkom brendzio ikales nesamones vapa, nekart nemaciau kad ka patartru, visdkas pasibaige arba keiksmais arba 5 litru dzipais :lol::lol::lol:
man labiau patiko temos-"kaip iskelti 4.0 w8 pasata", arba "ar verta deti dujas i 4.0 w8 pasata?", o taip pat irodinejimas giminystes rysiu mineto pasato ir bugati.Ta prasme, kad tipo pasato variklis yra puse bugati variklioNu kad ir taip, tai koks mums skirtumas?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-17 12:52
2013-12-17 10:46 maumas wrote: zinai, nejuciom palyginau tave su zarachu-panasus kazkaip esat:lol:butent tuo, kad nesustodami kisat savo nuomone.Niekam tokie veiksmai nepatinka, o ypac, kai tamsta rafinuotai "varai" ant kitu, degradais ar panasiai vadini.Nu nezinau, nejau taip gyvenime jautuesi prastai, kad forume ieskai aukletojo etato?Tuo labiau, kad forumas apie auto-moto, o ne apie asmenybiu trukumus...Nesinervink, eik nusiplauk masina, apsiziurek keltu grafikus, gal atvaziuok pas mus i LT Kaledoms.Dvasia atsigaus tarp degradu pabuvus:lol:
2013-12-17 11:45 wrote: nepykit ant jo. sveduose oskas gano, zmoniu nemato ilgus menesius, tai su ozkom brendzio ikales nesamones vapa, nekart nemaciau kad ka patartru, visdkas pasibaige arba keiksmais arba 5 litru dzipais :lol::lol::lol:
2013-12-17 12:40 maumas wrote: man labiau patiko temos-"kaip iskelti 4.0 w8 pasata", arba "ar verta deti dujas i 4.0 w8 pasata?", o taip pat irodinejimas giminystes rysiu mineto pasato ir bugati.Ta prasme, kad tipo pasato variklis yra puse bugati variklio:lol:Nu kad ir taip, tai koks mums skirtumas?:lol:
apsirikau, paminejau tik ant bajerio, istiesu kaip paaiskejo kad labai visiems idomu, ypac maumui, ir dabar ilgai atsiminsite pliurpsite.Siap jau stumokliai, svaistikliai tinka 1:1 tiek veyronui tiek W12 varikliui.O giminyste ta, kad visi jie vienodois W formos.Dabar turesit apie ka pastugauti papliotkinti
7658 / 0
2013-12-17 12:59
2013-12-17 11:45 wrote: nepykit ant jo. sveduose oskas gano, zmoniu nemato ilgus menesius, tai su ozkom brendzio ikales nesamones vapa, nekart nemaciau kad ka patartru, visdkas pasibaige arba keiksmais arba 5 litru dzipais :lol::lol::lol:
2013-12-17 12:40 maumas wrote: man labiau patiko temos-"kaip iskelti 4.0 w8 pasata", arba "ar verta deti dujas i 4.0 w8 pasata?", o taip pat irodinejimas giminystes rysiu mineto pasato ir bugati.Ta prasme, kad tipo pasato variklis yra puse bugati variklio:lol:Nu kad ir taip, tai koks mums skirtumas?:lol:
2013-12-17 12:52 wrote: apsirikau, paminejau tik ant bajerio, istiesu kaip paaiskejo kad labai visiems idomu, ypac maumui, ir dabar ilgai atsiminsite pliurpsite.Siap jau stumokliai, svaistikliai tinka 1:1 tiek veyronui tiek W12 varikliui.O giminyste ta, kad visi jie vienodois W formos.Dabar turesit apie ka pastugauti papliotkinti:lol:
nu tu rimtai ligonis esiSkaityk spauda, uzuojauta idesiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-17 14:27
2013-12-17 12:40 maumas wrote: man labiau patiko temos-"kaip iskelti 4.0 w8 pasata", arba "ar verta deti dujas i 4.0 w8 pasata?", o taip pat irodinejimas giminystes rysiu mineto pasato ir bugati.Ta prasme, kad tipo pasato variklis yra puse bugati variklio:lol:Nu kad ir taip, tai koks mums skirtumas?:lol:
2013-12-17 12:52 wrote: apsirikau, paminejau tik ant bajerio, istiesu kaip paaiskejo kad labai visiems idomu, ypac maumui, ir dabar ilgai atsiminsite pliurpsite.Siap jau stumokliai, svaistikliai tinka 1:1 tiek veyronui tiek W12 varikliui.O giminyste ta, kad visi jie vienodois W formos.Dabar turesit apie ka pastugauti papliotkinti:lol:
2013-12-17 12:59 maumas wrote: nu tu rimtai ligonis esi:lol:Skaityk spauda, uzuojauta idesiu:lol:
Geriau įdėk skelbimą kaip kazachams jaunas asiles siūlai patratinti, bus didesnis efektas ir papildomas kapeika, kurios taip trūksta bendrovės mechanizatoriuiTas tai metų topas.Įskaitau
7658 / 0
2013-12-17 17:17
2013-12-17 12:52 wrote: apsirikau, paminejau tik ant bajerio, istiesu kaip paaiskejo kad labai visiems idomu, ypac maumui, ir dabar ilgai atsiminsite pliurpsite.Siap jau stumokliai, svaistikliai tinka 1:1 tiek veyronui tiek W12 varikliui.O giminyste ta, kad visi jie vienodois W formos.Dabar turesit apie ka pastugauti papliotkinti:lol:
2013-12-17 12:59 maumas wrote: nu tu rimtai ligonis esi:lol:Skaityk spauda, uzuojauta idesiu:lol:
2013-12-17 14:27 wrote: Geriau įdėk skelbimą kaip kazachams jaunas asiles siūlai patratinti, bus didesnis efektas ir papildomas kapeika, kurios taip trūksta bendrovės mechanizatoriui:beer:Tas tai metų topas.Įskaitau:smilewink:
Man su jumoro jausmu viskas gerai, o tau?Nesupratau, cia man taip igelt nori?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-18 20:15
skaitinedamas forumo temas susijusias su bmw priejau iswados jog geriausias variantas yra pirkti bmw 33o d ....... jei brist tai brist iki kaklo..............
2013-12-18 22:17
Am. Pats turiu ir pardavineju bmw 320D e46 100kw. Jokiu problemu neturejau per metus, is vokieciu parvarytas. Vaziuoti - malonumas, galios irgi uztenka, nebent sedejai prie galingesnes masinos pries tai, tai jausis (normalu, visur taip). Eksplotacija nera brangi tikrai. Mes perkant ziurejom, kad nebutu 'ispyderastinta', stockine ir nepoliruota, kad matytusi trukumai - juk 1998 metu masina ir butu nenormalu, kad visa blizgetu. Labai nenorejau BMW, nes visi sake, kad uzdroztos masinos ir tt, bet nusipirkes - pakeiciau nuomone ir dabar kazko kito nenoriu. Jei nepagailesi perkant pinigu, tai nereikes po to puses masinos per naujo rinkti. Visi ekspertai sako, kad ledine uz 7000lt eina nusipirkt - pamirst reiketu tokias kainas norint, kad butu ledas - po kapotu, o ne saldainiukas is isores. Tiek galiu tepasakyt apie situos grozius :)

Your message