brangiausias variklio remontas

Created by User 2013-12-20
2013-12-20 19:43
Sveiki,

Gal pasidalinsit patirtim, kokio automobilio variklio remontas atsejo brangiausiai
7656 / 0
2013-12-20 19:52
pirmiausiai apibrezk, kas yra "variklio remontas".Ar tik stumoklines grupes ir stakanu tvarkymas, ar viskas pilnumoje.Jei antras variantas, tai bele kokio 4cil.benzininio variklio remontas butu jau ispudingas.Butent del to, tokiu darbu LT beveik nedaro niekas.Visi kitokie remontai yra imanomi, finansine prasme.Taciau viskas labai priklauso nuo to, kokiam stovyje tas variklis stoja i remonta.Pvz trukus dirzui ir isvarcius visus galus, kai kuriu daliu gali buti sunku rast, o naujos-nesamones kainuoja...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7656 / 0
2013-12-20 19:54
audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-20 20:09
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
O kartais ne žemaitijuos pileitis?
7656 / 0
2013-12-20 20:13
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
2013-12-20 20:09 wrote: O kartais ne žemaitijuos pileitis?:drink::lol:
Ne, Гражданин города Советск
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-20 21:12
na, as taisiau audi 2, 5tdi v6, su trukusiu dirzu, tai ne taip ir baisiai dalys kainavo...
kad sukisti 7000lt i ta varikli, tai jau reikia reikia ne tik motora remontuoti, bet ir kuro siurbli;)
nebent viska nuo a iki z ir tai kazin ar tiek atsieitu...
7656 / 0
2013-12-20 21:17
2013-12-20 21:12 wrote: na, as taisiau audi 2, 5tdi v6, su trukusiu dirzu, tai ne taip ir baisiai dalys kainavo...
kad sukisti 7000lt i ta varikli, tai jau reikia reikia ne tik motora remontuoti, bet ir kuro siurbli;)
nebent viska nuo a iki z ir tai kazin ar tiek atsieitu...
Tai zmogelis atvare masina ar atitempe, ir pasieme sutvarkyta.Maciau paberta, tai stakanams chana, ideklas irgi prie galo, voztuvai pradeginti, lauzas, bet vaziavo kazkada.Pirko varikli, idejo-irgi toks pat lauzas buvo, tai teko isiminetVargo vakariene
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-20 21:24
va paskutinis remontuotas
fiat coupe-kaltiniai stumokliai 2100lt,
metaline cometic tarpine-300lt,
cilindru slifavimas+hona 180lt,
galvos slifavmas, plovimas, tikrinimas 80lt
voztuvai 450lt
kelios tarpines ir rieboksliai beveik 200lt(daugeli tarpiniu dariausi is liaudyje vadinamo "paranito"
dirzai, itempejai, filtrai 600lt
ideklai pagrindiniai ir svaistikliniai beveik 200lt
dezes ir vairo stiprintuvo alyva 40lt
alyva praplovimui berots 5litrai pigiausio pilstomo pusiau sintetinio po 8lt
padidintos klampos pilna sintetika 5ltr 185lt
antifrizas 8ltr kainos nepamenu.
ir dar koki 300lt benzinui ant kelioniu daliu beieskant;)
aisku kogero dar kazka busiu pamirses ir nepaminejes:D
2013-12-20 21:26
Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:28
2013-12-20 21:12 wrote: na, as taisiau audi 2, 5tdi v6, su trukusiu dirzu, tai ne taip ir baisiai dalys kainavo...
kad sukisti 7000lt i ta varikli, tai jau reikia reikia ne tik motora remontuoti, bet ir kuro siurbli;)
nebent viska nuo a iki z ir tai kazin ar tiek atsieitu...
2013-12-20 21:17 maumas wrote: Tai zmogelis atvare masina ar atitempe, ir pasieme sutvarkyta.Maciau paberta, tai stakanams chana, ideklas irgi prie galo, voztuvai pradeginti, lauzas, bet vaziavo kazkada.Pirko varikli, idejo-irgi toks pat lauzas buvo, tai teko isiminet:lol:Vargo vakariene:lol:
na nezinau as audi dalis pirkau pries 2metus tai kainos buvo tokios-voztuvai po 12 ir 18lt, kreipianciosios po 11lt, karomislai po 14lt, kas liecia galvas.
galvos srote po 150lt.
veleneliai iki 100lt.
7656 / 0
2013-12-20 21:30
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
As zinau, kas garaze gerai dirba, eile stovi.Kolkas jokie oficialus servisai nereikalingi, o ir daugumai pilieciu jie yra neikandami.Kiek kainuoja ju darbo valanda-zinau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-20 21:37
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:30 maumas wrote: As zinau, kas garaze gerai dirba, eile stovi.Kolkas jokie oficialus servisai nereikalingi, o ir daugumai pilieciu jie yra neikandami.Kiek kainuoja ju darbo valanda-zinau:lol:
Kai sugenda ir staigiai reikia daryti tai negi lauksi menesi kol teiksis garazu profesorius priimti, gydai kur be eiles kai ner pasirinkimo.Yra puikiu meistru, faktas.Bet normalus zmogus niekada vienu metu 15-kos varikliu nedarytu, jis tvarko atskirai po viena.Na nebent Lenino anukai prasigere tokiu stiliumi dirba.Pavyzdziui, Prancuzijoje kaina 5 kartus didesne nes ten servisai moka 50% mokescius valstybei o Svedijoje kainos mums lietuviams siabingos nes moki valstybei 70% uzdarbio.Ridos atsukimas kainuoja 1500 SEK`u dalinam is 2, 5 gausim litais 600!
2013-12-20 21:40
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
Virgi, nusikalbi...
1.originaliu daliu tu negausi, arba vien itempeju kaina bus didesne nei masinos-tai faktas.
2.132kw dirzu keitimas atsieina tiek tap kiek ir 110kw o sitas kainas puikiai zinau, nesek pasaku apie ispudingas sumas;)
3.nereiktu peikti garaziniu, nes rimtas garazinis gali kelis kart geriau padaryti nei autorizuotas ir uz mazesne kaina.
paskutiniai nusivylimai buvo kaip "kemi"yje firmos masinai vw cady paeme uz zvakiu pakeitima, o paziurejus pamatem, kad jos senos paliktos.
kitas nusivylimas buvo, kaip autorizuotam fiat servise buvo kreivai uzsuktas alyvos filtras, pastebejau nes varvejo:D o alyvos isleidimo propkes galvute nuzyze, tai atsuke alyvos ausintuvo slanga ir matyt per ja atidirbta alyva isleide.
kitas variantas kaip merso katalyze servise ispjove.
va tau ir tavo ochujieni servisai kur lupa bala zin kiek.
laime, kad suprantu, sugebu ir pasidarau be vargo viska pats.
7656 / 0
2013-12-20 21:52
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:30 maumas wrote: As zinau, kas garaze gerai dirba, eile stovi.Kolkas jokie oficialus servisai nereikalingi, o ir daugumai pilieciu jie yra neikandami.Kiek kainuoja ju darbo valanda-zinau:lol:
2013-12-20 21:37 wrote: Kai sugenda ir staigiai reikia daryti tai negi lauksi menesi kol teiksis garazu profesorius priimti, gydai kur be eiles kai ner pasirinkimo.Yra puikiu meistru, faktas.Bet normalus zmogus niekada vienu metu 15-kos varikliu nedarytu, jis tvarko atskirai po viena.Na nebent Lenino anukai prasigere tokiu stiliumi dirba.Pavyzdziui, Prancuzijoje kaina 5 kartus didesne nes ten servisai moka 50% mokescius valstybei o Svedijoje kainos mums lietuviams siabingos nes moki valstybei 70% uzdarbio.Ridos atsukimas kainuoja 1500 SEK`u dalinam is 2, 5 gausim litais 600!
Staigiai niekas nesugenda, visada buna pozymiu, kad artinasi pizdiecYra tokia kategorija zmoniu, kurie varo "kol ratai sukasi".Tada ir dirzai trukineja ir voztuvai dega
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-20 21:53
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:40 wrote: Virgi, nusikalbi...
1.originaliu daliu tu negausi, arba vien itempeju kaina bus didesne nei masinos-tai faktas.
2.132kw dirzu keitimas atsieina tiek tap kiek ir 110kw o sitas kainas puikiai zinau, nesek pasaku apie ispudingas sumas;)
3.nereiktu peikti garaziniu, nes rimtas garazinis gali kelis kart geriau padaryti nei autorizuotas ir uz mazesne kaina.
paskutiniai nusivylimai buvo kaip "kemi"yje firmos masinai vw cady paeme uz zvakiu pakeitima, o paziurejus pamatem, kad jos senos paliktos.
kitas nusivylimas buvo, kaip autorizuotam fiat servise buvo kreivai uzsuktas alyvos filtras, pastebejau nes varvejo:D o alyvos isleidimo propkes galvute nuzyze, tai atsuke alyvos ausintuvo slanga ir matyt per ja atidirbta alyva isleide.
kitas variantas kaip merso katalyze servise ispjove.
va tau ir tavo ochujieni servisai kur lupa bala zin kiek.
laime, kad suprantu, sugebu ir pasidarau be vargo viska pats.
As ne pasakas seku o tvarkiau ne viena V6 ir ne tik 2, 5 varikli Rimtomoje, Miolerauto, gali savo pamokslus autogido vaikams skirti o ne man.Cia nera ko gincytis.Nieko nesistengiu irodineti, visada buna isimciu ir negalima suplakti visko pagal viena kurpaliu.V10TDI variklio Mirolerauto be 10t litu nesiima tvarkyti.Da pridek turbas zodziu diskusija beprasme, gaunasi pilstymas is tuscio i kiaura o tai visiskai neidomu.Kalbekit ka noirit bet jau be manes.Sekmess
2013-12-20 21:55
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:40 wrote: Virgi, nusikalbi...
1.originaliu daliu tu negausi, arba vien itempeju kaina bus didesne nei masinos-tai faktas.
2.132kw dirzu keitimas atsieina tiek tap kiek ir 110kw o sitas kainas puikiai zinau, nesek pasaku apie ispudingas sumas;)
3.nereiktu peikti garaziniu, nes rimtas garazinis gali kelis kart geriau padaryti nei autorizuotas ir uz mazesne kaina.
paskutiniai nusivylimai buvo kaip "kemi"yje firmos masinai vw cady paeme uz zvakiu pakeitima, o paziurejus pamatem, kad jos senos paliktos.
kitas nusivylimas buvo, kaip autorizuotam fiat servise buvo kreivai uzsuktas alyvos filtras, pastebejau nes varvejo:D o alyvos isleidimo propkes galvute nuzyze, tai atsuke alyvos ausintuvo slanga ir matyt per ja atidirbta alyva isleide.
kitas variantas kaip merso katalyze servise ispjove.
va tau ir tavo ochujieni servisai kur lupa bala zin kiek.
laime, kad suprantu, sugebu ir pasidarau be vargo viska pats.
2013-12-20 21:53 wrote: As ne pasakas seku o tvarkiau ne viena V6 ir ne tik 2, 5 varikli Rimtomoje, Miolerauto, gali savo pamokslus autogido vaikams skirti o ne man.Cia nera ko gincytis.Nieko nesistengiu irodineti, visada buna isimciu ir negalima suplakti visko pagal viena kurpaliu.V10TDI variklio Mirolerauto be 10t litu nesiima tvarkyti.Da pridek turbas zodziu diskusija beprasme, gaunasi pilstymas is tuscio i kiaura o tai visiskai neidomu.Kalbekit ka noirit bet jau be manes.Sekmess
o kam jas prideti?
2013-12-20 21:57
2013-12-20 21:40 wrote: Virgi, nusikalbi...
1.originaliu daliu tu negausi, arba vien itempeju kaina bus didesne nei masinos-tai faktas.
2.132kw dirzu keitimas atsieina tiek tap kiek ir 110kw o sitas kainas puikiai zinau, nesek pasaku apie ispudingas sumas;)
3.nereiktu peikti garaziniu, nes rimtas garazinis gali kelis kart geriau padaryti nei autorizuotas ir uz mazesne kaina.
paskutiniai nusivylimai buvo kaip "kemi"yje firmos masinai vw cady paeme uz zvakiu pakeitima, o paziurejus pamatem, kad jos senos paliktos.
kitas nusivylimas buvo, kaip autorizuotam fiat servise buvo kreivai uzsuktas alyvos filtras, pastebejau nes varvejo:D o alyvos isleidimo propkes galvute nuzyze, tai atsuke alyvos ausintuvo slanga ir matyt per ja atidirbta alyva isleide.
kitas variantas kaip merso katalyze servise ispjove.
va tau ir tavo ochujieni servisai kur lupa bala zin kiek.
laime, kad suprantu, sugebu ir pasidarau be vargo viska pats.
2013-12-20 21:53 wrote: As ne pasakas seku o tvarkiau ne viena V6 ir ne tik 2, 5 varikli Rimtomoje, Miolerauto, gali savo pamokslus autogido vaikams skirti o ne man.Cia nera ko gincytis.Nieko nesistengiu irodineti, visada buna isimciu ir negalima suplakti visko pagal viena kurpaliu.V10TDI variklio Mirolerauto be 10t litu nesiima tvarkyti.Da pridek turbas zodziu diskusija beprasme, gaunasi pilstymas is tuscio i kiaura o tai visiskai neidomu.Kalbekit ka noirit bet jau be manes.Sekmess
2013-12-20 21:55 wrote: o kam jas prideti?
nes neturi ka atsakyti, tai ir delioja turbas...
parasiau juodu ant balto kainas, o jis timpt uz vadziu ir vel...
2013-12-20 22:00
taip paciai, kaip ir cx7 mazdai kaltinius stumoklius deda, aiskus tipas:D
taip ir audinei i ne viena motora ilindes, o pries tai pas mane klausia kaip deze ar sunkiai persidaro is automato i mechanke tokiai masinai...
jei jau toks mechanikas ir ardes, tai manau turetum but mates ir +- zinot kaip kas darosi keiciant ta deze.
2013-12-20 22:03
2013-12-20 21:26 wrote: Pakanka idealiai 132kw 2, 5tdi pakeisti 8 itempejus, kondicioinieriaus, vairo stiprio, generatoriaus, duju skirstymo dirzus, vandens pompa, pries tai nuardyti prieky, ir jei tikrai pirksi 100% originalias geras dalis+ne pats darysi ir ne garazuose o rimtoame servise su garantija iseis apie 3tukst.itu.Dar pridek filtrus, tepala, tosola, pakeitinimo zvakes, kuro vamzdelius ir iseina apvali sumele.O nukankinti , nuvaryti kaip arkly galima betka ne cia esme.
2013-12-20 21:40 wrote: Virgi, nusikalbi...
1.originaliu daliu tu negausi, arba vien itempeju kaina bus didesne nei masinos-tai faktas.
2.132kw dirzu keitimas atsieina tiek tap kiek ir 110kw o sitas kainas puikiai zinau, nesek pasaku apie ispudingas sumas;)
3.nereiktu peikti garaziniu, nes rimtas garazinis gali kelis kart geriau padaryti nei autorizuotas ir uz mazesne kaina.
paskutiniai nusivylimai buvo kaip "kemi"yje firmos masinai vw cady paeme uz zvakiu pakeitima, o paziurejus pamatem, kad jos senos paliktos.
kitas nusivylimas buvo, kaip autorizuotam fiat servise buvo kreivai uzsuktas alyvos filtras, pastebejau nes varvejo:D o alyvos isleidimo propkes galvute nuzyze, tai atsuke alyvos ausintuvo slanga ir matyt per ja atidirbta alyva isleide.
kitas variantas kaip merso katalyze servise ispjove.
va tau ir tavo ochujieni servisai kur lupa bala zin kiek.
laime, kad suprantu, sugebu ir pasidarau be vargo viska pats.
2013-12-20 21:53 wrote: As ne pasakas seku o tvarkiau ne viena V6 ir ne tik 2, 5 varikli Rimtomoje, Miolerauto, gali savo pamokslus autogido vaikams skirti o ne man.Cia nera ko gincytis.Nieko nesistengiu irodineti, visada buna isimciu ir negalima suplakti visko pagal viena kurpaliu.V10TDI variklio Mirolerauto be 10t litu nesiima tvarkyti.Da pridek turbas zodziu diskusija beprasme, gaunasi pilstymas is tuscio i kiaura o tai visiskai neidomu.Kalbekit ka noirit bet jau be manes.Sekmess
skirk du dalykus, tai audi 2, 5tdi nuvalkiota bei iki skausmo zinoma v6 ir kazka idomesnio v10 nes dabar dar labiau nusikalbejai...
2013-12-20 22:16
Sveiki. Yra tokia beda, uzsibaige benzinas, ipyliau 6ltr bet negriebia, suka tusciai starteris, gal zinote kiek litru reikia ipylti kad griebtu? Ir kada suveikia kuro siurblys ar kai suki starteri ar kai ijungi degima? Mitsubishi Galant 2.0l 100kw automatas
2013-12-20 22:19
2013-12-20 22:16 wrote: Sveiki. Yra tokia beda, uzsibaige benzinas, ipyliau 6ltr bet negriebia, suka tusciai starteris, gal zinote kiek litru reikia ipylti kad griebtu? Ir kada suveikia kuro siurblys ar kai suki starteri ar kai ijungi degima? Mitsubishi Galant 2.0l 100kw automatas
ijungus degima.
su sesiais manau turetu griebti, jei ne bandyk dar ipilt, paklausyk ar zyzia bake, su tusciu baku pavaziavus gali but, kad siurbliukas uzsibaige...
2013-12-20 22:21
2013-12-20 22:16 wrote: Sveiki. Yra tokia beda, uzsibaige benzinas, ipyliau 6ltr bet negriebia, suka tusciai starteris, gal zinote kiek litru reikia ipylti kad griebtu? Ir kada suveikia kuro siurblys ar kai suki starteri ar kai ijungi degima? Mitsubishi Galant 2.0l 100kw automatas
2013-12-20 22:19 wrote: ijungus degima.
su sesiais manau turetu griebti, jei ne bandyk dar ipilt, paklausyk ar zyzia bake, su tusciu baku pavaziavus gali but, kad siurbliukas uzsibaige...
Brangus tas kuro siurblys jaigu jis kaltas bus?
2013-12-21 13:51
2013-12-20 22:16 wrote: Sveiki. Yra tokia beda, uzsibaige benzinas, ipyliau 6ltr bet negriebia, suka tusciai starteris, gal zinote kiek litru reikia ipylti kad griebtu? Ir kada suveikia kuro siurblys ar kai suki starteri ar kai ijungi degima? Mitsubishi Galant 2.0l 100kw automatas
2013-12-20 22:19 wrote: ijungus degima.
su sesiais manau turetu griebti, jei ne bandyk dar ipilt, paklausyk ar zyzia bake, su tusciu baku pavaziavus gali but, kad siurbliukas uzsibaige...
2013-12-20 22:21 wrote: Brangus tas kuro siurblys jaigu jis kaltas bus?
Restauruoji ir vaziuosi be vargo kaina nuo 100lt naujas nezinau bet svyruoja nuo 200-350lt cia apie
2013-12-21 16:40
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
Tai kol kas matau audi 2.5tdi 7000lt ir Tuaregas 10Klt...
Man is sportinio intereso idomu, nes yra toks variantas kaip subaru dyzelis, kurio vien plikas variklis kainuoja 10klt, tai man idomu ar atsirastu brangesnis variklis ant Lietuvos? Maza to, neviskas remontuojasi ir nevisas detales gali nupirkt (kad ir brangiai), nes pvz. variklio bloko atskirai gamintojas nepardavineja. Naudoto variklio irgi baisus deficitas...
2013-12-21 16:59
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
2013-12-21 16:40 wrote: Tai kol kas matau audi 2.5tdi 7000lt ir Tuaregas 10Klt...
Man is sportinio intereso idomu, nes yra toks variantas kaip subaru dyzelis, kurio vien plikas variklis kainuoja 10klt, tai man idomu ar atsirastu brangesnis variklis ant Lietuvos? Maza to, neviskas remontuojasi ir nevisas detales gali nupirkt (kad ir brangiai), nes pvz. variklio bloko atskirai gamintojas nepardavineja. Naudoto variklio irgi baisus deficitas...
Tai cia kalbame ir apie blogus variklius, apie remonto kainas bet yra ir retai gendanciu , galima sakyt isvis niekad negendanciu varikliu uz kosmine kaina.Nera prastas nei 2, 5TDi nei 5, 0TDI jie brangiai aptarnaujami, i luzta tik tada, kai zmones nesidomi kada reikia keisti itempejus, dirzus o V10TDI atveju -dantracius.Pbvz Mitsubischi naujausiu dyzeliu -grandine reik keisti labai daznaiO Subaru dyzelis jau ismitis, jis, kaip ir pavaru deze, smagratis, sankaba ir pats aisku varilis Boxerdiesel-neapskaiciuotas, blogai suprojektuotas, sukonstruotas.O kaip rasai apie kainas bendrai, tai yra ir labai patvariu, amzinu varikliu bet jie brangus savaime, nes yra isskirtiniai.Pavyzdziui A8, Phaeton variklis W12 kainuo 14k litu srtote o Pasato W8 idealaus be 9k litu nepaimsi.Tokia kaina is dalies del daliu brangumo ir pacios mmasinos isskirtinumo ir kita vertus kad juos perka projektams.Subaru pavaru deze draugelis pirko tai mokejo kosmine suma
2013-12-21 17:14
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
2013-12-21 16:40 wrote: Tai kol kas matau audi 2.5tdi 7000lt ir Tuaregas 10Klt...
Man is sportinio intereso idomu, nes yra toks variantas kaip subaru dyzelis, kurio vien plikas variklis kainuoja 10klt, tai man idomu ar atsirastu brangesnis variklis ant Lietuvos? Maza to, neviskas remontuojasi ir nevisas detales gali nupirkt (kad ir brangiai), nes pvz. variklio bloko atskirai gamintojas nepardavineja. Naudoto variklio irgi baisus deficitas...
2013-12-21 16:59 wrote: Tai cia kalbame ir apie blogus variklius, apie remonto kainas bet yra ir retai gendanciu , galima sakyt isvis niekad negendanciu varikliu uz kosmine kaina.Nera prastas nei 2, 5TDi nei 5, 0TDI jie brangiai aptarnaujami, i luzta tik tada, kai zmones nesidomi kada reikia keisti itempejus, dirzus o V10TDI atveju -dantracius.Pbvz Mitsubischi naujausiu dyzeliu -grandine reik keisti labai daznaiO Subaru dyzelis jau ismitis, jis, kaip ir pavaru deze, smagratis, sankaba ir pats aisku varilis Boxerdiesel-neapskaiciuotas, blogai suprojektuotas, sukonstruotas.O kaip rasai apie kainas bendrai, tai yra ir labai patvariu, amzinu varikliu bet jie brangus savaime, nes yra isskirtiniai.Pavyzdziui A8, Phaeton variklis W12 kainuo 14k litu srtote o Pasato W8 idealaus be 9k litu nepaimsi.Tokia kaina is dalies del daliu brangumo ir pacios mmasinos isskirtinumo ir kita vertus kad juos perka projektams.Subaru pavaru deze draugelis pirko tai mokejo kosmine suma
Del isskirtiniu modeliu tai suprantu, bet va subaru= vidutine klase, tai lyg ir kaina butu vidutine, bet ne, kaina isskitine. Brnagesnio turbut vidutine klases nerasim
Kad nepaskaiciuota, tai tikiu, bet praktiskai visi modeliai be isimties pradzioj turi "vaikisku ligu", nu bet ne uz tikius pinigus gi...
2013-12-22 10:12
2013-12-21 16:40 wrote: Tai kol kas matau audi 2.5tdi 7000lt ir Tuaregas 10Klt...
Man is sportinio intereso idomu, nes yra toks variantas kaip subaru dyzelis, kurio vien plikas variklis kainuoja 10klt, tai man idomu ar atsirastu brangesnis variklis ant Lietuvos? Maza to, neviskas remontuojasi ir nevisas detales gali nupirkt (kad ir brangiai), nes pvz. variklio bloko atskirai gamintojas nepardavineja. Naudoto variklio irgi baisus deficitas...
2013-12-21 16:59 wrote: Tai cia kalbame ir apie blogus variklius, apie remonto kainas bet yra ir retai gendanciu , galima sakyt isvis niekad negendanciu varikliu uz kosmine kaina.Nera prastas nei 2, 5TDi nei 5, 0TDI jie brangiai aptarnaujami, i luzta tik tada, kai zmones nesidomi kada reikia keisti itempejus, dirzus o V10TDI atveju -dantracius.Pbvz Mitsubischi naujausiu dyzeliu -grandine reik keisti labai daznaiO Subaru dyzelis jau ismitis, jis, kaip ir pavaru deze, smagratis, sankaba ir pats aisku varilis Boxerdiesel-neapskaiciuotas, blogai suprojektuotas, sukonstruotas.O kaip rasai apie kainas bendrai, tai yra ir labai patvariu, amzinu varikliu bet jie brangus savaime, nes yra isskirtiniai.Pavyzdziui A8, Phaeton variklis W12 kainuo 14k litu srtote o Pasato W8 idealaus be 9k litu nepaimsi.Tokia kaina is dalies del daliu brangumo ir pacios mmasinos isskirtinumo ir kita vertus kad juos perka projektams.Subaru pavaru deze draugelis pirko tai mokejo kosmine suma
2013-12-21 17:14 wrote: Del isskirtiniu modeliu tai suprantu, bet va subaru= vidutine klase, tai lyg ir kaina butu vidutine, bet ne, kaina isskitine. Brnagesnio turbut vidutine klases nerasim:smilewink:
Kad nepaskaiciuota, tai tikiu, bet praktiskai visi modeliai be isimties pradzioj turi "vaikisku ligu", nu bet ne uz tikius pinigus gi...
pasidomek kiek tuearego 2.5 penkiacilindrio dalys ir motoras, ten irgi nepigus motoriukas:D
audi 2, 7 biturbo
honda crv benzininiai varikliai
visi siti traukia netoli 10k.lt bent jau trauke pries mazdaug metus laiko.
tuaregui vien velenas beveik 2000lt kainavo
2013-12-22 19:14
2013-12-20 19:54 maumas wrote: audi v6 2, 5 tdi variklis man zinomai "suvalge" virs 7000 litu, seimininkas ne LT pilietis:lol:
2013-12-21 16:40 wrote: Tai kol kas matau audi 2.5tdi 7000lt ir Tuaregas 10Klt...
Man is sportinio intereso idomu, nes yra toks variantas kaip subaru dyzelis, kurio vien plikas variklis kainuoja 10klt, tai man idomu ar atsirastu brangesnis variklis ant Lietuvos? Maza to, neviskas remontuojasi ir nevisas detales gali nupirkt (kad ir brangiai), nes pvz. variklio bloko atskirai gamintojas nepardavineja. Naudoto variklio irgi baisus deficitas...
2013-12-21 16:59 wrote: Tai cia kalbame ir apie blogus variklius, apie remonto kainas bet yra ir retai gendanciu , galima sakyt isvis niekad negendanciu varikliu uz kosmine kaina.Nera prastas nei 2, 5TDi nei 5, 0TDI jie brangiai aptarnaujami, i luzta tik tada, kai zmones nesidomi kada reikia keisti itempejus, dirzus o V10TDI atveju -dantracius.Pbvz Mitsubischi naujausiu dyzeliu -grandine reik keisti labai daznaiO Subaru dyzelis jau ismitis, jis, kaip ir pavaru deze, smagratis, sankaba ir pats aisku varilis Boxerdiesel-neapskaiciuotas, blogai suprojektuotas, sukonstruotas.O kaip rasai apie kainas bendrai, tai yra ir labai patvariu, amzinu varikliu bet jie brangus savaime, nes yra isskirtiniai.Pavyzdziui A8, Phaeton variklis W12 kainuo 14k litu srtote o Pasato W8 idealaus be 9k litu nepaimsi.Tokia kaina is dalies del daliu brangumo ir pacios mmasinos isskirtinumo ir kita vertus kad juos perka projektams.Subaru pavaru deze draugelis pirko tai mokejo kosmine suma
projektam ju niekas neperka, nes jiem tiuningo daliu beveik nera. brangus todel, kad reti, bet tikrai nera amzini. toli grazu
2013-12-22 19:22
2013-12-21 16:59 wrote: Tai cia kalbame ir apie blogus variklius, apie remonto kainas bet yra ir retai gendanciu , galima sakyt isvis niekad negendanciu varikliu uz kosmine kaina.Nera prastas nei 2, 5TDi nei 5, 0TDI jie brangiai aptarnaujami, i luzta tik tada, kai zmones nesidomi kada reikia keisti itempejus, dirzus o V10TDI atveju -dantracius.Pbvz Mitsubischi naujausiu dyzeliu -grandine reik keisti labai daznaiO Subaru dyzelis jau ismitis, jis, kaip ir pavaru deze, smagratis, sankaba ir pats aisku varilis Boxerdiesel-neapskaiciuotas, blogai suprojektuotas, sukonstruotas.O kaip rasai apie kainas bendrai, tai yra ir labai patvariu, amzinu varikliu bet jie brangus savaime, nes yra isskirtiniai.Pavyzdziui A8, Phaeton variklis W12 kainuo 14k litu srtote o Pasato W8 idealaus be 9k litu nepaimsi.Tokia kaina is dalies del daliu brangumo ir pacios mmasinos isskirtinumo ir kita vertus kad juos perka projektams.Subaru pavaru deze draugelis pirko tai mokejo kosmine suma
2013-12-21 17:14 wrote: Del isskirtiniu modeliu tai suprantu, bet va subaru= vidutine klase, tai lyg ir kaina butu vidutine, bet ne, kaina isskitine. Brnagesnio turbut vidutine klases nerasim:smilewink:
Kad nepaskaiciuota, tai tikiu, bet praktiskai visi modeliai be isimties pradzioj turi "vaikisku ligu", nu bet ne uz tikius pinigus gi...
2013-12-22 10:12 wrote: pasidomek kiek tuearego 2.5 penkiacilindrio dalys ir motoras, ten irgi nepigus motoriukas:D
audi 2, 7 biturbo
honda crv benzininiai varikliai
visi siti traukia netoli 10k.lt bent jau trauke pries mazdaug metus laiko.
tuaregui vien velenas beveik 2000lt kainavo
nzn kaip pas jus per CRV motorai (K24) pas mus laiko kaina vien todel, kad jie yra labai daznai naudojami swappui i civicus.
o "projektiniai" varikliai kaip 2JZ ir nissano RB isvis kosmosus kainuoja. ypac turbiniai importuoti is japonijos. pvz turbinis 2jz su 6 saibu getrag deze kainuoja ~20k lt.

o del veleno, tai is dylerio naujos variklio dalys beveik visada nesamones kainoja. uz karteri uzsiprase virs 1k litu.

Your message