User
2012-01-12 00:52
patarkite i ka reikia atreipti labiausei demesi perkant bmw740 ir kokiu motoru geriausei pirkt ir iskur suzinoti kad jis nera uzvaikytas?
User
2012-01-12 00:53
2012-01-12
00:52 wrote:
patarkite i ka reikia atreipti labiausei demesi perkant bmw740 ir kokiu motoru geriausei pirkt ir iskur suzinoti kad jis nera uzvaikytas?
taigi pats parasei 740 ir dar klausi kokiu motoru
User
2012-01-12 02:45
2012-01-12
00:52 wrote:
patarkite i ka reikia atreipti labiausei demesi perkant bmw740 ir kokiu motoru geriausei pirkt ir iskur suzinoti kad jis nera uzvaikytas?
2012-01-12
00:53 wrote:
taigi pats parasei 740 ir dar klausi kokiu motoru:lol::lol::lol::thumbdown:
o nenori pasirodyt protingesniu ir paaiskint kur zmogus klydo? PYLE, "740" modelio pasakyme 7reiskia klase, 40 reiskia variklio turi taip kad manau norejei klausti apie 7klases bmw (e32;e38;e65) sekmes renktantis, tik daugiau info suzinotum http://forumai.bmw-klubas.lt/
User
2012-01-12 17:46
gal tu pirma geriau apgalvok, ar tikrai tau reikia tokios auto, ar turesi uz ka ja islaikyt ir ismaitint ar isvis esi turejas bmw?
batman001
27 / 0
2012-01-12 18:01
Na siaip nesu aktyvus forumu dalyvis, bet dabar nesusilaikiau. Kaip kazka minejo tokiai masinai reik pinigu islaikyti.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
User
2012-01-12 18:23
Na kad pacukai sudrozia tokias dar gerai pagalvociau nes siaip pacukam tolokai iki 7 laidos nes toli pacukai nenuvaziuos su juo juk ryja neblogai ir islaikymas brangus
User
2012-01-12 18:29
2012-01-12
18:01 batman001 wrote:
Na siaip nesu aktyvus forumu dalyvis, bet dabar nesusilaikiau. Kaip kazka minejo tokiai masinai reik pinigu islaikyti.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
kur kas geresnis variantas 735, kuro sanaudos tokios pacios kaip 2.8 tie patys 6 kausai tai islaikymas panasus, o vaziavimas tikrai skiriasi, tik tiek kad draudimas brangesnis, taigi jei v6 tai tik 3.5
User
2012-01-12 18:38
2012-01-12
18:01 batman001 wrote:
Na siaip nesu aktyvus forumu dalyvis, bet dabar nesusilaikiau. Kaip kazka minejo tokiai masinai reik pinigu islaikyti.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
2012-01-12
18:29 wrote:
kur kas geresnis variantas 735, kuro sanaudos tokios pacios kaip 2.8 tie patys 6 kausai tai islaikymas panasus, o vaziavimas tikrai skiriasi, tik tiek kad draudimas brangesnis, taigi jei v6 tai tik 3.5
735 bmw buna su v6 avrikleis??
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau.
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau.
User
2012-01-12 18:51
2012-01-12
18:01 batman001 wrote:
Na siaip nesu aktyvus forumu dalyvis, bet dabar nesusilaikiau. Kaip kazka minejo tokiai masinai reik pinigu islaikyti.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
O pagrindiniai dalykai kad 740 dauguma sujoti niekas ju nepriziuri visi pacukai joja kol sujoja o uz gera nemanau kad noresi tiek moket.
Juk v8 ir zvakes ir laidai ir visa kita tokie dalykai plonina kisene. Variklis gali but sujotas bet to net nepajausi kadangi rezervas didelis net ir puses arkliu jei issilaksto is 210kw jis vis dar vaziuoja smagiai taciau tj pamatysi ant tepalo ryjimo ir kuro sanaudu ir kitu dalyku. Pirk jei turi pinigelou 728 jie truputi brangesni as toki pasirinkau ir nesigailiu eksplotacija truputi pigesne traukos uztenka juk ne lenktynem perki. O tie kurie sako kad 728 nevaziuoja gal net bmw vairo nera liete aisku kad jis neturi kazkokio stebuklo bet pakankamai uztenka.
2012-01-12
18:29 wrote:
kur kas geresnis variantas 735, kuro sanaudos tokios pacios kaip 2.8 tie patys 6 kausai tai islaikymas panasus, o vaziavimas tikrai skiriasi, tik tiek kad draudimas brangesnis, taigi jei v6 tai tik 3.5
2012-01-12
18:38 wrote:
735 bmw buna su v6 avrikleis?? :shocking::shocking::shocking::shocking::shocking::shocking:
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau. :beer:
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau. :beer:
oops dekui kad pataisei, suklydau
User
2012-01-12 19:01
2012-01-12
18:29 wrote:
kur kas geresnis variantas 735, kuro sanaudos tokios pacios kaip 2.8 tie patys 6 kausai tai islaikymas panasus, o vaziavimas tikrai skiriasi, tik tiek kad draudimas brangesnis, taigi jei v6 tai tik 3.5
2012-01-12
18:38 wrote:
735 bmw buna su v6 avrikleis?? :shocking::shocking::shocking::shocking::shocking::shocking:
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau. :beer:
kiek zinau ant 'bumeriu' buna v8 ir dar ant senesniu bmw tai vienoi eilei o ne v6 buna , bet kiek as zinau. :beer:
2012-01-12
18:51 wrote:
oops:) dekui kad pataisei, suklydau:)
ner uz ka svarbu nezinanciu neklaidinti, po to sakys "pas mane BMW v6" gerai sukasi
User
2012-01-12 21:15
Na zinoma kad pats esu turejas bmw bet nebuvau susidures su 7 klases uztat ir duomiuosi ka atkreip demesi kokios dazniausei pas ju bedos buna, as teesu is bmw turejai tai butu 318 525 320.va cea tie paprastesni modeliukai o db noreciau kasko solidesnio ir galingesnio tai vat labai man idomu hebryte i ka labiausei reikia ir atkreipt demesi perkant si grazuoli?
User
2012-02-10 21:16
v8 formos variklis turi dirbt tolygiai , be jokio pulsavimo ar drebejimo , pripylus pilna stikline degtines padejus ant variklio turi neizsilieti nei lasiukas ziurek deze ar nedauzo begiu , vairo kolonele , ar gerai sukinasi vairas, ar tepalai nekapsi pro tarpines , ir aisku daznai buna galvos perkaitintos , temperatura rodo norma , o gali but kad viena puse nebegyvva, tai pazek viena puse nesyla o kita syla . tada reiskias variklio naujo praso pardavejo automobilis.elekra daznai buna gera , mazai kas turi problemu , nusipirkes vazinek ir ipiles nemaziau 20l nes pereis greit bako siurbliukas , ir aisku vaziuokle ziurek amortikus nes tokioj karvej nepajusi kol neissibegesi iki 150 arba zvirkelio keliais nepavaziuosi .
User
2012-02-11 18:05
2012-02-10
21:16 wrote:
v8 formos variklis turi dirbt tolygiai , be jokio pulsavimo ar drebejimo , pripylus pilna stikline degtines padejus ant variklio turi neizsilieti nei lasiukas ;) ziurek deze ar nedauzo begiu , vairo kolonele , ar gerai sukinasi vairas, ar tepalai nekapsi pro tarpines , ir aisku daznai buna galvos perkaitintos , temperatura rodo norma , o gali but kad viena puse nebegyvva, tai pazek viena puse nesyla o kita syla . tada reiskias variklio naujo praso pardavejo automobilis.elekra daznai buna gera , mazai kas turi problemu , nusipirkes vazinek ir ipiles nemaziau 20l nes pereis greit bako siurbliukas , ir aisku vaziuokle ziurek amortikus nes tokioj karvej nepajusi kol neissibegesi iki 150 arba zvirkelio keliais nepavaziuosi .
jai siurblis pareidinetu kai butu maziau benzo nei 20lt, gamintojas benzo daciko lempute butu padares, kad uzsidegtu nuo 20l, gryniausia nesamone, kad jai maziau nei 20l siurbliukas pareina, pas ju taip lengvai neperkaitinsi kaip pas senesnius 6cilindru variklius ir seip nieko nereikia noret, gi ne 5m varikliukai stovi, jis jau ne viena 100000km nuvaziaves buna, bet seip su mechanine deze nuostabus dalykas
User
2012-02-11 18:19
Turiu 730 mechana v8 95 na jau puse metu praejo tai kol kas jokiu rimtu problemu nebuvo... na tik amortizatorius keiciau priekkinius.... Variklis papuole neblogas tepalu nedegina... vaziuoju kaip su laivu plaukdamas
User
2012-02-12 19:57
ne tokiai masinai mehanke
User
2012-02-13 15:59
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
kodel netinka mechanine?nezinau automatas tik tinginiam
giedzka
1757 / 0
2012-02-13 16:03
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
You serious?
User
2012-02-13 20:44
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
tai gal nevaziaves su bumeriu 740 automatu. riciaga i sport padeti ir pats gali metyt stumdydamas i prieki ir atgal 7 klase tai tik automatas
giedzka
1757 / 0
2012-02-13 21:45
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
2012-02-13
20:44 wrote:
tai gal nevaziaves su bumeriu 740 automatu. riciaga i sport padeti ir pats gali metyt stumdydamas i prieki ir atgal:smoke: 7 klase tai tik automatas:thumbup:
bet metyti turi paeiliui i zemesne, nepasirinksi ar is 4 i 2 ir pan. nu man asmeniskai auto be sankabos tas pats kaip pana be papu
You serious?
User
2012-02-13 22:08
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
2012-02-13
20:44 wrote:
tai gal nevaziaves su bumeriu 740 automatu. riciaga i sport padeti ir pats gali metyt stumdydamas i prieki ir atgal:smoke: 7 klase tai tik automatas:thumbup:
2012-02-13
21:45 giedzka wrote:
bet metyti turi paeiliui i zemesne, nepasirinksi ar is 4 i 2 ir pan. nu man asmeniskai auto be sankabos tas pats kaip pana be papu :lol::lol:
pasirinksi kaip ir mechankej. kiek bandziau tai 3 saiba dar ima is vietos imetus i 5 pats paskui perjungia zemesne
User
2012-02-14 09:27
2012-02-13
20:44 wrote:
tai gal nevaziaves su bumeriu 740 automatu. riciaga i sport padeti ir pats gali metyt stumdydamas i prieki ir atgal:smoke: 7 klase tai tik automatas:thumbup:
2012-02-13
21:45 giedzka wrote:
bet metyti turi paeiliui i zemesne, nepasirinksi ar is 4 i 2 ir pan. nu man asmeniskai auto be sankabos tas pats kaip pana be papu :lol::lol:
2012-02-13
22:08 wrote:
pasirinksi kaip ir mechankej. kiek bandziau tai 3 saiba dar ima is vietos :D imetus i 5 pats paskui perjungia zemesne:D
na bet zinai, vistiek yra kaskoks velavimo laikas pas automatine, su mechanine gali greiciau sumetit pavaras ir tikrai manau, kad su mechanine padarytum automata
User
2012-02-14 09:38
2012-02-13
21:45 giedzka wrote:
bet metyti turi paeiliui i zemesne, nepasirinksi ar is 4 i 2 ir pan. nu man asmeniskai auto be sankabos tas pats kaip pana be papu :lol::lol:
2012-02-13
22:08 wrote:
pasirinksi kaip ir mechankej. kiek bandziau tai 3 saiba dar ima is vietos :D imetus i 5 pats paskui perjungia zemesne:D
2012-02-14
09:27 wrote:
na bet zinai, vistiek yra kaskoks velavimo laikas pas automatine, su mechanine gali greiciau sumetit pavaras ir tikrai manau, kad su mechanine padarytum automata :)
Tai beabejo automata , mechanika padetu su mechanika reguliuoji apsukas , o su automatika to nepadarysi , bet 7 - ui bimbalui (mano nuomonė) netinka Mechaninė deže , bet kiekvienas mąsto savaip.
User
2012-02-20 14:33
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
mehanke? tai pirk golf trecia jei neturi uz ka islaikyt kad ekonomika ziuri 5 dar suprantu mehanke bet 7 geda ira meehanke , 740 750 pasimk tai suvarksi su tuo trilitriu bemetydamas tuos begius
User
2012-02-20 15:54
2012-02-13
22:08 wrote:
pasirinksi kaip ir mechankej. kiek bandziau tai 3 saiba dar ima is vietos :D imetus i 5 pats paskui perjungia zemesne:D
2012-02-14
09:27 wrote:
na bet zinai, vistiek yra kaskoks velavimo laikas pas automatine, su mechanine gali greiciau sumetit pavaras ir tikrai manau, kad su mechanine padarytum automata :)
2012-02-14
09:38 wrote:
Tai beabejo automata , mechanika padetu :smartass: su mechanika reguliuoji apsukas , o su automatika to nepadarysi , bet 7 - ui bimbalui (mano nuomonė) netinka Mechaninė deže , bet kiekvienas mąsto savaip. :)
na 7 klasej tai dar klausymas kas ka paimtu jei be asc tai kuria ir automatas padangas gerai
User
2012-02-20 17:52
2012-02-12
19:57 wrote:
ne tokiai masinai mehanke ;)
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
2012-02-20
14:33 wrote:
mehanke? :D tai pirk golf trecia jei neturi uz ka islaikyt kad ekonomika ziuri ;) 5 dar suprantu mehanke bet 7 geda ira meehanke , 740 750 pasimk tai suvarksi su tuo trilitriu bemetydamas tuos begius ;)
sako geda 7 su mechanke , negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams
User
2012-02-20 17:56
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
2012-02-20
14:33 wrote:
mehanke? :D tai pirk golf trecia jei neturi uz ka islaikyt kad ekonomika ziuri ;) 5 dar suprantu mehanke bet 7 geda ira meehanke , 740 750 pasimk tai suvarksi su tuo trilitriu bemetydamas tuos begius ;)
2012-02-20
17:52 wrote:
sako geda 7 su mechanke :lol: :lol: :lol:, negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu :lol: zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams :smoke::thumbup:
pilnai pritariu. nesulyginamas vaziavimas. o dezei nieko neatsitiks, ji is gamyklos paskaiciuota tam sukimo momentui.. kaip ir sankaba. yra ir galingesniu varikliu su mechaninem. teko isbandyti GTO su 6.0L varikliu su mechanine.. ir vaziavimas skiriasi kaip diena nuo nakties.
wagen
1829 / 0
2012-02-20 18:17
2012-02-13
16:03 giedzka wrote:
sakyciau priesingai, kaip tik geriau mechanke, ir ekonomijos atzvilgiu ir vaziavimas malonesnis kai gali pilnai isnaudoti arklius taip kaip tu nori, o ne taip kaip nori automatine deze.
2012-02-20
14:33 wrote:
mehanke? :D tai pirk golf trecia jei neturi uz ka islaikyt kad ekonomika ziuri ;) 5 dar suprantu mehanke bet 7 geda ira meehanke , 740 750 pasimk tai suvarksi su tuo trilitriu bemetydamas tuos begius ;)
2012-02-20
17:52 wrote:
sako geda 7 su mechanke :lol: :lol: :lol:, negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu :lol: zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams :smoke::thumbup:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
User
2012-02-20 18:25
na nezinau, vistiek yra kaskoks velavimas, va pries kelias dienas vaziavau su 523 triptroniku, nezinau, nors ir gali metyt pavaras pirmyn stumdidamas, bet vistiek ne taip kaip su mechanine, kaskaip per minkstai su automatu
User
2012-02-20 18:36
2012-02-20
14:33 wrote:
mehanke? :D tai pirk golf trecia jei neturi uz ka islaikyt kad ekonomika ziuri ;) 5 dar suprantu mehanke bet 7 geda ira meehanke , 740 750 pasimk tai suvarksi su tuo trilitriu bemetydamas tuos begius ;)
2012-02-20
17:52 wrote:
sako geda 7 su mechanke :lol: :lol: :lol:, negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu :lol: zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams :smoke::thumbup:
2012-02-20
18:17 wagen wrote:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
User
2012-02-20 18:37
2012-02-20
18:25 wrote:
na nezinau, vistiek yra kaskoks velavimas, va pries kelias dienas vaziavau su 523 triptroniku, nezinau, nors ir gali metyt pavaras pirmyn stumdidamas, bet vistiek ne taip kaip su mechanine, kaskaip per minkstai su automatu
tai aisku, kad yra velavimas.. cia juk ne DSG..
User
2012-02-20 19:55
2012-02-20
17:52 wrote:
sako geda 7 su mechanke :lol: :lol: :lol:, negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu :lol: zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams :smoke::thumbup:
2012-02-20
18:17 wagen wrote:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
2012-02-20
18:36 wrote:
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
tai koks tolkas esant aukstesnem apsukom mest zemesne jei tuoj pat vel mesi didesni begi, mano nuomone tik laiko gaisimas. bent bmw automatas kiek pastebejau greitai veikia.
User
2012-02-20 19:58
2012-02-20
18:17 wagen wrote:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
2012-02-20
18:36 wrote:
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
2012-02-20
19:55 wrote:
tai koks tolkas esant aukstesnem apsukom mest zemesne jei tuoj pat vel mesi didesni begi, mano nuomone tik laiko gaisimas. bent bmw automatas kiek pastebejau greitai veikia.
as nekalbu, apie labai aukstas.. as pastebejau, kad automatai nemeta kartais, kai tu mestum.. laikai gaza - o jis vos begejasi. naujesni isvengia sitos bedos, nes ten saibu 7 kokios arba isvis CVT pavaru deze.
User
2012-02-20 19:59
2012-02-20
18:25 wrote:
na nezinau, vistiek yra kaskoks velavimas, va pries kelias dienas vaziavau su 523 triptroniku, nezinau, nors ir gali metyt pavaras pirmyn stumdidamas, bet vistiek ne taip kaip su mechanine, kaskaip per minkstai su automatu
su tuo sankabos kapojimu nieko neislosi, tik sankaba edi. tik isitikinimas, kad kuo labiau kerta per nugara tai jau valit pas kitus isvis net kapojant pridusta variklis
User
2012-02-20 20:01
2012-02-20
18:36 wrote:
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
2012-02-20
19:55 wrote:
tai koks tolkas esant aukstesnem apsukom mest zemesne jei tuoj pat vel mesi didesni begi, mano nuomone tik laiko gaisimas. bent bmw automatas kiek pastebejau greitai veikia.
2012-02-20
19:58 wrote:
as nekalbu, apie labai aukstas.. as pastebejau, kad automatai nemeta kartais, kai tu mestum.. laikai gaza - o jis vos begejasi. naujesni isvengia sitos bedos, nes ten saibu 7 kokios arba isvis CVT pavaru deze.
kiek vaziavau dar neteko susidurt, kad nuspyrus gaza iki galo nemestu i zemesnes, gal jau pavargus deze pasitaike.
User
2012-02-20 22:06
2012-02-20
19:55 wrote:
tai koks tolkas esant aukstesnem apsukom mest zemesne jei tuoj pat vel mesi didesni begi, mano nuomone tik laiko gaisimas. bent bmw automatas kiek pastebejau greitai veikia.
2012-02-20
19:58 wrote:
as nekalbu, apie labai aukstas.. as pastebejau, kad automatai nemeta kartais, kai tu mestum.. laikai gaza - o jis vos begejasi. naujesni isvengia sitos bedos, nes ten saibu 7 kokios arba isvis CVT pavaru deze.
2012-02-20
20:01 wrote:
kiek vaziavau dar neteko susidurt, kad nuspyrus gaza iki galo nemestu i zemesnes, gal jau pavargus deze pasitaike.
meta zemesne pavara iskart, yra po pedalu tas vadinamas cick down mygtukas pas automatu, bet vistiek mechanine deze yra astresne
wagen
1829 / 0
2012-02-20 22:38
2012-02-20
17:52 wrote:
sako geda 7 su mechanke :lol: :lol: :lol:, negaliu juokas ima, prie ko cia geda, kiek galvoju niekaip nesuprantu :lol: zmogau, pavaziuotum su 740 mechanine ir automatu, net negalvodamas imtum mechanine, su automatu neisnaudosi viso variklio pajegumo, nes kartais juk buna uzeina noras paspausti, pastatyti skersa, nezinau as tik uz mechanine, automatas-tinginiams :smoke::thumbup:
2012-02-20
18:17 wagen wrote:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
2012-02-20
18:36 wrote:
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
tu rimtai?10 procentu praranda?is kur istraukei?o tu nelygink exploreri, visu pirma pas kiekviena gamintoja labai skiriasi automato ir mechanikos dinamika, bet realiai tu to nepajausi, automatai ant senu masinu tai tikrai jauciasi....o paaiskink toki dalyka, sakai jei apsukos aukstos bus tai nemes....o tai koks greitis turi but?pas mane pvz 170 prie 3k apsuku, spaudziu i dugna meta 3, prie 190 pereina ant 4, netikrinau kada ant 5 jungia...tokius vyjebonus nenaudosi kiekviena karta vaziuojant, su automatu irgi reikia moket vaziuot
User
2012-02-20 22:43
2012-02-20
19:58 wrote:
as nekalbu, apie labai aukstas.. as pastebejau, kad automatai nemeta kartais, kai tu mestum.. laikai gaza - o jis vos begejasi. naujesni isvengia sitos bedos, nes ten saibu 7 kokios arba isvis CVT pavaru deze.
2012-02-20
20:01 wrote:
kiek vaziavau dar neteko susidurt, kad nuspyrus gaza iki galo nemestu i zemesnes, gal jau pavargus deze pasitaike.
2012-02-20
22:06 wrote:
meta zemesne pavara iskart, yra po pedalu tas vadinamas cick down mygtukas pas automatu, bet vistiek mechanine deze yra astresne
kartais tas astrumas kaip tik pablogina reikala, lieki kuryt padangu o automatas nusauna i prieki
User
2012-02-20 22:59
2012-02-20
20:01 wrote:
kiek vaziavau dar neteko susidurt, kad nuspyrus gaza iki galo nemestu i zemesnes, gal jau pavargus deze pasitaike.
2012-02-20
22:06 wrote:
meta zemesne pavara iskart, yra po pedalu tas vadinamas cick down mygtukas pas automatu, bet vistiek mechanine deze yra astresne
2012-02-20
22:43 wrote:
kartais tas astrumas kaip tik pablogina reikala, lieki kuryt padangu o automatas nusauna i prieki:D
taip buna, jai nemoki elgtis su sankaba ir galvoji, jog gazas dugnas geriausia iseitis jai pazysti savo auto ir ji tau yra ne vien tik transporto priemone nuvygt is tasko a y taska b, taip tikrai nebus ir mokesi su ja elgtis taip, kad ji parodytu viska ka gali
User
2012-02-21 06:05
2012-02-20
18:17 wagen wrote:
toks jausmas, kad su automatu nesi vaziaves...ar labai bijai i dugna akseleratoriu spaust...vaziuojant su automatu i dugna paspaudus net negalvodamas meta zemesne pavara..galiu klysti, siaip su a8 vazineju, noredamas skersai pastatyt labai ir stengtis nereikia, ar i mechanini rezima perjunginet, kuo puikiausiai and "D" rezimo paiso..100 vaziuojant, i dugna paspaudus nuo 5 i 2 begi meta, net nieko negalvoja
2012-02-20
18:36 wrote:
nepamirsk, kad hidrokompresoriui variklis praranda ~10% sukimo momento. ir su begiu metimu i zemesni nevisai teisus, nes jei apsukos bus kiek aukstesnes jis niekur nemes.. ne viena vairaves. nesakau, traukos atrodo normaliai, bet pabandyk pavaziuoti su tuo paciu varikiu, ta pacia masina su automatu ir mechanine - skiriasi kaip diena nuo nakties. as esu exploreri vairaves 4.0L ir su tuo ir su tuo, tai nealyginamas skirtumas. taip pat infinity G37 S.. net neverta kalbeti su kuriuo patogiau skersa statyti.. su mechanine turi daug daugiau kontroles slysdamas..gali ismesti sankaba bet kada.. aisku jei tu skersa statai tik kokioj maximos aikstelej, tai nebutina kontrole..
2012-02-20
22:38 wagen wrote:
tu rimtai?10 procentu praranda?is kur istraukei?o tu nelygink exploreri, visu pirma pas kiekviena gamintoja labai skiriasi automato ir mechanikos dinamika, bet realiai tu to nepajausi, automatai ant senu masinu tai tikrai jauciasi....o paaiskink toki dalyka, sakai jei apsukos aukstos bus tai nemes....o tai koks greitis turi but?pas mane pvz 170 prie 3k apsuku, spaudziu i dugna meta 3, prie 190 pereina ant 4, netikrinau kada ant 5 jungia...tokius vyjebonus nenaudosi kiekviena karta vaziuojant, su automatu irgi reikia moket vaziuot
is kur istraukiau? is hidrokompresoriaus veikimo principo. 100% hidrokompresoriui paciam pasiekti yra neimanoma, ypac keliant apsukas nuo laisvu.. po to, kai uzsirakina "sankaba" tai taip, buna 100%, bet ji nebuna uzrakinta visa laika.
su automatu vaziuoti nereikia moketi.. reikia tik galingesnio variklio
ko nepajausiu? skirtumo tarp mechanines ir automato? jau tik nepasakok pasaku.. as labai daug masinu vairaves ir galiu drasiai sakyti, kad skirtumas labai didelis mechanikos ir automato.. aisku yra tokiu, kurie geriau tvarkosi su saibu jungimais ir maloniau vaziuoja, bet traukos atzvilgiu su identiskais varikliais identisko masinos mechanika daug geriau jauciasi. velgi tas pats Infinity G37.. is vietos daug geriau lupa.. toliau panasiai abu.
kalabant apie limuzinus ir SUV su galingais varikliais, tai as nematau kam jiem reiketu mechanines dezes.. varikliai pakankamai galingi, kad galima butu neatsizvelgti i sukimo momento praradima ir jie visi vaziuoja pakankamai zvaliai. kalbant apie ne tokias galingas, kaip pvz Scion tC su 2.4L varikliu (irgi esu ir auto ir stick'a isbandes), tai mechanine jam daug daugiau "sportiskumo" prideda.. su automatu dinamika jo tokia kaip kokio Camry..
ir cia ne vieno mano tokios kalbos ir nuomone. nemazai bandymu atlikta traukos atzvilgiu. gerai metantis saibas vairuotojas visada aplenkia automata. vienintele isimtis, kiek man teko girdeti yra pusiau automatines dezes.. t.y. mechanine pavaru deze dvieju sankabu, kontroliuojamu kompiuterio - kaip, kad DSG.
su automatu vaziuoti nereikia moketi.. reikia tik galingesnio variklio
ko nepajausiu? skirtumo tarp mechanines ir automato? jau tik nepasakok pasaku.. as labai daug masinu vairaves ir galiu drasiai sakyti, kad skirtumas labai didelis mechanikos ir automato.. aisku yra tokiu, kurie geriau tvarkosi su saibu jungimais ir maloniau vaziuoja, bet traukos atzvilgiu su identiskais varikliais identisko masinos mechanika daug geriau jauciasi. velgi tas pats Infinity G37.. is vietos daug geriau lupa.. toliau panasiai abu.
kalabant apie limuzinus ir SUV su galingais varikliais, tai as nematau kam jiem reiketu mechanines dezes.. varikliai pakankamai galingi, kad galima butu neatsizvelgti i sukimo momento praradima ir jie visi vaziuoja pakankamai zvaliai. kalbant apie ne tokias galingas, kaip pvz Scion tC su 2.4L varikliu (irgi esu ir auto ir stick'a isbandes), tai mechanine jam daug daugiau "sportiskumo" prideda.. su automatu dinamika jo tokia kaip kokio Camry..
ir cia ne vieno mano tokios kalbos ir nuomone. nemazai bandymu atlikta traukos atzvilgiu. gerai metantis saibas vairuotojas visada aplenkia automata. vienintele isimtis, kiek man teko girdeti yra pusiau automatines dezes.. t.y. mechanine pavaru deze dvieju sankabu, kontroliuojamu kompiuterio - kaip, kad DSG.
User
2012-02-21 06:07
2012-02-20
19:58 wrote:
as nekalbu, apie labai aukstas.. as pastebejau, kad automatai nemeta kartais, kai tu mestum.. laikai gaza - o jis vos begejasi. naujesni isvengia sitos bedos, nes ten saibu 7 kokios arba isvis CVT pavaru deze.
2012-02-20
20:01 wrote:
kiek vaziavau dar neteko susidurt, kad nuspyrus gaza iki galo nemestu i zemesnes, gal jau pavargus deze pasitaike.
2012-02-20
22:06 wrote:
meta zemesne pavara iskart, yra po pedalu tas vadinamas cick down mygtukas pas automatu, bet vistiek mechanine deze yra astresne
naujesnese nevisada meta.. nera kick down mygtuko. dezes kompas apskaiciuoja pagal apkrova, apsukas ir pedalo padeti ar kickdowninti ar ne.
velgi kalba eina apie 4 - 5 pavaru dezes. kuo daugiau pavaru, tuo mazesnis RPM diapozonas is kurio negali mesti.
velgi kalba eina apie 4 - 5 pavaru dezes. kuo daugiau pavaru, tuo mazesnis RPM diapozonas is kurio negali mesti.
User
2012-02-21 08:57
2012-02-20
22:06 wrote:
meta zemesne pavara iskart, yra po pedalu tas vadinamas cick down mygtukas pas automatu, bet vistiek mechanine deze yra astresne
2012-02-20
22:43 wrote:
kartais tas astrumas kaip tik pablogina reikala, lieki kuryt padangu o automatas nusauna i prieki:D
2012-02-20
22:59 wrote:
taip buna, jai nemoki elgtis su sankaba ir galvoji, jog gazas dugnas geriausia iseitis :smoke: jai pazysti savo auto ir ji tau yra ne vien tik transporto priemone nuvygt is tasko a y taska b, taip tikrai nebus ir mokesi su ja elgtis taip, kad ji parodytu viska ka gali
ziurint kokia kelio danga kartais zmones pervertina tiek save, tiek savo auto bent man visiskai nesirisa 7klase ir mechanine deze. jei taip sportuot nori ir lauzyt ta begiu riciaga tai ne toj klasej sedi
User
2012-02-21 17:17
2012-02-20
22:43 wrote:
kartais tas astrumas kaip tik pablogina reikala, lieki kuryt padangu o automatas nusauna i prieki:D
2012-02-20
22:59 wrote:
taip buna, jai nemoki elgtis su sankaba ir galvoji, jog gazas dugnas geriausia iseitis :smoke: jai pazysti savo auto ir ji tau yra ne vien tik transporto priemone nuvygt is tasko a y taska b, taip tikrai nebus ir mokesi su ja elgtis taip, kad ji parodytu viska ka gali
2012-02-21
08:57 wrote:
ziurint kokia kelio danga kartais zmones pervertina tiek save, tiek savo auto:smoke: bent man visiskai nesirisa 7klase ir mechanine deze. jei taip sportuot nori ir lauzyt ta begiu riciaga tai ne toj klasej sedi:smoke:
kodel mechanine deze butinai sportui?
User
2012-02-21 20:40
2012-02-20
22:59 wrote:
taip buna, jai nemoki elgtis su sankaba ir galvoji, jog gazas dugnas geriausia iseitis :smoke: jai pazysti savo auto ir ji tau yra ne vien tik transporto priemone nuvygt is tasko a y taska b, taip tikrai nebus ir mokesi su ja elgtis taip, kad ji parodytu viska ka gali
2012-02-21
08:57 wrote:
ziurint kokia kelio danga kartais zmones pervertina tiek save, tiek savo auto:smoke: bent man visiskai nesirisa 7klase ir mechanine deze. jei taip sportuot nori ir lauzyt ta begiu riciaga tai ne toj klasej sedi:smoke:
2012-02-21
17:17 wrote:
kodel mechanine deze butinai sportui?
pagal tavo kalbas supratau, kad megsti sportuot su 7klase
User
2012-02-22 11:16
2012-02-21
08:57 wrote:
ziurint kokia kelio danga kartais zmones pervertina tiek save, tiek savo auto:smoke: bent man visiskai nesirisa 7klase ir mechanine deze. jei taip sportuot nori ir lauzyt ta begiu riciaga tai ne toj klasej sedi:smoke:
2012-02-21
17:17 wrote:
kodel mechanine deze butinai sportui?
2012-02-21
20:40 wrote:
pagal tavo kalbas supratau, kad megsti sportuot su 7klase:D
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
wagen
1829 / 0
2012-02-22 11:27
2012-02-21
17:17 wrote:
kodel mechanine deze butinai sportui?
2012-02-21
20:40 wrote:
pagal tavo kalbas supratau, kad megsti sportuot su 7klase:D
2012-02-22
11:16 wrote:
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
User
2012-02-22 17:50
2012-02-21
20:40 wrote:
pagal tavo kalbas supratau, kad megsti sportuot su 7klase:D
2012-02-22
11:16 wrote:
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
2012-02-22
11:27 wagen wrote:
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
cia ne mano vien nuomone, 80proc.bmw gerbeju pvz.740 imtu su mechanine deze galiu garantuot, o tu paaiskink logiskai, kaip tu sakai, kodel 7 klasei netinka mechanine?su automatu niekada neisnaudosi visos variklio galios ir tikrai su automatu nejausi tokio malonumo vaziuot, kaip su mechanine, o dar jai deze automatine sugenda, problemu begale, sumos nerealios, ziema uzklimpsi ir dainuok atsisedes arba gerk alu pusny
wagen
1829 / 0
2012-02-22 18:12
2012-02-22
11:16 wrote:
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
2012-02-22
11:27 wagen wrote:
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
2012-02-22
17:50 wrote:
cia ne mano vien nuomone, 80proc.bmw gerbeju pvz.740 imtu su mechanine deze galiu garantuot, o tu paaiskink logiskai, kaip tu sakai, kodel 7 klasei netinka mechanine?:)su automatu niekada neisnaudosi visos variklio galios ir tikrai su automatu nejausi tokio malonumo vaziuot, kaip su mechanine, o dar jai deze automatine sugenda, problemu begale, sumos nerealios, ziema uzklimpsi ir dainuok atsisedes arba gerk alu pusny :beer:
o pagal tave su mechanine neuzklimpsi?man taip atrodo, kad tu kalbi apie 1, 8 motora....be to su mechanine deze 740 tai cia didele rietenybe, cia panasiai kaip audi s8 su mechanine.....ir dar toks dalykas...nu automatas suges, tai ne problema ir deze surast jei ka...o ka darysi jei mechanine suges?mechanines irgi ne amzinos
wagen
1829 / 0
2012-02-22 18:14
2012-02-22
11:16 wrote:
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
2012-02-22
11:27 wagen wrote:
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
2012-02-22
17:50 wrote:
cia ne mano vien nuomone, 80proc.bmw gerbeju pvz.740 imtu su mechanine deze galiu garantuot, o tu paaiskink logiskai, kaip tu sakai, kodel 7 klasei netinka mechanine?:)su automatu niekada neisnaudosi visos variklio galios ir tikrai su automatu nejausi tokio malonumo vaziuot, kaip su mechanine, o dar jai deze automatine sugenda, problemu begale, sumos nerealios, ziema uzklimpsi ir dainuok atsisedes arba gerk alu pusny :beer:
sakai 80 procentu....is 88 automobiliu 740, kurie parduodami autogide, tik5 yra su mechanine....tai man dabar paaiskink kaip tu tuos 80 procentu priskaiciavai, jei net 6 procentu nesudaro....
User
2012-02-22 19:50
2012-02-22
11:16 wrote:
na, kad apie sporta net neuzsiminiau, ne ta klase sportui, tiesiog patinka automobilija ne vien tik sedet ir stabdi gaza tik spaudinet
2012-02-22
11:27 wagen wrote:
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
2012-02-22
17:50 wrote:
cia ne mano vien nuomone, 80proc.bmw gerbeju pvz.740 imtu su mechanine deze galiu garantuot, o tu paaiskink logiskai, kaip tu sakai, kodel 7 klasei netinka mechanine?:)su automatu niekada neisnaudosi visos variklio galios ir tikrai su automatu nejausi tokio malonumo vaziuot, kaip su mechanine, o dar jai deze automatine sugenda, problemu begale, sumos nerealios, ziema uzklimpsi ir dainuok atsisedes arba gerk alu pusny :beer:
mechanines dezes irgi nesimeto tai turi kaina manau. ziema asc pagerina padeti zenkliai
User
2012-02-22 20:05
2012-02-22
11:27 wagen wrote:
tai tu kita karta ir taip pasakyk, kad cia TAVO nuomuonebet logiskai mastant ne 7 klasei mechanika...aisku su automatu turi but galingas motoras, kitaip jokio malonumo su automatu nera
2012-02-22
17:50 wrote:
cia ne mano vien nuomone, 80proc.bmw gerbeju pvz.740 imtu su mechanine deze galiu garantuot, o tu paaiskink logiskai, kaip tu sakai, kodel 7 klasei netinka mechanine?:)su automatu niekada neisnaudosi visos variklio galios ir tikrai su automatu nejausi tokio malonumo vaziuot, kaip su mechanine, o dar jai deze automatine sugenda, problemu begale, sumos nerealios, ziema uzklimpsi ir dainuok atsisedes arba gerk alu pusny :beer:
2012-02-22
18:14 wagen wrote:
sakai 80 procentu....is 88 automobiliu 740, kurie parduodami autogide, tik5 yra su mechanine....tai man dabar paaiskink kaip tu tuos 80 procentu priskaiciavai, jei net 6 procentu nesudaro....
tu pirma issiskaityk y sakini, kas parasyta, prie ko cia tas autogias?demesio pas tave 0 , as kad didzioji dalis zmoniu, kurie yra bmw fanai, myletojai ir t.t rinktusi mechanine deze, o 740 daviau kaip pavyzdi, o tu iskart kaip koks 18-kinis y autogida ir ziuret, kiek ten 740 ir isvedinet skaicius
Your message |
|