User
User
2012-11-02 20:35
X5 kiek erdvesnis, ML pakaba patvaresne
User
2012-11-03 19:54
teko pavazinet su x5 3.0d 160kw automatu tai visai smagus dzipas. is vietos labai staigus sanaudos pagal kompa 8.8-9ltr vidutines. aisku nera minkstas, bet juk dzipas
User
2012-11-03 20:11
2012-11-02
20:26 wrote:
Po ilgo naudojimo lengvojo automobilio (mercedez-benz S400) pamaniau pirkti dzipa, ieskojau skelbimose, vaiksciojau po auto turgu, i aki krito BMW X5 E53 3.0 D ir Mercedez-Benz ML 230 W163. Vis negaliu apsisprest del pasirinkimo, noreciau isgirst kitu nuomoniu. Kitu argumentus.
as rinkciausi lexus rx
User
2012-11-03 20:11
Arogantisku buduliu triperis x5 o ne dzipas, pirmoj pusni sminga ir deses byra, beje, taspats BMW 5 Xdrive (5kl.bemvas)tik siek-tiek aukstesne prosvaisa ir kebulas skiriasi.
User
2012-11-04 09:51
2012-11-03
20:11 wrote:
Arogantisku buduliu triperis x5 o ne dzipas, pirmoj pusni sminga ir deses byra, beje, taspats BMW 5 Xdrive (5kl.bemvas)tik siek-tiek aukstesne prosvaisa ir kebulas skiriasi.
kazkaip niekas nesiskundzia del deziu sminga i pusni nebent su r20 vasarinem
User
2012-11-04 10:19
2012-11-03
20:11 wrote:
Arogantisku buduliu triperis x5 o ne dzipas, pirmoj pusni sminga ir deses byra, beje, taspats BMW 5 Xdrive (5kl.bemvas)tik siek-tiek aukstesne prosvaisa ir kebulas skiriasi.
2012-11-04
09:51 wrote:
kazkaip niekas nesiskundzia del deziu:D sminga i pusni nebent su r20 vasarinem:D
Nelipa 1-nu ratu ant bortuko kai prisnigta normaliai su gerom zieminem padangom nors tu bizunu gink.Tu man parodyk nors viena buduli kuris skustusi kad nusipirko bloga masina, daugelis nusipirke ML-us ir X5 naktim nagus grauzia kosmarus sapnuoja bet aplinkiniams issisiepia giriasi koks nuostabus mano grazuolis, kaip nieks negenda ir kaip mazai ima kuro.Tiek X5-ti, tiek ML`ai geri kol nepradeda byreti, kai pavazinesi ilgesni laika suprasi, nera prasmes diskutuoti VBS stiliumi.Razdatke Xdrive zymiai silpnesne uz elementarios subaru, mova viena silpniausiu, triptronikas tas pats kaip vw-audi su aliumine priekio sankaba (draivo bugnu) lavonu lavonas po 100k km jau buna mikrotrukimai o padrozus dazniausiai subyra uzkisa visa valdymo bloka luzenos ir chana visa kapitalinis pareina.ML-as dar trapesnis, nes razdatkeje perdavima atlieka silpnute grandine storis sulig dviratines, pagal gamintoja keiciama kas~150k.km.Triptronikas tas pats zf-inis lavonas, kankinasi daugelis tiek su ML-ais, tiek su X5-tais tik garsiai nekalba, naktim i pagalves staugia.Kai susidirsi dar su elektronikos bedom situ modeliu tai isitikinsi koks slamstas.O del vaziavimo staigumo tai visi CR dyzeliai(ir daug mazesnes kubaturos) labai samgiai lupa is vietos.ML-e priekyje erdviau nei X5-tam, taciau ant galiniu sedyniu ankstoka palyginus su x5....An tai pofig negi lysi irodinesi zmogui kai jis pats galva kisa i kilpa del jam viena suprantamu priezasciu.Pilna neuzmusamu, autosporte uzgrudintu 4x4 auto, bet ne, reikia efekto ar dar kazko.
User
2012-11-04 10:30
gerbiamas mb, pasižiūrėk internete rasi vokiečių autobild testą, kai jie ieškojo nusipirkti geros būklės mercedes benz ml. su dyzeliniu varikliu. geros būklės nusipirko tik 13 surastą mašiną.
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
User
2012-11-04 10:56
2012-11-04
10:30 wrote:
gerbiamas mb, pasižiūrėk internete rasi vokiečių autobild testą, kai jie ieškojo nusipirkti geros būklės mercedes benz ml. su dyzeliniu varikliu. geros būklės nusipirko tik 13 surastą mašiną.
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
As pats nesupratau kas darosi, seniau turejau 2004 x5 3, D tai per puse metu tris kartus keiciau nauja akuma, istisai kniso prota elektra, tai vargais negalais issikeiciau i Subaru B9 tribeca kuria iskart nupirko i Rusija
User
2012-11-04 11:26
2012-11-04
10:30 wrote:
gerbiamas mb, pasižiūrėk internete rasi vokiečių autobild testą, kai jie ieškojo nusipirkti geros būklės mercedes benz ml. su dyzeliniu varikliu. geros būklės nusipirko tik 13 surastą mašiną.
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
2012-11-04
10:56 wrote:
As pats nesupratau kas darosi, seniau turejau 2004 x5 3, D tai per puse metu tris kartus keiciau nauja akuma, istisai kniso prota elektra, tai vargais negalais issikeiciau i Subaru B9 tribeca kuria iskart nupirko i Rusija
taip ir buna kai skendusi nusiperki
User
2012-11-04 11:26
2012-11-04
10:30 wrote:
gerbiamas mb, pasižiūrėk internete rasi vokiečių autobild testą, kai jie ieškojo nusipirkti geros būklės mercedes benz ml. su dyzeliniu varikliu. geros būklės nusipirko tik 13 surastą mašiną.
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
2012-11-04
10:56 wrote:
As pats nesupratau kas darosi, seniau turejau 2004 x5 3, D tai per puse metu tris kartus keiciau nauja akuma, istisai kniso prota elektra, tai vargais negalais issikeiciau i Subaru B9 tribeca kuria iskart nupirko i Rusija
nieko tu neturejai dede. gaidi akuma turejei tai ir keitei. ka apie x5 zinau. pazystamas turi 2001 x5 4.4 matoru jau 7 metai eina. varyklis deze jokiu problemu neturejo. keisdavo kaip ir kiekvienai masinai tepalus mzvakes fyltrus ir toliau vaziuoja. is priekines vaziuokles grenatas keite ir dar smulkmenas. is galines girgzdedavo galas tai gumas kazkokes keite.is elektros puses centrynis durniavo. kuro sanaudos aisku dydeles. taiva nieks ten neverke del tu x5.
User
2012-11-04 12:01
2012-11-04
10:30 wrote:
gerbiamas mb, pasižiūrėk internete rasi vokiečių autobild testą, kai jie ieškojo nusipirkti geros būklės mercedes benz ml. su dyzeliniu varikliu. geros būklės nusipirko tik 13 surastą mašiną.
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
x5 bėda yra akumuliatoriai. Pasiklausk servisuose kas remontuoja dyzelinius x5 ir pasakys, kad bėdos su akumais. jie tiesiog miršta. akumai neatlaiko net iki 2 metų. nusėdęs akumas iškarto "pjauna" elektros bloką. nepamirškime, kad jei įmontuota webasto ir ne tik, yra versijų ir su dviem akumuliatoriais. čia jau tragedija!!!
ką galima pagirti pas x5, tai mechaninę dalį. elektronika, patikėk, tikrai nėra stipri pusė. o ir važiuoklė, nu, tik mieste važiuot. nori 4x4 imi range rover, land rover, mitsubishi pajero AR subaru forester
2012-11-04
10:56 wrote:
As pats nesupratau kas darosi, seniau turejau 2004 x5 3, D tai per puse metu tris kartus keiciau nauja akuma, istisai kniso prota elektra, tai vargais negalais issikeiciau i Subaru B9 tribeca kuria iskart nupirko i Rusija
2012-11-04
11:26 wrote:
nieko tu neturejai dede. gaidi akuma turejei tai ir keitei. ka apie x5 zinau. pazystamas turi 2001 x5 4.4 matoru jau 7 metai eina. varyklis deze jokiu problemu neturejo. keisdavo kaip ir kiekvienai masinai tepalus mzvakes fyltrus ir toliau vaziuoja. is priekines vaziuokles grenatas keite ir dar smulkmenas. is galines girgzdedavo galas tai gumas kazkokes keite.is elektros puses centrynis durniavo. kuro sanaudos aisku dydeles. taiva nieks ten neverke del tu x5.
Ir vel viska zinanciu turgaus VBS.Kalbam apie dyzeli siaip jau.Mano kolega ir vienas seniausiu draugu is pacuku prisipirkusiu ml- bei x5-u zioplumo nama pasistate ir dar buta sesei nupirko.Daznai kartu tusinames tai jo telefonas nuo 7 ryto iki 12 nakties lydosi nuo skambuciu.Istisus metus kasdiena tai dezes reikia, tai granatu(beje 3kl Xdrive tokios pat tik masinos mase dvigubai didesne)keturios jei geros naudotos atseina apie 2500 litu)tai bloke mikrotrukimas tai galva trukusi reik galvos, jau nekalbu apie miska sensoriu ir davikliu.Siurbliai 3, 0D parsiduoda iskart vos tik auto ivaziuoja i srota.Zemo slegio atskiras naudotas 1000 litu o auksto slegio visas su el.dalim 2000 litu.Tokia pat sistema - 2 atskiri kuro siurbliai-kaip 2, 5 TDS-e.Automatai irgi iseina kaip kulipkos.von tu paziurek kokie tie x5 uzpis...i musu keliuose daugumas.Gale ratai greiciau ir labiau skeciasi nei 3-5kl sedanu ir universalu nes mase didesne taip ir vazineja buduliai rakem issizerge uzriestom nosim.Pagaliau koks man skirtumas, jei seile varva tai tegu pis...si kai vazinejau su X-trailu 08m 2, 5l benzu tai tycia slidziuose keliuose n kartu meginome kaip jis padaro 4, 4l X-5 nors bemso kataloginis isibegejimas atseit 1, 5s geresnis uz 2, 5benz X-trailo bet Nissano unikalus sukimo momentas apie 300Nm ir jis turi nepakartojama keturiu ratu valdyma analogiska senajam Nissan GTR-4x4.
User
2012-11-04 12:31
jo slidziuose keliuose tik ir bandyti kaip eina. ir dar patyko tas apie kaip telefonas lydosi nuo skambuciu. pasaku senelis-nebudulis.
Your message |
|