Sveiki, aš čia su tokiu klausimu. E53 ramiai važinėjant ne iš šio ne iš to užkaito iki raudonumo ir pradėjo burbuliuoti antifryzas. Atvesinus, užpylus antifryzo mieste važinejant kaip ir viskas tvarkoje, šiltą orą pučia, variklio temperatūra darbine, bet išvažiavus už miesto ir šiektiek spustelėjus sustojus atidarius kapota šlangos šiektiek kietokos, ir antifrizas bakelyje burbuliuoja, variklio temperatūra nekyla virš darbines. Gal kas esat susidūre su tokia bėda ir galit patart kur pradėd galų ieškot? Variklis 4.4 210kw su dujom
User
2019-01-22 12:12
Šaiap blokų ir galvų trūkinėjimas labiau būdingas 2.9 dyzeliams 135kw nes žiauriai plonasieniai varikliai, 150 160 173kw ir 35d retas atbejis.Arba oro kamštis, arba tarpinė , arba varyk pradžiai pas dujininkus gal tie sujaukė aušinimo cirkuliaciją, šlalgus ir reduktorių neteisingai sujungė, ir gaunas kamštis.Manau geriausia nuo to ir pradėti.Dar gali paprašyt kad bmw servise padarytų antifrizo testuką, ar nėra jame išmetimo dujų, pažiūrėk ar neburbuliuoja atsukus išsiplėtimo bakelį arba radijatorių.Jei kas tai pasieksti GALVŲ TARPINĖS ir minsi toliau