User
2013-05-27 13:09
Sveiki forumieciai, noreciau isgirst jusu, specialistu, nuomones apie Bmw e39(525 tds arba 530). Db ji mane domina, ir noreciau nusipirkt auto, tai dairaus i ta E39, vw passat b5, ir audi a4 b5. Taigi kiek girdejau, ir skaiciau kad E39 yra netike, bet kodel?! daznai genda? pvz, dabar turiu Fiat Multipla(nepradekit kritikuot, nes ne apie ja klausiu ) per du metus prie jos vaziuokles nekisau ranku, tik pakeiciau dirzuko itempeja. tai ir noreciau palygint ar BMW labai atsiliktu patvarumu nuo kitu auto?
User
2013-05-27 13:50
Forume yra pilna temų, pasiieškok. Auto gedimai dažniausiai priklauso nuo pačio automobilio stovio ir ridos. Tačiau bet kokiu atveju, b5 passatą ar audinę išlaikyti yra tikrai pigiau, plius ir kuro žymiai mažiau valgo. (Jei dyz. žiūri)
User
2013-05-27 13:56
2013-05-27
13:50 wrote:
Forume yra pilna temų, pasiieškok. Auto gedimai dažniausiai priklauso nuo pačio automobilio stovio ir ridos. Tačiau bet kokiu atveju, b5 passatą ar audinę išlaikyti yra tikrai pigiau, plius ir kuro žymiai mažiau valgo. (Jei dyz. žiūri)
nersiau forume, bet neradau to kas domina. taip, ziuriu dyzeli, del to kuro sanaudos manes nedomina. na bet ka reiskia brangus islaikymas? greit luzta, dalys daug kainuoja? VW ir audi nelabai traukia nes ju kainos uzkeltos, kaip kai kas sake is forumo kad audi ir vw tai tautoveziai, o visos masinos genda.
User
2013-05-27 20:25
geras bmw as irgi tokio ieskau 530d arba 525 141kw tik neuniversalo nes ten ta vaziuokle gale visokios pagalves aukscio reguliatoriai brangus dalykai, ir seip sunki masina.
sieras
224 / 0
2013-05-27 20:34
2013-05-27
20:25 wrote:
geras bmw as irgi tokio ieskau 530d arba 525 141kw tik neuniversalo nes ten ta vaziuokle gale visokios pagalves aukscio reguliatoriai brangus dalykai, ir seip sunki masina.
kas jau toj 530d tokio brangaus? variklis 500lt? turbina 350? deze automatas 1000lt? purkstukai po 100lt? sarnyru restauravimas po 50?????? reik zinot ka kur ir kaip pirkti ir remontuoti! kiekviena diena sis auto tikrai negenda, pats gal 20 tokiu masinu perpardaviau
User
2013-05-27 20:45
2013-05-27
20:25 wrote:
geras bmw as irgi tokio ieskau 530d arba 525 141kw tik neuniversalo nes ten ta vaziuokle gale visokios pagalves aukscio reguliatoriai brangus dalykai, ir seip sunki masina.
2013-05-27
20:34 sieras wrote:
kas jau toj 530d tokio brangaus? variklis 500lt? turbina 350? deze automatas 1000lt? purkstukai po 100lt? sarnyru restauravimas po 50?????? reik zinot ka kur ir kaip pirkti ir remontuoti! kiekviena diena sis auto tikrai negenda, pats gal 20 tokiu masinu perpardaviau
Gerai prasisukai, per diena ne vienas is 20-ties aparatu nesugedo As irgitaip noriu!
User
2013-05-27 21:51
2013-05-27
20:25 wrote:
geras bmw as irgi tokio ieskau 530d arba 525 141kw tik neuniversalo nes ten ta vaziuokle gale visokios pagalves aukscio reguliatoriai brangus dalykai, ir seip sunki masina.
2013-05-27
20:34 sieras wrote:
kas jau toj 530d tokio brangaus? variklis 500lt? turbina 350? deze automatas 1000lt? purkstukai po 100lt? sarnyru restauravimas po 50?????? reik zinot ka kur ir kaip pirkti ir remontuoti! kiekviena diena sis auto tikrai negenda, pats gal 20 tokiu masinu perpardaviau
nera, manau kosmines kainos, o tai e39 vaziuokle nebijo neaksfaltuotu keliu kaip a4 b5?(nezinau ar tiesa)?
sieras
224 / 0
2013-05-27 21:52
2013-05-27
20:25 wrote:
geras bmw as irgi tokio ieskau 530d arba 525 141kw tik neuniversalo nes ten ta vaziuokle gale visokios pagalves aukscio reguliatoriai brangus dalykai, ir seip sunki masina.
2013-05-27
20:34 sieras wrote:
kas jau toj 530d tokio brangaus? variklis 500lt? turbina 350? deze automatas 1000lt? purkstukai po 100lt? sarnyru restauravimas po 50?????? reik zinot ka kur ir kaip pirkti ir remontuoti! kiekviena diena sis auto tikrai negenda, pats gal 20 tokiu masinu perpardaviau
2013-05-27
20:45 wrote:
Gerai prasisukai, per diena ne vienas is 20-ties aparatu nesugedo :shocking::lol:As irgitaip noriu!
retai buna kad per diena iseitu perparduot, nlb jaunimas pas mus pinigu turi
sieras
224 / 0
2013-05-27 21:56
2013-05-27
20:34 sieras wrote:
kas jau toj 530d tokio brangaus? variklis 500lt? turbina 350? deze automatas 1000lt? purkstukai po 100lt? sarnyru restauravimas po 50?????? reik zinot ka kur ir kaip pirkti ir remontuoti! kiekviena diena sis auto tikrai negenda, pats gal 20 tokiu masinu perpardaviau
2013-05-27
20:45 wrote:
Gerai prasisukai, per diena ne vienas is 20-ties aparatu nesugedo :shocking::lol:As irgitaip noriu!
2013-05-27
21:52 sieras wrote:
retai buna kad per diena iseitu perparduot, nlb jaunimas pas mus pinigu turi :lol:
normaliai laiko ta vaziuokle, ateina masinos po 300-400 tukst ridos tai dar sarnyrai originalus stovi, kas silpniau laiko tai stabilizatoriaus traukes kurios kapeikas kainuoja, dar galinius plaukiojancius sarnyrus nereik apleist, siaip tikrai zjbs auto jei negaila pilt kuro 10-12litru mieste tai pirk nepasigailesi
User
2013-05-28 07:05
2013-05-27
20:45 wrote:
Gerai prasisukai, per diena ne vienas is 20-ties aparatu nesugedo :shocking::lol:As irgitaip noriu!
2013-05-27
21:52 sieras wrote:
retai buna kad per diena iseitu perparduot, nlb jaunimas pas mus pinigu turi :lol:
2013-05-27
21:56 sieras wrote:
normaliai laiko ta vaziuokle, ateina masinos po 300-400 tukst ridos tai dar sarnyrai originalus stovi, kas silpniau laiko tai stabilizatoriaus traukes kurios kapeikas kainuoja, dar galinius plaukiojancius sarnyrus nereik apleist, siaip tikrai zjbs auto :thumbup: jei negaila pilt kuro 10-12litru mieste tai pirk nepasigailesi
o kaip trauka to tds'o? elektronika patvari?
User
2013-05-28 08:37
2013-05-27
21:52 sieras wrote:
retai buna kad per diena iseitu perparduot, nlb jaunimas pas mus pinigu turi :lol:
2013-05-27
21:56 sieras wrote:
normaliai laiko ta vaziuokle, ateina masinos po 300-400 tukst ridos tai dar sarnyrai originalus stovi, kas silpniau laiko tai stabilizatoriaus traukes kurios kapeikas kainuoja, dar galinius plaukiojancius sarnyrus nereik apleist, siaip tikrai zjbs auto :thumbup: jei negaila pilt kuro 10-12litru mieste tai pirk nepasigailesi
2013-05-28
07:05 wrote:
o kaip trauka to tds'o? elektronika patvari?
As tau patarciau pasiskaitinet BMWfan.lt bmwklubas.lt forumus. Ten rasi atsiliepimus zmoniu, kurie turejo sias masinas nepardavimui ir susiradysi nuomone apie ju kokybe Bet jeigu kisene leidzia, jamk 530d, sanaudos praktiskai nesiskiria nuo TDS, traukia skiriasi tikrai, bet 3.0 d variklis ir lepesnis zymiai lyginant su TDS.
Sekmes renkantis
Sekmes renkantis
User
2013-05-28 09:24
2013-05-27
21:56 sieras wrote:
normaliai laiko ta vaziuokle, ateina masinos po 300-400 tukst ridos tai dar sarnyrai originalus stovi, kas silpniau laiko tai stabilizatoriaus traukes kurios kapeikas kainuoja, dar galinius plaukiojancius sarnyrus nereik apleist, siaip tikrai zjbs auto :thumbup: jei negaila pilt kuro 10-12litru mieste tai pirk nepasigailesi
2013-05-28
07:05 wrote:
o kaip trauka to tds'o? elektronika patvari?
2013-05-28
08:37 wrote:
As tau patarciau pasiskaitinet BMWfan.lt bmwklubas.lt forumus. Ten rasi atsiliepimus zmoniu, kurie turejo sias masinas nepardavimui ir susiradysi nuomone apie ju kokybe :beer: Bet jeigu kisene leidzia, jamk 530d, sanaudos praktiskai nesiskiria nuo TDS, traukia skiriasi tikrai, bet 3.0 d variklis ir lepesnis zymiai lyginant su TDS.
Sekmes renkantis :drink:
Sekmes renkantis :drink:
3, 0D net silpniausias pirmas variklis anot bmw gamyklos taupesnis už 2, 5TDS 105kw mieste apie 1-1, 5L.Bet dar taupsnis yra 2, 5D 120kw tas jau atseit telpa i 9L.3, 0 apie 10 o tds-as jei 105kw ne 10-12 o 11-13L mieste.Jei tiket bmw oficialia informacija.Tik as ja netikiu, nes praktikoje visi N25 rimti vairai turejje sias masinas zino kad 3, 0D ryja gerokai daugiau.@ia kalbu apie miesto rezima.O siaip tds-se atskiras el.siurlys zemo slegio yra itin jautrus o kito, po kapotu esancio aukstos slegio siurblio irgi nepavadinciau patvariu.Ypac jo el.dalies, temper.davikliai, plundzeriai ne kasdiena bet kelia rupesciu.Betkuriuo atveju patariu tik 2, 5D 120kw arba 3, 0D visas jo skirtumas nuo TDS 2, 5 tai kubatura ir CommonRail purkstukai su programa ecu jei neklystu
User
2013-05-28 10:23
2013-05-28
07:05 wrote:
o kaip trauka to tds'o? elektronika patvari?
2013-05-28
08:37 wrote:
As tau patarciau pasiskaitinet BMWfan.lt bmwklubas.lt forumus. Ten rasi atsiliepimus zmoniu, kurie turejo sias masinas nepardavimui ir susiradysi nuomone apie ju kokybe :beer: Bet jeigu kisene leidzia, jamk 530d, sanaudos praktiskai nesiskiria nuo TDS, traukia skiriasi tikrai, bet 3.0 d variklis ir lepesnis zymiai lyginant su TDS.
Sekmes renkantis :drink:
Sekmes renkantis :drink:
2013-05-28
09:24 wrote:
3, 0D net silpniausias pirmas variklis anot bmw gamyklos taupesnis už 2, 5TDS 105kw mieste apie 1-1, 5L.Bet dar taupsnis yra 2, 5D 120kw tas jau atseit telpa i 9L.3, 0 apie 10 o tds-as jei 105kw ne 10-12 o 11-13L mieste.Jei tiket bmw oficialia informacija.Tik as ja netikiu, nes praktikoje visi N25 rimti vairai turejje sias masinas zino kad 3, 0D ryja gerokai daugiau.@ia kalbu apie miesto rezima.O siaip tds-se atskiras el.siurlys zemo slegio yra itin jautrus o kito, po kapotu esancio aukstos slegio siurblio irgi nepavadinciau patvariu.Ypac jo el.dalies, temper.davikliai, plundzeriai ne kasdiena bet kelia rupesciu.Betkuriuo atveju patariu tik 2, 5D 120kw arba 3, 0D visas jo skirtumas nuo TDS 2, 5 tai kubatura ir CommonRail purkstukai su programa ecu jei neklystu:thumbup:
tik va kad 2.5D neteko dar reget skelbime, o jau 3.0D ir jau kaina kitokia
User
2013-05-28 10:40
2013-05-28
08:37 wrote:
As tau patarciau pasiskaitinet BMWfan.lt bmwklubas.lt forumus. Ten rasi atsiliepimus zmoniu, kurie turejo sias masinas nepardavimui ir susiradysi nuomone apie ju kokybe :beer: Bet jeigu kisene leidzia, jamk 530d, sanaudos praktiskai nesiskiria nuo TDS, traukia skiriasi tikrai, bet 3.0 d variklis ir lepesnis zymiai lyginant su TDS.
Sekmes renkantis :drink:
Sekmes renkantis :drink:
2013-05-28
09:24 wrote:
3, 0D net silpniausias pirmas variklis anot bmw gamyklos taupesnis už 2, 5TDS 105kw mieste apie 1-1, 5L.Bet dar taupsnis yra 2, 5D 120kw tas jau atseit telpa i 9L.3, 0 apie 10 o tds-as jei 105kw ne 10-12 o 11-13L mieste.Jei tiket bmw oficialia informacija.Tik as ja netikiu, nes praktikoje visi N25 rimti vairai turejje sias masinas zino kad 3, 0D ryja gerokai daugiau.@ia kalbu apie miesto rezima.O siaip tds-se atskiras el.siurlys zemo slegio yra itin jautrus o kito, po kapotu esancio aukstos slegio siurblio irgi nepavadinciau patvariu.Ypac jo el.dalies, temper.davikliai, plundzeriai ne kasdiena bet kelia rupesciu.Betkuriuo atveju patariu tik 2, 5D 120kw arba 3, 0D visas jo skirtumas nuo TDS 2, 5 tai kubatura ir CommonRail purkstukai su programa ecu jei neklystu:thumbup:
2013-05-28
10:23 wrote:
tik va kad 2.5D neteko dar reget skelbime, o jau 3.0D ir jau kaina kitokia :thumbdown:
Taai ta ir yra problema kad geru dyzeliniu auto pasirinkimas prastas o pasiula itin skysta, 2, 5D 120kw eina nuo 2000-09men iki berods 2004m-04men o toliau beveik iki dabar juos daro au kazkelinta generacija vis modifikuojami r cipuojami gaminami net virs 200ag 2, 5d.Skelbimuose buna, tik reikia islaukti, paieskoti per google senu skelbimu arba snai i lenkija, pvz PL Poznanes auto-turgu su autiku nuvaziuosi grisi su bemsu ten 100-tai tukstanciu masinu pasirinkimas.If you dont scare
User
2013-05-28 11:03
2013-05-28
09:24 wrote:
3, 0D net silpniausias pirmas variklis anot bmw gamyklos taupesnis už 2, 5TDS 105kw mieste apie 1-1, 5L.Bet dar taupsnis yra 2, 5D 120kw tas jau atseit telpa i 9L.3, 0 apie 10 o tds-as jei 105kw ne 10-12 o 11-13L mieste.Jei tiket bmw oficialia informacija.Tik as ja netikiu, nes praktikoje visi N25 rimti vairai turejje sias masinas zino kad 3, 0D ryja gerokai daugiau.@ia kalbu apie miesto rezima.O siaip tds-se atskiras el.siurlys zemo slegio yra itin jautrus o kito, po kapotu esancio aukstos slegio siurblio irgi nepavadinciau patvariu.Ypac jo el.dalies, temper.davikliai, plundzeriai ne kasdiena bet kelia rupesciu.Betkuriuo atveju patariu tik 2, 5D 120kw arba 3, 0D visas jo skirtumas nuo TDS 2, 5 tai kubatura ir CommonRail purkstukai su programa ecu jei neklystu:thumbup:
2013-05-28
10:23 wrote:
tik va kad 2.5D neteko dar reget skelbime, o jau 3.0D ir jau kaina kitokia :thumbdown:
2013-05-28
10:40 wrote:
Taai ta ir yra problema kad geru dyzeliniu auto pasirinkimas prastas o pasiula itin skysta, 2, 5D 120kw eina nuo 2000-09men iki berods 2004m-04men o toliau beveik iki dabar juos daro au kazkelinta generacija vis modifikuojami r cipuojami gaminami net virs 200ag 2, 5d.Skelbimuose buna, tik reikia islaukti, paieskoti per google senu skelbimu arba snai i lenkija, pvz PL Poznanes auto-turgu su autiku nuvaziuosi grisi su bemsu ten 100-tai tukstanciu masinu pasirinkimas.If you dont scare:lol:
nu joo, lenkija yra lenkija
User
2014-02-27 12:24
to ovidio
laimes dalykas laimes dalykas jei nupirksi nenujota laikys gerai tik veliau dalys brangokos
geriau 530 ir dujas ypac jei lankai bobuye baltarusijoje ar kaliningrade
laimes dalykas laimes dalykas jei nupirksi nenujota laikys gerai tik veliau dalys brangokos
geriau 530 ir dujas ypac jei lankai bobuye baltarusijoje ar kaliningrade
Your message |
|