User
2014-01-25 16:47
Sveiki visi, Norejau paklausti ir noreciau gauti tik protingus atsakymus.
Ka lengviau islaikyti Bmw 730 E38, 1999/09m. 3.0 Dyzelis Automatas. Ar vis delto Audi A8 D2, 1995/06m. 2.8 Benzinas Mechaninė
Dekuj uz atsakymus is anksto
Ka lengviau islaikyti Bmw 730 E38, 1999/09m. 3.0 Dyzelis Automatas. Ar vis delto Audi A8 D2, 1995/06m. 2.8 Benzinas Mechaninė
Dekuj uz atsakymus is anksto
User
2014-01-25 18:15
3.0d variklis ilgaamzis.. beto pigu ji nusipirkt jai uzlinktu del neprieziuros.. bent variklio prieziura nera brangi.. o kebulas tai na retesnis modelis tai ir dalis sunkiau gaut pigiau.. bet nedauzysi gal.. o audi tai vaziuokle brangiau.. varikliai irgi prieziuros reikalauja.. o jai kazka ten remontuot tai kaina kosmine nes puse masinos isardyt reik.. tai bmw patvariau ir dyzeli gali pilt.. ar duju 20 pilsi i audi.. ar i bmw 10-12l dyzelio.. trasoj 7-8max manau..
User
2014-01-25 18:17
pats su 3.0d vazineju tik e39 tai svoris didelis masinos .. bet traukia puikiai ir variklis tikrai puikus.. remontas tai profilaktiskai dirzai itempejai.. tai 200tkm ramus.. automatas deze laiko puikiai.. apie audi nk gero negaliu pasakyti ;D
User
2014-01-25 18:35
Galiu vieną dalyką pasakyti, gal ir 3.0d geras, bet šiuo atveju gaunas pigiau išlaikymui audi a8(beje jos svoris nedidelis, pilnai aliuminis kebulas, kaip a6 maždaug sveria gal vos daugiau). Nes 3.0d gal ir taupo kura, bet ne pinigus. (Čia mano nuomonė).
User
2014-01-25 18:42
2014-01-25
18:35 wrote:
Galiu vieną dalyką pasakyti, gal ir 3.0d geras, bet šiuo atveju gaunas pigiau išlaikymui audi a8(beje jos svoris nedidelis, pilnai aliuminis kebulas, kaip a6 maždaug sveria gal vos daugiau). Nes 3.0d gal ir taupo kura, bet ne pinigus. :)(Čia mano nuomonė).
Pagrysk kuom audi pigiau ?? kuom bmw brangiau.. praktiskai ant visko audi yra brangiau.. ta galiu garantuoti.. beto aliuminis kebulas nera pliusas. jis oksiduojasi ir yra blogiau negu rudys.. ir ivykio metu remontas nezmoniskas.. tai.. toliau tavo argumentai kodel bmw brangiau islaikyti ?
User
2014-01-25 19:22
2014-01-25
18:15 wrote:
3.0d variklis ilgaamzis.. beto pigu ji nusipirkt jai uzlinktu del neprieziuros.. bent variklio prieziura nera brangi.. o kebulas tai na retesnis modelis tai ir dalis sunkiau gaut pigiau.. bet nedauzysi gal.. o audi tai vaziuokle brangiau.. varikliai irgi prieziuros reikalauja.. o jai kazka ten remontuot tai kaina kosmine nes puse masinos isardyt reik.. tai bmw patvariau ir dyzeli gali pilt.. ar duju 20 pilsi i audi.. ar i bmw 10-12l dyzelio.. trasoj 7-8max manau..
Na draugas turi ir E39 trasoje jis vaziuodamas surija apie 10-12l mieste 18l supila, ir tai automatas, bet as kaip paziurejau kaip jis vazineja tai atsiprasau, as ir ispradziu masciau apie bmw semiora, bet draugas kaip pripasakojo atsoko noras, sako daug ryja detales nezmoniskos kainos. dezes nelaiko, tai net nezinau... Sakyciau gan ekonomiskai vazineju as, bet del detaliu nezinau as... Dar ziurint ant kokios masinos pataikysi ir kaip ja saugojo savininkas. cia dar loterija
User
2014-01-25 19:26
2014-01-25
18:17 wrote:
pats su 3.0d vazineju tik e39 tai svoris didelis masinos .. bet traukia puikiai ir variklis tikrai puikus.. remontas tai profilaktiskai dirzai itempejai.. tai 200tkm ramus.. automatas deze laiko puikiai.. apie audi nk gero negaliu pasakyti ;D
Ir beto as turiu omeni apie E38 o ne E39
User
2014-01-25 19:26
2014-01-25
18:35 wrote:
Galiu vieną dalyką pasakyti, gal ir 3.0d geras, bet šiuo atveju gaunas pigiau išlaikymui audi a8(beje jos svoris nedidelis, pilnai aliuminis kebulas, kaip a6 maždaug sveria gal vos daugiau). Nes 3.0d gal ir taupo kura, bet ne pinigus. :)(Čia mano nuomonė).
2014-01-25
18:42 wrote:
Pagrysk kuom audi pigiau ?? kuom bmw brangiau.. praktiskai ant visko audi yra brangiau.. ta galiu garantuoti.. beto aliuminis kebulas nera pliusas. jis oksiduojasi ir yra blogiau negu rudys.. ir ivykio metu remontas nezmoniskas.. tai.. toliau tavo argumentai kodel bmw brangiau islaikyti ?
dažniausiai normaliam eismo įvyki tai būna jos visos nebepataisomas, nebent kas nori važinet su frankenšteinais vadinamais, iš kelių sudėtom tiesiog dėtalės 3.0d brangiau, sankabos remontas kiek kainuoja ? purkštukai? tai apie tą kalbu, o žmogus juk ir neklausė kas geriau, jai kas geriau sakyčiau 730, bet jai apie pigumą tai tikrai a8. Aliuminė tai nk tokio, palyginus su 730 svorį, kuris žymiai didesnis
User
2014-01-25 22:13
2014-01-25
18:35 wrote:
Galiu vieną dalyką pasakyti, gal ir 3.0d geras, bet šiuo atveju gaunas pigiau išlaikymui audi a8(beje jos svoris nedidelis, pilnai aliuminis kebulas, kaip a6 maždaug sveria gal vos daugiau). Nes 3.0d gal ir taupo kura, bet ne pinigus. :)(Čia mano nuomonė).
2014-01-25
18:42 wrote:
Pagrysk kuom audi pigiau ?? kuom bmw brangiau.. praktiskai ant visko audi yra brangiau.. ta galiu garantuoti.. beto aliuminis kebulas nera pliusas. jis oksiduojasi ir yra blogiau negu rudys.. ir ivykio metu remontas nezmoniskas.. tai.. toliau tavo argumentai kodel bmw brangiau islaikyti ?
2014-01-25
19:26 wrote:
dažniausiai normaliam eismo įvyki tai būna jos visos nebepataisomas, nebent kas nori važinet su frankenšteinais vadinamais, iš kelių sudėtom :D tiesiog dėtalės 3.0d brangiau, sankabos remontas kiek kainuoja ? :D purkštukai? tai apie tą kalbu, o žmogus juk ir neklausė kas geriau, jai kas geriau sakyčiau 730, bet jai apie pigumą tai tikrai a8. Aliuminė tai nk tokio, palyginus su 730 svorį, kuris žymiai didesnis
User
2014-01-26 14:39
2014-01-25
18:15 wrote:
3.0d variklis ilgaamzis.. beto pigu ji nusipirkt jai uzlinktu del neprieziuros.. bent variklio prieziura nera brangi.. o kebulas tai na retesnis modelis tai ir dalis sunkiau gaut pigiau.. bet nedauzysi gal.. o audi tai vaziuokle brangiau.. varikliai irgi prieziuros reikalauja.. o jai kazka ten remontuot tai kaina kosmine nes puse masinos isardyt reik.. tai bmw patvariau ir dyzeli gali pilt.. ar duju 20 pilsi i audi.. ar i bmw 10-12l dyzelio.. trasoj 7-8max manau..
2014-01-25
19:22 wrote:
Na draugas turi ir E39 trasoje jis vaziuodamas surija apie 10-12l mieste 18l supila, ir tai automatas, bet as kaip paziurejau kaip jis vazineja tai atsiprasau, as ir ispradziu masciau apie bmw semiora, bet draugas kaip pripasakojo atsoko noras, sako daug ryja detales nezmoniskos kainos. dezes nelaiko, tai net nezinau... Sakyciau gan ekonomiskai vazineju as, bet del detaliu nezinau as... Dar ziurint ant kokios masinos pataikysi ir kaip ja saugojo savininkas. cia dar loterija
pasiziurek ka reglamentuoja gamintojas kokias kuro sanaudos.. is kur tos 12L - 20l.. cia fantastika.. beto e39 neka lengvesnis uz e38 .. tai kuros sanaudos bus panasios.. bmw purkstukai jau nebe po 1000lt kainuoja.. o po 150-300lt .. ir ju keist kiekviena diena nereikia.. sankabos dezes po 1000lt kainuoja .. audi 2-3kart brangiau.. vaziuokles remontas daznas ir brangesnis.. audi 8sarnyrai.. bmw 4 sarnyrai.. varikli bmw plika 3.0l uz 700 be problemu nusipirksi.. o audiniu tai dar surask ta varikli.. tai ir kaina bus 2000lt pas mane variklis viskas tvarkingas. rukloj paisant saules 13L srebia.. tasoj 7.. mieste 10-11max tai oo vaziuoju tikrai nepencininko rezimu. tik priziuriu masina..
User
2014-01-26 14:45
2014-01-25
18:15 wrote:
3.0d variklis ilgaamzis.. beto pigu ji nusipirkt jai uzlinktu del neprieziuros.. bent variklio prieziura nera brangi.. o kebulas tai na retesnis modelis tai ir dalis sunkiau gaut pigiau.. bet nedauzysi gal.. o audi tai vaziuokle brangiau.. varikliai irgi prieziuros reikalauja.. o jai kazka ten remontuot tai kaina kosmine nes puse masinos isardyt reik.. tai bmw patvariau ir dyzeli gali pilt.. ar duju 20 pilsi i audi.. ar i bmw 10-12l dyzelio.. trasoj 7-8max manau..
2014-01-25
19:22 wrote:
Na draugas turi ir E39 trasoje jis vaziuodamas surija apie 10-12l mieste 18l supila, ir tai automatas, bet as kaip paziurejau kaip jis vazineja tai atsiprasau, as ir ispradziu masciau apie bmw semiora, bet draugas kaip pripasakojo atsoko noras, sako daug ryja detales nezmoniskos kainos. dezes nelaiko, tai net nezinau... Sakyciau gan ekonomiskai vazineju as, bet del detaliu nezinau as... Dar ziurint ant kokios masinos pataikysi ir kaip ja saugojo savininkas. cia dar loterija
2014-01-26
14:39 wrote:
pasiziurek ka reglamentuoja gamintojas kokias kuro sanaudos.. is kur tos 12L - 20l.. cia fantastika.. beto e39 neka lengvesnis uz e38 .. tai kuros sanaudos bus panasios.. bmw purkstukai jau nebe po 1000lt kainuoja.. o po 150-300lt .. ir ju keist kiekviena diena nereikia.. sankabos dezes po 1000lt kainuoja .. audi 2-3kart brangiau.. vaziuokles remontas daznas ir brangesnis.. audi 8sarnyrai.. bmw 4 sarnyrai.. varikli bmw plika 3.0l uz 700 be problemu nusipirksi.. o audiniu tai dar surask ta varikli.. tai ir kaina bus 2000lt :) pas mane variklis viskas tvarkingas. rukloj paisant saules 13L srebia.. tasoj 7.. mieste 10-11max tai oo vaziuoju tikrai nepencininko rezimu. tik priziuriu masina..
Sutinku kad atpigę, bet nereikia pamiršt kad ir ta jusu aliumine važiuoklė jau atpigus, kažkas teigė čia jog 600lt normaliom dalim dar. Ir aš tuo tikiu pilnai, visos dėtalės pinga, nes mašinos tos tai jau senos, po 15 metų.. nėra ko norėt, bet pigiau būtu vien dėlto kad audinė tiesiog pigesne. Aš nekalbu apie gerumą, čia žmogus ir klausė kas pigiau eksploatuojasi
User
2014-01-26 14:55
2014-01-25
19:22 wrote:
Na draugas turi ir E39 trasoje jis vaziuodamas surija apie 10-12l mieste 18l supila, ir tai automatas, bet as kaip paziurejau kaip jis vazineja tai atsiprasau, as ir ispradziu masciau apie bmw semiora, bet draugas kaip pripasakojo atsoko noras, sako daug ryja detales nezmoniskos kainos. dezes nelaiko, tai net nezinau... Sakyciau gan ekonomiskai vazineju as, bet del detaliu nezinau as... Dar ziurint ant kokios masinos pataikysi ir kaip ja saugojo savininkas. cia dar loterija
2014-01-26
14:39 wrote:
pasiziurek ka reglamentuoja gamintojas kokias kuro sanaudos.. is kur tos 12L - 20l.. cia fantastika.. beto e39 neka lengvesnis uz e38 .. tai kuros sanaudos bus panasios.. bmw purkstukai jau nebe po 1000lt kainuoja.. o po 150-300lt .. ir ju keist kiekviena diena nereikia.. sankabos dezes po 1000lt kainuoja .. audi 2-3kart brangiau.. vaziuokles remontas daznas ir brangesnis.. audi 8sarnyrai.. bmw 4 sarnyrai.. varikli bmw plika 3.0l uz 700 be problemu nusipirksi.. o audiniu tai dar surask ta varikli.. tai ir kaina bus 2000lt :) pas mane variklis viskas tvarkingas. rukloj paisant saules 13L srebia.. tasoj 7.. mieste 10-11max tai oo vaziuoju tikrai nepencininko rezimu. tik priziuriu masina..
2014-01-26
14:45 wrote:
Sutinku kad atpigę, bet nereikia pamiršt kad ir ta jusu aliumine važiuoklė jau atpigus, kažkas teigė čia jog 600lt normaliom dalim dar. Ir aš tuo tikiu pilnai, visos dėtalės pinga, nes mašinos tos tai jau senos, po 15 metų.. nėra ko norėt, bet pigiau būtu vien dėlto kad audinė tiesiog pigesne. Aš nekalbu apie gerumą, čia žmogus ir klausė kas pigiau eksploatuojasi
Audines kaina brangesne. aptarnavimas brangesnis.. o vaziuokle restauruojasi ir bmw vaziuokle tikrai patvaresne.. tu tiesiog argumentus tikru pasakyk del ko audine geriau ar pigiau ? nes nera tokiu.. isvis pamirskit tas masinas kur buvo 1990m... dabar viskas ant detaliu uzdirbinejimo ir ant 10metu paskaiciuota kad keistum i nauja.. tai znai.. o bmw tai bent variklis 1000 000km gali vaziuot.. su audine tiek neprasuksi.. ir isvis. svarbiausia kad remontuot yra brangiau... tai nafik ?
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:08
2014-01-26
14:39 wrote:
pasiziurek ka reglamentuoja gamintojas kokias kuro sanaudos.. is kur tos 12L - 20l.. cia fantastika.. beto e39 neka lengvesnis uz e38 .. tai kuros sanaudos bus panasios.. bmw purkstukai jau nebe po 1000lt kainuoja.. o po 150-300lt .. ir ju keist kiekviena diena nereikia.. sankabos dezes po 1000lt kainuoja .. audi 2-3kart brangiau.. vaziuokles remontas daznas ir brangesnis.. audi 8sarnyrai.. bmw 4 sarnyrai.. varikli bmw plika 3.0l uz 700 be problemu nusipirksi.. o audiniu tai dar surask ta varikli.. tai ir kaina bus 2000lt :) pas mane variklis viskas tvarkingas. rukloj paisant saules 13L srebia.. tasoj 7.. mieste 10-11max tai oo vaziuoju tikrai nepencininko rezimu. tik priziuriu masina..
2014-01-26
14:45 wrote:
Sutinku kad atpigę, bet nereikia pamiršt kad ir ta jusu aliumine važiuoklė jau atpigus, kažkas teigė čia jog 600lt normaliom dalim dar. Ir aš tuo tikiu pilnai, visos dėtalės pinga, nes mašinos tos tai jau senos, po 15 metų.. nėra ko norėt, bet pigiau būtu vien dėlto kad audinė tiesiog pigesne. Aš nekalbu apie gerumą, čia žmogus ir klausė kas pigiau eksploatuojasi
2014-01-26
14:55 wrote:
Audines kaina brangesne. aptarnavimas brangesnis.. o vaziuokle restauruojasi ir bmw vaziuokle tikrai patvaresne.. :D tu tiesiog argumentus tikru pasakyk del ko audine geriau ar pigiau ?:D nes nera tokiu.. isvis pamirskit tas masinas kur buvo 1990m... dabar viskas ant detaliu uzdirbinejimo ir ant 10metu paskaiciuota kad keistum i nauja.. tai znai.. o bmw tai bent variklis 1000 000km gali vaziuot.. su audine tiek neprasuksi.. ir isvis. svarbiausia kad remontuot yra brangiau... tai nafik ?
as uz audi a8, turejau abu variantus, audi turi dideli pliusa quatro, del vaziuokles nk ten nepritaupysi su viena ar kita audi priekyj brangesne vaziuokle, bmw galine brangi, kebulas audines geresnes kokybes, bmw jau bus papuvus per apacia ir visus kampus, variklis 3.0d geras, taciau pakankamai brangiai aptarnaujamas, 2.8 audinei per silpnas, pasizymi tepalo rijimu, patarciau imti 4.2, kaip benzas tai kelia maziau bedu negu bmw dyzelis, salono surinkimas audines man labiau patinka, kazkaip viduj jaukiau, mano patarimas audi a8 4.2 su gerom dujom
User
2014-01-26 15:22
2014-01-26
14:45 wrote:
Sutinku kad atpigę, bet nereikia pamiršt kad ir ta jusu aliumine važiuoklė jau atpigus, kažkas teigė čia jog 600lt normaliom dalim dar. Ir aš tuo tikiu pilnai, visos dėtalės pinga, nes mašinos tos tai jau senos, po 15 metų.. nėra ko norėt, bet pigiau būtu vien dėlto kad audinė tiesiog pigesne. Aš nekalbu apie gerumą, čia žmogus ir klausė kas pigiau eksploatuojasi
2014-01-26
14:55 wrote:
Audines kaina brangesne. aptarnavimas brangesnis.. o vaziuokle restauruojasi ir bmw vaziuokle tikrai patvaresne.. :D tu tiesiog argumentus tikru pasakyk del ko audine geriau ar pigiau ?:D nes nera tokiu.. isvis pamirskit tas masinas kur buvo 1990m... dabar viskas ant detaliu uzdirbinejimo ir ant 10metu paskaiciuota kad keistum i nauja.. tai znai.. o bmw tai bent variklis 1000 000km gali vaziuot.. su audine tiek neprasuksi.. ir isvis. svarbiausia kad remontuot yra brangiau... tai nafik ?
2014-01-26
15:08 sieras wrote:
as uz audi a8, turejau abu variantus, audi turi dideli pliusa quatro, del vaziuokles nk ten nepritaupysi su viena ar kita audi priekyj brangesne vaziuokle, bmw galine brangi, kebulas audines geresnes kokybes, bmw jau bus papuvus per apacia ir visus kampus, variklis 3.0d geras, taciau pakankamai brangiai aptarnaujamas, 2.8 audinei per silpnas, pasizymi tepalo rijimu, patarciau imti 4.2, kaip benzas tai kelia maziau bedu negu bmw dyzelis, salono surinkimas audines man labiau patinka, kazkaip viduj jaukiau, mano patarimas audi a8 4.2 su gerom dujom
Apie kebulus jau kalba buvo.. jai audi prades oksiduot tai nebesustabdysi.. baisiau nei rudys.. beto kiekviena masina galima rast be rudziu.. o del bmw variklio aptarnavimo brangumo tai galiu pasakyti nesitikejau kad taip pigu... tepalus keiti kas 15-20tkm.. tepalu neryja jai nesidraskai.. traukia puikiai.. ta audi 2.8 nepavilks to kebuvo.. o jai truksta galios yra 744 ir audines su 4.2 bet velgi audines varikliai vistiek lepesni
User
2014-01-26 15:23
Tik sitam forume audi ir wagen fanu pilna
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:29
2014-01-26
15:23 wrote:
Tik sitam forume audi ir wagen fanu pilna :D
mgarazas nesinervuok tu taip
User
2014-01-26 15:37
2014-01-26
15:23 wrote:
Tik sitam forume audi ir wagen fanu pilna :D
2014-01-26
15:29 sieras wrote:
mgarazas nesinervuok tu taip :beer:
Siandien pyktas as
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:43
2014-01-26
15:23 wrote:
Tik sitam forume audi ir wagen fanu pilna :D
2014-01-26
15:29 sieras wrote:
mgarazas nesinervuok tu taip :beer:
2014-01-26
15:37 wrote:
Siandien pyktas as :D
nu nieko visiem pasitaiko, nesakau kad audi tobulas vezimas, man tik 4x4 patinka ir ne taip atsibodus kaip bmw7, nors pats db turiu 3 bmw e46, e39 ir e60
User
2014-01-26 15:45
2014-01-26
15:29 sieras wrote:
mgarazas nesinervuok tu taip :beer:
2014-01-26
15:37 wrote:
Siandien pyktas as :D
2014-01-26
15:43 sieras wrote:
nu nieko visiem pasitaiko, nesakau kad audi tobulas vezimas, man tik 4x4 patinka ir ne taip atsibodus kaip bmw7, nors pats db turiu 3 bmw e46, e39 ir e60 :beer:
tai e46 330xd pasiimk .. manau labiau dziugins nei audi
User
2014-01-26 15:47
Tiesa sanaknt. jai mane nenervintu priekiniai varomi tai buciau pirkias koki volvo.. kitas variantas del 4x4 tai subaru.. bet velgi dyzeliu galingesniu nera ir jie tik naujasniu metu.. kadangi su galu varomu ir fun ir patogu . tai kodel gi ne bmw.. kadangi pliusu turi daugiau nei betkuris kitas mersai tai labai dideli .. ir rudyja dar baisiau ir siaip remontas kosminis tai vistiem bmw nu ka darysi tes zenitis su BMW
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:47
2014-01-26
15:37 wrote:
Siandien pyktas as :D
2014-01-26
15:43 sieras wrote:
nu nieko visiem pasitaiko, nesakau kad audi tobulas vezimas, man tik 4x4 patinka ir ne taip atsibodus kaip bmw7, nors pats db turiu 3 bmw e46, e39 ir e60 :beer:
2014-01-26
15:45 wrote:
tai e46 330xd pasiimk .. manau labiau dziugins nei audi :D
arba x6
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:49
2014-01-26
15:43 sieras wrote:
nu nieko visiem pasitaiko, nesakau kad audi tobulas vezimas, man tik 4x4 patinka ir ne taip atsibodus kaip bmw7, nors pats db turiu 3 bmw e46, e39 ir e60 :beer:
2014-01-26
15:45 wrote:
tai e46 330xd pasiimk .. manau labiau dziugins nei audi :D
2014-01-26
15:47 sieras wrote:
arba x6 :thumbup: :lol:
as ir paemes e60 3.0d mechanas pasidraskymui, zveris ne masina
User
2014-01-26 15:50
2014-01-26
15:43 sieras wrote:
nu nieko visiem pasitaiko, nesakau kad audi tobulas vezimas, man tik 4x4 patinka ir ne taip atsibodus kaip bmw7, nors pats db turiu 3 bmw e46, e39 ir e60 :beer:
2014-01-26
15:45 wrote:
tai e46 330xd pasiimk .. manau labiau dziugins nei audi :D
2014-01-26
15:47 sieras wrote:
arba x6 :thumbup: :lol:
realiia yra ir 530xd .. bet tai man kazkaip bmw 4x4 nu ne bmw bmw turi but galas varomas ir tiek.. tas 4x4 kad konkurencija daryt didesne tai zn.. 4x4 yra subaru.. ten ir su varikliais nepersilpnais ir su blokiruotem ir t.t.
User
2014-01-26 15:51
2014-01-26
15:45 wrote:
tai e46 330xd pasiimk .. manau labiau dziugins nei audi :D
2014-01-26
15:47 sieras wrote:
arba x6 :thumbup: :lol:
2014-01-26
15:49 sieras wrote:
as ir paemes e60 3.0d mechanas pasidraskymui, zveris ne masina :beer:
pas mane e39 .. pacipuotas automatas.. tai kai tingiu automatu vaziuoja.. kai reikia triptronikas veikia puikiai
sieras
224 / 0
2014-01-26 15:52
2014-01-26
15:47 sieras wrote:
arba x6 :thumbup: :lol:
2014-01-26
15:49 sieras wrote:
as ir paemes e60 3.0d mechanas pasidraskymui, zveris ne masina :beer:
2014-01-26
15:51 wrote:
pas mane e39 .. pacipuotas automatas.. tai kai tingiu automatu vaziuoja.. kai reikia triptronikas veikia puikiai :D
User
2014-01-26 16:02
Keliu gaideliai svaigsta aplink savo bNw lavonus.... is anglu grize, prisipirko bNw kibiru, tai dabar vierhai savo kaimuose, dar ir forume pievas rasineja....
User
2014-01-26 16:25
2014-01-26
16:02 wrote:
Keliu gaideliai svaigsta aplink savo bNw lavonus.... is anglu grize, prisipirko bNw kibiru, tai dabar vierhai savo kaimuose, dar ir forume pievas rasineja....
BMW, o ne bNw
User
2014-01-26 18:14
2014-01-26
14:55 wrote:
Audines kaina brangesne. aptarnavimas brangesnis.. o vaziuokle restauruojasi ir bmw vaziuokle tikrai patvaresne.. :D tu tiesiog argumentus tikru pasakyk del ko audine geriau ar pigiau ?:D nes nera tokiu.. isvis pamirskit tas masinas kur buvo 1990m... dabar viskas ant detaliu uzdirbinejimo ir ant 10metu paskaiciuota kad keistum i nauja.. tai znai.. o bmw tai bent variklis 1000 000km gali vaziuot.. su audine tiek neprasuksi.. ir isvis. svarbiausia kad remontuot yra brangiau... tai nafik ?
2014-01-26
15:08 sieras wrote:
as uz audi a8, turejau abu variantus, audi turi dideli pliusa quatro, del vaziuokles nk ten nepritaupysi su viena ar kita audi priekyj brangesne vaziuokle, bmw galine brangi, kebulas audines geresnes kokybes, bmw jau bus papuvus per apacia ir visus kampus, variklis 3.0d geras, taciau pakankamai brangiai aptarnaujamas, 2.8 audinei per silpnas, pasizymi tepalo rijimu, patarciau imti 4.2, kaip benzas tai kelia maziau bedu negu bmw dyzelis, salono surinkimas audines man labiau patinka, kazkaip viduj jaukiau, mano patarimas audi a8 4.2 su gerom dujom
2014-01-26
15:22 wrote:
Apie kebulus jau kalba buvo.. jai audi prades oksiduot tai nebesustabdysi.. baisiau nei rudys.. beto kiekviena masina galima rast be rudziu.. o del bmw variklio aptarnavimo brangumo tai galiu pasakyti nesitikejau kad taip pigu... tepalus keiti kas 15-20tkm.. tepalu neryja jai nesidraskai.. traukia puikiai.. ta audi 2.8 nepavilks to kebuvo.. o jai truksta galios yra 744 ir audines su 4.2 bet velgi audines varikliai vistiek lepesni :D
dyzelis vistiek eksploatacija bus brangesnė nei būtent 2.8 motoro sakyk ką tu nori nes jai žmogus galvoja kas pigiau jis tikrai nepermokės pirkdamas bmw (suprask kad visokių jų buklių būna) o kad nepavilks tai 730d dar sunkiau būtu pavilkt , nes audi svers kokį 1500-1600 kg, beje kw dar net ir daugiau. Kad oksiduotusi jos kebulas nesu mates tokiu priciudu nebent tu matei tada gal. bet as netikiu. O del pavilkimo tai galima ir teoriskai ir praktiskai irodyt kad vistiek 2.8 geriau pavilks nei tas 3.0d. Nes ir gamintojas teigia jog net 1s skyriasi, audi naudai aisku. pats irgi vairuoju dyzeli bet as uz realybe kuri sikart nera bmw naudai
User
2014-01-26 18:45
Na ka vyrai ;D pasijemiau visdelto E65 3, 6l benzas automatas. ziuresim kaip rieda, skaiciau sitoje temoje ejo kalba apie piguma masinu? as apie tai neklausiau. as klausiau ka pigiau islaikyti o ne ar audine ar bmw pigesnis ziuresim kaip reida 3, 6variklis 200kw manau turetu patysti
User
2014-01-26 19:02
2014-01-26
18:45 wrote:
Na ka vyrai ;D pasijemiau visdelto E65 3, 6l benzas automatas. ziuresim kaip rieda, skaiciau sitoje temoje ejo kalba apie piguma masinu? as apie tai neklausiau. as klausiau ka pigiau islaikyti o ne ar audine ar bmw pigesnis :) ziuresim kaip reida 3, 6variklis 200kw manau turetu patysti :)
galejai ir su 3.5d pasiimt.. ten tik 210kw ir daug daug NM realiai taspats 3.0l dyzelis kuris eina nuo 98m tik kad 2 turbinos ir nezymus kiti skirtumai
User
2014-01-26 19:03
2014-01-26
15:08 sieras wrote:
as uz audi a8, turejau abu variantus, audi turi dideli pliusa quatro, del vaziuokles nk ten nepritaupysi su viena ar kita audi priekyj brangesne vaziuokle, bmw galine brangi, kebulas audines geresnes kokybes, bmw jau bus papuvus per apacia ir visus kampus, variklis 3.0d geras, taciau pakankamai brangiai aptarnaujamas, 2.8 audinei per silpnas, pasizymi tepalo rijimu, patarciau imti 4.2, kaip benzas tai kelia maziau bedu negu bmw dyzelis, salono surinkimas audines man labiau patinka, kazkaip viduj jaukiau, mano patarimas audi a8 4.2 su gerom dujom
2014-01-26
15:22 wrote:
Apie kebulus jau kalba buvo.. jai audi prades oksiduot tai nebesustabdysi.. baisiau nei rudys.. beto kiekviena masina galima rast be rudziu.. o del bmw variklio aptarnavimo brangumo tai galiu pasakyti nesitikejau kad taip pigu... tepalus keiti kas 15-20tkm.. tepalu neryja jai nesidraskai.. traukia puikiai.. ta audi 2.8 nepavilks to kebuvo.. o jai truksta galios yra 744 ir audines su 4.2 bet velgi audines varikliai vistiek lepesni :D
2014-01-26
18:14 wrote:
dyzelis vistiek eksploatacija bus brangesnė nei būtent 2.8 motoro sakyk ką tu nori :D nes jai žmogus galvoja kas pigiau jis tikrai nepermokės pirkdamas bmw (suprask kad visokių jų buklių būna) o kad nepavilks tai 730d dar sunkiau būtu pavilkt , nes audi svers kokį 1500-1600 kg, beje kw dar net ir daugiau. Kad oksiduotusi jos kebulas nesu mates tokiu priciudu nebent tu matei tada gal. bet as netikiu. O del pavilkimo tai galima ir teoriskai ir praktiskai irodyt kad vistiek 2.8 geriau pavilks nei tas 3.0d. Nes ir gamintojas teigia jog net 1s skyriasi, audi naudai aisku. pats irgi vairuoju dyzeli bet as uz realybe kuri sikart nera bmw naudai
kodel bmw 3.0 dyzelio islaikymas yra brangiau ?? kur ten brangu ?? ka jam reik daryt pilt dyzeli ? aidiniu visi varikliai lepus tai zn.. o bmw 3.0 be problemu is 135kw 160kw pasidaro.. kaip ir pas mane pagal dokus 142kw.. o dabar 160.. ir skirtumas didziulis o srebe tapati
User
2014-01-26 19:07
2014-01-26
18:45 wrote:
Na ka vyrai ;D pasijemiau visdelto E65 3, 6l benzas automatas. ziuresim kaip rieda, skaiciau sitoje temoje ejo kalba apie piguma masinu? as apie tai neklausiau. as klausiau ka pigiau islaikyti o ne ar audine ar bmw pigesnis :) ziuresim kaip reida 3, 6variklis 200kw manau turetu patysti :)
2014-01-26
19:02 wrote:
galejai ir su 3.5d pasiimt.. ten tik 210kw ir daug daug NM :D realiai taspats 3.0l dyzelis kuris eina nuo 98m tik kad 2 turbinos ir nezymus kiti skirtumai :)
nesuprantu kam tu kisi zmogui dyzely , jis ne del taupumo ir degalu sunaudojimo klausia o apie islaikyma , o benzinas visada bus pigiau islaikyt
User
2014-01-26 19:09
2014-01-26
18:45 wrote:
Na ka vyrai ;D pasijemiau visdelto E65 3, 6l benzas automatas. ziuresim kaip rieda, skaiciau sitoje temoje ejo kalba apie piguma masinu? as apie tai neklausiau. as klausiau ka pigiau islaikyti o ne ar audine ar bmw pigesnis :) ziuresim kaip reida 3, 6variklis 200kw manau turetu patysti :)
2014-01-26
19:02 wrote:
galejai ir su 3.5d pasiimt.. ten tik 210kw ir daug daug NM :D realiai taspats 3.0l dyzelis kuris eina nuo 98m tik kad 2 turbinos ir nezymus kiti skirtumai :)
2014-01-26
19:07 wrote:
nesuprantu kam tu kisi zmogui dyzely , jis ne del taupumo ir degalu sunaudojimo klausia o apie islaikyma , o benzinas visada bus pigiau islaikyt
ir be jokiu abejoniu bmw o ne audi nors as pats gyvenime jai tektu rinktis tarp siu auto imciau tik audi ir 4, 2 b, duj, arba 3, 3 dyzel
User
2014-01-26 19:21
2014-01-26
19:02 wrote:
galejai ir su 3.5d pasiimt.. ten tik 210kw ir daug daug NM :D realiai taspats 3.0l dyzelis kuris eina nuo 98m tik kad 2 turbinos ir nezymus kiti skirtumai :)
2014-01-26
19:07 wrote:
nesuprantu kam tu kisi zmogui dyzely , jis ne del taupumo ir degalu sunaudojimo klausia o apie islaikyma , o benzinas visada bus pigiau islaikyt
2014-01-26
19:09 wrote:
ir be jokiu abejoniu bmw o ne audi nors as pats gyvenime jai tektu rinktis tarp siu auto imciau tik audi ir 4, 2 b, duj, arba 3, 3 dyzel
wagenu auka
as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw..
as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw..
maumas
7658 / 0
2014-01-26 19:25
2014-01-26
19:07 wrote:
nesuprantu kam tu kisi zmogui dyzely , jis ne del taupumo ir degalu sunaudojimo klausia o apie islaikyma , o benzinas visada bus pigiau islaikyt
2014-01-26
19:09 wrote:
ir be jokiu abejoniu bmw o ne audi nors as pats gyvenime jai tektu rinktis tarp siu auto imciau tik audi ir 4, 2 b, duj, arba 3, 3 dyzel
2014-01-26
19:21 wrote:
wagenu auka
:) as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw.. :)
:) as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw.. :)
Ne t5, o t6, ne 2.5, o 2.8Pries reiksdamas nuomone, bent atsiversk skelbimus ar katalogus.Beje, tik automatas, kuris nera be problemu.Skaityti volvo forumuose
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-01-26 19:27
Pagal savo patirti tai.. pigiau islaikyti dyzeli.. benzui.. tai svakes kas 10-20k keist.. laidai.. babina.. tai purkstukas uzsikiso. tai lenda zondas. filtai tiepatys kas ir dyzeliui.. dyzeliui .. pakeiti filtrus tepalus.. ir vaziuoji... vaziuoji.. vel filtra itelapai.. vaziuoji ir vaziuoji.. tai kur brangiau dyzeli islaikyt ?
User
2014-01-26 19:28
2014-01-26
19:09 wrote:
ir be jokiu abejoniu bmw o ne audi nors as pats gyvenime jai tektu rinktis tarp siu auto imciau tik audi ir 4, 2 b, duj, arba 3, 3 dyzel
2014-01-26
19:21 wrote:
wagenu auka
:) as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw.. :)
:) as tada imciau volvo t5 ar koks ten.. 2.5 turbo.. 200kw.. :)
2014-01-26
19:25 maumas wrote:
Ne t5, o t6, ne 2.5, o 2.8:lol:Pries reiksdamas nuomone, bent atsiversk skelbimus ar katalogus.Beje, tik automatas, kuris nera be problemu.Skaityti volvo forumuose
yra ten daug volvo variantu turbininiu.. net nesigilau dar.. tiesiog jai imt galinga varikli tai turbiini nes ji lengva pacipuot.. ir labai gerai jauciasi trauka
maumas
7658 / 0
2014-01-26 19:34
su tokiu poziuriu reikia turet stora pinigine200kw tik t6 variklis s80 kebule, nu kazkaip kitokiu nesimato.Jei del dyzelio eksploatacijos pigumo, tai nevisada buna kaip sakai.Siaip, tai LT paplites toks masinos "smaugimo" budas, kuri paminejai-"vaziuoji...vaziuoji..."
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-01-26 19:36
2014-01-26
19:34 maumas wrote:
su tokiu poziuriu reikia turet stora pinigine:lol:200kw tik t6 variklis s80 kebule, nu kazkaip kitokiu nesimato.Jei del dyzelio eksploatacijos pigumo, tai nevisada buna kaip sakai.Siaip, tai LT paplites toks masinos "smaugimo" budas, kuri paminejai-"vaziuoji...vaziuoji...":lol:
jo del islaikymo nesigincinam nes visos turi pliusu minusu , viskas priklauso kokia masina nupirksi , kaip priziureta ir tt
User
2014-01-26 19:46
2014-01-26
19:34 maumas wrote:
su tokiu poziuriu reikia turet stora pinigine:lol:200kw tik t6 variklis s80 kebule, nu kazkaip kitokiu nesimato.Jei del dyzelio eksploatacijos pigumo, tai nevisada buna kaip sakai.Siaip, tai LT paplites toks masinos "smaugimo" budas, kuri paminejai-"vaziuoji...vaziuoji...":lol:
2014-01-26
19:36 wrote:
jo del islaikymo nesigincinam nes visos turi pliusu minusu , viskas priklauso kokia masina nupirksi , kaip priziureta ir tt:)
nu kaip cia pasakius.. perki auto ne is salono tai turek suvokima kad reiks ja remontuoti.. tai ir vaziuoji nes laiku ziuri ir tvarkai viska.. as pvz.. i bmw tik suipirkes vandens pompa visus itempejus filtrus tepalus iskart keiciau.. dabar vaziuoju ir nesuku galvos.. o kiti nusiperka nk nekeicia poto verkia oj tas uzlinko oj tas blogai. leva masina.. as sakau leva tarpine tarp vairo ir sedynes.. aisku buna modeliu kur taspacias dalis reik keist kasmet tai ten jau nemasinos... pvz audi
User
2014-01-26 19:54
2014-01-26
19:34 maumas wrote:
su tokiu poziuriu reikia turet stora pinigine:lol:200kw tik t6 variklis s80 kebule, nu kazkaip kitokiu nesimato.Jei del dyzelio eksploatacijos pigumo, tai nevisada buna kaip sakai.Siaip, tai LT paplites toks masinos "smaugimo" budas, kuri paminejai-"vaziuoji...vaziuoji...":lol:
2014-01-26
19:36 wrote:
jo del islaikymo nesigincinam nes visos turi pliusu minusu , viskas priklauso kokia masina nupirksi , kaip priziureta ir tt:)
2014-01-26
19:46 wrote:
nu kaip cia pasakius.. perki auto ne is salono tai turek suvokima kad reiks ja remontuoti.. tai ir vaziuoji nes laiku ziuri ir tvarkai viska.. as pvz.. i bmw tik suipirkes vandens pompa visus itempejus filtrus tepalus iskart keiciau.. dabar vaziuoju ir nesuku galvos.. o kiti nusiperka nk nekeicia poto verkia oj tas uzlinko oj tas blogai. leva masina.. as sakau leva tarpine tarp vairo ir sedynes.. aisku buna modeliu kur taspacias dalis reik keist kasmet tai ten jau nemasinos... pvz audi :D
Nenoriu cia gincytis, bet jau nereikia cia taip varyti ant audi gerai, nes tavo bmw ne ka geresne patikiek nesu audi fanas, bet nereikia cia jos taip isskirti...
User
2014-01-26 20:03
Nes is tavo kalbu as suprantu, kad bmw isvis niekas neluzta, pakeiti viena karta ir vsio visam gyvenimui, patikiek taip nera nesakau, kad tavo lavonas, mldc kad priziuri savo becha, bet pas mus vienodai vaziuoja, kaip audi vw taip ir bmw!
User
2014-01-26 23:24
2014-01-26
18:45 wrote:
Na ka vyrai ;D pasijemiau visdelto E65 3, 6l benzas automatas. ziuresim kaip rieda, skaiciau sitoje temoje ejo kalba apie piguma masinu? as apie tai neklausiau. as klausiau ka pigiau islaikyti o ne ar audine ar bmw pigesnis :) ziuresim kaip reida 3, 6variklis 200kw manau turetu patysti :)
2014-01-26
19:02 wrote:
galejai ir su 3.5d pasiimt.. ten tik 210kw ir daug daug NM :D realiai taspats 3.0l dyzelis kuris eina nuo 98m tik kad 2 turbinos ir nezymus kiti skirtumai :)
2014-01-26
19:07 wrote:
nesuprantu kam tu kisi zmogui dyzely , jis ne del taupumo ir degalu sunaudojimo klausia o apie islaikyma , o benzinas visada bus pigiau islaikyt
tikra tiesa arijandai
User
2014-01-26 23:35
na va vyrai, http://www.autogidas.lt/bmw-730-e38-i-sedanas-1995-0125791498.html apie sita aparata dar noreciau isgirti + ir - aiskiai tik viska
sieras
224 / 0
2014-01-26 23:41
2014-01-26
23:35 wrote:
na va vyrai, http://www.autogidas.lt/bmw-730-e38-i-sedanas-1995-0125791498.html apie sita aparata dar noreciau isgirti + ir - aiskiai tik viska
geras bmw vaziuok paimk kol dar yra, o dar ir mechanke kapeika galesi kur uzgrezt
User
2014-01-26 23:43
2014-01-26
23:35 wrote:
na va vyrai, http://www.autogidas.lt/bmw-730-e38-i-sedanas-1995-0125791498.html apie sita aparata dar noreciau isgirti + ir - aiskiai tik viska
2014-01-26
23:41 sieras wrote:
geras bmw vaziuok paimk kol dar yra, o dar ir mechanke kapeika galesi kur uzgrezt
dar liko 8000 galvoju pasijimti antra ir imesti uz 6000 garazas antras laisvas o man valgyti del to neprasis
User
2014-01-26 23:50
2014-01-26
19:34 maumas wrote:
su tokiu poziuriu reikia turet stora pinigine:lol:200kw tik t6 variklis s80 kebule, nu kazkaip kitokiu nesimato.Jei del dyzelio eksploatacijos pigumo, tai nevisada buna kaip sakai.Siaip, tai LT paplites toks masinos "smaugimo" budas, kuri paminejai-"vaziuoji...vaziuoji...":lol:
2014-01-26
19:36 wrote:
jo del islaikymo nesigincinam nes visos turi pliusu minusu , viskas priklauso kokia masina nupirksi , kaip priziureta ir tt:)
2014-01-26
19:46 wrote:
nu kaip cia pasakius.. perki auto ne is salono tai turek suvokima kad reiks ja remontuoti.. tai ir vaziuoji nes laiku ziuri ir tvarkai viska.. as pvz.. i bmw tik suipirkes vandens pompa visus itempejus filtrus tepalus iskart keiciau.. dabar vaziuoju ir nesuku galvos.. o kiti nusiperka nk nekeicia poto verkia oj tas uzlinko oj tas blogai. leva masina.. as sakau leva tarpine tarp vairo ir sedynes.. aisku buna modeliu kur taspacias dalis reik keist kasmet tai ten jau nemasinos... pvz audi :D
nu tikrai taip nera kad dyzeliui tik tepalus keistum o ir liginti 730d ir 530d everta es su pektuku dar gali but mechanas ir mieste kokiam viliui telpi i 10 litrus o su 7 bmw eina tik automatai ir pvz pas draugeli kuris visa laika teige kad jo bemsas 7 ima tik 10 max 11 litru mieste dbr pardaves auto sako kad realiai ziema net 14 litru isejdavo o taip maziau 12 sunku uvo tilpti o ir ors automobilis buvo tikrai geros bukles ir gerose rankose bet sake remontu irgi buvo sake siurbly reikejo keisti tai man pasake kad suku rasti ji ir kaina jo 3k as siaip nepatikejau kazkaip per daug kainuoja tas siurblys bet ir nezinau ar tiek mokejo ar restauravo , taipogi ir purkstukus du keite nors pilasi is degalines ir dar nemazai smulkiu remontu , siaip sake vazietu toliau bet eksploatacija brangoka jam
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
sieras
224 / 0
2014-01-26 23:59
2014-01-26
23:35 wrote:
na va vyrai, http://www.autogidas.lt/bmw-730-e38-i-sedanas-1995-0125791498.html apie sita aparata dar noreciau isgirti + ir - aiskiai tik viska
2014-01-26
23:41 sieras wrote:
geras bmw vaziuok paimk kol dar yra, o dar ir mechanke kapeika galesi kur uzgrezt
2014-01-26
23:43 wrote:
dar liko 8000 galvoju pasijimti antra ir imesti uz 6000 :D garazas antras laisvas o man valgyti del to neprasis :D
aisku pasiimk biski dar uzdirbsi ziema baiginejas tuo prasides bmw pirkimu karstlige
User
2014-01-27 10:13
2014-01-26
19:36 wrote:
jo del islaikymo nesigincinam nes visos turi pliusu minusu , viskas priklauso kokia masina nupirksi , kaip priziureta ir tt:)
2014-01-26
19:46 wrote:
nu kaip cia pasakius.. perki auto ne is salono tai turek suvokima kad reiks ja remontuoti.. tai ir vaziuoji nes laiku ziuri ir tvarkai viska.. as pvz.. i bmw tik suipirkes vandens pompa visus itempejus filtrus tepalus iskart keiciau.. dabar vaziuoju ir nesuku galvos.. o kiti nusiperka nk nekeicia poto verkia oj tas uzlinko oj tas blogai. leva masina.. as sakau leva tarpine tarp vairo ir sedynes.. aisku buna modeliu kur taspacias dalis reik keist kasmet tai ten jau nemasinos... pvz audi :D
2014-01-26
23:50 wrote:
nu tikrai taip nera kad dyzeliui tik tepalus keistum :D o ir liginti 730d ir 530d everta es su pektuku dar gali but mechanas ir mieste kokiam viliui telpi i 10 litrus o su 7 bmw eina tik automatai ir pvz pas draugeli kuris visa laika teige kad jo bemsas 7 ima tik 10 max 11 litru mieste dbr pardaves auto sako kad realiai ziema net 14 litru isejdavo o taip maziau 12 sunku uvo tilpti o ir ors automobilis buvo tikrai geros bukles ir gerose rankose bet sake remontu irgi buvo sake siurbly reikejo keisti tai man pasake kad suku rasti ji ir kaina jo 3k as siaip nepatikejau kazkaip per daug kainuoja tas siurblys bet ir nezinau ar tiek mokejo ar restauravo , taipogi ir purkstukus du keite nors pilasi is degalines ir dar nemazai smulkiu remontu , siaip sake vazietu toliau bet eksploatacija brangoka jam
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
e38 730d ir e39 530d Svoris praktiskai taspats .. gal 100kg skiriasi.. pas mane irgi automatas mieste 10-11.. kadangi naudoju toki webasto.. kad isedu ryte pries uzkuriant jau siltas variklis.. sutaupo apie 1Lkuro galiu pasakyti.. labai pasijaute.. o uzmiesti 7.. varikli 142kw.. pacipuotas. tai apie 160.. eina tikrai gerai dar neatsibodo trauka.. tai gal ir valgo 12mieste.. ipatingai Vilniuje.. bet pvz del variklio remonto.. tai viskas pakeista kas galejo susideveti per 10metu manau kokius 200k km del tu daliu esu ramus. Kuro siurbliai restauruojasi ir kur kas pigiau .. purkstukai dabar irgi kainos kritusios be problemu gali rast nuo 150-300lt.. o ju keist nereik kasdiena ar kasmet.. aisku ka pili.. kai bruda pili tai nkas nepades..
User
2014-01-27 12:25
2014-01-26
19:46 wrote:
nu kaip cia pasakius.. perki auto ne is salono tai turek suvokima kad reiks ja remontuoti.. tai ir vaziuoji nes laiku ziuri ir tvarkai viska.. as pvz.. i bmw tik suipirkes vandens pompa visus itempejus filtrus tepalus iskart keiciau.. dabar vaziuoju ir nesuku galvos.. o kiti nusiperka nk nekeicia poto verkia oj tas uzlinko oj tas blogai. leva masina.. as sakau leva tarpine tarp vairo ir sedynes.. aisku buna modeliu kur taspacias dalis reik keist kasmet tai ten jau nemasinos... pvz audi :D
2014-01-26
23:50 wrote:
nu tikrai taip nera kad dyzeliui tik tepalus keistum :D o ir liginti 730d ir 530d everta es su pektuku dar gali but mechanas ir mieste kokiam viliui telpi i 10 litrus o su 7 bmw eina tik automatai ir pvz pas draugeli kuris visa laika teige kad jo bemsas 7 ima tik 10 max 11 litru mieste dbr pardaves auto sako kad realiai ziema net 14 litru isejdavo o taip maziau 12 sunku uvo tilpti o ir ors automobilis buvo tikrai geros bukles ir gerose rankose bet sake remontu irgi buvo sake siurbly reikejo keisti tai man pasake kad suku rasti ji ir kaina jo 3k as siaip nepatikejau kazkaip per daug kainuoja tas siurblys bet ir nezinau ar tiek mokejo ar restauravo , taipogi ir purkstukus du keite nors pilasi is degalines ir dar nemazai smulkiu remontu , siaip sake vazietu toliau bet eksploatacija brangoka jam
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
o kas del audi tai esu audi fanas bet taip stumti irgi nedrysciau iekuom tas bmw egeresis uz audi siaip manau vienam lygi yra tos markes ir ju automobiliai tas 2, 8 variklis labai geras ir pigiau butu vazinet su 2, 8 nei su 3, 0d bet ne esme
O apie volvas tai t6 200kw at s80 o t5 2, 3 250ag ant s60 ir v70 ejo 100 renka kazkur 7s bet galia dar galima didint ir siaip yra dar volvo s60r versija su 300ag ir yra awd versijos
2014-01-27
10:13 wrote:
e38 730d ir e39 530d Svoris praktiskai taspats .. gal 100kg skiriasi.. pas mane irgi automatas mieste 10-11.. kadangi naudoju toki webasto.. kad isedu ryte pries uzkuriant jau siltas variklis.. sutaupo apie 1Lkuro galiu pasakyti.. labai pasijaute.. o uzmiesti 7.. varikli 142kw.. pacipuotas. tai apie 160.. eina tikrai gerai dar neatsibodo trauka.. :) tai gal ir valgo 12mieste.. ipatingai Vilniuje.. bet pvz del variklio remonto.. tai viskas pakeista kas galejo susideveti per 10metu manau kokius 200k km del tu daliu esu ramus. Kuro siurbliai restauruojasi ir kur kas pigiau .. purkstukai dabar irgi kainos kritusios be problemu gali rast nuo 150-300lt.. o ju keist nereik kasdiena ar kasmet.. aisku ka pili.. kai bruda pili tai nkas nepades.. :)
tai suprantu kad kaip susitvarkai nereik keist. bet pvž 730d Svoris: 1905 (2365 kg maks)
audi a8 2.8 quattro Svoris: 1580 (2180 kg maks)
530d Svoris: 1650 (2115 kg maks)
Sakyčiau tikrai ne 100kg skyriasi
audi a8 2.8 quattro Svoris: 1580 (2180 kg maks)
530d Svoris: 1650 (2115 kg maks)
Sakyčiau tikrai ne 100kg skyriasi
Your message |
|