eimantazz
64 / 0
2014-08-25 20:35
Taigi atsitiko beda su automatine greicio deze vaziuojant ant D laiko tolygiai apsukas kad perjungtu reikia atleisti gazo pedala arba reikia kelti daugiau nei 2.5k apsuku kame beda gali buti? Auto 97m
User
2014-08-25 21:38
nesupratau. Tai juk automatai ir permeta begius ties kazkur 2500 kas blogai?
User
2014-08-25 21:44
Čia ne bėda, o naturalūs dalykai. Kai automatas susidėvi, jis pradeda ilgiau pavaras laikyt, t.y jis pradeda 'buksuoti' ir tam pačiam greičiui išvystyti variklis turi daugiau kartu apsisukt.
eimantazz
64 / 0
2014-08-25 21:56
Siandien vaziavau su tokia pat masina ir visai kitaip meto begius 2k ir meta kita, o pas mane visai kitaip nemanau kad taip turi buti
User
2014-08-25 22:03
2014-08-25
21:44 wrote:
Čia ne bėda, o naturalūs dalykai. Kai automatas susidėvi, jis pradeda ilgiau pavaras laikyt, t.y jis pradeda 'buksuoti' ir tam pačiam greičiui išvystyti variklis turi daugiau kartu apsisukt.
Na buksavimas tai labai juntamas dalykas o kai perjungia pavaras normaliai ties 2500 ir nk nejauti tai prie ko cia buksavimas? Gal pavaru skaicius skiriasi, gal pati deze tiptronic multitronic ar paprasta ir pan, gal dyzelinis ar benzininis varikliaį skiriasi.
eimantazz
64 / 0
2014-08-25 22:31
Na man geriausia meto kaip buna 3-4k 2k laikosi ir nekrenta atleidinejus pedala gazo tik tada permeta, o turetu pats permetineti kaip sakiau vaziavau du kitu tokiu pat kame beda gali but?
eimantazz
64 / 0
2014-08-26 08:36
Pagelbesite kazkas?
User
2014-08-26 22:22
2014-08-25
21:44 wrote:
Čia ne bėda, o naturalūs dalykai. Kai automatas susidėvi, jis pradeda ilgiau pavaras laikyt, t.y jis pradeda 'buksuoti' ir tam pačiam greičiui išvystyti variklis turi daugiau kartu apsisukt.
2014-08-25
22:03 wrote:
Na buksavimas tai labai juntamas dalykas o kai perjungia pavaras normaliai ties 2500 ir nk nejauti tai prie ko cia buksavimas? Gal pavaru skaicius skiriasi, gal pati deze tiptronic multitronic ar paprasta ir pan, gal dyzelinis ar benzininis varikliaį skiriasi.
Ką tu gali jaust, čia gali tik žinoti, kaip turėtų būti...
Jeigu dėžė pasidevėjus, tai ji bėgius visada mes vėliau (prie aukštesnių sūkių - kas ir yra 'buksavimas') ir nesvarbu kuri pavara, apsukos visada bus aukštesnės, nei identiško auto, prie tokio pat greičio, su tvarkinga dėže.
Jeigu dėžė pasidevėjus, tai ji bėgius visada mes vėliau (prie aukštesnių sūkių - kas ir yra 'buksavimas') ir nesvarbu kuri pavara, apsukos visada bus aukštesnės, nei identiško auto, prie tokio pat greičio, su tvarkinga dėže.
Your message |
|