Bmw 530d nekelia apsuku

Created by User 2015-10-11
2015-10-11 19:16
Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu? aciu.
7658 / 0
2015-10-11 19:32
pre supply?Tai gal yra dar vienas siurblys, taip sakant pirminio padavimo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
9 / 0
2015-10-11 19:40
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
manau atšalus orams kuras patirštėjo ir žemo slėgio kuro siurblys nesukelia reikaimo slėgio. jis randasi po dugnu uždengta plamase po vairuotojo sėdyne.
2015-10-11 20:39
Greiciausiai jis ir bus.Galima prapusti nuemus arba isvalyti, jei nepades galima restauruot.Kai atsala ir jei dar nekokybiskas kuras ar nuo dugno pagauna siuksliu sunkiau siurbia.Bemvam labai lengva ji nuimti, o stai Range Roveriuose kurie su BMW varikliu jis buna kuro bake, ne po masina.Beto ir naujas siais laikais nebrangus.
7658 / 0
2015-10-11 20:51
kas jums cia atsalo?-2?Tai ka darysit kai bus -20?Vasarinis kuras iki -10, atrodo, be vargo turi but.Ateina laikas tiems siurbliams ir keiti ar tvarkai.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-11 21:09
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
2015-10-11 19:40 kausas wrote: manau atšalus orams kuras patirštėjo ir žemo slėgio kuro siurblys nesukelia reikaimo slėgio. jis randasi po dugnu uždengta plamase po vairuotojo sėdyne.
2015-10-11 20:39 wrote: Greiciausiai jis ir bus.Galima prapusti nuemus arba isvalyti, jei nepades galima restauruot.Kai atsala ir jei dar nekokybiskas kuras ar nuo dugno pagauna siuksliu sunkiau siurbia.Bemvam labai lengva ji nuimti, o stai Range Roveriuose kurie su BMW varikliu jis buna kuro bake, ne po masina.Beto ir naujas siais laikais nebrangus.
mirk is juoko, bmw pagul tave nera bake siurblio? ir kiek atsalo 0 c.-2c greiciausiai egr arba turbina
2015-10-11 21:38
Taip svarciau sita varianta, bet as pakeites kuro bako siurbliuka pries 3 menesius, ir pozymiai buvo kad nesikure isvis, tik su 30l saleros uzsikurdavo, kazkur esu girdejas, kad abieju kuro siurbliuku resursas panasus tai, galvoju, gal dabar auksto slegio nuejo nes traukia ir viskas normaliai iki 3 kaip nieko nebuve
7658 / 0
2015-10-11 21:42
2015-10-11 21:38 wrote: Taip svarciau sita varianta, bet as pakeites kuro bako siurbliuka pries 3 menesius, ir pozymiai buvo kad nesikure isvis, tik su 30l saleros uzsikurdavo, kazkur esu girdejas, kad abieju kuro siurbliuku resursas panasus tai, galvoju, gal dabar auksto slegio nuejo nes traukia ir viskas normaliai iki 3 kaip nieko nebuve
keites i ka?Nauja?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-11 21:42
2015-10-11 19:40 kausas wrote: manau atšalus orams kuras patirštėjo ir žemo slėgio kuro siurblys nesukelia reikaimo slėgio. jis randasi po dugnu uždengta plamase po vairuotojo sėdyne.
2015-10-11 20:39 wrote: Greiciausiai jis ir bus.Galima prapusti nuemus arba isvalyti, jei nepades galima restauruot.Kai atsala ir jei dar nekokybiskas kuras ar nuo dugno pagauna siuksliu sunkiau siurbia.Bemvam labai lengva ji nuimti, o stai Range Roveriuose kurie su BMW varikliu jis buna kuro bake, ne po masina.Beto ir naujas siais laikais nebrangus.
2015-10-11 21:09 wrote: mirk is juoko, bmw pagul tave nera bake siurblio? ir kiek atsalo 0 c.-2c greiciausiai egr arba turbina
Egr buvo prijungtas paskui atjungiai nulis sveiku cia grynai bus su kuru kazkas nes sakau dar 2 zmones buvo masinoi pilna bagazine isvis nenoriai apsukas kelia iki tu 3 nedakelia...
2015-10-11 21:42
2015-10-11 21:38 wrote: Taip svarciau sita varianta, bet as pakeites kuro bako siurbliuka pries 3 menesius, ir pozymiai buvo kad nesikure isvis, tik su 30l saleros uzsikurdavo, kazkur esu girdejas, kad abieju kuro siurbliuku resursas panasus tai, galvoju, gal dabar auksto slegio nuejo nes traukia ir viskas normaliai iki 3 kaip nieko nebuve
2015-10-11 21:42 maumas wrote: keites i ka?Nauja?
Keiciau i nauja, aisku ne oem
7658 / 0
2015-10-11 21:47
kuras is kolonkes?Bakas valytas?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-11 21:49
2015-10-11 21:47 maumas wrote: kuras is kolonkes?Bakas valytas?
Visada tik is kolonkes, bakas nevalytas :)
7658 / 0
2015-10-11 21:57
2015-10-11 21:47 maumas wrote: kuras is kolonkes?Bakas valytas?
2015-10-11 21:49 wrote: Visada tik is kolonkes, bakas nevalytas :)
zinau kas tokiu paciu budu ne tik siurblius keite, bet ir purkstukusKol nepaziurejo i baka.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-11 21:58
2015-10-11 21:47 maumas wrote: kuras is kolonkes?Bakas valytas?
2015-10-11 21:49 wrote: Visada tik is kolonkes, bakas nevalytas :)
2015-10-11 21:57 maumas wrote: zinau kas tokiu paciu budu ne tik siurblius keite, bet ir purkstukus:lol:Kol nepaziurejo i baka.
Blemba kazkaip nesinori tiket kad del bako cia man tokie bairiai uzejo po nakties :D
7658 / 0
2015-10-11 22:06
cia ne naktis kaltaSu metais prigaudo varliu ir uznesa paemimo sieteli.Tiek ziniu.Benzams to nebuna, o dyzeliams daznas bajeris.Gali pabandyt prapust oru i bako puseAs kai senai benzininei audei prapuciau, nusigandau kas trasoj gyvenoVaziavo gerai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-12 00:43
2015-10-11 19:40 kausas wrote: manau atšalus orams kuras patirštėjo ir žemo slėgio kuro siurblys nesukelia reikaimo slėgio. jis randasi po dugnu uždengta plamase po vairuotojo sėdyne.
2015-10-11 20:39 wrote: Greiciausiai jis ir bus.Galima prapusti nuemus arba isvalyti, jei nepades galima restauruot.Kai atsala ir jei dar nekokybiskas kuras ar nuo dugno pagauna siuksliu sunkiau siurbia.Bemvam labai lengva ji nuimti, o stai Range Roveriuose kurie su BMW varikliu jis buna kuro bake, ne po masina.Beto ir naujas siais laikais nebrangus.
2015-10-11 21:09 wrote: mirk is juoko, bmw pagul tave nera bake siurblio? ir kiek atsalo 0 c.-2c greiciausiai egr arba turbina
X5 ir kt bmw dyzeliuose siaip apacioj ne bake po masina zemo slegio siurbelius o Range Rover dyzeliuose kuro bake.Auksto slegio siurblys prie variklio.Tai skirtingi dalykai, nepainiokim su tinkleliu kuris bake.Ir su benzais.Teko "reguliuoti"tiek X5-tuose tiek reindzuose .Niekad nebuvo uzsikises tinkliukas.Bet as neteigiu kad jis negali usinesti, gali kodel ne.Man nepasitaike ir tiek.O benzuose tai buvo kelissyk ir tinkliukas buvo uzsikises.
2015-10-12 10:50
2015-10-11 20:39 wrote: Greiciausiai jis ir bus.Galima prapusti nuemus arba isvalyti, jei nepades galima restauruot.Kai atsala ir jei dar nekokybiskas kuras ar nuo dugno pagauna siuksliu sunkiau siurbia.Bemvam labai lengva ji nuimti, o stai Range Roveriuose kurie su BMW varikliu jis buna kuro bake, ne po masina.Beto ir naujas siais laikais nebrangus.
2015-10-11 21:09 wrote: mirk is juoko, bmw pagul tave nera bake siurblio? ir kiek atsalo 0 c.-2c greiciausiai egr arba turbina
2015-10-12 00:43 wrote: X5 ir kt bmw dyzeliuose siaip apacioj ne bake po masina zemo slegio siurbelius o Range Rover dyzeliuose kuro bake.Auksto slegio siurblys prie variklio.Tai skirtingi dalykai, nepainiokim su tinkleliu kuris bake.Ir su benzais.Teko "reguliuoti"tiek X5-tuose tiek reindzuose .Niekad nebuvo uzsikises tinkliukas.Bet as neteigiu kad jis negali usinesti, gali kodel ne.Man nepasitaike ir tiek.O benzuose tai buvo kelissyk ir tinkliukas buvo uzsikises.
Nu nezinau e39 yra vienas kuro siurbliukas zemo slegio kuris paduoda i auksto slegio po vairuotojo sedyne, tai as itariu ta siurbliuka po sedyne bet nesinori pirkt viska is eiles ir keist tai galvoju gal kas esata susidure ir padetumet nustayt :D
2015-10-12 10:50
2015-10-11 21:09 wrote: mirk is juoko, bmw pagul tave nera bake siurblio? ir kiek atsalo 0 c.-2c greiciausiai egr arba turbina
2015-10-12 00:43 wrote: X5 ir kt bmw dyzeliuose siaip apacioj ne bake po masina zemo slegio siurbelius o Range Rover dyzeliuose kuro bake.Auksto slegio siurblys prie variklio.Tai skirtingi dalykai, nepainiokim su tinkleliu kuris bake.Ir su benzais.Teko "reguliuoti"tiek X5-tuose tiek reindzuose .Niekad nebuvo uzsikises tinkliukas.Bet as neteigiu kad jis negali usinesti, gali kodel ne.Man nepasitaike ir tiek.O benzuose tai buvo kelissyk ir tinkliukas buvo uzsikises.
2015-10-12 10:50 wrote: Nu nezinau e39 yra vienas kuro siurbliukas zemo slegio kuris paduoda i auksto slegio po vairuotojo sedyne, tai as itariu ta siurbliuka po sedyne bet nesinori pirkt viska is eiles ir keist tai galvoju gal kas esata susidure ir padetumet nustayt :D
nes jei butu apsineses tas bakas manau ir kurtusi levai o dabar kaip uoga kuriasi
2015-10-12 11:04
2015-10-12 00:43 wrote: X5 ir kt bmw dyzeliuose siaip apacioj ne bake po masina zemo slegio siurbelius o Range Rover dyzeliuose kuro bake.Auksto slegio siurblys prie variklio.Tai skirtingi dalykai, nepainiokim su tinkleliu kuris bake.Ir su benzais.Teko "reguliuoti"tiek X5-tuose tiek reindzuose .Niekad nebuvo uzsikises tinkliukas.Bet as neteigiu kad jis negali usinesti, gali kodel ne.Man nepasitaike ir tiek.O benzuose tai buvo kelissyk ir tinkliukas buvo uzsikises.
2015-10-12 10:50 wrote: Nu nezinau e39 yra vienas kuro siurbliukas zemo slegio kuris paduoda i auksto slegio po vairuotojo sedyne, tai as itariu ta siurbliuka po sedyne bet nesinori pirkt viska is eiles ir keist tai galvoju gal kas esata susidure ir padetumet nustayt :D
2015-10-12 10:50 wrote: nes jei butu apsineses tas bakas manau ir kurtusi levai o dabar kaip uoga kuriasi
Gal su kuro slegiu šiaip kokios kitos bėdos.Slėgio reguliatorius, filtras, bet neatmesk ir to siubliuko.Jo nebutina iskart keisti, pabandyk prapusti su kompresorium, kiek pamenu jiems uzeina kad pradeda pumpuoti ne tik reikiama ta kryptim o pro sonus atga ir tai labai nesunkiai tvarkomas dalykas.Gal but kaip tik tuomet ir kranta slegis.
2015-10-12 11:20
2015-10-12 10:50 wrote: Nu nezinau e39 yra vienas kuro siurbliukas zemo slegio kuris paduoda i auksto slegio po vairuotojo sedyne, tai as itariu ta siurbliuka po sedyne bet nesinori pirkt viska is eiles ir keist tai galvoju gal kas esata susidure ir padetumet nustayt :D
2015-10-12 10:50 wrote: nes jei butu apsineses tas bakas manau ir kurtusi levai o dabar kaip uoga kuriasi
2015-10-12 11:04 wrote: Gal su kuro slegiu šiaip kokios kitos bėdos.Slėgio reguliatorius, filtras, bet neatmesk ir to siubliuko.Jo nebutina iskart keisti, pabandyk prapusti su kompresorium, kiek pamenu jiems uzeina kad pradeda pumpuoti ne tik reikiama ta kryptim o pro sonus atga ir tai labai nesunkiai tvarkomas dalykas.Gal but kaip tik tuomet ir kranta slegis.
o tu gal gali nuvaziuot ir paziuret pas ta zmogu, pabandytum prapust su kompresorium, nustatytum ar neuzeina, kad pradeda pumpuot pro sonus..juk tai nesunkiai tvarkomas dalykas-tavo zodziai kvatrini.nelaikas butu pereit prie darbu, realizuotum savo isminti vietoj to, kad nuolat paistyt niekus?
nuvaryk ir pagelbek zmogui.
2015-10-12 18:34
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
jung prie kompo ir per paprasciausia INPA pamatysi tuos slegius, o tai dabar speliojat
http://i67.fastpic.ru/big/2015/1012/5e/015c0b70a95e.jpg
2015-10-12 19:18
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
2015-10-12 18:34 wrote: jung prie kompo ir per paprasciausia INPA pamatysi tuos slegius, o tai dabar speliojat
http://i67.fastpic.ru/big/2015/1012/5e/015c0b70a95e.jpg
O cia jie turetu tokie buti kaip tu foto numetei :)?, ta prasme parametrai
2015-10-12 20:15
o kuro filtras geras? sakei, kad pries kelius menesius keitei ta siurbliuka, tai klaidas tada istrinei? negalejo likt ta klaida nuo praito karto?
9 / 0
2015-10-12 20:23
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
keisk tu tą siurblį po sėdyne ir viskas bus gerai, nereikės jokių diagnostikų.
2015-10-12 20:31
2015-10-11 19:16 wrote: Sveiki, gal kas esate susidure. Prasidejo is po nakties ryte isidejau i masina pradejau vaziuot ir pastebejau kad nekelia apsuku daugiau nei iki 3000 tada prisikrovus daugiau dar maziau kelti pradejo, pasidariau diagnostika, klaida 1260 pre-supply pressure motoring. Kiek pavyko isiaiskint gali buti auksto kuro slegio siurblys? o gal turit kas kitokiu variantu?:beer: aciu.
2015-10-12 18:34 wrote: jung prie kompo ir per paprasciausia INPA pamatysi tuos slegius, o tai dabar speliojat
http://i67.fastpic.ru/big/2015/1012/5e/015c0b70a95e.jpg
2015-10-12 19:18 wrote: O cia jie turetu tokie buti kaip tu foto numetei :)?, ta prasme parametrai
tokie parametrai railo ir magistralinio ant laisvos eigos skaitomi labai geri
vaziuodamas ziurek ka magistralinis ir railas rodo kai virsyji tuos 3000apsuku
per INPA matysi ir kiek turba pucia (geriausiai su kokia proga irasyk, o paskui galesi analizuot)
cia tau duoda dauguma patarimus E39 530d mate tik is tolo.....
ko cia speliot jei turi kabeliuka ir kompa
magistralinis turi kelt 3, 6-4, 0bar ant laisvu
maziau 3, 5bar - jau prasideda problemos
2015-10-12 21:15
2015-10-12 18:34 wrote: jung prie kompo ir per paprasciausia INPA pamatysi tuos slegius, o tai dabar speliojat
http://i67.fastpic.ru/big/2015/1012/5e/015c0b70a95e.jpg
2015-10-12 19:18 wrote: O cia jie turetu tokie buti kaip tu foto numetei :)?, ta prasme parametrai
2015-10-12 20:31 wrote: tokie parametrai railo ir magistralinio ant laisvos eigos skaitomi labai geri
vaziuodamas ziurek ka magistralinis ir railas rodo kai virsyji tuos 3000apsuku
per INPA matysi ir kiek turba pucia (geriausiai su kokia proga irasyk, o paskui galesi analizuot)
cia tau duoda dauguma patarimus E39 530d mate tik is tolo.....
ko cia speliot jei turi kabeliuka ir kompa
magistralinis turi kelt 3, 6-4, 0bar ant laisvu
maziau 3, 5bar - jau prasideda problemos
Aciu :)))
2015-10-13 18:55
Sveiki dar karteli, Aptikau problema pats, atjungiau kuro slegio davikli ir trauka puiki vel, tai kame reples nenoriu suklyst, tai cia pats daviklis blogas ar imanoma ir kitaip?
2015-10-13 18:57
2015-10-13 18:55 wrote: Sveiki dar karteli, Aptikau problema pats, atjungiau kuro slegio davikli ir trauka puiki vel, tai kame reples nenoriu suklyst, tai cia pats daviklis blogas ar imanoma ir kitaip?
Tas kur yra ant kuro filtro
2015-11-22 17:07
2015-10-13 18:55 wrote: Sveiki dar karteli, Aptikau problema pats, atjungiau kuro slegio davikli ir trauka puiki vel, tai kame reples nenoriu suklyst, tai cia pats daviklis blogas ar imanoma ir kitaip?
Issprendei problema?

Your message