BMW 530d ar Volvo 2.4d ?

Created by User 2013-10-08
2013-10-08 22:21
Sveiki. Planuoju pasikeisti automobili ir planuose stovi bmw 530d 142 kw mechanas, arba volvo s60 , s80 arba v70 su 2.4 120 kw taip pat tik mechanke. Kas turit kokiu patarimu ? Auto bus naudojamas tik ne saltuoju metu, tai yra keliones ir taip toliau. Kuro sanaudos itakos neturi . Galas ar priekis varo - taip pat dzin . Kaip tarnavimas ? GAl kas kokiu protingu minciu , palyginimu ar siaip patarimu turit ?
2013-10-08 22:48
imk v70 su 2.5tdi 103kw senu audi varikliu ir bedu nematysi
2013-10-08 22:49
2013-10-08 22:48 wrote: imk v70 su 2.5tdi 103kw senu audi varikliu ir bedu nematysi
Asmeniskai turejau audi a6 (96m) su 2.5 tdi , o bedu sociai apturejau , tad nesinori, beto norisi galios daugiau .
2013-10-08 22:50
Volvo patvaresne vaziuokle.Kalbam apie abudu geros bukles, abu, kuriu tokios bukles vos imanoma rasti.As asmeniskai tik uz Volvo nes priekis varomas+gerokai aukstesne prosvaisa, o tai labai svarbu Lietuvoje.Beto gali ir AWD pasiziureti.Sistema panasi i VW 4motion.
2013-10-08 22:54
2013-10-08 22:50 wrote: Volvo patvaresne vaziuokle.Kalbam apie abudu geros bukles, abu, kuriu tokios bukles vos imanoma rasti.As asmeniskai tik uz Volvo nes priekis varomas+gerokai aukstesne prosvaisa, o tai labai svarbu Lietuvoje.Beto gali ir AWD pasiziureti.Sistema panasi i VW 4motion.
Priekis ar galas varo nera skirtumo man, ziema nevazynesiu. Turejau pries keleta metu bmw, nepajutau skirtumo nuo priekiu varomu . Bet dekui uz nuomone .
2013-10-08 22:56
nu 530 laiau liginciau su s80 volvo tai bus panasios auto kurios turi ir pliusu ir minusu
taigi d5 mazdaug tas pats kas 3.0d gal truputi silpnesnis bet ne dragam perki masina tai 120kw per akis uztenka
jai tau kelionem tai abu varikliai trasoj nera rykliai ir vaziuosi gan ekonomiskai
volvo pliusai kad geros sedynes kelionese nepavargsti , gera garso izoliacija , puiki garso aparatura , viduj medziagos is gero plastiko ir siaip idomus automobilis ne taip pabodes kaip bmw
bmw tai siaip irgi salonas geras patogu ( gal ne taip kaip volvo bet nedaug prasciau) 3.0d variklis
volvo draudimas kone pusiau pigesnis bus ir dar volvo yra vienas is saugiausiu automobiliu (kartu su saab)
2013-10-08 22:58
nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
2013-10-08 22:59
2013-10-08 22:48 wrote: imk v70 su 2.5tdi 103kw senu audi varikliu ir bedu nematysi
2013-10-08 22:49 wrote: Asmeniskai turejau audi a6 (96m) su 2.5 tdi , o bedu sociai apturejau , tad nesinori, beto norisi galios daugiau .
Kokiu bedu turejai? Nes tai geras ilgaamzis variklis.
2013-10-08 23:00
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
kaip tik nuo 2004 metu su metaliniu dangciu d5 lepesni varikliai ir jau berods nuo 2006 metu idegie ta dpf su kurio irgi buna problemu ne tik volvom o didziausia problema d5 buna del purkstuku jai pila is kanistru jai vazinet normaliai pilt is kolonkes tai ir bedu nebus
2013-10-08 23:01
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
Ta prasme cia tik gandai kad pas volvo yra audi variklis?
2013-10-08 23:02
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
2013-10-08 23:01 wrote: Ta prasme cia tik gandai kad pas volvo yra audi variklis?
ten tik blokas nuo audi o visa kita volvo patis sudejo savo tad kaip ir skirtingi varikliai nes varikjlis ne tik is bloko gi susideda
2013-10-08 23:03
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
2013-10-08 23:01 wrote: Ta prasme cia tik gandai kad pas volvo yra audi variklis?
net nuo 98 metu jau ne tdi o pervadyno i 2.5d
2013-10-08 23:10
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
2013-10-08 23:01 wrote: Ta prasme cia tik gandai kad pas volvo yra audi variklis?
2013-10-08 23:03 wrote: net nuo 98 metu jau ne tdi o pervadyno i 2.5d
Aj tada nk gero. Tada geriau D5. Draugas toki turi ir dziaugias.
2013-10-08 23:15
2013-10-08 23:01 wrote: Ta prasme cia tik gandai kad pas volvo yra audi variklis?
2013-10-08 23:03 wrote: net nuo 98 metu jau ne tdi o pervadyno i 2.5d
2013-10-08 23:10 wrote: Aj tada nk gero. Tada geriau D5. Draugas toki turi ir dziaugias.
nu siaip tas 2.5d yra gal net patikimesnis nei tdi arba bent neprastesnis nes daugelis tokias tik ir vairuoja labai popularus variklis kurie po 700-800km prasuka vienas yra taksas s80 kur rida arteja link milijono dbr kazkur 980 k km apie tai galit scc.lt forume pasiskaityt
2013-10-08 23:16
su bemvu teko dziaugtis 4 metus o su volvo s80 apie du gerus menesius, nes ne mano buvo. volvo viduje yra erdvesnis, labai jauciasi turbo lagas, vaziuojant greiciau nei 140 garso izoliacija labai jau siaip sau, bet labai stabilus kelyje. bemwas gerokai smagesnis ir variklis gyvesnis, bet netoks erdvus viduje. ilgos keliones nevargina nei su tuo nei su tuo, bet jei reiktu rinktis - rinkciausi bmw.
2013-10-08 23:19
2013-10-08 23:03 wrote: net nuo 98 metu jau ne tdi o pervadyno i 2.5d
2013-10-08 23:10 wrote: Aj tada nk gero. Tada geriau D5. Draugas toki turi ir dziaugias.
2013-10-08 23:15 wrote: nu siaip tas 2.5d yra gal net patikimesnis nei tdi arba bent neprastesnis nes daugelis tokias tik ir vairuoja labai popularus variklis kurie po 700-800km prasuka vienas yra taksas s80 kur rida arteja link milijono dbr kazkur 980 k km apie tai galit scc.lt forume pasiskaityt
ziurinejau ir su 600 ir su 700k rida v70 tdi tai net nepasakysi kad tiek prabegus :D gyvos dar masinos buna..
2013-10-08 23:21
2013-10-08 22:48 wrote: imk v70 su 2.5tdi 103kw senu audi varikliu ir bedu nematysi
2013-10-08 22:49 wrote: Asmeniskai turejau audi a6 (96m) su 2.5 tdi , o bedu sociai apturejau , tad nesinori, beto norisi galios daugiau .
2013-10-08 22:59 wrote: Kokiu bedu turejai? Nes tai geras ilgaamzis variklis.
Truko pagrindinis dirzas , dinginejo trauka, sunkiai kuresi, byrejo klimato kontrole ir t.t. Aisku gal uztaikiau ant lavono, bet atsikandau audi :)
2013-10-08 23:22
2013-10-08 22:58 wrote: nu jo D5 nebent nuo 2004m ziuresi.. turi jie problemu pilnas aptarnavimas brangokas. o TDI nuo audi skiriasi, ten tik blokas tas pats. Volvo 2.5 TDI daug geresnis pasirinkimas butu. Pasidarysi pilna aptarnavima ir galesi belekiek kilometru sukt be jokiu problemu :)
2013-10-08 23:00 wrote: kaip tik nuo 2004 metu su metaliniu dangciu d5 lepesni varikliai ir jau berods nuo 2006 metu idegie ta dpf su kurio irgi buna problemu ne tik volvom o didziausia problema d5 buna del purkstuku jai pila is kanistru jai vazinet normaliai pilt is kolonkes tai ir bedu nebus
Audi variklis, hibridinis su volvo . Nera ten identiskas audi , siek tiek modifikuotas. STovi skersai , todel salone daugiau vietos , negu bmw .
2013-10-08 23:22
Volvo TP-21 visureigis gamintas beveik 45 metus.Sis-49m laidos, bet vazinejamas siandiena.
2013-10-08 23:23
2013-10-08 23:03 wrote: net nuo 98 metu jau ne tdi o pervadyno i 2.5d
2013-10-08 23:10 wrote: Aj tada nk gero. Tada geriau D5. Draugas toki turi ir dziaugias.
2013-10-08 23:15 wrote: nu siaip tas 2.5d yra gal net patikimesnis nei tdi arba bent neprastesnis nes daugelis tokias tik ir vairuoja labai popularus variklis kurie po 700-800km prasuka vienas yra taksas s80 kur rida arteja link milijono dbr kazkur 980 k km apie tai galit scc.lt forume pasiskaityt
Volvo TP-21 visureigis gamintas beveik 45 metus.Sis-49m laidos, bet vazinejamas siandiena.
2013-10-08 23:24
2013-10-08 23:10 wrote: Aj tada nk gero. Tada geriau D5. Draugas toki turi ir dziaugias.
2013-10-08 23:15 wrote: nu siaip tas 2.5d yra gal net patikimesnis nei tdi arba bent neprastesnis nes daugelis tokias tik ir vairuoja labai popularus variklis kurie po 700-800km prasuka vienas yra taksas s80 kur rida arteja link milijono dbr kazkur 980 k km apie tai galit scc.lt forume pasiskaityt
2013-10-08 23:19 wrote: ziurinejau ir su 600 ir su 700k rida v70 tdi tai net nepasakysi kad tiek prabegus :D gyvos dar masinos buna..
tai vat butent
pvz i lietuva volvos kazkur 2001 2004 metu atvaziuoja mazdaug su 400k km + ridomis bet pagal salona to net nepasakysi atsuka pardavejai iki 200k km ir parduoda kaip naujas jai matot volvo su nutryntu salonu tai jinai pramynus 700k km +
2013-10-08 23:25
2013-10-08 23:15 wrote: nu siaip tas 2.5d yra gal net patikimesnis nei tdi arba bent neprastesnis nes daugelis tokias tik ir vairuoja labai popularus variklis kurie po 700-800km prasuka vienas yra taksas s80 kur rida arteja link milijono dbr kazkur 980 k km apie tai galit scc.lt forume pasiskaityt
2013-10-08 23:19 wrote: ziurinejau ir su 600 ir su 700k rida v70 tdi tai net nepasakysi kad tiek prabegus :D gyvos dar masinos buna..
2013-10-08 23:24 wrote: tai vat butent
pvz i lietuva volvos kazkur 2001 2004 metu atvaziuoja mazdaug su 400k km + ridomis bet pagal salona to net nepasakysi atsuka pardavejai iki 200k km ir parduoda kaip naujas jai matot volvo su nutryntu salonu tai jinai pramynus 700k km +
Manau , kad tiesa :)
2013-10-08 23:30
Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
2013-10-08 23:32
2013-10-08 23:19 wrote: ziurinejau ir su 600 ir su 700k rida v70 tdi tai net nepasakysi kad tiek prabegus :D gyvos dar masinos buna..
2013-10-08 23:24 wrote: tai vat butent
pvz i lietuva volvos kazkur 2001 2004 metu atvaziuoja mazdaug su 400k km + ridomis bet pagal salona to net nepasakysi atsuka pardavejai iki 200k km ir parduoda kaip naujas jai matot volvo su nutryntu salonu tai jinai pramynus 700k km +
2013-10-08 23:25 wrote: Manau , kad tiesa :)
Na tai prasom, buvo Svedijoje pardavime su tikra rida XC70 2007m dar senasis modelis 136kw dyzelis, baltas.Reali rida 170k km buves policijos.SE atsukti neimanoma juo labiau tokiai masinai.Jo kaina buvo is pradziu 50tukst.litais, veliau 45tukst.litu.Ir kazkas nupirko.Tai palyginkim kiek LT kainuoja ir kokia tada ju rida turi buti.
2013-10-08 23:33
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
kokia elektronika ? viskas su ja tvarkoj tikrai maximum kas gali nutikti tai spidometras mirsta tipo tem pradeda grybauti velniai zino ka rodyt ir pns bet cia retai papuola tas ir lengvai tvarkosi perlytuoja kontaktus ir viskas
su elektronika pas volvo maziausia bedu arba negirdejes kazkaip
2013-10-08 23:36
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
2013-10-08 23:33 wrote: kokia elektronika ? viskas su ja tvarkoj tikrai maximum kas gali nutikti tai spidometras mirsta tipo tem pradeda grybauti velniai zino ka rodyt ir pns bet cia retai papuola tas ir lengvai tvarkosi perlytuoja kontaktus ir viskas
su elektronika pas volvo maziausia bedu arba negirdejes kazkaip
Tai as irgi manau, kad ten nieko baisaus negali buti. Tiesiog teiraujuosi, gal kas turejo, vargo ir t.t.
2013-10-08 23:38
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
jai nori daugiau apie volvo suzinoti tai eik i scc.lt foruma ten yra net atskiros skiltys kur aprasyta apie visus modelius silpnas stiprias vietas varikliu paliginimai ir i ka reikia atkreipti demesi pries perkant auto aisku ten paskaicius tai ta volvo bedu maisas nes isvardynti visi imanomi gedimai bet realiai tai susidursi su vienu dviem maximum ir tai nuo bukles priklauso taip pat yra nariu kurie veza is danijos volvas ir parduoda neapipisinejant rodo tikra rida ir esamus gedimus jai yra
2013-10-08 23:42
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
2013-10-08 23:33 wrote: kokia elektronika ? viskas su ja tvarkoj tikrai maximum kas gali nutikti tai spidometras mirsta tipo tem pradeda grybauti velniai zino ka rodyt ir pns bet cia retai papuola tas ir lengvai tvarkosi perlytuoja kontaktus ir viskas
su elektronika pas volvo maziausia bedu arba negirdejes kazkaip
2013-10-08 23:36 wrote: Tai as irgi manau, kad ten nieko baisaus negali buti. Tiesiog teiraujuosi, gal kas turejo, vargo ir t.t.
Visada buna isimciu.Brangiausia dalis is elektronikos tai elektroninis AWD Haldex movos valdymas kuris kartais islekia atskirai arba pati mova visa sudyla.Dar buna toks vakumelis prie jos, bet nemanau kad aktualu nes ne awd domiesi.
2013-10-08 23:47
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
2013-10-08 23:38 wrote: jai nori daugiau apie volvo suzinoti tai eik i scc.lt foruma ten yra net atskiros skiltys kur aprasyta apie visus modelius silpnas stiprias vietas varikliu paliginimai ir i ka reikia atkreipti demesi pries perkant auto aisku ten paskaicius tai ta volvo bedu maisas nes isvardynti visi imanomi gedimai bet realiai tai susidursi su vienu dviem maximum ir tai nuo bukles priklauso taip pat yra nariu kurie veza is danijos volvas ir parduoda neapipisinejant rodo tikra rida ir esamus gedimus jai yra
pagrindines bedos: skyvas tas ( kainuoja 300lt orgas ) pasikeitus reikia keist kas 3 dirzu keitimus kokius, vakumine pompa ( 300lt ) arba pirstas ( pasikeitus 200k km laiko ), variklio pagalve po skyvu kur eina, vairo kolonele 100k laiko ( bet jeigu keisi tepala, su juodu nevazinesi tai ilgai laikys ).... toliau kaip ir nieko is minusu nera.
2013-10-08 23:52
2013-10-08 23:30 wrote: Kazin kaip su ta Volveku elektronika ? Apie volvu elektronika girdziu daznokai, nu, bet kas ten per stebuklai gali buti ?
2013-10-08 23:38 wrote: jai nori daugiau apie volvo suzinoti tai eik i scc.lt foruma ten yra net atskiros skiltys kur aprasyta apie visus modelius silpnas stiprias vietas varikliu paliginimai ir i ka reikia atkreipti demesi pries perkant auto aisku ten paskaicius tai ta volvo bedu maisas nes isvardynti visi imanomi gedimai bet realiai tai susidursi su vienu dviem maximum ir tai nuo bukles priklauso taip pat yra nariu kurie veza is danijos volvas ir parduoda neapipisinejant rodo tikra rida ir esamus gedimus jai yra
2013-10-08 23:47 wrote: pagrindines bedos: skyvas tas ( kainuoja 300lt orgas ) pasikeitus reikia keist kas 3 dirzu keitimus kokius, vakumine pompa ( 300lt ) arba pirstas ( pasikeitus 200k km laiko ), variklio pagalve po skyvu kur eina, vairo kolonele 100k laiko ( bet jeigu keisi tepala, su juodu nevazinesi tai ilgai laikys ).... toliau kaip ir nieko is minusu nera.
nu dar smagratis kuris laiko 200k km is tokiu brangesniu remontu tiesa dirzu pakeitimas nera brangus detales apie 400lt darbas 200lt ir pusantros valandos darbas i d5 butinai pilti gerus tepalus tik 0w30 A5B5 ir bedu tada nebus
2013-10-08 23:54
2013-10-08 23:33 wrote: kokia elektronika ? viskas su ja tvarkoj tikrai maximum kas gali nutikti tai spidometras mirsta tipo tem pradeda grybauti velniai zino ka rodyt ir pns bet cia retai papuola tas ir lengvai tvarkosi perlytuoja kontaktus ir viskas
su elektronika pas volvo maziausia bedu arba negirdejes kazkaip
2013-10-08 23:36 wrote: Tai as irgi manau, kad ten nieko baisaus negali buti. Tiesiog teiraujuosi, gal kas turejo, vargo ir t.t.
2013-10-08 23:42 wrote: Visada buna isimciu.Brangiausia dalis is elektronikos tai elektroninis AWD Haldex movos valdymas kuris kartais islekia atskirai arba pati mova visa sudyla.Dar buna toks vakumelis prie jos, bet nemanau kad aktualu nes ne awd domiesi.
o kaip bmw vairo koloneles ? Esu apie tas girdejes, kad jei iseina, tai remontas kainuoja neprastai ? Nu cia fignia , masinos nenaujos, bedu buvo ir bus siaip . Dekui uz patarimus.
2013-10-08 23:57
2013-10-08 23:36 wrote: Tai as irgi manau, kad ten nieko baisaus negali buti. Tiesiog teiraujuosi, gal kas turejo, vargo ir t.t.
2013-10-08 23:42 wrote: Visada buna isimciu.Brangiausia dalis is elektronikos tai elektroninis AWD Haldex movos valdymas kuris kartais islekia atskirai arba pati mova visa sudyla.Dar buna toks vakumelis prie jos, bet nemanau kad aktualu nes ne awd domiesi.
2013-10-08 23:54 wrote: o kaip bmw vairo koloneles ? Esu apie tas girdejes, kad jei iseina, tai remontas kainuoja neprastai ? Nu cia fignia , masinos nenaujos, bedu buvo ir bus siaip . Dekui uz patarimus.
na manau geriausia pasiskaityt palandziot per forumus volvo bmw suzinot kokie imanomi gedimai gali buti kaip nuo ju apsisaugoti kaip juos isdiagnuozuoti pries pirkima ir tada vaziuot ziuret automobiliu tikrinti ir kuri rasi tvarkingesni ta ir pirkti
2013-10-09 00:01
2013-10-08 23:36 wrote: Tai as irgi manau, kad ten nieko baisaus negali buti. Tiesiog teiraujuosi, gal kas turejo, vargo ir t.t.
2013-10-08 23:42 wrote: Visada buna isimciu.Brangiausia dalis is elektronikos tai elektroninis AWD Haldex movos valdymas kuris kartais islekia atskirai arba pati mova visa sudyla.Dar buna toks vakumelis prie jos, bet nemanau kad aktualu nes ne awd domiesi.
2013-10-08 23:54 wrote: o kaip bmw vairo koloneles ? Esu apie tas girdejes, kad jei iseina, tai remontas kainuoja neprastai ? Nu cia fignia , masinos nenaujos, bedu buvo ir bus siaip . Dekui uz patarimus.
tokiu masinu koloneles restauravimas apie 600 lt
2013-10-09 01:37
2013-10-08 23:42 wrote: Visada buna isimciu.Brangiausia dalis is elektronikos tai elektroninis AWD Haldex movos valdymas kuris kartais islekia atskirai arba pati mova visa sudyla.Dar buna toks vakumelis prie jos, bet nemanau kad aktualu nes ne awd domiesi.
2013-10-08 23:54 wrote: o kaip bmw vairo koloneles ? Esu apie tas girdejes, kad jei iseina, tai remontas kainuoja neprastai ? Nu cia fignia , masinos nenaujos, bedu buvo ir bus siaip . Dekui uz patarimus.
2013-10-09 00:01 wrote: tokiu masinu koloneles restauravimas apie 600 lt
Chebryte, cia visoms masinoms budingi galimi gedimai.Beto, ir kai kurias detales gamina tos pacios gamyklos skirtingiems modeliams.Tad nepradekim isteriju:)Nebutina iosradienti dviracio.Jei zmogus turi laiko rasinetim i forumus, tai manau gali sesti i lektuva, nuskristi i Hanoveri arba Essena ir issirinkti ledini BMW arba Volvo kad netektu poto visko keisti is eiles.Geriau sumoketi 2-gubai ir pirkt su garqntija kaip pavyzdziui Stokholmo autohausuose duodama garantija 1 metam arba 3 metam.Tada remontuoja pardavejas savame servise o apmoka viska specialus draudimas, bet dazniausiai tos garantines buna ledines su nedidele rida.
2013-10-09 08:33
Jai jau rinkciaus masina ilgom kelionem.. tai tik ne su dirzu.. o su grandine... bent zinosi kad glai mynt 200t.km nesukes galvos.. o su tais dirzais.. tai skyvas pareis dirzas truks ar dar koks bbs uzlenksi vozdutuvus.. prakirs stumoklius priksti motora.. grandine yra grandine.. ir bmw yra visokiu komplektaciju.. yra seduniu rekariniu yra sedyniu minkstu... varikliai visi grandines. pilsi kura normalu tepala keisi laiku vaziuosi ir visa milijona km.. trasoj nesrebs tikrai perdaug. pirkdamas susiziuri turbina ar nekliba purkstukai ar negrybauja.. ir visus filtrus pasikeiti.. KURO ORO TURBINOS.. pas save tai turbinoj filtro pakaitalas idetas kad nereiktu filtru keitaliot :)
2013-10-09 09:17
i kelione 200tukst km? Cia 3 kart aplink pasauli varytum?
2013-10-09 09:22
2013-10-09 08:33 wrote: Jai jau rinkciaus masina ilgom kelionem.. tai tik ne su dirzu.. o su grandine... bent zinosi kad glai mynt 200t.km nesukes galvos.. o su tais dirzais.. tai skyvas pareis dirzas truks ar dar koks bbs uzlenksi vozdutuvus.. prakirs stumoklius priksti motora.. grandine yra grandine.. ir bmw yra visokiu komplektaciju.. yra seduniu rekariniu yra sedyniu minkstu... varikliai visi grandines. pilsi kura normalu tepala keisi laiku vaziuosi ir visa milijona km.. trasoj nesrebs tikrai perdaug. pirkdamas susiziuri turbina ar nekliba purkstukai ar negrybauja.. ir visus filtrus pasikeiti.. KURO ORO TURBINOS.. pas save tai turbinoj filtro pakaitalas idetas kad nereiktu filtru keitaliot :)
As nieko neturiu pvz pries BMW bet daugelis ju kratosi visoje Europoje del is paziuros niekingos prezasties.Gulitys policininkai, keliu iškilimai pagal naujus ES standartus ir reikalavimus ypač pesčiųjų perėjose kiekvienam žingnį paprasčiausiai užknisa visur kabini dugnu karteriu ar siaip apačia, bemsai labai žemi, dabar daugelis vairuotojų renkasi volvo būtent dėl to, kad jie turi gerokai aukštesnę prošvaisą.Faktiškai net miestuose normaliai gali važinėti nebent su X1, X3, X5, X6 net universalai X-ai atkrenta.Pasmus LT dar mazai kolkas tu paaukstinimu keliuose, kitur -kiekvienam zingsni.
2013-10-09 09:23
2013-10-09 09:17 wrote: i kelione 200tukst km? Cia 3 kart aplink pasauli varytum?
Alaus turas aplink pasaulikaip tam anekdote, isejo degtuku...
4243 / 0
2013-10-09 09:35
2013-10-09 08:33 wrote: Jai jau rinkciaus masina ilgom kelionem.. tai tik ne su dirzu.. o su grandine... bent zinosi kad glai mynt 200t.km nesukes galvos.. o su tais dirzais.. tai skyvas pareis dirzas truks ar dar koks bbs uzlenksi vozdutuvus.. prakirs stumoklius priksti motora.. grandine yra grandine.. ir bmw yra visokiu komplektaciju.. yra seduniu rekariniu yra sedyniu minkstu... varikliai visi grandines. pilsi kura normalu tepala keisi laiku vaziuosi ir visa milijona km.. trasoj nesrebs tikrai perdaug. pirkdamas susiziuri turbina ar nekliba purkstukai ar negrybauja.. ir visus filtrus pasikeiti.. KURO ORO TURBINOS.. pas save tai turbinoj filtro pakaitalas idetas kad nereiktu filtru keitaliot :)
2013-10-09 09:22 wrote: As nieko neturiu pvz pries BMW bet daugelis ju kratosi visoje Europoje del is paziuros niekingos prezasties.Gulitys policininkai, keliu iškilimai pagal naujus ES standartus ir reikalavimus ypač pesčiųjų perėjose kiekvienam žingnį paprasčiausiai užknisa visur kabini dugnu karteriu ar siaip apačia, bemsai labai žemi, dabar daugelis vairuotojų renkasi volvo būtent dėl to, kad jie turi gerokai aukštesnę prošvaisą.Faktiškai net miestuose normaliai gali važinėti nebent su X1, X3, X5, X6 net universalai X-ai atkrenta.Pasmus LT dar mazai kolkas tu paaukstinimu keliuose, kitur -kiekvienam zingsni.
na nedauk teke keliaut bet tenka uzsukt i vokietija .tai nei lenkijoj nei vokietijoj tu gulinciu mentu nemaciau
4243 / 0
2013-10-09 09:39
2013-10-09 08:33 wrote: Jai jau rinkciaus masina ilgom kelionem.. tai tik ne su dirzu.. o su grandine... bent zinosi kad glai mynt 200t.km nesukes galvos.. o su tais dirzais.. tai skyvas pareis dirzas truks ar dar koks bbs uzlenksi vozdutuvus.. prakirs stumoklius priksti motora.. grandine yra grandine.. ir bmw yra visokiu komplektaciju.. yra seduniu rekariniu yra sedyniu minkstu... varikliai visi grandines. pilsi kura normalu tepala keisi laiku vaziuosi ir visa milijona km.. trasoj nesrebs tikrai perdaug. pirkdamas susiziuri turbina ar nekliba purkstukai ar negrybauja.. ir visus filtrus pasikeiti.. KURO ORO TURBINOS.. pas save tai turbinoj filtro pakaitalas idetas kad nereiktu filtru keitaliot :)
bet grandiniu niekas nekeicia nes galvoja kad tai amzina ir butent grandines ir trunka.o dirzu viena syk nuvariau 180 000 km net siulai buvo islinde .tada pasikeiciau
2013-10-09 09:49
Jeigu nemoka vazinet su zema masina ir visur kabina apacia, tai tegu perka dzipus ir problemu tiems zmonems nebus... mano masina nera auksta, bet kazkodel niekur dugno nesu kabines :)
2013-10-09 10:31
2013-10-09 08:33 wrote: Jai jau rinkciaus masina ilgom kelionem.. tai tik ne su dirzu.. o su grandine... bent zinosi kad glai mynt 200t.km nesukes galvos.. o su tais dirzais.. tai skyvas pareis dirzas truks ar dar koks bbs uzlenksi vozdutuvus.. prakirs stumoklius priksti motora.. grandine yra grandine.. ir bmw yra visokiu komplektaciju.. yra seduniu rekariniu yra sedyniu minkstu... varikliai visi grandines. pilsi kura normalu tepala keisi laiku vaziuosi ir visa milijona km.. trasoj nesrebs tikrai perdaug. pirkdamas susiziuri turbina ar nekliba purkstukai ar negrybauja.. ir visus filtrus pasikeiti.. KURO ORO TURBINOS.. pas save tai turbinoj filtro pakaitalas idetas kad nereiktu filtru keitaliot :)
2013-10-09 09:22 wrote: As nieko neturiu pvz pries BMW bet daugelis ju kratosi visoje Europoje del is paziuros niekingos prezasties.Gulitys policininkai, keliu iškilimai pagal naujus ES standartus ir reikalavimus ypač pesčiųjų perėjose kiekvienam žingnį paprasčiausiai užknisa visur kabini dugnu karteriu ar siaip apačia, bemsai labai žemi, dabar daugelis vairuotojų renkasi volvo būtent dėl to, kad jie turi gerokai aukštesnę prošvaisą.Faktiškai net miestuose normaliai gali važinėti nebent su X1, X3, X5, X6 net universalai X-ai atkrenta.Pasmus LT dar mazai kolkas tu paaukstinimu keliuose, kitur -kiekvienam zingsni.
2013-10-09 09:35 naudingas wrote: na nedauk teke keliaut bet tenka uzsukt i vokietija .tai nei lenkijoj nei vokietijoj tu gulinciu mentu nemaciau
Jau Vilniuje pastebejau prie pereju, o as kalbu apie visa kelio dali pakelta su pesciuju pereja apie 30cm i virsu kokiu 10-15-20 metru plocio.Jas tik neseniai pradejo irenginet.Atvaziuok i Stokholma isitikinsi, cia zmoniu saugumo rupinamasi labiausiai o pesciuju pereju mieste pasitaiko kas 300-500 metru , visos jos su iskilimais+apribojimai greitis kai kur 30km/h.Tas pats Kopenhagoje, Helsinkyje maciau savo akim, jau pakeiciau kelis kart dugno apsaugas, dusle sulauziau nes galu dauzosi arba priekis kliuna, paziurejau jau karterio dangtelis suvarytas subraizytas, tai nafig spoetines spyruokles ismeciau ir isidejau nuo passat Alltrack 2012m.Buvo audi rs pakaba.Kito kelio nera arba dedi standesnius coilus arba aukstesne spyruokles.Tai ne pasakos, jei Tu pavaziavai DE autobanu ir buvai kur provincijoje pirkt masinu vadinasi neuzsirovei ir nezinai.Toks mokejimas vaziuoti su zema masina gaunasi gazas-stabdis-gazas-stabdis ir i autoservisa.Kazkodel Volvo ir kai kurios audi, kai kurie VW, Subaru, visos Dacios nemato jokiu problemu, nes jos padarytos siuolaikinems salygoms.Aisku cia tik mano pastebejimas, nebutinai turi visais atvejais tiktai taip.
2013-10-09 10:42
Zema - auksta , nezinau , manau uztenka tiek penkiukes, tiek volvos vaziuot esfaltu :) Turiu golfa trecia darbini, atstoja dzipa :D

Your message