User
2012-01-04 14:59
pasidalinkit ka zinot apie sita varikli ir seip ar verta tokia masina pirkti automata su dujom?
User
2012-01-04 15:31
Del saves tai imciau penkta su benzinu tai tik su tokiu matoru.. Ieskociau geriau mechano , ir be duju ir patciam isidet dujas
User
2012-01-04 19:32
2012-01-04
14:59 wrote:
pasidalinkit ka zinot apie sita varikli ir seip ar verta tokia masina pirkti automata su dujom?
na variklis tikrai geras ir pilnai pritariu "bmwfanass" o sau asmeniskai tai 3.5 mechanine pasieskociau, kuro rys aisku truputi daugiau, greitkelyja kokiu 1litru, mieste 3-4litrais, bet v8 galia viska kompensuoja
User
2012-01-05 00:56
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
User
2012-01-05 00:59
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
dar pasiulyk koki kita auto koki eisi turejas arba draugas, ,, ,, ,, ,, ,, daugiau nkas nko ir nesiulo
User
2012-01-05 06:44
o su paprastom dujom tikriausiai ne kas? kokiu problemu galima tiketis vazinejant su paprasta iranga, ne taskine?
User
2012-01-05 07:06
taskines lenko ir paprastos skirtumas 500-800 lt. paprasta pirma karta ims litru pora daugiau negu taskine plius trauka neta plius reik ziuret kad zvakes butu geros ir elektra iki ju jei vazinesi ilgiau tik taskine ir jokiu nesamoniu nebus ir pigu tik geriau ne lenkas o italas brc bet tas dar brangiau
User
2012-01-05 12:06
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
2012-01-05
00:59 wrote:
dar pasiulyk koki kita auto koki eisi turejas arba draugas, ,, ,, ,, ,, ,, daugiau nkas nko ir nesiulo:thumbdown:
530d tikrai neblogas variantas
User
2012-01-05 13:20
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
2012-01-05
00:59 wrote:
dar pasiulyk koki kita auto koki eisi turejas arba draugas, ,, ,, ,, ,, ,, daugiau nkas nko ir nesiulo:thumbdown:
2012-01-05
12:06 wrote:
530d tikrai neblogas variantas:smoke:
tema ne apie 530d
User
2012-01-05 14:02
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
pas automata sankabos nera
User
2012-01-05 14:07
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
2012-01-05
14:02 wrote:
pas automata sankabos nera :lol:
Nu na , gerulis jis
User
2012-01-05 14:21
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
2012-01-05
14:02 wrote:
pas automata sankabos nera :lol:
ziurint kokios dezes
DSG pavarų dėžėje yra penki velenai vietoj įprastų dviejų ar trijų, o variklio sukimo momento perdavimui panaudotos dvi daugiadiskės sankabos. Kai viena sankaba sukabinta ir įjungta viena pavara, tuo pat metu jau būna sujungti ir sekančios pavaros krumpliaračiais, belieka tik sukabinti antrąją sankabą. Gavęs komandą iš valdymo bloko, “Mechatronic” mechanizmas akimirksniu atjungia pirmąją sankabą ir sukabiną antrąją, tuo pat metu įjungdamas ir kitą pavarą.
Cia pamastymui
DSG pavarų dėžėje yra penki velenai vietoj įprastų dviejų ar trijų, o variklio sukimo momento perdavimui panaudotos dvi daugiadiskės sankabos. Kai viena sankaba sukabinta ir įjungta viena pavara, tuo pat metu jau būna sujungti ir sekančios pavaros krumpliaračiais, belieka tik sukabinti antrąją sankabą. Gavęs komandą iš valdymo bloko, “Mechatronic” mechanizmas akimirksniu atjungia pirmąją sankabą ir sukabiną antrąją, tuo pat metu įjungdamas ir kitą pavarą.
Cia pamastymui
User
2012-01-05 20:08
2012-01-05
00:59 wrote:
dar pasiulyk koki kita auto koki eisi turejas arba draugas, ,, ,, ,, ,, ,, daugiau nkas nko ir nesiulo:thumbdown:
2012-01-05
12:06 wrote:
530d tikrai neblogas variantas:smoke:
2012-01-05
13:20 wrote:
tema ne apie 530d
nueik i bmw kluba gausi visus atsakymus nes nei vienas tokio neturejes ir nepasakys.
User
2012-01-05 20:18
2012-01-04
14:59 wrote:
pasidalinkit ka zinot apie sita varikli ir seip ar verta tokia masina pirkti automata su dujom?
2012-01-04
19:32 wrote:
na variklis tikrai geras ir pilnai pritariu "bmwfanass" o sau asmeniskai tai 3.5 mechanine pasieskociau, kuro rys aisku truputi daugiau, greitkelyja kokiu 1litru, mieste 3-4litrais, bet v8 galia viska kompensuoja :thumbup:
Nuo kelintu metu e39 turi 3, 5 8 kuvalku ? as pats teturejas 735il bet buvo 6 cil ne linija ir 155kw
User
2012-01-05 21:19
2012-01-04
14:59 wrote:
pasidalinkit ka zinot apie sita varikli ir seip ar verta tokia masina pirkti automata su dujom?
2012-01-04
19:32 wrote:
na variklis tikrai geras ir pilnai pritariu "bmwfanass" o sau asmeniskai tai 3.5 mechanine pasieskociau, kuro rys aisku truputi daugiau, greitkelyja kokiu 1litru, mieste 3-4litrais, bet v8 galia viska kompensuoja :thumbup:
2012-01-05
20:18 wrote:
Nuo kelintu metu e39 turi 3, 5 8 kuvalku ?:D as pats teturejas 735il bet buvo 6 cil ne linija ir 155kw
nuo 95 metu ejo 3, 5 v8 175kw kas dar neaisku?
User
2012-01-05 21:39
2012-01-04
14:59 wrote:
pasidalinkit ka zinot apie sita varikli ir seip ar verta tokia masina pirkti automata su dujom?
2012-01-04
19:32 wrote:
na variklis tikrai geras ir pilnai pritariu "bmwfanass" o sau asmeniskai tai 3.5 mechanine pasieskociau, kuro rys aisku truputi daugiau, greitkelyja kokiu 1litru, mieste 3-4litrais, bet v8 galia viska kompensuoja :thumbup:
2012-01-05
20:18 wrote:
Nuo kelintu metu e39 turi 3, 5 8 kuvalku ?:D as pats teturejas 735il bet buvo 6 cil ne linija ir 155kw
tai 6 cilindru linija ir eina negi taip sunku pasidometi, nesuprantu tokiu zmoniu, kurie turi ar nori isigyti kita auto, bet apie jy nieko nesidomi
User
2012-01-05 22:46
ir 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
User
2012-01-06 10:50
2012-01-05
00:56 wrote:
Zinok patarciau tau 530d automata imti... Ryja tikrai mazai ir sankaba labai tvirta.
2012-01-05
14:02 wrote:
pas automata sankabos nera :lol:
2012-01-05
14:21 wrote:
ziurint kokios dezes :director:
DSG pavarų dėžėje yra penki velenai vietoj įprastų dviejų ar trijų, o variklio sukimo momento perdavimui panaudotos dvi daugiadiskės sankabos. Kai viena sankaba sukabinta ir įjungta viena pavara, tuo pat metu jau būna sujungti ir sekančios pavaros krumpliaračiais, belieka tik sukabinti antrąją sankabą. Gavęs komandą iš valdymo bloko, “Mechatronic” mechanizmas akimirksniu atjungia pirmąją sankabą ir sukabiną antrąją, tuo pat metu įjungdamas ir kitą pavarą.
Cia pamastymui
DSG pavarų dėžėje yra penki velenai vietoj įprastų dviejų ar trijų, o variklio sukimo momento perdavimui panaudotos dvi daugiadiskės sankabos. Kai viena sankaba sukabinta ir įjungta viena pavara, tuo pat metu jau būna sujungti ir sekančios pavaros krumpliaračiais, belieka tik sukabinti antrąją sankabą. Gavęs komandą iš valdymo bloko, “Mechatronic” mechanizmas akimirksniu atjungia pirmąją sankabą ir sukabiną antrąją, tuo pat metu įjungdamas ir kitą pavarą.
Cia pamastymui
ka tu pievas pjauni kalbama apie 98-00 metus o jis DSG kisa....
User
2012-01-06 11:34
2012-01-05
22:46 wrote:
ir 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
3.0 v8 yra 160kw, tiek pas e32, tiek pas e38 ir e39, o 155 ir 162kw buvo pas 6 cilindru 3.5, tiesa 162kw buvo tik pas e32 kai ejo be katalizatoriu
User
2012-01-06 11:42
2012-01-05
22:46 wrote:
ir 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
2012-01-06
11:34 wrote:
3.0 v8 yra 160kw, tiek pas e32, tiek pas e38 ir e39, o 155 ir 162kw buvo pas 6 cilindru 3.5, tiesa 162kw buvo tik pas e32 kai ejo be katalizatoriu
Ačiū , kad apšvietei.. nebesidomiu bmw varikliais benzininiais.. Man uztenka ir 3, 0d uz info
User
2012-01-06 12:13
imk 544 mechana bus per akis
User
2012-01-06 12:35
2012-01-06
12:13 wrote:
imk 544 mechana bus per akis:smoke:
Juokinga tema. Perkat 6 cilindru benzinini automobili, o pagrindiniai klausimai kiek kuro ims, ar su kokiom dujom vaziuos. Tai jeigu neturit uz ka ipilti, reiskias neturesit ir uz ka paremontuoti. Ar ne protingiau butu rinktis pigesne ir ekonomiskesne masina?
User
2012-01-06 16:24
2012-01-06
12:13 wrote:
imk 544 mechana bus per akis:smoke:
2012-01-06
12:35 wrote:
Juokinga tema. Perkat 6 cilindru benzinini automobili, o pagrindiniai klausimai kiek kuro ims, ar su kokiom dujom vaziuos. Tai jeigu neturit uz ka ipilti, reiskias neturesit ir uz ka paremontuoti. Ar ne protingiau butu rinktis pigesne ir ekonomiskesne masina?
o kur tu matai, kad as klausciau kiek ris kuro? as klausiu ar geri sitie varikliai ir ar bendrauja su dujom, atsakimo nesulaukiau, bet uztat suzinojau, kad 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
User
2012-01-06 16:35
2012-01-06
12:13 wrote:
imk 544 mechana bus per akis:smoke:
2012-01-06
12:35 wrote:
Juokinga tema. Perkat 6 cilindru benzinini automobili, o pagrindiniai klausimai kiek kuro ims, ar su kokiom dujom vaziuos. Tai jeigu neturit uz ka ipilti, reiskias neturesit ir uz ka paremontuoti. Ar ne protingiau butu rinktis pigesne ir ekonomiskesne masina?
2012-01-06
16:24 wrote:
o kur tu matai, kad as klausciau kiek ris kuro? as klausiu ar geri sitie varikliai ir ar bendrauja su dujom, atsakimo nesulaukiau, bet uztat suzinojau, kad 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
O tai koks tikslas i toki varikli deti dujas? Jeigu jis yra benzininis tai ir vaziuoji benzinu. Jeigu neipili perki dyzeli. Jei per brangu perki pigesni auto. Kazkaip BMW ir dujos man nesiderina. As suprantu kai buna kai kuriuose auto originalios gamyklines duju iradangos - tada kitas reikalas.
User
2012-01-06 16:43
2012-01-06
12:35 wrote:
Juokinga tema. Perkat 6 cilindru benzinini automobili, o pagrindiniai klausimai kiek kuro ims, ar su kokiom dujom vaziuos. Tai jeigu neturit uz ka ipilti, reiskias neturesit ir uz ka paremontuoti. Ar ne protingiau butu rinktis pigesne ir ekonomiskesne masina?
2012-01-06
16:24 wrote:
o kur tu matai, kad as klausciau kiek ris kuro? as klausiu ar geri sitie varikliai ir ar bendrauja su dujom, atsakimo nesulaukiau, bet uztat suzinojau, kad 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
2012-01-06
16:35 wrote:
O tai koks tikslas i toki varikli deti dujas? Jeigu jis yra benzininis tai ir vaziuoji benzinu. Jeigu neipili perki dyzeli. Jei per brangu perki pigesni auto. :smoke: Kazkaip BMW ir dujos man nesiderina. As suprantu kai buna kai kuriuose auto originalios gamyklines duju iradangos - tada kitas reikalas.
Metraz, jei nematai prasmes det dujas, tai ir nedek. O zmogus mato prasme, tai ir deda. Jei tau geriau vazinet geriau su kokiu kibiru 1.6 varikliu ir dar brangiau, negu su 528 su dujom, tai sekmes. O dyzelis irgi turi savu minusu.
Temos autoriui, 2.8 variklis geriausias pagal sanaudu ir galios santyki, patikimas, neteko girdeti, kad labai kas skustusi juo. O su dujom irgi normaliai draugauja, jei dujos 4 kartos. Siaip su 4 kartos dujom normaliai dirba dauguma naujesniu masinu.
Del automato tai nezinau, bet neturetu buti blogas
Temos autoriui, 2.8 variklis geriausias pagal sanaudu ir galios santyki, patikimas, neteko girdeti, kad labai kas skustusi juo. O su dujom irgi normaliai draugauja, jei dujos 4 kartos. Siaip su 4 kartos dujom normaliai dirba dauguma naujesniu masinu.
Del automato tai nezinau, bet neturetu buti blogas
User
2012-01-06 16:55
2012-01-06
16:24 wrote:
o kur tu matai, kad as klausciau kiek ris kuro? as klausiu ar geri sitie varikliai ir ar bendrauja su dujom, atsakimo nesulaukiau, bet uztat suzinojau, kad 730 155kw e39 kebulo yra 8 kavalku
2012-01-06
16:35 wrote:
O tai koks tikslas i toki varikli deti dujas? Jeigu jis yra benzininis tai ir vaziuoji benzinu. Jeigu neipili perki dyzeli. Jei per brangu perki pigesni auto. :smoke: Kazkaip BMW ir dujos man nesiderina. As suprantu kai buna kai kuriuose auto originalios gamyklines duju iradangos - tada kitas reikalas.
2012-01-06
16:43 wrote:
Metraz, jei nematai prasmes det dujas, tai ir nedek. O zmogus mato prasme, tai ir deda. Jei tau geriau vazinet geriau su kokiu kibiru 1.6 varikliu ir dar brangiau, negu su 528 su dujom, tai sekmes. O dyzelis irgi turi savu minusu.
Temos autoriui, 2.8 variklis geriausias pagal sanaudu ir galios santyki, patikimas, neteko girdeti, kad labai kas skustusi juo. O su dujom irgi normaliai draugauja, jei dujos 4 kartos. Siaip su 4 kartos dujom normaliai dirba dauguma naujesniu masinu.
Del automato tai nezinau, bet neturetu buti blogas
Temos autoriui, 2.8 variklis geriausias pagal sanaudu ir galios santyki, patikimas, neteko girdeti, kad labai kas skustusi juo. O su dujom irgi normaliai draugauja, jei dujos 4 kartos. Siaip su 4 kartos dujom normaliai dirba dauguma naujesniu masinu.
Del automato tai nezinau, bet neturetu buti blogas
va po keliu dienu sulaukiau vieno normalaus atsakymo, dekui
User
2012-01-06 17:06
Kiek turejau situ 5 bmw visiems vairo koloneles nueijo, gal sutapimas, bet kad ir keli draugai susidure su ta pacia problema.
User
2012-01-06 17:08
2012-01-06
17:06 wrote:
Kiek turejau situ 5 bmw visiems vairo koloneles nueijo, gal sutapimas, bet kad ir keli draugai susidure su ta pacia problema.
Pas mane tai pat su kolonele bedos, cia visiems tikriausiai e39, bet kolkas vaziuoja puikiai, tik TA kai variau sake ira laisvumas.
User
2012-01-06 17:12
turejau Bmw 728 su tiesioginem gerom BRC dujom, bet byby dejau tikrai man rydavo dahuja, tai geriau jau 5.5litro varikli imt nes ryja ta pati o trauka skiriasi dvigubai. o jei vazineji kaip pyderas tai imk kadeta 1.6 dyzeli ir tada sakyk kad ramiai vazinejant ryja mazai....
User
2012-01-06 20:14
2012-01-06
17:12 wrote:
turejau Bmw 728 su tiesioginem gerom BRC dujom, bet byby dejau tikrai man rydavo dahuja, tai geriau jau 5.5litro varikli imt nes ryja ta pati o trauka skiriasi dvigubai. o jei vazineji kaip pyderas tai imk kadeta 1.6 dyzeli ir tada sakyk kad ramiai vazinejant ryja mazai....
Visu pirma, 7 bmw daug daugiau sveria uz bmw 5, be to tikriausia turejai automata, mechaninis rytu maziau. Taigi bmw 7 sitas variklis tikrai silpnokas, ir kaip sakai, geriau imt koki 740, nes tokios klases masina, isibegejanti per 10 sekundziu (su 2.8 motoru), tikrai nelabai atitinka limuzino klases apibrezimo.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
august
24 / 0
2012-01-09 12:27
bl... Kas di deda i bmw dujas??? Atsibuskit, pirkit audi geriau ir dusinkit su savo chujovom duju irangom... pz... Juokinga net
User
2012-01-09 12:42
2012-01-09
12:27 august wrote:
bl... Kas di deda i bmw dujas??? Atsibuskit, pirkit audi geriau ir dusinkit su savo chujovom duju irangom... pz... Juokinga net:thumbdown:
OUBI BANGINIAI
User
2012-01-09 13:10
Jei kalba eina apie e39 tai as taip pat pasireiksiu , žodžiu kam tau tokio litro ? nu nieko nesakau akseliaracija gera , greitis geras , rija irgi neblogai , eksploatacija irgi nebloga , na bet patarčiau pasiimt 525i ir galios ir viskas per akis bet jei galutinai apsisprendei išlaikyt tokia karvute tai pirmyn.Sekmės išsirenkant neužvaikyta
------------------------------------------------------------------
tai mano nuomonė , ji gali nesutapti su jūsų
------------------------------------------------------------------
tai mano nuomonė , ji gali nesutapti su jūsų
User
2012-01-09 13:13
2012-01-06
17:12 wrote:
turejau Bmw 728 su tiesioginem gerom BRC dujom, bet byby dejau tikrai man rydavo dahuja, tai geriau jau 5.5litro varikli imt nes ryja ta pati o trauka skiriasi dvigubai. o jei vazineji kaip pyderas tai imk kadeta 1.6 dyzeli ir tada sakyk kad ramiai vazinejant ryja mazai....
2012-01-06
20:14 wrote:
Visu pirma, 7 bmw daug daugiau sveria uz bmw 5, be to tikriausia turejai automata, mechaninis rytu maziau. Taigi bmw 7 sitas variklis tikrai silpnokas, ir kaip sakai, geriau imt koki 740, nes tokios klases masina, isibegejanti per 10 sekundziu (su 2.8 motoru), tikrai nelabai atitinka limuzino klases apibrezimo.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
Žmonės , 728i tai pencininkam ir tie kurie nera lenktyninkai o 740 ir 750i tai jau tikra lenktyninis bolidas Jei 7 , mano manymu atitinka 730i ir 735i
User
2012-01-09 13:14
2012-01-09
12:27 august wrote:
bl... Kas di deda i bmw dujas??? Atsibuskit, pirkit audi geriau ir dusinkit su savo chujovom duju irangom... pz... Juokinga net:thumbdown:
Visi kurie nori taupiai važiuoti
User
2012-01-09 13:15
2012-01-06
12:13 wrote:
imk 544 mechana bus per akis:smoke:
Nu ir kur jis su tokiu litražu paskraidys ? gi pas mus nere autobanu ir panašaus šudo , Aerodromuose nebent.
User
2012-01-09 17:42
2012-01-06
12:13 wrote:
imk 544 mechana bus per akis:smoke:
2012-01-09
13:15 wrote:
Nu ir kur jis su tokiu litražu paskraidys ? :) gi pas mus nere autobanu ir panašaus šudo , Aerodromuose nebent. :)
keli litrai benzo skirtumas, bet galios turi bent. jei jau automatas tai turi turet ir galios
User
2012-01-09 18:21
2012-01-06
17:12 wrote:
turejau Bmw 728 su tiesioginem gerom BRC dujom, bet byby dejau tikrai man rydavo dahuja, tai geriau jau 5.5litro varikli imt nes ryja ta pati o trauka skiriasi dvigubai. o jei vazineji kaip pyderas tai imk kadeta 1.6 dyzeli ir tada sakyk kad ramiai vazinejant ryja mazai....
2012-01-06
20:14 wrote:
Visu pirma, 7 bmw daug daugiau sveria uz bmw 5, be to tikriausia turejai automata, mechaninis rytu maziau. Taigi bmw 7 sitas variklis tikrai silpnokas, ir kaip sakai, geriau imt koki 740, nes tokios klases masina, isibegejanti per 10 sekundziu (su 2.8 motoru), tikrai nelabai atitinka limuzino klases apibrezimo.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
2012-01-09
13:13 wrote:
Žmonės , 728i tai pencininkam ir tie kurie nera lenktyninkai :) o 740 ir 750i tai jau tikra lenktyninis bolidas ;) Jei 7 , mano manymu atitinka 730i ir 735i :thumbup:
na nuo kada 7 klases bmw-lenktyninis automobilis?na gal 760, bet ir tai, tai tik greitas limuzino klases auto, m3, m5 va cia sportiniai automobiliai
User
2012-01-09 18:51
2012-01-06
20:14 wrote:
Visu pirma, 7 bmw daug daugiau sveria uz bmw 5, be to tikriausia turejai automata, mechaninis rytu maziau. Taigi bmw 7 sitas variklis tikrai silpnokas, ir kaip sakai, geriau imt koki 740, nes tokios klases masina, isibegejanti per 10 sekundziu (su 2.8 motoru), tikrai nelabai atitinka limuzino klases apibrezimo.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
O penktam bmw sitas variklis tikrai pakankamai galingas. 7, 5 sekundes iki 100, trauka tikrai gera, imti 535 arba 540 nelabai verta, nebent esi lenktynininkas.
2012-01-09
13:13 wrote:
Žmonės , 728i tai pencininkam ir tie kurie nera lenktyninkai :) o 740 ir 750i tai jau tikra lenktyninis bolidas ;) Jei 7 , mano manymu atitinka 730i ir 735i :thumbup:
2012-01-09
18:21 wrote:
na nuo kada 7 klases bmw-lenktyninis automobilis?na gal 760, bet ir tai, tai tik greitas limuzino klases auto, m3, m5 va cia sportiniai automobiliai
Blem , tau 740 ar 750i nebolidas? man asmeniskai tai cia jie sportiniai , greitos karvutes.. M5 , m3 tai cia jau nebevazinejimui o draskymui , ir skridimui jau tos masinos sukurtos..
Tai mano nuomone.
Tai mano nuomone.
User
2012-01-09 18:59
2012-01-09
13:13 wrote:
Žmonės , 728i tai pencininkam ir tie kurie nera lenktyninkai :) o 740 ir 750i tai jau tikra lenktyninis bolidas ;) Jei 7 , mano manymu atitinka 730i ir 735i :thumbup:
2012-01-09
18:21 wrote:
na nuo kada 7 klases bmw-lenktyninis automobilis?na gal 760, bet ir tai, tai tik greitas limuzino klases auto, m3, m5 va cia sportiniai automobiliai
2012-01-09
18:51 wrote:
Blem , tau 740 ar 750i nebolidas? man asmeniskai tai cia jie sportiniai , greitos karvutes.. M5 , m3 tai cia jau nebevazinejimui o draskymui , ir skridimui jau tos masinos sukurtos..
Tai mano nuomone.
Tai mano nuomone.
Nu nekažką tau tuomet. Esi mates 750 - 760 trasoje ? driftinant ar dar ka ? is kur cia tokia nuomone susidares
User
2012-01-09 19:27
2012-01-09
13:13 wrote:
Žmonės , 728i tai pencininkam ir tie kurie nera lenktyninkai :) o 740 ir 750i tai jau tikra lenktyninis bolidas ;) Jei 7 , mano manymu atitinka 730i ir 735i :thumbup:
2012-01-09
18:21 wrote:
na nuo kada 7 klases bmw-lenktyninis automobilis?na gal 760, bet ir tai, tai tik greitas limuzino klases auto, m3, m5 va cia sportiniai automobiliai
2012-01-09
18:51 wrote:
Blem , tau 740 ar 750i nebolidas? man asmeniskai tai cia jie sportiniai , greitos karvutes.. M5 , m3 tai cia jau nebevazinejimui o draskymui , ir skridimui jau tos masinos sukurtos..
Tai mano nuomone.
Tai mano nuomone.
baik tu, 7 lase-limuzino klase, pas jy galia skirta ne sportui, o maloniam, komfortiskam vaziavimui, va o jau 540 galima ir sportui skirt, nesuprantu tokiu zmoniu, kurie taip sneka "M5 , m3 tai cia jau nebevazinejimui o draskymui , ir skridimui jau tos masinos sukurtos.." su m"ke reikia megautis vaziavimu, o ne draskyti ja
Your message |
|