User
2010-11-11 23:15
sveiki. gal kas zinot ar reikia tokio bmw (525 dyzeli 95m) orinti ausinimo sistema kaip pvz e32 benzina? ir jei reikia gal galit pasakyti kaip. susiduriau su tokia situacija kai pakeiciau termostata tai manu arba termostatas blogas arba reikia orinti. bmw dyzeli neesu turejas tad nezinau. dekuj uz pagalba
User
2010-11-11 23:26
termostata lengva patikrint, imeti i koki puodeli ir verdi ir ziuri ar veikia, orint reikia, ir ne tjp lengvai gaunas kartais, o vandens pompa tikrinai gera?
User
User
2010-11-12 22:54
2010-11-11
23:15 wrote:
sveiki. gal kas zinot ar reikia tokio bmw (525 dyzeli 95m) orinti ausinimo sistema kaip pvz e32 benzina? ir jei reikia gal galit pasakyti kaip. susiduriau su tokia situacija kai pakeiciau termostata tai manu arba termostatas blogas arba reikia orinti. bmw dyzeli neesu turejas tad nezinau. dekuj uz pagalba
tas bronzinis tavo bmw
User
2010-11-13 13:47
ne. cia is interneto bet toks pat
User
2010-11-13 16:17
2010-11-11
23:15 wrote:
sveiki. gal kas zinot ar reikia tokio bmw (525 dyzeli 95m) orinti ausinimo sistema kaip pvz e32 benzina? ir jei reikia gal galit pasakyti kaip. susiduriau su tokia situacija kai pakeiciau termostata tai manu arba termostatas blogas arba reikia orinti. bmw dyzeli neesu turejas tad nezinau. dekuj uz pagalba
2010-11-12
22:54 wrote:
tas bronzinis tavo bmw
su tuo nuorinimu tai dyzelis pats turetu nusiorin seip su benzininiais motorais ten bedu daugiau yra pabandyk atsukes kamsti palik gal oras neturi kur iseit
User
2010-11-13 20:56
supranti as kai pilu antifriza tai pilu ne pro isipletimo bakeli i per slanga radiatoriaus tada nereikia tiek daug orinti arba visai nereikia. bent taip darydavau benz varikliui o tam nezinau.. yra va taip. vaziuoji letai arba stovi vietoj temp nekyla o kai greiciau nu virs koki 60-70 tada pradeda kilti ir neleidzia daugiau 80 vaziuot ir pucia salta ora. viskas buvo gerai tik pas mane termostatas buvo blogas pute salta ora bet temp neliko kai pakeiciau viskas buvo gerai 2dienas ir pradejo kilt temp, tai isemiau vel as ana imeciau i verdanti vandeni ir neatsidaro, sudiska nusipirkau nors ir nauja tai idejau sena atgal tai vistiek tas pats o tas senas tai atsidaro bet pilnai neuzsidaro.. na bandysiu ryt kita nusipirkt originalu su varstuku atsarginiu jei bus tas pats tada beda ne termostate, bet kazko abejoju.. jei kas ka zinot parasykit
User
2010-11-15 21:09
beto termostato slanga salta nors temp ir 90 ar net virs 90 tai cia pagal benzininius matorus tai garantuotas orinimas reikalingas bet kur kaip tai nesuprantu vaziuoji 30temp nekyla vaziuoji virs pradeda kilt ir peciuks tai put silta ora tai ne..
User
2010-11-16 01:35
2010-11-15
21:09 wrote:
beto termostato slanga salta nors temp ir 90 ar net virs 90 tai cia pagal benzininius matorus tai garantuotas orinimas reikalingas bet kur kaip tai nesuprantu vaziuoji 30temp nekyla vaziuoji virs pradeda kilt ir peciuks tai put silta ora tai ne..
reikia orint.. benzininiam yra nuorinimo varztas prie uzpylimo "angos". as su dyzeliais nedirbu, tai nzn ar tas pats.. bet pagal simptomus tai orinti reikia.. arba termostatas psixuoja. bet nenuorinus nezinosi.
User
2010-11-20 21:29
tai vat butent as irgi nezinau kaip dyzeli orinti reikia tai laukiu gal kas zinos ir pasakys
User
2011-07-21 10:04
bmw ant isipletimo bakelio kaip matai ira varstas jis plastmasinis ji atsuk tik ne visiskai tada atsuk bakelio kamsi pilk antifriza tol kol prades begti pro ta varsta ir usuk tada priekije variklio prie termo movos turi but nuorinimo taskas teb dar atsuk beje gal tavo isipleimo bagelis parejas tiksliau jo kamstis nes jame ira vostuvas
User
2011-11-11 18:37
sweiki vyrukai, esu buves susidures su sita beda, patarsiu, nu man bent jau tirai pasiteisino, zodziu pasistatai masina taip kad butu priekis masinos auksciau, atsuki slanga nuo radijatoriauspripili pilna radijatoriu, ir uzsuki, poto pripili y bakeli ir varikli, ir poto vaziuoji y trasa tol kol uzkais iki darbines temperaturos, ir poto turi buti viskas okei, dar buna tokiu dalyku kad naujas termostatas knisa prota, arba vandens pompos sparnelei nuluzinejo, o su tuo varsteliu nesamone pats bandziau tai nejo nuorint, sekmes darbe.
User
2013-03-03 22:30
2011-11-11
18:37 wrote:
sweiki vyrukai, esu buves susidures su sita beda, patarsiu, nu man bent jau tirai pasiteisino, zodziu pasistatai masina taip kad butu priekis masinos auksciau, atsuki slanga nuo radijatoriauspripili pilna radijatoriu, ir uzsuki, poto pripili y bakeli ir varikli, ir poto vaziuoji y trasa tol kol uzkais iki darbines temperaturos, ir poto turi buti viskas okei, dar buna tokiu dalyku kad naujas termostatas knisa prota, arba vandens pompos sparnelei nuluzinejo, o su tuo varsteliu nesamone pats bandziau tai nejo nuorint, sekmes darbe.
nieko ten nereikia orinti, nieko nereikia statyti i kalna, desimtis situ bmw turejes, termostatu prikeites ir t.t.t. normaliai pili skysti ten kur reikia ir viskas.
User
2013-03-08 15:10
2011-11-11
18:37 wrote:
sweiki vyrukai, esu buves susidures su sita beda, patarsiu, nu man bent jau tirai pasiteisino, zodziu pasistatai masina taip kad butu priekis masinos auksciau, atsuki slanga nuo radijatoriauspripili pilna radijatoriu, ir uzsuki, poto pripili y bakeli ir varikli, ir poto vaziuoji y trasa tol kol uzkais iki darbines temperaturos, ir poto turi buti viskas okei, dar buna tokiu dalyku kad naujas termostatas knisa prota, arba vandens pompos sparnelei nuluzinejo, o su tuo varsteliu nesamone pats bandziau tai nejo nuorint, sekmes darbe.
2013-03-03
22:30 wrote:
nieko ten nereikia orinti, nieko nereikia statyti i kalna, desimtis situ bmw turejes, termostatu prikeites ir t.t.t. normaliai pili skysti ten kur reikia ir viskas.
kaip tau zmogus ir rase nusiorina per ta plasmasini varzta sale issipletimo bakelio kamsio.ji atsuk ir pilk kol prades per ji begti, tada uzsuk ir viskas
Your message |
|