User
2013-05-29 14:10
Sveiki turiu problemele su savo bmw, kas gali but kad karsta sunkiai vedasi, reikia ilgai karkint?
User
2013-05-29 18:16
wrote:
..
As dar buvau girdejes, kad ten kazkur deda voztuviuka, kad kuras nenusestu ar kazkas panasaus
User
2013-05-29 18:21
wrote:
..
2013-05-29
18:16 wrote:
As dar buvau girdejes, kad ten kazkur deda voztuviuka, kad kuras nenusestu ar kazkas panasaus
nemanau, jei butu kuro nutekejimas tai saltas dar sunkiau vestusi arba isvis nesivestu nei saltas nei karstas.Greiciau plundzeris arba termodaviklis(siurblio abi problemos, tik el.temperos daviklis lengviau pakeisti, nereik nieko ardyti.Jei jis knisa prota tai kompas ir el.siurblio dalis nesupranta ka daryti, ar variklis saltas ar siltas)Okaip ilgai, ar ilgai pasukus kuriasi ar karstas nesiveda visai?Voztuviukas vienos kryptes kuro eigai palaikyti dedamas tik del kuro nutekejimo link bako, jis buna del nesandarumo kuro sistemoje pries kuro siurbli.
User
2013-05-29 21:33
wrote:
..
2013-05-29
18:16 wrote:
As dar buvau girdejes, kad ten kazkur deda voztuviuka, kad kuras nenusestu ar kazkas panasaus
2013-05-29
18:21 wrote:
nemanau, jei butu kuro nutekejimas tai saltas dar sunkiau vestusi arba isvis nesivestu nei saltas nei karstas.Greiciau plundzeris arba termodaviklis(siurblio abi problemos, tik el.temperos daviklis lengviau pakeisti, nereik nieko ardyti.Jei jis knisa prota tai kompas ir el.siurblio dalis nesupranta ka daryti, ar variklis saltas ar siltas)Okaip ilgai, ar ilgai pasukus kuriasi ar karstas nesiveda visai?Voztuviukas vienos kryptes kuro eigai palaikyti dedamas tik del kuro nutekejimo link bako, jis buna del nesandarumo kuro sistemoje pries kuro siurbli.
Saltas vedasi kaip saldainis, o va karsta jau reikia karkint kokias 10 sekundziu. Kaip atrodo tas termo daviklis ir kur jis dedasi?
User
2013-05-30 12:34
2013-05-29
18:16 wrote:
As dar buvau girdejes, kad ten kazkur deda voztuviuka, kad kuras nenusestu ar kazkas panasaus
2013-05-29
18:21 wrote:
nemanau, jei butu kuro nutekejimas tai saltas dar sunkiau vestusi arba isvis nesivestu nei saltas nei karstas.Greiciau plundzeris arba termodaviklis(siurblio abi problemos, tik el.temperos daviklis lengviau pakeisti, nereik nieko ardyti.Jei jis knisa prota tai kompas ir el.siurblio dalis nesupranta ka daryti, ar variklis saltas ar siltas)Okaip ilgai, ar ilgai pasukus kuriasi ar karstas nesiveda visai?Voztuviukas vienos kryptes kuro eigai palaikyti dedamas tik del kuro nutekejimo link bako, jis buna del nesandarumo kuro sistemoje pries kuro siurbli.
2013-05-29
21:33 wrote:
Saltas vedasi kaip saldainis, o va karsta jau reikia karkint kokias 10 sekundziu. Kaip atrodo tas termo daviklis ir kur jis dedasi?
juk kalbeta perkalbeta tema simtus kartu
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
User
2013-05-30 13:04
2013-05-29
18:21 wrote:
nemanau, jei butu kuro nutekejimas tai saltas dar sunkiau vestusi arba isvis nesivestu nei saltas nei karstas.Greiciau plundzeris arba termodaviklis(siurblio abi problemos, tik el.temperos daviklis lengviau pakeisti, nereik nieko ardyti.Jei jis knisa prota tai kompas ir el.siurblio dalis nesupranta ka daryti, ar variklis saltas ar siltas)Okaip ilgai, ar ilgai pasukus kuriasi ar karstas nesiveda visai?Voztuviukas vienos kryptes kuro eigai palaikyti dedamas tik del kuro nutekejimo link bako, jis buna del nesandarumo kuro sistemoje pries kuro siurbli.
2013-05-29
21:33 wrote:
Saltas vedasi kaip saldainis, o va karsta jau reikia karkint kokias 10 sekundziu. Kaip atrodo tas termo daviklis ir kur jis dedasi?
2013-05-30
12:34 wrote:
juk kalbeta perkalbeta tema simtus kartu
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
uau kolega anokia cia beda, kox skirtumas kad reik 10s pasukt?Juk masina ne nauja, bemsu daugelio taip kurias, ir kitu commonrailu naujesnes kartos reik suktelt pora abarotu kad griebtu.Kodel taip yra paaiskinu;pirmiausiai zemo slegio siurblys esantis kuro bake turi uzpumpuoti kura i aksto slegio siurli esanti prie variklio.Visi TDS ir 3, 0D griebia ne iskart.
User
2013-05-30 14:40
2013-05-29
21:33 wrote:
Saltas vedasi kaip saldainis, o va karsta jau reikia karkint kokias 10 sekundziu. Kaip atrodo tas termo daviklis ir kur jis dedasi?
2013-05-30
12:34 wrote:
juk kalbeta perkalbeta tema simtus kartu
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
2013-05-30
13:04 wrote:
uau kolega anokia cia beda, kox skirtumas kad reik 10s pasukt?Juk masina ne nauja, bemsu daugelio taip kurias, ir kitu commonrailu naujesnes kartos reik suktelt pora abarotu kad griebtu.Kodel taip yra paaiskinu;pirmiausiai zemo slegio siurblys esantis kuro bake turi uzpumpuoti kura i aksto slegio siurli esanti prie variklio.Visi TDS ir 3, 0D griebia ne iskart.
jo vo taip
kam vedineti, juk galima ir pasistumiant uzvest
koks skirtumas, kad reikia pasukti, juk nieko neatsitiks isskyrus tik tuoj nauja akuma reiks pirkt, paskui starteri tvarkyt..
koks skirtumas kiek automobiliui metu??? O kad naujesne karta kuriasi irgi sunkiai, nu cia is vis geras
specialistas tiesiog
kam vedineti, juk galima ir pasistumiant uzvest
koks skirtumas, kad reikia pasukti, juk nieko neatsitiks isskyrus tik tuoj nauja akuma reiks pirkt, paskui starteri tvarkyt..
koks skirtumas kiek automobiliui metu??? O kad naujesne karta kuriasi irgi sunkiai, nu cia is vis geras
specialistas tiesiog
User
2013-05-30 14:50
2013-05-30
12:34 wrote:
juk kalbeta perkalbeta tema simtus kartu
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
siurblio mechanine dalis (plundžeris), remontas brangus
vienintele laikina iseitis, paankstinti truputi degima, siurbli suverciant i virsu.
2013-05-30
13:04 wrote:
uau kolega anokia cia beda, kox skirtumas kad reik 10s pasukt?Juk masina ne nauja, bemsu daugelio taip kurias, ir kitu commonrailu naujesnes kartos reik suktelt pora abarotu kad griebtu.Kodel taip yra paaiskinu;pirmiausiai zemo slegio siurblys esantis kuro bake turi uzpumpuoti kura i aksto slegio siurli esanti prie variklio.Visi TDS ir 3, 0D griebia ne iskart.
2013-05-30
14:40 wrote:
jo :lol::lol::lol: vo taip :helpsmilie:
kam vedineti, juk galima ir pasistumiant uzvest :) :) :)
koks skirtumas, kad reikia pasukti, juk nieko neatsitiks :D isskyrus tik tuoj nauja akuma reiks pirkt, paskui starteri tvarkyt..
koks skirtumas kiek automobiliui metu??? O kad naujesne karta kuriasi irgi sunkiai, nu cia is vis geras :) :) :)
specialistas tiesiog :D
kam vedineti, juk galima ir pasistumiant uzvest :) :) :)
koks skirtumas, kad reikia pasukti, juk nieko neatsitiks :D isskyrus tik tuoj nauja akuma reiks pirkt, paskui starteri tvarkyt..
koks skirtumas kiek automobiliui metu??? O kad naujesne karta kuriasi irgi sunkiai, nu cia is vis geras :) :) :)
specialistas tiesiog :D
napagavai minties "spece".Kalbu apie tai, kad 2 kuro siurbliai atskiri yra siuose varikliuose:ZEMO SLEGIO IR AUKSTO SLEGIO tarp kuriu atstumas beveik 2 metrai.Pagavai dabar?Uzpumpuoti kura trunka kelias sekundes tenka dar pasukt jei pasilpes I-mas zemo slegio siurbliukas kuro bake.Uau uk kalbame ne apie neuzsivedima is viso o apie tai kad prasukt kelis kart alkunini daugiau, jei geras akumas -nenuses .Nebent vairas "nusedes" ir pavages snuduriuoja.
Your message |
|